» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
466 / 1180
»»

hojnikb ::

Za svojimi napovedmi.
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Kdo ti je kriv, da verjameš?
Menda nisi vernik?
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

Menda nisi vernik?

Oh, the irony :))
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Pojasni prosim (po možnosti vodotesno in ne idiotsko), kje je problem "hudega zaostanka".
Bi reku, da majo še kar lepo število let v rezervi in bo še trajalo lep čas predno ta zaostanek postane hud. Napovedana konkurenca je namreč še vedno v letu 2021, trenutno si lomi zobe s študijem baterij in analizo produktov.

Tudi če Tesli rata dosečt samo 1/3 napovedane produkcije v 2018, bo to tolk kot vsi ostali konkurenti skupaj. Precej zgovorno, da nimate več drugih idej za pljuvanje, kot to da so počasnejši od lastnih napovedi. Pismenim je jasno, da ti niti niso napovedi ampak idealen plan, ko se ne pojavi nič nepredvidenega.

Ampak STinteligenzza se ne ukvarja s takšnimi podrobnostmi, kakršenkoli debilizem je OK, samo da je obrnjen približno v pravi smeri - i.e. metanje dreka.

Čakam tudi na kakšen način točno bi kdorkoli lahko GF kupil po toliko "kolikor je vredna". Še en klasičen ST-idiotizem - pojmovanje, da imajo stvari neko lastno realno ceno po kateri lahko kupiš karkoli ti zapaše. V realnem svetu lahko OneOff stvari kupiš po toliko, kolikor je trenuten lastnik zadeve pripvaljen jo spustit iz rok.

Trenutni lastniki GF (i.e. Teslini delničarji) niti pod razno ne bodo svojih delnic iz rok spustili po trenutni borzni ceni. Js osebno začnem študirat pri x10. Ne da že prodam, šele študiram kolk točno bi hotu met na mizi.
Zbogom in hvala za vse ribe

VaeVictis ::

WarpedGone je izjavil:

Pojasni prosim (po možnosti vodotesno in ne idiotsko), kje je problem "hudega zaostanka".
Bi reku, da majo še kar lepo število let v rezervi in bo še trajalo lep čas predno ta zaostanek postane hud. Napovedana konkurenca je namreč še vedno v letu 2021, trenutno si lomi zobe s študijem baterij in analizo produktov.

Tudi če Tesli rata dosečt samo 1/3 napovedane produkcije v 2018, bo to tolk kot vsi ostali konkurenti skupaj. Precej zgovorno, da nimate več drugih idej za pljuvanje, kot to da so počasnejši od lastnih napovedi. Pismenim je jasno, da ti niti niso napovedi ampak idealen plan, ko se ne pojavi nič nepredvidenega.

Ampak STinteligenzza se ne ukvarja s takšnimi podrobnostmi, kakršenkoli debilizem je OK, samo da je obrnjen približno v pravi smeri - i.e. metanje dreka.

Čakam tudi na kakšen način točno bi kdorkoli lahko GF kupil po toliko "kolikor je vredna". Še en klasičen ST-idiotizem - pojmovanje, da imajo stvari neko lastno realno ceno po kateri lahko kupiš karkoli ti zapaše. V realnem svetu lahko OneOff stvari kupiš po toliko, kolikor je trenuten lastnik zadeve pripvaljen jo spustit iz rok.

Trenutni lastniki GF (i.e. Teslini delničarji) niti pod razno ne bodo svojih delnic iz rok spustili po trenutni borzni ceni. Js osebno začnem študirat pri x10. Ne da že prodam, šele študiram kolk točno bi hotu met na mizi.


Saj je lepo, da si optimističen.

IMHO bi bilo že cca. 100 milijard USD dovolj za celo Teslo, pa še kak SpaceX in The Boring Company, pa še bi ti ostalo za nekaj let pokrivanja izgube Tesle...

WarpedGone ::

IMHO

Zakaj pa 100? Zakaj ne samo 10? Zakaj ne samo 1?
Sej je samo cifra in tvoje ponižno mnenje, daj si duška.
Zbogom in hvala za vse ribe

Tody ::

Full so mi vsec strokovnjakii, na tem forumu, :)

VaeVictis ::

WarpedGone je izjavil:

IMHO

Zakaj pa 100? Zakaj ne samo 10? Zakaj ne samo 1?
Sej je samo cifra in tvoje ponižno mnenje, daj si duška.


Zakaj 100?

Trenutno je (vsaj glede na market cap):

Tesla 55 milijard USD
SpaceX 24 milijard USD
The Boring Company ?

Tore skupaj približno 80 milijard USD, dodaj še kakih 10-20 milijard USD za premium (tale premium je lahko celo malo več oz. malo manj, sam x2 glede na poslovanje skoraj 100% ne, nekaj je potencial, nekaj je pa uveljavljen status Tesle in podpisane pogodbe SpaceX) in dobiš cca. 100 milijard USD.

Torej je cifra okoli 100 milijard USD, kaj več IMHO ni vredno, kaj dosti manj pa folk ne bi prodal...

ps: Sicer, če bi bili čisto natančni bi bilo treba nareiditi celoten podrobni pregled poslovanja in bi dobili potem bolj točno številko.

ps2: V primeru, da Tesla ne bo zmožna izdelati dovolj Model 3 v naslednjih parih letih in/ali ne bo profitabilna, ko/če zalaufa produkcija Model 3 je velika verjetnost, da zna celotna vrednost strmoglaviti kot kamen in bomo potem bližje 10 oz. 1 milijardi USD.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Trenutni lastniki GF (i.e. Teslini delničarji) niti pod razno ne bodo svojih delnic iz rok spustili po trenutni borzni ceni. Js osebno začnem študirat pri x10. Ne da že prodam, šele študiram kolk točno bi hotu met na mizi.


Tko studiras ti in tisti, ki v podjetje verjamejo. Tisti, katerim pa TSLA predstavlja samo se en vrednosti papir s katerim se trguje, pa na stvari gledajo drugace. Kaksno je razmerje med temi lastniki delnic, pa niti ne vemo.

Drugace pa Tesli vrednost delnice zadnje tri mesece pada in taksnega dolgotrajnega padca v povprecju, ze kar lep cas ni bilo. Jaz sem pricakoval, da bo slo mal na gor po predstavitvi semija in roadsterja ampak je bil sam en majhen skok na zacetku.

Nimam pa pojma, kako je to korelirano z ostalim trgom, mogoce gre vse na dol.

WarpedGone ::

Kaksno je razmerje med temi lastniki delnic, pa niti ne vemo.

Točne cifre delnic v lasti ni javen podatek, so pa znane ocene in motivi največjih lastnikov. Nekaj branja o tem, da ne bo samo IMHO...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Pro_moted ::

Bi bilo lepo, če bi se dalo modelu verjet. Ampak je že v preteklosti pokazal da rad tudi naklada.

AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

BigWhale ::

500 milj v eni minuti. *smajli k se joka od smeha*

vostok_1 ::

Jz sem opazil, da zadnja leta sploh ne gledam več komedij.
RL je že tolk humorna, da mi tega ni potrebno.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Gregor P ::

Članek iz Financ: Kdaj se splača električni službeni avto - primerjava dizelske octavie z nissanom leafom in renaultom zoejem

Koliko vas pri 15 tisoč kilometrih na leto stane škoda octavia z dizelskim motorjem in električna nissan leaf in renault zoe, kdaj se povrne dodatna investicija in kolikšen je letni strošek energije in servisov za primerjane avtomobile?
...
Točka preloma pri petih oziroma devetih letih
Zgornje številke pa so osnova za izračun točke preloma, kdaj se nam splača nakup električnega avtomobila. Dodaten vložek 3.490 evrov (toliko je zoe dražji od octavie) se vam bo povrnil v dobrih petih letih, dodatnih pet tisoč evrov za nissana leafa pa v osmih letih in devetih mesecih. Pri tem nismo upoštevali upada vrednosti treh avtomobilov, ker ta podatek ni znan
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Truga ::

DarkSite je izjavil:

Truga je izjavil:

Koncno smo dobili sifro, kako deluje Elon Time.



2 mesca sta 1 leto, tako da vsak ETA ki ga elon pove pomnozis s 6 in dobis dejanski relis :D


Se pravi celotna teorija stoji na primeru FH-ja?

Kot rečeno že mnogokrat se pa ve, da FH nikoli ni bil prioriteta in s stališča podjetja je bil vedno nekje v ozadju. Zakaj, ker so prvo morali izpolniti F9. Ve se, kakšen je bil F9 na začetku in kako se je spreminjal skozi čas. Šele danes je primer čas, da se začne resno delati na FHju. F9 je dosegel končno stanje(block5 bo kmalu poletel). Tako, da stroškovno se šele sedaj splača delat na FHju.

Blablablablabla. In kaj pol? Pri nas takim projektom pravite "drugi TES6", ce pa musk to dela je pa to najboljsa stvar ever?

WarpedGone ::

Tvoj denar je moj denar ...
Zbogom in hvala za vse ribe

svit ::

Pomanjkanje baterij je vedno večja težava za vse ostale razen za Teslo: ICE proizvajalci: "Lako čemo..."
Ni ideje

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: svit ()

DarkSite ::

A se kaj več ve glede fabrike železa v Michiganu? :) Kakšen delež % majo tm not? Je to samo zaradi tega, da bodo imeli stabilno dobavo železa ali je v ozadju kaj drugega?

WarpedGone ::

nada
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

svit je izjavil:

Pomanjkanje baterij je vedno večja težava za vse ostale razen za Teslo: ICE proizvajalci: "Lako čemo..."


Lol. Vsi z več kot dvema nevronoma vemo, da whomever owns the batteries, owns the future of EV.
Musk je to razumel že dovolj zgodaj.
ICE proizvajalci sedaj fehtajo na okoli.

It will be a funny day, ko bo BMW ali VW žical kitajce za baterije svojih top klas.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Tody ::

Očitno ni vse tako lahko kot pravijo :) Bogega X so mučil dokler ni povedal vseh svojih skrivnosti

http://www.t3tech.si/avto-tech/novica/k...

vostok_1 ::

A to imajo tam retardirance zaposlene?

Kako pri zdravi pameti niso pomislili, da this could get out and bite them in the ass.
Še posebej ko to delaš tako površno.

Prekleto...a si taka firma ne more privoščit enega novega, lastnega in ga pol zjugat do zadnjega vijaka?
Vsaj rabljenega.

Res ne razumem kako vodstvo je to dovolilo.
Edini razumljiv razlog bi bil mogoče, da so tik pred stečajem in še zadnje kovance, ki so jih najdli pod kavčem, namenili za one last ditch attempt at survival.
Da pa si daimler ne more privoščit 80k avtomobil...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Utk ::

Tody je izjavil:

Očitno ni vse tako lahko kot pravijo :) Bogega X so mučil dokler ni povedal vseh svojih skrivnosti

http://www.t3tech.si/avto-tech/novica/k...

Čak, so to kitajci ali nemci? Kdo jih bi ločil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Najbrž so nekako ocenili, da je to za njih najmanjša (vračunana) škoda, ker vozilo so očitno hoteli imeti v vsakem primeru oz. več njih. Večja škoda bi (predvidevam po njihovem) bila, direktni nakup vozila (ker pač slaba reklama in konkurenca bi to najbrž izpostavila), enako za nakup prek posrednika, ali tudi sicer rabljeno vozilo (bi ravno tako prišlo na dan). Sedaj je pa vprašanje, ali so se tudi namenoma tako slabo lotili te "izposoje" oz. kolikšen je doseg te "šlampaste" zgodbe.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mikhaair ::

Zgodba bi bila se boljsa, ce bi vsebovala Teslin joke, da na daljavo naredijo vozilo 'slabse'. Slabsa performanse, baterija, AP, itd. :)

freezby ::

Glede tesle X ima zadnje čase Björn izjemno zanimive videe, kako pokajo stekla na začetku norveške zime.

Drugače pa ravno danes testiral Ioniq Electric ... priporočam, da če vas matra firbec, da se naročite in potestirate. Tako za skeptike, dvomljivce, nasprotnike in "vernike" zelo dobrodošla izkušnja (sploh zdajle ob zimskih jutrih z -3°C.

Gregor P ::

In kako je bilo? Avto dela?!? :)


Mimogrede sem opazil, da imajo sedaj tudi že hibrida navedenega med modeli.

mikhaair je izjavil:

Zgodba bi bila se boljsa, ce bi vsebovala Teslin joke, da na daljavo naredijo vozilo 'slabse'. Slabsa performanse, baterija, AP, itd. :)
... pa še to lahko dodam zgoraj k mojemu komentarju -> varnost, da Tesla (morda) v času testiranja ni vedela, da se pri Daimlerju izživljajo nad njimi8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

J.McLane ::

IONIQ hibrid je pri nas na voljo že kar nekaj časa, novost je IONIQ priključni hibrid, o prodaji tega pa nič ne piše na njihovi strani.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Okapi ::

Gregor P je izjavil:

Najbrž so nekako ocenili, da je to za njih najmanjša (vračunana) škoda, ker vozilo so očitno hoteli imeti v vsakem primeru oz. več njih. Večja škoda bi (predvidevam po njihovem) bila, direktni nakup vozila (ker pač slaba reklama in konkurenca bi to najbrž izpostavila), enako za nakup prek posrednika, ali tudi sicer rabljeno vozilo (bi ravno tako prišlo na dan). Sedaj je pa vprašanje, ali so se tudi namenoma tako slabo lotili te "izposoje" oz. kolikšen je doseg te "šlampaste" zgodbe.
Meni se vse skupaj tudi zdi rahlo sumljivo. Za testiranje bi mirno lahko kupili pet iksov (anonimno, če je treba) in jih v miru preštudirali, na pa da ga gredo najeti za poldrugi mesec. Does not compute.

vostok_1 ::

Exactly.

Kupit avto anonimno za tako firmo je šala mala.
Ni potrebe po takem šalabajzarstvu.
Sicer pa članek pravi, da se je vidlo kdo je bil najemnik.

Tako amatersko, da peče glava.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Nakup konkurenčnega avta v namen analizje je standardna industrijska praksa.
Prvi Tesla Model X v evropi je bil audijev uvožen na lastno pest iz Amerike. Ko kekci niso vedl niti tega, da majo evropski SC drugačen priklop za filat kot Ameriški.
V evropi je že tut iz amerike pripeljan Model 3 z nizozemskimi tabelcami, nazadnje opažen visoko na severu Evrope.

Razlaga Mercedesovega zaHeba je enostavna ... nek polsposoben middle manager je hotu pršparat par jurjev budgeta, da bi ostalo več za nagade recimo.
In je naredu PR-fiasco ... no, tut Audi z leglano kupljenim X se mu ni uspel izognit.

Tako amatersko, da peče glava.


Lako ćemo!
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Sej ni sporno, da so vzeli avto in ga razkopali (ajde, malo so kopirali kitajce, ki se jim tolk smejijo, ampak ok), sporno je, da so razkopali izposojen avto, od nekih penzičev, in pol ga vrnili nazaj kot da ni nič blo. A si lahko še večji kreten? Aja, lahko, če goljufaš pri izpuhih. Ne vem ali je Balkan okupiral Nemčijo ali pa so Nemci nadmašili učitelje balkanizma...

pegasus ::

Utk je izjavil:

so Nemci nadmašili učitelje balkanizma...
To že tako dolgo, da se na balkanu tega niti ne zavedamo več.

Okapi ::

Pod pogojem, da je vse res, kar piše v novici.

Utk ::

Kaj, a so izpadli taki kreteni, da ne verjameš, da bi nemci to naredili?

BigWhale ::

freezby je izjavil:

Glede tesle X ima zadnje čase Björn izjemno zanimive videe, kako pokajo stekla na začetku norveške zime.


Jooj, dej se enkrat poglej. Sipa je pocla zato ker je bla gor ze prej ena luknja. To se nardi na vsaki sipi. Tesla al pa ne-tesla.

Utk je izjavil:

Kaj, a so izpadli taki kreteni, da ne verjameš, da bi nemci to naredili?


Ne, ampak dandanes so novice kjer je vse res, ze skoraj redkost. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

WarpedGone ::

Jim is developing specialized AI hardware that we think will be the best in the world.

Who is Jim?
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

A tko kt guglov TPU in Intel Nervana? ;)
Fun times ahead.

Okapi ::

V resnici je procesor precej postranskega pomena in vpliva samo na ceno avta, ne na njegovo sposobnost, da sam vozi.

WarpedGone ::

V resnici še vedno bluziš.

Pravo vprašanje je, ali je splošno namenski procesor (your random x86 cpu) optimalen način preračunavanja globokih nevronskih mrež?
Ne, ni.

Ali je GPU optimalen način preračunavanja globokih nevronskih mrež?
Hja, za nekaj velikostnih razredov bolj optimalen kot x86 cpu, še vedno pa nevronske mreže niso bile glavni cilj negovega obstoja.

Namensko razvit čip bo lahko bliže optimumu, omejen samo z omejitvami samega proizvodnega procesa, in ne z nekimi drugimi cilji.
MobilEyeov čip je namensko razvit, a je implementiran na PLDju, ki je zopet splošnonamenska osnova, zmožni smo že več.

Googlov TPU, intel nervana iz aviona zgledata podobno, o razlikah ne bom sodil.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Iz hal, ki preračunavajo zadeve, smo bojda že kar prišli na en ali pa dva čipa v avtu:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pegasus ::

Tu sta dva različna problema - en je treniranje mreže, za katerega rabiš terabajte referenčnega materiala in vsaj en rack gpujev, drugi je izvajanje te mreže, za katerega zadostuje en embedded gpu v avtu. Oboje se da zoptimizirati in v tem času se ogromno vlaga v to optimizacijo. Mogoče nekaj zanimivih novic na temo nervane za pokušino.

Okapi ::

Kot rečeno, procesorska moč je samo stvar cene. Avti ne znajo sami voziti (dovolj dobro, da bi dobili vozniški izpit), tudi če nevronska omrežja preračunava superračunalnik za milijon dolarjev.

pegasus ::

Okapi je izjavil:

Kot rečeno, procesorska moč je samo stvar cene.
Ne drži, ampak dajmo to predebatirat v kaki drugi temi.

freezby ::

Malenkost o Ioniqu @GregorP
Dve uri testa in 4 možakarji z zelo različnim mnenjem o elektrifikiciji avtov. Od prijatelja brat je šel še enkrat na preizkus pred naročilom in ga bo tudi vzel, zdaj je samo dilema ali naj počaka na obljubljeno večjo baterijo v verziji 2018. (samo potem lahko vsako leto prelaga, ker bo vedno boljša baterija ;-)

Sam sem za EV, samo ko se bodo nakupne cene normalizirale. Tukaj pač ne polagam upov v Teslo, ki žene zadeve od zgoraj navzdol (ne sme pa propasti zaradi efekta na celotno industrijo ter hype), temveč v Hyundai/Kia in z zadržkom Renault/Nissan. Ioniq te težko nenavduši, ima vse to, kar pričakuješ od EV. High-tech in veliko opreme, dobra izdelava, pospešek, tišina. Res neverjetna učinkovitost elektro pogona - če se že greš elektriko in varčevanje, ni slabo, da ravno ne razmetava s kWh - največji skeptik je vseskozi računal, a je to možno. Osebno sem zaradi hribov navajen dvignjenih avtov, tako da mi je bilo čudno vse tako nizko, slabša preglednost skozi zadnje okno. Ocena in primerjav: proti Zoe kot dan in noč, stari leaf je pač star, i3 je preveč igračast, tesla S za razliko v ceni ni za tolikokrat boljša. Redko kateri avto, ker mi je pač sredstvo za od A do B, mi pusti občutek to bi pa imel in ioniqa bi imel (če bi izpolnjeval moje osnovne zahteve: 6 zicev in 4x4 - to potrebujem za prehod na EV, zato čakam na teslo X za 30 jurjev ;-)

Kaj smo še ugotovili? Da prijatelj previdnež (ne jaz) postal navdušenec in bo bržkone sledil bratu (on bo pač poskusni zajček), ko bo kupoval nov vagon čez 2 leti. Skeptik/nasprotnik ni več nasprotnik in je prvi pristal na mojo pobudo, da v prihodnjih mesecih, ko imava kar nekaj časa viška, greva stestirat vse razpoložljive elektro avte. Najpomembnejša ugotovitev - sprememba dosedanje prakse okoli 1. in 2. avtomobila: nakup novega EV kot prvi avto za vse lokalne opravke, razvoze otrok, do trgovine, v Ljubljano itd ... zlasti s tem ugodnim 10-letnim enoodstotnim kreditom Ekosklada je to top deal. Drugi rabljeni avto pa naj bo ena ladja za potovanja, daljše oz. nujne skoke z extra prtljažnim prostorom.

Zaključek: pejte stestirat ioniqa, dobra praktična izkušnja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: freezby ()

Gregor P ::

Hvala freezby za tvoj komentar :)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Ioniq ma z 28kWh baterijo 200km EPA dosega? Kr lepo.

billy ::

Ioniq bo zelo zanimiv čez 3 leta...če je le kvalitetna izdelava in tehnologija

11tomi12 ::

Nevem sicer če je prav topic za to vprašanje, tak da no flame :D

Moja starša želita nabavit elektro avto, smo pa trenutno v dilemi.

Ali se bolj splača vzet rabljenega al novega, ki se ga kasneje proda, ko bodo boljši na trgu?

Kaj se tiče avto pa ciljamo na Nissan Leaf.

Opinions, suggestions? :D

mikhaair ::

Rabljen Leaf ni OK.
Ce zadovolji potrebe ne bos rabil boljsega.
Kia, Hyundai?
««
466 / 1180
»»