» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
564 / 1166
»»

pegasus ::

https://arstechnica.com/cars/2018/10/th... ... Kona EV v LA.
Ne vem, meni to še vedno izgleda kot en polizdelek. Odpreš haubo in pod njo velik svinčen akku za 12v porabnike. Lepo prosim no, to smo v modelarstvu rešili že pred 15 leti ...

Spock83 ::

Kaj pa mislis da ima Tesla? :D

pegasus ::

Polizdelke, saj vemo ;)

Zheegec ::

Tesla free cash flow;




TESLA Q3 REVENUE $6.824BN, EXP. $6.3BN
TESLA 3Q FREE CASH FLOW $881.0M, EST. $280.0M
TESLA 3Q ADJ EPS $2.90, EST. LOSS/SHR 15C


"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

codeMonkey ::

pegasus je izjavil:

https://arstechnica.com/cars/2018/10/th... ... Kona EV v LA.
Ne vem, meni to še vedno izgleda kot en polizdelek. Odpreš haubo in pod njo velik svinčen akku za 12v porabnike. Lepo prosim no, to smo v modelarstvu rešili že pred 15 leti ...



To dela... V modelarstvu vam ni potrebno poskrbeti, da krmilni elektroniki ne zmanjka štroma zaradi "single point fault-a".

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Ne sploh ne ... še posebej če ta model leti po zraku ;)

Če se prav spomnim Muska pred leti in če mu gre verjeti, bodo to uredili šele v modelu Y. Baje. Bomo videli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

Nikec3 ::

Zheegec je izjavil:

Tesla free cash flow;




TESLA Q3 REVENUE $6.824BN, EXP. $6.3BN
TESLA 3Q FREE CASH FLOW $881.0M, EST. $280.0M
TESLA 3Q ADJ EPS $2.90, EST. LOSS/SHR 15C



No, ni slabo. Če jim uspe tole vzdrževat (pa ne rabijo bit bajni profiti) so na konju. Njihov potencial znamke je itak večji od BMW-ja, Mercedesa in Audija skupaj.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

svit ::

Toliko o tem, da ima Tesla z vsakim prodanim avtomobilom izgubo. Marža M3 je večja od 20%.Takšnih rezultatov ni uspel napovedati še tako drzen bikec...

A še vedno velja napoved o bankrotu v Q1 2019 in nujnem dodatnem zadolževanju?
Ni ideje

pero50 ::

upam, da je to sarkazem?

Če bi se gledalo striktno kaj se je proizvedno v q3, prodalo v q3 in stroški v q3 brez kreativnega računovodstva, potem bi še vedno bili v minusu. Dokler pa prodajo iz q2 avte v q3 in ne plačujejo dobaviteljv...
če jim uspe še eno pozitivno četrtletje so verjetno na konju. Pa jim bo?

Samsung06 ::

Nikec3 je izjavil:

Na čem stoji ta nevera? Na "zamujajo", "lažejo"? Nimajo mašin? Nimajo delavcev? Nimajo znanja? Nočejo?

Stoji na tem, da nekateri ne verjamejo, da je Tesla v taki obliki kot je trenutno, sposobna poslovat z dobičkom. Tudi jaz se vedno bolj nagibam k temu.

Resno pričakujem, da se bo poskušal vmešat kak 'nadzornik trga' in poskušal zamrznit trgovanje, ker bo cifra že previsoka.

@Warpy, ti ne živiš na istem planetu.

Julij je prvi mesec v Q3 ko Elon Musk pričakuje nekaj malega profita.

Ne bo ga. Evo, moja beseda proti Muskovi. Če se motim in bo Tesla v Q3 res prikazala računovodski plus, se posipam s pepelom.

Model 3 bo interne vire dvignil na nivo, ki bo omogočal več deset odstotno letno rast brez zunanjih virov. Od tu sledi Elonov - NOČEM več zunanjega denarja (no, I do not wan't to raise capital).

Ne verjamem. Po Modelu 3 pride Model Y, pride Semi, pride,... Hkrati pa bo marža pri M3 nizka, padajo pa tudi marže pri MS in MX. Nizke so tudi marže pri energy sektorju, Solar City del pa jim itak propada.


Bo pepel?

Zheegec ::

A še vedno velja napoved o bankrotu v Q1 2019 in nujnem dodatnem zadolževanju?


Indeed. Saj sem rekel, da bo Q3 najbrž pozitiven, še naštel sem cel kup stvari zakaj. Pa še par novih se je nabralo vmes :) Bo zanimivo videti, kdo se bo podpisal pod finančno izjavo naslednji teden - glede na to, da je prejšnji CAO dal odpoved nekaj mesecev nazaj, po prvem mesecu na delu pa še njegov naslednik.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Nikec3 ::

A še vedno velja napoved o bankrotu v Q1 2019 in nujnem dodatnem zadolževanju?

Jaz srčno upam, da Tesla obstane in nabrca "lene švabe", sem pa vseeno skeptičen.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

svit ::

Mimogrede iz Tesline objave:

In Q3 Tesla already earned enough cash to pay back the $920m March 2019 notes (!), the "Cash Crunch" bear thesis is dead.
Ni ideje

WarpedGone ::

Dead stupid cannot die.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Tole poročilo se res lepo bere, predvsem te Model X/S marže zgledajo zelo lepo, če je že za Model 3 nekako nerealno, zaradi resnično nadpovprečnih prodajnih cen, ki bodo v prihodnosti padle.

Me zanima sicer, če bo kdo iz poročila izbrskal kake "sive lise".
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Truga ::

svit je izjavil:

Mimogrede iz Tesline objave:

In Q3 Tesla already earned enough cash to pay back the $920m March 2019 notes (!), the "Cash Crunch" bear thesis is dead.

tesla ni placala nobenih racunov v Q3, zdaj so v visjem dolgu kot nazadnje, kljub "dobicku": https://twitter.com/TeslaCharts/status/...

Me zanima, kok cajta bojo lahko se delal avte, nekaterih dobaviteljev niso izplacali ze od januarja. Pocasi bo verjetno zmanjkalo delov/surovin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

kow ::

Bolje od pricakovanj. Teza od visjem dolgu je bedarija, ker steje relativni dolg. Ta pa ni kaj visji. Skratka, preziveli so in si kupili dodaten cas.

Truga ::

sepravi, ce si 6 mescov zadi s poloznicami, in pol se 3 mesce ne placas si potem na boljsem?

Zheegec ::

Truga je izjavil:

sepravi, ce si 6 mescov zadi s poloznicami, in pol se 3 mesce ne placas si potem na boljsem?

Ti ne. Ker nimaš 60-dnevnega avtomatskega odloga plačila.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

kow ::

@Truga
Ce je Bill Gates dolzan 100 dolarjev ali pa klosar, je vendarle razlika...

Truga ::

ampak bill gates je v tem primeru dolzan skoraj 300 milijard.

Zheegec ::

Prva stvar, ki jo Elon naredi je da se zahvali prostovoljcem, ki so pomagali Tesli proti koncu Q3. Mimogrede, kakršno koli prostovoljstvo za profitne organizacije (kot je Tesla) je striktno nelegalno :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Vazelin ::

Lahko bi naredil "build your own tesla" storitev. Greš tja v tovarno in sam sestaviš Teslo. W1 bi šel s tremi frendi in bi sestavili teslo.

kow ::

@Truga
Nope. Relativna izguba se manjsa.

Truga ::

Nisem preprican.

kow ::

Poglej stevilke. Letos bo kaksna milijarda izgube. Podobno kot 2016. Je pa firma veliko vecja.

Truga ::

Ti zaupas stevilkam firme, ki jo tozi kup ljudi in preiskuje kup drzavnih agencij zaradi goljufij?

Jaz jim ne. Bom ko bo kdo verodostojen potrdil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Zheegec ::

Elon: "If we could produce a $35k car today we would do it"
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Utk ::

Ne bom šel gledat poročila v podrobnosti, če to sploh piše not tolk podrobno, ampak računi ti znižujejo dobiček, ne glede na to ali so plačani ali ne. Imaš več gotovine na računu, če jih ne plačaš, ampak dobička pa ne.

WarpedGone ::

>> It's odd how few people consider what adding production of 200,000 units/year in an existing factory does for the bottom line.
>> The "Tesla looses money on every car" thesis was really weird.

It's beyond odd. I've been gawping, with my jaw dropping, about it for years.

The number of people who don't seem to be able to understand basic economies of scale (fixed costs vs. variable costs) is far, far larger than I would ever have imagined, and it includes far, far too many people working as Wall Street "analysts".

I mean, I thought Wall Street analysts were bad, and I knew most people who invested in stocks were incompetent, but before I witnessed this, I would never have believed that so many of them could be unable to understand something this basic. It really is Finance 101, Economics 101, Business 101 material.

It simply astounds me. I've explained this to so many people. While I understand that random people off the street might not be capable of understanding this basic math, anyone who is working in anything remotely related to business management or financial anything ought to understand it, and it seems like over half of them don't.

Gobsmacking.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Utk je izjavil:

Ne bom šel gledat poročila v podrobnosti, če to sploh piše not tolk podrobno, ampak računi ti znižujejo dobiček, ne glede na to ali so plačani ali ne. Imaš več gotovine na računu, če jih ne plačaš, ampak dobička pa ne.

Po drugi strani jim je pa accounts receivable visoko porastel, za kar so rekli da je razlog da je zadnji dan Q3 bil nedelja. Kar je čisto nesmiselno. Earnings call z Elonom je bil zelo zanimiv. Po izrednih rezultatih (vsaj $200m več dobička, kot sem pričakoval) se je skoraj vsega govora okoli številk in rezultatov zelo izogibal. Višjega dobička od pričakovanja ne razloži niti ~10k avtomobilov, ki jih Tesla namerno ni dostavila na koncu Q2, ampak so počakali na začetek Q3 in jih knižili v Q3.

Ker je earnings call v sredo, lahko Tesla maksimalno odloži izdajo bolj podrobnega poročila regulatorjem (ki je zakonsko predpisano) na petek pozno zvečer, kar pomeni da ga bomo videli šele v ponedeljek. Ena stvar, ki je očitno dosti prispevala k višjemu dobičku je bila precejšnja ustavitev praktično vseh investicij. Superchargerji rastejo bistveno počasneje, kot so rastli prej (kljub temu, da število avtomobilov na cesti raste hitreje) in pa servisna mreža ter same servisne storitve so tudi bistveno znižale investicije.

@WarpedOne, imaš kakšne svoje besede glede Q3?

P.s.: A Deepak Ahuja (ki je daleč najbolj zaslužen za Tesla accounting magic) odhaja? Izkoristil je stock options po Teslini naznanitvi datuma objave Q3 rezultatov v ponedeljek. Kar je zelo čudno samo po sebi, ker če ne odhaja mu to ne bo nič koristilo in bo celo moral plačati višji davek na to.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

WarpedGone ::

Ford Accounts Payable = $23B

Cash on Hand = $18B 
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: tomaz- ()

Zheegec ::

imaš kakšne svoje besede glede Q3?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Utk ::

Po drugi strani jim je pa accounts receivable visoko porastel, za kar so rekli da je razlog da je zadnji dan Q3 bil nedelja. Kar je čisto nesmiselno.

Če več prodaš, imaš več terjatev in več neplačanih računov. To ni nič čudnega. Lahko še nedelja kaj prispeva k temu, res ne more ogromno, ampak ogromno je prispevalo že podvojitev proizvodnje proti lani. Lahko pa iščeš in iščeš...

Ena stvar, ki je očitno dosti prispevala k višjemu dobičku je bila precejšnja ustavitev praktično vseh investicij. Superchargerji rastejo bistveno počasneje, kot so rastli prej (kljub temu, da število avtomobilov na cesti raste hitreje) in pa servisna mreža ter same servisne storitve so tudi bistveno znižale investicije.

Ja, temu se reče nižanje fiksnih stroškov. Koliko teslinih superchargerjev še potrebujemo v Sloveniji? A ne bi prej kupili več tesel kot imamo njihovih polnilnic? Pobirajo denar za katerega so se pufali v preteklosti. Pustimo to kako daleč od tega so ostali...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Zheegec ::

Q4 2017 se je isto končala na nedeljo in bil je celo padec v accounts receivable. Njihova razlaga je specifično to, da je to zaradi nedelje. Tesla je cars in transit celo znižala (zaradi tega, ker je ~10k avtomobilov zadrževala na koncu Q2 zaradi tax credits in jih dostavila v Q3), tako da bi accounts receivable moral iti celo dol. Razen, če ima Tesla prakso dostavljati neplačane avtomobile.

Ja, temu se reče nižanje fiksnih stroškov. Koliko teslinih superchargerjev še potrebujemo v Sloveniji? A ne bi prej kupili več tesel kot imamo njihovih polnilnic?


Tesla je imela premajhno servisno mrežo že preden je bistveno povečevala prodajo z Model 3, sedaj je to že ogromna težava. Tesla ima cel kup fanatikov, ki so pripravljeni čakati po 60 dni na popravilo avtomobila, ampak vseeno to ni dolgoročno vzdržno. Pri superchargerjih so tudi že dolge vrste in ljudje čakajo po nekaj ur. Primerjava s Slovenijo ni ravno smiselna, ker Tesel tukaj praktično ni. Ne pozabit, Tesla je osnovana na "big growth story". Namesto tega režejo vse vrste investicij. Zmanjšanje SolarCity jih je udarilo za $100m po žepu v zadnjem tednu Q2 (ker niso hoteli, da se teh $100m izgube piše v Q3).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Utk ::

Nič novega ne boš napisal. Dokler so širili superchargerje ste kričali "bankrot bankrot", zdaj ko so malo zabremzali kričite "kje so superchargerji". Sej to sem napovedal že prejšni teden.

Truga ::

WarpedGone je izjavil:

Ford Accounts Payable = $23B

Cash on Hand = $18B

Kaj je point tega posta? Ker je ford slab z denarjem in ima probleme, ali pa jih bo mel kmalu, je lahko tesla se slabsa? Ne razumem.

WarpedGone ::

Cognitive dissonance - Wikipedia

Cognitive dissonance is a powerful psychological phenomenon. In this case, it's highly likely it will allow long term investors to buy stock remarkably cheaply for longer. And give the less afflicted shorts one last chance to exit at a respectable price.

The failure of the rational market hypothesis on clear display for who-ever's watching closely enough.

Although granted, some of the nonsense on Twitter is about
a) trying to polish battered reputations,
b) sway the market to improve exit price.
Zbogom in hvala za vse ribe

Truga ::

Ti se vedno mislis da je kdo v tem threadu shorter?

In prosim da razlozis kaj majo denarni problemi forda veze s problemi tesle.

Utk ::

Ford nima denarnih problemov. Je v še slabšem zosu kot Tesla, ki domnevno ima denarne probleme, ampak Ford jih v resnici nima.

Spet smo na istem kot par dni nazaj...če gledaš samo eno firmo ali tovarno in nisi videl še nobene druge, se ti marsikaj lahko zdi čudno. Pa ni, je normalno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Truga ::

Normalno je da eno leto ne izplacas dobaviteljev in serviserjev, in grejo nekateri v stecaj? Zanimivo, sem mislil da je to praksa samo v slovenistanu, da je musk boljsi od nas.

Utk ::

Ja, to je normalno, firme propadajo. Lahko delajo s profitom, pa vseeno bankrotirajo.
Žal mi je, če sem ti prvi povedal, da ni Božička...

Truga ::

aja uh

ce je tako bom pa jaz narocil iphone za $1000 in jih prodajal za 500e, dobavitelja pa enostavno ne bom izplacal. 500e cistega profita na komad, pa se hitro bom prodajal, ker so poceni.

dobavitelji bojo sicer bankrotirali, ampak to ni moj problem i guess

J.McLane ::

Kaj pa če ti je dobavitelj pol teh iPhonov dostavil nedelujočih po 500€in si jih ti hotel naprej prodajat po 700€, mu boš plačal?

Razlogov zakaj nekateri dobavitelji niso bili plačani je lahko mnogo, ampak na tem forumu vsi vse vejo in je lahko samo ena resnica.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Truga ::

Res je, razlogov je lahko mnogo, ampak samo zaradi enega te gre preiskovat kup vladnih organov in tozit kup ljudi: goljufija.

J.McLane ::

...bomo videli česa bodo na koncu obtoženi
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zheegec ::

Hmmmm

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zheegec ::

Ima kdo Teslo, ki gre počasi ven iz garancije? Prihaja Tesla "stealership".

2014; "Our philosophy with respect to service is not to make a profit on service. I think it's terrible to make a profit on service," says Musk. "And, unfortunately the way the auto dealer association is set up is that they make most of their money on service. So, obviously, this would no be a good outcome."


2018: "Yeah. Long-term, I would expect service to be a significant revenue item, and to be a positive margin contributor, as it's going to be a function about fleet size... And age... But as the warranty expires, so there is like non-warranty items then we'd expect service to positive gross margin."
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

nekikr ::

Šokantno. Tole me je pa res presenetilo :)

Zheegec ::

Ane! :)

Pa to ne bo klasičen stealership. Nič 3rd party rezervnih delov in pa 3rd party servisov. Rezervni deli samo preko Tesle, Tesla rezervne dele prodaja samo certificiranim servisom.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
««
564 / 1166
»»