Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
codeMonkey ::
Ce prav razumem clanek, v mojih mozganih ni nevronske mreze?
Narobe razumeš, ker ne ločiš umetnih nevronskih mrež, katere so priročna matematična abstrakcija, ki izhaja iz posnemanja narave, od tvojih možganov, ki so za to nalogo (vožnjo avtomobila) trenutno še vedno bistveno bolj primerni.
Ena bolj absurdnih trditev Muska je ta, da avtonomen avto ne potrebuje ničesar razen kamer, ker tudi človek za vožnjo uporablja le oči.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Okapi ::
No, Musk pravi kamere + procesor (oziroma program). In ima načeloma čisto prav, samo do ustreznega procesorja oziroma programa je še precej daljša pot, kot si on predstavlja.
Teoretično je dovolj ena sama kamera na dovolj fleksibilnem nosilcu.
Teoretično je dovolj ena sama kamera na dovolj fleksibilnem nosilcu.
codeMonkey ::
WarpedGone ::
Nissan Postpones Launch Of 60-kWh LEAF e-Plus
Leaf ... tik tak, tik tak ..
In other news: General Motors (GM) to cancel six cars, including Chevy Volt - Reuters
Tle ura ne tiktaka več, sekira je že padla.
GM to slash jobs and production, drawing Trump's ire
"While the automakers have stressed that operations and business are proceeding as normal, Nissan has postponed the launch of its high-performance Leaf electric car "to ensure that this important product unveiling could receive the coverage it merits", a Nissan spokesman said."
"Nissan called off the launch of a high-performance Leaf electric car, cancelling Nov. 28 events in Yokohama and Amsterdam."
Leaf ... tik tak, tik tak ..
In other news: General Motors (GM) to cancel six cars, including Chevy Volt - Reuters
Tle ura ne tiktaka več, sekira je že padla.
GM to slash jobs and production, drawing Trump's ire
Zbogom in hvala za vse ribe
kow ::
@codeMonkey
Umetno ali naravno - ista stvar. Bos moral dokazati prvo, da se razlikujejo po nacinu delovanja. Saj verjetno se, samo ce ne znas dokazati... Se vec, moral bi tudi dokazati, da ne bo v prihodnjih letih nobenega preboja na podrocju nevronskih mrez.
Umetno ali naravno - ista stvar. Bos moral dokazati prvo, da se razlikujejo po nacinu delovanja. Saj verjetno se, samo ce ne znas dokazati... Se vec, moral bi tudi dokazati, da ne bo v prihodnjih letih nobenega preboja na podrocju nevronskih mrez.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
jernejl ::
Teoretično je dovolj ena sama kamera na dovolj fleksibilnem nosilcu.
Dve kameri in dva mikrofona, če naj vidi in sliši približno tako kot povprečen človeški voznik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
BigWhale ::
@codeMonkey
Umetno ali naravno - ista stvar. Bos moral dokazati prvo, da se razlikujejo po nacinu delovanja. Saj verjetno se, samo ce ne znas dokazati... Se vec, moral bi tudi dokazati, da ne bo v prihodnjih letih nobenega preboja na podrocju nevronskih mrez.
Najprej bos ti moral povedati kako delujejo cloveski mozgani, potem se bomo pa lahko pogovarjali o tem kaksne so razlike med ANN in mozgani. Do takrat si pa lahko samo domisljamo, da so ANN priblizno podobne delovanju mozganov. Zdi se nam, da so, v resnici pa pojma nimamo. :)
Aja, ene 15 sekund googlanja.
https://www.quora.com/What-are-the-key-...
Okapi ::
Emobi ::
V praksi pa ena (360 stopinjska) kamera ni dovolj, ker bi morala biti na nosilcu nad streho, kar kvari aerodinamiko, pa tudi možnost poškodb je večja. Bistveno pa je, da bi v primeru okvare te edine kamere lahko prišlo do nesreče. Zato bo kamer več in še radarska ter lidarska tehnologija bo zraven.
WarpedGone ::
8 kamer, 8 UZ senzorjev, 1 MW radar, shitload NN computinga:
Zbogom in hvala za vse ribe
kow ::
@BigWhale
Saj pravim, da zelo VERJETNO ni mozno. V resnici pa 100p ne vemo. Torej je smiselno poskusiti.
Saj pravim, da zelo VERJETNO ni mozno. V resnici pa 100p ne vemo. Torej je smiselno poskusiti.
BigWhale ::
Computer vision je se dalec od tega kar zmore clovek. Senzorji so neprimerno boljsi, ker nase oko je v bistvu precej zanic, ampak sposobnost procesiranja slike je pa boljsa v nasih mozganih.
Clovek ne rabi ultrazvocnih senzorjev zato, da ve, da sme iti se deset cm ritensko in ne rabi lidarja, da loci kolesarja, ki se je skoraj zlil z okolico. Clovek zna upostevati tudi to, da je, preden se je vsedel v avto, videl, da je za avtomobilom visoka trava in da se komot nasloni nanjo, ko gre nazaj. Videl bo pa tudi, da je v travi ena skala in da mogoce zaradi nje ne sme iti nazaj.
Avto potrebuje toliko senzorjev zato, ker ima crappy neural network, Na koncu pa njegov crappy neural network in superiorni senzorji ne locijo med zbitim snegom, ki ti ga je sosed nametal pred avto, ko je odkidal svojega in sveze zapadlim snegom, ki ga lahko enostavno povozis in odrines z odbijacem, ko zapeljes s parkirnega prostora.
Clovek ne rabi ultrazvocnih senzorjev zato, da ve, da sme iti se deset cm ritensko in ne rabi lidarja, da loci kolesarja, ki se je skoraj zlil z okolico. Clovek zna upostevati tudi to, da je, preden se je vsedel v avto, videl, da je za avtomobilom visoka trava in da se komot nasloni nanjo, ko gre nazaj. Videl bo pa tudi, da je v travi ena skala in da mogoce zaradi nje ne sme iti nazaj.
Avto potrebuje toliko senzorjev zato, ker ima crappy neural network, Na koncu pa njegov crappy neural network in superiorni senzorji ne locijo med zbitim snegom, ki ti ga je sosed nametal pred avto, ko je odkidal svojega in sveze zapadlim snegom, ki ga lahko enostavno povozis in odrines z odbijacem, ko zapeljes s parkirnega prostora.
kow ::
Jasno. Samo ne bodimo prevec arogantni, da je to pa 'crappy neural network'. Ker ne vemo kako dalec je 'crappy' od 'dela ko urca'. Napredek ni zvezna funkcija.
Emobi ::
WarpedGone je izjavil:
8 kamer, 8 UZ senzorjev, 1 MW radar, shitload NN computinga:
Ah, kakšen gladek asfalt, kakšni lepi ovinki!
Ni šans, da bi užitek vožnje prepustil mlinčku avtomatu, ki NIKOLI ne bo sposoben UŽIVATI v vožnji!
No ja, razen če bo moja žena to zahtevala...si mislim, da bo, ker jo dobro poznam...
Emobi ::
GLAVNI RAZLOG, zakaj so električni avtomobili prava stvar!
Dizelsko gorivo je azbest 21. stoletja
https://www.delo.si/novice/svet/dizelsk...
Dizelsko gorivo je azbest 21. stoletja
https://www.delo.si/novice/svet/dizelsk...
fikus_ ::
Iz tvojega vira: "da je onesnaženost zraka tretji najpogostejši vzrok smrti v Franciji"
Vse ostalo so pompozne izjave v duhu trenutne mode! Marsikaj onesnažuje zrak, tudi dizel in bencin ICE-ji.
Vse ostalo so pompozne izjave v duhu trenutne mode! Marsikaj onesnažuje zrak, tudi dizel in bencin ICE-ji.
Emobi ::
Aha, torej je bilo govorjenje (in umiranje) v 20. stoletju o azbestu moda, danes pa je moda govorjenje (in umiranje) o dizelskih izpuhih.
Zanimivo razmišljanje.
Žal se bo zaradi azbesta in dizelskih izpuhov še dolgo umiralo.
Še več mode, prosim!
Zanimivo razmišljanje.
Žal se bo zaradi azbesta in dizelskih izpuhov še dolgo umiralo.
Še več mode, prosim!
RedDrake ::
GLAVNI RAZLOG, zakaj so električni avtomobili prava stvar!
Dizelsko gorivo je azbest 21. stoletja
https://www.delo.si/novice/svet/dizelsk...
Tale članek se bere kot socialistični agitprop.
Pove koliko dobrega za navadnega človeka sta socialistična županja in njen socialistični predhodnik naredila.
Sicer potem na kratko omeni, da so neke storitve souporabe bili primorani zapreti, ker so bila vozila uničena in zanemarjena, ampak "otroci revolucije gremo novim zmagam proletariata naproti!".
Še dobro, da je bil Pariz leta 2004 in 2005 ko sem bil tam večkrat še dokaj znosno mesto. Sicer je bilo polno oboroženih vojakov (ker so bili ravno popularni razstreljevalci najbolj miroljubne religije), ampak ostalo je bilo ok.
Sem bil pred kratkim tam in se mi je milo storilo ob pogledu na ta socialistični raj.
Brezdomci, šotori, vonj po človeških iztrebkih.
Skoraj tako, kot SF, drugi tak socialistični raj, kjer so še bogati revni, ker je to pač to - vsi smo enaki!
Sorry za OT, ampak take stvari me pogrejejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
fikus_ ::
Trenutni je moderno pisati/govoriti, da so dizli krivi za vsa onesnaženja. So krivi, niso pa edini!
Prospekt ::
Klele je super opis zakaj teslin FSD nikoli ne bo dovolj dober: http://blog.quirkyllama.org/2018/11/why...
TL;DR, nevronske mreze niso dovolj dobre za varnost v avtu, ker imamo 2 opciji: polno avtonomnost ali nic avtonomnosti. Vmesna opcija ni opcija, ker clovek ki mu je dolgcas ne bo pozoren na cesto. Ker ~deep learning~ ne more zagotovit 99.999% zanesljivosti v bliznji prihodnosti je zato neprimeren.
pa se en ki ni tako prijazen do elona. trigger warnning za fene :D http://blog.quirkyllama.org/2018/11/wha...
Očitno se nič ne voziš po cesti. Že 90% zanesljivost bi bila boljša od tega kar imamo sedaj. Izsiljevanje, brez varnostne razdalje, brez smernikov, brez luči, vožnja čez omejitev, vožnja močno pod omejitvi...polno napak na vseh korakih vožnje.
Stari maček ::
GLAVNI RAZLOG, zakaj so električni avtomobili prava stvar!
Dizelsko gorivo je azbest 21. stoletja
https://www.delo.si/novice/svet/dizelsk...
Snovi, ki se uporabljalo za izdelavo baterij, so pa blagov žegen....aja, svinjajo le na drugem kontinentu.
Kebo ::
Stari maček je izjavil:
GLAVNI RAZLOG, zakaj so električni avtomobili prava stvar!
Dizelsko gorivo je azbest 21. stoletja
https://www.delo.si/novice/svet/dizelsk...
Snovi, ki se uporabljalo za izdelavo baterij, so pa blagov žegen....aja, svinjajo le na drugem kontinentu.
Kaj misliš, da Mutuji v Afriki snifajo baterije, al kako si ti predstavljaš da so NOx in "snovi, ki se uporabljalo za izdelavo baterij" enako škodljive.
Gregor P ::
Snifajo kobalt ... med drugim ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Truga ::
Očitno se nič ne voziš po cesti. Že 90% zanesljivost bi bila boljša od tega kar imamo sedaj. Izsiljevanje, brez varnostne razdalje, brez smernikov, brez luči, vožnja čez omejitev, vožnja močno pod omejitvi...polno napak na vseh korakih vožnje.Se enkrat preberi prispevek, tokrat v celoti.
jernejl ::
Vozniški izpit dobiš, tudi če si slep na eno oko. Ena kamera je dovolj.Teoretično je dovolj ena sama kamera na dovolj fleksibilnem nosilcu.
Dve kameri in dva mikrofona, če naj vidi in sliši približno tako kot povprečen človeški voznik.
Dobiš ga tudi, če si neumen ali pa pijanec. Vprašanje je, ali je smiselno kriterije za samodejno vožnjo spustiti tako nizko. Ena kamera ni dovolj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
jb_j ::
Vozniški izpit dobiš, tudi če si slep na eno oko. Ena kamera je dovolj.Teoretično je dovolj ena sama kamera na dovolj fleksibilnem nosilcu.
Dve kameri in dva mikrofona, če naj vidi in sliši približno tako kot povprečen človeški voznik.
Dobiš ga tudi, če si neumen ali pa pijanec. Vprašanje je, ali je smiselno kriterije za samodejno vožnjo spustiti tako nizko. Ena kamera ni dovolj.
pa lahko bi bla ena 360 stopinjska samočistilna, z ir senzorji in soničnimi. In s 500 frejmi na sekundo.
če pa neha delovat. se vozilo ustavi. (teoretično bi blo možno)
samo se ne bi vozu s takim avtom.
Emobi ::
Kje se vozilo, ki se mu edina kamera pokvari in je v trenutku slepo, ustavi? V najbližji oviri.
Torej, samovoznemu avtu sem pripravljen predati komande samo v primeru, če je enako ali bolj zanesljiv kot jaz.
Vsi vozniki so bolj zanesljivi od nekakšnih hipotetcnih 90 %. Povprečna možnost nezgode se da izračunati iz števila prevoženih kilometrov in števila nezgod. Ko bo avtopilot zanesljivejši od te cifre, bom še vedno ob ženini zahtevi, da preklopim nanj,to zavrnil, saj vendar vozim bolje od povprečja.
Torej bo moral biti avtopilot mnogo bolj zanesljivejši od povprečnega voznika, skoraj 100 procenten, da ga bom uporabljal. Na primer, da je možnost za nesrečo ena proti milijardo, če pa vozim sam, je pa ena proti milijon.
Torej, samovoznemu avtu sem pripravljen predati komande samo v primeru, če je enako ali bolj zanesljiv kot jaz.
Vsi vozniki so bolj zanesljivi od nekakšnih hipotetcnih 90 %. Povprečna možnost nezgode se da izračunati iz števila prevoženih kilometrov in števila nezgod. Ko bo avtopilot zanesljivejši od te cifre, bom še vedno ob ženini zahtevi, da preklopim nanj,to zavrnil, saj vendar vozim bolje od povprečja.
Torej bo moral biti avtopilot mnogo bolj zanesljivejši od povprečnega voznika, skoraj 100 procenten, da ga bom uporabljal. Na primer, da je možnost za nesrečo ena proti milijardo, če pa vozim sam, je pa ena proti milijon.
Emobi ::
Seveda, kot smo tudi vsi inteligentnejši od povprečja.
Hecam se, to bo samo izgovor za mojo ženo, da lahko še naprej sukam volan. Me pa skrbi, da nekoč ne bo več volana in ne bo več kaj sukati...
Hecam se, to bo samo izgovor za mojo ženo, da lahko še naprej sukam volan. Me pa skrbi, da nekoč ne bo več volana in ne bo več kaj sukati...
codeMonkey ::
jb_j ::
Kje se vozilo, ki se mu edina kamera pokvari in je v trenutku slepo, ustavi? V najbližji oviri.
Torej, samovoznemu avtu sem pripravljen predati komande samo v primeru, če je enako ali bolj zanesljiv kot jaz.
Vsi vozniki so bolj zanesljivi od nekakšnih hipotetcnih 90 %. Povprečna možnost nezgode se da izračunati iz števila prevoženih kilometrov in števila nezgod. Ko bo avtopilot zanesljivejši od te cifre, bom še vedno ob ženini zahtevi, da preklopim nanj,to zavrnil, saj vendar vozim bolje od povprečja.
Torej bo moral biti avtopilot mnogo bolj zanesljivejši od povprečnega voznika, skoraj 100 procenten, da ga bom uporabljal. Na primer, da je možnost za nesrečo ena proti milijardo, če pa vozim sam, je pa ena proti milijon.
Zakaj bi se vozilo slepo ustavilo, če ima v spominu zadnji frame. (aja v bistvu bi se, imaš prav)
In poišče najvarnejšo točko ustavitve vozila. Na podlagi zadnjega frama, če bi vozilo imelo računalnik, da lahko to izračuna.
(recimo, zadnji frame, kolona vozil nasproti, peščci ob cesti in tudi kolesarji, v noči in dežju, pri hitrosti 90km/h, in na desni strani gozd,
in zavije med drevesi, ne v njih, recimo, da je vmes še 5 meterski prepad) najbrž parkira tja. (če pravilno izračuna, podobn dobr, kot raziskovalni mars pristajalec)
Vsi pristajalci na marsu, so pristajal na "slepo", ker so podatke dobil veliko prej preden so pristali.
(je pa trenutno le okoli 40% sigurnost na marsu, to je res)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
jb_j ::
Aja vozilo bi rablo zadnjih par sekund v frejmih, da bi določlo hitrost in smer vsem udeležencem v prometu.
Ker zadnji frame, bi bil premalo za vse podatke.
Včer sm gledu te mars fore,
pa so rekl, da je približna natančnost pristanka,
primerljiva s tem, da vržejo košarkaško žogo iz NY v LA, in se ne dotakne drugega kot mreže pri košu.
(mogoče so pretiraval, ampak ne znam izračunat tega, pa recimo, da jim približno verjamem)
Ker zadnji frame, bi bil premalo za vse podatke.
Včer sm gledu te mars fore,
pa so rekl, da je približna natančnost pristanka,
primerljiva s tem, da vržejo košarkaško žogo iz NY v LA, in se ne dotakne drugega kot mreže pri košu.
(mogoče so pretiraval, ampak ne znam izračunat tega, pa recimo, da jim približno verjamem)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
BigWhale ::
Torej bo moral biti avtopilot mnogo bolj zanesljivejši od povprečnega voznika, skoraj 100 procenten, da ga bom uporabljal. Na primer, da je možnost za nesrečo ena proti milijardo, če pa vozim sam, je pa ena proti milijon.
To je neumnost.
Samodejno vozilo mora biti boljse od vseh, ki vozijo avtomobile, mora biti precej boljse, ne rabi pa biti za celo magnitudo boljse. Na koncu pa ja, zelimo imeti vsaj tako varna vozila, kot so varna letala.
Emobi ::
Ja, res je, neumnost namreč.
Letalski promet je v resnici za magnitudo varnejši od avtomobilskega...
Nekje so izračunali, da bi se moralo vsako uro in četrt zrušiti eno potniško letalo, če bi bila varnost letalskega prometa ista kot pri avtomobilskem prometu.
Letalski promet je v resnici za magnitudo varnejši od avtomobilskega...
Nekje so izračunali, da bi se moralo vsako uro in četrt zrušiti eno potniško letalo, če bi bila varnost letalskega prometa ista kot pri avtomobilskem prometu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
kyzersoze ::
Ja, res je, neumnost namreč.
Letalski promet je v resnici za magnitudo varnejši od avtomobilskega...
Nekje so izračunali, da bi se moralo vsako uro in četrt zrušiti eno potniško letalo, če bi bila varnost letalskega prometa ista kot pri avtomobilskem prometu.
Ta statistika in ti izračuni so totalna bedarija. Če bi ljudje prepotovali toliko km z letali kot z avtomobili potem gotovo ni bolj varno.
Bedni izračuni št. nesreč letal/št. nesreč avtomobilov je bolj za take kot si ti ki nimate pojma o propagandi.
Emobi ::
Ker je število smrtnih žrtev v avtomobilskem prometu na letni svetovni ravni okrog 1,2 milijona, je to najmanj 2400 krat več, kot pri letalskem prometu, pri katerem je, predpostavljam, okrog 500 smrtnih žrtev; kvečjemu manj. Če bi pa računali še poškodovane, pa je razlika reda velikosti milijon.
Izračun je pa takšen: število ur na leto ulomljeno z 1,2 (ura in četrt) krat 175 potnikov na letalo v povprečju.
Število kilometrov v letalskem in avtomobilskem prometu pa, recimo, je primerljivo. Tega podatka pa ne vem.
Izračun je pa takšen: število ur na leto ulomljeno z 1,2 (ura in četrt) krat 175 potnikov na letalo v povprečju.
Število kilometrov v letalskem in avtomobilskem prometu pa, recimo, je primerljivo. Tega podatka pa ne vem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
Emobi ::
kyzersoze, res je, bedarija namreč.
Trditi, da je avtomobilski promet bolj varen od letalskega..
Popolnoma brez potrebe opletaš s 'ti nimaš pojma'.
To ni treba pisati, pač pa dokazati, bralci pa naj sami presodijo, kdo nima pojma.
Ni težko izreči neumnost, težko jo je argumentirati!
Trditi, da je avtomobilski promet bolj varen od letalskega..
Popolnoma brez potrebe opletaš s 'ti nimaš pojma'.
To ni treba pisati, pač pa dokazati, bralci pa naj sami presodijo, kdo nima pojma.
Ni težko izreči neumnost, težko jo je argumentirati!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
Emobi ::
Ker je število smrtnih žrtev v avtomobilskem prometu na letni svetovni ravni okrog 1,2 milijona, je to najmanj 2400 krat več, kot pri letalskem prometu, pri katerem je, predpostavljam, okrog 500 smrtnih žrtev; kvečjemu manj. Če bi pa računali še poškodovane, pa je razlika reda velikosti milijon.Heh, tudi meni se zapiše neumnost.
Izračun je pa takšen: število ur na leto ulomljeno z 1,2 (ura in četrt) krat 175 potnikov na letalo v povprečju.
Število kilometrov v letalskem in avtomobilskem prometu pa, recimo, je primerljivo. Tega podatka pa ne vem.
Tam pri izračunu mora biti deljeno z 1,25 (ura in četrt)
kow ::
Ne vem, ce ima smisel primerjati avto in letalsko druzbo. Skoraj gotovo se je varneje usesti v avto, kot leteti s kaksnim pipistrelovim letalom.
Varnost letalskih druzb pa bi moral primerjati z varnostjo vecurne avtocestne voznje ali pa potovanjem z busom.
Varnost letalskih druzb pa bi moral primerjati z varnostjo vecurne avtocestne voznje ali pa potovanjem z busom.
Emobi ::
Na splošno velja: če sedeš v avto ali avtobus, imaš nekje 2000 krat večno možnost, da umreš v nesreči, kot če sedeš v avion. In kakih milijon krat večjo možnost, da se poškoduješ.
Nekje pa so izračunali, da je na kolesu 17 krat večja možnost za nesrečo, kot v avtomobilu.
Govorjenje voznika po telefonu poveča možnost nesreče za 4x, prostoročno govorjenje voznika po telefonu pa za 2x.
Strokovnjaki delajo razne izračune in primerjave, zato jih pa plačujemo. Ali so vsi izračuni in primerjave smiselni ter kakšna je statistika, je pa stvar debate in argumentov ter protiargumentov (ne pa alternativnih dejstev).
Nekje pa so izračunali, da je na kolesu 17 krat večja možnost za nesrečo, kot v avtomobilu.
Govorjenje voznika po telefonu poveča možnost nesreče za 4x, prostoročno govorjenje voznika po telefonu pa za 2x.
Strokovnjaki delajo razne izračune in primerjave, zato jih pa plačujemo. Ali so vsi izračuni in primerjave smiselni ter kakšna je statistika, je pa stvar debate in argumentov ter protiargumentov (ne pa alternativnih dejstev).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
kyzersoze ::
Trditi, da je avtomobilski promet bolj varen od letalskega..
Ko bo polovica prebivalcev na tem planetu imela letala ne le avte, potem pa boste lahko primerjali dejansko razmerje.
Saj od heroina jih tudi umre manj kot od samomora. Torej je narediti samomor bolj varno kot intravenozno uživanje opijatov?
Emobi ::
Polovica prebivalcev na tem planetu nima avtomobilov. Število avtomobilov je okrog 1,2 milijarde, prebivalcev je okrog 7,6.
To ni razumljivo in tudi ne smiselno.
Saj od heroina jih tudi umre manj kot od samomora. Torej je narediti samomor bolj varno kot intravenozno uživanje opijatov?
To ni razumljivo in tudi ne smiselno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
kyzersoze ::
Polovica prebivalcev na tem planetu nima avtomobilov. Število avtomobilov je okrog 1,2 milijarde, prebivalcev je okrog 7,4.
Saj od heroina jih tudi umre manj kot od samomora. Torej je narediti samomor bolj varno kot intravenozno uživanje opijatov?
To ni razumljivo in tudi ne smiselno.
Ravno tako smiselno je, kot vaše nabijanje da je bolj varno leteti kot voziti. Ko bo št. letal = št. avtov, potem pa boste "napredni" matematiki nabijali kako je A blj varno kot B.
Sicer ne boš razumel, ne boš hotel razumeti, ker NPCji niste sposobni drugega kot glasnega vzklikanja gesel ki ste jih pobrali od narekovalcev.
Emobi ::
Število smrtnih žrtev v cestnem prometu na leto: 1.200.000
Število smrtnih žrtev v letalskem prometu na leto: 500
Število smrtnih žrtev v cestnem prometu lani v Slovenji: 106
Število Slovencev umrlih lani v letalskem prometu: okrog 0
Kje je večja verjetnost, da te doleti smrt?
Kdo je tu NPC?
Število smrtnih žrtev v letalskem prometu na leto: 500
Število smrtnih žrtev v cestnem prometu lani v Slovenji: 106
Število Slovencev umrlih lani v letalskem prometu: okrog 0
Kje je večja verjetnost, da te doleti smrt?
Kdo je tu NPC?
BigWhale ::
Ravno tako smiselno je, kot vaše nabijanje da je bolj varno leteti kot voziti. Ko bo št. letal = št. avtov, potem pa boste "napredni" matematiki nabijali kako je A blj varno kot B.
V letu 2017 ni bilo _nobene_ letalske nesrece s smrtnim izidom.
Ti pa o statistiki in primerjavah nimas pojma.
Ja, res je, neumnost namreč.
Letalski promet je v resnici za magnitudo varnejši od avtomobilskega...
Nekje so izračunali, da bi se moralo vsako uro in četrt zrušiti eno potniško letalo, če bi bila varnost letalskega prometa ista kot pri avtomobilskem prometu.
Nisi razumel.
Trenutno je neumnost strmeti k temu, da bodo morala samodejna vozila biti za nekaj magnitud boljsa od voznikov. Ne, za zacetek je dovolj, da so znatno boljsa oziroma bolj varna. Ce se skupno stevilo zrtev in nesrec zmanjsa za nekaj procentov, potem je to ze dovolj dober razlog, da se zacnejo pritiski na vseh straneh, za popolno uvedbo samovozecih vozil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Emobi ::
Se strinjam.
Mislim, da je do popolne uvedbe samovozečih vozil še zelo daleč in verjetno nobeden ne bo delal samovozečih ICE vozil.
Mislim, da je do popolne uvedbe samovozečih vozil še zelo daleč in verjetno nobeden ne bo delal samovozečih ICE vozil.
Spock83 ::
Čuj, Spock83, ali te nič ne skrbi vsebina teh povezav, ki jih je poslal frudi?
- https://forums.tesla.com/forum/forums/b...
- https://teslamotorsclub.com/tmc/threads...
- https://teslamotorsclub.com/tmc/threads...
- https://teslamotorsclub.com/tmc/threads...
- https://teslamotorsclub.com/tmc/threads...
Izgleda, da mora imeti kupec Tesle res kar precej sreče, da dobi zanesljiv izdelek.
Si ne predstavljam, da ti morajo okvarjeno baterijo poslati nazaj v tovarno.
Glede na slab sloves ameriških avtomobilskih tovarn, jaz ne priporočam ameriške tehnologije.
Od desetih najmanj zanesljivih blagovnih znamk avtomobilov na svetu, je devet ameriških, med njimi je tudi Tesla, ki je na neslavnem tretjem mestu.
https://www.businessinsider.com/car-bra...
Niti ne. Imam Priusa za backup. A veš koliko je težav z navadnim ICE avtom ampak folk je navajen. Čisto običajno.
Se strinjam.
Mislim, da je do popolne uvedbe samovozečih vozil še zelo daleč in verjetno nobeden ne bo delal samovozečih ICE vozil.
Meni je trenutno tudi to dovolj, da lahko na avtocesti pojem burek in spijem kefir medtem, ko gledam na cesto. :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spock83 ()
Spock83 ::
Si pa predstavljam prihodnjost z samovozečimi vozili. Samo mislim, da brez dodatno predelane in nadgrajene infrastrukture ne bo šlo. Star si 80 let in te avto sam fura. Milina.