» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
655 / 1208
»»

Gregor P ::

Če drži trditev, da ljudje po svetu stojijo v vrstah za ta vozila, tudi v najdražjih različicah, potem morajo pač vse moči umeriti v produkcijo in distribucijo oz. dobavo, pa četudi zaprosijo kakšno Magno za to. V tem primeru bodo tudi vlagatelji bili pripravljeni še kar nekaj časa tolerirati ta minus. Najbrž pa ne bodo tolerirali minus zaradi nekega fantomskega AI za samodejno vožnjo "že jutri" (ponovno!).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

roCkY ::

V prejšnjih obdobjih so uporabili nekaj kreativnega računovodstva. Sedaj očitno ni šlo več. Morda bo naslednje obdobje spet blizu nule.
Glede na dolg dobaviteljem pa me zanima koliko časa bodo držali štango. Morda je tudi tu problem, da proizvodnja pada.
So pa X in S kar konkretno pocenili kljub novostim v pogonu, bateriji...

7982884e ::

pegasus je izjavil:

Subaru že leta dokazuje, da sta dve kameri dovolj za zaviranje v sili, torej za zelo natančno oceno razdalje do objekta. Imho nič novega, le folk noče videti/vedeti.

in zakaj mislis da subaru danes nima samovozecega avta?
zaviranje v sili pred velikim objektom kot je avto, v kombinaciji z radarjem, je zadost zanesljiva stvar da uspesno sluzi namenu - voznikove asistence.

7982884e ::

nihce ne pravi da je kamera slaba. samo da obstajajo "blindspoti", tako zaradi omejitev senzorja kot zaradi omejitev algoritmov. ce imas lidar, imas kup stvari zagotovljenih. ce imas kamere, obstaja riziko, da se bos obcasno zabil v nekaj, kar bi clovek in lidar zanesljivo zaznala.
"full self driving" je pa se mnogo vec od tega, seveda. samo da ostali si bodo olajsali delo z lidarjem, elon pa z nategovanjem javnosti z zavajajocimi oznakami.

Nikec3 ::

nekikr je izjavil:

Nekaj je še "zanimivo" pri zadnjem kvartalu. Tudi, če prišteješ prodajo teh 10.000 vozil, ki so na poti nekam in upoštevaš, da so samo najbolj premium M3 izvedbe, si še vedno v minusu. Torej ves prodan inventory, prodaja ZEV kreditov, zelo majhna vlaganja, maksimalno znižani stroški in število ljudi...pa je še vedno minus. Če niso najbolj premium M3 na poti, potem je minus še vedno precejšnji. In kaj je zdaj zanimivo pri tem? Ja marža. Kje se je izgubila? Ekonomija obsega je dosežena (glede na to, da se Gigafactory ne bo širil trenutno) in cena ne more pasti za ogromen procent, če naštancajo še 1000 kosov zraven. S tem, da jim bodo zdaj medvedjo uslugo delali razni warpiji, ki bodo planili nad maksimalno okleščene M3, če se jih bo Tesla upala dati na trg.
Če se ljudje spet ne zaljubijo v S in X in če ne bodo prodali tono ZEV kreditov, potem obeti niso dobri. Kar seveda ni dobro, konkurenca je vedno ok.

Q1 četrtletje pokaže tudi to, da je Tesla denar sposobna delati samo z X in S. Trojka jim denarja še ne prinaša, z njenim forsiranjem in zapostavljanjem Modela X in S, pa so jima prodajo razpolovili. To je strel z enim metkom hkrati v koleno in stopalo.

Pa še to. Resnično upam, da se je @Warpy po tem debaklu Tesle zgolj skril in da si ni slučajno kaj naredil.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

J.McLane ::

Kje si pa to pobral? Resno me zanima.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

DarkSite ::

Včasih se sprašujem ali ste sploh gledali Q1 Earnings conf, pogledali malo številke?

Tesla v tako dobrem položaju še ni bila. Tako, da ne vem o kakem debaklu se govori.

Prvo si malce poglej kaj vse se je dogajalo v Q1.

nekikr ::

Slika pove več kot 1000 besed, zato naslednjič uporabi meme format, namesto, da pišeš tja v tri dni.

 Tole si hotel povedati?

Tole si hotel povedati?

VaeVictis ::

DarkSite je izjavil:

Včasih se sprašujem ali ste sploh gledali Q1 Earnings conf, pogledali malo številke?

Tesla v tako dobrem položaju še ni bila. Tako, da ne vem o kakem debaklu se govori.

Prvo si malce poglej kaj vse se je dogajalo v Q1.



Da, večina investitorjev se strinja s teboj in to se kaže tudi na visoki ceni delnice.

DarkSite ::

VaeVictis je izjavil:

DarkSite je izjavil:

Včasih se sprašujem ali ste sploh gledali Q1 Earnings conf, pogledali malo številke?

Tesla v tako dobrem položaju še ni bila. Tako, da ne vem o kakem debaklu se govori.

Prvo si malce poglej kaj vse se je dogajalo v Q1.



Da, večina investitorjev se strinja s teboj in to se kaže tudi na visoki ceni delnice.


Imajo že svoje razloge in gledajo na svojo korist. Se pa večina njih dejansko moti oz. manipulira z informacijami in to nima veze z realnostjo/pridhodnostjo podjetja.

Vazelin ::

Kdo od vas bi se upal imeti avtopilot na ovinkasti magistralki pri 90 na uro prižgan? Jaz vem da ne:)
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

pirat ::

DarkSite je izjavil:

Včasih se sprašujem ali ste sploh gledali Q1 Earnings conf, pogledali malo številke?

Tesla v tako dobrem položaju še ni bila. Tako, da ne vem o kakem debaklu se govori.

Prvo si malce poglej kaj vse se je dogajalo v Q1.

Smo gledali.
Finančno gledano je Tesla ‘katastrofa’.
Cakam se rezultat dogovora med Muskom in SEC, potem zna biti kaj vec jasno.
Vse vec se spet govori o morebitnem margin callu za Elona - mislim sicer, da se nismo niti blizu tega, a ce se slucajno zgodi.... it will be epic (=Teslo bo pohopsal nekdo od velikih).

nekikr ::

DarkSite je izjavil:


Ima že svoje razloge in gleda na svojo korist. Se pa On (Musk) dejansko moti oz. manipulira z informacijami (za kar ga je preiskoval tudi SEC) in to nima veze z realnostjo/pridhodnostjo (ne, on živi v svojem časovnem pasu) podjetja.

Nikec3 ::

Btw, Elon bo požrl še eno obljubo (laž), ko je dejal, da Tesla nebo več nikoli rise-ala novega casha. To vse skupaj je tako tipičen primer fake it till you make it, da je že težko bolj tipično naredit. Do zdaj je šlo, ampak mislim da se pravljica končuje.

Če gre Tesla po nov denar z izdajo novih delnic in gre recimo po tri milijarde, je to že 8% trenutne vrednosti. Če gredo po kak bolj klasičen kredit pa bodo itak umrli od višine obresti. Nebi bil trenutno v Muskovi koži.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

7982884e ::

evo, en kul clanek na temo Muskovih blodenj

https://arstechnica.com/cars/2019/04/te...

In his presentation, Karpathy spent time describing Tesla's strategy for using cameras to detect lane lines and to determine distances to objects in camera frames. Tesla may be making rapid progress toward solving these problems without lidar and cameras. But the reality is that Waymo has had these problems more or less solved for several years. Waymo's heavy reliance on lidar and HD maps may not be the most cost-effective or technically elegant solution. But it works well enough, and it's weird for a company that's still struggling to solve the same problem to dismiss Waymo's solution as unworkable.

Okapi ::

But building a car suitable for use as a driverless taxi requires a second stage of development--one focused on mastering the complex interactions with other drivers, pedestrians, and other road users. Without such mastery, a self-driving car will frequently get frozen with indecision. It will have trouble merging onto crowded freeways, navigating roundabouts, and making unprotected left turns. It might find it impossible to move forward in areas with a lot of pedestrians crossing the road, for fear one might jump in front of the car. It will have no idea what to do near construction sites or in busy parking lots.
Smo večino tega že omenjali tule - krožišča, vključevanje na prednostno cesto, ko je gneča, delo na cesti (po avtocesti težko narediš par sto kilometrov, da ni nobenega odseka, kjer se kaj dela)...

Me prav zanima, koga bo vse okrivil Musk, ko se bo konec 2019 (in potem še konec 2020) izkazalo, da so približno tako daleč od robotaksijev, kot so danes.

Zheegec ::

Če gre Tesla po nov denar z izdajo novih delnic in gre recimo po tri milijarde, je to že 8% trenutne vrednosti. Če gredo po kak bolj klasičen kredit pa bodo itak umrli od višine obresti. Nebi bil trenutno v Muskovi koži.

Rabijo dosti več. $3 miljarde pokurijo v ~2 letih nekje, pa še to ob pogoju da investicije ostanejo na trenutni nizki ravni. Če hočejo nove produkte in nove tovarne, rabijo še dodatnih par miljard zraven. Že tako je Tesla predvidevala preko $500 miljonov investicij v Q1 2019, realizirala jih je pa okoli $250 miljonov. Vprašanje je, če jim bo SEC sploh dovolil pridobivati nov kapital?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Vazelin ::

Bo že Musk primaknil tisto milijardico ali dve, če bo šlo za nohte:P
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zheegec ::

Nima denarja. Večina njegovega premoženja je v delnicah Tesle, skoraj pol teh ima zastavljene za svoja posojila. Vprašanje če mu bodo banke dovolile zastaviti še več delnic v zameno za denar s katerim bi kupil Tesline delnice. Najbrž jim risk management tega ne bo dovolil.

In other news, Tesla Energy (SolarCity) je dobila $750 miljonov davkoplačevalskih sredstev, razultat pa je bistveno slabše poslovanje.

For starters, Tesla's solar energy business is just a shadow of what it was under SolarCity and when state officials agreed to spend $750 million in taxpayer money to build and partially equip a massive factory for what was then a fast-growing company in a next-generation business.

And it's shrinking fast. Tesla's first-quarter installations plunged by 38 percent from a year ago to their lowest level in more than five years. Not once since the fall of 2013 had Tesla – or SolarCity before it – installed less than 73 megawatts of solar generating capacity during a single quarter. In the first quarter of this year, it installed just 47 megawatts – less than a third of what it did during the same period just two years ago.


https://buffalonews.com/2019/04/25/davi...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

MrNighthawk ::

Vazelin je izjavil:

Kdo od vas bi se upal imeti avtopilot na ovinkasti magistralki pri 90 na uro prižgan? Jaz vem da ne:)

Na avionu je praktično celo pot avtopilot pa mu zaupamo.

nekikr ::

In kaj imata skupnega ta dva avtopilota?

MrNighthawk ::

nekikr je izjavil:

In kaj imata skupnega ta dva avtopilota?

Obema zaupaš, da te varno pripeljeta na cilj.

nekikr ::

Ne. Temu v letalu ja, tistemu v avtomobilu pa še dolgo ne. Boš poizkusil sam analizirati zakaj?

mikhaair ::

Jaz bi rekel, da ljudje bolj zaupajo ljudem, ki letalo upravljajo. Piloti, kontrolorji, kot pa elektroniki. Čeprav je le-ta zanesljivejsa in vecino nesrec povzroci cloveski faktor.
Ce bi na cesti imeli le popolnoma kontrolirane avtomobile, kot v zracnem prostoru, bi jim enostavno lahko zaupali. Kajti dejansko se bojimo cloveskega faktorja.
Če, ko se zaprejo mestna sredisca in kraki AC, ki bodo rezervirani le za avtonomna vozila, bo prihodnost nenadoma tukaj. Recimo NYC, kjer ogromno prometa predstavljajo taxiji, bi lahko dokaj hitro vsa vozila bila avtonomna, komunicirala med seboj itd. Doloceni deli bi bili le za full avtonomy vozila, sirse obmocje bi bila absolutna prednost za full avtonomy in bi ostali udelezenci imeli neke vrste transponder oz. komunikator za, ki bi ga moral voznik upostevat.

feryz ::

To sem že davno nazaj napisal.
Kako narediš avtonomna vozila avtonomna v bližnji in ne tako bližnji prihodnosti? Vsa ostala prepoveš.
Ampak glede na to, da govorimo o preko milijarde samo osebnih vozil, potem pa še kamioni, avtobusi ..., bo to malo težko.

NooB ::

Naši potomci se bodo smejali tejle debati ;)
LP, JAZ

BigWhale ::

7982884e je izjavil:

Waymo's heavy reliance on lidar and HD maps may not be the most cost-effective or technically elegant solution. But it works well enough, and it's weird for a company that's still struggling to solve the same problem to dismiss Waymo's solution as unworkable.


No, jaz se tukaj delno strinjam z Muskom. Zanasanje na zemljevide ni zanesljivo in ti potem eno delo na cesti in potem zakljucena prenova krizisca, pokvari vse. Se mi pa zdi, da ima LIDAR vseeno svojo funkcijo, ki je ni cisto za zanemariti.

MrNighthawk ::

nekikr je izjavil:

Ne. Temu v letalu ja, tistemu v avtomobilu pa še dolgo ne. Boš poizkusil sam analizirati zakaj?

Ampak zakaj ne? če se zabiješ z 90km/h ali pa če padeš iz višine 10 km, umreš lahko sicer pri obeh ampak se mi zdi, da bo padec iz višine 10 km bolj usoden.

Spock83 ::

Pri padcu imaš čas do konca svojega življenja, da rešiš problem. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

imagodei ::

NooB je izjavil:

Naši potomci se bodo smejali tejle debati ;)

Naši vnuki in pravnuki? Zagotovo.
- Hoc est qui sumus -

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

7982884e je izjavil:

Waymo's heavy reliance on lidar and HD maps may not be the most cost-effective or technically elegant solution. But it works well enough, and it's weird for a company that's still struggling to solve the same problem to dismiss Waymo's solution as unworkable.


No, jaz se tukaj delno strinjam z Muskom. Zanasanje na zemljevide ni zanesljivo in ti potem eno delo na cesti in potem zakljucena prenova krizisca, pokvari vse. Se mi pa zdi, da ima LIDAR vseeno svojo funkcijo, ki je ni cisto za zanemariti.

Problem je samo v tem, da se na zemljevide v resnici nihče ne zanaša. So samo eno od orodij. Kamera nekaj prepozna z 80 odstotno zanesljivostjo, računalnik pogleda zemljevid in če je to tam, verjetnost zviša na 95 odstotkov, če ni, pa zmanjša na 60 odstotkov. Več kot imaš orodij, bolj zanesljivo in varno bo avto peljal.

7982884e ::

BigWhale je izjavil:

7982884e je izjavil:

Waymo's heavy reliance on lidar and HD maps may not be the most cost-effective or technically elegant solution. But it works well enough, and it's weird for a company that's still struggling to solve the same problem to dismiss Waymo's solution as unworkable.


No, jaz se tukaj delno strinjam z Muskom. Zanasanje na zemljevide ni zanesljivo in ti potem eno delo na cesti in potem zakljucena prenova krizisca, pokvari vse. Se mi pa zdi, da ima LIDAR vseeno svojo funkcijo, ki je ni cisto za zanemariti.

noben se ne zanasa na mape; mape so podporna informacija, ko ti lidar, radar in kamere zagotovijo da je vse ostalo ok. potem se z mapami lahko natancno lokaliziras na cesto. poleg tega ti mapa da dodatno mero zanesljivosti, ce je karkoli iz feeda senzorjev vprasljivo.

Spock83 ::

Okapi je izjavil:

BigWhale je izjavil:

7982884e je izjavil:

Waymo's heavy reliance on lidar and HD maps may not be the most cost-effective or technically elegant solution. But it works well enough, and it's weird for a company that's still struggling to solve the same problem to dismiss Waymo's solution as unworkable.


No, jaz se tukaj delno strinjam z Muskom. Zanasanje na zemljevide ni zanesljivo in ti potem eno delo na cesti in potem zakljucena prenova krizisca, pokvari vse. Se mi pa zdi, da ima LIDAR vseeno svojo funkcijo, ki je ni cisto za zanemariti.

Problem je samo v tem, da se na zemljevide v resnici nihče ne zanaša. So samo eno od orodij. Kamera nekaj prepozna z 80 odstotno zanesljivostjo, računalnik pogleda zemljevid in če je to tam, verjetnost zviša na 95 odstotkov, če ni, pa zmanjša na 60 odstotkov. Več kot imaš orodij, bolj zanesljivo in varno bo avto peljal.


To je ok. Meni recimo bi bilo že dovolj, ko se peljem v službo, da me samodejno pripelje vsaj do obvozni v LJ.

7982884e ::

MrNighthawk je izjavil:

nekikr je izjavil:

Ne. Temu v letalu ja, tistemu v avtomobilu pa še dolgo ne. Boš poizkusil sam analizirati zakaj?

Ampak zakaj ne? če se zabiješ z 90km/h ali pa če padeš iz višine 10 km, umreš lahko sicer pri obeh ampak se mi zdi, da bo padec iz višine 10 km bolj usoden.

a si ti resen ali je to trolanje?
ne vem ce bi sploh sel kaj pisat al bi te pustil da mogoce vseeno sam probas.

no, vseeno - let avtopilota je nekaj cisto drugega, ane, zato ker vkljucuje bistveno manj krmilnih odlocitev v nekem casu. avion lahko vec ur leti v ravni liniji, z dvema pilotoma na standbyju, ce pride do kakrsnega koli odstopanja cesarkoli. kljub temu da je avion kompleksna zadeva, je posegov pilotov, ki jih rabijo naredit v nekem casovnem obdobju, relativno malo. sploh ce leti v svojem koridorju, na svoji visini. in ce se karkoli zgodi, imata ponavadi pilota kar nekaj casa za reakcijo, zato ker koneckoncev stvar leti na 10km visine in ce ni tehnicnih tezav, ne bo kar v trenutku padla na tla. sam pristanek in vzlet pa je skoraj vedno izveden rocno.

in ti primerjas to z avtom, ki mora veckrat na sekundo dobit input volana, input gasa in input bremze. kjer je lahko delcek sekunde razlika med varno voznjo in prepadom ali pa celno trcenje s tovornjakom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

7982884e ::

stvar je da kljub muskovem napuhu, niso nobeni pionirji v tem. google ze leta zelo zanesljivo zaznava okolico in z lidarji, in s kamerami. z lidarji recimo znajo razbrat kretnje prometnikov in kolesarjev, ko nakazujejo pot. v slabem vremenu in v temi, ko jih se clovek ne vidi. za razpoznavo objektov imajo verjetno najboljse ljudi na svetu; pa ce bi rabili dodatno hardversko zmogljivost za x drugih senzorjev bi lahko komot dodali par njihovih TPUjev. pa se vedno uporabljajo tudi HD mape in so geofencani. zato ker imajo s tem "dolgim repom" dovolj tezav, da ne smejo dopustit da gre karkoli narobe ze v fazi zbiranja podatkov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

J.McLane ::

feryz je izjavil:

To sem že davno nazaj napisal.
Kako narediš avtonomna vozila avtonomna v bližnji in ne tako bližnji prihodnosti? Vsa ostala prepoveš.
Ampak glede na to, da govorimo o preko milijarde samo osebnih vozil, potem pa še kamioni, avtobusi ..., bo to malo težko.


Se ne strinjam, infrastrukturo je potrebno urediti, tako da ne bo dvoumna in določiti jasna pravila vožnje. Avtonomna vozila čisto lahko shajajo z "neumnimi divjaki", če se pa tak divjak zabije v avtonomno vozilo je pa zadeva tudi jasna kdo je kriv.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

Jaz vidim problem neural networkov predvsem v tem, da potrebujejo toliko treniranja in je na koncu cela rec odvisna od tega, koliko zaupas hordi indijcev, ki oznacuje crte na screenshotih iz avtomobila. :>

J.McLane je izjavil:


Se ne strinjam, infrastrukturo je potrebno urediti, tako da ne bo dvoumna in določiti jasna pravila vožnje.


To ze imamo kar dobro implementirano, samo temu potem ne recemo cesta ampak zeleznica.

Dokler imas vozila, ki imajo prosto gibanje po povrsini, bo tezko tako dolociti pravila, da ne bo prihajalo do odstopanj. Pa so to lahko odstopanja iz povsem legitimnih razlogov. Recimo to, da se nardi resevalni pas na sredini avtoceste. Avto bo moral znat razlikovati med resevalnim pasom ali pa tremi ustavljenimi avtomobili na avtocesti, ki tam stojijo zato, ker je moral prvi v koloni romunov it lulat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

MrNighthawk ::

7982884e je izjavil:

in ti primerjas to z avtom, ki mora veckrat na sekundo dobit input volana, input gasa in input bremze. kjer je lahko delcek sekunde razlika med varno voznjo in prepadom ali pa celno trcenje s tovornjakom.

resno? letenje po zraku se ti zdi manj kompleksno kot vožnja z avtom?
seveda je razlika o avtopilotu in ja padec avijona lahko traja nekaj (prijetnih) minut itd. sicer pa let "naravnost" ni tako preprost. a misliš, da bo avijon sam ostal v luftu, če pilot vse spusti iz rok? To se prekleto motiš. veter, turbelence, držanje višine itd. vse to je input na krmilo.
je pa res, da imaš manj "ovir" v koridorjih... razen kakšne gore, ki jo pa včasih tudi (žal) zadanejo.

7982884e ::

MrNighthawk je izjavil:

7982884e je izjavil:

in ti primerjas to z avtom, ki mora veckrat na sekundo dobit input volana, input gasa in input bremze. kjer je lahko delcek sekunde razlika med varno voznjo in prepadom ali pa celno trcenje s tovornjakom.

resno? letenje po zraku se ti zdi manj kompleksno kot vožnja z avtom?
seveda je razlika o avtopilotu in ja padec avijona lahko traja nekaj (prijetnih) minut itd. sicer pa let "naravnost" ni tako preprost. a misliš, da bo avijon sam ostal v luftu, če pilot vse spusti iz rok? To se prekleto motiš. veter, turbelence, držanje višine itd. vse to je input na krmilo.
je pa res, da imaš manj "ovir" v koridorjih... razen kakšne gore, ki jo pa včasih tudi (žal) zadanejo.

resno?
JA, letenje po zraku je bistveno manj kompleksno iz vidika "raznolikosti" inputov. turbulence, veter, itd., vse to lahko izvaja razmeroma preprost kontrolni sistem s feedbackom. to je stvar izpred vec kot 50 let. nobene inteligentne intrepretacije senzorjev ne rabis. vidis kam letis, ce ne letis v pravo smer, kompenziras. nobene posebne logike ali pameti ne rabis za to da pripeljes letalo od A do B, tudi ce so vmes poljubni vetrovi in turbulence.

niti fizicnega modela ne rabis pri avionu - pri avtu rabis imet natancen matematicni/fizicni model, da ves kako se stvar odzove na input. da ce hoces zavit po taki trajektoriji, moras dat tak in tak input. ce se lahko zanasas na feedback, ne rabis vedet niti to, kako mocne motorje imas oz. kako mocno rabis dovest moc motorju, obrnit zakrilca, itd. zato ker pri voznji avta nimas privilegija feedbacka, ker so ovire, kot si sam napisal. zanasat se moras na pravilno interpretacijo okolja okoli sebe, kar je velik problem ki se ni v celoti resen.

Vazelin ::

Tudi Mercedes gre precej slabo
https://www.bloomberg.com/news/articles...

Zgleda se obeta slabo ali vsaj povprečno leto za avto industrijo. Slab moment za Teslo
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

nekikr ::

resno? letenje po zraku se ti zdi manj kompleksno kot vožnja z avtom?

Koliko let imamo že avtopilote v letalih? Koliko let že imamo avtopilote v avtomobilih? Ja, avtopilot v letalu je za nekaj velikostnih razredov enostavnejši kot tisti v avtomobilu. Lahko bi rekel, da ga zna narediti vsak Jože, če za trenutek odloži svoje pivo, če ga primerjaš z avtomobilskim, pa ne bi dosti zgrešil.

RedDrake ::

Mećki gre slabo ker je dinozaver brez prihodnosti.
Komet/asteroid je že naredil krater, Sonca in Zvezd ni več, samo še zima. Zdaj veliki samo še odmirajo. Do konca leta bodo vsi dinozavri imeli velike padce prodaje, ko bodo ljudje ugotovili, da samo še idioti kupujejo smrdeče-tresoče manumobile. Točno to bo kar je Warpy napovedal pred par leti. Vsaka Tesla ki jo Dreadnaught proizvede povzroči direktno "smrt" vsaj 10 manumobilov. Raje še več.
Ravno danes sem videl prvo M3 v Ljubljani. Sem se že razveselil, da je Warpy končno stisnil sprožilec, pa sem bil razočaran nad nemškimi tablicami. Prihodnost je svetla, za Zemljo, Teslo, lastnike njenih produktov in seveda še najbolj za njene delničarje.
End game is here!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

imagodei ::

MrNighthawk je izjavil:

7982884e je izjavil:

in ti primerjas to z avtom, ki mora veckrat na sekundo dobit input volana, input gasa in input bremze. kjer je lahko delcek sekunde razlika med varno voznjo in prepadom ali pa celno trcenje s tovornjakom.

resno? letenje po zraku se ti zdi manj kompleksno kot vožnja z avtom?

Letala nihče pri zdravi pameti ne zaupa avtopilotu pri taksiranju po stezi, med vzletanjem in pristajanjem, pri čakanju na dovoljenje za pristanek... Takoj ko je okoli "gneča" in so inputi nepredvidljivi, je pilot še kako prisoten z možgani, če avtopilot ni popolnoma izklopljen.

Letenje v ravni črti, kjer ni nevarnosti, da ti nekdo odvzame prednost, nenadoma zavije predte, kjer ni nevarnosti, da bo na cesto pritekel nepreviden otrok, kjer nihče ne bo šel prehitevat v škarjice - je neprimerljivo bolj preprosto kot L5 avtonomija pri avtomobilih.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

jernejl ::

imagodei je izjavil:

Letala nihče pri zdravi pameti ne zaupa avtopilotu pri taksiranju po stezi, med vzletanjem in pristajanjem, pri čakanju na dovoljenje za pristanek... Takoj ko je okoli "gneča" in so inputi nepredvidljivi, je pilot še kako prisoten z možgani, če avtopilot ni popolnoma izklopljen.

Ne samo pilot, ampak tudi kup ljudi v kontroli zračnega prometa. Tudi letalski promet je precej daleč od tega, da bi bil avtomatiziran do te mere, ko bi pilot zgolj vnesel ime ciljnega letališča, pa bi letalo samo varno prispelo tja in se parkiralo na ustreznem mestu. Kljub temu, da imajo letala nameščene precej drage elektronike, še precej pa je obstaja na zemlji.
Nekateri pa bi popolni avtomatizem radi dosegli v cestnem prometu, kjer je nepredvidenih dogodkov še bistveno več in je potreben reakcijski čas še bistveno manjši.

To dvoje primerjati nima nobenega smisla. Teslin avtopilot in avtopilot v letalu imata skupno točno eno stvar: ime.

mikhaair ::

Da ne govorimo, da AP v potniskem letalu ne vidi naokoli. Radar je vremenski, ostale pa zazna le s pomocjo transponderja. Jadralni padalci in letalci, ki zaidejo v kontroliran prostor so nevidni npr.

Sp3m ::

Novi post Felon Musk-a danes bi lahko bil:

"Oh and uh long burn of the century comin soon."

"It will be next level. These are really low numbers."

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Ne, delnica bo videla še 1xx.

Med Tesla in TSLA še nekaj časa ne bo povezave.
Because ppl.
Še malo, pa se bo napoved (delnica pod 200 dolarji) uresničila.>:D

nekikr ::

Če bo šlo tako naprej bo lahko Elon res šel privat s Teslo. Za par sto dolarjev jo bo lahko kupil :(

Naslednji teden zna biti zanimivo. Veliko velikih igralcev je šlo iz buy na neutral in iz neutral na sell, vsi targeti so šli precej dol, večina na kar okoli 160$, kar je lahko domino efekt. Veliko warpijev bo raje danes prodalo z -30%, tisti jutri bodo raje z -40% in je potem še panika pri prodaji...no, saj je identično, samo obrnjeno, od tega, kar se je dogajalo, ko je delnica letela gor. Samo na gor ni bilo nobene podlage, le vera, na dol je pa ta zajebana stvar, ki se ji reče številke. Res bi bil najboljši scenarij, da delnica konkretno pade, Teslo nekdo kupi in Elona brcne v tazadnjo in hop skozi vrata, potem pa nadaljuje z njo po bolj normalni poti.

Nikec3 ::

Še nekaj. Ta teden si bom dal duška, ker sem zadel več stvari kot @Warpy od ustanovitve teme naprej. Po predstavitvi Modela Y sem omenil, da zadeva ne prinaša nobenega wow efekta in da ne morejo pričakovati veliko rezervacij. Številk rezervacij seveda ne razkrivajo (ker so slabe), cash iz depozitov pa jasno kaže, da nekih bajnih številk nimajo.

Tesla je do daj furala na hypu in Elonovi viziji. Kaj ostane od Tesle ko ji to dvoje vzameš stran?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Trije ok modeli avtomobilov?
««
655 / 1208
»»