» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
524 / 1180
»»

Spock83 ::

EV Kona bo zanimiva, še bolj od Nissana. 150kW in 64kWh...

WarpedGone ::

Tistih nekaj tisoč ... medtem je ustavljena prodaja Ioniq EV:

"Due to a temporary global battery supply shortage, the sold order entry system for 18MY IONIQ EV will be closed effective immediately. The 19MY IONIQ EV will be opened at the same time to allow pre-sale of the 19MY IONIQ EV with deliveries in July."


Resni so resno resni :
They reportedly only ordered 6,000 to 7,000 EV battery packs from LG Chem before starting production and they were planning for only 1,200 vehicles per month.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Piši kar hočeš, pri nas je na voljo 5 vozil iz salona, Tesle 3 nobene. Zgleda da imamo srečo, samo ne vem zakaj se tako dolgo ne prodajo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Magic1 ::

Warpi se bo počasi začel zavedat, da EV-ji še dolgo časa ne bodo tako prava stvar, kot si on predstavlja. Bomo še veliko marmelade pojedli, preden bo malo večji delež prebivalstva razmišljal o EVjih. Ko bo tehnologija zadosti napredovala in pocenila, bodo ljudje na hibride navalili.
Magic

Utk ::

Ne vem v kakšnih zahojenih rovtah živiš, ampak okoli mene skoraj vsak že razmišlja o EV. Ne bi vsi jutri kupili, ampak tisti, ki rečejo "nikoli" so pa prekleto redki. Če že, so to tisti, ki kupujejo kripe do 3 jurje.

Okapi ::

Kje si videl kogarkoli tule pisati o "nikoli"? Ko bodo stali enako ali manj od bencinskih avtov, in imeli domet 500+ km, jih bodo ljudje množično kupovali.

Zheegec ::

Magic1 je izjavil:

Warpi se bo počasi začel zavedat, da EV-ji še dolgo časa ne bodo tako prava stvar, kot si on predstavlja. Bomo še veliko marmelade pojedli, preden bo malo večji delež prebivalstva razmišljal o EVjih. Ko bo tehnologija zadosti napredovala in pocenila, bodo ljudje na hibride navalili.

EVji so "prava stvar", kar koli naj bi to že pomenilo. Samo cene Tesla modelov so nerealne, ker pač delajo tako veliko izgube na vsakem prodanem avtomobilu. Če bi imeli cene za ~$20k EUR višje za vsak model, bi bilo to čisto realno.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Utk ::

Okapi je izjavil:

Kje si videl kogarkoli tule pisati o "nikoli"? Ko bodo stali enako ali manj od bencinskih avtov, in imeli domet 500+ km, jih bodo ljudje množično kupovali.

Kolk je to enako in koliko je manj, in ali je to 500 ali 300 ali 800, je odvisno od človeka do človeka. Vsako leto jih bo pač več.

Gregor P ::

Sam bi kupil "pravi" EV že danes, ampak ne da se mi biti pa "beta tester" za kogarkoli; razen, če morda kdo od vas sestavi kakšnega 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Magic1 ::

Utk je izjavil:

Ne vem v kakšnih zahojenih rovtah živiš, ampak okoli mene skoraj vsak že razmišlja o EV. Ne bi vsi jutri kupili, ampak tisti, ki rečejo "nikoli" so pa prekleto redki. Če že, so to tisti, ki kupujejo kripe do 3 jurje.

Že od davno mulci sanjajo o nišnih vrstah avtomobilov. Večina samo na način, če bi zadeli loto. Danes je tako z EV-ji. Hype je, folk se gre pozanimat v salon in razmišlanje ostane v sanjah. Koliko EV-jev imajo uporabniki na tem forumu?
Magic

Spock83 ::

Jaz imam hibrida. Če se bom selil bo EV ravno prav.

Magic1 ::

Jaz pa lahko grem že jutri v nabavo EVja (Teslo S 100), če zadenem loto. Le en majhen pogoje.
Magic

Nikec3 ::

J.McLane je izjavil:

Piši kar hočeš, pri nas je na voljo 5 vozil iz salona, Tesle 3 nobene. Zgleda da imamo srečo, samo ne vem zakaj se tako dolgo ne prodajo.

Danes sem imel nekaj časa in sem se oglasil v Nissanovem salonu, ker me je zanimalo kaj ti trgovci sploh vedo o Nissan-u Leafu. Na kratko:
1. Ne vedo ničesar
2. Izobraževanja za Leafa še sploh niso imeli in do takrat uradno sploh ne smejo strankam ničesar govorit. Sem omenil, "da ima Leaf bolj švoh baterije in še #rapidgate", pa mi je začel omenjat da bo vehicle to grid to rešil. :)) V glavnem - nimajo pojma.
3. Leafa zelo verjetno letos pri nas sploh ne bo, ker je razprodan.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Spock83 ::

Sploh nisem vedel za ta rapidgate. :)

Nikec3 ::

Magic1 je izjavil:

Warpi se bo počasi začel zavedat, da EV-ji še dolgo časa ne bodo tako prava stvar, kot si on predstavlja. Bomo še veliko marmelade pojedli, preden bo malo večji delež prebivalstva razmišljal o EVjih. Ko bo tehnologija zadosti napredovala in pocenila, bodo ljudje na hibride navalili.

600 strani teme in ne kateri še vedno klestite bedarije. Pa kaki hibridi? Kaj je kdo od vas sploh pogledal številke? BEV rastejo hitreje od hibridov. Pri hibridu si vsi želijo večje baterije - stvar limitira k BEV.

Danes o EV-jih razmišlja več ljudi kot so bile pred leti predvidevanja, da jih bo.

Kje si videl kogarkoli tule pisati o "nikoli"? Ko bodo stali enako ali manj od bencinskih avtov, in imeli domet 500+ km, jih bodo ljudje množično kupovali.

Ko bodo stali enako kot bencinski, bencinarjev sploh več ne bo, ker bodo vsi kupovali EV-je.

Nekateri imate tudi težavo, da bi vsako stvar radi primerjali s sabo.

1. Ne, ne potrebujem EV-ja, da vem da so električni avtomobili prava stvar
2. Ne, ne potrebujem sončne elektrarne, da vem da je fotovoltaika prava stvar

Če jaz imam EV-ja ali sončno elektrarno je povsem nepomemben podatek.

Nekateri imate tudi težavo, da bi vsako stvar radi primerjali s sabo.

1. Ne, ne potrebujem EV-ja, da vem da so električni avtomobili prava stvar
2. Ne, ne potrebujem sončne elektrarne, da vem da je fotovoltaika prava stvar

Če jaz imam EV-ja ali sončno elektrarno je povsem nepomemben podatek.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Magic1 ::

Par sekund na googlu pove koliko je samo Toyota prodala hibridov, koliko EVjev je bilo prodano lani?
https://www.autoblog.com/2018/02/02/toy...

Eni imate zelo velike probleme s statistiko (mogoče je že matematika problem).
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

J.McLane ::

Nikec3 je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Piši kar hočeš, pri nas je na voljo 5 vozil iz salona, Tesle 3 nobene. Zgleda da imamo srečo, samo ne vem zakaj se tako dolgo ne prodajo.

Danes sem imel nekaj časa in sem se oglasil v Nissanovem salonu, ker me je zanimalo kaj ti trgovci sploh vedo o Nissan-u Leafu. Na kratko:
1. Ne vedo ničesar
2. Izobraževanja za Leafa še sploh niso imeli in do takrat uradno sploh ne smejo strankam ničesar govorit. Sem omenil, "da ima Leaf bolj švoh baterije in še #rapidgate", pa mi je začel omenjat da bo vehicle to grid to rešil. :)) V glavnem - nimajo pojma.
3. Leafa zelo verjetno letos pri nas sploh ne bo, ker je razprodan.


Ni bilo govora o Leafu ampak o IONIQ EV.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Nikec3 ::

Magic1 je izjavil:

Par sekund na googlu pove koliko je samo Toyota prodala hibridov, koliko EVjev je bilo prodano lani?
https://www.autoblog.com/2018/02/02/toy...

Eni imate zelo velike probleme s statistiko (mogoče je že matematika problem).

Glej kolega, lahko narediva kako stavo v zvezi s hibridi, ampak dejstvo je da je to slepa veja. Podobno kot metan, CNG in podobno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Magic1 ::

Kaj bi ti stavil? Mogoče kot Warpi za 10k€, da dobi m3 letos?
Za banner any time.
Magic

J.McLane ::

Saj možno da je slepa veja, vprašanje samo za kakšen časovni rok se pogovarjamo. Če pod hibride štejemo HEV in PHEV, potem upam stavit, da bodo še vsaj 10 let prevladovali po prodaji pred EV.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Truga ::

Utk je izjavil:

Ko smo ravno pri hypu, ko je bilo treba žalit kojne in rudarje kako neumni so, sem bil sam, v tej temi pa tolk sekiranja, pa je samo en jasno povedal, da je kupil nekaj delnic.
Buttcoin threada ne berem redno, pa se premika prehitro da bi lahko sledil, sorry. Je pa tam priblizno ista scena, ja.

Utk ::

Magic1 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ne vem v kakšnih zahojenih rovtah živiš, ampak okoli mene skoraj vsak že razmišlja o EV. Ne bi vsi jutri kupili, ampak tisti, ki rečejo "nikoli" so pa prekleto redki. Če že, so to tisti, ki kupujejo kripe do 3 jurje.

Že od davno mulci sanjajo o nišnih vrstah avtomobilov. Večina samo na način, če bi zadeli loto. Danes je tako z EV-ji. Hype je, folk se gre pozanimat v salon in razmišlanje ostane v sanjah. Koliko EV-jev imajo uporabniki na tem forumu?

Nov (nov nov) avto raja kupuje na 8, 10, 12 let. Torej 90% teh, ki kupujejo nove avte, letos ne bojo sli v salon, tudi ce razmisljajo o njem. Velik del teh kupi najceneje oz. najdrazje kar dovoli banka, in ti danes niso kandidati za EV tudi ce bi ga hoteli. Letos bo nov elektricni avto kupilo 1 do 2 procenta, drugo leto 3, cez 10 let pa vsaj 50%. In kupil ga bo lahko vsak, ki bo hotel. Danes ga ne more, tudi ce hoce.
Ker pac ne obstaja elektricni kompakt, niti suv niti karavan. Ioniqa ne mores niti narocit, niti nima dosega, leafa enako, caka se izboljsan, pa tudi ta slab je razprodan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Magic1 ::

Meni je nekako logično, da pod hibride pašejo HEV in PHEV. I3 z range extenderjem pa ne.
Magic

Zheegec ::

Tesla's Warranty Costs Continue To Climb

In the last quarter, Tesla generated $2.56 billion from its car sales and this gives us a warranty provision rate of 2.42%. In one of my past articles, we already established that Tesla's warranty costs for 2017 were 2.34% versus the industry average of 2.0%.

This indicates that Tesla's car quality is still far below average. As a matter of fact, things are even worse than they look. First, Tesla builds electric cars with far fewer moving parts and much simpler engine, so its warranty costs should have been lower. Second, other car companies sell their cars to dealerships at wholesale prices while Tesla uses a direct sales approach, so Tesla keeps all of its revenues whereas other car companies share their revenues with other car companies. Since our warranty calculation divides warranty costs by total revenue, Tesla's numbers should have looked much better. Third, other car companies pay dealerships for warranty services and dealerships make a profit on servicing cars. Tesla owns and operates its own service centers, so its warranty costs should have been a lot lower than traditional car companies.

Since Tesla uses a direct sales approach and owns its own service centers, its numerator (warranty costs) should have been smaller and denominator (revenues) should have been higher. For example, if I buy a Ford (NYSE:F) vehicle at $30k, Ford only books $20-22k on revenues on that car since the dealership has to make a profit on the car. Then when my Ford has issues and I take it to be serviced, Ford pays dealership $3,000 to get it serviced while dealership actually spends $2,000 for the service and keeps the difference as profit. As a result, Ford's warranty cost on my car is 13.6% ($3k divided by $22k). Using Tesla's model of direct sales and direct servicing, this warranty cost would have been 6.67% ($2k divided by $30k) holding everything else constant.

In other words, if traditional car companies who pass part of their revenues and services to dealerships spend 2% of their revenues on warranties, Tesla should spend like 1.5-1.6%. Anything more means its quality is below average. Well, bulls might say that when Tesla finally and eventually fixes its quality issues, the company's sales model might result in higher profits than traditional car companies and to be fair, this might be true. Tesla still needs to fix its quality problems though.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Nikec3 ::

Električni Merđo, ki prihaja leta 2019. Imel bo 70 kWh baterijo, kar se mi zdi precej malo, glede na to, da je avto gromozanski, Tesla in Jaguar pa imata že danes 100 in 90 kWh.

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Tody ::

Večjih niso dobil hehehe

xxxul ::

Nikec3 je izjavil:

Električni Merđo, ki prihaja leta 2019. Imel bo 70 kWh baterijo, kar se mi zdi precej malo, glede na to, da je avto gromozanski, Tesla in Jaguar pa imata že danes 100 in 90 kWh.


po tem videu sodec bodo ponujal prakticno isti razred vozila kot EV, hybrid, in z notranjim izgorevanjem, zanimivo

Emobi ::

BMW dela na tem, da na isto platformo vozila postavi EV, hibridni pogon ali samo klasičen motor z notranjim izgorevanjem. Kar bodo kupci in politika hoteli, to bodo dobili. Pravijo, da kdor bo hotel preživeti, bo tako platformo moral imeti, torej jo bodo imeli prej ali vsej vsi; razen seveda Tesle, ki dela samo EV-je.

Machete ::

V bistvu to že ima v ponudbi. Razen EV na isti 'platformi' kar koli že to pomeni. Se je pa šušljajo da bo vse troje možno z novo trojko. Sam mislim, da še ne bo EV, ker pride letos ali v začetku 2019 ven.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

BigWhale ::

xxxul je izjavil:

po tem videu sodec bodo ponujal prakticno isti razred vozila kot EV, hybrid, in z notranjim izgorevanjem, zanimivo


To je tud zlo dobra optimizacija proizvodne linije. Kakor sem razumel, bo lahko ena linija delala vec razlicnih avtomobilov. To je mogoce generalno gledano mal slabs za EVje, ker so mogl narest kak kompromis in elektricni motor ni postavljen optimalno. Je pa to lahko dobra poteza za pocasen phase-out ICEjev.

Najboljse pri vsemu je pa to, da se pocasi vsi gibljejo v smer EVjev in da je prihodnost kr svetla. Sedaj so se ze vsi veliki zaceli bolj resno lotevati elektrike. Avto je tri leta v razvoju, septembra bo uradna predstavitev in drugo leto bo v salonih. Kr kul.

Ajd pa realnih 500km s 70kW baterijo najbrz ne bodo nardil. :)

Emobi ::

Nikec3: dejstvo je da so hibridi slepa veja. Podobno kot metan, CNG in podobno.
Se strinjam, kajti že pri 400km (približno 60kWh) dosega baterije hibrid oziroma ICE s svojim strupenim izpuhom, katastrofalno slabim izkoristkom in dragim vzdrževanjem nima smisla; isto je s CNG in LPG. Za vožnjo po Sloveniji pa je dovolj že 200km (30kWh) baterija; pod pogojem, da ne bolehaš za anksioznostjo dosega baterije in da si sposoben z mobilno aplikacijo poiskati polnilnico. Zato hibridi pri nas ne bodo imeli tako visoke številke kot drugod po svetu. Mislim, da bo po letu 2025 kupec novega, izključno ICE-ja, redkost, po letu 2030 pa bodo tudi kupci novih hibridov v veliki manjšini. Seveda pa se bodo nekateri še vedno želeli voziti kot v starih časih - če bo država pametna, jih bo še bolj obdavčila kot ostale.

BigWhale ::

Ne bo jih, ker jih ne bo treba. ICEjev bo cedalje manj in bodo zato tudi ustrezno drazji. Na koncu se jih prakticno ne bo vec izdelovalo in bodo imeli podoben status kot old timerji.

Aja, pa 30kWh baterija je bolj za kaksnih 150km kot 200km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

Ne bo jih, ker jih ne bo treba. ICEjev bo cedalje manj in bodo zato tudi ustrezno drazji. Na koncu se jih prakticno ne bo vec izdelovalo in bodo imeli podoben status kot old timerji.
Čez 50+ let.

V resnici bodo naslednjih 30-50 let bencinski avti postajali cenejši, ker novih modelov ne bodo več razvijali, razvoj obstoječih modelov bo že zdavnaj amortiziran, proizvodnja bo namenjena pretežno manj razvitim koncem sveta ... Bo pa izbira modelov res čedalje manjša.

Šele ko bo prodaja tako zelo padla, da proizvodne linije tudi pri manjšem številu modelov ne bodo več polno zasedene, bo začela zaradi manjše proizvodnje cena rasti.

Od določene količine narejenih avtov namreč cena zaradi količine ne pada več, ker stroški materiala in dela ostajajo bolj ali manj enaki. Stroški izdelave enega avta so enaki, če linija dela na polno eno izmeno ali tri izmene. Šele, če niti v eni izmeni linija ni dovolj izkoriščena, začnejo stroški izdelave enega avta naraščati.

Cena praviloma pokriva tudi razvoj novih modelov. Če tega razvoja ni, oziroma je bistveno manjši, je lahko cena ustrezno nižja.

J.McLane ::

Hibridi bodo še nekaj časa v vzponu, ker veliko folka pač nima možnosti domačega polnjenja, niti nima stalnega parkirnega mesta kaj šele garaže. V začetku bo zviselo tudi veliko folka v hišah, ker enostavno dovodi do hiše ne bodo zmogli pokriti vseh lastnikov hiš, kjer se bo polnilo po dva ali celo tri avtomobile hkrati.

- Hibridov (navadnih in priključnih) se je lani po svetu prodalo ~2.000k
- BEV se je lani prodalo 807k

Rast BEV bo hitrejša od rasti (P)HEV, to se strinjam, zaton hibridov se pa vsekakor ne bo zgodil tako hitro kot nekateri mislite.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Magic1 ::

WTF?!? Še čisti klasiki se ne zmanjšuje prodaja, vi pa že govorite o zatonu hibridov... A resno mislite, da bomo v 10 letih na polno na pure BEV vagon skočili????
Magic

Okapi ::

Magic1 je izjavil:

WTF?!? Še čisti klasiki se ne zmanjšuje prodaja, vi pa že govorite o zatonu hibridov... A resno mislite, da bomo v 10 letih na polno na pure BEV vagon skočili????

Klasiki se prodaja za zdaj zvišuje. Tole je ena od projekcij - leta 2040 še vedno skoraj 50% prodanih novih bencinskih/dizelskih avtov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Gregor P ::

Človek razmišlja o hibridu predvsem kot vozilu, s katerim naj bi prihranil pri gorivu z vožnjo po mestu in pri tem tudi manj onesnaževal okolico ter morda še tretja bolj "ziheraška" nisi tolik odvisen od e-polnilnic, kolikor se lahko zaneseš na klasične bencinske črpalke (predvsem na daljših relacijah) - in pa 1.6 bencinski motorji so v bistvu čisto ok za večino stvari; drugo pa je, če te njegove "fantazije" tudi držijo v praksi.

Kakšen je torej dejansko "izplen" hibridov? Od tega bo najbrž odvisna njihova prihodnost.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

In projekcija pravi, da bo teh 50% pomenilo skoraj 60 milijonov avtov. Kar je komaj kaj manj, kot jih prodajo danes. Če projekcija ni povsem zgrešena, se "dinozavrom" še dolgo ne bo treba bati, da bo treba zapirati obstoječe tovarne bencinskih avtov.

lufthammer ::

Za vožnjo po Sloveniji pa je dovolj že 200km (30kWh)

Če ne moreš iz Ljubljane do Kopra in nazaj brez polurnega postanka na pumpi in brez bojazni s 130 po avtocesti, to še ni dovolj. Za kruzanje po Lj ne rabiš avta. 500 km bo pa že kar kul.

Čez 50+ let.

Ena Venezuela in pol Afrike verjetno še dalj časa. Ne gledat samo na razviti del Evrope.

Najboljse pri vsemu je pa to, da se pocasi vsi gibljejo v smer EVjev

Tisti, ki je mislil, da "dinozavri"ne bodo pravi čas začeli migat in zato izumrli, se je motil. Smo nekateri že dolgo nazaj to "prerokovali".

Magic1 ::

Kakšna je prednost hibridov? V avtu daš najbolj varčen motor, cca 100 konjev ali manj. Z dodatnim električnim pogonom dodaš konjev avtomobilu po želji kupca. V navezi z 10kWh baterijo imaš že zadosti dosega za vse kratke/mestne vožne. Električni del poskrbi, da klasika deluje skoraj vedno optimalno (ali sploh ne), še posebno se to pozna z vožnjo po mestu, kjer regeneracija še dodatno pripomore. Cena dodatnega električnega motorja bo na nivoju doplačila za močnejši motor. 10kWh baterija bo za drobiž (glede na to da tukaj nekateri že dolgo čivkajo o "10kEUR" za 70-80kWh baterijo).
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

BigWhale ::

lufthammer je izjavil:

Najboljse pri vsemu je pa to, da se pocasi vsi gibljejo v smer EVjev

Tisti, ki je mislil, da "dinozavri"ne bodo pravi čas začeli migat in zato izumrli, se je motil. Smo nekateri že dolgo nazaj to "prerokovali".


Jasno. Avtomobili pac niso telefoni, pa se pri telefonih je Nokia umirala skoraj deset let. Ljudje menjujejo telefone na dve leti ali pa manj.

Invictus ::

Magic1 je izjavil:

Kakšna je prednost hibridov? V avtu daš najbolj varčen motor, cca 100 konjev ali manj. Z dodatnim električnim pogonom dodaš konjev avtomobilu po želji kupca. V navezi z 10kWh baterijo imaš že zadosti dosega za vse kratke/mestne vožne. Električni del poskrbi, da klasika deluje skoraj vedno optimalno (ali sploh ne), še posebno se to pozna z vožnjo po mestu, kjer regeneracija še dodatno pripomore. Cena dodatnega električnega motorja bo na nivoju doplačila za močnejši motor. 10kWh baterija bo za drobiž (glede na to da tukaj nekateri že dolgo čivkajo o "10kEUR" za 70-80kWh baterijo).

Da ne govorimo o tem, da ga natankaš v 2 minutah ;).

Evo, Mazda že dela na tem...

https://jalopnik.com/mazdas-rotary-engi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

J.McLane ::

Magic1 je izjavil:

Kakšna je prednost hibridov? V avtu daš najbolj varčen motor, cca 100 konjev ali manj. Z dodatnim električnim pogonom dodaš konjev avtomobilu po želji kupca. V navezi z 10kWh baterijo imaš že zadosti dosega za vse kratke/mestne vožne. Električni del poskrbi, da klasika deluje skoraj vedno optimalno (ali sploh ne), še posebno se to pozna z vožnjo po mestu, kjer regeneracija še dodatno pripomore. Cena dodatnega električnega motorja bo na nivoju doplačila za močnejši motor. 10kWh baterija bo za drobiž (glede na to da tukaj nekateri že dolgo čivkajo o "10kEUR" za 70-80kWh baterijo).


Lepo povedano, smisel hibrida je v tem, da je klasičen motor čim bolj preprost in poceni, "boost" je pa itak električen. S tem konceptom se znebiš mehanske kompleksnosti, ki je danes že skoraj nujna, od n-stopenskih menjalnikov pa do vse navlake na motorju, ki ga danes naredi kupcu prijaznega in varčnega.

Prodaja bo pa seveda odvisna od ponudbe modelov in tudi moči pogonov, to bo pa potrebno še močno razširit.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Če prav razumem, takšnih hibridov v bistvu še nimamo. Imamo ravno nasprotno, za start in počasnejšo (krajšo) vožnjo skrbi električni del, za kaj več pa potem klasičen motor.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Invictus ::

Klasičen motor samo skrbi za generacijo elektrike. Dela kot generator...

Avto se vedno pelje na električni pogon...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Invictus je izjavil:

Klasičen motor samo skrbi za generacijo elektrike. Dela kot generator...

Avto se vedno pelje na električni pogon...

Znas nasteti iz glave dva taka avta?

J.McLane ::

V vseh Toyotinih/Fordovih/GMovih hibridih motor deluje na principu generatorja, "Power Split Device" oz. planetno gonilo je tu samo zato da gre pol energije po mehanski poti in so izgube manjše kot, če bi bil striktno motor/generator po električni poti.

Hyundai/VW/Audi/Porsche/Volvo/Mitsubishi/BMW imajo hibride na svojih klasičnih pogonih, torej mehansko niso nič poenostavili, samo dodali so elektromotor. (i3 REX je pri BMW izjema).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Utk ::

Torej v nobenem od nastetih ice motor ni LE generator. Za prvo ampero so to trdili, ampak tudi tam obstaja menda tudi fizicna povezava.

J.McLane ::

In zakaj bi bila to prednost? Do voznika se zadeva obnaša popolnoma enako, kompleksnoti in problemov pa tudi ni (fiksen prenos brez sklopk).

Sicer pa Honda ima tako v Accordu in v novem Insightu, ampak spet s trikom da za AC vožnjo s sklopko poveže fiksen mehanski prenos.

Tele debate so sicer malo deja vu, vse je bilo že povedano.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Ne recem da je prednost. Samo clovek je gor napisal neko trditev kot univerzalno, ki pa v resnici za 99% hibridov ne velja - dopuscam moznost da je kaksen. Kot vecina njegovih trditev, ki nastanejo v glavi polni predsodkov.
««
524 / 1180
»»