» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
682 / 1182
»»

Spock83 ::

VaeVictis je izjavil:

BTW, nekaj časa se je govorilo, kako lahko je prepričati ljudi v večstanovanjskih hišah, da se napelje električna napeljava in ure za električne polnilnice za EV vozila.

Če vas spoštovane sogovornike zanima pa realnost, pa poglejte naslednjo temo na Slo-Tech portalu.

Večstanovanjska stavba - razmišljanje


Zato upajmo, da bo kaj takega... https://dems.si/predlog-dopolnitve-ener...

BigWhale ::

Nikec3 je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Vsaj v Sloveniji je videti, da je strategija prava; hibridni kamorkoli pogledaš8-)

Kako prosim? Na cesti redno videvam Nissan Leafe, medtem ko plug-in hibridov bolj malo. Tudi ko gledaš trende drugje je jasno vidno, da BEV-ji izpodrivajo PHEV-je. Še HEV je bolj privlačna stvar od PHEV-ja.


Uf, jaz pa Leafa prakticno se nisem videl. Videl sem vec Kon in zadnjic enega Ioniq-a, ki se je cijazil cez Trojane. :)

Emobi ::

Ko smo že pri Leafu - sem ga pred kratkim vozil. Pospeški so še kar v redu, vendar se pri startu prednja kolesa rada zavrtijo v prazno zaradi takojšnjega navora.
To ni tako moteče, pač na spolzki podlagi ne startaš s polnim plinom.
Je pa zelo moteče in nesprejemljivo, da ko odvzameš plin in se vklopi zaviranje z regeneracijo (to se da tudi izklopiti), se to zgodi v trenutku in s polno močjo ter te zelo neprijetno butne. Tu je BMW veliko bolje rešil ta problem, ker se zaviranje tudi začne v trenutku, vendar postopno in ne nadležno.

Še prej sem vozil tudi Zoeta, ki pa ima taki šibek motor in pospeške, da z njim, razen kolesarjev in traktorjev, ni varno prehitevati. Bodo ga pa naredili, ali pa so ga že, z močnejšim motorjem. Zaviranje z regeneracijo pa je tako šibko, da se ga skorajda ne čuti.

Tako, da teh avtomobilov ne priporočam. Nemci in Korejci so boljši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

BigWhale ::

Zoe je pac Clio na elektriko in je povsem ok avto. Ni prevelik in ni za dirkat. Prehitevas pa lahko tako kot z vsakim avtom podobne moci.

Leafova regeneracija je feature, ki se ga moras navaditi ali ga pa izklopis. To tudi na veliko oglasujejo in na mal daljsi rok se mi zdi, da je ok. Pac v avtu imas en pedal, ki s katerim uravnavas hitrost avtomobila. Zraven imas pa se zasilno zavoro.

Utk ::

Zoe se bo moral, glede na novega ioniqa, pežo 208 in vw id, pocenit na največ 25 jurjev. Minus 7500 subvencije pa imaš že cenejšega cliota za kar velik del kupcev cliota.
Leaf se bo tudi moral poceni za vsaj 5 jurjev, če jih resno nameravajo še kaj prodat.

Nikec3 ::

BigWhale je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Vsaj v Sloveniji je videti, da je strategija prava; hibridni kamorkoli pogledaš8-)

Kako prosim? Na cesti redno videvam Nissan Leafe, medtem ko plug-in hibridov bolj malo. Tudi ko gledaš trende drugje je jasno vidno, da BEV-ji izpodrivajo PHEV-je. Še HEV je bolj privlačna stvar od PHEV-ja.


Uf, jaz pa Leafa prakticno se nisem videl. Videl sem vec Kon in zadnjic enega Ioniq-a, ki se je cijazil cez Trojane. :)

Zanimivo. Resnično ni niti enega dneva, da med vožnjo v službo nebi videl Leafa 2.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

To najbrz enga in istiga srecujes. :>

Kar se cene Leafa 2 tice, se mi ne zdi tko zlo grozna, je primerljiva z vsemi ostalimi EVji. Zoe je 32 jurjev osnovna verzija, Ioniq pa stane enako in ima precej manjso baterijo. eGolf in i3 sta pa deset jurjev drazja od Leafa.

Utk ::

Ja, ampak jeseni pride izboljšan ioniq s 300 km dosega, verjetno za isto ceno, je pa drugače boljši avto od leafa. Leaf je zastarel, leaf 2 je bolj leaf 1.5, in to se pozna.

Nikec3 ::

To najbrz enga in istiga srecujes. :>

Razen če ima Nissan funkcijo spreminjanja barve, potem ne. ;)

Btw, majska prodaja EV-jev na Norveškem:
https://insideevs.com/news/353698/may-2...

Na letni ravni: +10,6%
BEV: +60%
PHEV: -44,5%

Toyoti želim pri njihovi strategiji veliko sreče.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

kow ::

Toyota pozablja, da pri spremembi paradigme, kakovost nikoli ni na prvem mestu.

DamijanD ::

Emobi je izjavil:

Ko smo že pri Leafu -
Je pa zelo moteče in nesprejemljivo, da ko odvzameš plin in se vklopi zaviranje z regeneracijo (to se da tudi izklopiti), se to zgodi v trenutku in s polno močjo ter te zelo neprijetno butne.

A ni tako, da pri Leafu pri pedalu za plin nek nov sistem, ki se ga je treba navadit?

Gregor P ::

Je čisto logično, da ljudje raje kupujejo navadne hibride kot priključne (ali sploh EV); ker tudi priključnega hibrida večina ljudi nima kje (doma) polniti (tako kot EV).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

kow je izjavil:

Toyota pozablja, da pri spremembi paradigme, kakovost nikoli ni na prvem mestu.

Kaj ima kakovost s tem, da ljudje raje kupujejo BEV-je kot PHEV-je?

Jaz pri sebi vem, da PHEV-ja ne bom imel nikoli. IZ svojega trenutnega dizla bom šel kar lepo na BEV. PHEV je taka bedna stvar, kjer moraš avto polnit IN ŠE tankat. Pač bedno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

Ko bo končno prišel nek nakupa vreden EV, bo že vsaj pol Evrope - razen morda kake Norveške - vozilo navadne hibride (ker dizlov ne bodo več smeli);)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

Nikec3 je izjavil:

PHEV je taka bedna stvar, kjer moraš avto polnit IN ŠE tankat. Pač bedno.
??? Kje piše, da moraš? Lahko, če hočeš.

Samo s hibridom lahko po mestu voziš na elektriko, in greš z njim brez skrbi na dolgo pot po Balkanu in vzhodni Evropi.

J.McLane ::

Nikec3 je izjavil:

To najbrz enga in istiga srecujes. :>

Razen če ima Nissan funkcijo spreminjanja barve, potem ne. ;)

Btw, majska prodaja EV-jev na Norveškem:
https://insideevs.com/news/353698/may-2...

Na letni ravni: +10,6%
BEV: +60%
PHEV: -44,5%

Toyoti želim pri njihovi strategiji veliko sreče.


PHEV manjkajo subvencije in konkreten produkt. To kar delajo Nemške firme ni spodobno za nobenega hibrida, to kar dela Toyota (Prius PHV) je ža samo compliance car za USA, drugje je pa predrag. Toyota nima nikjer zapisano kakšen delež bo PHEV in kakšen HEV, pri njih je to eno in isti avto samo baterija je pri enem malo večja. Tako da tu se lahko obračajo čisto po povpraševanju in jih ne bo stalo nič, za njih je pomembno samo da je skupen delež PHEV in HEV dokaj velik. Sam sem mnenja da je HEV pač en navaden bencinar, ki ima pač nekaj boljših kakrakteristik kot konkurenčni bencinarji, tako da upam da se bo ta tip pogona hudo zajedal v konkurencno navadnih dinozavrov in s tem pač večal delež.

Trenutni svetovni market share BEV+PHEV je 2%, rast je bila preko 50%, kdo je tak car da pravilno napove market share leta 2030? Bomo na 10% res 2025, kot naj bi nakazovala trenutna rast? Bomo prej, bomo kasneje? Toyota je 2017 naznanila samo da bodo do leta 2030 proizvajali 1 milion BEV+FCEV letno, 1 milion je za Toyoto ravno 10%. V tej zadnji objavi tega grafa iz 2017 sicer niso popravljali so pa dodali en drug graf koliko so presegli te plane glede HEV. Torej so se znali odzvati na povpraševanje in ponudit več hibridov, ki jih je samo Toyota lani proizvedla 1,5 miliona, za letos številke kažejo na 1,8 miliona. Jaz se nebi preveč obremenjeval s Toyoto, bolj bodo problem drugi, morda bodo imeli večji delež BEV, bodo pa popušili na svojih dinozavrskih pogonih, ker bo njihov delež še destletje preko 70% svetovne prodaje in bo vse več teh kupcev vseeno raje izbralo preizkušen in poceni Toyotin hibrid.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Emobi ::

DamijanD je izjavil:

Emobi je izjavil:

Ko smo že pri Leafu -
Je pa zelo moteče in nesprejemljivo, da ko odvzameš plin in se vklopi zaviranje z regeneracijo (to se da tudi izklopiti), se to zgodi v trenutku in s polno močjo ter te zelo neprijetno butne.

A ni tako, da pri Leafu pri pedalu za plin nek nov sistem, ki se ga je treba navadit?


Za Leaf je regenerativno zaviranje nov sistem, ker ga očitno prejšnji model ni imel. Drugi EV-ji ga imajo že od prej. Torej, ko spustiš pedal za plin, motor močno zavira, kot bi pri klasiki imel menjalnik v drugi prestavi. Tako se zavore uporabljajo samo v sili, ker se da večino vožnje opraviti s pedalom za plin. Temu se reče vožnja z enim pedalom. Če pedala ne spustiš do konca, pa ohranjaš konstantno hitrost, tako imenovano jadranje. Jakost zaviranja se pri nekaterih EV-jih lahko nastavi (E-tron) in tudi izklopi. Vsekakor je bolj varno, da avtomobil sam zavira, saj to zmanjšuje možnost naleta. Spomnimo se motorjev Laverda in avtomobilov Wartburg, katerih dvotaktni motorji ne smejo zavirati in je moral voznik zelo veliko uporabljati zavoro.

Na i3 zaviranja ne morem izklopiti ali nastavljati, vendar tega ne pogrešam, ker je zaviranje ravno pravšnje; nikakor pa se ne vklopi tako sunkovito in neprijetno kot pri Leafu.
Sicer se lahko i3 spravi v stanje brez zaviranja (servisno stanje). To sem tudi preizkusil in je vožnja brez regenerativnega zaviranja precej strašljiva, ker avto po odvzemu plina kar leti z nezmanjšano hitrostjo naprej, česar nismo vajeni niti pri vožnji z ICE-ji.

Vsekakor se vožnje z enim pedalom hitro privadiš, ker je enostavnejša, nima pa tega samo Leaf, ampak skorajda vsi EV-ji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

BigWhale ::

Joj, nehajte no pretiravat. Ta regeneracija ni nic nenavadnega. Trikrat spustis pedal in vidis kako se avto obnasa. Ce vrzes nogo dol, malenkost mocneje zabremza to je pa tud vse. Ni pa neprijetno ne v Leafu, Leafu 2, Zoe, Smartu ali pa i3. Sicer je pa Leafov e-pedal narejen tako, da bremze v resnici sploh ne potrebujes vec, tudi ce moras kdaj malo mocneje zavreti, ker je regeneracija na max in avto na koncu zavira se s klasicno zavoro.

Pa tudi ce regeneracijo izklopis oziroma drzis pedal pritisnjen ravno toliko, da avto ne zavira ampak samo odklopi baterijo, je pa stvar popolnoma enaka kot, ce bi ICE vozil v leru oziroma drzal sklopko. Avto nic ne leti naprej z nespremenjeno hitrostjo, samo pojemka, ki smo ga vajeni zaradi zaviranja motorja, ni. Nam se pa zdi, da avto kar leti. Ta efekt je popolnoma enak ne glede na to kak avto vozis. Eno tono in pol pleha imas na kolesih, ce jo nehas poganjat naprej in nehas zavirat, se bo se nekaj casa peljala naprej.

bambam20 ::

BigWhale je izjavil:


Videl sem vec Kon in zadnjic enega Ioniq-a, ki se je cijazil cez Trojane. :)


Videl si električne Kone? Ker kone niso samo na štrom.

J.McLane ::

Kono EV se zelo hitro opazi, ker ima čisto drugačno sprednjo masko, enako IONIQ. Novega Leafa se težje opazi, ker ima zelo generičen Nisanov sprednji del. Jasno, i3 še najbolj izstopa in je najbolj opazen.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

PHEV je taka bedna stvar, kjer moraš avto polnit IN ŠE tankat. Pač bedno.
??? Kje piše, da moraš? Lahko, če hočeš.

Samo s hibridom lahko po mestu voziš na elektriko, in greš z njim brez skrbi na dolgo pot po Balkanu in vzhodni Evropi.

Lahko argumentiraš kakor hočeš. Trg bo povedal svoje in sicer to, da so PHEV-ji totalna bedarija. HEV-ji bodo nadomestijo osebne dizle, BEV-ji vse ostalo. Konec.

Joj, nehajte no pretiravat. Ta regeneracija ni nic nenavadnega. Trikrat spustis pedal in vidis kako se avto obnasa. Ce vrzes nogo dol, malenkost mocneje zabremza to je pa tud vse. Ni pa neprijetno ne v Leafu, Leafu 2, Zoe, Smartu ali pa i3. Sicer je pa Leafov e-pedal narejen tako, da bremze v resnici sploh ne potrebujes vec, tudi ce moras kdaj malo mocneje zavreti, ker je regeneracija na max in avto na koncu zavira se s klasicno zavoro.

Kaj pa ko si na tempomatu? Ko ga izklopiš ti avto sunkovito zavira?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

J.McLane ::

Pozabljaš na dejstvo da Toyota s HEV lahko zadovolji praktično katerokoli CO2 target, ki se ga regulacija izmisli. Kako? Samo baterijo povečajo na nekih "mizernih" 2 kWh in dodajo polnilec. Po tej formuli si znižajo CO2 svojih hibridov za vsaj 20g, če ne še kaj več. Kaj ima od tega kupec? Bolj malo, ampak v svetu kjer je vsak EV km nagrajen lahko dovolj, da bo kupcev dosti. Polovica uporabnikov takih vozil sploh nikoli ne bo polnilo, torej z realnim CO2 nima kaj veliko veze in bodo to v bistvu ostajali navadni hibridi. Ampak če so pravila igre (CO2 target) butasta, potem bodo tudi proizvodi "butasti" :))

Trenutno Corollo hibrid odpelješ novo iz salona za 20k EUR, če zamenjaš 1,3 kWh baterijo za malo večjo in dodaš polnilec imaš PHEV z normalnim prtljažnikom za 22k EUR, s CO2 pri 60-70 g, premalo za subvencijo, ampak konkurenčni PHEV niti s subvencijo niso konkurenčni. Sicer se pa te subvencije na PHEV itak ukinja razmeroma hitro in vprašanje če bodo čez 3 leta sploh še kje na voljo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

kow ::

Pravila igre se spreminjajo in to precej nepredvidljivo (vsaj kratkorocno/srednjerocno) - taka je pac narava politike.

J.McLane ::

In kdo je najbolj fleksibilen na te spremembe? Verjetno ne Tesla.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Ampak kaj je bolje za okolje, da vsi dokaj hitro in brez večjih težav preidemo na (navadne) hibride (vseh mogočih znamk), ki so že na voljo na trgu, ali (s starimi dizli in bencinarji) čakamo še kakšno desetletje, ali več na ta res ta pravi EV za množice + da bo tudi zgrajena vsa potrebna infrastruktura za polnjenje (po blokih ipd.)?:|

Najbrž je bolj smiseln hiter prehod "iz danes na jutri" na hibride, medtem ko se vmes oblikuje dobra ponudba EV (v kakršnikoli že obliki) in gradi ustrezna infrastruktura (govorim seveda o tem, kaj je praktično mogoče že danes; ne kašne so naše želje, fantazije).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Sej (zaenkrat) ni potrebe, da bi imeli samo eno pravo stvar. Zdaj imaš izbire kolk češ. Pomembno je samo, da se po mestih čim manj vozi na bencin, še huje če dizel. Je pa danes kupit čisto nič električen avto za resne denarje (recimo nad 30 jurjev) malo sporno, po moje neumno, in predvsem kmetavzarsko.

Nikec3 ::

Utk je izjavil:

Sej (zaenkrat) ni potrebe, da bi imeli samo eno pravo stvar. Zdaj imaš izbire kolk češ. Pomembno je samo, da se po mestih čim manj vozi na bencin, še huje če dizel. Je pa danes kupit čisto nič električen avto za resne denarje (recimo nad 30 jurjev) malo sporno, po moje neumno, in predvsem kmetavzarsko.

S tem se pa strinjam. Kupiš ga, če želiš bit taglavni balkanezer na vasi.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

Nimaš ravno izbire koliko hočeš, imaš pa na voljo že nekaj dobre izbire med hibridi.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Nikec3 je izjavil:

Kaj pa ko si na tempomatu? Ko ga izklopiš ti avto sunkovito zavira?


Hm, pojma nimam. Nisem se tolk vozilm, bi blo pa za sprobat. No, drugace pri Leafu2, ko spustis pedal ne zavira ravno sunkovito. Zaviranje je sicer obcutno ampak ni pa nic groznega.

Nikec3 je izjavil:

Utk je izjavil:

Je pa danes kupit čisto nič električen avto za resne denarje (recimo nad 30 jurjev) malo sporno, po moje neumno, in predvsem kmetavzarsko.

S tem se pa strinjam. Kupiš ga, če želiš bit taglavni balkanezer na vasi.


Do neke mere, odvisno od avtomobila, ki ga kupis. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

borisk ::

hja, dizli bodo šli, k temu bo pomagala tudi cenovna politika proizvajalcev. Ford naprimer obljublja, za novega hibridnega mondeota nižjo ceno kot za dizelsko varianto... zdej rabimo enako še za pasata in golfa, pa jih v 15 letih ne bo nikjer več, samo še v bosni...

feryz ::

Totalna norost. Rabimo dizelske hibride, ne bencinske.
Bencinarji so, kao, vsaj glede na besede tukajšnjih biserov, že zdaj anglelsko čisti in kot taki, neoporečni.

Dizelski hibrid bi bil tako idealna zadeva. Vzdržljiv, varčen stroj, z majhno porabo, v mestih pa brez izpustov.
Večji avto, bolj drži in bolj logično je to. Za mala jajca je res vseeno.

Gregor P ::

Če so dizli mišljeni za avtocestno "jadranje", zakaj bi ti potem bili dobri za po mestih (v hibridnem sklopu)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fikus_ ::

So nekateri že objavljali linke do člankov, kjer so pisali, da so dizli čistejši od bencinarjev. Tako da se da narediti "čistega" dizla. Pa ne sanjati, da so novi turbo bencinarji ne vem kako čisti! Nekateri imate fetiš gonjo proti dizlom, brez poznavanja dejstev. Edino kar vidite, so črne saje za dizlom, ko voznik pohodi pedal. Da ne bo kdo mislil, da podpiram onesnaževanje, sem za to, da se na tehničnem merijo saje v izpustu dizlov in bencinarjev, tudi za stara vozila.

Mislim, da je čisto realna izvedba "čist" dizel v hibridu, ki dela v čimbolj optimalnem režimu. Na enoto oddane moči oddajo manj famoznega CO2, cenovno ugodno je potrebno rešiti NOx in saje.

Sicer pa bi bilo v mestnih jedrih in podobnih krajih, kjer je veliko ljudi omejiti dostop s klasičnimi ICE in jih zamenjati z EV ali hibridi.

feryz ::

Gregor P je izjavil:

Če so dizli mišljeni za avtocestno "jadranje", zakaj bi ti potem bili dobri za po mestih (v hibridnem sklopu)?
Şe hecaš? V mestih bi šli na štrom.

Utk ::

Ma kakšen hibridni dizel, to je ultimativna neumnost, ne pa pogon. Dizel (motor) je postal tako drag in kompliciran, da hibridni pogon stane drobiž proti njemu, kaj šele njegovo vzdrževanje. Klasičen bencinar, ne rabi bit niti turbo, če mu pomaga baterija, je pa itak poceni, enostaven in dolgo zdrži.
Dizel v mestu nima kaj delat, niti z baterijo niti brez nje, ker nikoli ne veš kdaj bo sprožil regeneracijo, in takrat bolje da te ni zraven. Jebe se mi za teste, jaz voham to sranje na cesti, na pa na testih, in na cesti tudi novi dizli zelo zasmrdijo in vsaj upam da samo takrat ko delajo regeneracijo in ne stalno. Po mestu se s hibridom itak ne boš vozil ravno dolgo na elektriko, če ni plugin, če je plugin, se pa samo še bolj podraža, plugin pa porabi tako malo, da če dizel porabi še pol litra manj, vseeno nima čisto nobenega smisla. Dizel hibrid so poskusili naredit, ni deloval, v glavnem zato, ker niso znali naredit dobrega hibrida, tisti ki ga znajo, pa imajo nizko porabo tudi z bencinom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nekikr ::

Dizel (motor) je postal tako drag in kompliciran

Od nekdaj je bil jurja dražji od bencinarja. Prodajajo jih vsi v vseh možnih izvedbah. Kvarijo se enako kot vse ostalo. Meni se to ne zdi ne drago, ne komplicirano.

DamijanD ::

Osnovni atmosferski dizel ni drag in ne kompliciran. Če pa hočeš mašino, ki naj bi bila čimbolj čista, je pa že tako kompleksno/drago, da se skoraj ne splača več.

feryz ::

Klasično forumsko gobezdalo spet raztura.
Ko boš kdaj v življenju dejansko rabil avto, boš tudi vedel, zakaj taka kombinacija.
Meni se zdi bolje in manj škodljivo za okolje, če moj avto požre v enem dnevu 100 do 120 litrov dizla, kot pa če požre 170 do 200 l bencina.
Zdaj pa kalkulator v roke in računaj. Za EURO6 motorje.

Utk ::

nekikr je izjavil:

Dizel (motor) je postal tako drag in kompliciran

Od nekdaj je bil jurja dražji od bencinarja. Prodajajo jih vsi v vseh možnih izvedbah. Kvarijo se enako kot vse ostalo. Meni se to ne zdi ne drago, ne komplicirano.

Seveda se vam ne zdi drago, če pa odstranujete egr ventile in dpf filtre, namesto da jih bi menjali...

Meni se zdi bolje in manj škodljivo za okolje, če moj avto požre v enem dnevu 100 do 120 litrov dizla, kot pa če požre 170 do 200 l bencina.

Če na dan prevoziš 2000 km, je čist vseeno na kaj boš naredu še tiste 3 po mestu. Z ničemer ne boš koristil niti okolju niti denarnici.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nekikr ::

Aja, to zdaj podtikamo ene izjave, da imamo prav? Prav noben baubau ni menjati teh stvari na servisu, da bi to naredilo dizel pogon tako drag in kompliciran ;) Sicer pa, si ta mesec že predlagal vladi, da naj tehnični pregledi naredijo svojo nalogo?

Utk ::

Da je drag in kompliciran, trdijo proizvajalci. Če oni ne znajo kaj govorijo, potem ne niti jaz. Zato ga v nižjih razredih več ni kaj veliko. V višjih pa dizel ni več edina opcija.

fikus_ ::

Spet trolaš z dizel fobijo. Če odstraniš dpf in egr, moraš še ustrezno preprogramirat motorni računalnik, da motor sploh deluje! To ti mehanikar izpod kozolce ne zna narediti, uradni servis ti ne bo naredil, obstajajo še redki "mehaniki" s piratstskim SW, ki ti spremenijo nekaj po občutku! Jaz se s takšnim avtom ne bi vozil. Je pa res, da se nekateri poslužujejo tega. Zaradi črnih/sajastih ovc, ne moreš vseh metati v isti koš!

Gregor P ::

Pa saj tudi bencinski motorji niso samo "ene vrste", sploh v hibridih;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WhiteAngel ::

Včeraj sem na novem MOLu v Kranju dvignil CCS ročko na polnilni postaji in je bilo na naslonjalu osje gnezdo :) To nekaj ne živi al kaj?

Utk ::

Zaradi črnih/sajastih ovc, ne moreš vseh metati v isti koš!

Stvari so povezane. Če bi se te stvari na tehničnih preverjale, se to ne bi dogajalo, ker se to ne bi dogajalo, bi cene rabljenim dizlom padle. Ti si lahko fin in pošten in ne delaš tega, tvoj kupec pa ni, in če bi potem ti tega svojega dizla moral prodat za jurja manj, ker se ga pač ne bi dalo poceni "popravit", bi bila tudi tvoja računica malo drugačna.

Daliborg ::

WhiteAngel je izjavil:

Včeraj sem na novem MOLu v Kranju dvignil CCS ročko na polnilni postaji in je bilo na naslonjalu osje gnezdo :) To nekaj ne živi al kaj?

Po pravici povedano res nismo potrebovali še eno bencinsko postajo v Kranju. Živim dokaj blizu te postaje pa mi je od rok, ker mi je neprivlačno vklapljati se na 4 pasovno cesto.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

WhiteAngel ::

Daliborg je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

Včeraj sem na novem MOLu v Kranju dvignil CCS ročko na polnilni postaji in je bilo na naslonjalu osje gnezdo :) To nekaj ne živi al kaj?

Po pravici povedano res nismo potrebovali še eno bencinsko postajo v Kranju. Živim dokaj blizu te postaje pa mi je od rok, ker mi je neprivlačno vklapljati se na 4 pasovno cesto.


Meni je ravno kul, ker tankam LPG, ki je 3 cente cenejši kot na Primskovem ali Laborah. Prihajam pa z loške strani in grem potem naprej proti LJ.

J.McLane ::

feryz je izjavil:

Klasično forumsko gobezdalo spet raztura.
Ko boš kdaj v življenju dejansko rabil avto, boš tudi vedel, zakaj taka kombinacija.
Meni se zdi bolje in manj škodljivo za okolje, če moj avto požre v enem dnevu 100 do 120 litrov dizla, kot pa če požre 170 do 200 l bencina.
Zdaj pa kalkulator v roke in računaj. Za EURO6 motorje.


Zate, ki moraš imeti pod ritjo imeti 400 konjev in ignorirati vse hitrostne in še kakšne druge omejitve bo vsaj dokler bo dizel na pumpi nepošteno cenejši dizel prva izbira. S tem jaz nimam problema, imam pa problem s tem da trosiš neumnosti o 70% višji porabi bencina, kar morda velja v primeru kakšne športne izvedenke Nemške športne limuzine, drugje pa definitivno ne.

Za navadne smrtnike, ki se peljejo 140-150 kmh po AC, bo pa neka Corolla 2.0 hibrid s 180 konji pokurila enakih 6-7 litrov kot dizel, če ne verjameš si jo izposodi in pojdi zapeljat, 100% ti garantiram da je pri enakem režimu vožnje energetsko manj potraten z manj CO2 izpusti kot tvoj dizel s 400 konji. (disclaimer: 1l dizla = 10 kWh, 1l bencina = 8,8 kWh, 1 l dizla = 2,64 kg CO2, 1 l bencina = 2,33 kg CO2).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

feryz ::

Moj kuri 10,5 l/100 km v zadnjih 40 000 km.
Primerljiv bencinar, bi za enako vožnjo, kuril med 17 in 20 litri.
Če že primerjaš, prejšnji, Mondeo 2,0 TD 180 KM, je kuril 9,3 l/100 km.

Če govorite o dizelskih smradih, je treba imeti v mislite stotisoče nemških vagonov, ki imajo po dveh letih 120 kkm. Kao. V resnici imajo seveda tudi preko 200 kkm. Ti so glavnina izpustov, ne pa mali malnček, ki se enkrat tedensko premakne 5 km do bližnjega špara.

J.McLane ::

Še enkrat pojdi zapeljat Toyoto Corollo 2.0 hibrid, rade volje jih dajo na testno vožnjo, in potem poročaj koliko kuri za tvoj stil vožnje. Do takrat te pa pač ne jemljem resno.

Še kot zanimivost, si si kdaj pogledal spritmonitor.de za te svoje vozove? Se nebi ti raje malo zamislil kako voziš?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
««
682 / 1182
»»