» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
726 / 1167
»»

J.McLane ::

Še enkrat, te teoretične izkoristke je brez veze računat, če imaš pa podatek o porabi in se to itak takoj vidi, brez nekega silnega računanja, pa še bolj točno je ;)

Sicer pa moj bencinar ne meče toliko energije stran kot običajen, ker imam zadnjih 500 km porabo 3,6 l/100 km.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

Karkulator je izjavil:

Torej tvoj bencinar od kupljenih kilovatnih ur iz bencina po 13 centov stran vrže 87 % teh kilovatnih ur iz bencina.

Električni od kilovatnih ur kupljenih po 8 centov vrže stran samo 20 %. Zdej pa povej kaj se splača ;)

Splača se bolj tisto, kar te v sumi na leto pride ceneje, to bi lahko vedel! Ampak ne, ti samo goniš tvojo porabo kWh. Ker EV dobiš zastonj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Karkulator ::

energetik je izjavil:

Karkulator je izjavil:

Bolj oprimalno porabo motorjev se doseže z navadnim avtomobilskim menjalnikom, ki ga tvoj električni avto (in tudi leaf) NIMA. Ni pa nebena vesolska znanost vgradit navaden menjalnik v EV. Vsak ICE avto ga ima. To ni teoretična številka, obstajajo EV-ji, ki IMAJO MENJALNIK. Za borzno ceno CNG-ja pa laže. Po 12 centov na kilogram ga on mogoče lahko dobi na črnem trgu od koga tako da ga ukrade haha :D

Ti resno nabijaš. Kdo bo pri novem EV za 30k€+ dodatno vgrajeval menjalnik?? Da bo izkoristek namesto 80% ratal 82%. ;((
Pri tem da boš moral novi EV švasati in notri šraufat menjalnik za kakšnega jurčka €. Nisi čisto pri sebi.
Sicer pa je baje izkoristek BLDC takšen:



Ni neke hude krize, izkoristek večinoma po celem območju delovanja visok, ni tako kot pri ICE, kjer se lahko razlikuje tudi za fakor 3 glede na delovno točko. Precej več prišparaš ker ni parazitskih izgub v menjalniku, ker ni mase menjalnika in na splošno, ker zanj ni treba plačat!


Jaz nisem rekel "daj menjalnik pri novem". Jaz sem damo povedal da je izkoristek motorja z menjalnikom še kakšnih 5 % večji. In to je res. Zato če avto predeluješ je bolje da pusti menjalnik notri. To je vse. Za menjalnik na ta način ni treba nič plačat. "profit v ovliki povečanja izkoristka" je pa večji kot "cost v obliki izgub menjalnika, ki niso več kot dober procent.

J.McLane je izjavil:

Še enkrat, te teoretične izkoristke je brez veze računat, če imaš pa podatek o porabi in se to itak takoj vidi, brez nekega silnega računanja, pa še bolj točno je ;)

Sicer pa moj bencinar ne meče toliko energije stran kot običajen, ker imam zadnjih 500 km porabo 3,6 l/100 km.


Še vedno pa jo meče stran vsaj 75 %. In to meče stran uno tadrago energijo, ki si jo v ovliki disesla kupil po ceni 13 centov za kilovatno uro.

EV meče stran samo 20 %, pa še to une tapoceni energije za 8 centov po kilovatni uri.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Mazda does not believe in large batteries
https://insideevs.com/news/368807/mazda...

Pogumne poteze mazde, po njihove mnenju so plug in hibridi bolj čisti od EV, ki so odvisni samo od elektrike oz. big battery pack.

Gregor P ::

Še vsaj naslednjih 10 let bodo hibridi povsem super rešitev, potem bomo pa počasi videli, kakšne (preizkušene) EV bodo proizvajalci ponujali na trgu. Do takrat bi vsaj teoretično morala že biti malo boljša ponudba EV; najbrž pa ne bo več subvencije.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Ok, resnicno je blo dost o CNGju in o teoreticnih ucinkovitostih elektricnih motorjev.

Comparator ::

energetik je izjavil:

Karkulator je izjavil:

Torej tvoj bencinar od kupljenih kilovatnih ur iz bencina po 13 centov stran vrže 87 % teh kilovatnih ur iz bencina.

Električni od kilovatnih ur kupljenih po 8 centov vrže stran samo 20 %. Zdej pa povej kaj se splača ;)

Splača se bolj tisto, kar te v sumi na leto pride ceneje, to bi lahko vedel! Ampak ne, ti samo goniš tvojo porabo kWh. Ker EV dobiš zastonj.


Ne, jaz sem lepo povedal (in to ene 3x kar poišči), da je treba upoštevati vse stroške, TUDI nabavno ceno vozila (ev-ja). In povedal sem da so EV-ji trenutno še dragi, ampak da nebodo več dolgo dragi. Vsak si naj zračuna sam kaj se mu najbolj splača glede na njegovo uporabo in kilometrino. Če ne zna sam izračunati, naj mi plača recimo 100 EUR in mu bom jaz poračunal porabo za NJEGOVO uporabo kaj se mu najbolj splača :) Ponudbe za izračune dajte na ZS :)

IL_DIAVOLO je izjavil:

Mazda does not believe in large batteries
https://insideevs.com/news/368807/mazda...

Pogumne poteze mazde, po njihove mnenju so plug in hibridi bolj čisti od EV, ki so odvisni samo od elektrike oz. big battery pack.


Po mojem mnenju so hibridi slepa veja v razvoju, kar spoznava tudi Toyota. Aktualni bodo morda nekaj let, nato pa jih bodo nadomestili popolnoma električni avtomobili.

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

BigWhale je izjavil:

Ok, resnicno je blo dost o CNGju in o teoreticnih ucinkovitostih elektricnih motorjev.


Reči to valvorinu, ki vedno začenja s tem CNG jem, ki je neumnost v primerjavi z električnimi avtomobili, ki so superiorni proti njemu :) Učinkovitost električnih motorjev je pa pomembna zadeva pri električnih avtih :)

fikus_ ::

Ima kdo dostop do Financ? mogoče kakšen povzetek članka tukaj.
https://avto.finance.si/8952879/Lestvic...

WarpedGone ::

WarpedGone je izjavil:

>> Glede porabe pa naj W1 in VelikiKit povesta, koliko kWh skurita.

Žal je nemogoče dat točno cifro, ki bo veljala še za kaj več kot za konkreten primer (avto, šofer, cesta, vožnja, datum, ura), ki se je že zgodil.

Po vožnji iz zasavja v lj mimo litije dolgo slabo uro, sm mel povprečno ~115Wh/km.
Danes zjutraj skozi črnuče v stop/n/go mi je kazalo trenutno 280Wh/km, trajalo je pa cca 15 minut za kak km poti.
Cifre za AC še nimam v glavi, tesla pri '1500km free supercharging" računa 250Wh/km, dobil sem namreč 376 zastonj kWh na SCjih.
Variabilnost porabe je visoka, fizika.


Sm preveru v avtu ... prevoženih 1370 km, porabljenih 223kWh, trenuten lifetime 163 Wh/km.
Vožja v službo danes zjutraj 6,2km, 14min, 197 Wh/km. Brez posebnih zastojev, trije rdeči semaforji in čakanje ~5minut, same vožnje kakih 9 minut.
Max dosežena hitrost 132km/h.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

ziga1990 je izjavil:

BigWhale kako pa ti doma polniš Leafa ali imaš polnilno postajo ali pa polniš preko navadne vtičnice?


Suko, 3kW :D Zaenkrat je ok, razmisljam pa o stenski polnilnilnici, ki potem polni s 6kW. Po 6000km prevozenih kilometrih se mi se ni zgodilo, da zjutraj ne bi mogel tja kamor sem nameraval. Naceloma polnim med 23h in 07h ampak, ce rabim zjutraj poln avto, je v avtu en gumb, s katerim overridam timer in zacnem polnit takoj, potem je moznost tud izbrat opcijo 'full charge priority' takrat zacne avto polnit tolk pred 23h, da bo ob sedmih zjutraj poln, lahk pa tud na telefonu recem nej zacne polnit takoj.

Tezava bi bla samo takrat, ce bi prisel pozno zvecer domov, potem bi moral pa takoj zgodaj zjutraj na kaksno daljso pot.

Trifaznega polnjenja doma ne podpira veliko avtomobilov, kar je mal skoda. Vem, da s tremi fazami lahko polnis Tesle, Zoe in i3.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

BigWhale ::

"Tesli je pocla guma!!1111oenoeneeleventeen!"

Al pa ce bi nehal, a?

Gregor P ::

Comparator je izjavil:

Po mojem mnenju so hibridi slepa veja v razvoju, kar spoznava tudi Toyota. Aktualni bodo morda nekaj let, nato pa jih bodo nadomestili popolnoma električni avtomobili.
Definitivno niso bili mišljeni za večno.8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Machete ::

9 minut vožnje za 6KM ??
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

sniff ::

Karkulator je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Pri 50k avtomobilu prihraniš kaj točno prosim?!?8-O

Pa saj ne kupuješ vendar EV-jev, da bi kaj prihranil:|

10 sekund preveč>:D


če delaš 15 tisoč kilometrov na leto, porabiš 1000 EUR na leto manj za gorivo v primerjavi z ICE avtom ;)

če mi za nekaj minut na leto plačaš 1000 EUR, da ti vštekujem in vtikujem kabel v tvoj električni avto se takoj ponudim!! :)

### Pa saj ne kupuješ vendar EV-jev, da bi kaj prihranil ##
Da, to je eden izmed razlogov za nakup.


sam problem je, da če je razlika v ceni primerljivih ICE EV avtov prevelika, ti tudi prihranek na gorivu 1000€ ne koristi toliko, kot ti misliš. pri npr. Koni je razlika (objavljene cene pri Hyundai) 11.400€ . kar imaš za pokrit z gorivom. Bistveno glede ekonomije (pri današnjih predpostavkah: subvenicije, registracije...) je za kolikšnio razliko dobiš EV in kako bo ohranjal vrednost skozi leta

evo nova iteracija izračunov https://drive.google.com/file/d/1We3M2G...

sniff ::

fikus_ je izjavil:

Ima kdo dostop do Financ? mogoče kakšen povzetek članka tukaj.
https://avto.finance.si/8952879/Lestvic...


..."Vstopna točka v svet električnih avtomobilov se bo v kratkem znižala. Volkswagnov e-Up! bo za začetno ceno 21.975 evrov ponujal 260 kilometrov dosega, slovenska cena z odšteto subvencijo pa bo pod 14 tisočaki, nam je zaupal generalni direktor Porscheja Slovenije Danilo Ferjančič..."

Najcenejši električni avtomobili v Sloveniji
Chart
Avtomobil Velikost baterije Doseg Cena Cena (s subvencijo)
# Volkswagen e-Up!* 36,8 kWh 260 km 21.975 evrov 14.475 evrov
1. Smart fortwo electric 17,6 kWh 130 km 22.990 evrov 15.490 evrov
2. Renault zoe R90 44,1 kWh 317 km 24.290 (brez baterije) 16.790 evrov
# Volkswagen ID.3** 45 kWh 330 km dobrih 30 tisoč evrov okoli 23.000 evrov
3. Renault zoe R90 44,1 kWh 317 km 32.790 (z baterijo) 25.290 evrov
4. Nissan leaf 40 kWh 270 km 35.490 evrov 27.990 evrov
5. Hyundai kona electric 39 42 kWh 289 km 35.800 evrov 28.300 evrov
*: vozilo še ni v ponudbi

**: vozilo je mogoče naročiti

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sniff ()

J.McLane ::

A pa si primerjal vozila z avtomatskim menjalnikom? Vem da to nima kaj dosti veze za ljudi, ki so mazohisti in radi sami šaltajo, pa vseeno. Danes je ponudba EV majhna, trenutno so konkurenčna samo določenim tipom bolje opremljenih klasičnih vozil, kje bomo jutri bomo pa videli.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

Po tednu dni dnevne uporabe in lastništva EV lahk napišem par 'nepričakovanih' realizacij...

Glavna prednost EVjev je lahkotnost, enostavnost in užitek v mirni oz. počasni vožnji.
To je potrebno enostavno izkusit prvoosebno za volanom EV in dlje časa trajajočo vožnjo.

Odostnost hrupa motorja omogoča da slišim okolico, motorno zaviranje omogoča enostavno prilagajanje hitrosti razmeram (onepedal driving), ni občutka da (z zaviranjem) stran mečem energijo (hitrost) za katero se bo kasneje potrebno zopet namatrat (hrup motorja pri pospeševanu, delo z menjalnikom, sklopko in zavoro).

Upočasnitev na 50 pri začetku mesta je postala nezavedna (zadošča rahel dvig noge na pedalu, ne smem niti ornk dvignit ker se preveč ustavi)
V coni 30 tipično upočasnim na kakih 25 (ja, bol papeški od papeža), pri ležečih policajih še nižje.

Domače polnjenje z 10A mi v številkah čist zadošča, bom pa vseeno nažical 16A varovalko, da se bo čez noč nafilalo več kot 200km. Čist samo zarad simbolike in boljšega občutka.

Dobra odzivnost hudimano prav pride sredi gužve, ko je potrebno nekaj hitro spremenit (prehitet, se komu umaknit, itd).
Zbogom in hvala za vse ribe

Machete ::

Prejle sem videl onega gospoda z S modelom, ima celega razkopanega pred firmo je pol ' motorja na asfaltu. Očitno raje sam razstavi, kot se ukvarja s servsiom.. :D Pravi, da še 100 let to ne bo to. Zraven za siguro lasti še novega S od merca.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

IL_DIAVOLO ::

Id. 3 nima konkurence, ne samo v cenovnem rangu, ampak tudi v dosegu. Nissan recimo 5k drazji s slabšo baterijo.

Je pa nekaj zanimivo pri EV-ju. 2 leti star EV te ne bo prišel nič ceneje od novega. Oziroma celo dražje.

J.McLane ::

VW obljube so kar obetavne, so pa to še vedno samo obljube, ki še niso naprodaj, bomo še videli kako bo, če je vse razprodano in so čakalne dobe zelo dolge ti nizka cena nič ne pomaga.

Cene rabljenih so problem ker v tujini načeloma ni tako visoke subvencije kot pri nas, tako lahko Slovenec proda rabljen EV za boljšo ceno v tujino, iz tujine pa ni vredno uvažat, ker so tam cene take glede na cene novih.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

Prejle sem videl onega gospoda z S modelom, ima celega razkopanega pred firmo je pol ' motorja na asfaltu. Očitno raje sam razstavi, kot se ukvarja s servsiom


Resno misliš, da boš kogarkoli odvrnil od nakupa s takšnimi otročjimi?
Al sam sebe tolažiš, kako zelo kislo je grozdje?
Zbogom in hvala za vse ribe

ziga1990 ::

BigWhale je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

BigWhale kako pa ti doma polniš Leafa ali imaš polnilno postajo ali pa polniš preko navadne vtičnice?


Suko, 3kW :D Zaenkrat je ok, razmisljam pa o stenski polnilnilnici, ki potem polni s 6kW. Po 6000km prevozenih kilometrih se mi se ni zgodilo, da zjutraj ne bi mogel tja kamor sem nameraval. Naceloma polnim med 23h in 07h ampak, ce rabim zjutraj poln avto, je v avtu en gumb, s katerim overridam timer in zacnem polnit takoj, potem je moznost tud izbrat opcijo 'full charge priority' takrat zacne avto polnit tolk pred 23h, da bo ob sedmih zjutraj poln, lahk pa tud na telefonu recem nej zacne polnit takoj.

Tezava bi bla samo takrat, ce bi prisel pozno zvecer domov, potem bi moral pa takoj zgodaj zjutraj na kaksno daljso pot.

Trifaznega polnjenja doma ne podpira veliko avtomobilov, kar je mal skoda. Vem, da s tremi fazami lahko polnis Tesle, Zoe in i3.


Hvala,
resno pogledujem za električnim avtom, ker vozim na kratke razdalje samo finančno sem omejen na 20000€ tako da izbira ni ravno najboljša v ožjem izboru imam Golf-e 2015-2017,Nissan Leaf 2016-2017 in pa BMW i3 2014-2016 kerega ti predlagaš?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

Pocakaj na id.3, e-golf gre v večna lovišča.

ziga1990 ::

Kdaj pa pride?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Machete ::

WarpedGone je izjavil:

Prejle sem videl onega gospoda z S modelom, ima celega razkopanega pred firmo je pol ' motorja na asfaltu. Očitno raje sam razstavi, kot se ukvarja s servsiom


Resno misliš, da boš kogarkoli odvrnil od nakupa s takšnimi otročjimi?
Al sam sebe tolažiš, kako zelo kislo je grozdje?


Nimam agende. Samo zanimivo mi je bilo, ker je bilo ravno danes in je bil prizor zelo komičen in bizaren. Kot iz kakega srbskega filma.
Grozdje mi ni kislo, kupim model 3 za po drva, če želim. Imam željo še enega min V6 prej imeti (ker sem do sedaj nekako zaradi svete preproščine držal nazaj), potem pa se predam EV nebesom.

Raje povej zakaj ne greš s kolesom, če rabiš za 6km 9min z avtom.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

IL_DIAVOLO ::

ziga1990 je izjavil:

Kdaj pa pride?


Enkrat drugo leto.

codeMonkey ::

Sredi 2020 bodo dostavljali prednarocene primerke. Letos konec leta naj bi startali s prvo serijo, ki pa se ne bo prodajala. Za zdaj se testirajo prototipni modeli. Bo se zabavno do konca leta...

BigWhale ::

ziga1990 je izjavil:


resno pogledujem za električnim avtom, ker vozim na kratke razdalje samo finančno sem omejen na 20000€ tako da izbira ni ravno najboljša v ožjem izboru imam Golf-e 2015-2017,Nissan Leaf 2016-2017 in pa BMW i3 2014-2016 kerega ti predlagaš?


V resnici ne vem ce sploh katerega od teh. Jaz sem najprej razmisljal o Smartu, ker se res ne vozim dalec in bi mi v teoriji zadostoval. Ampak sem si na sreco premislil in si rekel, da bi rad avto s katerim z enim polnjenjem prevozim vecji del Slovenije oziroma lahko pridem prakticno kamorkoli v Sloveniji.

Verjetno se splaca malenkost pocakat in prihranit nekaj denarja, ce imas to moznost. Za ID.3 pa ne vem, nobena koncna cena se v bistvu ni znana in pri nas se ga se ne da narociti. Najbrz se splaca pocakati.

IL_DIAVOLO ::

Wow zakon!

ziga1990 ::

BigWhale je izjavil:

ziga1990 je izjavil:


resno pogledujem za električnim avtom, ker vozim na kratke razdalje samo finančno sem omejen na 20000€ tako da izbira ni ravno najboljša v ožjem izboru imam Golf-e 2015-2017,Nissan Leaf 2016-2017 in pa BMW i3 2014-2016 kerega ti predlagaš?


V resnici ne vem ce sploh katerega od teh. Jaz sem najprej razmisljal o Smartu, ker se res ne vozim dalec in bi mi v teoriji zadostoval. Ampak sem si na sreco premislil in si rekel, da bi rad avto s katerim z enim polnjenjem prevozim vecji del Slovenije oziroma lahko pridem prakticno kamorkoli v Sloveniji.

Verjetno se splaca malenkost pocakat in prihranit nekaj denarja, ce imas to moznost. Za ID.3 pa ne vem, nobena koncna cena se v bistvu ni znana in pri nas se ga se ne da narociti. Najbrz se splaca pocakati.


Kar sem prebral od ID.3 naj bi bil osnovni model pod 30k€ potem pa še subvencija sicer bo pa zanimivo za počakat ker lepo izgleda plus naj bi imel Augmented reality head-up display(opcijsko)
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Ja, tist za 50 jurjev. Za 30 bo imel rocno klimo.

Comparator ::

sniff je izjavil:

Karkulator je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Pri 50k avtomobilu prihraniš kaj točno prosim?!?8-O

Pa saj ne kupuješ vendar EV-jev, da bi kaj prihranil:|

10 sekund preveč>:D


če delaš 15 tisoč kilometrov na leto, porabiš 1000 EUR na leto manj za gorivo v primerjavi z ICE avtom ;)

če mi za nekaj minut na leto plačaš 1000 EUR, da ti vštekujem in vtikujem kabel v tvoj električni avto se takoj ponudim!! :)

### Pa saj ne kupuješ vendar EV-jev, da bi kaj prihranil ##
Da, to je eden izmed razlogov za nakup.


sam problem je, da če je razlika v ceni primerljivih ICE EV avtov prevelika, ti tudi prihranek na gorivu 1000EUR ne koristi toliko, kot ti misliš. pri npr. Koni je razlika (objavljene cene pri Hyundai) 11.400EUR . kar imaš za pokrit z gorivom. Bistveno glede ekonomije (pri današnjih predpostavkah: subvenicije, registracije...) je za kolikšnio razliko dobiš EV in kako bo ohranjal vrednost skozi leta

evo nova iteracija izračunov https://drive.google.com/file/d/1We3M2G...


če delaš 30000 kilometrov na leto, to je povprečno cca 80 km na dan, potem je že 2000 EUR na leto prihranka :) Sej pravim vsak mora poračunati za svoj primer, kar vidim da ti gre :)

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

A mi znaš zračunat, če se mi splača vzet bencinarja z avtomatskim menjalnikom?
Kaj pa dizla z webastom?
Kolk se kej splača StartStop sistem?
Kolk prišparam s HillHold fukcijo?
Kolk se mi splača vzet avtomatsko ročno?
Kaj pa blokado diferenciala?
Aja, doplačam lahk tut za remote-conectivity... pri kolk km se to splača vzet?
Zbogom in hvala za vse ribe

IL_DIAVOLO ::

Pri tebi je vseeno, ker te sploh ne zanima EV, ampak tesla, pa ni važno koliko stane.

WarpedGone ::

Moje sožalje ...

Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

(Moja) M3 LR RWD je najcenejša na tem seznamu:
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

roCkY ::

Itak. S je velika limuzina ostalo SUV-i. Kaj če druzga biti optimalno po tem kriteriju kot relativno majhna limuzina. Znotraj M3 pa je 24urno jaganje po nemškem autobanu pokazalo kam se pride.

Sem pa pričakoval da bo X zmagal Etona na 1000km. Ampak je Audi s temi accuji dejankorazred zase. Ko to dajo v nekaj podobnega kot je A4...

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Moje sožalje ...


Tvoje sozalje? Cemu? Sej nismo v petem razredu in ne igramo avto-kart.

Utk ::

Pogumne poteze mazde, po njihove mnenju so plug in hibridi bolj čisti od EV, ki so odvisni samo od elektrike oz. big battery pack.

Priključni hibridi so v teoriji super, ampak ko greš računat se ne splačajo niti proti navadnim hibridom, kaj šele proti EV. Če bi bilo doplačilo za priključnega 3 do 5 jurjev proti navadnemu hibridu, bi se lahko kaj pogovarjali, ampak zdaj gre razlika bolj proti 10, pa še več. Pri ioniqu je malo manjša razlika, ampak samo zato, ker je ioniq hibrid predrag, glede na druge.

J.McLane ::

Trenutno se na trgu prodajajo samo plug-in hibridi ki so v osnovi "polni" hibridi z malo večjo baterijo. Hibridi ki bi imeli manjši motor samo kot range extender so izginili iz trga (i3 REX, Ampera/Volt).

Mazda želi spet obuditi ta trg, pustimo se presenetiti, ampak zahteve kupcev so tu zelo visoke, vseeno si vsak želi max doseg v EV in čim manj lavfanja generatorja, pa ne samo zaradi porabe bencina, ampak predvsem zato ker tak generator predstavlja zelo gnilo uporabniško izkušnjo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

WarpedGone ::

>> Tvoje sozalje? Cemu? Sej nismo v petem razredu in ne igramo avto-kart.

Ko bi vsaj bili v petem razredu, potem bi še obstajalo upanje, da bodo dodatni štirje razredi folku dodali nekaj moči dojemanja.
Ampak stvari so kot so, v splošnem obupne.

>> Hibridi ki bi imeli manjši motor samo kot range extender so izginili iz trga (i3 REX, Ampera/Volt).

Le čemu?
Mogoče zato ker se v praksi švoh obnesejo?
Ma neeeee...
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Jonny Ivy hooked up to a 350kW charger at 23% SOC and saw a max of 200kW for a split second. 20:22 in the video. Good overall review:



Hmmm, kdo je Porscheju ukradu 350kW filanje?
Al pa vsaj uradnih 270kW?
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Odličen športni EV je dejansko videti tale Porsche, sploh za njihov prvi poskus; gre pa seveda za višji razred vozil, tako da sedaj težko primerjaš ostale EV s to "zverino":)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

codeMonkey ::

WarpedGone je izjavil:

Jonny Ivy hooked up to a 350kW charger at 23% SOC and saw a max of 200kW for a split second. 20:22 in the video. Good overall review:



Hmmm, kdo je Porscheju ukradu 350kW filanje?
Al pa vsaj uradnih 270kW?


Ionity je ukradel... Nice Try drugace, inteligenzza pa to.

WarpedGone ::

Hočeš rečt da 350kW ionity ni sposobn dat ven 350?

Ja, inteligenzza te Hebe.
Zbogom in hvala za vse ribe

nevone ::

Tvoje sozalje? Cemu? Sej nismo v petem razredu in ne igramo avto-kart.


Ja ste.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

TheBlueOne ::

Tale Taycan je igracka proti temu kar trenutno zakljucujejo nasi juzni sosedi. Rimac Concept Two je bolj prodigy tega kar pride.

Gregor P ::

Serijski Porsche pa karkoli od Rimaca je najbrž povsem na drugi ravni. Vmes je še cel kup superšportnikov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

ziga1990 ::

no fantje imam vprašanje ali se splača postavit polnilno postajo doma ali je dosti da samo daš filat čez noč oz čez vikend na navadno gospodinjsko vtičnico?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
««
726 / 1167
»»