Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
nekikr ::
Ne, to ni detajl. To je največja stvar, ki jo tesla ima, in ti nimaš pojma o njej, veš pa da je tik pred bankrotom. In vse ostalo.
Ampak, no, saj veš, ena malenkost je...morda nepomembna za debato, kaj pa vem...saj pravim, morda ni nič, morda nima smisla...ampak.......Tesla nima tovarne baterij. Panasonic jo ima.
jb_j ::
Jaz pojma nimam kaj se godi v glavah daimler execov, in me po pravici povedano niti ne zanima.
Jaz spremljam tesla trainwreck ker je strasno zabaven. Zelo podobno je car citizenu vse skupaj.
Zakaj tesla trainwreck?
Ker bo začela sodelovat z daimlerjem?
Teslini končni dobički se bodo pokazal, ko bodo zgradil vse gigatovarne v celoti, solarne in baterijske.
In ko bodo začele polno obratovat. Za pol miljona vozil na Kitajskem in za pol miljona vozila v ZDA.
Najbrž čez 10let.
Če bodo tolk panelov proizvajal, v teksasu kmal ne bo več naftnih vrtin, kot solarnih polj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
Utk ::
Ne, to ni detajl. To je največja stvar, ki jo tesla ima, in ti nimaš pojma o njej, veš pa da je tik pred bankrotom. In vse ostalo.
Ampak, no, saj veš, ena malenkost je...morda nepomembna za debato, kaj pa vem...saj pravim, morda ni nič, morda nima smisla...ampak.......Tesla nima tovarne baterij. Panasonic jo ima.
Reci ti to GM-u in hyundaiju, da nimajo nobenga problema z baterijami, panasonic jih ima kolk češ, in to 30% ceneje od njihovih, ki jih zdaj vgrajujejo.
Truga ::
Zakaj tesla trainwreck?
https://www.flickr.com/photos/136377865...
in
pa avtopiloti ki ciljajo gasilske voze in podobno.
vse skupaj je zelo zabavno. No, razen za zrtve muskovega deathmobila.
jb_j ::
Ne, to ni detajl. To je največja stvar, ki jo tesla ima, in ti nimaš pojma o njej, veš pa da je tik pred bankrotom. In vse ostalo.
Ampak, no, saj veš, ena malenkost je...morda nepomembna za debato, kaj pa vem...saj pravim, morda ni nič, morda nima smisla...ampak.......Tesla nima tovarne baterij. Panasonic jo ima.
Reci ti to GM-u in hyundaiju, da nimajo nobenga problema z baterijami, panasonic jih ima kolk češ, in to 30% ceneje od njihovih, ki jih zdaj vgrajujejo.
A niso vse Gigatovarne v Teslinem lastništvu, in podružnici Tesle (SolarCity)?
Le sodelujejo skupaj s Panasonicom. Kakor sem jaz bral sta Tesla in SolarCity vlagala v vse Gigatovarne. (po več kot miljardo dolarjev)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
nekikr ::
Ne, to ni detajl. To je največja stvar, ki jo tesla ima, in ti nimaš pojma o njej, veš pa da je tik pred bankrotom. In vse ostalo.
Ampak, no, saj veš, ena malenkost je...morda nepomembna za debato, kaj pa vem...saj pravim, morda ni nič, morda nima smisla...ampak.......Tesla nima tovarne baterij. Panasonic jo ima.
Reci ti to GM-u in hyundaiju, da nimajo nobenga problema z baterijami, panasonic jih ima kolk češ, in to 30% ceneje od njihovih, ki jih zdaj vgrajujejo.
A to pretepaš slamnatega moža?
jb_j ::
Tut če bi slučajno šla Tesla v bankrot, po nekem čudežu,
jo še zmeraj lahko reši ali SpaceX ali PayPal.
jo še zmeraj lahko reši ali SpaceX ali PayPal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
BigWhale ::
Emmm? Zakaj bi pa PayPal reseval Teslo? Ok, razumem zakaj mislis, da bi to lahko naredil SpaceX (ampak ne bi), sam zakaj pa PayPal zraven mesas, pa ni cist jasno. :)
Utk ::
Ne, to ni detajl. To je največja stvar, ki jo tesla ima, in ti nimaš pojma o njej, veš pa da je tik pred bankrotom. In vse ostalo.
Ampak, no, saj veš, ena malenkost je...morda nepomembna za debato, kaj pa vem...saj pravim, morda ni nič, morda nima smisla...ampak.......Tesla nima tovarne baterij. Panasonic jo ima.
Reci ti to GM-u in hyundaiju, da nimajo nobenga problema z baterijami, panasonic jih ima kolk češ, in to 30% ceneje od njihovih, ki jih zdaj vgrajujejo.
A to pretepaš slamnatega moža?
Jaz ne vem koga ti tepeš. V bistvu nima panasonic tovarne baterij, ampak ima v gigafactory (samo) proizvodnjo celic. Vse ostalo je teslino, linije, ki sestavijo celice v baterijo, itd. Pa še v proizvodnji celic je kar nekaj vsaj delno teslinega.
RedDrake ::
Jaz ne vem koga ti tepeš. V bistvu nima panasonic tovarne baterij, ampak ima v gigafactory (samo) proizvodnjo celic. Vse ostalo je teslino, linije, ki sestavijo celice v baterijo, itd. Pa še v proizvodnji celic je kar nekaj vsaj delno teslinega.
Z drugimi besedami, iPhone je kitajsko-korejski telefon. Apple je samo malo zraven ker pač razlogi.
jb_j ::
Emmm? Zakaj bi pa PayPal reseval Teslo? Ok, razumem zakaj mislis, da bi to lahko naredil SpaceX (ampak ne bi), sam zakaj pa PayPal zraven mesas, pa ni cist jasno. :)
Zato ker je Musk bivši CEO Tesle in najbrž v dobrih kontakih z vsemi. In zato, ker Teslini projekti ni samo Tesla, ampak tudi druga podjetja,
ki jih ima Tesla v lasti.
In najbrž ima podporo oz. bi dobil podporo vseh teh podjetij, ki jih je ustanovil. (paypal, spacex)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
jb_j ::
Konec koncev ima pa tudi sam še kaj denarja pri vseh teh podjetjih. 22miljard so vredna samo podjetja spacex (20) in tesla (2).
koliko in kje ima delnice in preostalo premoženje, pa ni podatkov.
Najbrž velik, ker HyperLoop je tut vreča brez dna, kamor vlaga.
koliko in kje ima delnice in preostalo premoženje, pa ni podatkov.
Najbrž velik, ker HyperLoop je tut vreča brez dna, kamor vlaga.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
feryz ::
Če za Teslo niso zastavili imetja obeh omenjenih podjetij (ali katerega drugega), je zelo neužitno, oz. celo kaznivo, da bi ostala podjetja reševala eno nasedlo.
nekikr ::
Zakaj nasedlo? Že 10 let imajo probleme, če bo šlo vse po sreči, jih bodo imeli še 10 let, potem bodo pa na zeleni veji. To bi bil čisto super scenarij. Tesla se mi gabi toliko kot vsem, ki jih warpi posiljuje, ampak vseeno mislim, da je konkurenca dobrodošla in si ne želim, da propadejo. Pa še warpi bo potem ostal brez svoje električne Mazde :(
feryz ::
Zato, ker tukaj nabijate, da jo bodo neki paypali reševali. Če se bo, se bo sama. Ali pa s pomočjo podjetij, ki so ustanovljena v ta namen.
Samo pri nas gre tako. OK, gre tudi zunaj, le da ne nekaznovano.
Zaradi mene, gre komot dol. Ali pa gor. Do izdelka, zaradi katerega bi gojil do njih pozitivna čustva, imajo še zelo dolgo pot.
Samo pri nas gre tako. OK, gre tudi zunaj, le da ne nekaznovano.
Zaradi mene, gre komot dol. Ali pa gor. Do izdelka, zaradi katerega bi gojil do njih pozitivna čustva, imajo še zelo dolgo pot.
jb_j ::
Zato, ker tukaj nabijate, da jo bodo neki paypali reševali. Če se bo, se bo sama. Ali pa s pomočjo podjetij, ki so ustanovljena v ta namen.
Samo pri nas gre tako. OK, gre tudi zunaj, le da ne nekaznovano.
Zaradi mene, gre komot dol. Ali pa gor. Do izdelka, zaradi katerega bi gojil do njih pozitivna čustva, imajo še zelo dolgo pot.
A mislš, da Musk nima lastniškega deleža delnic v Paypalu, v podjetju, ki ga je so-ustanovil?
Ali v SpaceX-u? In poleg tega še nekaj denarja na strani, ko je večinski delež podjetij šel v prodajo.
Močni delničarji v velikih podjetjih imajo močan glas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
feryz ::
Svoj denar lahko meče kamor hoče, naj si bo to papir, plastični mastercard ali pa delnice paypala.
Ne more pa denarja ostalih delničarjev paypal-a ali spacex-a metati v x podjetje.
Ne more pa denarja ostalih delničarjev paypal-a ali spacex-a metati v x podjetje.
jb_j ::
Svoj denar lahko meče kamor hoče, naj si bo to papir, plastični mastercard ali pa delnice paypala.
Ne more pa denarja ostalih delničarjev paypal-a ali spacex-a metati v x podjetje.
Sigurno, lahko pa jih prosi za pomoč.
Ali pa jim delnice paypala proda, nekim investitorjem, ki jih paypal ne bi rad imel za lastnike.
Kapitalizem pač.
Ima pa šit-load denarja. 22 miljardnih podjetij brez njega ne bi bilo.
In zaenkrat vlaga miljarde, v hyper-loop, vse dokler ne bo realiziran, in mogoče enkrat začel delat hyperloop dobičke. (podjetje, ne takšne dobičke)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
jb_j ::
jb_j ::
V tem času, če tesla naenkrat propade kot proizvajalec avtomobilov.
Imajo najnovejše tovarne baterij, s kapaciteto proizvodnje baterij za pol miljona vozil v zda, za pol miljona vozil v izgradnji na kitajskem.
In tovarno solarnih panelov, ki lahko naredi 10.000 solarnih panelov dnevno.
In tudi če tesla propade kot proizvajalec avtov, ima močne proizvodne tovarne.
In bi mogoče podjetje tesla, nekak kot proizvajalec avt, delovalo z višjimi dobički,
če ne bi sestavljali avtov.
Imajo najnovejše tovarne baterij, s kapaciteto proizvodnje baterij za pol miljona vozil v zda, za pol miljona vozil v izgradnji na kitajskem.
In tovarno solarnih panelov, ki lahko naredi 10.000 solarnih panelov dnevno.
In tudi če tesla propade kot proizvajalec avtov, ima močne proizvodne tovarne.
In bi mogoče podjetje tesla, nekak kot proizvajalec avt, delovalo z višjimi dobički,
če ne bi sestavljali avtov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
jb_j ::
Lol ne bo propadel. Od kje vlecete te ideje mi ni jasno.
Na slo-techu.
Sj to.......
Samo naslednje leto bo tesla oz. njihova podružnica proizvedla toliko solarnih panelov.
Da, če jih kupi slovenija, in postavi na sonce, ne rabmo, ne termo,hidro,nuklearnih elektrarn.
(mogoče bi rabl še kkšno vetrno), najbrž porabmo več kot gigawat štroma.
In podjetje je vredno samo 2 miljarde.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
feryz ::
Ti jih kar kupi. Ampak danes ne bi flancal po forumu z njimi. Pa jih imaš lahko 10 gW instaliranih.
Včeraj tudi ne.
In tako dalje.
Včeraj tudi ne.
In tako dalje.
jb_j ::
niso natančni podatki.
dobr, najbrž bi rabl dve leti odkupovat vse panele.
700MW je tretjino moči v državi.
oni bodo za gigawat solarnih panelov proizvajal letno.
dobr, najbrž bi rabl dve leti odkupovat vse panele.
700MW je tretjino moči v državi.
oni bodo za gigawat solarnih panelov proizvajal letno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
jb_j ::
pa niso slabi solarni paneli, 23% solarne energije dajo v električno.
slovenski znanstveniki so letos neki raztural na celem svetu,
ko so ugotovil, da so lahko 25% učinkoviti.
slovenski znanstveniki so letos neki raztural na celem svetu,
ko so ugotovil, da so lahko 25% učinkoviti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
jb_j ::
Dokler ti sonce pošilja solarne poljubčke še gre. Kaj pa ponoči? :)
ponoč pa zastarele hidroelektrarne rabš, pa vetrnice.
(vpraš nemce, oni morjo plačevat skor ljudstvu, da porablja štrom,
oz. ga morjo prodajat veliko pod ceno)
https://www.independent.co.uk/environme...
https://www.nytimes.com/2017/12/25/busi...
baje tut v sloveniji spuščajo vodo mimo turbin v nočnem času. že sedaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
jb_j ::
dokler ne bomo vsi državljani uporabljal TČ, ali EV, ali oboje,
bo nočna poraba še zmeraj zanemraljiva.
če se lahko smatramo za povprečnega porabnika elektrike,
ponoč dela skrinja in hladilnik, in luč ko se gre na WC.
bo nočna poraba še zmeraj zanemraljiva.
če se lahko smatramo za povprečnega porabnika elektrike,
ponoč dela skrinja in hladilnik, in luč ko se gre na WC.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
BigWhale ::
In najbrž ima podporo oz. bi dobil podporo vseh teh podjetij, ki jih je ustanovil. (paypal, spacex)
Joj, nehaj nakladat nekaj brez veze.
Ne SpaceX in ne PayPal nimata nobenega interesa resevati Teslo, ce bi jo bilo treba resevati. SpaceX ne zato, ker nima nic od tega, ceprav je Musk zraven, PayPal pa ne zato, ker tudi Muska ni vec zraven.
J.McLane ::
Od 2:20 dalje:
...But a major Tier 1 supplier just shared those numbers with Autoline.
Traction Motor $700
Transmission $500
Power Electronics $600
TOTAL $1,800
+ baterija za 100$/kWh
Potem naj mi pa še kdo reče da je proizvajalcem v interesu delat klasiko. Zoe brez baterije 23k EUR, Clio pa 10k EUR, ne se hecat no
...But a major Tier 1 supplier just shared those numbers with Autoline.
Traction Motor $700
Transmission $500
Power Electronics $600
TOTAL $1,800
+ baterija za 100$/kWh
Potem naj mi pa še kdo reče da je proizvajalcem v interesu delat klasiko. Zoe brez baterije 23k EUR, Clio pa 10k EUR, ne se hecat no
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Gregor P ::
Dejansko poslušam prodajalce "klasičnih" vozil, ki ves čas trdijo, da jih prodajajo pod ceno in da so glavni vir zaslužka servisi.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Unknown_001 ::
Dejansko poslušam prodajalce "klasičnih" vozil, ki ves čas trdijo, da jih prodajajo pod ceno in da so glavni vir zaslužka servisi.
To je v bistvu res.
Zakaj misliš da te hočejo z lizingom in razno garancijo na uradni servis privezat?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Stari maček ::
Zakaj tesla trainwreck?
https://www.flickr.com/photos/136377865...
in
pa avtopiloti ki ciljajo gasilske voze in podobno.
vse skupaj je zelo zabavno. No, razen za zrtve muskovega deathmobila.
Sem že malo v letih, veste. Ravno dovolj da vem, da se to niti pri stoenkah ni dogajalo. Katastrofa je to. Ne obvladajo osnovnih smernic pri izdelavi novih avtomobilov.
RedDrake ::
Kakšne težave ima potem človek z EVji.
Me zanima, če imajo tudi druge znamke podoben "problem", ali je hujši, ali manj očiten, ...?
Namreč, jaz mojega poletnega ICEta sedaj novembra dam v garažo in zaklenem (gume na 3+ bar sicer, da ni nepotrebnih deformacij).
Po cca 5 mesecih ga marca samo odklenem, vžgem, in odpeljem. Da niti ne omenjam, da mi pri treh vozilih ki jih imam marsikater od teh treh stoji neprižgan tudi po 5-6 tednov. Ampak toliko kot sem not natočil, toliko not ostane. EVs, not so much.
Utk ::
Ko boš imel teslo, ti bojo vsi ICE avti stali po 5,6 mesecov, ne samo tednov. In ja, imeli bojo enako goriva not, in samo vžgal jih boš in ugasnil, niti iz garaže zapelal.
BigWhale ::
Emm, tle gre za okvaro, ker avto ni sel v sleep mode. Not a big deal. Vecji big deal je potem njegov planning kako bo prisel z zeno domov in kje ter kako bo filal avto.
Te sitnosti z ICEji enostavno ni. Filas za vsakim vogalom, v petih minutah. Ne glede na vreme.
Te sitnosti z ICEji enostavno ni. Filas za vsakim vogalom, v petih minutah. Ne glede na vreme.
RedDrake ::
Ko boš imel teslo, ti bojo vsi ICE avti stali po 5,6 mesecov, ne samo tednov. In ja, imeli bojo enako goriva not, in samo vžgal jih boš in ugasnil, niti iz garaže zapelal.
Zaenkrat nič ne kaže, da bi lahko imel Teslo.
Nezanesljiv in hiter avto že imam (kar je del razloga da imam tri), ne rabim še enega.
Poleg tega me vozila, ki niso karavani ali kabrioleti s solidnim prtljažnikom ne zanimajo.
Zaenkrat še ni EV modela (razen morda KIA Niro), ki bi ustrezal mojim potrebam in željam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
Emobi ::
I3 sem dal v garažo za 18 dni, ker sem šel na drug kontinent. V navodilih piše, da naj se v takih primerih napolni baterijo na 80%; verjetno je to optimalna napolnjenost, če avto dolgo časa stoji. Po 18-tih dneh je bila napolnjenost baterije popolnoma enaka, ni se spustila niti za pol procenta - tolikšno razliko števec še lahko pokaže.
I3 z dodatnim ICE motorjem se avtomatsko sam zažene med vožnjo, če v zadnjih 6-tih tednih ni bil zagnan. Torej načeloma velja, da se morajo ICE motorji vsaj vsakih 6 tednov zagnat, da se ne (po)kvarijo preveč, pa tudi za akumulator je dobro, da malo dela, tako da razmislite o tem.
RedDrake, glede na to, da imaš tri avte, se ti nikamor ne mudi in čakaj na model EV-ja, ki bo povsem odgovarjal tvojim potrebam in ne delaj kompromisov, ker je v igri preveč denarja. Imaš pa tudi prav, da ameriške šlamparije ni za kupovat. Ali nam lahko zaupaš, kateri hiter in nezanesljiv avto imaš to in koliko je star in kaj ga običajno matra?
I3 z dodatnim ICE motorjem se avtomatsko sam zažene med vožnjo, če v zadnjih 6-tih tednih ni bil zagnan. Torej načeloma velja, da se morajo ICE motorji vsaj vsakih 6 tednov zagnat, da se ne (po)kvarijo preveč, pa tudi za akumulator je dobro, da malo dela, tako da razmislite o tem.
RedDrake, glede na to, da imaš tri avte, se ti nikamor ne mudi in čakaj na model EV-ja, ki bo povsem odgovarjal tvojim potrebam in ne delaj kompromisov, ker je v igri preveč denarja. Imaš pa tudi prav, da ameriške šlamparije ni za kupovat. Ali nam lahko zaupaš, kateri hiter in nezanesljiv avto imaš to in koliko je star in kaj ga običajno matra?
RedDrake ::
Offtopic, ampak imam Saab 9-5 aero karavana, ki ima pod pasom že kar nekaj predelav.
0-100 ni ravno presežek (nekje okoli 6s, predvsem odvisno od zunanje temperature in oprijema - grobosti asfalta), ampak ko avto po par sekundah dobi max boost pa tam od cca 80 naprej totalno zdivja (dobesedno - torque steer) in si na 160-180 preden se sploh zaveš. Pač 320KM in okoli 500Nm navora dela svoje.
Crkujejo predvsem gumijaste in električne stvari. Oba tipa okvar sta me tudi že pustila na cesti (počena cev hladilne tekočine in pa oksidirani kontakti luči - ponoči sem bil brez luči ).
0-100 ni ravno presežek (nekje okoli 6s, predvsem odvisno od zunanje temperature in oprijema - grobosti asfalta), ampak ko avto po par sekundah dobi max boost pa tam od cca 80 naprej totalno zdivja (dobesedno - torque steer) in si na 160-180 preden se sploh zaveš. Pač 320KM in okoli 500Nm navora dela svoje.
Crkujejo predvsem gumijaste in električne stvari. Oba tipa okvar sta me tudi že pustila na cesti (počena cev hladilne tekočine in pa oksidirani kontakti luči - ponoči sem bil brez luči ).
Stari maček ::
I3 sem dal v garažo za 18 dni, ker sem šel na drug kontinent. V navodilih piše, da naj se v takih primerih napolni baterijo na 80%; verjetno je to optimalna napolnjenost, če avto dolgo časa stoji. Po 18-tih dneh je bila napolnjenost baterije popolnoma enaka, ni se spustila niti za pol procenta - tolikšno razliko števec še lahko pokaže.
I3 z dodatnim ICE motorjem se avtomatsko sam zažene med vožnjo, če v zadnjih 6-tih tednih ni bil zagnan. Torej načeloma velja, da se morajo ICE motorji vsaj vsakih 6 tednov zagnat, da se ne (po)kvarijo preveč, pa tudi za akumulator je dobro, da malo dela, tako da razmislite o tem.
RedDrake, glede na to, da imaš tri avte, se ti nikamor ne mudi in čakaj na model EV-ja, ki bo povsem odgovarjal tvojim potrebam in ne delaj kompromisov, ker je v igri preveč denarja. Imaš pa tudi prav, da ameriške šlamparije ni za kupovat. Ali nam lahko zaupaš, kateri hiter in nezanesljiv avto imaš to in koliko je star in kaj ga običajno matra?
Seveda, ker i3 nima baterij za vibratorje kot Tesla....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stari maček ()
Emobi ::
Seveda, ker i3 nima baterij za vibratorje kot Tesla....
Malce imam dolgo "lajtengo" in kar nekaj časa nisem pogruntal, kaj je hotel Stari maček povedati s temi besedami. Tu je pojasnilo, če še kdo ne razume.
BMW je i3 narisal na novo, brez ICE predhodnika, iz nič, tako kot Tesla, ki pa je ubrala hitrejšo pot in baterij ni razvila posebej, ampak je vzela Panasonicove baterije (iz računalnikov, če je že v Silicijevi dolini). Njihov je samo dizajn, ki teh 5 do 7000 baterij poveže v funkcionalno celoto.
Pri BMW-ju pa so Samsungovo tehnologijo baterij dizajnirali na novo in takih baterij ni nikjer drugje in jih niti približno ne moreš vtakniti v vibrator...
Katere baterije so pa boljše, precenite sami.
Utk ::
Katere baterije so pa boljše, precenite sami.
Ni treba precenit nam, ker se ves svet strinja, da so tesline boljše.
J.McLane ::
Tesline niso nujno boljše so pa ves čas pod nadzorom tudi ko je avto ugasnjen, zato da bi dalj zdržale. Težko je pa rečt ali je ta aktivni nadzor res nujen zaradi celic in ni nujen pri BMW. To bo pokazal čas, tam pri ene 10-15 letih se bo vse to videlo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
tako kot Tesla, ki pa je ubrala hitrejšo pot in baterij ni razvila posebej, ampak je vzela Panasonicove baterije (iz računalnikov, če je že v Silicijevi dolini).
To je laž, in tu se je motil tudi tist pametnjakovič iz bmw-ja. 18650 je samo oblika baterije, kemija not je pa drugačna kot v mačkovem vibratorju.
To bo pokazal čas, tam pri ene 10-15 letih se bo vse to videlo.
Čas je že pokazal, da se je BMW motil o teslinih baterijah. Po njihovem bi morale po 5 letih večinoma pocrkat, po 8ih pa vse. Pa se nič od tega ni zgodilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Emobi ::
tako kot Tesla, ki pa je ubrala hitrejšo pot in baterij ni razvila posebej, ampak je vzela Panasonicove baterije (iz računalnikov, če je že v Silicijevi dolini).
To je laž, in tu se je motil tudi tist pametnjakovič iz bmw-ja. 18650 je samo oblika baterije, kemija not je pa drugačna kot v mačkovem vibratorju.
Wikipedija o bateriji 18650:
This cell type is used in many laptop computer batteries, cordless power tools, Tesla Roadster, Tesla Model S, Tesla Model X, electronic cigarettes,[56] and LED flashlights.[49]
Delno imaš prav, ker o vibratorju nič ne piše...
s1m0n ::
Mislim, da se kemično ne razlikujejo tako, da bi bile ogromne razlike!
Od ta večjih proizvajalcev teh celic bo verjetno vsaka celica dolgo držala, če bo BMS tudi dober z njo :) Tudi v vibratorju...
Od ta večjih proizvajalcev teh celic bo verjetno vsaka celica dolgo držala, če bo BMS tudi dober z njo :) Tudi v vibratorju...
Utk ::
tako kot Tesla, ki pa je ubrala hitrejšo pot in baterij ni razvila posebej, ampak je vzela Panasonicove baterije (iz računalnikov, če je že v Silicijevi dolini).
To je laž, in tu se je motil tudi tist pametnjakovič iz bmw-ja. 18650 je samo oblika baterije, kemija not je pa drugačna kot v mačkovem vibratorju.
Wikipedija o bateriji 18650:
This cell type is used in many laptop computer batteries, cordless power tools, Tesla Roadster, Tesla Model S, Tesla Model X, electronic cigarettes,[56] and LED flashlights.[49]
Delno imaš prav, ker o vibratorju nič ne piše...
Še enkrat, bom počasneje pisal, ker vidim, da si bolj počasen. 18650 je oblika baterije, mera, dolžina, širina, premer, nič ne govori o kemiji not. Zdaj razumeš?
Mislim, da se kemično ne razlikujejo tako, da bi bile ogromne razlike!
Odvisno kaj je zate ogromna razlika. Ena kemija je takšna, da crkne čez 5 let, druga pa taka da zdrži tistih 15 kot avto. Če je zelo podobna kemija, pri dost drugačnem rezultatu...kaj bi še hotel več?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
s1m0n ::
A so toliko boljše od ostalih NCA 18650 celic od samega Panasonica? (Samsunga, LGja...)
Verjetno ne!
Vedno pa pri Tesli za njih dobro poskrbet (sam BMS, hlajenje...)
Verjetno ne!
Vedno pa pri Tesli za njih dobro poskrbet (sam BMS, hlajenje...)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
Utk ::
Koliko boljše? Koliko boljše bi pa morale bit? Vprašanje je samo ali so dovolj dobre.
In kaj ti pomaga super celica, če je predraga, prevelika, je ne moreš naredit dovolj, in še sto drugih kriterijev. Če bi imel kdo boljši kompromis med vsemi lastnostmi, ga bi verjetno pokazal, v čem bolj spektakularnem kot je i3, in v količinah v rangu tesle. Dobro, kitajci delajo marsikaj, ampak oni niti ne trdijo, da so topšit.
In kaj ti pomaga super celica, če je predraga, prevelika, je ne moreš naredit dovolj, in še sto drugih kriterijev. Če bi imel kdo boljši kompromis med vsemi lastnostmi, ga bi verjetno pokazal, v čem bolj spektakularnem kot je i3, in v količinah v rangu tesle. Dobro, kitajci delajo marsikaj, ampak oni niti ne trdijo, da so topšit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()