» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
708 / 1184
»»

J.McLane ::

Sigurno smo že tule tudi to obdelali, Model 3 so ganjali na dirkališču v ameriki in je rezultat tak kot sem pisal zgoraj, po nekih 10 ali 12 minutah se je pregrel, pa ne v smislu da avto ni vozen ampak pač zmogljivosti niso bile več max, potrebno je bilo narediti en cool down lap, in so lahko spet nažiglai dalje. Je bil pa nek software update, ki ti da možnost da prisilno ohladiš pogonski sklop v naprej, preden greš dirkat.

Tudi Bjorn je Model 3 že nažigal po avtobahnu in ni bilo nekih problemov.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

Al pa ce bi nehali s posplosevanjem, a?

2dark ::

Ha. Dons sem pa srečal Teslo Model 3, temno modre barve, se je za mano po avtocesti peljala. V Ljubljani sem pa dejansko videl 3 tesle S. 1 parkirano na Rudniku in 2 na cesti.

hammock ::

V okolici Graza jih je tudi ze kar precej, videvam dnevno. Kar mi je padlo v oko je, da se vozniki Zoe-a in Leaf-a ponavadi cijazijo in delajo zastoje, marsikatera 3ka pa toliko da ne leti po zraku :))

Plave so najlepse.

Emobi ::

Se strinjam, da so plave najlepše.

Kaj pa i3, a teh je kaj? Pa ja ne delajo zastoje tudi ti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

hojnikb ::

ne, i3ke čakajo na avtovleko in gasilce as typical BMW do.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Gregor P ::

So pa zato servisi dobri8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Emobi ::

V 18. letih in 350.000 km vožnje z BMW-ji sem bil enkrat na avtovleki, zaradi odpovedi električne vodne pumpe.

Užitek v vožnji s temi avti odtehta to nevšečnost.

Seveda pa zdaj takšne okvare ne pričakujem več, ker te pumpe sploh ni več ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Emobi ::

Seveda so to samo moje izkušnje. Gre za kamenček v mozaiku.

Je treba gledati statistiko okvar, ne pa neka posploševanja.
Leksus naj bi imel najmanj okvar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

WarpedGone ::

The UK's most & least reliable car makes
Most reliable:
1. Lexus, 99.3%
2. Toyota, 97.7%
3. Suzuki, 97.3%
4. Tesla, 96.9%
5. Subaru, 96.6%
6. Kia, 96.3%
7. Hyundai, 95.7%
8. Mini, 95.4%
9. Skoda, 95.2%
10. Honda, 94.9%
...
Least reliable:
10. Citroen, 91.8%
9. Porsche, 91.7%
8. Mercedes-Benz, 90.6%
7. Alfa Romeo, 89.7%
6. Jaguar, 89.5%
5. Vauxall, 89.4%
4. Nissan, 85.7%
3. Jeep, 84.4%
2. Renault, 84.2%
1. Land Rover, 81.3%
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Emobi je izjavil:

V 18. letih in 350.000 km vožnje z BMW-ji sem bil enkrat na avtovleki, zaradi odpovedi električne vodne pumpe.

Užitek v vožnji s temi avti odtehta to nevšečnost.

Seveda pa zdaj takšne okvare ne pričakujem več, ker te pumpe sploh ni več ...

nazalost bmw ze dolg ni vec driving pleasure, s katerim se tako hvalijo. Vsedi se v kaksno f serijo pa takoj opazis, da je ze volan gnil (elektricni) kaj sele ostalo. Pa tudi kaksni drugi felerji so dokaj debilni; famozni dizl n47 z pogonsko verigo zadaj, ki ni lifetime, kot to predvideva bmw ali pa lifetime olja za avtomatske menjalnike, ceprav proizvajalec predvideva menjavo z pri 100k.. itd.

In ja, ce se peljas kdaj po AC ali vsaj malo spremljas novice, vidis vsaj kaksna dva primera na teden, ko gorijo ravno bmwji... Velik odpoklic pa to..
Pa ne da bi pljuval po znamki ali bil biased proti (heck, sj furam ravno to)...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Vazelin ::

Zadnjič na Vilharjevi videl eno sladko Teslo X. Impresivna zadevica:)
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

The UK's most & least reliable car makes

Tabela bi imela kakšen smisel, če bi bili zraven podatki o povprečni ceni in starosti avtov.

Emobi ::

Vsekakor so takšne ankete voznikov precej subjektivne, pa tudi parametrov in kriterijev je znanih bolj malo.

kow ::

Jp. Cinik bi lahko rekel, da so bolj 'delusional' kot vozniki Tesel, samo se vozniki Toyot :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

IL_DIAVOLO ::

WarpedGone je izjavil:

The UK's most & least reliable car makes
Most reliable:
1. Lexus, 99.3%
2. Toyota, 97.7%
3. Suzuki, 97.3%
4. Tesla, 96.9%
5. Subaru, 96.6%
6. Kia, 96.3%
7. Hyundai, 95.7%
8. Mini, 95.4%
9. Skoda, 95.2%
10. Honda, 94.9%
...
Least reliable:
10. Citroen, 91.8%
9. Porsche, 91.7%
8. Mercedes-Benz, 90.6%
7. Alfa Romeo, 89.7%
6. Jaguar, 89.5%
5. Vauxall, 89.4%
4. Nissan, 85.7%
3. Jeep, 84.4%
2. Renault, 84.2%
1. Land Rover, 81.3%


Toyote so dejansko zanesljive in poceni za vzdrževat. To potrjuje več virov:

https://clark.com/cars/most-and-least-e...

https://www.hotcars.com/12-of-the-cheap...

Nemci so dragi ko pes, japonci/korejci pa poceni ko riž :D

Zgodovina sprememb…

Emobi ::

Pri nas vzdrževanje evropskih avtomobilov prav gotovo ni tako drago kot v Ameriki, tako da si s to lestvico ne moremo kaj prida pomagati.

BigWhale ::

Dans sem opazil, da ima Leafov ProPilot en zlo zanimiv feature. Sicer same ne zna menjat pasov tko kot Tesle, vendar, ko vozis za nekom s hitrostjo, ki je manjsa kot tista na aktivnem tempomatu in das levi zmigavec bo avto zacel pospesevati, ker predvideva, da bos menjal pas. Pri desnem zmigavcu pa tega pospesevanja ni. Kr fino, sam se mors pa mal navadit, pa splaca se imet varnostno razdaljo mal vecjo. :)

Gregor P ::

A veš kaj je še boljše, ko radar sledi vozilu pred teboj, potem pa uleti eden zaradi prehitevanja z veliko hitrostjo in začne na polno bremzat zaradi počasnejše hitrosti vozila pred seboj ... in točno to naredi tudi tvoje vozilo, nenadoma pospeši in na polno zavira :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Emobi ::

Hkrati pospeši in na polno zavira? Zakaj bi tempomat pospešil, če se vrine vozilo pred njega?

Emobi ::

Legenda je rojena: po hrošču in golfu - ID.3!

Zaradi 14 cm debele baterije v dnu vozila je visok kot golf plus, prostoren kot passat.

Se pa zgleduje po BMW i3: zadnji pogon, obvolanska ročica - to je nekaj najbolj praktičnega kar je možno, obračalni krog 9,9 metra; navdušen sem, navdušen...

https://avto.finance.si/8952390/Zacetek...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Webmojster ::

WarpedGone je izjavil:

The UK's most & least reliable car makes
Most reliable:
1. Lexus, 99.3%
2. Toyota, 97.7%
3. Suzuki, 97.3%
4. Tesla, 96.9%
5. Subaru, 96.6%
6. Kia, 96.3%
7. Hyundai, 95.7%
8. Mini, 95.4%
9. Skoda, 95.2%
10. Honda, 94.9%
...
Least reliable:
10. Citroen, 91.8%
9. Porsche, 91.7%
8. Mercedes-Benz, 90.6%
7. Alfa Romeo, 89.7%
6. Jaguar, 89.5%
5. Vauxall, 89.4%
4. Nissan, 85.7%
3. Jeep, 84.4%
2. Renault, 84.2%
1. Land Rover, 81.3%


" Reliability Survey to find out the most and least reliable car makes you can buy."

Torej so lastnike avtov vprašali kako se jim zdijo njihovi avti.

Jaz se raje zanašam na kak Autobild Tüv Report test:
https://www.autobild.de/artikel/tuev-re...

"Für den Report 2019 wurden rund 8,8 Millionen Hauptuntersuchungen (HU) aller TÜV-Gesellschaften ausgewertet."

WarpedGone ::

>> Jaz se raje zanašam na kak Autobild Tüv Report test

Čigave oglase objavljajo?
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

>> Jaz se raje zanašam na kak Autobild Tüv Report test

Čigave oglase objavljajo?

Važno je, da je whatcar, katerega linke objavljaš ti, prejel plaketo Združenih narodov o nepristranskosti.
Consumerreports denimo Teslo X uvršča med 10 Least Reliable Cars.

BigWhale ::

Gregor P je izjavil:

A veš kaj je še boljše, ko radar sledi vozilu pred teboj, potem pa uleti eden zaradi prehitevanja z veliko hitrostjo in začne na polno bremzat zaradi počasnejše hitrosti vozila pred seboj ... in točno to naredi tudi tvoje vozilo, nenadoma pospeši in na polno zavira :P


Hm, men zacne sam bremzat, nic drucga. Ne vem zakaj bi zacel pospesevat.

telexdell ::

BigWhale je izjavil:

Dans sem opazil, da ima Leafov ProPilot en zlo zanimiv feature. Sicer same ne zna menjat pasov tko kot Tesle, vendar, ko vozis za nekom s hitrostjo, ki je manjsa kot tista na aktivnem tempomatu in das levi zmigavec bo avto zacel pospesevati, ker predvideva, da bos menjal pas. Pri desnem zmigavcu pa tega pospesevanja ni. Kr fino, sam se mors pa mal navadit, pa splaca se imet varnostno razdaljo mal vecjo. :)

Kaj pa, če se boš kdaj odpravil na Otok? Bo tudi avto vedel, da je tam? Tam namreč vozijo po levem pasu.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

BigWhale ::

Al pa v Avstralijo, isti problem! Nategnil so me, fuck.

Veselinko ::

Statistik imaš precej. Je pa dejstvo, da so se stvari glede kakovosti v zadnjih 10 letih precej spremenile.

BigWhale ::

Bjorn trka na plastiko v ID.3 in dol mu visi za ambient lighting.



VW je koncno iz kabine vrgel ven tisto neumno stikalo za luci, ki ga je treba ven vlect.

WarpedGone ::

jernejl je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

>> Jaz se raje zanašam na kak Autobild Tüv Report test

Čigave oglase objavljajo?

Važno je, da je whatcar, katerega linke objavljaš ti, prejel plaketo Združenih narodov o nepristranskosti.
Consumerreports denimo Teslo X uvršča med 10 Least Reliable Cars.


Če ne veš, lahko rečeš da ne veš.
Če te je sram povedat, lahko ostaneš tiho.
Več megle bi dvignil, če bi dal link na lačne otroke.

Pathetic is what pathetic does.

Indeed, I wondered the same thing last year when WhatCar rated Tesla at the very bottom of their reliability list (I assume due to the Model 3 ramp-up problems.)

Lots of anti-Tesla trolls were throwing the WhatCar survey at me then. Now those same anti-Tesla folks suddenly think WhatCar isn't a valid source. Wonder why?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Ufff, sosedu je Ioniq počepnil. Star dobro leto. Že cel dan je kup znanstvenikov okrog njega, a ne nuca nič. Bo treba šlep službo.
Če bi se marala, bi šel še jaz vrčt en uč, tako pa le od daleč opazujem, kako modrujejo okrog njega.

BigWhale ::

Ker ICE avto, star dobro leto, se noben ni crknil kr tko? :>

To je spet objava v stilu: 'Tesli je pocla guma!'

J.McLane ::

Ioniq electric, plug-in ali navaden hibrid?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

DamijanD ::

BW: saj feryz verjetno ni mislil v stilu "EVji sux", zgolj samo informacija.

Gregor P ::

BigWhale je izjavil:

Gregor P je izjavil:

A veš kaj je še boljše, ko radar sledi vozilu pred teboj, potem pa uleti eden zaradi prehitevanja z veliko hitrostjo in začne na polno bremzat zaradi počasnejše hitrosti vozila pred seboj ... in točno to naredi tudi tvoje vozilo, nenadoma pospeši in na polno zavira :P


Hm, men zacne sam bremzat, nic drucga. Ne vem zakaj bi zacel pospesevat.
... ker gre nekaj sekund to vozilo spredaj hitreje od tistega pred njim, ti imaš pa nameščeno na višjo hitrost, a voziš oz. sistem vozi počasneje, ker je tudi prejšnje vozilo pred teboj vozilo počasneje, dokler ni uletelo to hitrejše vozilo vmes ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

telexdell ::

BigWhale je izjavil:

Al pa v Avstralijo, isti problem! Nategnil so me, fuck.

Zakaj bi te nategnili? Si se že vozil po GB, da to veš?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

mikhaair ::

Hoče ti povedat, da ne bo testiral vseh električnih polnilci do Atlantika.

BigWhale ::

mikhaair je izjavil:

Hoče ti povedat, da ne bo testiral vseh električnih polnilci do Atlantika.


Predvsem to, da gre za absurdnost argumenta. Kako se LHD avto obnasa na RHD cestah je v vecini primerov nepomebno, ker je primerov takih vozenj tako malo, da je skoda casa in denarja te reci preverjati. Tisti, ki se bo sel peljat v taksno okolje bo tako ali tako vecino casa vozil kot po jajcih.

Kako se en feature obnasa na drugi strani rokavskega preliva je nepomembno.

Gregor P je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Hm, men zacne sam bremzat, nic drucga. Ne vem zakaj bi zacel pospesevat.
... ker gre nekaj sekund to vozilo spredaj hitreje od tistega pred njim, ti imaš pa nameščeno na višjo hitrost, a voziš oz. sistem vozi počasneje, ker je tudi prejšnje vozilo pred teboj vozilo počasneje, dokler ni uletelo to hitrejše vozilo vmes ...


Eh? Nekaj sekund? Mogoce nekaj trenutkov, ne pa nekaj sekund. Ampak tudi, ce bi se oni spredaj premikal bistveno hitreje, moj avto zadaj ne zacne nic pospesevati. Vedno sledi na vnaprej doloceni varnostni razdalji, ce se vmes nekdo vrine, je ta varnostna razdalja manjsa in avto lahko samo se zmanjsa hitrost, ne glede na to kako hitro vozi ta, ki se je vrinil.

Pa se to zmanjsanje hitrosti ni nikoli sunkovito, ce se ne vrine direkt pred tebe. Lepo pocasi zmanjsa hitrost, da pocasi poveca varnostno razdaljo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

BigWhale ::

DamijanD je izjavil:

BW: saj feryz verjetno ni mislil v stilu "EVji sux", zgolj samo informacija.


Ja, nepomebna informacija, pac en avto se je pokvaril, koga pa briga. Tako kot milijon obvestil kolk Tesel so nardil prejsnji mesec in kolk so jih prodal in katere VIN stevilke so sle za Evropo, tko kot je cist nepombebno to, da je enmu na Tesli pocla guma.

telexdell ::

BigWhale je izjavil:



Predvsem to, da gre za absurdnost argumenta. Kako se LHD avto obnasa na RHD cestah je v vecini primerov nepomebno, ker je primerov takih vozenj tako malo, da je skoda casa in denarja te reci preverjati. Tisti, ki se bo sel peljat v taksno okolje bo tako ali tako vecino casa vozil kot po jajcih.

Kako se en feature obnasa na drugi strani rokavskega preliva je nepomembno.

Nepomebno mogoče zate. Kaj pa za nekoga, kateri živi na jugu GB ali severu Francije? Tam pa je velika verjetnost, da bo kdo šel kdaj na trajekt preko Rokavskega preliva. Ker verjetno to stori večkrat, na drugi strani preliva ne bo ravno vozil kot po jajcih. Torej je moje vprašanje povsem umestno- ali v takem primeru avto ve ali deluje napačno?.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

feryz ::

Feryz je mislil, da se je včeraj zvrstila tam kolona ljudi. Od mehanikov, do informatikov, računalničarjev in ostalih ljudi. Kaj dosti več, od občasnega gonga iz avta, niso dobili od njega.
Računalničar je modro ugotovil, da je to bolj podobno računalniku kot avtu, zato so preostanek dneva zapravili ob iskanju reset tipke. Očitno jo niso našli.

J.McLane ::

Še enkrat ali gre za električnega IONIQa? To takoj vidiš po sprednji maski, ki je svetleča in zaprta.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

telexdell je izjavil:

Nepomebno mogoče zate. Kaj pa za nekoga, kateri živi na jugu GB ali severu Francije? Tam pa je velika verjetnost, da bo kdo šel kdaj na trajekt preko Rokavskega preliva. Ker verjetno to stori večkrat, na drugi strani preliva ne bo ravno vozil kot po jajcih. Torej je moje vprašanje povsem umestno- ali v takem primeru avto ve ali deluje napačno?.


A katerikoli drug avto ve, da mu luci narobe svetijo? Se enkrat, to je non-issue. Ljudi, ki se takole redno vozijo je relativno malo, tisti, ki pa se, pa morajo paziti na en kup stvari in bodo ze poskrbeli za svojo voznjo. To, da je pa velika verjetnost, da se to dogaja in to se celo tolk pogosto, da bo to ljudem ratala rutina, je pa nekaj kar si si izmislil. :) Verjamem pa, da obstajajo tudi daily commuterji na tej relaciji ampak spet, kolk je takih?

DamijanD ::

Hmm ampak luči so dejansko problem - ker so fizično drugačne. A kakšni novi laserski LED segmentni žarometi to znajo?

Emobi ::

V navodilih za uporabo pri BMW petica - ksenonski žarometi, je pisalo, da je potrebno v deželah, kjer vozijo po levi, eno luč delno prelepiti.
Najnovejši segmentni žarometi bi morali to preklopiti softversko. Sigurno piše v navodilih.

Emobi ::

feryz je izjavil:

Feryz je mislil, da se je vÄeraj zvrstila tam kolona ljudi. Od mehanikov, do informatikov, raÄunalniÄarjev in ostalih ljudi. Kaj dosti veÄ, od obÄasnega gonga iz avta, niso dobili od njega.
RaÄunalniÄar je modro ugotovil, da je to bolj podobno raÄunalniku kot avtu, zato so preostanek dneva zapravili ob iskanju reset tipke. OÄitno jo niso naĹĄli.

Tipke za reset ni, ker avto enostavno ni računalnik ali računalniški program. Gre za varnost in kam bi prišli, če bi kdorkoli brkljal po občutljivih nastavitvah.

Fantje bi morali pogledati na netu, kako se s kombinacijo tipk in šifer spravi avto v servisno delovanje, kjer se lahko avto ponastavi. Je pa to bolj delo za izurjene mojstre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

feryz ::

Električni Ioniq, seveda.
Glede na to, da se jih je zvrstilo vsaj 15 okrog avta, so zagotovo tudi zavzeto guglali.
Ampak kaj dlje od napisa Error na ekranu, niso prišli. To pač ni zadeva za lokalne mojstre.

kow ::

Dvomim, da je bil med 15 eden, ki se spozna na software. Tako, da tudi googleati verjetno ne znajo pod pravimi pojmi.

Emobi ::

Jaz na i3 s kodo, ki je seštevek zadnjih štirih številk serijske številke, lahko pridem v nastavitve in lahko ponastavim parametre, seveda pa nimam dostopa do vseh postavk. To imajo samo na servisu prek računalnika.

codeMonkey ::

kow je izjavil:

Dvomim, da je bil med 15 eden, ki se spozna na software. Tako, da tudi googleati verjetno ne znajo pod pravimi pojmi.


Kaj pa lahko naredis, ce se spoznas na softver? :)
««
708 / 1184
»»