» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
610 / 1180
»»

TESKAn ::

Napisal si, da zna dober električni avto naredit marsikdo, zakaj ga potem ne? VW, bmw in drugi imajo strašno dobre že razvite električne avte v predalu, samo što nije, največ kar smo do zdaj od tega videli je pa i3. Še korejci jih šišajo.

Govora je bilo o razvoju delov za avte, kjer da Tesla nima druge izbire, kot da jih razvija sama. kar ni res, ker je po svetu ogromno firm, ki se ukvarjajo z razvojem komponent za avte.
Vosu gre enkrat na led, kolikokrat boste šli še vi?

Kakšen led? Za razliko od tebe nas večina nima osebne "investiranosti" v Teslo, tuje nam je tudi fanatično zagovarjanje firme X in vse, ki si drznejo napisat najmanjši dvom/kritiko, takoj označit s plejado izrazov.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

WarpedGone ::

n do te točke ne bomo prišli, dokler bodo EV-ji stvar prestiža oz. jih boste kupovali premožneži, pač pa ko bo dostopna širokim množicam.


Imaš alternativno pod to te točke, ki ni "stvar prestiža oz. jih boste kupovali premožneži"?

Oz, želiš povedat, da naj nekaj časa premožneži mečejo denar v stvar "ki ni prava"?
Tudi vodik ni pravi, hočeš da se denar meče tja?
Tudi jedrski pogon vozil ni pravi, hočeš da se denar meče tja?

Ali se naj denar meče v stvar, ki je vsaj v ideji, res prava? In bo s tem tudi vse bolj dostopna?

Kakšen led?

Zguba, bankrot, lahko ćemo
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

TESKAn ::

Zguba, bankrot, lahko ćemo

Praviš, da ima Tesla v 2018 profit? V letih prej?
Bankrotirali upam ne bodo.
Lako ćemo? Pri razvoju avta ni "lako ćemo". Ni pa tudi nič takega, kar bi znala samo in le Tesla.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Utk ::

Govora je bilo o razvoju delov za avte, kjer da Tesla nima druge izbire, kot da jih razvija sama. kar ni res, ker je po svetu ogromno firm, ki se ukvarjajo z razvojem komponent za avte.

To pa veš da je tako, ker...? Musk je fuknil not par 100 mio, in se zapufal še za kar nekaj milijard, a misliš da se ni pozanimal kaj lahko dobi kje ceneje in hitreje? Vsaj malenkost bolj kot nek naključen slo-tech troll.

Okapi ::

Utk je izjavil:

Wat? Sem kje napisal, da bi kje moral bit kak strašen avto?

Napisal si, da zna dober električni avto naredit marsikdo, zakaj ga potem ne? VW, bmw in drugi imajo strašno dobre že razvite električne avte v predalu, samo što nije, največ kar smo do zdaj od tega videli je pa i3. Še korejci jih šišajo.

Ker se ne splača, in ker trg še vedno ni tako velik, kot si nekateri domišljajo, da je.

Tesla še vedno ne zmore dobičkonosno delati modelov 3 za 35 jurjev, kot so obljubljali pred dvema letoma. Na drugi strani pa ne more prodati 5000 najbolje opremljenih modelov 3 (za 50-60 jurjev) na teden, zato dela tudi cenejše različice.

Tesla je omejena na tri modele električnih avtov, drugi proizvajalci pa še vedno z dobičkom prodajajo bencinske avte (in vedo, da jih bodo še kar nekaj let), zato se jim ne mudi na vrat na nos hiteti s proizvodnjo električnih. Kar pa ne pomeni, da v njihov razvoj ne vlagajo več, kot to počne Tesla.

Utk ::

Aha, torej vlagajo v EV več od tesle, prodajajo pa karjole za 15 jurjev s katerimi zaslužijo 200 evrov, namesto da bi prodajali električne avte za 40 jurjev, s katerimi bi, ker že itak vlagajo v razvoj več kot tesla, služili 8-10 jurjev. Makes sense!

Okapi ::

Utk je izjavil:

Govora je bilo o razvoju delov za avte, kjer da Tesla nima druge izbire, kot da jih razvija sama. kar ni res, ker je po svetu ogromno firm, ki se ukvarjajo z razvojem komponent za avte.

To pa veš da je tako, ker...? Musk je fuknil not par 100 mio, in se zapufal še za kar nekaj milijard, a misliš da se ni pozanimal kaj lahko dobi kje ceneje in hitreje? Vsaj malenkost bolj kot nek naključen slo-tech troll.

Če se ni pozanimal sam, so mu povedali drugi, ampak zaman, ker ima pač Musk fiksno idejo, da lahko sam vse naredi najbolje.

J.McLane ::

Dvomim da je to res, še vedno veliko stvari Tesla kupi od drugih, ampak to niso sestavljeni sklopi, ki ga samo našravfaš v avto (eg. menjalnik), ampak posamezni massovno proizvedeni "koščki". Arhitekturo pogonskega sklopa so naredili sami, pri klasiki pa pri arhitekturi sodelujejo oz. dajejo pogoje dobavitelji, tako pride do tega da imaš v klasičnem avtu n kontrolnih enot, razne podvojene podsisteme...

Klasičen primer kako se nečesa loti Tesla je Superbottle
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Še bolj klasičen primer je elektro motor, ki je od tesle močnejši, lažji in cenejši od ostalih. Kako zafuka je to mogoče, če gre za 100 let staro stvar o kateri vsak elektrotehnik vse ve?

pegasus ::

imagodei je izjavil:

Ma, ja, za premožne, ki ne razmišljajo o ekonomiki svojega početja, je to ta trenutek prava stvar.
Glej, če cel svet misli razmišljati samo o kapitalistični ekonomiki svojega početja, potem naj kar crkne, takoj in zdaj. Edina prava ekonomika kateregakoli početja je tista, ki vodi v dolgoročno vzdržnost v sobivanju z naravo in ¥€$ je zelo slaba metrika za to. Ta trenutek je ubistvu že skrajni čas, da premožnejši postavijo primerne trende, ki jim bo želel slediti cel svet, ker je to edini način, da na dolgi rok preživimo kot vrsta in kot planet v trenutni obliki. Alternative so bolj ali manj neprijetne spremembe na vseh nivojih, tudi eksistenčnem. In če pride do njih, se ne boš imel komu za pritožit in protestirat.

WarpedGone ::

ki ne razmišljajo o ekonomiki svojega početja,


Tipičen social-justice zabluz... o ekonomiki svojega početja v splošnem najmanj razmišljajo ravno ljudje, ki imajo najmanj. Več kot imaš, več in bolj se ubadaš s tem kaj boš od vloženega dobil ven.

V drugi temi se mi smejijo, ker ne bom vzel Perfomance modela, kaj pa je 10 jurjev razlike pri 50 jurjih ipd. Tipično ne kapirajo niti tega DA SE NOBEN NOV AVTO NE SPLAČA, tudi če furaš taksi ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

VaeVictis ::

pegasus je izjavil:

imagodei je izjavil:

Ma, ja, za premožne, ki ne razmišljajo o ekonomiki svojega početja, je to ta trenutek prava stvar.
Glej, če cel svet misli razmišljati samo o kapitalistični ekonomiki svojega početja, potem naj kar crkne, takoj in zdaj. Edina prava ekonomika kateregakoli početja je tista, ki vodi v dolgoročno vzdržnost v sobivanju z naravo in ¥€$ je zelo slaba metrika za to. Ta trenutek je ubistvu že skrajni čas, da premožnejši postavijo primerne trende, ki jim bo želel slediti cel svet, ker je to edini način, da na dolgi rok preživimo kot vrsta in kot planet v trenutni obliki. Alternative so bolj ali manj neprijetne spremembe na vseh nivojih, tudi eksistenčnem. In če pride do njih, se ne boš imel komu za pritožit in protestirat.


Bla, bla, bla, ...


Edina ekonomika je ¥€$, vse ostalo je laganje samemu sebi oz. prelaganje svojih stroškov na mamico ali atija.

Če lahko s svojimi dejanji in s svojim služenjem denarja izboljšaš sobivanje z naravo toliko bolje, če ne pač ne.

Edina rešitev za svet je požrešnost in lenoba ljudi, ker edino taki ljudje bodo hoteli zadeve čim bolj narediti, da bodo lahko dobili še več in še manj delali

Neki "eko hipiji", ki se bodo pri vsakem svojem dejanju spraševali, če je to dobro za vse, ne bodo nikamor prišli in nič naredili.

Edino kar bomo tem "eko hipijem" morali narediti je da, podjetjem, ki delajo dobiček poberemo še več denarja, da lahko ti "eko hipiji" dobijo socialno pomoč in da bodo še naprej živeli v svojem fantazijskem svetu!

WarpedGone je izjavil:


V drugi temi se mi smejijo, ker ne bom vzel Perfomance modela, kaj pa je 10 jurjev razlike pri 50 jurjih ipd. Tipično ne kapirajo niti tega DA SE NOBEN NOV AVTO NE SPLAČA, tudi če furaš taksi ne.


Mal heca, sam bi pričakoval, da boš vzel Performance model, ker verjameš v Felon Musk-ovo vizijo in mu tako več denarja daš...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

TESKAn ::

To pa veš da je tako, ker...?

Ker tako pravijo nekateri "zagovorniki" Tesle v tej temi...predvsem en Utk:D.

Utk je izjavil:

Aha, torej vlagajo v EV več od tesle, prodajajo pa karjole za 15 jurjev s katerimi zaslužijo 200 evrov, namesto da bi prodajali električne avte za 40 jurjev, s katerimi bi, ker že itak vlagajo v razvoj več kot tesla, služili 8-10 jurjev. Makes sense!

S temi "200 na avto" imajo miljardne profite.

Utk je izjavil:

Še bolj klasičen primer je elektro motor, ki je od tesle močnejši, lažji in cenejši od ostalih. Kako zafuka je to mogoče, če gre za 100 let staro stvar o kateri vsak elektrotehnik vse ve?

Na enak način, kot je pri ICEjih mogoče, da ima vsak proizvajalec motorjev drugačen izkoristek, peak moč, izpuste...pa čeprav je to že 100 let stara stvar.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Utk ::

S temi "200 na avto" imajo miljardne profite.

Še večje bi imeli z 10 jurji na avto.

Na enak način, kot je pri ICEjih mogoče, da ima vsak proizvajalec motorjev drugačen izkoristek, peak moč, izpuste...pa čeprav je to že 100 let stara stvar.

Ampak ampak ampak en kup drugih firm na svetu je specialistov za elektro motorje, kako je glih tesla našla najboljši motor, zakaj ga bmw ni? Elektro motor je pa ja najbolj enostavna stvar na svetu, takoj za baterijo, tako vsaj nekateri pravijo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedGone ::

Iz istega razloga kot BMW noče izdelat več avtomobilov, katere bi zlahka prodal v Ameriki, si že pozabu?

(jernej press)
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

VaeVictis je izjavil:

Edina ekonomika je ¥€$, vse ostalo je laganje samemu sebi oz. prelaganje svojih stroškov na mamico ali atija.
V kontekstu enega človeškega življenja imaš prav. Le redki uspejo preseči ta kontekst, zato pa se število ljudi na planetu veča. Si opazil, da se ta rast umiri in celo obrne navzdol, bolj ko so ljudje izobraženi?

VaeVictis je izjavil:

Neki "eko hipiji", ki se bodo pri vsakem svojem dejanju spraševali, če je to dobro za vse, ne bodo nikamor prišli in nič naredili.
Naredili smo že veliko in bomo še več.

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

n do te točke ne bomo prišli, dokler bodo EV-ji stvar prestiža oz. jih boste kupovali premožneži, pač pa ko bo dostopna širokim množicam.


Imaš alternativno pod to te točke, ki ni "stvar prestiža oz. jih boste kupovali premožneži"?

Ne. :) Ampak to ni point mojega izvajanja tle.

WarpedGone je izjavil:

Oz, želiš povedat, da naj nekaj časa premožneži mečejo denar v stvar "ki ni prava"?

Ne, nočeš zastopit. Stvar je zanje očitno prava. Subjektivno. Za nekatere je Dom Perignon prava stvar. Pa večerje v prestižnih gostilnah, kjer cena konec večera za nekaj oseb znaša 20.000 € in več.

Za širšo javnost draga novotarija ni prava stvar in iz stališča širše javnosti naj seveda velja to, kar si povedal. Premožneži naj mečejo denar v stvar, ki ni prava. Oni financirajo razvoj tega. No doubt there.

WarpedGone je izjavil:

Ali se naj denar meče v stvar, ki je vsaj v ideji, res prava? In bo s tem tudi vse bolj dostopna?

Napaka tvojega skakanja k zaključkom je v tem, da ne zmoreš zastopit, da jaz (pa še kdo) vidimo, da EV-ji imajo svetlo prihodnost in da je super, da od premožnih ljudi prihaja denar za raziskave, mehaniko, inženiring... Smo mnenja, da EV-ji so prihodnost. Ampak hkrati smo mnenja, da še nismo čisto tam. Zato EV-ji danes (sploh pa pred 12. leti) niso prava stvar.

Oziroma so, ko enkrat k tej trditvi priključiš nekaj "če-jev" - ko gre torej za neko specifično rabo EV-jev, vključno z rabo iz golega prestiža.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

pegasus je izjavil:

imagodei je izjavil:

Ma, ja, za premožne, ki ne razmišljajo o ekonomiki svojega početja, je to ta trenutek prava stvar.
Glej, če cel svet misli razmišljati samo o kapitalistični ekonomiki svojega početja, potem naj kar crkne, takoj in zdaj. Edina prava ekonomika kateregakoli početja je tista, ki vodi v dolgoročno vzdržnost v sobivanju z naravo in ¥€$ je zelo slaba metrika za to. Ta trenutek je ubistvu že skrajni čas, da premožnejši postavijo primerne trende, ki jim bo želel slediti cel svet, ker je to edini način, da na dolgi rok preživimo kot vrsta in kot planet v trenutni obliki. Alternative so bolj ali manj neprijetne spremembe na vseh nivojih, tudi eksistenčnem. In če pride do njih, se ne boš imel komu za pritožit in protestirat.

Tole razmišljanje je sicer ful plemenito, samo doslej je zgodovina še vedno pokazala, da se bogatim (res bogatim, ne zgolj premožnim) načeloma jebe za vse, razen za dobiček. Smo imeli množico takih primerov, ni treba iti v skrajnosti kot je npr. tobačna industrija. Veliki onesnaževalci so se do zadnjega borili za svojo pravico onesnaževanja okolja, samo zato, da ni bilo treba zvišati proizvodnih stroškov - pa o čemer koli pač že govorimo. Cele države odstopajo od dogovorov - zgolj zaradi ¥€$. In žal ne kaže, da se bo to v doglednem času spremenilo.
- Hoc est qui sumus -

TESKAn ::

Utk je izjavil:

Ampak ampak ampak en kup drugih firm na svetu je specialistov za elektro motorje, kako je glih tesla našla najboljši motor, zakaj ga bmw ni? Elektro motor je pa ja najbolj enostavna stvar na svetu, takoj za baterijo, tako vsaj nekateri pravijo...

Kaj sploh hočeš povedat? Da nihče drug ne zna naredit elektromotorja? Da je M3 motor boljši od pet let starega motorja v i3? Hvala bogu, če bi bil motor v i3 boljši od motorja v M3, bi se pa res lahko vprašal, do kdaj bo Tesla še šla.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

ki ne razmišljajo o ekonomiki svojega početja,


Tipičen social-justice zabluz... o ekonomiki svojega početja v splošnem najmanj razmišljajo ravno ljudje, ki imajo najmanj.

Zabluz je na tvoji strani. Ljudje, ki imajo najmanj, so omejeni s tistim, kar lahko tisti hip dobijo. Ne dobijo pa npr. kreditov. Marsikdo iz nižjega srednjega razreda bi raje kupil (rabljen!) ICE avto, ki kuri 6 litrov in je novejši, kot pa avto, ki kuri 7 litrov in je starejšega datuma in zato verjetno že bolj nagnjen k "starostnim" težavam. Marsikdo iz nižjega srednjega razreda v glavi ali pa na papirnatem robčku opravi kalkulacijo - žal so vstopni stroški previsoki, da bi se mu to kratkoročno izšlo.

Tisti, ki imajo najmanj, niso nujno omejeni v glavi, so pa nujno omejeni s financami.

WarpedGone je izjavil:

Več kot imaš, več in bolj se ubadaš s tem kaj boš od vloženega dobil ven.

Exactly. S polno ritjo je lahko srat. Če imaš dobro zaledje, ti v mladosti celo starši pokrijejo izgube, ko se učiš vlaganja na borzi, ali pa ko lotiš kakega posla, ki kasneje propade. Bolj ko gremo v vrh piramide, lažje je.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

Utk ::

TESKAn je izjavil:

Utk je izjavil:

Ampak ampak ampak en kup drugih firm na svetu je specialistov za elektro motorje, kako je glih tesla našla najboljši motor, zakaj ga bmw ni? Elektro motor je pa ja najbolj enostavna stvar na svetu, takoj za baterijo, tako vsaj nekateri pravijo...

Kaj sploh hočeš povedat? Da nihče drug ne zna naredit elektromotorja? Da je M3 motor boljši od pet let starega motorja v i3? Hvala bogu, če bi bil motor v i3 boljši od motorja v M3, bi se pa res lahko vprašal, do kdaj bo Tesla še šla.

V petih letih je bil nek napredek pri elektro motorjih? Škoda da ni bilo o tem kakega članka na slo-TECH-u...
Ne da ga nihče drug ne zna naredit, nihče drug ne zna izbrat pravega, v kombinaciji še z vsem drugim. Zato je tesla spredaj drugi pa zadaj, in tega kup denarja ne bo rešilo. Treba bo naredit napake in jih popravljat.

Cange ::

Recimo:
Kekec dela 75kWh baterijo v garaži: Kot se spodobi za Kekca naroči sestavne 18650 ljudske baterije v Sloveniji prek spleta, dostava je gratis preko pošte Slovenija, račun je 17.5k e. Materjal za ohišje, eketroniko in polnilec znaša 1k e.

Tesla naredi to za 5k e z dobičkom vred?

Utk ::

Tisti, ki imajo najmanj, niso nujno omejeni v glavi, so pa nujno omejeni s financami.

To je pač povezano. Vprašaj koga na banki...veliko ljudi, ki so stalno v minusu (znotraj limita) in plačujejo obresti na ta minus, imajo istočasno neko varčevanje, življenjsko zavarovanje, morda celo vezavo itd, ki jim nikakor ne bo prineslo toliko kot plačujejo obresti na tist minus. Da ne govorimo še o čaranju s kreditnimi karticami, ki tudi stane.
To so ljudje, ki so zaposleni, jasno. Nezaposleni oz. na socialni pomoči so poglavje zase, in za njih niti 10 let star clio ni prava stvar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Okapi ::

pegasus je izjavil:

Si opazil, da se ta rast umiri in celo obrne navzdol, bolj ko so ljudje izobraženi?
Ni stvar v izobrazbi, temveč v splošnem napredku, standardu in socialni varnosti. Če živiš v svetu, kjer otroci pri 10 letih niso več samo strošek, ampak začnejo delati in prispevati k družinskemu proračunu, in kjer penzija ni zagotovljena, hočeš imeti čim več otrok, in to ne samo za to, da te bo kdo preživljal na stara leta.

imagodei ::

Utk je izjavil:

Tisti, ki imajo najmanj, niso nujno omejeni v glavi, so pa nujno omejeni s financami.

To je pač povezano. Vprašaj koga na banki...veliko ljudi, ki so stalno v minusu (znotraj limita) in plačujejo obresti na ta minus, imajo istočasno neko varčevanje, življenjsko zavarovanje, morda celo vezavo itd, ki jim nikakor ne bo prineslo toliko kot plačujejo obresti na tist minus. Da ne govorimo še o čaranju s kreditnimi karticami, ki tudi stane.
To so ljudje, ki so zaposleni, jasno. Nezaposleni oz. na socialni pomoči so poglavje zase, in za njih niti 10 let star clio ni prava stvar.

Nikakor nisem rekel, da so vsi z najnižjimi dohodki finančni eksperti. Jasno je, da znaten delež teh ostaja na socialnem dnu tudi zato, ker ne znajo delat z denarjem. Vzorce debilnega obnašanja s financami so pobrali od svojih staršev in delujejo naprej brez razmisleka. Se niso imeli prilike učit, pogovarjat s svojimi starši, ker tudi njim ni ostajalo na koncu meseca dovolj denarja, da bi ga pametno naložili.

Ampak to ne pomeni, da tak človek ni sposoben preprostega razmisleka, da če bo kupil novejši (rabljen!) avto, ki je sicer 2.000 € dražji od tega, ki ga načrtuje kupit, da bo na dolgi rok prihranil tako pri servisih kot pri gorivu (ker je novejši bolj šparoven).
- Hoc est qui sumus -

Utk ::

To je čisto jasno, da večina tega razmisleka ni sposobnih, če bi bli, bi se prodajalo veliko dacij, rabljenih in novih, ne pa zjahanih bmwjev in audijev, no pa tudi golfov. Nič ne kaže na to, da bi ljudje bli pri avtih kaj racionalni. Niti revni niti bogati.

Okapi ::

Z rabljenim beemvejem lažje dobiš lepšo punco kot z novo dacio. Seks ni poceni.

Machete ::

Seks je zelo poceni. Not pa ven v Adamovem kostumu. Kaj pa je še cenejše? :D
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

TESKAn ::

Utk je izjavil:

V petih letih je bil nek napredek pri elektro motorjih? Škoda da ni bilo o tem kakega članka na slo-TECH-u...
Ne da ga nihče drug ne zna naredit, nihče drug ne zna izbrat pravega, v kombinaciji še z vsem drugim. Zato je tesla spredaj drugi pa zadaj, in tega kup denarja ne bo rešilo. Treba bo naredit napake in jih popravljat.

Kaj pa je narobe z motorji v drugih EVjih?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

pegasus ::

imagodei je izjavil:

doslej je zgodovina še vedno pokazala, da se bogatim (res bogatim, ne zgolj premožnim) načeloma jebe za vse, razen za dobiček.
Drži. To je posledica tega, kako je naravnan sistem. Na nas je, da spremenimo sistem in preživimo, ali pa odmremo kot slepa veja evolucije.

Snohman ::

J.McLane je izjavil:

Dvomim da je to res, še vedno veliko stvari Tesla kupi od drugih, ampak to niso sestavljeni sklopi, ki ga samo našravfaš v avto (eg. menjalnik), ampak posamezni massovno proizvedeni "koščki". Arhitekturo pogonskega sklopa so naredili sami, pri klasiki pa pri arhitekturi sodelujejo oz. dajejo pogoje dobavitelji, tako pride do tega da imaš v klasičnem avtu n kontrolnih enot, razne podvojene podsisteme...

Klasičen primer kako se nečesa loti Tesla je Superbottle


Lahko pokažeš sodoben avto s podvojenimi sistemi? Kaj ni to dražje kot pa če so enojni sistemi? Torej ne znajo seštevati 1+1 in odstraniti 1 sistema in privarčevati n evrov.

Mislim, da te potrebujejo tam, da jim to poveš. Dobro plačajo.

WarpedGone ::

Peče?
Poanta 'superbottle' je narisana na podani povezavi ... preberi jo.

Za lenobe: poanta je v neodvisnih dobaviteljih, ki maksimizirajo svoj lasten profit.
Dokler hočeš/moraš posamezne komponente kupit, lahko kupiš samo nekaj kar je nekdo že razvil in prodaja. Dobavitelj ti z veseljem proda X kosov za N, sploh če je skupna cena večja kot bi bila cena enega samega kosa ki opravlja vse funkcije.

To je tudi glavna ovira za OTA update v vseh ne-Tesla avtomobilih. Kvečjemu uspejo speljat OTA update za nek subsistem npr. media-player in/ali navigacijo.

OTA update FW v mašini? OTA update FW v zavornem sistemu? OTA update FW v polnilcu? OTA update XY sistema? Zelo enosavno rečt, dokler ni tega treba res narest.
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Jah simpl, bo pač avto imel po eno simko za vsak OTA updatable podsistem, s svojo povezavo prek neta do svojega avtorja tega podsistema. En bolj luknjast od drugega :D

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Peče?
Poanta 'superbottle' je narisana na podani povezavi ... preberi jo.

Za lenobe: poanta je v neodvisnih dobaviteljih, ki maksimizirajo svoj lasten profit.
Dokler hočeš/moraš posamezne komponente kupit, lahko kupiš samo nekaj kar je nekdo že razvil in prodaja.
To recimo sploh ni res. Razvoj in proizvodnja sta lahko povsem ločena. Vprašaj Apple, kdo iPhone razvija in kdo jih dela.

Utk ::

TESKAn je izjavil:

Utk je izjavil:

V petih letih je bil nek napredek pri elektro motorjih? Škoda da ni bilo o tem kakega članka na slo-TECH-u...
Ne da ga nihče drug ne zna naredit, nihče drug ne zna izbrat pravega, v kombinaciji še z vsem drugim. Zato je tesla spredaj drugi pa zadaj, in tega kup denarja ne bo rešilo. Treba bo naredit napake in jih popravljat.

Kaj pa je narobe z motorji v drugih EVjih?

Nič:

J.McLane je izjavil:

Autoline After Hours, pri 22:42:
- Tesla M3 el. motor stane: $754, masa 46 kg, 211 kW
- BMW i3 motor: $841, masa 48 kg, 130 kW
- Chevy Bolt: $836, masa 51 kg, 150 kW

J.McLane ::

Snohman je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Dvomim da je to res, še vedno veliko stvari Tesla kupi od drugih, ampak to niso sestavljeni sklopi, ki ga samo našravfaš v avto (eg. menjalnik), ampak posamezni massovno proizvedeni "koščki". Arhitekturo pogonskega sklopa so naredili sami, pri klasiki pa pri arhitekturi sodelujejo oz. dajejo pogoje dobavitelji, tako pride do tega da imaš v klasičnem avtu n kontrolnih enot, razne podvojene podsisteme...

Klasičen primer kako se nečesa loti Tesla je Superbottle


Lahko pokažeš sodoben avto s podvojenimi sistemi? Kaj ni to dražje kot pa če so enojni sistemi? Torej ne znajo seštevati 1+1 in odstraniti 1 sistema in privarčevati n evrov.

Mislim, da te potrebujejo tam, da jim to poveš. Dobro plačajo.


Modern avto ima do 80 ECUjev.
Da ne omenjam kablovja ki je speljan po avtu, zakaj za boga ni do zadnjih luči pripeljan samo +12V in podatkovni kabel, ki luči pove kaj naj prižge?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

PrimoZ_ ::

Prava stvar je močno povečanje uporabe javnega prevoza.

2+ osebna avta na gospodinjstvo je pač metanje virov v smeti in nevzdržno da bi to imeli 7+ miljard prebivalcev.

TESKAn ::

Autoline After Hours, pri 22:42:
- Tesla M3 el. motor stane: $754, masa 46 kg, 211 kW
- BMW i3 motor: $841, masa 48 kg, 130 kW
- Chevy Bolt: $836, masa 51 kg, 150 kW

Kaj je možno, 7 kW/kg, Tesla ma ~4,6kW/kg, lahko rečem, da je zanič?

PS. pa nad Munrojem sem bil malo razočaran, ko je to, da Tesla segmentira magnet, razglasil za nekaj še nevidenega...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TESKAn ()

pegasus ::

7kW/kg? Meh, v niti ne preveč športnih modelih letal imam 2kW/140g motorčke, vem da obstajajo 5+kW/200g motorčki.

Utk ::

TESKAn je izjavil:

Autoline After Hours, pri 22:42:
- Tesla M3 el. motor stane: $754, masa 46 kg, 211 kW
- BMW i3 motor: $841, masa 48 kg, 130 kW
- Chevy Bolt: $836, masa 51 kg, 150 kW

Kaj je možno, 7 kW/kg, Tesla ma ~4,6kW/kg, lahko rečem, da je zanič?


Glede na to kakšne vse neumnosti klatiš, bi bil razočaran če ne bi.

J.McLane ::

Pozabil si napisat ceno tega 37 kW motorčka, vse kar se da dobit je da uporablja:
"The rotor stacks are assembled together with in-house produced rare-earth based permanent magnets VACODYM(R) 776 TP."
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

imagodei ::

pegasus je izjavil:

imagodei je izjavil:

doslej je zgodovina še vedno pokazala, da se bogatim (res bogatim, ne zgolj premožnim) načeloma jebe za vse, razen za dobiček.
Drži. To je posledica tega, kako je naravnan sistem. Na nas je, da spremenimo sistem in preživimo, ali pa odmremo kot slepa veja evolucije.

Samo "mi" nismo ta bogati. Mi smo srednji sloj, menda.
- Hoc est qui sumus -

pegasus ::

Mi smo večina. The 99% al kako se je že temu reklo. Prihaja čas, da uveljavimo tiranijo večine.

TESKAn ::

Utk je izjavil:

TESKAn je izjavil:

Autoline After Hours, pri 22:42:
- Tesla M3 el. motor stane: $754, masa 46 kg, 211 kW
- BMW i3 motor: $841, masa 48 kg, 130 kW
- Chevy Bolt: $836, masa 51 kg, 150 kW

Kaj je možno, 7 kW/kg, Tesla ma ~4,6kW/kg, lahko rečem, da je zanič?


Glede na to kakšne vse neumnosti klatiš, bi bil razočaran če ne bi.

Na primer?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Truga ::

WarpedGone je izjavil:

Vse res ampak dokler se ponavlja "pozimi ni sonca", "ponoči ni sonca", "ko je slabo vreme ni sonca", ... to ni ne debata, ne napredek, ampak metanje dreka.
veseli me, da zivis v indiji koromandiji kjer ni nikoli oblacno, nikoli noc in nikoli zima.

pri nas u sloveniji se vse te reci dogajajo, in ja, takrat sonca tu ni. na kako lepo noc dobis kak % soncevega odboja iz lune, toj pa to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

pegasus ::

Dajte nehat razmišljat v kontekstu sončnega dneva ... Razmišljajte raje v kontekstu letne "proizvodnje", to so edine smiselne številke.

WarpedGone ::

veseli me, da zivis v indiji koromandiji kjer ni nikoli oblacno, nikoli noc in nikoli zima.

Evo njega... in pol se BW usaja "kdo je trdil da pozimi ni sonca"...
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Če se sedaj hočete loviti za besede tudi prav;(( ... mislim, da načeloma vsaj pri nekaterih velja prepričanje, vključno z menoj, da Slovenija ni geografsko primerna za masovno proizvodnjo prek fotovoltaike, ne pa da to ni mogoče ipd. ... ter da je to treba upoštevati pri različnih projekcijah za prihodnost.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

svit ::

Zakaj pa so Nemčija, Kanada, ZDA, Velika Britanija, Nizozemska, Francija, Avstrija... ustrezne?
Ni ideje

WarpedGone ::

Če se sedaj hočete loviti za besede tudi prav;(( ... mislim, da načeloma vsaj pri nekaterih velja prepričanje, vključno z menoj, da Slovenija ni geografsko primerna za masovno proizvodnjo prek fotovoltaike, ne pa da to ni mogoče ipd. ... ter da je to treba upoštevati pri različnih projekcijah za prihodnost.


To je tvoj problem ... si prepričan no matter what.
Primernost je funkcija cene in cena vztrajno pada, hitreje od napovedi in pričakovanj.
Primernost z geografijo nima NIČ skupnega, nismo na temni strani lune.

Ko bo cena dovolj nizka bomo montirali 5x preveč celic za julijsko porabo, zato da bo tudi januarja dovolj.
In ker se boš sedaj usajal z nočjo in slabim vremenom, bomo zraven montirali tudi nekaj tankerjev baterij, ter shitload parkilovatnih veternic.

Vse kar maš za jokcat je cena. In ta pada. Naslednje leto bo vse skup cenejše.
Naša geografija bo pa ostala točno enaka.

Resno ... zakaj je tako zelo težko zastopit, da lahko cena neki zadevi skozi čas pada?

Pod pogojem, da se trenutno ceno tudi plačuje.
Samo čakanje na tiste čase povzroči, da cena NE pada.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

««
610 / 1180
»»