» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
526 / 1166
»»

RedDrake ::

In other news, prejšnji četrtek je bila še ena smrtna žrtev, ko je neka Tesla spet slučajno zašla v betonsko prepreko na avtocesti v Švici ter posledično zagorela in kremirala voznika.
Tesel je na cestah koliko, 300k?
Skupaj so bile že minimalno štiri smrtne žrtve zaradi ognja v 2018.
Za primerjavo, na SLO cestah, kjer se vozi 1.5M vozil vseh možnih starosti in vprašljive vzdrževanosti je v nesrečah zaradi ognja umrlo 0 ljudi.
Ni mi všeč ta statistika ...

kow ::

To kar ti pises ni statistika, ampak anekdote.

vostok_1 ::

Okapi je izjavil:

Ja, zadeve urejene, glavni inženir odšel na zaslužen "dopust".;)

Tesla's Senior VP of engineering, Doug Field, who has been leading vehicle engineering at the automaker, is taking a leave of absence for an undisclosed period of time.

The news was first reported by the Wall Street Journal and confirmed by Tesla.

A Tesla spokesman said in a statement:

"Doug is just taking some time off to recharge and spend time with his family. He has not left Tesla."


Oh man. Prebral sem..."He has not left Tesla since."
Kar me sploh ne bi presenetlo, glede na to da Musk terja od delavcev skoraj Scientology level, cult dedication.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Invictus ::

kow je izjavil:

To kar ti pises ni statistika, ampak anekdote.

https://www.rt.com/news/426744-tesla-sw...

https://www.zerohedge.com/news/2018-05-...

Ni ravno anekdota, vsaj ne za mrtvega Nemca...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

RedDrake ::

kow je izjavil:

To kar ti pises ni statistika, ampak anekdote.

Do elaborate, please ...

Okapi ::

Ko smo že ravno pri statistiki, Musk se je pred kratkim na veliko hvalil, da v ZDA umre en človek na 80 milijonov prevoženih milj, v teslah pa en na 300 milijonov prevoženih milj (rečeno na pamet, točne cifre lahko vsak zgugla). In hotel s tem povedati, da so tesle najvarnejši avti.

Čakam, da bo kdo izbrskal podatke za kakšen novejši model Volvota, BMWja, Mercedeza ... Ker sem precej prepričan, da jih je kar nekaj, ki imajo boljšo statistiko.

RedDrake ::

Saj je bilo v tej temi (ali oni drugi o M3) objavljenih kar nekaj deset SUV-ov, ki imajo 0 (z besedo nič) smrtnih žrtev - nekateri recimo tudi precej stari (stari Volvo XC90 se mi zdi).
V slo je drugače požar na avtomobilih kot posledica prometne nesreče precej redek pojav.
V povprečju je tam nekje okoli 10 takih požarov/nesreč letno.
(Vir: SPIN URSZR)
Je pa veliko požarov na vozilih iz vzroka "neznano" (aka samovžig zaradi napake).
O smrtih kot posledice teh požarov je težko izbrskati podatke, z malo ročnega dela pa se pride na številko 0 za zadnje leto.
Morda, če ne bom imel boljšega za počet eventuelno popišem vse nesreče s smrtmi v SLO, za recimo zadnjih 10 let, pa bomo imeli kaj uporabnega za diskutirati ...

RedDrake ::

RedDrake je izjavil:

Saj je bilo v tej temi (ali oni drugi o M3) objavljenih kar nekaj deset SUV-ov, ki imajo 0 (z besedo nič) smrtnih žrtev - nekateri recimo tudi precej stari (stari Volvo XC90 se mi zdi).

Tole je moja napaka (sem imel deset napisano, pa pozabil zbrisati)!

kow ::

RedDrake je izjavil:

kow je izjavil:

To kar ti pises ni statistika, ampak anekdote.

Do elaborate, please ...


Za zacetek bos moral napisati katere organizacije zbirajo to statistiko po posameznih drzavah/celinah. Nato pa poiskati podatke.

RedDrake ::

Imaš prav.
Tesle so najbolj varna vozila na svetu.
Ampak razmisli o tem.
V mestu A je bilo v zadnjih 120-ih dneh pet umorov, a dolgoročne statistike ni.
V mestu B pa v zadnjih desetih letih 0 umorov, podatek je iz dolgoročne statistike.
Ali je potrebna statistika za A, da se vidi, da je A bolj nevaren od B? Ali gre pri A za anekdotalen primer?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

kow ::

Nekam obcutljiv si:
- nikjer nisem trdil, da so tesle najbolj varna vozila na svetu.
- sem razmislil, tvoji zakljucki so popoln bullshit

Z lahkoto si izmislim situacijo kot:
V mestu A je prislo do prepira med dvema tolpama in v kratkem casu je bilo 5 umorov -> ubit ni bil noben "civilist"
V mestu B delujeta isti tolpi. Cez 1 teden je v mestu B ubitih 7 ljudi.

Katero mesto je varnejse?

svit ::

Mogoče bi bilo dobro najprej razčistiti:
- število nesreč vozila A (Tesla) glede na število vseh vozil A in število nesreč vozila B (nek random ICE avtomobil) glede na število vseh vozil B.
- število nesreč, pri katerih se je vozilo A ali B vžgalo, znotraj števila nesreč A ali B.

Šele potem lahko začnemo govoričiti o tem, da se Tesle zelo rade "vžgejo".
Ni ideje

RedDrake ::

A se delate neumne, ali ne?
V Teslah je v ognju umrlo n > 0 ljudi.
V SLO je v statistično nezanemarljivem obdobju v ognju v vozilih umrlo 0 ljudi.
Ja, ni direktno primerljivo, jasno, ampak pove, da prej umreš v Tesli v ognju, kot v SLO v random vozilu v ognju. A je to res, ali ne?

kow ::

Morda pa bolj sportna vozila bolj pogosto gorijo, ker je z njimi vec nesrec...
Ne vem, in za razliko od tebe ne delam hitrih zakljuckov.

Zheegec ::

RedDrake je izjavil:

A se delate neumne, ali ne?
V Teslah je v ognju umrlo n > 0 ljudi.
V SLO je v statistično nezanemarljivem obdobju v ognju v vozilih umrlo 0 ljudi.
Ja, ni direktno primerljivo, jasno, ampak pove, da prej umreš v Tesli v ognju, kot v SLO v random vozilu v ognju. A je to res, ali ne?

To ni ravno poštena primerjava. Če gledaš "Slo", potem gledaš več avtomobilov in bistveno starejše avtomobile, kot če gledaš celotno floto Tesla vozil (~200k).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

SimplyMiha ::

Že mora bit nekaj narobe, če je flota starejših vozil statistično varnejša od Tesle.

Magic1 ::

Torej ni fer do naših starih jajc, ki se vseeno veliko bolje odnesejo... Verjetno Musk še vedno operira z eno leto starimi številkami, ker zadnje leto jim gre res slabo v primerjavi s prjšnjimi leti.
Magic

Zheegec ::

Ja, preprosto ne moreš primerjati flote avtov, kjer je najstarejši star ~6 let s floto avtov, kjer je cel kup avtov starih 10, 20+ let. Poleg tega je pa še minimalna nakupna cena te ~6 let stare flote minimalno $50k, medtem ko $50k ni tudi blizu povprečni nakupni ceni Slo avtomobilov.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

Če je s starimi avti več nesreč, ne moreš narediti preproste primerjavi in reči, da so tesle bolj varne (mogoče so, mogoče niso). Za to Muskova primerjava med teslami (1 mrtev na 300 milijonov milj) in vsemi ostalimi avti (en mrtev na 80 milijonov milj) ne pove, da so tesle res 4x bolj varne.

Ampak če pa v starih avtih manj ljudi zgori kot v teslah, pa lahko rečeš, da so tesle v tem pogledu nevarnejše. Razen če misliš, da avti s staranjem postajajo bolj ognjevarni.;)

Okapi ::

Slabe novice za Teslo.
A Tesla Model S that crashed into a stopped fire truck at high speed was operating in Autopilot mode, the driver of the car told Utah police officials
Voznica je gledala telefon, ne ceste, avto pa s polno hitrostjo v stoječ gasilski avto.

Musk je pa že tvitnil, kako super je tesla, da si je voznica samo gleženj zlomila, ker v kakšnem drugem avtu bi se pri taki hitrosti ubila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Nikec3 ::

Leafova baterija je očitno "totalen shit" iz več vidikov. Vsi zapovrstjo dosegajo večji doseg z Ioniq-om (28 kWh) kot z novim Leafom (40 kWh).

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Magic1 ::

Ni nujno, da je baterija zanič. To da te 40kWh energije ne pripelje enako kot 28kWh v drugem avtu, je bolj problem pretvornika in motorja. Ali pa šparajo baterijo (se bojijo degredacije, zaradi fiaska pri enki) in sploh ne koristijo 40kWh.
PS: Itak je video delan pri -15°C :D Leaf nima active "coolinga", torej tudi gret ne more baterije. Kar je seveda konkreten problem v teh razmerah.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Nikec3 ::

Magic1 je izjavil:

Ni nujno, da je baterija zanič. To da te 40kWh energije ne pripelje enako kot 28kWh v drugem avtu, je bolj problem pretvornika in motorja. Ali pa šparajo baterijo (se bojijo degredacije, zaradi fiaska pri enki) in sploh ne koristijo 40kWh.
PS: Itak je video delan pri -15°C :D Leaf nima active "coolinga", torej tudi gret ne more baterije. Kar je seveda konkreten problem v teh razmerah.

Cel sistem je šibak, da. :)
Nissanu bo potrebno glede tega na veliko gnjaviti, ker to kar se je Bjornu dogajalo v tem videu je nesprejemljivo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Magic1 ::

Dvomim. Nissan dela avte za cel svet, kaj jih briga za ene norce, ki hočejo imeti EV v polarnem pasu.
Magic

WarpedGone ::

Australia's Kidman Resources to supply lithium hydroxide to Tesla
"The deal is for an initial three-year term on a "fixed-price take-or-pay basis" from the first product delivery, and contains two three-year term options"
Zbogom in hvala za vse ribe

svit ::

Ko se je že govorilo o odhodu dobrih kadrov iz Tesle in kaj to pomeni.

BMW-ju je "pobegnilo" jedro EV oddeleka, ki je razvijal i3 in i8 k... Kitajcem.
BMW Loses Core Development Team of Its i3 and i8 Electric Vehicle Line

Še v nemškem jeziku: http://winfuture.de/news,91962.html

Lako ćemo...
Ni ideje

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: svit ()

Spock83 ::

Te kitajce je treba po prstih. Vse pokradejo in potem imajo "svoj" razvoj.

darksamurai ::

Mogoče pa BMW premalo ceni dobre inženirje. ;)

Nikec3 ::

https://insideevs.com/bmw-i8s-not-plann...

No Future Plans For A BMW i8s Due To Lack Of Demand
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

Nikec3 je izjavil:

https://insideevs.com/bmw-i8s-not-plann...

No Future Plans For A BMW i8s Due To Lack Of Demand
Že spet en pretenciozen naslov. Ni vzrok pomanjkanje zanimanja, temveč
Customers are very happy with the performance it has

Nikec3 ::

Že spet en pretenciozen naslov. Ni vzrok pomanjkanje zanimanja, temveč
Customers are very happy with the performance it has

No ja... Če daš na stran BMW filter, je tole eno in isto.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Tody ::

Ja kolk pa je je I8?

Emobi ::

I8 je okrog 150.000€; to je niša avtomobilov superšportnikov, ki ima omejeno uporabnost za po mestu, za nakupovanje, za potovanje... je izključno za (zelo drago) zabavo. Za vstop in izstop iz vozila pa rabiš malce akrobatskih spretnosti...
Nekaj se je govorilo, da bo leta 2020 prenovljen in izključno električni, ne več hibrid.

Mufasa ::

darksamurai je izjavil:

Mogoče pa BMW premalo ceni dobre inženirje. ;)


Ne samo to. Taglavni val akvize zahodnih inženirjev s strani kitajcev šele prihaja...v vsakem možnem Greenfieldu. (EV, AI, VR, AR,..) To je nov način vojne.

BMW in ostali so močno zavrti s strani Sindikatov in raznih salary capov ter svinjskih davčnih zakonov. Vsi zaposleni vedo v kateremu ballparku se ti vrti plača (ajt bonusa ne vejo ;) )

Po pa pride kitajc ki da inženirju NBA like plačo 1,5mio na let pa še performance bonus 100% in se vsi čudijo da je šu tja.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

BigWhale ::

Zadnjih par postov sem pobrisal, ker vas je zacel zanasat in nima noben ASR/ESR vklopljenga.

Zheegec ::

The Fremont car plant has been COLLATERIZED (May 3rd). Clear sign $TSLA bankers (Deutsche Bank?) are deeply worried



Goldman Sachs says Tesla will need a major cash infusion.


Goldman Sachs has a "sell" rating and $195 price target for TSLA stock.



Musk Has Heavily Leveraged His Holdings Of Tesla While Tesla's Financial Leverage Has Risen

Rekel bi, da se počasi začenja konec "happy times" za Teslo. Glavno vprašanje je, če bo lahko Musk še dokapitaliziral Teslo. Če bo, bo preživela še nekaj let. Če ne, se lahko zelo hitro zaplete.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

Če bo hotel v naslednjih 2-3 letih zagnati proizvodnjo vlačilca in Y, zgraditi tovarno na Kitajskem in povečati proizvodnjo trojke na 10.000/teden, bo potreboval najmanj 10 milijard, raje kakšno več. Naslednje leto mu zapade tudi za milijardo posojila. S proizvodnjo avtov bo, če bo šlo vse po sreči, v tem času komaj dobro sprotne stroške pokrival, dobička na razpolago za velike investicije bo bore malo. Vprašanje je torej, koliko časa bodo vlagatelji še verjeli zgodbi o svetovni dominaciji.

Zheegec ::

Popolnoma nič ne kaže, da mu bo uspel dobiček v dveh četrtletjih letos. Mogoče v enem. Pa še to bo samo zaradi prodaje EV kreditov v tistem četrtletju. Treba bo še dosti denarja za pokritje tekočih izgub in pa reprogramiranje posojih po višjih obrestnih merah.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Magic1 ::

To je vsem jasno, da ne bodo pozitivni še vsaj leto, če ne več (jaz pravim, da vsaj še tri). Vse je odvisno od Muska, če bo sposoben izvleči še zadosti miljard od nekje, da bo lahko Tesla obratovala.
Magic

Zheegec ::

Tudi, če bo obratovala. Tesla je trenutno vredna 10x več, kot bistveno bolj uspešna podjetja v isti branži (Toyota recimo). Trenutna cena delnice je osnovana na planih o "svetovni dominaciji", ki so praktično nemogoči pri trenutnih razmerah.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Magic1 ::

Cena je lahko v višavah, seveda max do naslednje krize. Dokler Musk uspešno prepričuje, da so korak pred ultimativnim uspehom, bo zadeva tekla dalje. Zdaj lahko le upamo, da bo to čim dlje in da ne bo treba nam pretirano plačat.
Magic

Nikec3 ::

Vredno omembe je tudi to, da vso to Muskovo trolanje, pa Boring company, pa Musk Candy, pa opeke za favele,... Vse to zbija ceno delnice Tesli! Ker ga investitorji težko jemljejo resno. Vprašanje časa, kdaj bodo Muska odnesli iz Tesle.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Magic1 ::

Problem je, ker je Tesla že tako globoko v dreku, da brez Muska doživi instantni šok. Vse kar jo drži pokonci je njegov PR bullshit.
Magic

Zheegec ::

Vprašanje časa, kdaj bodo Muska odnesli iz Tesle.

Najbrž nikoli, dokler Tesla normalno funkcionira. Brez Muska Telsa instant izgubi 90% vrednosti delnice in bankrotira. Ne zato, ker je takšen "genij", ampak ker hype okoli njega in njegovih obljub drži ceno delnice tako visoko.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Vazelin ::

a ni to neke vrste ponzijeva shema? Prej so vlagali rezervacije za M3, potem roadster, zatem Semi. Kaj potem, ko ne bo več idej, kako izpraskati denar, ko ne bo novih vlagateljev? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

Magic1 ::

Itak, samo je malo grey area in je zato dovoljeno. Moraš ravno prav ponujat, da gre zadeva skozi.
Magic

Okapi ::

Počakaj, da ti W1 razloži Muskov master plan (in svoj upokojitveni načrt)>:D

Nikec3 ::

Vazelin je izjavil:

a ni to neke vrste ponzijeva shema? Prej so vlagali rezervacije za M3, potem roadster, zatem Semi. Kaj potem, ko ne bo več idej, kako izpraskati denar, ko ne bo novih vlagateljev? :D

Točno to je. Tesla lahko deluje samo tako dolgo, dokler investitorji verjamejo, da bo naslednji produkt prinesel profit.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

Vazelin je izjavil:

a ni to neke vrste ponzijeva shema? Prej so vlagali rezervacije za M3, potem roadster, zatem Semi. Kaj potem, ko ne bo več idej, kako izpraskati denar, ko ne bo novih vlagateljev? :D

Ja, ampak glavni "scheme" ni $$$ od rezervacij, ampak od ljudi, ki so vložili milijarde $$$ direktno v Teslo. Dokler Tesla ne bankrotira, lahko dobiš 100% denarja od svoje rezervacije za Tesla Roadster (in ostalo) povrnjene.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
««
526 / 1166
»»