» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
479 / 1133
»»

BigWhale ::

telexdell je izjavil:

Drva kuriš sproščajo CO2 ali pa jih ne- razpadajo in sproščajo metan, kateri je še hujši strup za atmosfero.


Stvar niti ni tako zelo preprosta. Kurjenje drv ne sprosca samo ogljikovega dioksida ampak sprosca tudi ogljikov monoksid in dusikove okside. Poleg tega pa se en kup trdnih delcev.

telexdell je izjavil:

Torej s kurjenjem drv povečuješ le PMxx delce, kateri pa se lahko močno omejijo z raznimi filtri. ... ... Namesto izpuhov premoga imamo takrat izpuste drv (katero so ali kurimo ali ne) in izpusti zaradi metana, kateri pa so bistveno nižji kot pri premogo. Suma sumarum- si izmišljujem ali pa ne?


Problem teh filtrov je, da jih nikjer ni. Filtriranje na miljon majhnih kuriscih je precej tezje kot filtriranje na enem vecjem kuriscu. Kurjenje drv je korak nazaj, ne naprej. Izpade solarne energije bomo morali nadomestiti s cim drugim in ne z drvi. Plin je odlicna resitev. Tudi sama nafta ni slaba resitev, je sicer bolj umazana kot plin ampak se vedno je bolje, do jo pokuri elektrarna, kot pa milijoni kurisc v hisah ali pa na cestah.

roCkY ::

Torej se naj drva pusti v gozdu in naj po naravni poti vrnejo v okolje svoje sestavine? Od Arabcev pa kupimo nafto in od Rusov plin? Od kod presežek € za tako početje, metanje lokalnih virov stran?

Tody ::

Model koliko elektraren na les pa imamo? Ves koliko bi slo tega? Kdaj kuril kamin? Rostilj?

Elektriko se pridobiva na centralnem mestu ali dveh treh... Kako je pa ekonomska racunica z vsemi filtri vred.

roCkY ::

Kaj te pa meče. Post više je govor o kurjenju drv v individualnih kuriščih.

Tody ::

In na to mislis elektricni avto prklopit al smo cist out of topic in se zacnemo pogovarjat kam gremo na dopust?

telexdell ::

BigWhale je izjavil:



Problem teh filtrov je, da jih nikjer ni. Filtriranje na miljon majhnih kuriscih je precej tezje kot filtriranje na enem vecjem kuriscu. Kurjenje drv je korak nazaj, ne naprej. Izpade solarne energije bomo morali nadomestiti s cim drugim in ne z drvi. Plin je odlicna resitev. Tudi sama nafta ni slaba resitev, je sicer bolj umazana kot plin ampak se vedno je bolje, do jo pokuri elektrarna, kot pa milijoni kurisc v hisah ali pa na cestah.

Bilo je milijone avtomobilov brez katalizatorjev, danes jih imajo vsi. Bilo je na milijone hiš brez toplotne izolacije...Z ustrezno zakonodajo, davčno politiko in sistemom vzpodbud se marsikaj da storiti, kar se je še do včeraj zdelo nemogoče.
Iz debate v tej shemi izhaja strah, da bo elektrifikacija prometa povzročila primanjkljaj in s tem rast cen električne energije, ti bi pa še vsa gospodinjstva, javne ustanove, industrijo... priključil na toplotne črpalke. Avtomobil ti povprečno na leto porabi 2000 kWh elektrike, ogrevanje povprečne stavbe pa 6000 kWh. Kje pa je še sanitarna voda in kuhanje? Če bi že po kakšnem čudežu že lahko proizvedel toliko energije (npr. z JEK2 in JEK3) je po obstoječem omrežju niti v sanjah ne bi spravil do porabnikov. Kakšno pa je vzdušje ob zgolj želenih posodobitvah obstoječih daljnovodov, kaj šele gradnjo novih pa raje ne bi zgubljal besed.

PS malo prej poslušal po radiju nasprotovanju civilne iniciative in društva za opazovanje rib gradnji HE na Savi. Društva za opazovanje ptic nasprotujejo VE. Ko bo na mizi JE se jih bo vsulo mali milijon...

Tody je izjavil:

Model koliko elektraren na les pa imamo? Ves koliko bi slo tega? Kdaj kuril kamin? Rostilj?

Elektriko se pridobiva na centralnem mestu ali dveh treh... Kako je pa ekonomska racunica z vsemi filtri vred.

Drva ali peleti se izgoreva v ogrevalnih pečeh v tisočih domovih. Če bi te kotle zamenjali/dogradili tako, da bi lahko proizvajali tudi elektriko ne bi porabili nič več lesa in ne bi nič bolj obremenjevali okolja. Potem pa so tu še plinski kotli in kotli na kurilno olje, kjer bi bil rezultat podoben.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

Tody je izjavil:

Model koliko elektraren na les pa imamo? Ves koliko bi slo tega? Kdaj kuril kamin? Rostilj?

Elektriko se pridobiva na centralnem mestu ali dveh treh... Kako je pa ekonomska racunica z vsemi filtri vred.


Po neuradnih podatkih toplarna v Ljubljani kuri les poleg tistega "vrhunskega" slovenskega lignita. En kup zemlje in žvepla pa skoraj nič kurilne vrednosti. Tako super, da je treba drva kurit.

Evo še uradno iz leta 2007:
http://www.te-tol.si/index.php?sv_path=...
Kurijo premog zraven pa še sekance.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

telexdell je izjavil:

Nikec3 je izjavil:


Kurjenje na drva odpade. To je nesnaga, da ni večje.

Mi lahko zaupaš kako si prišel do tega genialnega zaključka?

Tako, da se pozimi dušim zaradi vseh drvokurcev.

Problem teh filtrov je, da jih nikjer ni. Filtriranje na miljon majhnih kuriscih je precej tezje kot filtriranje na enem vecjem kuriscu. Kurjenje drv je korak nazaj, ne naprej. Izpade solarne energije bomo morali nadomestiti s cim drugim in ne z drvi. Plin je odlicna resitev. Tudi sama nafta ni slaba resitev, je sicer bolj umazana kot plin ampak se vedno je bolje, do jo pokuri elektrarna, kot pa milijoni kurisc v hisah ali pa na cestah.

Aleluja! Ni dovolj da gledamo samo CO2. Trdi delci so za zdravje veliko bolj sporni, kot CO2.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

telexdell ::

Nikec3 je izjavil:


Aleluja! Ni dovolj da gledamo samo CO2. Trdi delci so za zdravje veliko bolj sporni, kot CO2.

Ljudje so kurili, kurijo in bodo kurili z drvmi (vsaj še naslednjih 100+ let). Če pogledaš merilne postaje, so koncentracije PM10 povečane nekaj dni v letu na nekaterih lokacijah. Če takrat v širši okolici teh mest prepovemo promet z ICE vozili (dovoljena kolesa in EV), bodo meritve znotraj še dopustnih mej. Pol pa le še predpišemo za vse nove kurilne naprave, da lahko imajo izpust takšen pa takšen (kot je predpisano za ICE motorje) in da mora delovati po sistemu kogeneracije pa se bo problem s prašnimi delci postopoma odpravil. Hkrati pa bo dovolj elektrike tudi nov-feb, ko SE dajejo manj.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

jernejl ::

Torej namesto ICE vozil, katerih izpusti so že mnoga leta regulirani in se zmanjšujejo in zaostrujejo, bomo le-te pozimi prepovedali, elektriko za EV pa proizvajali s kurjenjem drv v nereguliranih kuriščih (ki že v današnjem obsegu proizvajajo več PM10 kakor promet). V nekaj desetih letih, ko bomo tudi za kurilne naprave predpisali omejitve in jih bodo ljudje zaradi poteka življenjske dobe zamenjali, pa bomo dobili kurjenje lesa z reguliranimi izpusti.
Odlična alternativa trenutni situaciji.

telexdell ::

jernejl je izjavil:

Torej namesto ICE vozil, katerih izpusti so že mnoga leta regulirani in se zmanjšujejo in zaostrujejo, bomo le-te pozimi prepovedali, elektriko za EV pa proizvajali s kurjenjem drv v nereguliranih kuriščih (ki že v današnjem obsegu proizvajajo več PM10 kakor promet). V nekaj desetih letih, ko bomo tudi za kurilne naprave predpisali omejitve in jih bodo ljudje zaradi poteka življenjske dobe zamenjali, pa bomo dobili kurjenje lesa z reguliranimi izpusti.
Odlična alternativa trenutni situaciji.

Mi lahko zaupaš, kako boš v starih kotlih na drva proizvajal elektriko? Ali pač pišeš neumnosti ker pač kaj drugega ne znaš?

oPS Obstaja uredba o emisijah v zrak iz malih kurilnih naprav(Uradni list RS, št. 24/13, 2/15 in 50/16). Prav tako mora naprave katere kurijo trda plinasta ali tekoča goriva nadzirati dimnikar. Torej je popolna neumnost pisati, da kurilne naprave na drva niso regulirane.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Nikec3 ::

oPS Obstaja uredba o emisijah v zrak iz malih kurilnih naprav(Uradni list RS, št. 24/13, 2/15 in 50/16). Prav tako mora naprave katere kurijo trda plinasta ali tekoča goriva nadzirati dimnikar. Torej je popolna neumnost pisati, da kurilne naprave na drva niso regulirane.

Moja sluznica in nos v zimskem času pravita, da niso.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

telexdell ::

Nikec3 je izjavil:


Moja sluznica in nos v zimskem času pravita, da niso.

Še posebno takrat, ko ti mimo priropota kašen diesel, po možnosti s predelanim (preluknjanim) lovilcem saj>:D>:D

Imaš pa srečo, EV bo iz leta v leto več, ICE pa iz leta v leto manj. Pa z leti ti tudi nos in sluznica postaneta manj občutljiva in je lažje prenašati to in ono.

PS- drugače pa tista uredba velja za nove naprave (po letu 2011). Takoj ko karkoli spremeniš v kotlovnici jo moraš predelati v skladu z zahtevami. Tako da si lahko pomirjen- tudi kurilnih naprav s prekomernimi emisijami bo vedno manj. Odšla bodo na smetišče zgodovine enako kot ICE:):D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

jernejl ::

Mi lahko zaupaš, kako boš v starih kotlih na drva proizvajal elektriko? Ali pač pišeš neumnosti ker pač kaj drugega ne znaš?

Če boš forsiral uporabo EV, boš za to potreboval več elektrike -> manj elektrike na voljo za ogrevanje -> več kurjenja (tudi) v starih kotlih.
Če znaš sešteti 1+1, vidiš, kako se bo tudi v starih kotlih proizvajala elektrika za EV.

Še posebno takrat, ko ti mimo priropota kašen diesel, po možnosti s predelanim (preluknjanim) lovilcem saj...
Takoj ko karkoli spremeniš v kotlovnici jo moraš predelati v skladu z zahtevami. Tako da si lahko pomirjen...

Takoj, ko se bo Francelj s preluknjanim lovilcem saj pripeljal domov, bo vključil kurjavo, ki bo povsem skladna z vsemi zahtevami, njegova peč na drva bo v zrak spuščala izključno CO2.
Ob takih lahkomiselnih izjavah smo res lahko pomirjeni.

Alec999 ::

Odgovor na naslov teme je končno znan -> LOL

Unknown_001 ::

Alec999 je izjavil:

Odgovor na naslov teme je končno znan -> LOL


Prekopiran wrapijev članek. Tipa so seveda mastno plačali. Ker ne moreš kar tako drugi znamki, kateri si še do nedavnega božal jajca delat antireklame.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Alec999 ::

Kljub temu je članek o Tesli objavil na ameriški BMW klubski strani. Prav tako je tipson ljubitelj in lastnik BMWja, pa je kljub temu napisal hvalespev Tesli 3. So ga mogel res dobr podmazat ali pa Tesla 3 le ni tak jajc, kot ga nekateri hočete prikazati.

roCkY ::

Ko bo BMV nekaj plunil od sebe bo pa teslo kritiziral na vseh nivojih, BMW pa poveličeval.
M3 sigurno ni slab avto.

Sem se pa danes smejal, ko je Bjoren (saj veste kateri) hvalil zvočno tesnost Fiata 500 E in kritiziral hrup v svojem X.

Tehnologija mora dozoret, da bomo lahko izbrali ne le glede na pogon in kupili. Do takrat pa je čas še en traktor zvozit (10+let).

DamijanD ::

Odgovor na naslov teme ugotoviš, ko tankaš napačno gorivo :D

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Nikec3 ::

Pol leta star članek, pa so stvari danes že bolj jasne, kot so bile takrat:

http://www.hybridcars.com/2017-has-been...

Some progressively minded buyers and admirers of alternative energy have also been dismayed by Toyota's stance on plug-ins, and if the brand was once seen as leading the way, it's been said there's doubt it has somewhat lost its way.

Toyota in 2012 dismissed EVs as costing too much, taking too long to charge, having too little range, and the "father of the Prius" said as much when Toyota cancelled a small city EV it was working on. It's meanwhile turned around and thrown its green car clout, which is diminishing in the eyes of some, into a "Hydrogen Future," and the new Prius is styled like its exclusive cousin, the Mirai Fuel Cell Vehicle.

Vodik LOOOOL.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Lonsarg ::

Ampak jaz Toyotino taktiko zastopim. Oni naredijo hibrida, ki zaradi subvencije stane enako kot bencinar. Zakaj bi se šel taktiko električni + bencinarji, če se lahko greš taktiko električni + hibridi? Zna biti da bo Toyota prva od "dinozavrov", ki bo pure bencinarje kar nehala delat.

Čez 10 let bodo recimo da skoraj vsi avti 20k+ električni. Cenejši pa bodo bodisi imeli mizeren doseg bodisi bodo bli hibridi namesto pure electric za podaljšanje dosega.

Nikec3 ::

Ampak jaz Toyotino taktiko zastopim. Oni naredijo hibrida, ki zaradi subvencije stane enako kot bencinar. Zakaj bi se šel taktiko električni + bencinarji, če se lahko greš taktiko električni + hibridi? Zna biti da bo Toyota prva od "dinozavrov", ki bo pure bencinarje kar nehala delat.

Toyota se ne gre taktike električni + bencinarji. Gre se taktiko "hybrids till the end", vmes pa malo za PR mešajo meglo z vodikom. Da je to zgrešena strategija smo na forumu omenjali že pred leti (da malo pohvalim forumske strokovnjake). :))
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Lonsarg ::

Bolje imeti v ponudbi vsaj hibrida, kot pa leta 2018 še vedno pretežno samo bencinarje in dizle kot imajo ostali dinozavri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Invictus ::

telexdell je izjavil:

Nikec3 je izjavil:


Kurjenje na drva odpade. To je nesnaga, da ni večje.

Mi lahko zaupaš kako si prišel do tega genialnega zaključka?

Če ne živiš ravno v jami, potem veš, da kurjenje na drva spušča trde delce.

V Ljubljani so bile takoj presežene mejne vrednosti trdnih delcev z začetkom kurilne sezone.

Zato imajo po tujini na dimnikih filtre trdnih delcev.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

telexdell ::

Invictus je izjavil:


Če ne živiš ravno v jami, potem veš, da kurjenje na drva spušča trde delce.

V Ljubljani so bile takoj presežene mejne vrednosti trdnih delcev z začetkom kurilne sezone.

Zato imajo po tujini na dimnikih filtre trdnih delcev.


Misliš, da so za slab zrak v Ljubljani kriva le drva ali kaj pomaga tudi vse ostalo, kar zgori v kurilnih napravah?

Drugače pa- vsako kurjenje spušča v zrak trde delce. Če si s prometom na sami meji emisij potem ti začetek kurilne sezone postreže s prekoračitvami. Imaš dve možnosti za hitro ukrepanje: prepoveš kurjenje in so ljudje na hladnem ali pa prepoveš promet v najbolj kritičnih obdobjih. In možnost dolgoročne rešitve: ljudi spodbudiš da zamenjajo kurilne naprave s sodobnejšimi in zamenjajo vozni park z EV.
Lahko pa seveda jamraš in dihaš slab zrak.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

energetik ::

Ne, prepoveš samo kurjenje z drvmi in dizle. Plinski kotli in bencinarji ne spuščajo v zrak praktično nič PMjev.
In ja, tudi z drvmi lahko konkretno zasvinjaš zrak, tudi če so suha. Če ne znaš pravilno kuriti, kot ne zna vsaj pol folka in 90% mojih sosedov. Smrdi ko v prekajevalnici.

Nikec3 ::

In ne vem kaj je narobe, če tačas nabaviš HEV ali PHEV, ki so tukaj in zdaj, HEV za vsaj 10k€ nižjo ceno. Če trenutno menjavaš avto, ga rabiš zdaj in ne čez 5let.

Glej, jaz ne pravim da je kaj narobe, jaz gledam številke. Toyoti prodaja zadnja leta stagnira, medtem ko konkurenci raste. Prius je passé, treehugerji gredo raje na Full Electric, vedno bolj pa so zanimivi tudi za vse ostale. Samo čakajte, slej kot prej bo Toyota spremenila svojo strategijo in bodo ugotovili, da rabijo tudi čiste električarje.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

J.McLane ::

Prodaja BEV bo na neki točki zadela ob zid, poglejte skozi okno način kako danes folk uporablja avtomobile, kolikšen % mislite da si bo zrihtalo domačo polnjenje, oziroma imajo sploh to možnost? Ja veliko folka živi v hišah in ni problema, pa ga res ni? V naši hiši se ogrevamo na TČ in imamo 3 avtomobile, ki vsak dela 20k km letno, ni problema? Koliko hiš je na enem transformatorju, pa vsaka hiša po najmanj dva avta?

Ne se smešit in pisat tule da bo leta 2030 večina vozil EV, ker ne bo. Kaj dela Toyota? Polni market segment klasičnih vozil s svojimi hibridi, ki bodo ustrezali vsem okoljevarstvenim zahtevam v prihodnosti. Prodaja Priusa stagnira (ne pada) predvsem na račun širjenja hibridnega pogona v druge modele, če pa govorimo o plug-in Priusu pa je prodaja po svetu s 50k kosi letno na nivoju Tesle Model S, Model X.

Potem pogledamo prodajo v EU in opazimo da 40% avtov, ki jih proda Toyota pride s hibridnim pogonom, zato še enkrat hibridi niso tu da konkurirajo BEV ampak zato da konkurirajo klasiki. Rast prodaje Toyote v EU je bila letos 8%. Očitno nekaj folka vseeno prehaja iz dizlov na klasične hibride.

Tako, da padec prodaje hibridov je bolj kot ne samo v glavah, jaz ga ne vidim.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Nikec3 ::

Drugače pa- vsako kurjenje spušča v zrak trde delce. Če si s prometom na sami meji emisij potem ti začetek kurilne sezone postreže s prekoračitvami. Imaš dve možnosti za hitro ukrepanje: prepoveš kurjenje in so ljudje na hladnem ali pa prepoveš promet v najbolj kritičnih obdobjih. In možnost dolgoročne rešitve: ljudi spodbudiš da zamenjajo kurilne naprave s sodobnejšimi in zamenjajo vozni park z EV.
Lahko pa seveda jamraš in dihaš slab zrak.

@telexdell, meni je jasno kaj bi ti rad povedal, ampak dejstvo je, da od drvokurcev nastaja veliko trdih delcev in smradu. Za to rešitev ne more bit, da na kratki rok povečamo število peči na drve.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Invictus ::

telexdell je izjavil:


Misliš, da so za slab zrak v Ljubljani kriva le drva ali kaj pomaga tudi vse ostalo, kar zgori v kurilnih napravah?

Drugače pa- vsako kurjenje spušča v zrak trde delce. Če si s prometom na sami meji emisij potem ti začetek kurilne sezone postreže s prekoračitvami. Imaš dve možnosti za hitro ukrepanje: prepoveš kurjenje in so ljudje na hladnem ali pa prepoveš promet v najbolj kritičnih obdobjih. In možnost dolgoročne rešitve: ljudi spodbudiš da zamenjajo kurilne naprave s sodobnejšimi in zamenjajo vozni park z EV.
Lahko pa seveda jamraš in dihaš slab zrak.

J, za začetek so. Problem so peči na trda goriva, ker ljudje potem lahko notri kurijo vsakovrstno svinjarijo. In ker folk sploh ne zna kurit. In ne posuši drv. In ker noče zamenjati svoje 70 let stare peči s plinsko ali priklopom na toplovod, ki je tudi na voljo. Ampak v to se ne investira, malo zaradi denarja, malo zaradi zahojenosti...

Za začetek bi vsa kurišča lahko opremili s filtrom trdih delcev. In prepovedali vožnjo dizlov v center mesta. Nemčija ima to že urejeno, tudi s kaznimi.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Nikec3 ::

J.McLane je izjavil:

Prodaja BEV bo na neki točki zadela ob zid, poglejte skozi okno način kako danes folk uporablja avtomobile, kolikšen % mislite da si bo zrihtalo domačo polnjenje, oziroma imajo sploh to možnost? Ja veliko folka živi v hišah in ni problema, pa ga res ni? V naši hiši se ogrevamo na TČ in imamo 3 avtomobile, ki vsak dela 20k km letno, ni problema? Koliko hiš je na enem transformatorju, pa vsaka hiša po najmanj dva avta?

Ne se smešit in pisat tule da bo leta 2030 večina vozil EV, ker ne bo. Kaj dela Toyota? Polni market segment klasičnih vozil s svojimi hibridi, ki bodo ustrezali vsem okoljevarstvenim zahtevam v prihodnosti. Prodaja Priusa stagnira (ne pada) predvsem na račun širjenja hibridnega pogona v druge modele, če pa govorimo o plug-in Priusu pa je prodaja po svetu s 50k kosi letno na nivoju Tesle Model S, Model X.

Potem pogledamo prodajo v EU in opazimo da 40% avtov, ki jih proda Toyota pride s hibridnim pogonom, zato še enkrat hibridi niso tu da konkurirajo BEV ampak zato da konkurirajo klasiki. Rast prodaje Toyote v EU je bila letos 8%. Očitno nekaj folka vseeno prehaja iz dizlov na klasične hibride.

Tako, da padec prodaje hibridov je bolj kot ne samo v glavah, jaz ga ne vidim.

Prodaja Toyote stagnira:
https://www.statista.com/statistics/267...

Glede tega, kako bomo polnili EV-je, pa bi jaz pogledal Norveško. Pri njih se je izkazalo, da je težava samo cena EV-jev in nič drugega. Nekateri spet pozabljate, da se bo prehod na EV-je dogajal postopoma in ne bomo kar iz enega dneva na drugega polnili milijon EV-jev.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Totalno offtopic... not:
Tesla Announces New Long-Term Performance Award for Elon Musk

Elon will receive no guaranteed compensation of any kind - no salary, no cash bonuses, and no equity that vests simply by the passage of time. Instead, Elon's only compensation will be a 100% at-risk performance award, which ensures that he will be compensated only if Tesla and all of its shareholders do extraordinarily well. Because all Tesla employees are provided equity, this also means that Elon's compensation is tied to the success of everyone at Tesla.


Cilj:
In order to fully vest, Tesla's market cap would have to grow to $650 billion (an increase of almost $600 billion), and important revenue and profitability goals would also have to be achieved.


Do 2028, vrednost firme x10. Uraden cilj.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Sem pogledal Norveško, delež BEV med novoprodanimi vozili je 28%, PHEV pa 22%. Ampak treba se je zavedati da so deleži zelo odvisni od posameznih modelov katere je sploh mogoče kupit.

Ta postopni prehod na BEV zna biti boleč za tiste, ki mislijo preskočit hibride, ampak po mojem bo EU ščitila dizelski pogon do zadnjega atoma, samo da EU avto industrija preživi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

pegasus ::

Pogumno. A IMHO nezdravo. Raje vidim 10 igralcev na trgu v medsebojni tekmi, kot pa enega ogromnega.

Drugo je če se gremo kitajsko in absolutizem, kjer se nekdo (ali skupina nekdojev, npr. partija) odloči kaj je dobro za vse in to zaukaže :)

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Totalno offtopic... not:
Tesla Announces New Long-Term Performance Award for Elon Musk


PR stunti, ki iz CEOta firme delajo nekega dobrotnika, ker rece, da si ne bo izplaceval 'place', so res off topic. Zdej bodo lastniki tesel na svojih srecanjih imeli nabirko za Muska, da revez ne bo stradal. :>

pegasus je izjavil:

Pogumno. A IMHO nezdravo. Raje vidim 10 igralcev na trgu v medsebojni tekmi, kot pa enega ogromnega.


Ne, ne. V tem primeru je monopol nad trziscem dobra stvar. Tesla dela za dobrobit clovestva. A nisi videl, da se je Musk se placi odpovedal? :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

pegasus ::

Obesit dobrobit človeštva na enega posameznika je nekako tako, kot da bi gledal Jezusa. Na koncu ga bo to človeštvo od vsega dobrega pribilo na križ.

Zato se mi zdi kitajski pristop s partijo boljši, ker partija pač ni en posameznik in ravno tako dela v dobrobit človeštva, a je pri tem bolj odporna na raznovrstne pojave.

thramos ::

BigWhale je izjavil:

PR stunti, ki iz CEOta firme delajo nekega dobrotnika, ker rece, da si ne bo izplaceval 'place', so res off topic. Zdej bodo lastniki tesel na svojih srecanjih imeli nabirko za Muska, da revez ne bo stradal. :>


Sej vem, da sej je fajn smejat W1, ampak PR je del sodobnega sveta. A ma kdo iz konkurence kakšno podobno pogodbo?

darksamurai ::

Invictus je izjavil:


In prepovedali vožnjo dizlov v center mesta. Nemčija ima to že urejeno, tudi s kaznimi.

To je politični bullshit. Prepoved dizlov, ki imajo DPF filtre in hrati dopuščati mnogo bolj strupene TSI in ostale novodobne bencinerje, samo dokazuje neumnost politike in medijev.

Novi turbo bencinerji so brez DPF filtrov in v zrak spuščajo ogromne količine veliko bolj strupenih PM2.5 delcev.

Če bi se jim šlo za čisto okolje, bi morali dovoliti samo električne avte, LPG in CNG ter stare bencinerje (ki mimogrede ne dosegajo EURO5 in EURO6 standardov), ampak tega ne bodo naredili.

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Se zna zgoditi, da se bo Musku njegov piar še maščeval, ker bo slej ko prej tako zelo pretiraval, da bodo celo verniki spregledali.

Truga ::

vidim da ne razumes kako delajo verniki. glej star citizen thread

BigWhale ::

thramos je izjavil:

BigWhale je izjavil:

PR stunti, ki iz CEOta firme delajo nekega dobrotnika, ker rece, da si ne bo izplaceval 'place', so res off topic. Zdej bodo lastniki tesel na svojih srecanjih imeli nabirko za Muska, da revez ne bo stradal. :>


Sej vem, da sej je fajn smejat W1, ampak PR je del sodobnega sveta. A ma kdo iz konkurence kakšno podobno pogodbo?


Ma, jest se smejim bizarnosti vsega skupaj, ne W1. Nima, sej zato je ta poteza s strani Tesle dobra. Ce jim rata to kar so si zastavili potem bo tako ali tko polno drugih propadlo in bodo imeli nadvlado nad trgom. Ce jim ne rata bodo pa se vedno lahko rekli: 'probal smo pa nas direktor je svojo placo zastavil'. :)

Hvalit se s tem, da en milijonar deset let ne bo dobival place je kr bizarno. Pac, lahk je s polno ritjo srat. :)

WarpedGone ::

PR stunti, ki iz CEOta firme delajo nekega dobrotnika, ker rece, da si ne bo izplaceval 'place', so res off topic. Zdej bodo lastniki tesel na svojih srecanjih imeli nabirko za Muska, da revez ne bo stradal.

Seveda bomo spregledal detajl, da je 2012 že dobil podobno 'pogodbo', ki mu je dala 10 let časa da iz 3 milijardne firme naredi 43 milijardno (10 povečanj za 4 milijarde).
Spregledal bomo tudi detajl, da mu je to uspelo že v samo 6ih letih, posledično tudi potreba po novi pogodbi.

Hvalit se s tem, da en milijonar deset let ne bo dobival place je kr bizarno.

Bizarno je temu milijonarju očitat da zganja PR in ignorirat da je bil vsega par let prej praktično brez denarja.
Kdorkoli z več kot pol procenta integritete lahko očitke naslavlja samo lastni nesposobnosti, zakaj on ni bil sposoben v par letih pridit iz nule do milijard.

Ja, hudo je videt tuj uspeh. Slovenceljnem ni nič bol bolečega kot to.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

O jezus ... Musku noben ne ocita, da ni sposoben in da ni iz Tesle/SpaceX/... naredil uspesnih podjetij Te stvari je opravil odlicno.

Sam brez denarja pa ni bil. In ce imas denar od prej ali pa se financiras iz drugih virov, ti ni problem hodit v sluzbo in delat 'zastonj'. Seveda, ljudje ne pocnejo tega ravno pogosto zato je v tem svetu to novica, ce nekdo dela 'zastonj'.

Musk ne rab gledat kolk dnarja porab za kruh vsak mesec, Musk ni prakticno brez denarja. Tudi teoreticno ni brez denarja. :)

Truga ::

Zadeva je uresnici simpl k pasulj. Musk: "itak bankrollam teslo jaz, zakaj bi si izplaceval placo in si pozrl dohodnino?"

WarpedGone ::

Musku noben ne ocita,


Nepismen 100 na uro.
Zbogom in hvala za vse ribe

thramos ::

BigWhale je izjavil:

Sam brez denarja pa ni bil. In ce imas denar od prej ali pa se financiras iz drugih virov, ti ni problem hodit v sluzbo in delat 'zastonj'. Seveda, ljudje ne pocnejo tega ravno pogosto zato je v tem svetu to novica, ce nekdo dela 'zastonj'.


Po premisleku ... pa to počne praktično vsak drugi startupovec. In Tesla je startup.

Okapi ::

Druga polovica si pa izplačuje astronomske plače in se vozi v prestižnih službenih avtih. Je treba kaj imeti od denarja vlagateljev>:D

energetik ::

J.McLane je izjavil:

Prodaja BEV bo na neki točki zadela ob zid, poglejte skozi okno način kako danes folk uporablja avtomobile, kolikšen % mislite da si bo zrihtalo domačo polnjenje, oziroma imajo sploh to možnost? Ja veliko folka živi v hišah in ni problema, pa ga res ni? V naši hiši se ogrevamo na TČ in imamo 3 avtomobile, ki vsak dela 20k km letno, ni problema? Koliko hiš je na enem transformatorju, pa vsaka hiša po najmanj dva avta?

Ne se smešit in pisat tule da bo leta 2030 večina vozil EV, ker ne bo. Kaj dela Toyota? Polni market segment klasičnih vozil s svojimi hibridi, ki bodo ustrezali vsem okoljevarstvenim zahtevam v prihodnosti.
Se popolnoma strinjam s tem. Povsem nerealni ste nekateri, glede na stanje infrastrukture v SLO. Ja, komot se zna zgodit, da bo 2030 večina vozil HEV ali PHEV, nikakor pa ne BEV. Še kanalizacije ne morejo pripeljat v mnogo naselij, pa da bodo v 10 letih pomnožili prenosne zmogljivosti SN in NN omrežja za nekaj-kratnik? Dajte no...
Pri nas pol naselja visi na nekih ~70mm2 dratih, luči žmrkajo že ko komu zalaufa kompresor... in takih primerov je po SLO verjetno nešteto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Invictus ::

thramos je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Sam brez denarja pa ni bil. In ce imas denar od prej ali pa se financiras iz drugih virov, ti ni problem hodit v sluzbo in delat 'zastonj'. Seveda, ljudje ne pocnejo tega ravno pogosto zato je v tem svetu to novica, ce nekdo dela 'zastonj'.


Po premisleku ... pa to počne praktično vsak drugi startupovec. In Tesla je startup.

Tip ima od prej nekaj milijard premoženja. Seveda lahko dela zastonj.

Še sam bi si trenutno brez problema privoščil delati zastonj v svojem startupu za kako leto, dve. Ni to baš neki dosežek.

Samo raja rada pada na take news spin-offe ;). Sploh Slovenci, ki jim je to višek dobrote šefa. Nima plače. Jejjjjjjjj.....
Čeprav kljub vsemu stane firmo 10k/mesec zaradi službenega stanvoanja, avta, računalnika, telefona, reprezentance, kurb, pijače, itn... Ampak, važno je samo da ne dobi plače >:D.

Okapi je izjavil:

Druga polovica si pa izplačuje astronomske plače in se vozi v prestižnih službenih avtih. Je treba kaj imeti od denarja vlagateljev>:D

Videl to v prvem slovenskem startupu. Tip si je najprej omislil takrat nov Audi TT kot službeno vozilo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()
««
479 / 1133
»»