» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
573 / 1165
»»

fikus_ ::

Proizvajalci ICE avtomobilov nimajo več za ponudit kaj revolucionarno novega. Poleg tega se v velikih mestih ne splača imeti avtomobila, če je javni prevoz urejen. Preveč problemov s parkiranjem. Kupna moč množic ni tolikšna, da bi pokrila nasičeno produkcijo vozil in tudi kvaliteta izdelave se je dvignila (motor in menjalnik zdržita nekaj 100 k km brez napak, pločevina do 15 let ali več, . . . ). Mnogi raje porabijo več za druge dobrine, kot za avto, ki je precej draga zadeva (nakup+tekoči stroški).
Avtomobilska industrija bo vedno manj gonilo gospodarske rasti. EV bodo samo vmesni člen do prevlade javnega prevoza.

feryz ::

Potem lahko v Evropi kar ugasnemo luči. Če jih ugasne avtoindustrija.
Da o Sloveniji niti ne govorimo. Praktično kompleten izvoz in pol delovnih mest je, tako ali drugače, povezanih z avto industrijo.
Kar navijajte za propad. Tudi v javnem sektorju, kjer vas očitno vsaj polovica vegetira, glede na razmišljanje, bo zmanjkalo. Pa saj tam vedno zmanjka.

Seveda mnogi raje porabijo denar za druge dobrine, če za avto nimajo. Vključno z večino sodelujočih v tej temi.

Utk ::

Stagnacija ni propad. V Evropi je tolk prebivalcev kot je, celo zmanjšuje se, kolk se povečuje, so pa migranti, ki tudi ne bojo najprej kupili novega nemškega avta. Če se produkcija ustali na nekem nivoju, to ni propad, morajo se pa pač naučit živet s tem.
Električni avti so priložnost za industrijo, da vsaj enih 20 let raste na tem hypu. Če nočejo tega izkoristit, ker jih je strah kako bo, pa pač nočejo, kaj naj mi pomagamo. Avtov se proda vseeno vse več, pa še njihova povprečna starost narašča, po celi Evropi, pomeni, da nekaj prostora še je, ni ga pa veliko, in rast se bo z ICE avti tu sigurno kmalu ustavila. Najbrž je itak bolj problem v cenah kot pa količinah. Avto zna danes pač naredit že skoraj vsak, in to čisto dober.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mikhaair ::

Ce ne bi kitajci kupovali nemskih superiornih znamk, bi zgornji grafi paaaaadaaaaliiiiiiiiii. Nekaj let so ziveli na ta racun, pozabili na prihodnost. Se bo pa sedaj malo vec potrpelo.

BigWhale ::

Hitrost tranzicije bo odvisna od cene vozil, stroskov in udobja. ICEji so dandanes dovolj udobni, da se nikomur ne mudi menjati. V bistvu so bolj udobni kot EVji, ker se ne rabis toliko ubadati s tem kako dalec se bos lahko pripeljal in kje bos napolnil vozilo, ker je 'polnilnica' na voljo za vsakim vogalom.

Prehod iz kocij na avtomobile je bil kar dolg, pa so bili takrat avtomobili bistveno cenejsi za povprecnega cloveka in so prinasali precej vec izboljsav nad kocijami.

Unknown_001 ::

BigWhale je izjavil:

Hitrost tranzicije bo odvisna od cene vozil, stroskov in udobja. ICEji so dandanes dovolj udobni, da se nikomur ne mudi menjati. V bistvu so bolj udobni kot EVji, ker se ne rabis toliko ubadati s tem kako dalec se bos lahko pripeljal in kje bos napolnil vozilo, ker je 'polnilnica' na voljo za vsakim vogalom.

Prehod iz kocij na avtomobile je bil kar dolg, pa so bili takrat avtomobili bistveno cenejsi za povprecnega cloveka in so prinasali precej vec izboljsav nad kocijami.


Tako je to... vedno je nekaj skepitičnosti in tehnofobije zadaj. "Saj stari dobro dela". No... potem se pa začne.

Recimo avtomatski menjalnik. Zgodba ki jo poznamo že dolgo. Američani so ga hitro posvojili. Pri nas se 30let po času jugecov, fičkov, stojadinov leta 2018 najde lep procent ljudi, ki ima TOOOLIKO za povedat o nečem kar niti poskusili niso. Pa počasi vsi prihajajo k pameti, da to je pa DOBRA stvar.

Ali pri nas je bila gor, ko smo babici k hiši privlekli konkreten baterijski sesalnik. "KABL je KABL", "eh to nič ne posesa", "to treba polnit"... plot twist .. mesec in pol po tistem je njen 10let star Vorwerk (težka štorasta krava) na kabel pristal na podstrešju.

Seveda to ne velja za vsako stvar, da ne bo pomote. Smo recimo poskusili s tabličnimi računalniki pa smo po dveh letih prišli do sklepa, da je bilo škoda denarja.

Govorimo o novitetah ki res prinašajo neko pravo dodano vrednost, prispevajo k bolj komot življenju.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Ampak EV-ji zaenkrat ne pridodajo k bolj komot življenju.
S polnjenjem imaš vsekakor več dela. TCO je zaenkrat še vprašljiv za veliko večino ljudi z avtomobili.
Dodana vrednost? To je pa odvisno od prioritet. Vsekakor so EVji "hitrejši" in recimo bolj tihi (v določenih segmentih).
Not there yet ...

urosh ::

En Video od ZDF (Nemska TV) o pravi ceni EV:
https://www.zdf.de/dokumentation/planet...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: urosh ()

nekikr ::

RedDrake je izjavil:

Ampak EV-ji zaenkrat ne pridodajo k bolj komot življenju.
S polnjenjem imaš vsekakor več dela. TCO je zaenkrat še vprašljiv za veliko večino ljudi z avtomobili.
Dodana vrednost? To je pa odvisno od prioritet. Vsekakor so EVji "hitrejši" in recimo bolj tihi (v določenih segmentih).
Not there yet ...

Ti pa kar lepo nehaj s tem racionalnim sranjem. Tukaj si lahko samo ali fulJ proti ali pa fulJ za.

Okapi ::

kow je izjavil:

Tezko si predstavljam, da strosek dela ni velik faktor v ceni taksija. Verjetno je celo najvecji del stroskov..
Taksisti delajo za minimalca. In ne glede na to, kolikšen del stroškov to predstavlja, ti tega lastniki robotskih taksijev ne bodo častili. Svoj dobiček bodo maksimizirali, kar pomeni, da bodo ceno znižali ravno toliko, da bodo izrinili taksiste. Ker so ti že zdaj na meji preživetja, bo razlika za uporabnike majhna.

Recimo, pri nas je kilometer 0,7-0,8 evra. Z 0,5 evra na km taksisti ne preživijo, se pravi lahko čez palec rečemo, da bo robotski taksi stal toliko.

Pa še to ni nujno, ker taksist bo lahko uporabljal 10 let staro Dacio, robot bo pa moral vozit 10x dražji avto.

s1m0n ::

Nas bi na rok 15 let prišel električen avto v osnovi 10kEUR več tudi s tem kar v teh 15 letih ostane zaradi cenejšega vzdrževanja in cene energenta. Trenutno ni EV boljša izbira za vse...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

J.McLane ::

urosh je izjavil:

En Video od ZDF (Nemska TV) o pravi ceni EV:
https://www.zdf.de/dokumentation/planet...


Resnica je da nič ni brez posledic, ampak od tega vsaj nekaj je, avto ki mi ne smradi direktno pred nosom. Raje odprimo novo temo o "pravi ceni diamantov", ali o pravi ceni naftne industrije...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

nekikr ::

Počasi se pa premikamo k čistemu zraku: Israel Aims To Ban Gasoline, Diesel Vehicles By 2030.

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:

urosh je izjavil:

En Video od ZDF (Nemska TV) o pravi ceni EV:
https://www.zdf.de/dokumentation/planet...


Resnica je da nič ni brez posledic, ampak od tega vsaj nekaj je, avto ki mi ne smradi direktno pred nosom. Raje odprimo novo temo o "pravi ceni diamantov", ali o pravi ceni naftne industrije...

V tem dokumentarcu so na koncu pokazali tudi, da razvijajo baterije brez kobalta. Tako da bomo morali dokler jih ne razvijejo do konca (pravijo 5 let) oz. razvijejo kaj alternativnega vsekakor upoštevati tudi nehumano pridobivanje teh surovin in prav tako hude posledice na okolje zaradi tega. Bodisi v vlaganja v te regije ipd.
Kitajci vsekakor že brezkompromisno izkoriščajo te trge, zahodna industrija pa kot kaže tudi nima s tem težav, da bi počeli isto:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

telexdell ::

Gregor P je izjavil:

[
V tem dokumentarcu so na koncu pokazali tudi, da razvijajo baterije brez kobalta. Tako da bomo morali dokler jih ne razvijejo do konca (pravijo 5 let) oz. razvijejo kaj alternativnega vsekakor upoštevati tudi nehumano pridobivanje teh surovin in prav tako hude posledice na okolje zaradi tega. Bodisi v vlaganja v te regije ipd.
Kitajci vsekakor že brezkompromisno izkoriščajo te trge, zahodna industrija pa kot kaže tudi nima s tem težav, da bi počeli isto:8)

Ko bo nova baterija razvita in bo konec nehumanega pridobivanja kobalta se poraja vprašanje- ali bodo ljudje tam, kjer danes nehumano pridobivajo kobalt živeli boljše ali slabše kot nehumano živijo danes?

Le katero opravilo (bodisi v rudnikih ali tovarnah ali kmetijstvu ali...) se v državah tretjega sveta z očmi nekoga iz razvitega sveta vidi kot humano? Če bi kdo le 1% tega poskusil narediti pri nas bi ga pod ekspres poslali v čuzo. Tam pa to pomeni razliko med biti sit ali stradati.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Gregor P ::

Kolikor je bilo razvidno v dokumentarcu, se pri izkopavanju kobalta "rudarji" napolnijo pljuča s strupom, ker nimajo prav nobene zaščitne opreme, tako da predvidevam, da živijo zaradi tega dosti manj časa kot bi sicer ... ta "sicer" lahko sedaj vedno postaviš pod vprašanje, ali bi prej umrli od lakote, pod streli, mučenji lokalnih zločinskih poglavarjev, vojne ipd. ... ampak če že to delajo tudi za nas, bi jim lahko vsaj omogočili malo bolj varno izkopavanje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

J.McLane ::

Če nam je res ta kobalt tak trn v peti naj pa ponovno odprejo rudnike v razvitem svetu in naj se pač za tistih nekaj kg kobalta plača več.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Kolikor je bilo razvidno v dokumentarcu, se pri izkopavanju kobalta "rudarji" napolnijo pljuča s strupom, ker nimajo prav nobene zaščitne opreme, tako da predvidevam, da živijo zaradi tega dosti manj časa kot bi sicer ... ta "sicer" lahko sedaj vedno postaviš pod vprašanje, ali bi prej umrli od lakote, pod streli, mučenji lokalnih zločinskih poglavarjev, vojne ipd. ... ampak če že to delajo tudi za nas, bi jim lahko vsaj omogočili malo bolj varno izkopavanje.

Ampak je a ta problem res problem električnih avtov? Ali nesposobnih vlad, OZN-ja in podobnih? Naj porihtajo rudnike, jasno, bomo že plačali.

Gregor P ::

Kako misliš, ali je to problem EV?!? Mi smo rekli, da hočemo sedaj nemudoma na EV ker je to dobro za naše okolje in zdravje (tu v EU, ZDA itd.). In če smo že tako napredni in tudi ker smo že v 21. stoletju, je najbrž tudi naša dolžnost, da če že ljudje umirajo zaradi surovin, ki jih mi nujno rabimo za proizvodnjo EV (ker smo se tako politično odločili!), nekaj naredimo tudi na tem področju ... zaenkrat kot je videti ne želimo plačati nič, bi pa radi ležerno vozili EV (v resnici manj ker nam je mar za okolje, ampak ker ste mnenja, da boste prihranili pri gorivu in vzdrževanju, ker boste večinoma polnili v službah).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

svit ::

Načeloma se delež kobalta v baterijah znižuje. V baterijah Teslinega Modela 3, je danes za 60% manj kobalta, kot je bil potreben na začetku.

https://www.benchmarkminerals.com/panas...
Ni ideje

Gregor P ::

Kot rečeno so rekli v dokumentarcu zgoraj, da jim bo morda že v nekaj letih uspelo proizvajati baterije brez kobalta, ampak potem je pa tu še pridobivanje litija in posledice za okolje itd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

In če smo že tako napredni in tudi ker smo že v 21. stoletju, je najbrž tudi naša dolžnost, da če že ljudje umirajo zaradi surovin, ki jih mi nujno rabimo za proizvodnjo EV (ker smo se tako politično odločili!), nekaj naredimo tudi na tem področju ...

Ker črpanje nafte je pa delo z rožicami.
Če je njihovim vladam vseeno kako delajo, ne moremo mi nič naredit. Metanje denarja v njih ne bo rešilo nič, samo lastniki rudnikov bojo samo še bolj bogati. To je stvar politike, mi pridemo na koncu, ko bo baterija 20 evrov dražja (in nič več) zaradi varnosti pri delu v tistih rudnikih.

J.McLane ::

- 4,5 kg kobalta na Model 3
- Cena kobalta je 50.000 $/tono
- 225 $ kar predstavlja nekje 0,5% vrednosti avta
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

WarpedGone ::

Daj še izračun za i3, Leaf, VW xy.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

J.McLane je izjavil:

- 4,5 kg kobalta na Model 3
- Cena kobalta je 50.000 $/tono
- 225 $ kar predstavlja nekje 0,5% vrednosti avta

To je cena, ne pa strošek rudarjenja. Strošek je vsaj dvakrat nižji, ali pa 10x, kdo bi vedel. Malo varnosti pri delu ima vpliv na strošek, na ceno pa ne.

J.McLane ::

To je res, vseeno je zanimivo videti kako veliko govora je o neki surovini ki predstavlja 0,5 % vrednosti avta. Napihuje se pa to zadevo kot da stane najmanj 20% avta.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Ja, naj secirajo tako še proizvodnjo ICE avta in nafte, pa da vidimo kam pridemo. Sej pravim, dobro da imamo ekološko in zdravstveno ozaveščene dizel fahrerje, drugače sploh ne bi vedeli kakšna svinjarija je električni avto.

Gregor P ::

Pa ste si dejansko ogledali dokumentarec?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

D3m ::

Niso. Zato pametujejo koliko čista je proizvodnja EV. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Ja, naj secirajo tako še proizvodnjo ICE avta in nafte, pa da vidimo kam pridemo. Sej pravim, dobro da imamo ekološko in zdravstveno ozaveščene dizel fahrerje, drugače sploh ne bi vedeli kakšna svinjarija je električni avto.


Nisem vedel, da je preoblikovanje pločevine za ICE vozila bolj okoljsko sporno kot za EV.

Je kriv slab feng šuj?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

s1m0n ::

Zakaj se sploh tem surovinam za baterije reče, da so redke?
Mislim, da nam teh surovin ne bo zmanjkalo... Tako kot se pravi za nafto pa je verjetno ne bo zmanjkalo do zamenjave energenta.

Utk ::

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja, naj secirajo tako še proizvodnjo ICE avta in nafte, pa da vidimo kam pridemo. Sej pravim, dobro da imamo ekološko in zdravstveno ozaveščene dizel fahrerje, drugače sploh ne bi vedeli kakšna svinjarija je električni avto.


Nisem vedel, da je preoblikovanje pločevine za ICE vozila bolj okoljsko sporno kot za EV.

Je kriv slab feng šuj?

Jaz tudi nisem vedel, da je steklo za električni avto bolj okoljsko sporno kot za ICE. To nič ne pove, razen tega da sem se spustil na tvoj trapast nivo.

J.McLane ::

Klasična vozila za katalizatorje potrebujejo platino, trenutno se 80% vse platine porabi za vozila, v EV ni platine.

In od kje pride 75% platine?

You guessed it: South Africa
https://investingnews.com/daily/resourc...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja, naj secirajo tako še proizvodnjo ICE avta in nafte, pa da vidimo kam pridemo. Sej pravim, dobro da imamo ekološko in zdravstveno ozaveščene dizel fahrerje, drugače sploh ne bi vedeli kakšna svinjarija je električni avto.


Nisem vedel, da je preoblikovanje pločevine za ICE vozila bolj okoljsko sporno kot za EV.

Je kriv slab feng šuj?

Jaz tudi nisem vedel, da je steklo za električni avto bolj okoljsko sporno kot za ICE. To nič ne pove, razen tega da sem se spustil na tvoj trapast nivo.


Ne, samo ti ne rezumeš, da se za proizvodnjo EV uporabljajo enaki postoki kot za ICE avtomobil. Največja razlika je v okoljsko spornih baterijah. Za navaden avto že naredijo tist mini akumulator, za električni avto pa en ogromen paket baterijskih celic.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

xxxul ::

J.McLane je izjavil:

Klasična vozila za katalizatorje potrebujejo platino, trenutno se 80% vse platine porabi za vozila, v EV ni platine.

vidiš, da mamo mi čisto se svinja po Afriki >:D

Utk ::

Razlika je le v okoljsko spornih baterijah.

Ne, EV ima samo baterijo več od ICE. ICE ima pa poln kup stvari več od EV, in poln kup usranih stvari. Pa še eno zelo usrano stvar rabi do konca življenja, da gre sploh naprej.

Unknown_001 ::

J.McLane je izjavil:

Klasična vozila za katalizatorje potrebujejo platino, trenutno se 80% vse platine porabi za vozila, v EV ni platine.

In od kje pride 75% platine?

You guessed it: South Africa
https://investingnews.com/daily/resourc...


In kje se pridobijo surovine za baterijo?

Utk je izjavil:

Razlika je le v okoljsko spornih baterijah.

Ne, EV ima samo baterijo več od ICE. ICE ima pa poln kup stvari več od EV, in poln kup usranih stvari. Pa še eno zelo usrano stvar rabi do konca življenja, da gre sploh naprej.


Kakšnih usranih stvari?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Katalizator, kup različnih olj, motor, zavore, ki jih brez veze uničuje (in ustvarja pm10), namesto da bi shranjeval energijo. In bencin ali nafta.

Okapi ::

Utk je izjavil:

Razlika je le v okoljsko spornih baterijah.

Ne, EV ima samo baterijo več od ICE. ICE ima pa poln kup stvari več od EV,
Električni avti so težji od bencinskih, kar pomeni, da imajo več snovi, ki jih je treba nakopati, predelati, narediti ...

So tudi dražji, kar pomeni, da je te snovi težje nakopati, predelati, narediti ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:


You guessed it: South Africa
https://investingnews.com/daily/resourc...

Bi si skoraj upal trditi, da sta državi Južna Afrika in Demokratična republika Kongo le malo drugačni državi tudi z drugačnimi okoljevarstvenimi standardi.

Skratka EV-ji (v sedanji obliki) so v najboljšem primeru kratkoročna začasna rešitev; predvsem za nas tu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

telexdell ::

Dandanes je električnih avtomobilov le za vzorec. Večino kobalta, katerega so do sedaj nakopali v državah tretjega sveta je šlo za razne i-pade, i-fone...In ni naključje, da so najglasnejši dušebrižniki ravno uporabniki teh naprav. A ni to malce licemersko?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

Okapi je izjavil:

Utk je izjavil:

Razlika je le v okoljsko spornih baterijah.

Ne, EV ima samo baterijo več od ICE. ICE ima pa poln kup stvari več od EV,
Električni avti so težji od bencinskih, kar pomeni, da imajo več snovi, ki jih je treba nakopati, predelati, narediti ...

So tudi dražji, kar pomeni, da je te snovi težje nakopati, predelati, narediti ...

Glede cene bomo videli ko se izenačijo količine. VW sicer nima pojma, ampak po njihovih projekcijah bo leta 2025 EV 30% cenejši za narediti kot ICE avto.
Glede teže pa tudi. Tesla model X recimo ni nič težji od ostalih 5 metrskih SUV-ov. Je celo med lažjimi. Nek zoe bo zmeraj malo težji od ICE cliota, že v srednjem razredu pa bo razlika zanemarljiva. Sploh ko srednji razred tudi dobi elektro motor in manjšo baterijo, drugače pa ne bo več šel čez euro norme.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hmm ::

Na forumu evsvet.eu je nekdo objavil tole tabelo s primerjavo stroškov 5-letnega lastništva nekaterih ICE in EV modelov. Po teh podatkih so ob predpostavki 30k km letno EV-ji cenejši od primerljivih ICE-jev že po 5 letih, nekateri verjetno še prej.

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Okapi je izjavil:

Utk je izjavil:

Razlika je le v okoljsko spornih baterijah.

Ne, EV ima samo baterijo več od ICE. ICE ima pa poln kup stvari več od EV,
Električni avti so težji od bencinskih, kar pomeni, da imajo več snovi, ki jih je treba nakopati, predelati, narediti ...

So tudi dražji, kar pomeni, da je te snovi težje nakopati, predelati, narediti ...

Glede cene bomo videli ko se izenačijo količine. VW sicer nima pojma, ampak po njihovih projekcijah bo leta 2025 EV 30% cenejši za narediti kot ICE avto.
Glede teže pa tudi. Tesla model X recimo ni nič težji od ostalih 5 metrskih SUV-ov. Je celo med lažjimi. Nek zoe bo zmeraj malo težji od ICE cliota, že v srednjem razredu pa bo razlika zanemarljiva. Sploh ko srednji razred tudi dobi elektro motor in manjšo baterijo, drugače pa ne bo več šel čez euro norme.

Čisto odvisno s čim ga primerjaš ...

Tesla Model X piše, da je CUV (v družini SUV)
Dolžina: 5,036 mm
Teža: od 2,300 kg do 2,509 kg

CUV je npr. Renault Captur
Dolžina: 4,122 mm
Teža: 1,300 kg

ali pa Peugeot 2008
Dolžina: 4,158 mm
Teža: 1,045 kg

morda tudi BMW X1
Dolžina: 4,439 mm
Teža: 1,425–1,660 kg

... tako da je sedaj vprašanje, če ga primerjamo s konkretnimi SUV-ji, dosti višjega razreda

luksuzni CUV BMW X6
Dolžina: 4,909 mm
Teža: 2,100 kg do 2,340 kg

luksuzni CUV Volvo XC90
Dolžina: 4,807 mm
Teža: 2,020 do 2,160 kg

luksuzni CUV Audi Q7
Dolžina: 5,052 mm
Teža: 1,910 do 2,445 kg

... sam bi rekel, da je Tesla Model X prej kje vmes, torej upam, da boljša od prvih naštetih, ampak kljub temu najbrž ni (samo zato ker je EV) boljša od zadnjih naštetih vozil oz. v tem rangu vozil. Tako da je v bistvu dokaj težak avto.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Daj mi prosim reci, da nisi primerjal 5 metrskega SUVa s faking dvignjenim cliotom? W1 ima prav...slotehinteligenzza.

s1m0n ::

hmm je izjavil:

Na forumu evsvet.eu je nekdo objavil tole tabelo s primerjavo stroškov 5-letnega lastništva nekaterih ICE in EV modelov. Po teh podatkih so ob predpostavki 30k km letno EV-ji cenejši od primerljivih ICE-jev že po 5 letih, nekateri verjetno še prej.


Ni 30kkm malo dosti?. To je verjetno 1/3 več kot kakšna povprečna družina naredi letno.

pegasus ::

Ni ... tolk naredim s svojim avtom, pa še 50kkm z drugim ...

Utk ::

Zakaj bi bila pomembna povprečna družina dokler se električnih avtov proda v rangu procenta ali dveh? Zaenkrat komot nadomestimo vsaj 30% avtov z električnimi brez da bi bil kdo prikrajšan. Ko se bomo približali tej številki, se začnite sekirat o "povprečnih" družinah in ljudeh. Sem prepričan, da se bo takrat tist procent dvignil do 60 ali več.

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Daj mi prosim reci, da nisi primerjal 5 metrskega SUVa s faking dvignjenim cliotom? W1 ima prav...slotehinteligenzza.
V bistvu nisem, če si seveda pozorno prebral ;)

Problem Američanov je, da imajo kar neke svoje kategorije npr. da naredijo "5-metrskega cliota", vržejo not baterije in ga želijo primerjati s top luksuznim polnokrvnim SUV-jem, ker saj dolžina in teža sta isti 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

jb_j ::

VW je postavu zanimivo idejo, ker bo baje enotna platforma.
a to pomen enaka medosna razdalja za vseh pet modelov?

če bo baterijski sklop z elektromotorji pri vseh enak,
bi lahko potem teoretično kupoval le avtomobilsko kabino, dokler delujejo še vse baterije.
če kakšen sklop v baterijskem packu neha delovat, se tega zamenja.
oz. če bi hotel več moči čez 5-10let, zamenjaš le elektromotorje. (teoretično)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()
««
573 / 1165
»»