» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
525 / 1180
»»

Invictus ::

Utk je izjavil:

Invictus je izjavil:

Klasičen motor samo skrbi za generacijo elektrike. Dela kot generator...

Avto se vedno pelje na električni pogon...

Znas nasteti iz glave dva taka avta?

Preberi članek... Če znaš seveda angleško...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: jan_g ()

Utk ::

Pisalo se je o hibridih na splosno, ne o tistem enem, ki bo, ce bo.

Generator je samo na videz dobra ideja. V resnici rabis vsaj 40, se boljse 60, konjski generator, da lahko vzdrzuje neko hitrost tudi po klancu na avtocesti. Ce ze imas tako mocan motor not, pa vsako firmo premami to moc speljat direktno na kolesa, pa zraven malo polnit baterije, ce ze treba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Invictus ::

Če daš reply na specifičen post, ga vsaj drugič preberi...

Mazda gre v pravo smer. Sicer je to Volvo naredil že precej let nazaj, mislim da v 70tih, ampak takrat se to ni prijelo.

Evo, pa še Nissan zate...

https://www.express.co.uk/life-style/ca...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

J.McLane ::

Nissan prodaja Note e-Power, zaenkrat samo na Japonskem, naj bi se širili v US. Ampak na Japonskem ima tak Note 24% višjo porabo kot Prius, toliko o smiselnosti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Nikec3 ::

Magic1 je izjavil:

Kakšna je prednost hibridov? V avtu daš najbolj varčen motor, cca 100 konjev ali manj. Z dodatnim električnim pogonom dodaš konjev avtomobilu po želji kupca. V navezi z 10kWh baterijo imaš že zadosti dosega za vse kratke/mestne vožne. Električni del poskrbi, da klasika deluje skoraj vedno optimalno (ali sploh ne), še posebno se to pozna z vožnjo po mestu, kjer regeneracija še dodatno pripomore. Cena dodatnega električnega motorja bo na nivoju doplačila za močnejši motor. 10kWh baterija bo za drobiž (glede na to da tukaj nekateri že dolgo čivkajo o "10kEUR" za 70-80kWh baterijo).

Lahko bi napisal še 2x daljši esej, dejstvo je:



@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Magic1 ::

Dejstvo je, da limaš samo grafe od PHEV. Že nalimano zgoraj, kjer je podatek, da je Toyota samo Priusov prodala lani 1500000 (miljon in pol). Vsi Priusi so hibridi!
PHEVov se do sedej ni izdelovalo, ker ni bilo smisla (predraga baterija). Bolj ko se bodo baterije cenile, bolj bo zadeva aktualna.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Malajlo ::

Nikec3 je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Par sekund na googlu pove koliko je samo Toyota prodala hibridov, koliko EVjev je bilo prodano lani?
https://www.autoblog.com/2018/02/02/toy...

Eni imate zelo velike probleme s statistiko (mogoče je že matematika problem).

Glej kolega, lahko narediva kako stavo v zvezi s hibridi, ampak dejstvo je da je to slepa veja. Podobno kot metan, CNG in podobno.

CNG in metan v automotive sceni je eno in isto. Poleg podobnega (še tekoč in zmrznjen CH4 ali plazma? Ker zmanjka agregatnih stanj!) Vsekakor je CNG najboljši (po odtisu CO2 in zalogah) naslednik goriva za ICE. Brazilci se vozijo na špirit, benz, plin in še na dobro voljo z istim agregatom. Hkrati ravno ne, a vendar. Samo še na fotone manjka? Zaostali, pa se može?
Razen če si metan zamešal z vodikom. Samo en C več, ampak naj bo. Ker vodik pa res ni uporaben, to se strinjam. Niti kot gorivo za ICE niti kot za FC.

J.McLane ::

V EU rast PHEV 60% rast BEV pa "samo" 34%, če vključiš Norveško so deleži takoj drugačni:
https://insideevs.com/q1-passenger-plug...

Vse je odvisno od ponudbe posameznih modelov, ponudba je za moje pojme še vedno premajhna, da bi iz tega vlekli neko statisitko prodaje PHEV in BEV.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Utk ::

Tako je. Jaz sem absolutno za BEV, ampak če bi danes moral nekaj kupit, bi verjetno vseeno vzel tistega plugin ioniqa. Ker "300" km mi je malo premalo, 40-50 samo na elektriko, ostalo pa na bencin, bi pa šlo čez.

Okapi ::

Na Floridi dva srednješolca zgorela v tesli S. Tole gorenje ob nesrečah je očitno vseeno kar problematična zadeva, kljub vsemu.

Magic1 ::

To je problem litijevih baterij. So načini, da se jih naredi negorljive, seveda na račun kapacitete. Trenutno se trudijo stisnit vsak procent iz njih, ko pa bo zadeva zelo razširjena, bo pa potreba gledat tudi na varnost. Teslina postavitev baterij čez 2/3 avta je seveda super za lego, vendar je baterija toliko bolj izpostavljena v primeru nesreče. Zato tudi uporabljajo cilindrične verzije baterij, ki so še najbolj varne, vendar v primeru hujše nesreče, kjer se del avtomobila popolnoma zmečka, to ni zadosti. S časom bo potreba zagrizet v negorljive verzije, kar bo potisnilo baterije glede cene/kapacitete kakšni dve stopnji nazaj.
Magic

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

Na Floridi dva srednješolca zgorela v tesli S. Tole gorenje ob nesrečah je očitno vseeno kar problematična zadeva, kljub vsemu.


Ja, sem ze vceraj bral. :/ Vprasanje a je to tak problem, kot ga mediji predstavijo. Pogledati bi bilo treba koliko ICEjev zagori in koliko ljudi nastrada zaradi tega. Vprasanje tudi kako opremljeni so gasilci za primere, ko gorijo litijeve baterije.

freezby ::

Res bi bilo potrebno videti/podati statistiko, koliko ljudi umre v avtopožarih na Floridi. Zagotovo so baterije faktor tveganja, a tudi tank bencina ni ravno nedolžna zadeva. Poglejte kaj se v Rimu dogaja, kjer gorijo mestni avtobusi kot za stavo že več kot leto dni, zdaj pa ko sta dva eksplodirala v samem centru pa sta pritegnila pozornost tudi angleških medijev (se pravi tudi naših ;-)

Tenth bus explodes in Rome this year after 'short circuit'

Že v Sloveniji dokaj redno gorijo avtomobili - kolega profi gasilec mi je rekel, da v toplih dneh vsak dan zagori vsaj en avtomobil.

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

Okapi je izjavil:

Na Floridi dva srednješolca zgorela v tesli S. Tole gorenje ob nesrečah je očitno vseeno kar problematična zadeva, kljub vsemu.


Ja, sem ze vceraj bral. :/ Vprasanje a je to tak problem, kot ga mediji predstavijo. Pogledati bi bilo treba koliko ICEjev zagori in koliko ljudi nastrada zaradi tega. Vprasanje tudi kako opremljeni so gasilci za primere, ko gorijo litijeve baterije.
Bencinskih avtov je na cestah 100x več kot električnih.

Pa tudi je razlika med gorenjem bencina in litija. Bencin v skrajno redkih primerih sicer eksplodira, sicer pa gori precej počasneje in manj intenzivno, tako da lahko mimoidoči gasijo.

BigWhale ::

Saj razlike med gorenjem litija in bencina so znane, to ni sporno. Mene je sam tko na splosno zanimalo koliko avtomobilov zagori v nesrecah.

Ne vem, ce se je ze kdaj zgodilo, da je prislo do dejanske eksplozije pri prometni nesreci. Vsaj ne taksne, da bi bencin eksplodiral. Bencin sicer hitro gori in se lahko hitro vname, ni pa primerljiv z litijem.

vostok_1 ::

A ni, da litij praktično ne moreš pogasit, razen tako, da mu povsem onemogočiš dostop kisika?
Za bencin, enkrat ko odvzameš energijo za gorenje ga je potrebno ponovno prižgat.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

BigWhale ::

Ja, litij lahko gasis samo s prahom, ker gre za tip D ognja, ko gorijo kovine. In za pogasit en tak battery pack najbrz rabis kr precej prahu.

WarpedGone ::

Mene je sam tko na splosno zanimalo koliko avtomobilov zagori v nesrecah.

Če bi te res, bi to že vedu - odgovor je trivijalno najt: v USA kakih 500 VSAK DAN (Highway vehicle fires), po trije mrtvi vsake dva ni...
Ampak dokler je v igri bencisko gorenje in smrti, se o tem ne govori sploh. Ni seksi.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Mene je sam tko na splosno zanimalo koliko avtomobilov zagori v nesrecah.

Če bi te res, bi to že vedu


A je teb ze kdo rekel, da delujes rahlo paranoicno?

Utk ::

Ja, vsak tisoči avto zgori na leto, tudi pri nas. Tudi s tako malo električnimi avti kot je pri nas, bi kak že zagorel, če ne bi večinoma goreli malo starejši (od 5 let recimo). Čisto možno da še letos tudi pri nas kak zagori. In bo novica...o treh, ki so zgoreli včeraj in bojo danes, je ni.

Okapi ::

V ZDA imajo trenutno kakšnih 300 milijonov vozil, in nekaj manj kot 200.000 tesel. Se pravi 1500x več drugih avtov. Če na leto umre 500 ljudi v požarih, bi statistično gledano "smel" v teslah umreti 1 vsaka tri leta. Pri čemer zanemarimo, da so tesle novi avti, med ostalimi je pa ogromno starih, slabo vzdrževanih krip (povrečna starost je okoli 10 let).

Invictus ::

WarpedGone je izjavil:


Če bi te res, bi to že vedu - odgovor je trivijalno najt: v USA kakih 500 VSAK DAN (Highway vehicle fires), po trije mrtvi vsake dva ni...
Ampak dokler je v igri bencisko gorenje in smrti, se o tem ne govori sploh. Ni seksi.

Seveda se ponavadi pozabi povedati, da ne zagori zaradi bencina, ampak večinoma zaradi preboja elektrike ali puščanja cevi za bencin ter vžiga le tega zaradi previsokih temperatur, ko le ta kaplja na vroči motor ;)...
Poleg tega sam bencin ne gori, ampak gorijo njegovi hlapi...

Pa ravno ZDA si dal za primerjavo, ko se vozijo s tistimi 30+ leti avti na veliko...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Treba je tudi gledat populacijo enih in drugih. V Ameriki imaš v golfu statistično trikrat večje možnosti, da umreš, kot v focusu (ali je bil prius?), pa sta približno enako varna avta.

No, tu je link: http://www.iihs.org/iihs/topics/driver-...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

feryz ::

V Ljubljani je od enega EV vozila za javni transport, zgorelo eno EV vozilo. Povprečje je kar OK.
Je pa res, da je iz 100 posto izgorelih, padlo na samo 50. Tako da se naglo izboljšuje.

kaj_ti_mar ::

Utk je izjavil:

Ja, vsak tisoči avto zgori na leto, tudi pri nas. Tudi s tako malo električnimi avti kot je pri nas, bi kak že zagorel, če ne bi večinoma goreli malo starejši (od 5 let recimo). Čisto možno da še letos tudi pri nas kak zagori. In bo novica...o treh, ki so zgoreli včeraj in bojo danes, je ni.


Saj tudi pri nas čisto lepo gorijo ...
Električni vlakec Urban, zgorel pred dobrim letom.


vir: https://www.dnevnik.si/1042766626

Utk ::

Ja, sej vemo po kakem ključu MOL nabavlja robo...

Nikec3 ::

Kot zanimivost:

https://live.finance.si/8933538/Panason...

Panasonic je kot glavna vira rasti omenil segmenta poslovanja z avtomobilsko in širšo industrijo. V avtomobilski industriji je k temu pripomoglo povečano povpraševanje po ekoloških jeklenih konjičkih ter sistemov asistence za voznike. Med drugim japonski velikan sodeluje z domačo Toyoto, baterije pa dobavlja tudi ameriški Tesli.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Da naslednič najdem:

Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Panasonic rattled by high-maintenance partner Tesla

Japanese conglomerate is increasingly hesitant to make further commitments



OSAKA -- Japan's Panasonic is growing wary of the risks posed by its battery partnership with Tesla, the American electric car maker, which has been eating through capital while production of its mass-market sedan struggles to get off the ground.

Though Panasonic's earnings for the year ended March gave reason for optimism, with both sales and profit increasing, the electric car battery business is showing signs of strain.


Last July, Tesla launched the Model 3 to much fanfare at a relatively modest price tag of $35,000, but production has been slow to ramp up. An output target of 5,000 units per week has been pushed back to the end of June 2018, and as of the end of March the pace was around 2,200. The delays cut into Panasonic's operating profit by about 20 billion yen in the fiscal year just ended and dragged down the figure for the business division that includes electric car batteries.

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zheegec ::

Tesla začenja pobirati "rezervacije" (=denar) za performance verzijo Model 3.

Torej namesto proizvajanja dolgo obljubljenega $35k modela bojo raje šli na ~$65k model. Najbrž Musk rabi $$$ od rezervacij (ki jih šteje kot "cash on hand", ne kot denar od rezervacij) in pa dobiček od višje marže na še dražjo verzijo Model 3.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

DarkSite ::

Zheegec je izjavil:

Tesla začenja pobirati "rezervacije" (=denar) za performance verzijo Model 3.

Torej namesto proizvajanja dolgo obljubljenega $35k modela bojo raje šli na ~$65k model. Najbrž Musk rabi $$$ od rezervacij (ki jih šteje kot "cash on hand", ne kot denar od rezervacij) in pa dobiček od višje marže na še dražjo verzijo Model 3.


Odličen znak, da jim gre zelo dobro. Očitno je bil zadnji update proizvodne linije uspešen in so ready za 4000/week. Sledi še en update v tem mesecu ali naslednjem potem pa so ready za 5000-6000/week. Po tem updatu pa pridejo na vrsto drugi dodatki, verzije, seveda logično od najdražje do najcenejše, kar se ve že od samega začetka.

Okapi ::

Ja, zadeve urejene, glavni inženir odšel na zaslužen "dopust".;)

Tesla's Senior VP of engineering, Doug Field, who has been leading vehicle engineering at the automaker, is taking a leave of absence for an undisclosed period of time.

The news was first reported by the Wall Street Journal and confirmed by Tesla.

A Tesla spokesman said in a statement:

"Doug is just taking some time off to recharge and spend time with his family. He has not left Tesla."

Nikec3 ::

Torej namesto proizvajanja dolgo obljubljenega $35k modela bojo raje šli na ~$65k model. Najbrž Musk rabi $$$ od rezervacij (ki jih šteje kot "cash on hand", ne kot denar od rezervacij) in pa dobiček od višje marže na še dražjo verzijo Model 3.

Iz vidika poslovanja firme je to dobro. Dokler imajo pol milijona ljudi, ki čakajo v vrsti je edino logično, da poskušajo cene Modela 3 čim bolj nabit.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

Precej zanimivo predavanje o elektricnih avtomobilih in nekaj prakticnih izkusenj o uporabi Renault Zoe na relaciji Ljubljana - Nova Gorica. Hvala Brodul. :)

Emobi ::

Profesor je zelo zabaven in tudi smešen s svojim dialektom. Seveda pa je važno, da je predvsem strokoven.
Ga pa je pobiksal v delu, ko govori o zadnjem pogonu - zadnji pogon je bolj varen kot prednji (najbolj je seveda štirikolesni), kajti ob zdrsu prednjih koles volan izgubi svojo funkcijo (tudi v snegu), pri zdrsu zadnjih koles pa volan normalno opravlja svojo delo, samo strenirati moraš svoje reakcije za volanom - pa saj to te tudi učijo na Vranskem! Samo tam je običajen voznik bolj poredko, pri zadnjem pogonu pa lahko vsak dan treniraš zdrs zadnjih koles, zato si lahko bolj pripravljen na kritične situacije, ki se ti prej ali slej zgodijo. Tudi pri regenerativnem zaviranju z elektromotorjem zadnji pogon omogoča večjo stabilnost vozila, ravno tako se pri štartu vozila in pospeševanju vozila kolesa zadnjega pogona težje zavrtijo v prazno oziroma težje zdrsnejo kot pri prednjem pogonu. Da ne govorimo o problemih prenosa moči, ko so prednja kolesa močno odklonjena v eno ali drugo smer.
Res sicer avionski prevoz z modernim majhnim letalom porabi najmanj energije in vozi v ravni črti, samo stroški vzdrževanja in lastništva to prednost gladko povozijo in je zadeva draga ter neprimerna za masovno uporabo.
Pomenljiva je tudi razlika med bencinarji - brez okvar in dizelašem - veliko okvar.

Magic1 ::

V prvem delu ne pove nič posebnega (ga pa parkrat tudi pihne mino). Moram pogledat še drugi del, kjer naj bi bilo več testnih rezultatov:


Glede zadnjega pogona. Res imaš lahko več nadzora, seveda pod pogojem, da imaš izkušnje/znanje. Povprečnega voznik bo manj varno vozil z zadnjim pogonom. Seveda imamo še elektronske pomoči, ki lahko stvari obrnejo, vendar je to odvisno od izvedbe.
Magic

D3m ::

Okapi je izjavil:

Ja, zadeve urejene, glavni inženir odšel na zaslužen "dopust".;)

Tesla's Senior VP of engineering, Doug Field, who has been leading vehicle engineering at the automaker, is taking a leave of absence for an undisclosed period of time.

The news was first reported by the Wall Street Journal and confirmed by Tesla.

A Tesla spokesman said in a statement:

"Doug is just taking some time off to recharge and spend time with his family. He has not left Tesla."


Mhm.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zheegec ::

Global BEV sales

Praktično vse znamke so noro povečale svojo prodajo 2017 -> 2018. Razen Tesle in BMW.

Who is selling the most battery electric vehicles in the world? If we think Tesla, then we have been misled by the huge noise surrounding the Californian carmaker. In the first two months of the year, the Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance still was number one in total worldwide BEV registrations. This according to data JATO Dynamics shared with Dailykanban. The Alliance might soon lose the title, but it is not Tesla that is on an exponential trajectory. It is the Chinese.

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Nikec3 ::

Zheegec je izjavil:

Global BEV sales

Praktično vse znamke so noro povečale svojo prodajo 2017 -> 2018. Razen Tesle in BMW.

Who is selling the most battery electric vehicles in the world? If we think Tesla, then we have been misled by the huge noise surrounding the Californian carmaker. In the first two months of the year, the Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance still was number one in total worldwide BEV registrations. This according to data JATO Dynamics shared with Dailykanban. The Alliance might soon lose the title, but it is not Tesla that is on an exponential trajectory. It is the Chinese.


No, no no. To so "stare" novice. Tesla bo vseeno v nadaljevanju prodala ogromno Modelov 3.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

https://insideevs.com/the-2018-nissan-l...

Nissan has since confirmed this is a "feature" rather than a fault, to preserve battery life. A bit of an embarrassing justification for an unadvertised limit of the new product, promptly rebranded as #Rapidgate on social media, and whose consequences are yet to be seen. This flaw alone could quickly turn the narrative about the new Leaf to a completely different direction, as initial orders are fulfilled and new noteworthy competitors such as the Hyundai Kona Electric, Kia Niro EV and Tesla Model 3 become available.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

telexdell ::

Zheegec je izjavil:

Global BEV sales

Praktično vse znamke so noro povečale svojo prodajo 2017 -> 2018. Razen Tesle in BMW.

Če prodaš 1000 in nato 1010 si povečal prodajo za 1%. Če pa prej prodaš 1 in nato 2 si pa povečal prodajo za 100%. Številke moraš znati razumeti in ne le prebrati.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

BigWhale ::

Men se zdi, da ti ne razumes cist. :) RNM je sel iz 15.000 na 17.000 BAIC pa iz 5.000 na 17.000. Nekaterim je pa prodaja skocila iz skoraj nic na polovico ali pa eno tretjino tega kar proda Tesla. Tesla je ostala tam kjer je, kar sicer ne pomeni, da delajo kaj narobe, se pa vidi, da prodajajo tudi drugi. Ceprav je so ljudje se nedolgo nazaj trdili, da zna samo Tesla delati avtomobile in jih nihce ne bo ujel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

WarpedGone ::

Step by step...
Breaking News : Tesla (Shanghai Co. Ltd. was approved by the Shanghai Pudong New Area Market Supervision Bureau on May 10th. Tesla (Shanghai) Co. Ltd. has a registered capital of 100 million yuan and the shareholder is Tesla Motors Hong Kong Limited.


Za počasne: Tesla je na kitajskem registrirala firmo, ki je v 100% lastništvu nekitajskih pravnih oseb, kar še mesec nazaj ni bilo možno:

17.4.2018
In a move welcomed by Germany's powerful car industry, China's state planner said on Tuesday it would remove foreign ownership caps for companies making fully electric and plug-in hybrid vehicles in 2018, for makers of commercial vehicles in 2020, and the wider car market by 2022.


China GF is comming, proizvodnja baterij in (najverjetneje M3 za azijski trg).

Glede proslavanja okol anonimne novice, kako se menda panasonicu ne da več sodelovat ...
Japan's Panasonic says it could make batteries with Tesla in China


"As already reported, Tesla could in the future launch full-fledged production in China - and we could produce jointly," Kazuhiro Tsuga said at an earnings briefing, in Panasonic's first official acknowledgement of possible battery cell production for Tesla in the world's biggest auto market.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

A je kdo kdaj rekel/napisal, da Panasonic ne bo sodeloval? Bilo je zgolj rečeno, da ni še čisto nič zagotovo, in da se pri Panasonicu še niso odločili - lahko bodo, lahko ne bodo.

WarpedGone ::

The lady doth protest too much, methinks
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Medtem si je še en od vodilnih pri Tesli našel drugo službo. Vodja oddelka za varnost vozil je šel k Waymotu.

(Reuters) - Alphabet Inc's self-driving unit, Waymo, said on Sunday that Matthew Schwall had joined the company from Tesla Inc where he was the electric carmaker's main technical contact with U.S. safety investigators.

Tody ::

Menjava službe, je lahko izključno denarne narave... Lahko tud lokacijske ali miljon drugih razlogov.

Gregor P ::

Lahko, vendar tudi sam kdaj zamenjam službo, ko vidim, da vodilni nimajo nobene prave vizije; denar je tu sekundarnega pomena8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zheegec ::

Here's the memo Elon Musk just sent announcing a major shakeup at Tesla


Tesla plans to streamline its management structure as part of its reorganization efforts.
CEO Elon Musk has said there would be some changes.


Tesla CEO Elon Musk Monday told employees the company plans to "flatten" its structure as it works to improve communication and trim activities "that are not vital" to its success.

"To ensure that Tesla is well prepared for the future, we have been undertaking a thorough reorganization of our company," Musk said in a copy of the memo obtained by CNBC.

Tesla will "continue to hire rapidly in critical hourly and salaried positions to support the Model 3 production ramp and future product development," he added.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zheegec ::

Morgan Stanley (zelo veliki zagovorniki Tesle dosedaj) predvideva: "$TSLA operating margin will be 8.2% in 2025."

Torej za leto 2025 pričakujejo operativno maržo 8.2%, za primerjavo - BMW automative unit je imela 9.7% maržo v Q1 2018.

Bo marža Tesla automotive sekcije čez 7 let skoraj tako visoka, kot BMW marža v Q1 2018? Dvomim.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
««
525 / 1180
»»