Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
BigWhale ::
Dokler nisi imel EV, si bil precej skeptičen, zdaj se pa kar nekako da ...
Se vedno sem enako skepticen. :> In enako se je dalo tudi prej. :) Kot sem ze ene parkrat povedal, Leaf je commuter vozilo. Ni za daljse poti. Od doma na Jesenice se gre, kaj vec mors pa ze mal bolj splanirat zadevo.
-valvoline- ::
PS sem včeraj na TV videl reklamo za ICE. V oko mi je padel podatek o porabi goriva od 3,9...7,9 l/100 km. In zagovorniki ICE potem seveda navajajo, da z njim porabijo zgolj 4 l/100 km
Jaz mislim, da narobe razumete. "Zagovornikov ICE" avtov ni. Na koncu si prav vsi želimo preiti na EV. OK, ne morem govoriti v imenu vseh, ampak znaten del ljudi tu gor, čeprav "kričimo", da EV-ji še niso prava stvar, prihodnost prav gotovo vidi električno.
Mnenja se krešejo predvsem o tem, ali je že zdaj pravi trenutek. No, že cca 12 let debatiramo o tem in celo OP in glavni nosilec teme si je šele letos omislil svoj omiljeni avto. Mogoče bi si ga kaj prej, če bi ga lahko prej dobil. Vsekakor je temo (s tem naslovom) odprl 10 let prezgodaj.
Ce bogatunom talajo subvencije ter castijo cestno takso in so oprosceni dajatev/trosarin na km bi ja lahko drzava poskrbela vsaj za osnovno cng omrezje. Pa da bo cena cngja normalna, max 50-60c na kg, borzna cena je 15c.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
WarpedGone ::
Tesla Model 3 becomes best-selling car in the Netherlands with 10,000 units
Ja, več kot bencinskih upov, cliotov itd.
Ja, več kot bencinskih upov, cliotov itd.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
BigWhale ::
Zakaj dodatnega čakanja? Zakaj bi polnil nekje na eni grdi črpalki, če imaš polnilnice v vsakem mestu, ob skoraj vsakem hotelu, v toplicah, marsikateri gostilni, škocjanski in postojnski jami, in še marsikje, odvisno kam greš. Ko si na takem mestu, polniš, če je takrat nujno treba ali ne, boš pač napolnil iz 50 na 65. Ni treba čakat na 30%.
Ok, to ni cist res. Hitrih polnilnic je premalo. Ostalih polnilnic je pa prevec in prevec razlicnih nacino uporabe je. Eni so free, drugi niso free, za ene rabis to kartico za druge rabis ono kartico. Kaos je. :> Poleg tega imas avtomobile z razlicnimi on board chargerji. Meni AC 22kW ne koristi prav nic, ker ima avto 6kW on board charger, recimo. Se pravi so AC polnilnice pogojno uporabne, ce stojim dalj kot kako uro. Ce se jih placuje pa na cas, so pa se bolj pogojno uporabno. :)
WarpedGone ::
Hitrih polnilnic je premalo. Ostalih polnilnic je pa prevec in prevec razlicnih nacino uporabe je. Eni so free, drugi niso free, za ene rabis to kartico za druge rabis ono kartico. Kaos je. :>
To sm tule rezlagal +5 let nazaj, pa ste me gledal ko zaklani voli...
Zbogom in hvala za vse ribe
-valvoline- ::
Zakaj dodatnega čakanja? Zakaj bi polnil nekje na eni grdi črpalki, če imaš polnilnice v vsakem mestu, ob skoraj vsakem hotelu, v toplicah, marsikateri gostilni, škocjanski in postojnski jami, in še marsikje, odvisno kam greš. Ko si na takem mestu, polniš, če je takrat nujno treba ali ne, boš pač napolnil iz 50 na 65. Ni treba čakat na 30%.
Ok, to ni cist res. Hitrih polnilnic je premalo. Ostalih polnilnic je pa prevec in prevec razlicnih nacino uporabe je. Eni so free, drugi niso free, za ene rabis to kartico za druge rabis ono kartico. Kaos je. :> Poleg tega imas avtomobile z razlicnimi on board chargerji. Meni AC 22kW ne koristi prav nic, ker ima avto 6kW on board charger, recimo. Se pravi so AC polnilnice pogojno uporabne, ce stojim dalj kot kako uro. Ce se jih placuje pa na cas, so pa se bolj pogojno uporabno. :)
No te pa nam ti bw kot ponosni lastnik ev igraco povej kako je z dometom vs hitrost,teza,klima, gretje,klanci itn...
Utk ::
Ok, to ni cist res. Hitrih polnilnic je premalo. Ostalih polnilnic je pa prevec in prevec razlicnih nacino uporabe je. Eni so free, drugi niso free, za ene rabis to kartico za druge rabis ono kartico. Kaos je. :> Poleg tega imas avtomobile z razlicnimi on board chargerji. Meni AC 22kW ne koristi prav nic, ker ima avto 6kW on board charger, recimo. Se pravi so AC polnilnice pogojno uporabne, ce stojim dalj kot kako uro. Ce se jih placuje pa na cas, so pa se bolj pogojno uporabno. :)
Če greš v postojnsko jamo za 2 uri, ti tudi 6 kw napolne v tem času za 100 km. Ni ne vem kaj, ampak če zarad teh 100 km prideš normalno domov, je dovolj. Zakaj nimajo vsi vsaj nekega normalnega 3f priklopa pa ne vem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
BigWhale ::
-valvoline- ::
Moderni ICE avti onesnažujejo bistveno manj kot tisti pred 10 leti. In tisti izpred 10 let bistveno manj kot oni izpred 20. Itd. Ni idealno, se pa izboljšuje.
V bistvu ne. Od katalizatorja naprej, kar je pa že 25 let, pri bencinarjih ni bilo nekega napredka, DI bencinarji so samo še korak nazaj. Dizla ne bom niti omenjal.
Avto na cng je prakticno 100% cist, razen co2.
Utk ::
Imam avto na lpg, nimam nič proti plinu, ampak ta stvar (cng) je prišla 20 let prepozno, pa še zdaj v bistvu ni prišla, ker ga nimaš kje tankat. Lpg je pa itak od nekdaj tu, pa se nikoli ni zares prijel. Ne vem zakaj ne, ampak tako je.
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Hitrih polnilnic je premalo. Ostalih polnilnic je pa prevec in prevec razlicnih nacino uporabe je. Eni so free, drugi niso free, za ene rabis to kartico za druge rabis ono kartico. Kaos je. :>
To sm tule rezlagal +5 let nazaj, pa ste me gledal ko zaklani voli...
Ma s tem sem se jaz cist strinjal. Sej sta samo dve moznosti. Al tolk baterije, da polnilnic ne rabis al pa tolk polnilnic, da lahk prides z manjso baterijo skoz. Najvecji problem je imo razdrobljenost. Kar ne bi bil problem, ce bi imele vse polnilnice kar moznost placila s kartico na licu mesta. Pa nimajo, tko imas pa aplikacije in spletne strani in ne vem kaj se vse. Ce si brez mobilnega omrezja pa marsikdaj ne mores polnit.
Zadnjic v garazi Bezigrajski dvor, navodila na AC polnilnici: "V rezo s kovanci vstavite denar, cena polnjenja je 0.10 EUR na enoto." Zaman sem iskal kolk je ena enota. Potem sem priklopil avto in se preden sem nasul not za 4 EUR drobiza, se mi je zdelo, da se je avto ze polnil. Go figure.
WarpedGone ::
>> Lpg je pa itak od nekdaj tu, pa se nikoli ni zares prijel.Ne vem zakaj ne, ampak tako je.
Ker nobena resna firma zanj ni zastavila svojega imena/preživetja.
Polovičarski pristop garantira, da se nič ne spremeni.
In točno enak problem maji vsi stari dinozavri z EVji.
Zakaj ni rekorder prodaje v Nizozemskem Zoe, i3, eGolf, Leaf, Kona EV ?
Vse to je cenejše od Modela 3, pa je vseeno to prvi EV ki je prvi posekal prodajo kateregakoli bencinskega modela.
Ja, na nizozemskem. Komot najdete XY izgovorov, ki pa ne spremenijo poante - noben drug polovičarsk EV tega ni uspel.
Obstaja kvalitativna razlika med rezultatom, ko je tvoje preživetje odvisno od uspeha določene ideje.
Pri starih je preživetje odvisno od neuspeha te ideje.
P.S. nimam in ne bom nabavu čisto nobene kartice, članarine, RFIDa, appa whatever za filanje na tej naši kozlariji od "javnih" polnilnic.
Filal bom doma in na SCjih ko/če bo treba.
Ker mam pač ornk avto.
Ker nobena resna firma zanj ni zastavila svojega imena/preživetja.
Polovičarski pristop garantira, da se nič ne spremeni.
In točno enak problem maji vsi stari dinozavri z EVji.
Zakaj ni rekorder prodaje v Nizozemskem Zoe, i3, eGolf, Leaf, Kona EV ?
Vse to je cenejše od Modela 3, pa je vseeno to prvi EV ki je prvi posekal prodajo kateregakoli bencinskega modela.
Ja, na nizozemskem. Komot najdete XY izgovorov, ki pa ne spremenijo poante - noben drug polovičarsk EV tega ni uspel.
Obstaja kvalitativna razlika med rezultatom, ko je tvoje preživetje odvisno od uspeha določene ideje.
Pri starih je preživetje odvisno od neuspeha te ideje.
P.S. nimam in ne bom nabavu čisto nobene kartice, članarine, RFIDa, appa whatever za filanje na tej naši kozlariji od "javnih" polnilnic.
Filal bom doma in na SCjih ko/če bo treba.
Ker mam pač ornk avto.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
-valvoline- ::
Imam avto na lpg, nimam nič proti plinu, ampak ta stvar (cng) je prišla 20 let prepozno, pa še zdaj v bistvu ni prišla, ker ga nimaš kje tankat. Lpg je pa itak od nekdaj tu, pa se nikoli ni zares prijel. Ne vem zakaj ne, ampak tako je.
zabarji npr ter nizozemci se ze dobrih 50let furajo na cng. to da je bananistan zaostala vukojebina se ne pomeni da so tudi ostali. Vazn da se casti 7.5k za e podaljsek.
kow ::
Na nizozemski je BDP na prebivalca 2x vecji kot v Slo. To je edini razlog, da v Sloveniji Tesla 3 ne dominira. Za letno placo bi jo verjetno nabavil tudi jaz. Za 2 letni placi, pac ne.
BigWhale ::
-valvoline- je izjavil:
No te pa nam ti bw kot ponosni lastnik ev igraco povej kako je z dometom vs hitrost,teza,klima, gretje,klanci itn...
Zakaj se ti zdi, da sem ponosni lastnik? Ponosen bi bil, ce bi ga sam sesraufal skupaj, tko sem ga pa kupil, ni kaj posebne vrste dosezek to.
Z dometom je pa tko, Od Maribora proti Ljubljani je poraba okrog 16 - 17kW/h, nazaj je malenkost nizja. V teh temperaturah, ki so zdaj in poleti, sem se ponavadi ustavil za polnjenje v BTCju kjer sem polnil med kosilom. Klima ni nikoli igrala neke posebne vloge. Ce je bilo zunaj 32 stopinj in mocno sonce je bila poraba morda kake 1.5kW, vecinoma se pa giblje pod 1kW. Gretje kabine porabi se manj energije. Kar se tice klime se nisem nikoli sekiral, in tudi ponoci ne zaradi luci, recimo. Zastoji na zgocem soncu v bistvu niso problem. Deset ur stanja bi porabil za manj kot 100km voznje.
Pozimi, pri minus deset bo poraba bistveno visja in bom s to baterijo naredil okrog 150km po avtocesti. Klanci se poznajo, zato planiram vse svoje poti tako, da se cimvec vozim navzdol, jasno. ;> Kar se tice teze, pa nimam pojma. Vecino casa se vozim sam ali pa v paru. Vec kot trije je pa ze redkost. Mam pa skoz kak zakelj hrane za konje ali pa peska za macke v avtu. Aja pa v zadnjih desetih letih sem se nekaj zredil, tko da ... ;>
'Rapidgate' sem pa dozivel samo enkrat, po tem, ko je avto prakitcno cel dan delal in se polnil. Ni toliko tezava gretje baterije med voznjo ampak gretje ob polnjenju. Je blo pa zunaj med 30 in 32 stopinjami.
Za day-to-day use nimam pa nobenih pripomb. Polnim v 90% doma in se to ne vsak dan.
-valvoline- ::
Aja, ko smo pri subvencijah, slovenistan je edina clanica v eu k ne da nobeno subvencijo za vgradnjo plinskih sistemov, delno ali 100%. Ponavljam, edina. Casti pa 7500e za e podaljske.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
BigWhale ::
-valvoline- je izjavil:
Aja, ko smo pri subvencijah, slovenistan je edina clanica v eu k ne da nobeno subvencijo za vgradnjo plinskih sistemov, delno ali 100%. Ponavljam, edina. Casti pa 7500k za e podaljske.
Najbolj te boli to, da je sosed dobil od drzave 7500 EUR, a? ;> Se mi zdi, da je to edino kar te boli.
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Aja, ko smo pri subvencijah, slovenistan je edina clanica v eu k ne da nobeno subvencijo za vgradnjo plinskih sistemov, delno ali 100%. Ponavljam, edina. Casti pa 7500k za e podaljske.
Najbolj te boli to, da je sosed dobil od drzave 7500 EUR, a? ;> Se mi zdi, da je to edino kar te boli.
Ne bi mev nic proti ce bi tudi meni in manj premoznim sosedom drzava castila cng ali lpg predelavo. Ter postavila cng omrezje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Spock83 ::
Ja, če misliš vlečt 800 kilske prikolice s 5 ljudmi not in to pri 180 na uro, si kar kupi dizla. Za ostale normalne nam je EV s 150 končne hitrosti čisto dovolj.
Potem pa šparte elektriko in drekate 90 km/h na avtocesti...
Vozniki Tesel so najbolj nepriljubljeni v Nemčiji . Pa ne zaradi fovšije, ampak zaradi šparanje s štromom...
Praviš, imagodei, da se nočeš odrekati svobodi, ko greš s familijo na izlet. Kaj pa ali se hočeš odreči svojemu zdravju in zdravju svoje familije? Kajti izpušni plini povzročajo bolezni.
To moraš pretehtati.
Saj te elektika tudi lahko strese. In ubije... Pa baterije so precej strupene.
EV ravno ne spušča samorogovih mavričnih prdcev...
90km/h se vozijo kamijoni. Če EV vozi za njim ni nič narobe. Sem videl na avtocesti več ICEjev kot EVjev, ki so vozili pod 90km/h.
WildChild ::
Sem prejsnji teden videl na prulski cesti proti prulski OS crnega modela 3 - crna mat, se zelena registrska. Ocka odlagal otroka pomojm v solo. V zivo se lepsi zgleda tale mini formula :)
in da mood
WarpedGone ::
Ja, črna je huda... ko sm jo u živo vidu, me je stisnilo ... kar je je, moja je bela.
Zbogom in hvala za vse ribe
Spock83 ::
Meni sta modra in rdeča všeč. Obe videl na primorki. Modra mislim, da vsak dan po 17h potuje LJ-KP
joggi79 ::
VSI EVji skupaj nardijo manj svinjarije pod tvojim oknom kot en bencinc in en dizlas.
Direkt pod tvojim okno definitivno, ampak je fino ce pogledas malo sirse na svet kot zgolj pod tvojim oknom, ker svet je vsaj za vecino (no ne vecino prisotnih) krepko vecji kot zgolj 5 kvadratov pod tvojim oknom. Ampak vidim da je tako omejeno razmisljanje kar standard, zato pa tudi pri vseh ostalih stvareh pri EV vidis zgolj pluse. Bo treba malo razsirit pogled in obzorja, pa ven iz sobe stopit kdaj, da bos videl da obstaja se veliko vec kot zgolj tisto kar vidis skozi okno ;)
J.McLane ::
Pa saj ti je napisal, če bi vsak pred svojim pragom pometel je tudi globalna slika kar naenkrat lepša.
Kaj si pa ti svetnik naredil za lepši planet na globalnem nivoju?
Kaj si pa ti svetnik naredil za lepši planet na globalnem nivoju?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
joggi79 ::
Kaj si pa ti svetnik naredil za lepši planet na globalnem nivoju?
Jaz sem si pa ravnokar nov avto narocil.... pravijo da ima samo 179g/km CO2 izpusta. Pa verjetno je, ko poracunas vso izdelavo in reciklazo bolj cist kot tisti EV, ki mu pod oknom ne spusca nicesar. Pometanje pred lastnim pragom vklucuje tudi izdelav avta in baterij, pridobivanje elektrike, ter reciklazo odsluzenega avta in predvsem baterij (ja vem eni genialci jih bodo uporabljalo 20let, potem pa drago prodali za skladiscenje energije ROFL)
IL_DIAVOLO ::
Plin je za Slovenijo(med najrevnejsimi članicami EU) bolj optimalen. To bi ze bil odločilen korak stran od fosilnih goriv. Elektrika je za večino Slovencev predraga. Infrastruktura za plin(lpg) pa mislim, da je že zdaj dobro razširjena.
Tesla med drugim se vedno nima pooblaščenega serviserja v Sloveniji.
Tesla med drugim se vedno nima pooblaščenega serviserja v Sloveniji.
joggi79 ::
BigWhale ::
Ker nisi predlozil nobenega izracuna, vemo da nakladas.
Itak, nakladač.
Prav veliko izracunov tudi od vaju nisem videl ;)
Sej ne rabmo racunat, da vidmo, ce EVji manj smrdijo kot ICEji. Sam pogledamo. Evo, sem se enkrat preveru, men se zadi NIC ne kadi ven.
VSI EVji skupaj nardijo manj svinjarije pod tvojim oknom kot en bencinc in en dizlas.
Direkt pod tvojim okno definitivno, ampak je fino ce pogledas malo sirse na svet kot zgolj pod tvojim oknom, ker svet je vsaj za vecino (no ne vecino prisotnih) krepko vecji kot zgolj 5 kvadratov pod tvojim oknom. Ampak vidim da je tako omejeno razmisljanje kar standard, zato pa tudi pri vseh ostalih stvareh pri EV vidis zgolj pluse. Bo treba malo razsirit pogled in obzorja, pa ven iz sobe stopit kdaj, da bos videl da obstaja se veliko vec kot zgolj tisto kar vidis skozi okno ;)
Nisi razumel. Ne pogovarjava se o mojem oknu ampak o tvojem. Jaz ti ne smrdim pod tvojim oknom, vsi ostali ti pa. Tvoje okno pa ne pomeni dobesedno tvojega okna ampak okna nas vseh. A ne bi blo fajn, da bi lahko zivel v mestu kjer se po cestah vozijo samo EVji? Jaz sem dobre pol leta zivel 1m stran od Dunajske ceste. Stanovanja se ni dalo prezraciti prej kot po enajsti uri zvecer, ko se je promet zmanjsal.
Kontrolirat izpuste desetih elektrarn je lazje kot kontrolirat izpuste nekaj milijonov avtomobilov. Hkrati pa lahko elektrarne postavimo tja, kjer ne bodo motile ljudi.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Plin je za Slovenijo(med najrevnejsimi članicami EU) bolj optimalen. To bi ze bil odločilen korak stran od fosilnih goriv.
Emmm, plin je fosilno gorivo. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
-valvoline- ::
Za ta gnar k stane tesla raje kupim stanovanje in ga oddam v najem. Vse kar je cez 20k je za nas bananistan luksuz in bo treba temu primerno tudi obdabcit ne pa idiotsko subvencionirat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Emobi ::
Avto na cng je prakticno 100% cist, razen co2.
Ne drži. Drži pa, da so pa izpusti CO2, NOx, CO, SOx in PM manjši, kot pri bencinu in dizlu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
-valvoline- ::
Emobi ::
Cel svet prehaja na EV, Slovenija naj bi šla pa na CNG? To bi bila norost brez primere. ICE-ji imajo premajhen izkoristek, oziroma porabijo preveč energije.
Eni bi pa očitno radi še naprej razkapali bate in čistili ventile...
Eni bi pa očitno radi še naprej razkapali bate in čistili ventile...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
-valvoline- ::
Ti si kar mej ev, pa budale ki zapravijo 50k+ za avto. Ostali da ne bom reku normalni folk potrebuje takojsno in poceni eko resitev, cng zmaga kakorkol obracas. vw up 1.0cng za 11k s porabo 3kg na 100km se lahko poscije na vse kar poganja baterija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Emobi ::
-valvoline- je izjavil:
Avto na cng je prakticno 100% cist, razen co2.
Ne drži. Drži pa, da so pa izpusti CO2, NOx, CO, so in PM manjši, kot pri bencinu in dizlu.
poglej si podatke in primerjavo. nox sox in trdih delcev je za 95% manj vs dizl ter bencin.
Se vedno preveč glede na EV!
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Avto na cng je prakticno 100% cist, razen co2.
Ne drži. Drži pa, da so pa izpusti CO2, NOx, CO, so in PM manjši, kot pri bencinu in dizlu.
poglej si podatke in primerjavo. nox sox in trdih delcev je za 95% manj vs dizl ter bencin.
Se vedno preveč glede na EV!
CO2 je hrana za rastline. Vse ostalo je natolcevanje da upravicite lopovske subvencije in nakup e podaljska. ne bo slo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Emobi ::
-valvoline- je izjavil:
Ti si kar mej ev, pa budale ki zapravijo 50k+ za avto. Ostali da ne bom reku normalni folk potrebuje takojsno in poceni eko resitev, cng zmaga kakorkol obracas. vw up 1.0cng za 11k s porabo 3kg na 100km se lahko poscije na vse kar poganja baterija.
Kaj poščije, pravim ti, da za seboj kaka svinjarijo! Če ni sprejemljivo za druge, ni niti za Slovenijo!
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Ti si kar mej ev, pa budale ki zapravijo 50k+ za avto. Ostali da ne bom reku normalni folk potrebuje takojsno in poceni eko resitev, cng zmaga kakorkol obracas. vw up 1.0cng za 11k s porabo 3kg na 100km se lahko poscije na vse kar poganja baterija.
Kaj poščije, pravim ti, da za seboj kaka svinjarijo! Če ni sprejemljivo za druge, ni niti za Slovenijo!
kaka tudi tvoj, trboveljcanom ter velenjcanom in se marsikje.
WarpedGone je izjavil:
>> ne bo slo.
A da ne?
/me gleda odločbi .... hmm, gre?
Misljeno kot pripomba za idiotske subvencije ter neplacevanje cestnih in ostalih prispevkov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Emobi ::
Ja, EV 3 do 5 krat manj energije potroši, od katere je četrtina iz TEŠ.
Eni bi raje plačevali kazni zaradi nedoseženih direktiv...
Eni bi raje plačevali kazni zaradi nedoseženih direktiv...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
IL_DIAVOLO ::
Cel svet prehaja na EV, Slovenija naj bi šla pa na CNG? To bi bila norost brez primere. ICE-ji imajo premajhen izkoristek, oziroma porabijo preveč energije.
Eni bi pa očitno radi še naprej razkapali bate in čistili ventile...
Cel svet? Kje ti živiš?
"Uveljavljeno infrastrukturo polnilnih mest najdemo v bližnji Italiji (1.186), Nemčiji (885) in Avstriji (172)"
Vir: https://www.zemeljski-plin.si/promet/po...
Nemčija...
Medtem, ko so na slovenskih javnih polnilnicah cene za električna vozila še zelo simbolne ali pa so brezplačne, pa je v Nemčiji situacija popolnoma drugačna. Na E.ON-ovih polnilnih postajah je treba za 100 kilometrov dosega odšteti 7,95 evra, na polnilnih postajah New Motionon 14,88 evra, na polnilnih postajah Plugsurfing pa že 16,36 evra.
Istočasno morajo nemški vozniki za 100 kilometrov dosega z bencinsko gnanim avtomobilom odšteti v povprečju 8,70 evrov, za 100 kilometrov poti z manj potratnim dizelskim vozilom pa je znesek še manjši, je objavil inštitut za analizo trgov Statista. Pri nemškem spletnem portalu klimareporter.de so zapisali, da so lastniki električnih vozil v Nemčiji talci regionalnih monopolov.
Vir: https://www.zurnal24.si/avto/polnjenje-...
Rabimo oboje, zaradi konkurenčnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
-valvoline- ::
pegasus ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Pri nemškem spletnem portalu klimareporter.de so zapisali, da so lastniki električnih vozil v Nemčiji talci regionalnih monopolov.Kar naj bo tako, podpiram. Dokler jih ne sreča pamet in dojamejo, da mora imeti osebno vozilo največ 300kg, skupaj s potniki. Do takrat pa naj pridno preplačujejo elektriko.
-valvoline- ::
Emobi ::
Povej ti to preostalim ljudem v drugih mestih v državi.
S teorijo enega dimnika se ti ni treba strinjati, kar pa ne pomeni, da ni veljavna.
S teorijo enega dimnika se ti ni treba strinjati, kar pa ne pomeni, da ni veljavna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
IL_DIAVOLO ::
Največ raka v zasavski regiji
Rak je huda bolezen, zaradi katere se pojavlja vse pogosteje med vzroki obolevnosti in umrljivosti. Kazalnik novih primerov raka kaže skupno obremenitev z najtežjimi vrstami rakov pri prebivalcih. Najvišja stopnja primerov novega raka je sicer v zasavski regiji, najnižja pa v primorsko-notranjski, kažejo podatki NIJZ.
https://www.zurnal24.si/zdravje/aktualn...
Rak je huda bolezen, zaradi katere se pojavlja vse pogosteje med vzroki obolevnosti in umrljivosti. Kazalnik novih primerov raka kaže skupno obremenitev z najtežjimi vrstami rakov pri prebivalcih. Najvišja stopnja primerov novega raka je sicer v zasavski regiji, najnižja pa v primorsko-notranjski, kažejo podatki NIJZ.
https://www.zurnal24.si/zdravje/aktualn...