» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
603 / 1166
»»

lufthammer ::

Utk je izjavil:

Bomo vidli kolk bo, ampak v vsakem primeru vec kot bencinar.

Vse je odvisno od tega, koliko jih bodo naredili. Masovna produkcija fino zbije ceno. Ferrari verjetno ni razmišljal o tem, da bodo njegovi rabljeni modeli (Enzo npr. 3 milijone dolarjev) dosegali astronomske cene. Dokler je ekzotika, je drago, ko je masovno je "zastonj". Kaj bo čez 10 let si pa ne upam šlogat.

lufthammer ::

Še to. Upam si pa napovedat, da NOBENA rabljena Tesla ne bo kot oldtimer dosegla kakšne omembe vredne visoke cifre. Koga bo zanimala 30 let stara Tesla - verjetno brez baterije?

Spock83 ::

Verjetno res ne. Ampak takrat bos mogoce dal cheap baterijo malo podmazal in se peljal naprej.

mikhaair ::

Vesoljski roadster ima verjetno nezemeljsko ceno.

Webmojster ::

Stari maček je izjavil:

1 kW solarno elektrarno as kar lepo na Aliju že dobi...za tri jurje. V kakšnem času se tale investicija vrne, če Ev polniš z njo?
€ 2.943,73 16%OFF | 3000W Solar System for 30pcs Flexible 100W Solar Panels 5kw Pure Sine Inverter with Installation Accessories Off Grid 3KW Solar
https://s.click.aliexpress.com/e/UB9SBPK

Stari maček je izjavil:

1 kW solarno elektrarno se kar lepo na Aliju že dobi...za tri jurje. V kakšnem času se tale investicija vrne, če Ev polniš z njo?
€ 2.943,73 16%OFF | 3000W Solar System for 30pcs Flexible 100W Solar Panels 5kw Pure Sine Inverter with Installation Accessories Off Grid 3KW Solar
https://s.click.aliexpress.com/e/UB9SBPK


Zakaj bi na Aliexpress naročal, če dobiš iz UK z isto ceno + free shipping:
https://zerohomebills.com/product/grid-...

nekikr ::

Tesla delivered 90,700 cars in Q4, Wall Street freaks out
Warpi ima sigurno inteligentno razlago, ampak proizvodnja M3 je šla dol. Proizvodnja S in X je šla dol?!?! A ni tako, da jih lahko naredijo kolikor hočejo, pa vse prodajo? Premium avto za premium ceno in premium maržo, oni pa nižajo proizvodnjo (S in X)?
Tesla says that more than three-quarters of Model 3 orders in the final quarter of 2018 came from new customers rather than existing reservation holders.

Kaj to pomeni? Da je velika večina tistih, ki so vplačali 1000EUR$, čakala na 35k model, ki ga najbrž nikoli ne bo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Vazelin ::

Tile bodo za 35k kupovali dražji VW I.D.;)

nekikr ::

To ne, saj je Elon rekel, da zdaj bo šla pa proizvodnja gor ane....
:D

kow ::

@nekikr
Ne izmisljuj si. Proizvodnja ni sla dol - stevilo delovnih ur je bilo gotovo manjse. Ce je bilo dovolj majhno, da so ohranili profitabilnost bomo pa videli, ko bodo znani rezultati za Q4.

WarpedGone ::

Bankwuptcy imminent, noben ne mara tesle, ko bo bolt zunaj bo konec tesline zgodbe, očitno je da se rast ustavlja, lažejo barabe...

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

kow je izjavil:

@nekikr
Ne izmisljuj si. Proizvodnja ni sla dol - stevilo delovnih ur je bilo gotovo manjse. Ce je bilo dovolj majhno, da so ohranili profitabilnost bomo pa videli, ko bodo znani rezultati za Q4.

Zato sem pa linkal članek, da ne bo kdo rekel, da si izmišljujem. Naredili so manj S in X, kljub warpijevemu orgazmiranju, da jih lahko prodajo kolikor hočejo in da proizvodnjo eksponentno širijo. Očitno ne več.
Za M3 sta pa tudi z UTKjem družno orgazmirala, ko so pisali o 5000 kosih tedensko, kako da jih zdaj serijski izelovalec čudežov serijsko štanca in gre proizvodnja samo še #tothemoon. Pa ni videti. Manj delovnih ur? Nigga, please.

WarpedGone ::

Za M3 sta pa tudi z UTKjem družno orgazmirala,


Hvala za prijazen odnos, BW je ful vesel tvojega stila, čist v skladu s forumsko politik, knede?

Pa ni videti.

Pač nisi sposoben videt niti sonca sredi nemba, nisi sam kriv da si tak.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Naredili so manj S in X, kljub warpijevemu orgazmiranju, da jih lahko prodajo kolikor hočejo in da proizvodnjo eksponentno širijo.

Bi dal kak link na koga, ki je to trdil za S in X?

Warpi ima sigurno inteligentno razlago, ampak proizvodnja M3 je šla dol.

Razlaga ne rabi bit strašno inteligentna: ti nisi kaj preveč inteligenten in si to narobe prebral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

PrimoZ_ ::

Direkt iz linkanega članka.
Tesla produced about 4,700 Model 3 vehicles per week in the fourth quarter. Notably, that's still below the 5,000-car weekly production rate Tesla achieved--however briefly--in the final week of June. It's also well below targets previously articulated by CEO Elon Musk.


Torej očitno tistih 5k kosov je bila muha enotednica in te količine niso sposobni vzdrževati, kaj šele večati ?

Lahko pa kdo razloži v čem se motijo na ArsTechnici

kow ::

4.7 / 5 = 94 odstotkov

Ce je 5k maksimalna proizvodnja, je to odlicen rezultat. V resnici to skoraj gotovo pomeni, da je maksimalna proizvodnja visja kot 5k.

PrimoZ_ ::

WarpedGone je izjavil:

Bankwuptcy imminent, noben ne mara tesle, ko bo bolt zunaj bo konec tesline zgodbe, očitno je da se rast ustavlja, lažejo barabe...


Koliko že mora biti delnica letos v kratkem, da jim ne bo treba vračati v gotovini ?
Trenutno je na 305$...

kow je izjavil:

4.7 / 5 = 94 odstotkov

Ce je 5k maksimalna proizvodnja, je to odlicen rezultat. V resnici to skoraj gotovo pomeni, da je maksimalna proizvodnja visja kot 5k.


5K bi moralo biti, že konec 2017, potem so to prestavili na letos Q2 in že avgusta bi morali povečat na 6k.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PrimoZ_ ()

kow ::

Ni cudno, da se Warpija mesa... pa koga briga kaksni so uradni plani. Itak so tako ambiciozni, da jih nikoli ne uresnicijo.
Tesla povecuje globalni trzni delez, ki je trenutno 12 odstoten. Kar v resnici edino steje, je njihovo obvladovanje stroskov.

WarpedGone ::

Lahko pa kdo razloži v čem se motijo na ArsTechnici

Zakaj bi se tokrat kakršnakoli razlaga prijela?
Še nobena dosedaj se ni, iditotom nobena razlaga ne pomaga, da bi nehal bit idioti.
Kdor je sposobn dojet neumnosti, jih je že.

Še bol me boste sovražl.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Spock83 ::

V ZDA je konec eko vracila 7500USD. Normalno je, da se je proizvodnja zmanjsala.

roCkY ::

Spock83 je izjavil:

V ZDA je konec eko vracila 7500USD. Normalno je, da se je proizvodnja zmanjsala.

Joj so brihtni ti amri.
Zato, da W1 še nima svojega in da se mi na forumu lahko prekladamo so zmanjšali proizvodnjo.

WarpedGone ::

V ZDA je konec eko vracila 7500USD. Normalno je, da se je proizvodnja zmanjsala.


Od kje vam ta fake-news, da se je proizvodnja zmanjšala?
Vam je vseen, da se pustite tko poceni nategovat barabam?
Fake news is real, nepismenost garantira uspeh...

Production in Q4 grew to 86,555 vehicles, 8% more than our prior all-time high in Q3. This included:
- 61,394 Model 3 vehicles, in line with our guidance and 15% more than Q3.
- 25,161 Model S and X vehicles, consistent with our long-term run rate of approximately 100,000 per year.


Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Vazelin ::

Sedaj bo musk pohitel z dobavami v slo

s1m0n ::

Saj še na rabljen Model S ali X čakaš po mesec dni pri Tesli :)
Pa še denar jim daš (depozit), ki ga ne moreš dobit nazaj... pa to pri nakupu rabljenega.

hojnikb ::

rich tells it best
#brezpodpisa

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:


Še bol me boste sovražl.
To je samo zelo značilen znak tvoje preganjavice. Nekaterim se zdiš smešen, drugim se smiliš, tretjim dol visi ... sovraži te pa prav nihče ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

WarpedGone ::

sovraži te pa prav nihče ne

Res je možno tudi, da uživate v ponavljanju bedarij, ki se izkažejo za bedarije takšne. Ja, je možno tudi to ...

In other news:
Tesla Sells 33% More Cars In USA In Q4 2018 Than In All Of 2017! 367% YoY Growth!


Ampak ne ... "produkcija pada", "povpraševanje pada", "subvencij ne bo več", ...

Mogoče maš res prav, mogoče ste samo zaljubljeni v ponavljanje debilizmov.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Truga ::

meanwhile:

WarpedGone ::

Seveda, lažejo barabe pokvarjene, tudi to že poslušam 10 let ...
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Youtube mi je ponudil tole:

Zanimiv ogled, vidiš kaj vse manjka in izgleda da bo Audi res imel probleme tole proizvajati kaj več kot samo v butični proizvodnji.

mikhaair ::

No, napisi kaj vec, da ne bomo gledali sedaj vseh 45 minut in ugibali o tvojih zakljuckih.

hammock ::

Saj se ve kaj manjka... baterije. Brez gigafactory pac ne bodo imeli baterij za kakrsnokoli resno proizvodnjo.

nekikr ::

Če bo potreba jo bodo naredili, vmes pa veselo štancali svoje bencinarje. Kaj še?

mikhaair ::

W1 bi rekel, komentiral:'' Lako čemo.'' :D
Ampak OK, bodo naredili gigafabrik, za e-trone, kaj pa vse ostalo? Limuzine in SUV v celem razponu? A jo ze postavljajo?

hammock ::

nekikr je izjavil:

Če bo potreba jo bodo naredili, vmes pa veselo štancali svoje bencinarje. Kaj še?

Ne bo potrebe, ker v svoji nemski konzervativnosti se vedno mislijo da je ICE prava pot, in posledicno ne jemljejo elektrifikacije resno.

2021 pa res, na milijone elektricnih vozil! 8-)

That being said, verjamem da je e-tron vrhunski voz.

Lonsarg ::

Jaz napovedujem da bo trg EV počasi a vztrajno rasel. Z počasi namigujem na to, da bo leta 2030 šele 25% prodanih vozil električnih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

mikhaair ::

Ce bodo Evropejci tako samozaverovani bo 25% vozil prodanih EU, bodo pac kitajci zapolnili luknje

vostok_1 ::



Se mi niti ne da tega gledat, ker to je spet eno jebanje folka v glavo iz strani VWja.
Da tak koncern ni zmožen dati vn enega res "ljudskega" EVja...mogoče je res boljše, da gre rakom žvižgat.

PS. Če moraš avtomobil izrecno stilizirat, da kriči po EV tehnologiji...potem si pošteno zaslužiš brco v jajca.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

pegasus ::

vostok_1 je izjavil:

PS. Če moraš avtomobil izrecno stilizirat, da kriči po EV tehnologiji...potem si pošteno zaslužiš brco v jajca.
A ker da kriči po ice tehnologiji je pa ok? IMHO vsa trenutna ev ponudba oblikovno še zelo smrdi po nafti in me zato zelo odbija. Še vedno sanjam o apteri in upam, da lightyear.one pokaže kaj všečnega.

kow ::

Lonsarg je izjavil:

Jaz napovedujem da bo trg EV počasi a vztrajno rasel. Z počasi namigujem na to, da bo leta 2030 šele 25% prodanih vozil električnih.


Jaz upam staviti 1000 evrov, da se motis. Ce zelim lahko skleneva stavo. Oz ne, sem sel racunati :D
To je 25 milijonov avtomobilov. To imenujes "pocasno, a vztrajno"... to je eksplozivna rast.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

vostok_1 ::

pegasus je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

PS. Če moraš avtomobil izrecno stilizirat, da kriči po EV tehnologiji...potem si pošteno zaslužiš brco v jajca.
A ker da kriči po ice tehnologiji je pa ok? IMHO vsa trenutna ev ponudba oblikovno še zelo smrdi po nafti in me zato zelo odbija. Še vedno sanjam o apteri in upam, da lightyear.one pokaže kaj všečnega.


Povprečen stil za povprečen avto je povsem ok. Ni tu ICE/EV stila.

Kar dela VW pa je preprosto metanje driske v obraz.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Lonsarg ::

kow je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Jaz napovedujem da bo trg EV počasi a vztrajno rasel. Z počasi namigujem na to, da bo leta 2030 šele 25% prodanih vozil električnih.

To je 25 milijonov avtomobilov. To imenujes "pocasno, a vztrajno"... to je eksplozivna rast.

Ja imaš prav, ampak po tej temi sodeč zgleda kot da cel svet misli da bo 2030 90% električnih. Skratka v "duhu te teme" je 25% "samo" :)

kow ::

Sicer mislim, da bo stevilka vecja, samo ne veliko. 1000 evrov je preveliko. Za 100e pa bi stavil :)

J.McLane ::

25% trga za EU, Severno Ameriko in del Azije.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

pegasus ::

vostok_1 je izjavil:

Povprečen stil za povprečen avto je povsem ok. Ni tu ICE/EV stila.

Kar dela VW pa je preprosto metanje driske v obraz.
Ni ga, če ga nočeš videti. Pomisli, zakaj sploh avto izgleda tako kot izgleda. Ker je praktično zgrajen okrog ICE pogonskega sklopa. Če tega odstraniš, kar naenkrat dobiš svobodo oblikovati celoto popolnoma drugače, ker te volumen in masa pogona ne omejuje več.

Razlog, da so današnji evji še vedno praktično enaki ice vozilom, dokazuješ kar sam s svojo konzervativnostjo. Ljudje težko in s strahom sprejemajo spremembe. VWju gre tu pohvala, da si sploh upa delati korak v pravo smer. IMHO daleč premajhen, a bo večina rekla, da je prevelik oz. mogoče na robu sprejemljivosti. Bomo videli ... zaenkrat je atmosfera tu v nemčiji taka, da bodo zaradi strahu pred teslo in kitajci pokupili vse domače, kar domači dajo na trg, pa četudi ima trikotno obliko, pet koles in se vrata odpirajo na strehi.

svit ::

Sam pa menim, da zna biti VW Id kar dober ev. V bistvu upam da bo. Konec koncev je Golf razred eden najbolj popularnih v Evropi.

Sam menim, da bi morali biti Ev avtomobili dolgočasni. V preteklih letih je namreč ICE industrija proizvedla veliko število weird mobilov, da je nek Tesla 3 videti najboljše.

Primeri:
Honda Clarity Ev
 Honda Clarity

Honda Clarity



Hyundai Iqoniq
 Hyundai Iqoniq

Hyundai Iqoniq



BMW i3

...
Ni ideje

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Je kaj podobnega za pričakova tudi pri nas?
Pickup drivers target Tesla Superchargers in "ICEing" incidents

Ja, assholes are just being what they are, .. ampak, se naj pripravim na razbito steklo, spraskano barvo, jogurt na šajbi, prazne gume, XY?

Za to moraš najprej dobit svojo Teslo. In ne, nimamo mi takih redneckov.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

borisk ::

mikhaair je izjavil:

No, napisi kaj vec, da ne bomo gledali sedaj vseh 45 minut in ugibali o tvojih zakljuckih.


Kjub temu da nikol prej nisem imel audija bi etrona z veseljem imel, rajši kot model x

WarpedGone ::

What is stopping you?

Poleg ne/dobavljivosti, cene, neobostoja >50kW polnilnega omrežja, vprašljive servisne podpore, vprašljive zanesljivosti EV sklopa, vprašljive obstojnosti baterij, potrebe po furanju na servis za hebeni update softvera, xy?

BTW, nobebnga ne moti absurdno nizka učinkovitost i.e. visoka poraba?
Zbogom in hvala za vse ribe

Webmojster ::

WarpedGone je izjavil:

What is stopping you?

Poleg ne/dobavljivosti, cene, neobostoja >50kW polnilnega omrežja, vprašljive servisne podpore, vprašljive zanesljivosti EV sklopa, vprašljive obstojnosti baterij, potrebe po furanju na servis za hebeni update softvera, xy?

BTW, nobebnga ne moti absurdno nizka učinkovitost i.e. visoka poraba?


Zakaj bi jih motila visoka poraba/nizka učinkovitost? Saj si ga večina ne more privoščit.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Zakaj bi jih motila visoka poraba/nizka učinkovitost? Saj si ga večina ne more privoščit.


Genau so ... .
Zbogom in hvala za vse ribe
««
603 / 1166
»»