Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
lufthammer ::
Ne vem, no, če je kopiranje Renaulta 5 vlaganje v dizajn...
Ampak to je drugačna kultura in mi tega ne moremo razumeti, kot tudi ameriške ne.
Prej bi rekel Golfa II.
No, oblikovalsko je bombonček proti BMW-ju na gumicah. Če bo še cena znosna, bom tudi z dosegom zadovoljen, za tretji avto.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: PrimoZ_ ()
Malajlo ::
O boh... Armatura je kot tista v ladi iz 70. let prejšnjega stoletja, z našraufanimi LCD paneli. Najbrž kakšno celo po ruskih forumih najdeš v piko enako.
Stranska ogledala in aerodinamika pri mestnem avtu ni nek faktor. Vzvratno ogledalo in LCD? Ker? Ko parkiraš, gledaš na centralni LCD.
O obliki pa ne bi razpravljal. Že videno. Razen nove tehnologije LED luči je oblika Peugeot 205, R5, Golf MK(1..2).
Še kaj drugega revolucionarnega in uporabnega?
Stranska ogledala in aerodinamika pri mestnem avtu ni nek faktor. Vzvratno ogledalo in LCD? Ker? Ko parkiraš, gledaš na centralni LCD.
O obliki pa ne bi razpravljal. Že videno. Razen nove tehnologije LED luči je oblika Peugeot 205, R5, Golf MK(1..2).
Še kaj drugega revolucionarnega in uporabnega?
Nikec3 ::
Ta Honda zgleda huda; še hujša bi bila v kakšni limuzinsko-športni različici. Je lepo videt, da so zadnje čase Japonci začeli tudi malo vlagati v dizajn
Fajn je. Če bo cena "normalna" za EV razmere, bi si jo lahko omislilo veliko hipsterjev s kešem.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
BigWhale ::
Cim vec taksnih avtomobilov v mesta. :) Fully Charged je ze obdelal avto v danasnji epizodi. Zanimiv design koncepti, pravijo, da bo vecina stvari sla v produkcijo taksna kot je. 200km po WLTP je sicer mal svoh ampak za mestni avto je to vrh glave.
Nikec3 ::
Kako dolgo še, preden Kitajci pregazijo vse?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Nikec3 ::
Cim vec taksnih avtomobilov v mesta. :) Fully Charged je ze obdelal avto v danasnji epizodi. Zanimiv design koncepti, pravijo, da bo vecina stvari sla v produkcijo taksna kot je. 200km po WLTP je sicer mal svoh ampak za mestni avto je to vrh glave.
Hahaha, dizajner je dobesedno rekel, a je "narisal jajce in ji na vsaki strani malo stran odsekal" in nastalo je tole.
Ampak internet se strinja, zadeva je privlačna.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Gregor P ::
Očitno imamo rajši jajce kot kapljico vode
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
fikus_ ::
Volvo Polestar;
https://avto.finance.si/8945248/Polesta...
Bere se fajn, kako bo v resnici, se bo videlo naslednje leto.
P.S. Mogoče bo W1 prešaltal na to?!
https://avto.finance.si/8945248/Polesta...
Bere se fajn, kako bo v resnici, se bo videlo naslednje leto.
P.S. Mogoče bo W1 prešaltal na to?!
WarpedGone ::
Hočeš rečt, da ni nič narobe s čakanjem še par let zraven?
Tule ste mi mal nazaj pridigali čist drugačne reči.
Pa točno bi čakal še par let na nekaj, kar je slabše od zadeve, ki je zunaj že par let? Ker članek v financah pravi, da je bo volvo boljši?
Tudi za jaguarja in audija so ble obljube da bo to ornk avto.
Pa je en sam kisel smeh.
Zakaj točno bi Volvo bil sposobn tega kar pri jaguarju in audiju niso?
P.S. vas nič ne moti, da članek pravi PRVI PRAVI bo šele čez 2 leti ... vsaj 5 let zamude. Kolk bojo zamujal ostali?
Aja, sej res... nič ne zamujajo, ker ni trga, ni povpraševanja, ni kupcev, ... seveda, seveda.
Tule ste mi mal nazaj pridigali čist drugačne reči.
Pa točno bi čakal še par let na nekaj, kar je slabše od zadeve, ki je zunaj že par let? Ker članek v financah pravi, da je bo volvo boljši?
Tudi za jaguarja in audija so ble obljube da bo to ornk avto.
Pa je en sam kisel smeh.
Zakaj točno bi Volvo bil sposobn tega kar pri jaguarju in audiju niso?
P.S. vas nič ne moti, da članek pravi PRVI PRAVI bo šele čez 2 leti ... vsaj 5 let zamude. Kolk bojo zamujal ostali?
Aja, sej res... nič ne zamujajo, ker ni trga, ni povpraševanja, ni kupcev, ... seveda, seveda.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Beli_Zajcek ()
zmaugy ::
Cim vec taksnih avtomobilov v mesta. :) Fully Charged je ze obdelal avto v danasnji epizodi. Zanimiv design koncepti, pravijo, da bo vecina stvari sla v produkcijo taksna kot je. 200km po WLTP je sicer mal svoh ampak za mestni avto je to vrh glave.
Zelo luštkan avtek. Kakšna bo kaj cena...?
Nikec3 ::
Norvežani očitno ne verjamejo v VW-jeve animacije in PR:
https://www.finance.si/8945286/Norveski...
https://www.finance.si/8945286/Norveski...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
K0l1br1 ::
Polestar ima lepo postavljeno tablico, za razliko od npr Tesle in drugih, ki jo pribijejo na armaturko. Integrirano oz. zlito s armaturko pa ima itak kakšen VW precej bolje.
roCkY ::
Upam da še je dovoljeno objavit prispevek kjer v nesreči avto zagori? Zadnjič smo brali precej negativne odzive moderatorja, ko je debata zavila v to smer. In žal je spet vpletena Tesla. Tehnologija je nova. In kot sem zadnjič omenil v eni temi je ogenj žal realen hazard pri elektriki in baterijah. Tole sem sicer sedajle dobil "naključno" na YT in nisem še nič raziskoval, če je o tem primeru že kaj več znanega niti nisem zasledil, da bi na forumu že bilo objavljeno. Vsaka nesreča z ognjem res morda ne sodi na forum. Ampak ker je tehnologija nova mislim da zadeva ne sme biti potisnjena pod preprogo.
DamijanD ::
Kaj se zgodi v EVju, ko ima motor premalo moči (torej zanima me situacija kjer ICE crkne) - recimo hud klanec in čisto malo "gasa" ?
K0l1br1 ::
Dodaš gas in gre hitreje dalje. It aint such thing as "premalo gasa" pri elektriki - razen prazna baterija.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
codeMonkey ::
Kaj se zgodi v EVju, ko ima motor premalo moči (torej zanima me situacija kjer ICE crkne) - recimo hud klanec in čisto malo "gasa" ?
EM ima najvecji navor pri nizjih obratih, kar je precej drugace kot pri ICE, zato to ni problem. Naceloma pa je navor proporcionalen toku, ki ga motor potegne, to pa kontrolira oz. omejuje inverter.Ta meja pa je najnizja v celi verigi: baterija, inverter, EM. Odvisno kaj se bolj pregreva oz. od trenutnega stanja. Ce je zelo mraz je limita lahko dolocena z baterijo, spet drugic pa lahko ta tok omejuje motor, ce je pregret
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
codeMonkey ::
Je pa start na klancu pri elektricnem avtomobilu res problematicen v smislu funkcionalne varnosti. Teoreticno lahko pride do tega, da je dovoljeni tok premajhen za zagon vozila na klancu. V tem primeru mora avto obstati, kar verjetno naredijo z aktivacijo mehanskih zavor.
BigWhale ::
codeMonkey je izjavil:
Je pa start na klancu pri elektricnem avtomobilu res problematicen v smislu funkcionalne varnosti. Teoreticno lahko pride do tega, da je dovoljeni tok premajhen za zagon vozila na klancu. V tem primeru mora avto obstati, kar verjetno naredijo z aktivacijo mehanskih zavor.
To bi me ful zanimal, ce bi se nasli kaksni podatki o tem in koliko so te reci testirali.
Asfaltiranih klancev, ki jih ne prevozis z ICEjem najbrz ni prav dosti, zato bi bil moj prvi guess, da taksnih klancev tudi za EVje ni. Tudi pri -20C ne.
J.McLane ::
Se lahko zgodi če bi bilo moči premalo v 1,5t vozilu, recimo samo nekih 10 kW. Do tega pojava lahko pride pri Priusu, ki za vzvratno prestavo lahko uporablja samo moč iz baterije.
Mislim da je vse odvisno od motorja, karakteristike in prestavno razmerje. Če bi imel nizko prestavno razmerje, nebi imel nobenega problema pri speljevanju imel bi pa bolj omejeno končno hitrost.
Mislim da je vse odvisno od motorja, karakteristike in prestavno razmerje. Če bi imel nizko prestavno razmerje, nebi imel nobenega problema pri speljevanju imel bi pa bolj omejeno končno hitrost.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
N0t0ri0us ::
Ali nimajo EM že od 0 poln navor, tako da bi se to zgodilo je praktično nemogoče. Če bi pa recimo avto prislonil ob zid, ali privezal, da ne bi mogel obrniti motorja bi pa skuril ali krmilnik ali pa motor. Predvidevam, da imajo ti avti tudi kakšno varovalko pred tem.
Nikec3 ::
https://www.bloomberg.com/news/features...
Peak Car Poses a Mortal Threat to Germany's Most Important Industry
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Je pa start na klancu pri elektricnem avtomobilu res problematicen v smislu funkcionalne varnosti. Teoreticno lahko pride do tega, da je dovoljeni tok premajhen za zagon vozila na klancu. V tem primeru mora avto obstati, kar verjetno naredijo z aktivacijo mehanskih zavor.
To bi me ful zanimal, ce bi se nasli kaksni podatki o tem in koliko so te reci testirali.
Asfaltiranih klancev, ki jih ne prevozis z ICEjem najbrz ni prav dosti, zato bi bil moj prvi guess, da taksnih klancev tudi za EVje ni. Tudi pri -20C ne.
Pa recimo, da imas se prikolico. Mozno vsekakor je. Te podatke je tezko dobiti, ker so naceloma skrivnost OEMa. Ko sem delal na tem je bilo tezko dobiti konkretne varnostne cilje oz. ze primerke "hazard and risk" analiz za elektricne pogone.
codeMonkey je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Je pa start na klancu pri elektricnem avtomobilu res problematicen v smislu funkcionalne varnosti. Teoreticno lahko pride do tega, da je dovoljeni tok premajhen za zagon vozila na klancu. V tem primeru mora avto obstati, kar verjetno naredijo z aktivacijo mehanskih zavor.
To bi me ful zanimal, ce bi se nasli kaksni podatki o tem in koliko so te reci testirali.
Asfaltiranih klancev, ki jih ne prevozis z ICEjem najbrz ni prav dosti, zato bi bil moj prvi guess, da taksnih klancev tudi za EVje ni. Tudi pri -20C ne.
Pa recimo, da imas se prikolico. Mozno vsekakor je. Te podatke je tezko dobiti, ker so naceloma skrivnost OEMa. Ko sem delal na tem je bilo tezko dobiti konkretne varnostne cilje oz. ze primerke "hazard and risk" analiz za elektricne pogone. Se najde kaka magistrska naloga, ampak je precej amatersko obicajno
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Nikec3 ::
Prodaja EV-jev je v Evropi z januarjem narasla za 28%. BEV-ji so zabeležili skok 67%.
https://insideevs.com/january-2019-plug...
https://insideevs.com/january-2019-plug...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Ko vam js razlagam, da imajo stari veliki problem s prehodom, sm deležen posmeha, spakovanja, norčevanja, pljuvanja in zmerjanja.
Bo enakega odziva deležen tudi VW?
VW admits Tesla has advantage with EV because they don't have to protect gas car business
Bo enakega odziva deležen tudi VW?
VW admits Tesla has advantage with EV because they don't have to protect gas car business
“I think Tesla is doing a good job. They don’t have to care about the legacy. They don’t have to care about the next generation of gasoline in motors and so they can really focus on the future. It’s an advantage.”
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Nikec3 ::
Tesla finally launches base Model 3 for $35,000 with shorter range and new interior
No tukaj bom pa Musku čestital, ker gre zadeva v produkcijo veliko prej kot je napovedoval. Me pa zanima koliko je bila to strateška odločitev Tesle, koliko pa je Musk to naredil zaradi SEC afere o napovedanih 500k avtomobilih v 2019. V vsakem primeru - nabavimo kokice!
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Utk ::
Zoe, leaf in tudi ostali so čez noč postali groteskno dragi. Ko ta pride zares ven, se morajo ostali pocenit za vsaj 7 do 10 jurjev. Kona in ioniq za malo manj, ampak če pride kona na 35 jurjev, je m3 dražji za davek, kar je čisto vredu, ampak zoe potem nikakor ne more bit več kot 25.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
DamijanD ::
Ali nimajo EM že od 0 poln navor, tako da bi se to zgodilo je praktično nemogoče. Če bi pa recimo avto prislonil ob zid, ali privezal, da ne bi mogel obrniti motorja bi pa skuril ali krmilnik ali pa motor. Predvidevam, da imajo ti avti tudi kakšno varovalko pred tem.
Saj ta scenarij me zanima, da avto ne more oz. da voznik zanalašč ne da dovolj "gasa". Kaj naredi elektronika v tem primeru?
Utk ::
Električni avto na klancu lahko držiš na mestu samo z motorjem. No, lahko tudi ICE, samo pri tem ni to ravno pametno. Kaj pa naj bi naredila, stoji na mestu dokler se kaj ne pregreje, če se, in ti začne utripat lučka na armaturi.
DamijanD ::
a) nič in nekaj pregori
b) avtomatsko poveča moč
c) se izključi (in vključi pomožne zavore)
d) ...
b) avtomatsko poveča moč
c) se izključi (in vključi pomožne zavore)
d) ...
MrNighthawk ::
Ali nimajo EM že od 0 poln navor, tako da bi se to zgodilo je praktično nemogoče. Če bi pa recimo avto prislonil ob zid, ali privezal, da ne bi mogel obrniti motorja bi pa skuril ali krmilnik ali pa motor. Predvidevam, da imajo ti avti tudi kakšno varovalko pred tem.
Saj ta scenarij me zanima, da avto ne more oz. da voznik zanalašč ne da dovolj "gasa". Kaj naredi elektronika v tem primeru?
A zdej je že speljevanje na klancu problem in samo EV ima "rešitev"??
fikus_ ::
"Električni avto na klancu lahko držiš na mestu samo z motorjem." ki se obnaša skoraj kot grelec. Recept za skurit motor!
PrimoZ_ ::
Zoe, leaf in tudi ostali so čez noč postali groteskno dragi. Ko ta pride zares ven, se morajo ostali pocenit za vsaj 7 do 10 jurjev. Kona in ioniq za malo manj, ampak če pride kona na 35 jurjev, je m3 dražji za davek, kar je čisto vredu, ampak zoe potem nikakor ne more bit več kot 25.
To bo res, ko boš Teslo za 35k dejansko lahko kupil.
Utk ::
"Električni avto na klancu lahko držiš na mestu samo z motorjem." ki se obnaša skoraj kot grelec. Recept za skurit motor!
Eni pač ne poznajo bremz. Baje imajo vseeno izpit za avto.
Mater sta pametna. V par sekundah ga ne boš skuril, dokler poskušaš speljat. Kaj pa misliš da dela normalna asistenca za speljevanje v klanec dokler ti pritiskaš gas, čisto isto je, samo da te še zavora zavira, ne samo klanec. In to celo pri ICE avtih.
svit ::
@PrimoZ_: Verjetno si prespal včerajšnje dogajanje v Kaliforniji. Tesla 35k je že na prodaj v US, v Evropi bo čez cca. 3-6 mesecev.
Ni ideje
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: svit ()
Utk ::
To bo res, ko boš Teslo za 35k dejansko lahko kupil.
To bo res takoj ko pride prva taka tesla v Evropo. Ker noben pri zdravi pameti ne bo naračal zoeta za 35 jurjev, če dobi teslo za 42, tudi če jo mora počakat par mesecev ali pa pol leta - pa sej je baje nihče noče in jo lahko dobiš takoj.
PrimoZ_ ::
Jaz imam v planu v roku leta ali dveh menjat avto in če bo kaj pametnega preit na elektriko. Tako da če bo Tesla zares na voljo za 35k oz. tu približno bom povsem vesel.
Vseeno pa objavi ne verjamem čisto, eno je butična prodaja par 100 primerkov za 35k, ravno toliko da lahko rečeš da prodajaš, drugo pa je da avto dejansko lahko kupiš kadar se ti dvigne.
Sploh pa glede na vse horror zgodbe okoli Tesline dostave avtomobilov in kvalitete končne obdelave ne mislim plačat v naprej polne cene avta in potem čakat 1,3,6 ali X mesecev da dobim mačka v žaklju.
Vseeno pa objavi ne verjamem čisto, eno je butična prodaja par 100 primerkov za 35k, ravno toliko da lahko rečeš da prodajaš, drugo pa je da avto dejansko lahko kupiš kadar se ti dvigne.
Sploh pa glede na vse horror zgodbe okoli Tesline dostave avtomobilov in kvalitete končne obdelave ne mislim plačat v naprej polne cene avta in potem čakat 1,3,6 ali X mesecev da dobim mačka v žaklju.
Utk ::
Đizus, sej ne rabiš kupit tesle nikoli, pa ti ta novica koristi. Ker ne moreš kone prodajat za 44 jurjev, če tolk stane tesla. Ne moreš prodajat zoeta za 35, če je tesla 43. Ne moreš prodajat vw id za 35 leta 2021, če tolk stane tesla, ker je pač vseeno večja in zmogljivejša. Če sta audi in jaguar postavila svoje avte na nižjo ceno od tesle, ne bo niti nek nissan ali pa renault dražji v istem razredu.
Če je sranje ali ne, je čisto nepomembno. Kakšna sranja so ostali, bomo še videli. No, nekaj smo že. Pridejo pa sigurno še večja električna sranja iz kitajske, to bo šele žur.
Če je sranje ali ne, je čisto nepomembno. Kakšna sranja so ostali, bomo še videli. No, nekaj smo že. Pridejo pa sigurno še večja električna sranja iz kitajske, to bo šele žur.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
nicksonn ::
codeMonkey je izjavil:
Je pa start na klancu pri elektricnem avtomobilu res problematicen v smislu funkcionalne varnosti. Teoreticno lahko pride do tega, da je dovoljeni tok premajhen za zagon vozila na klancu. V tem primeru mora avto obstati, kar verjetno naredijo z aktivacijo mehanskih zavor.
Če avto stoji, in ne more speljati, ni tako problematično s stališča funkcionalne varnosti. Poleg tega, da lahko potniki in šofer varno izstopijo, je že sama verjetnost, da obstaneš sredi klanca, za ovinkom, po katerem se hitro bliža kamion / ali avto, precej majhna.
Bi rekel, da je nekje tam-tam z vožnjo čez železniško progo. Tudi tam ti lahko nenadoma crkne kaj, in obstaneš. Bodisi z EV, bodisi z ICEjem.
S stališča funkcionalne (ne)varnosti, je veliko bolj problematično nenadno zaviranje na avtocesti, ali pa recimo nenadno speljanje z mesta v mestu.
Takšnih primerov pri EV sicer še nisem zasledil.
x n!
PrimoZ_ ::
Kolikor časa Tesla ne bo readily avaliable za 35K v salonih po EU, bodo lahko prodajali Kono ali pa ID ali pa karkoli pač že za 35k.
Poleg tega:
35!=44
vsem ljudem ni všeč limunzinska oblika z 4imi vrati
trenutni M3 build quality je milo rečeno slab
dostava avta je loterija (kje in kdaj)
...
Živi bili pa videli bili :) To leto ali dve bo tudi trenutni ICE še zadostoval, potem pa vidimo kaj bo na trgu.
Poleg tega:
35!=44
vsem ljudem ni všeč limunzinska oblika z 4imi vrati
trenutni M3 build quality je milo rečeno slab
dostava avta je loterija (kje in kdaj)
...
Živi bili pa videli bili :) To leto ali dve bo tudi trenutni ICE še zadostoval, potem pa vidimo kaj bo na trgu.
DamijanD ::
"Električni avto na klancu lahko držiš na mestu samo z motorjem." ki se obnaša skoraj kot grelec. Recept za skurit motor!
Eni pač ne poznajo bremz. Baje imajo vseeno izpit za avto.
Mater sta pametna. V par sekundah ga ne boš skuril, dokler poskušaš speljat. Kaj pa misliš da dela normalna asistenca za speljevanje v klanec dokler ti pritiskaš gas, čisto isto je, samo da te še zavora zavira, ne samo klanec. In to celo pri ICE avtih.
Moje vprašanje ni bilo mišljeno kot provokacija v stilu EV imajo to slabše ali kaj podobnega. Ampak me dejansko samo zanima, ker vem da bor mašino lahko skuriš na tak način, avto pa verjetno nekako zaščiti sebe... (ICE pač crkne in je mašina na varnem (ok lahko trpi turbina, če je na obratih in se mašina ugasne) )
D3m ::
Tesla finally launches base Model 3 for $35,000 with shorter range and new interior
Jesus samo 150 km dosega.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Utk ::
Ampak me dejansko samo zanima, ker vem da bor mašino lahko skuriš na tak način, avto pa verjetno nekako zaščiti sebe
Če ima hill hold, bo pri pregretju pač ugasnil motor in vklopil zavoro, če ne, se bo stopil in zgrmel nazaj, če ne boš sam zategnil ročno. Tako kot vsak drug avto. Ampak to moraš že resno pretiravat čez zdravo pamet, da se kaj takega zgodi. Če ne spelje v par sekundah, ne bo niti čez 10 minut pritiskanja na gas.
Kolikor časa Tesla ne bo readily avaliable za 35K v salonih po EU, bodo lahko prodajali Kono ali pa ID ali pa karkoli pač že za 35k.
Lahko prodajajo tudi za 70, samo vprašanje kolk jih bojo prodali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Spock83 ::
Zoe, leaf in tudi ostali so čez noč postali groteskno dragi. Ko ta pride zares ven, se morajo ostali pocenit za vsaj 7 do 10 jurjev. Kona in ioniq za malo manj, ampak če pride kona na 35 jurjev, je m3 dražji za davek, kar je čisto vredu, ampak zoe potem nikakor ne more bit več kot 25.
To bo res, ko boš Teslo za 35k dejansko lahko kupil.
Seveda ne bo. Prištej še uvozne dajatve in ddv minus eko subvencija.
MrNighthawk ::
Tesla finally launches base Model 3 for $35,000 with shorter range and new interior
Jesus samo 150 km dosega.
Kje piše 150km?? A ni 220 milj oz 350km?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MrNighthawk ()
hmm ::
Ja, 220 milj je 354 km. Model 3 v Evropi ne bo 35k EUR, kolikor vem so ocene nekje okrog 42k. Kar pa je zelo konkurenčno. VW npr. za podobno ceno prodaja e-Golfa, ki ima doseg 200 km. Pri sedanji subvenciji je pa to ~35k.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hmm ()
MrNighthawk ::
Ja, 220 milj je 354 km. Model 3 v Evropi ne bo 35k EUR, kolikor vem so ocene nekje okrog 42k. Kar pa je zelo konkurenčno. VW npr. za podobno ceno prodaja e-Golfa, ki ima doseg 200 km. Pri sedanji subvenciji je pa to ~35k.
Gledam konkurenčnost iz drugega vidika. 350 km je ok za mestni avto in temu podobno. Ampak M3 ni mestni avto. za 35k pa dobiš 3 solidne mestne ICEje
Utk ::
Model 3 ni konkurenca cliotu, ampak bmwju 3, itd. Ja, nekateri si kupijo bmw trojko, da z njo vsak dan delajo 700 km. Veliko (ne bom pisal večina kot vsi drugi radi počnejo, ker ali je to 49 ali 51% je čist nepomembno) pa si kupi tak avto predvsem zato, ker si ga lahko, ker je fajn, v resnici pa ga ne uporabljajo kaj dost drugače kot reveži cliota. Za te je osnovna varianta dost dobra, in z njo bojo prišparali. Za tiste, ki vozijo več in dlje, bojo pač doplačali tistih 10 jurjev, in jih še hitreje nazaj dobili na gorivu. Ali se pa bojo vsaj bolje peljali.
WarpedGone ::
D3m ve da tesla laže, Resnični doseg je 150km, majkemi!
To kar je bilo najavljeno 2016, je danes fakt, ocena dobave v USA marec.
Mate še eno slepo pego: Standardna oprema 35k Modela 3 je zanesljivo in uporabno omrežje superchargerjev, ki iz 350 km EV naredijo potovalni EV, i.e. splošno uporaben avto.
Noben drug EV danes nima te zadeve niti kot dodatno opremo, kaj šele stadardno.
Omrežje CCS je daleč od "zanesljivega in uporabnega", ki bi olajšalo pot na morje in nazaj.
CCS2 bo vsaj po moči bliže, zanesljivost pa vsaj zaenkrat ne kaže da bo kaj boljša, stvari prepogosto ne delajo, ravno ko jih nucaš - si z baterijo na 12% parkiran zraven mrtve CCS polnilnice.
To kar je bilo najavljeno 2016, je danes fakt, ocena dobave v USA marec.
Mate še eno slepo pego: Standardna oprema 35k Modela 3 je zanesljivo in uporabno omrežje superchargerjev, ki iz 350 km EV naredijo potovalni EV, i.e. splošno uporaben avto.
Noben drug EV danes nima te zadeve niti kot dodatno opremo, kaj šele stadardno.
Omrežje CCS je daleč od "zanesljivega in uporabnega", ki bi olajšalo pot na morje in nazaj.
CCS2 bo vsaj po moči bliže, zanesljivost pa vsaj zaenkrat ne kaže da bo kaj boljša, stvari prepogosto ne delajo, ravno ko jih nucaš - si z baterijo na 12% parkiran zraven mrtve CCS polnilnice.
Zbogom in hvala za vse ribe