» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
551 / 1208
»»

Invictus ::

Nekaj zanimivosti o litiju ;).

https://warisboring.com/the-lithium-blu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zheegec ::

https://twitter.com/elonmusk/status/104...

Apologies, we're upgrading our logistics system, but running into an extreme shortage of car carrier trailers. Started building our own car carriers this weekend to alleviate load.


Ahaha.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Magic1 ::

Ko bodo dostavljali po svetu, bodo pa še ladje naredil. Lahko tudi z raketami dostavljajo, te že ima Musk.
Magic

svit ::

Nemški inženir je nalil kozarec čistega vina: https://cleantechnica.com/2018/09/25/te...
Ni ideje

Okapi ::

Meni se bolj zdi, da je popil en kozarec vina preveč in nakvasal cel kup fantazij.>:D

Nikec3 ::

BMW po osmih letih napovedal upad dobička, kje se mu je zalomilo?

https://avto.finance.si/8939116/BMW-po-...

Poslovno okolje pa se je za prestižno znamko v le nekaj mesecih tako spremenilo, da je prvi človek BMW Harald Krüger v javnost moral poslati dobičkovno svarilo. >>Dobičkovna marža bo letos najmanj sedemodstotna, je povedal. Zadnjih 33 četrtletij oziroma dobrih osem let je dosegal dobičkovno maržo od osem do deset odstotkov.

Celotna avtoindustrija je že v krizi in še bo v malo večji. Delnice največjih proizvajalcev v zadnjih petih letih stagnirajo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Truga ::

Dobro. Crush car culture.

vostok_1 ::

Ne bom se jokal.

Obstajajo boljše alternative za svet prihodnosti.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Wrop ::

Okapi je izjavil:

Meni se bolj zdi, da je popil en kozarec vina preveč in nakvasal cel kup fantazij.>:D


Boji se kdo bo sploh še kupil polota čez pet let, če pa bo Tesla tudi ponujala avte.

Truga ::

Ze cez pet let?? hitri so pri tesli

Mesar ::

Se ne splača in se še dolgo nebo, najboljše da dizla nabaviš
Your turn to burn!

Nikec3 ::

Truga je izjavil:

Dobro. Crush car culture.

Tako nekako. Avto industrija je že nasploh zelo zrela panoga z malo inovacijami, kjer se samo še iščejo optimizacije, sinergije in ekonomija obsega. Nekaj podobnega kot bela tehnika. Posledica tega so padajoče marže in prevzemi, kjer veliki žrejo male, ki samostojno nebi mogli obstat. Dodajmo k temu še nujo, da bodo podjetja morala na veliko investirat v elektrifikacijo in težave so tukaj.

Pa da ne bi kdo mislil, da je to dobra novica za Teslo. To je zgolj dokaz, da Tesla deluje v eni izmed najbolj zahtevnih branž na svetu, zato ni nekega upanja, da bo Tesla kadarkoli imela neke bajne marže pri prodaji svojih avtomobilov. In to je tudi razlog, da Apple ne bo nikoli delal avtomobilov. Sej niso nori, da bi se vrgli v branžo s 7% dobičkonosno maržo, če sami trenutno dosegajo cca 30%.

V kolikor bi lahko bi shortal kar celotno avto industrijo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

pegasus ::

svit je izjavil:

Nemški inženir je nalil kozarec čistega vina: https://cleantechnica.com/2018/09/25/te...
Pravilno bere situacijo, a gleda v napačno smer. IMHO jih bodo povozili kitajci, skupaj z ameriko.
Mogoče malo podlage, da se mnenje tega nemca postavi v kontekst: http://www.bbc.com/capital/story/201809...

Unknown_001 ::

Oh, kako klišejsko. Vedno se najde "nemški" inženir. Zakaj ne bi bil francoski, slovenski, češki, ruski, avstrijski, danski, švedski... ?

Vi to dejansko berete?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ja, res nima smisla, da to piše nemški inženir, ker je to pisal w1 že dolgo časa nazaj.
Ja, lahko da bojo nekega dne električni bmw-ji, mercedesi, audiji, ampak kakšni bojo tržni deleži? Kakšna je verjetnost, da bojo prav enaki kot pri dizlih in bencinarjih? Prekleto majhna.

frudi ::

pegasus je izjavil:

Pravilno bere situacijo, a gleda v napačno smer. IMHO jih bodo povozili kitajci, skupaj z ameriko.
Mogoče malo podlage, da se mnenje tega nemca postavi v kontekst: http://www.bbc.com/capital/story/201809...

Še malo konteksta

Sicer se ne strinjam, da ZDA ali Tesla predstavljata pravo grožnjo evropski avto industriji. Vsaj ne, dokler Teslo vodi Musk oz. njegov ego. Vsekakor pa grožnja prihaja iz Azije, primarno Kitajske. In če kdo razmišlja, da kdo bo pa na zahodu kupoval ta kitajska jajčka od avtov - ni tako dolgo nazaj, ko se je isto govorilo za korejske avte, kitajske telefone ipd.

Ampak po drugi strani pa tudi Nemcev jaz nikakor ne odpisujem, kot nekateri zgoraj. Rado se pljuva po VAG, ampak po dizelgatah se sedaj orientirajo v elektrifikacijo bolj ambiciozno in na bolj masovni skali, kot praktično katerikoli drugi proizvajalec, razen morda Kitajcev.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Ja, res nima smisla, da to piše nemški inženir, ker je to pisal w1 že dolgo časa nazaj.
Ja, lahko da bojo nekega dne električni bmw-ji, mercedesi, audiji, ampak kakšni bojo tržni deleži? Kakšna je verjetnost, da bojo prav enaki kot pri dizlih in bencinarjih? Prekleto majhna.


W1 je le špekulant, ki manično spremlja trende prek novic.

Drugo je če si involved v delo na tem področju.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Okapi ::

Utk je izjavil:

Ja, res nima smisla, da to piše nemški inženir, ker je to pisal w1 že dolgo časa nazaj.
Ja, lahko da bojo nekega dne električni bmw-ji, mercedesi, audiji, ampak kakšni bojo tržni deleži? Kakšna je verjetnost, da bojo prav enaki kot pri dizlih in bencinarjih? Prekleto majhna.

Ampak v glavnem ne zaradi Tesle in njihovih par sto tisoč avtov na leto. Ta veliki (Nemci, Francozi, Italijani, Korejci, Japonci, "ta stari" Američani) si bodo kar lepo med seboj delali konkurenco, in si "kradli" tržne deleže, pa par velikih Kitajcev bo zraven. Vsi ti bodo lahko proizvodnjo električarjev povečevali veliko hitreje, kot Tesla.

Invictus ::

Utk je izjavil:

Ja, res nima smisla, da to piše nemški inženir, ker je to pisal w1 že dolgo časa nazaj.
Ja, lahko da bojo nekega dne električni bmw-ji, mercedesi, audiji, ampak kakšni bojo tržni deleži? Kakšna je verjetnost, da bojo prav enaki kot pri dizlih in bencinarjih? Prekleto majhna.

Vsak Bavarec kupi BMW, če ima denar.

Ker so dizli na črni listi, kupuje zdaj bencinarja.

Ko bodo ven prišli uporabni električni, bo kupil tega...

Ampak še vedno BMW ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

W1 je le špekulant, ki manično spremlja trende prek novic.

Drugo je če si involved v delo na tem področju.

Kar ne pomeni da se moti. Če si involved v to področje v Sloveniji, si nujno del nemške industrije, kateri se točno to očita - da ne dela dovolj v tej smeri, in potem jasno, da tudi ti vidiš, da se itak nič ne dela na tem, zato to vse skupaj ni nič.

WhiteAngel ::

frudi je izjavil:

Vsekakor pa grožnja prihaja iz Azije, primarno Kitajske. In če kdo razmišlja, da kdo bo pa na zahodu kupoval ta kitajska jajčka od avtov - ni tako dolgo nazaj, ko se je isto govorilo za korejske avte, kitajske telefone ipd.


Kitajski avti so jajca od avtov in bodo tudi ostala. Korejci in Japonci so pa drugo in so vedno bili. Mislim, da znata Hyundai in Nissan/Renault karte premešati v naslednjih 20 letih. Bo pa Evropa verjetno uvedla kar hud protekcionizem, če bi kazalo, da bi Nemci ostali brez pogače.

Utk ::

Vsak Bavarec kupi BMW, če ima denar.

BMW naredi 3-4 mio avtov na leto. Tega bavarci ne morejo pokupit.

Ta veliki (Nemci, Francozi, Italijani, Korejci, Japonci, "ta stari" Američani) si bodo kar lepo med seboj delali konkurenco, in si "kradli" tržne deleže, pa par velikih Kitajcev bo zraven. Vsi ti bodo lahko proizvodnjo električarjev povečevali veliko hitreje, kot Tesla.

Jasno, tesla ne more naredit 30-40 mio avtov na leto. Masovno jih bojo delali veliki. Ampak kakšni bojo tržni deleži? Tist, ki bo dovolj zgodaj dovolj ogromno pljunil v to, bo imel kapacitete, nižje cene, večje marže in spet še večje kapacitete, ostali jih enostavno ne bojo imeli. Karte se bojo premešale na novo. Sigurno bo pa nekdo ostal brez stola ko bo metla udarila v tla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

W1 je le špekulant, ki manično spremlja trende prek novic.

Drugo je če si involved v delo na tem področju.

Kar ne pomeni da se moti. Če si involved v to področje v Sloveniji, si nujno del nemške industrije, kateri se točno to očita - da ne dela dovolj v tej smeri, in potem jasno, da tudi ti vidiš, da se itak nič ne dela na tem, zato to vse skupaj ni nič.


V bistvu za nemce še najmanj delamo, kar se izdelkov za avtomobilsko industrijo tiče...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

J.McLane ::

WhiteAngel je izjavil:

frudi je izjavil:

Vsekakor pa grožnja prihaja iz Azije, primarno Kitajske. In če kdo razmišlja, da kdo bo pa na zahodu kupoval ta kitajska jajčka od avtov - ni tako dolgo nazaj, ko se je isto govorilo za korejske avte, kitajske telefone ipd.


Kitajski avti so jajca od avtov in bodo tudi ostala. Korejci in Japonci so pa drugo in so vedno bili. Mislim, da znata Hyundai in Nissan/Renault karte premešati v naslednjih 20 letih. Bo pa Evropa verjetno uvedla kar hud protekcionizem, če bi kazalo, da bi Nemci ostali brez pogače.


A se ti zavedaš da je Volvo kitajski avto?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Invictus ::

Utk je izjavil:


Jasno, tesla ne more naredit 30-40 mio avtov na leto. Masovno jih bojo delali veliki. Ampak kakšni bojo tržni deleži? Tist, ki bo dovolj zgodaj dovolj ogromno pljunil v to, bo imel kapacitete, nižje cene, večje marže in spet še večje kapacitete, ostali jih enostavno ne bojo imeli. Karte se bojo premešale na novo. Sigurno bo pa nekdo ostal brez stola ko bo metla udarila v tla.

Kateri veliki ?!?!?! Američani?

Karte se nič ne bodo premešale.

Se je lepo videlo kake probleme ima Tesla s proizvodnjo.

Dokler električni avti ne bodo nudili enake funkcionalnosti kot ICE, jih večina ne bo kupila.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Nikec3 ::

Dokler električni avti ne bodo nudili enake funkcionalnosti kot ICE, jih večina ne bo kupila.

Danes je ta večina 98%, naslednje leto bo 97%, potem bo že 95% in cel čas boste nekateri govorili, kako jih večina ne bo kupila, kot da čakate na neko točko ko bomo prišli iz 0% EV-jev na 100%. Stvari so že zdaj zelo jasne. Letos bo svetovna rast prodaje nad 50%, drugo leto tudi, od tu dalje pa številke sploh niso več zanemarljive.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

celada ::

J.McLane je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

frudi je izjavil:

Vsekakor pa grožnja prihaja iz Azije, primarno Kitajske. In če kdo razmišlja, da kdo bo pa na zahodu kupoval ta kitajska jajčka od avtov - ni tako dolgo nazaj, ko se je isto govorilo za korejske avte, kitajske telefone ipd.


Kitajski avti so jajca od avtov in bodo tudi ostala. Korejci in Japonci so pa drugo in so vedno bili. Mislim, da znata Hyundai in Nissan/Renault karte premešati v naslednjih 20 letih. Bo pa Evropa verjetno uvedla kar hud protekcionizem, če bi kazalo, da bi Nemci ostali brez pogače.


A se ti zavedaš da je Volvo kitajski avto?


Razvojci pa odgovorni ljudje na projektih so pa še kr Švedi.

Utk ::

Invictus je izjavil:

Utk je izjavil:


Jasno, tesla ne more naredit 30-40 mio avtov na leto. Masovno jih bojo delali veliki. Ampak kakšni bojo tržni deleži? Tist, ki bo dovolj zgodaj dovolj ogromno pljunil v to, bo imel kapacitete, nižje cene, večje marže in spet še večje kapacitete, ostali jih enostavno ne bojo imeli. Karte se bojo premešale na novo. Sigurno bo pa nekdo ostal brez stola ko bo metla udarila v tla.

Kateri veliki ?!?!?! Američani?

Karte se nič ne bodo premešale.

Se je lepo videlo kake probleme ima Tesla s proizvodnjo.

Dokler električni avti ne bodo nudili enake funkcionalnosti kot ICE, jih večina ne bo kupila.

Veliki so veliki ze danes, v glavnem so pa to kitajci in korejci. Americani in nemci lahko samo branijo pozicije, vsi drugi bojo pa mocno napadali.
Ce bojo ev nudili enako kot ice, jih ne rabimo. V resnici nudijo veliko vec.

BigWhale ::

Mindset slehernika je sedaj tak, da so EVji inferiorni in se dolgo bodo. To se odraza tudi v prodaji. Tesla tukaj izstopa, ker surfa na hypu in na tem, da njihov avto dejansko je boljsi od konkurence. Se vedno ni pa nic boljsi od ICE avtomobila, ki ga kupis za enako ceno, vecini ljudje ni pomembno na kaj gre njihov avto. Vendar ima Tesla tezave in ce se jih ne uspejo resiti bodo imeli se vecje tezave in to ne bi bilo dobro za njih. Trenutno se njihov najcenejsi avto prodaja za dvakratno ceno, kot je bila oglasevana. Ce vecina tistih, ki so vplacali rezervacijo, razumejo zakaj je tako, potem ni take panike. Sam se bojim, da ni tako.

Utk ::

Ljudje placujejo 25 jurjev za audi a1, ki je za take tipe kot ste vi enak kot sandero za 9 jurjev. Glih tolk je razlike med teslo 3 in bmw 3 za isti denar. V prid tesle.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Ljudje placujejo 25 jurjev za audi a1, ki je za take tipe kot ste vi enak kot sandero za 9 jurjev. Glih tolk je razlike med teslo 3 in bmw 3 za isti denar. V prid tesle.


Not sure if trolling...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

pegasus ::

https://lightyear.one/designing-lightye... ... še obstajajo ljudje s prioritetami na pravih mestih.

Unknown_001 ::

Pa avto ni avion... Ne moreš vsega žrtvovat za nizek Cd .

Avto kmalu postane nepraktičen.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ljudje placujejo 25 jurjev za audi a1, ki je za take tipe kot ste vi enak kot sandero za 9 jurjev. Glih tolk je razlike med teslo 3 in bmw 3 za isti denar. V prid tesle.


Not sure if trolling...

Kater del te je zmotu, audi in sandero ali trojke? Prakticno noben kupec tesle se ne vrne na ice avto, to je dejstvo. Lahko ima bmw 3 boljse materiale, ceprav niso nic posebnega niti tam, lahko gre celo bolje cez ovinke, ampak vse skupaj je v elektricnem avtu tolk boljse, da bi moral bit ice avto vsaj 3 razrede boljsi, da bi bil res boljsi. Ce hoce kdaj bmw te kupce dobit nazaj, mora naredit elektricno trojko. Druge variante enostavno ni.
Hudica, se tisti ki so kupili najvecjo bedo od elektricnih avtov se ne vracajo na bencin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ljudje placujejo 25 jurjev za audi a1, ki je za take tipe kot ste vi enak kot sandero za 9 jurjev. Glih tolk je razlike med teslo 3 in bmw 3 za isti denar. V prid tesle.


Not sure if trolling...

Kater del te je zmotu, audi in sandero ali trojke? Prakticno noben kupec tesle se ne vrne na ice avto, to je dejstvo.

:))

Ofak, kje te statistike pobiraš :)) from reliable sauces ofkors

https://www.avto-magazin.si/zanimivosti...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ljudje placujejo 25 jurjev za audi a1, ki je za take tipe kot ste vi enak kot sandero za 9 jurjev. Glih tolk je razlike med teslo 3 in bmw 3 za isti denar. V prid tesle.


Not sure if trolling...

No, just stupid ;).

Audija greš alhko jutri iskt, Teslo 3 dobim pa kdaj že ? 2028?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Haha, zdaj pa jaz nisem siguren ali trolas. Nemski minister...samo bedni zadnji poskus zaustavitve nezaustavljivega. V vseh anketah tipa "would buy again" tesla vodi za nekaj redov velikosti pred ostalimi "ljudskimi" znamkami, pa tudi pred porseji, ferrariji in podobnimi. Ceprav so slabo narjene in drage za popravljat. To ne pove tolk kolk so tesle dobre, ampak kolk je elektrika dobra. Ker ljudje so zadovoljni tudi z i3 in podobnimi.

fikus_ ::

Ko nekdo napiše " . . . to je dejstvo . . . " In ne podkrepi s kredibilnost virom, pomeni samo to, da piše s predsodki, katerim sam verjame. Kar pa ponavadi pomeni, da je zadeva daleč od dejstva!
Oprosti Utk, sem moral to napisat!

Unknown_001 ::

fikus_ je izjavil:

Ko nekdo napiše " . . . to je dejstvo . . . " In ne podkrepi s kredibilnost virom, pomeni samo to, da piše s predsodki, katerim sam verjame. Kar pa ponavadi pomeni, da je zadeva daleč od dejstva!
Oprosti Utk, sem moral to napisat!


Temu se reče dogmatizem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Ne, temu se rece anketiranje:
https://www.google.si/amp/s/amp.busines...
https://www.google.si/amp/s/www.csmonit...
https://www.google.si/amp/s/insideevs.c...


Prej pristransko vrednotenje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Itak. Vsi, ki ne castijo audija so pristranski. In jasno da je pristransko, ampak samo to je na koncu pomembno, si zadovoljen z avtom da ga bi se enkrat kupil ali ne.

https://cleantechnica.com/2016/01/09/1-...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Itak. Vsi, ki ne castijo audija so pristranski. In jasno da je pristransko, ampak samo to je na koncu pomembno, si zadovoljen z avtom da ga bi se enkrat kupil ali ne.

https://cleantechnica.com/2016/01/09/1-...


Pa kaj maš ti z Audijem ? Ti kr neke svoje nevmesne prebliske streljaš. Dej se umir.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Kaj imas pa ti z nemci? Ce se lahko serje po kitajcih, korejcih in francozih, ne samo avtih, ne vem zakaj bi treba sparat nemce.

Stari maček ::

svit je izjavil:

Nemški inženir je nalil kozarec čistega vina: https://cleantechnica.com/2018/09/25/te...

Tole je seveda čista neumnost:

Tudi prihodnji najavljeni modeli BMW, Daimlerja, Porscheja, VW in Audi za prihod v letu 2020 ali 2025, če lahko zaupamo njihovim uradnim izjavam, niso zasnovani tako, da bi bili danes bolje zasnovani kot Tesla. Če je tako, potem je nesporna resnica, da nemški proizvajalci avtomobilov nimajo tehničnega znanja in izkušenj za gradnjo avtomobila, kot je Tesla.


Kolikor poznam samo baterije od BMW, so svetlobno leto pred Teslo. Medtem, ko imajo Tesline življensko dobo 6 do 7 let, imajo BMW-jeve preko 20.

Utk je izjavil:

Haha, zdaj pa jaz nisem siguren ali trolas. Nemski minister...samo bedni zadnji poskus zaustavitve nezaustavljivega. V vseh anketah tipa "would buy again" tesla vodi za nekaj redov velikosti pred ostalimi "ljudskimi" znamkami, pa tudi pred porseji, ferrariji in podobnimi. Ceprav so slabo narjene in drage za popravljat. To ne pove tolk kolk so tesle dobre, ampak kolk je elektrika dobra. Ker ljudje so zadovoljni tudi z i3 in podobnimi.


In kaj je po tvoje, razen cene, narobe z i3?

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Bos dal kak link na 6, 7 let?

S ceno i3 ni nic narobe. Narobe je to, da to ni bmw. Je cisto vseeno ce bi wartburg gor pisalo. Tudi ce zanemarimo da je narejen tako, da ga je nemogoce delat mnozicno.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Kaj imas pa ti z nemci? Ce se lahko serje po kitajcih, korejcih in francozih, ne samo avtih, ne vem zakaj bi treba sparat nemce.


To bi mogu jst tebe vprašat. Ker si bolan na DE
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Stari maček ::

Utk je izjavil:

Bos dal kak link na 6, 7 let?

S ceno i3 ni nic narobe. Narobe je to, da to ni bmw. Je cisto vseeno ce bi wartburg gor pisalo. Tudi ce zanemarimo da je narejen tako, da ga je nemogoce delat mnozicno.

Kljub temu, da je tule link, boš verjetno ti še vedno nakladal o superiornosti Tesle. Čeprav je lahko življenska doba njihovih baterij celo le 4-5 let...

janig ::

Utk je izjavil:

Kaj imas pa ti z nemci? Ce se lahko serje po kitajcih, korejcih in francozih, ne samo avtih, ne vem zakaj bi treba sparat nemce.

Nemci so Übermensch in nasi gospodarji. Jasno?

BigWhale ::

SEC je vlozil tozbo proti Musku. Ouch.

https://twitter.com/Reuters/status/1045...
««
551 / 1208
»»