» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
480 / 1224
»»

Gregor P ::

To je preprosto moral kupiti zaradi imidža firme :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

thramos ::

Invictus je izjavil:

Še sam bi si trenutno brez problema privoščil delati zastonj v svojem startupu za kako leto, dve. Ni to baš neki dosežek.


A sam dve leti?

Gregor P je izjavil:

To je preprosto moral kupiti zaradi imidža firme :P


Jep, nekako tako.

Seveda investitorji rajši dajo denar tistemu, ki svoje prihodke veže na uspeh firme, kot tistega, ki si izplačuje plačo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

hojnikb ::



tesla vs orange. Orange Wins :)
#brezpodpisa

frudi ::

Jah, pol pa se dogajajo take nezgode. Tesle očitno rade spregledajo stoječe tovornjake.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

WarpedGone ::

Tesle ne znajo brat, primerek je nad mano.
Noben aktiven tempomat ne reagira na stoječe ovire.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Če si direktor in lastnik imaš n načinov za izplačevanje denarja. Plača je samo eden izmed njih pa še najbolj ugoden ni...
Magic

frudi ::

WarpedGone je izjavil:

Tesle ne znajo brat, primerek je nad mano.
Noben aktiven tempomat ne reagira na stoječe ovire.

Jah, nisem jaz obljubljal, da bodo Tesle znale kaj takega.

Tale komedijant je:


Ko je danes ravno okrogla obletnica tega znamenitega twitta, se je fajn spomnit nanj :P
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Magic1 ::

Teslo je kar fajn zafrknil odhod razvijalca njihovega AP. So šli vsaj eno leto nazaj z razvojem, če ne celo več.
Magic

Unknown_001 ::

frudi je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Tesle ne znajo brat, primerek je nad mano.
Noben aktiven tempomat ne reagira na stoječe ovire.

Jah, nisem jaz obljubljal, da bodo Tesle znale kaj takega.

Tale komedijant je:


Ko je danes ravno okrogla obletnica tega znamenitega twitta, se je fajn spomnit nanj :P


Musk trolla
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Magic1 ::

Jaz bi tudi trollal. Pošljite mi 50€ in jaz vam bom vinjeto.
Magic

Truga ::

Truga je izjavil:

Koncno smo dobili sifro, kako deluje Elon Time.



2 mesca sta 1 leto, tako da vsak ETA ki ga elon pove pomnozis s 6 in dobis dejanski relis :D

khm.

Nikec3 ::

frudi je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Tesle ne znajo brat, primerek je nad mano.
Noben aktiven tempomat ne reagira na stoječe ovire.

Jah, nisem jaz obljubljal, da bodo Tesle znale kaj takega.

Tale komedijant je:


Ko je danes ravno okrogla obletnica tega znamenitega twitta, se je fajn spomnit nanj :P

@Warpy je dober v tem, da dela svoj slovarček besed. Me zanima kaj v njegovem slovarčku pomeni beseda "definitely".
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

After what exactly?
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

Ajde wrapi, mahma Prüfung.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

bambam20 ::

WarpedGone je izjavil:

Tesle ne znajo brat, primerek je nad mano.
Noben aktiven tempomat ne reagira na stoječe ovire.



BMw-jev reagira. Samo kaj boš ti to vedel. BMW je jajc.

WarpedGone ::

užaljen? oprosti
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Ti boš Teslo vozil s pomarančo na volanu?

RedDrake ::

Jah nč, jaz se predam.
W1 ima prav.
Danes odprem trgovalni račun in grem all in.
skoraj 300k EUR v TSLA.
Do konc leta bo že za lamboland, v roku par let bom pa že v vili na morju - v penziji.
To je to, fantje, zgodovina je napisana!

Magic1 ::

Zakaj pa ne v Bitcoin?
Magic

frudi ::

Preveč ziher, če očitno hoče maksimalen adrenalin.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

pegasus ::

Evo ena na temo koliko let lahko živijo električna vozila:
https://bringatrailer.com/2018/01/20/wo...
Električni tovornjak iz 1912 še kar veselo opravlja svojo nalogo ...

msjr ::

pegasus je izjavil:

Evo ena na temo koliko let lahko živijo električna vozila

Lepo, sicer pa to ne pomeni nič posebnega, ampak le da je bil dobro narejen [in redno vzdrževan], tudi druga vozila lahko zdržijo vsaj toliko časa.

Meanwhile, citiram članek:

Svoje naloge ne opravlja že 54 let, naj pa bi še vedno delal.

In the battery compartment, nine trays were used to hold a 500 pound, five-foot-long lead-acid battery pack != moderna baterija

and ten years of service was possible before needing to rebuild the batteries

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: msjr ()

ideep ::

nekaj me zanima ali je možno opel astro karavan predelat v električni avto.. koliko to stane, za eko sklad dobim verjetno 7500 subvencije.. se to splača?

Okapi ::

Možno je, splača se ne.

fikus_ ::

Pečjak je predelal kar nekaj vozil. Poglej tukaj:

http://eauto.si/en/about-us/
http://www.ad-pecjak.si/ECO/Ecar.htm

Ti bo lahko čez prst povedal koliko je cena predelave.

ideep ::

super, sem mu že pisala. A ima mogoče kdo izkušnje z njimi http://skupinski.elektricni-avtomobili....? Malo imajo sumljivo napisano ceno avtomobila.. namreč od "polne" cene, ki ne vemo kakšna je, dajo 7500 EUR subvencije od eko sklada + 4000 EUR na skupinski nakup.. kaj je skupinski nakup? To da je jih več vzame naenkrat, pa čakamo malo dlje? In ali je končna cena nissana leafa 25990 EUR.. ? ali si lizing lahko urediš drugje ali striktno na Banki Koper?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ideep ()

J.McLane ::

Stran ni posodobljena ker piše Leaf 30 kWh, torej stari model. Novega Leafa s 40 kWh boš lahko kupil pri slovenskem trgovcu, baje pride spomladi. Tudi z uvozom se zgleda že nekdo ukvarja in oglašuje na avto.net: http://www.mojev.si/nov-nissan-leaf-2-4...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

SimplyMiha ::

376 km NEDC? Ni slabo. Tudi v najhujših zimskih razmerah je to še vedno okoli 200 km z enim polnjenjem, kar več kot zadostuje za redne relacijske vožnje. Je pa še vedno vprašanje hitrost...

ideep ::

J.McLane je izjavil:

Stran ni posodobljena ker piše Leaf 30 kWh, torej stari model. Novega Leafa s 40 kWh boš lahko kupil pri slovenskem trgovcu, baje pride spomladi. Tudi z uvozom se zgleda že nekdo ukvarja in oglašuje na avto.net: http://www.mojev.si/nov-nissan-leaf-2-4...


aha torej gre za zavajanje kupcev.. cena ni 25 tisoč - subvencija, ampak je preko 30 tisoč

Tody ::

Sej pise s subvencijo... Poceni elektricnih ok avtomobilov se ni.

BigWhale ::

SimplyMiha je izjavil:

376 km NEDC? Ni slabo. Tudi v najhujših zimskih razmerah je to še vedno okoli 200 km z enim polnjenjem, kar več kot zadostuje za redne relacijske vožnje. Je pa še vedno vprašanje hitrost...


NEDC rating je traparija. Na zalost.

SimplyMiha ::

Hja, brez izčrpnih testov je to vse, kar imamo, kar zadeva domet.

J.McLane ::

Bolje je pogledat kapaciteto 40 kWh in si iz tega ustvarit mnenje koliko je dosega, 200 km vsekakor ni garantiranih.

Ameriški EPA ima sicer veliko bolj realen podatek o dosegu, za Leafa 241 km, ampak to je spet neka srednja vrednost, vedno je treba računat na rezervo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

SimplyMiha je izjavil:

Hja, brez izčrpnih testov je to vse, kar imamo, kar zadeva domet.
Ali pa greš lepo pogledat tega tipa, ki je preizkusil že nebroj BEV v realnih zimskih razmerah in vedno piše zraven še porabo, celo po etapah...
https://www.youtube.com/channel/UCG1QcV...

Tukaj za starega Leafa:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Nikec3 ::

Zakaj e-avti ne ogrožajo trdnosti britanskega elektroenergetskega sistema

https://oe.finance.si/8863925/Zakaj-e-a...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Invictus ::

Finance niso ravno referenca za kvaliteto in resnico...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

telexdell ::

Invictus je izjavil:

Finance niso ravno referenca za kvaliteto in resnico...

Ali drugače povedano- vsak zapis, kateri ne ustreza mojemu prepričanju je fake news!
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

kow ::

Gre bolj za casovno optimizacijo. Ce preberes 10 clankov neke strani ali revije, n vidis, da jih je 9 nekvalitetnih - bos nehal zapravljati cas.
Informacije bos iskal drugje.

WarpedGone ::

Lep povzetek:


Don't even bother vomiting over him ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Finance so dejansko rumene strani; ali povedano drugače, če želiš zares kaj brati o financah, potem pač ne kupiš Financ; za njih je tipično, da so clickbait naslovi, udarni povzetki, potem pa "prazni" članki brez vsebine, ali pa delajo "ekskluzivne zgodbe" iz kavarniških govoric, ki so resnično na meji, ali pa kar so lažne novice ipd. Se pa kdaj seveda najde tudi dober članek, ali komentar (ne more biti kar vse zanič); tistega lahko pač kupiš tistih trikrat na leto.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fikus_ ::

Novica iz zadnje motrevije:
Predraga reciklaža akomulatorjev?
Cena reciklaže Li-Ion akomulatorjev je 1€/kg, vrednost pridobljenih materialov iz tega kilograma pa 0,3€!

Za svinčev aku dobiš ~8-10€, za Li-Ion ti pa še hvala ne bodo rekli oz. bo potrebno zraven plačati!

fikus_ ::

In še, leta 2014 je bila cena za tono litija manj kot 6000$ , konec lanskega leta pa že čez 16000$ !
Rešitev so novi akumulatorji z drugimi materiali, npr. kalcij, magnezij, živo srebro, cink. Nove tehnologije so še daleč od serijske izdelave!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

vostok_1 ::

Kot rečeno. Trošit tako surovino za neke mega stacionarne baterije...kriminal. Čisti kriminal. Še posebej če se ne reciklira.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Nikec3 ::

vostok_1 je izjavil:

Kot rečeno. Trošit tako surovino za neke mega stacionarne baterije...kriminal. Čisti kriminal. Še posebej če se ne reciklira.

To bo kar ekonomija povedala in ne ti. Če se litij-ionskih baterij ne splača reciklirati, potem to pomeni samo eno stvar - surovine očitno niso tako drage.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

vostok_1 ::

A externalije bomo računali ali tko kot ICEježi, vse zanemarli?

There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

vostok_1 ::

Jz mislim, da je strategija povsem sfaljena.

Morali, bi graditi manjše, odzivnejše JE elektrarne blizu večjih naselij. Za peake pa uporabit kake mehanske, solne ali neke bolj bulk baterije.
Vzpostavit nek smart enough grid, pa kulturno javno-zasebno industrijo upravljanja z elektrarnami.

Energetska prihodnost zagotovljena. Govorim za bolj siromašne države.
V mediteranu in južneje pa itak solarno.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Horejšio ::

8V nažgat v tunelu. Je sploh mogoča lepša pesem. Poezija, bi rekel.

vostok_1 ::

Saj EV bi v teoriji lahko imel nek zvok. Sam mislim, da je Rimac edini, ki je umetno vgradil nek mehanizem za zvok.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Magic1 ::

Sej ekstremi niso tako problematični. Imamo veliko hidroelektrarn, ki to lepo pokrijejo. Potem imaš še plinske elektrarne, ki so relativno poceni, samo plin je pač drag energent. Če imaš to samo za pokrivat ekstreme, potem to ne podraža kompletno elektriko za veliko. Baterije in taki heci so pač zelo draga zadeva. Smart grid je fajn, samo to ti ne pomaga, če moraš transportirat večje količine zelo daleč. Izgube se večajo z dolžino. Drugače bi Francozi že dobavljal elektriko za pol Evrope.
Magic

vostok_1 ::

Logično. Zato pa pravim, da manjše JE so super, ker se jih da bistveno hitreje regulirat.

Gradilo bi se jih pod zemljo, ker bi tudi vsa manipulacija potekala in je možnost nadzorovanja večja in bolj contained.
Da. Bi bilo malo dražje, ampak drobiš v primerjavi z proizvodnjo.

Panele tudi treba redno menjavat, ker pri taki količini jih zagotovo nekaj crkne.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
««
480 / 1224
»»