Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Tody ::
Bi ti predlagal tecaj branja ampak me bodo oznacil za grdega grdega tko da bom samo rekel, slabo si strnil, sedi - 1
Okapi ::
Ni zastarel podatek, samo nadaljevanja nisem citiral. Hotel sem samo povedati, da se Musk ni samo prijavljal na razpise, ampak je fehtal denar. V bistvu je rekel, da bo tovarno postavil tam, kjer mu bodo več plačali. Pričakoval je vsaj pol milijarde, dobil pa potem še precej več.WarpedGone je izjavil:
Ne, tesla se *ni obrnila* na državno pomoč.
Niso jamral "dejte nam pomagat" ampak so se prijavili na objavljen razpis, .
Elon Musk said he expected $500 million in assistance from the state where the battery plant would be located.
To je bilo en lep čas nazaj, zastareli podatek.
Okapi ::
A sem mogoče kje rekel, da ni? Pogovarjamo se samo o tem, a je prosil za pomoč ali ne. Ker eni pravijo, da serijski čudodelnik nikoli ne prosi za državno pomoč.
BigWhale ::
Če propade Tesla ni noben problem. Problem lahko nastane, kaj bo po stečaju. Tovarne, delavci, znanje... bodo še vedno tam. Če bi vse to kupil nekdo drug in nadaljeval z proizvodnjo tako baterij kot avtov potem lahko pričakujemo le več in boljše avte/baterije. Če pa bi bil kupec kakšen konzorcij "aspuhov" se bi pa razvoj EV močno upočasnil. Smeri od "auspuhov" do EV pa ne more več preprečiti nič in nihče.
To jaz ze nekaj casa govorim. Meni je naceloma vseeno kaj se zgodi s Teslo, a jim uspe ali ne. A bodo prvi, zadnji, al pa dvanajsti. V bistvu me ne zanima. Edini problem je v tem, da bi propad Tesle pomenil, da lahko vsi proizvajalci ICEjev potem rekli: 'evo, a vidte, EVji ne gredo in niso kul!' In folk bi jim verjel. Vsaj velika vecina. To bi bla katastrofa za EVje. Mogoce ne na dolgi rok, na krajsi pa sigurno.
noraguta ::
In kaj je stem narobe?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: BigWhale ()
BigWhale ::
Teh 7500$ je le davčna olajšava. Max tolk se odšteje od končnega zneska, ki ga mora kupec plačati. Američani navajajo ceno brez davka, le ta se doračuna na koncu in je odvisna od lokacije! Primer m3 je osnovna cena 35k$, ko ga hočeš kupit ti rečejo 40k$ z davkom, ker pa si upravičen do olajšave plačaš le 35k$. Dobil si olajšavo v višini 5k$. Pri tesli S seveda dobiš polno olajšavo (seveda le dokler Tesla ne proda 200k vozil).
AFAIK Ne. Tle gre za davcno olajsavo. V EU dobis direktno subvencijo za nakup EVja. V ZDA dobis pa tax exempt na koncu leta. Nekako tako, kot ce bi pri nas dobil olajasvo pri dohodnini.
Invictus ::
To jaz ze nekaj casa govorim. Meni je naceloma vseeno kaj se zgodi s Teslo, a jim uspe ali ne. A bodo prvi, zadnji, al pa dvanajsti. V bistvu me ne zanima. Edini problem je v tem, da bi propad Tesle pomenil, da lahko vsi proizvajalci ICEjev potem rekli: 'evo, a vidte, EVji ne gredo in niso kul!' In folk bi jim verjel. Vsaj velika vecina. To bi bla katastrofa za EVje. Mogoce ne na dolgi rok, na krajsi pa sigurno.
EV so vsaj v hibridni različici "way to go".
Nemci že zapirajo centre mest za svinjske dizle, in pišejo kazni za kršitelje. Posledično je prodaja dizlov upadla za 15%.
Če živiš v Nemčiji, je trenutno nakup hibrida optimalna rešitev. Lahko se na elektriko pelješ po centrih mest, za razdalje porabljaš bencin.
Samo električni pogon je samo za vernike, ki se jim ni treba preveč vozit po avtocestah.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BigWhale ::
Torej je naredil dober posel. Kaj ti tu ni jasno?
Brez konteksta s tem ni nic narobe. Je pa narobe to, ce pljuvas po drugih ker jokajo pri drzavi. To pocne tudi Musk. To pocnejo vsi. Zato ta rec ni nek blazno trden argument v ICE vs EV debati. Je navadno metanje dreka, kot bi rekli nekateri. :)
noraguta ::
Ne zgolj lobiranje. Ampak svoje čase so se tudi z radijem zdravli.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
frudi ::
WarpedGone je izjavil:
frudi:
Pa od raznih zveznih in državnih subvencij za nakup EV-jev je Tesla pobrala še kakšno dodatno miljardo.
Dlje časa kot blebeta, večja je verjetnost, da mu bo drekec ušel iz rok...
Ne, ta denar so pobrali kupci. Še međik je uspel (delno) skapirat, kar je frudiju nedoumljivo.
In kaj po tvojem kupec naredi s temi $7500 olajšave? Ali sploh lahko kupi avto, ki si ga sicer ne bi mogel privoščiti, kar je za Teslo prodan avto, ki sicer ne bi bil prodan. Ali pa si kupec lahko privošči vzeti za več jurjev $ dodatne opreme, ki je sicer ne bi, kar je v bistvu še bolje za Teslo, ker so marže na dodatno opremo načeloma najvišje.
Tako da je nedoumljivo in naivno kvečjemu po tvoje poenostavljati, da Tesla nima nič od teh subvencij.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
mikhaair ::
Naceloma da subvencije drzava zato, da imajo od tega kaj prebivalci. V tem primeru imajo dolgorocno gledano pomoc na cistejso tehnologijo. Ni to Tesla subvencija, ampak EV subvencija. Saj v SI jo tudi dobis, pa nihce ne rece, da je napisana za Teslo.
Gregor P ::
Če dejansko preberete zgornje članke, ni govora samo o tej specifični subvenciji (od katere imajo seveda koristi tudi EV proizvajalci*)
*sedaj, če pravite, da imamo samo Tesla prave EV, potem ima posledično koristi predvsem Tesla; držite se vaše zgodbe do konca
*sedaj, če pravite, da imamo samo Tesla prave EV, potem ima posledično koristi predvsem Tesla; držite se vaše zgodbe do konca
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Ti ne bi prepoznal pravega elektricnega avta tudi ce te bi sam Musk povozil z njim.
Tesla dobiva subvencije kot vsi drugi, glede na zaposlitve pri nas bo Magna dobila vec, pa ne bo delala elektricnega avta, tako da to nima veze s tem. Tudi revoz dobi za vsak nov model, ki ga zacnejo proizvajat. To pripada tudi tesli. Nekaj drugega pa je denar, ki ga dobis ze za sam razvoj, preden zaposlis enga cloveka in tudi ce bo proizvodnja na kitajskem, in proizvajalci so dobili ogromno tega denarja tudi za zgresen dizel, zdaj ga bi pa zarad njihove napake se za elektriko.
Tesla dobiva subvencije kot vsi drugi, glede na zaposlitve pri nas bo Magna dobila vec, pa ne bo delala elektricnega avta, tako da to nima veze s tem. Tudi revoz dobi za vsak nov model, ki ga zacnejo proizvajat. To pripada tudi tesli. Nekaj drugega pa je denar, ki ga dobis ze za sam razvoj, preden zaposlis enga cloveka in tudi ce bo proizvodnja na kitajskem, in proizvajalci so dobili ogromno tega denarja tudi za zgresen dizel, zdaj ga bi pa zarad njihove napake se za elektriko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
noraguta ::
Ti ne bi prepoznal pravega elektricnega avta tudi ce te bi sam Musk povozil z njim.
Tesla dobiva subvencije kot vsi drugi, glede na zaposlitve pri nas bo Magna dobila vec, pa ne bo delala elektricnega avta, tako da to nima veze s tem. Tudi revoz dobi za vsak nov model, ki ga zacnejo proizvajat. To pripada tudi tesli. Nekaj drugega pa je denar, ki ga dobis ze za sam razvoj, in proizvajalci so dobili ogromno tega denarja tudi za zgresen dizel, zdaj ga bi pa zarad njihove napake se za elektriko.
Nevem kaj ima magna veze. Kot da električni avto pa ne potrebuje karoserije.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Utk ::
Veze ima to, da je tesla menda ziva samo zarad subvencij na ev, pa to ni res, ker subvencije dobivajo vsi, tudi za cisto zgresene nalozbe.
noraguta ::
Pač vpliva na končno ceno. Brez subvencij vprašanje če bi podjetje še poslovalo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Okapi ::
Utk ::
Kaj da ne, preberi si malo internet. In cr je tesla en meter od bankrota, je cist jasno, da jo je glih ta drobiz subvencij resil. Kar sicer ni res.
7 jurjev na avte za 80 jurjev pa itak nima nekega vpliva.
7 jurjev na avte za 80 jurjev pa itak nima nekega vpliva.
7982884e ::
noben ni omenil tega?
https://arstechnica.com/cars/2017/11/te...
torej tovornjak naj bi kostal 150-180 jurjev, kar je skoraj pol manj od pricakovanj analitikov.
to implicira zelo nizke cene baterij, med drugim. je pa tudi povsem logicno. ce das za baterije 70-90 kosov, si lahko predstavljas, kako preostanek tovornjaka naredis za 40-80 kosov, z marzo nekih 10-20 jurjev. konec koncev je en kup stvari vzetih iz modela 3.
https://arstechnica.com/cars/2017/11/te...
torej tovornjak naj bi kostal 150-180 jurjev, kar je skoraj pol manj od pricakovanj analitikov.
to implicira zelo nizke cene baterij, med drugim. je pa tudi povsem logicno. ce das za baterije 70-90 kosov, si lahko predstavljas, kako preostanek tovornjaka naredis za 40-80 kosov, z marzo nekih 10-20 jurjev. konec koncev je en kup stvari vzetih iz modela 3.
ZloTech ::
Proof is in the pudding. Cene se bo videlo ko pridejo na tržišče.
Če tesla uspe s big battery manuf. si lahko podvoji dobiček, kar je bistveno za njen obstoj.
Če tesla uspe s big battery manuf. si lahko podvoji dobiček, kar je bistveno za njen obstoj.
Utk ::
ZloTech ::
Utk, koliko profita pa misliš da imajo na enem vozilu ?
7 dodatnih jurjev je ogromno denarja, pri 10.000 vozil letno je to 70 miljonov čistega
7 dodatnih jurjev je ogromno denarja, pri 10.000 vozil letno je to 70 miljonov čistega
Utk ::
Nikjer ne pise, da bi za 7 jurjev vec oz.
brez te subvencije prodali bistveno manj avtov, niti nimajo pod kontrolo subvencij po celem svetu, cena avta je pa se kar enotna.
Danes morda bi prodali kakega manj, na zacetku, ko se je stvar lomila, so imeli pa vec problemov s proizvodnjo kot prodajo.
brez te subvencije prodali bistveno manj avtov, niti nimajo pod kontrolo subvencij po celem svetu, cena avta je pa se kar enotna.
Danes morda bi prodali kakega manj, na zacetku, ko se je stvar lomila, so imeli pa vec problemov s proizvodnjo kot prodajo.
pecorin ::
Nikjer ne pise, da bi za 7 jurjev vec oz.
brez te subvencije prodali bistveno manj avtov, niti nimajo pod kontrolo subvencij po celem svetu, cena avta je pa se kar enotna.
Danes morda bi prodali kakega manj, na zacetku, ko se je stvar lomila, so imeli pa vec problemov s proizvodnjo kot prodajo.
Z enega linka objavljenega prej v tej temi:
O ukinitvi subvencij:
This could crush Tesla sales. Many car buyers are sensitive to these subsidies. For example, after Hong Kong rescinded a tax break for EVs effective in April, Tesla sales in April dropped to zero. The good people of Hong Kong will likely start buying Teslas again, but it shows that subsidies have a devastating impact when they’re pulled.
Utk ::
Ce subvencij nikoli ne bi blo, ne bi blo tega. Tudi ce bi tam jasno povedali, da jih nikoli ne bo vec, bi sigurno vsak kaksno prodali. Tako pa pac kalkulirajo. Vprasanje tudi kolk je tesla tam obdavcena oz. "subvencionirana". Ce je carina na uvozen avto 90%, subvencija pa pomeni, da ne placas te carine, potem jasno da je ne bo nihce en cas kupil.
No vidis, 73,000 ni subvencionirana cena, samo brez nenormalnega davka.
The Model S sticker price starts at HK$570,500 ($73,400), according to the Tesla website. Under the new tax, that will jump to HK$926,000, he said.
No vidis, 73,000 ni subvencionirana cena, samo brez nenormalnega davka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
telexdell ::
Če gledamo subvencije v EV pri nas, država pri 40.000 € vrednem vozilu pobere tam 8.000€ zgolj z ddv. Kje so potem še prispevki plač prodajalcev in serviserjev, ddv rezervnih delov in storitev...? Vse skupaj je na koncu videti tako kot bi bili EV avtomobili razvrščeni v znižano davčno stopnjo (9,5 %). Me zanima, če najbolj glasni proti subvencijam EV tudi nergajo čez obrtnika, kateri jim npr. gradi hišo ali prebeli stanovanje ali...in jim zakasira le 9,5% davka namesto 22%?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
jernejl ::
Ce subvencij nikoli ne bi blo, ne bi blo tega.
Golo ekonomsko dejstvo je, da višja cena pomeni manjše povpraševanje.
Pa če se stokrat obregneš ob to, kako se čemu reče, kako bi bilo če bi bil nekdo nekaj jasno povedal in podobne reči.
Na nizozemskem je prodaja EV-jev strmoglavila, ko so zmanjšali subvencije za hibridne EV-je.
No vidis, 73,000 ni subvencionirana cena, samo brez nenormalnega davka.
Tudi vsi ostali avtomobili bi bili bistveno ugodnejši, če zanje ne bi bilo treba plačevati davkov (DDV, DMV z davkom na luksuz itd).
Recimo za Mustanga je pri nas treba cesarju plačati 22% + 28% + 16% davka.
Utk ::
To je vse res, ampak ni isto ali nek avto stane 80 jurjev, pa se potem podraza na 90, ali ce ze od zacetka stane 90, in se na to ceno prilagodi vse skupaj. Sploh pa ce mu cena skoci iz 70 na 140, normalno da prodaja pade.
Nikec3 ::
Kaj pa če bomo na koncu od Tesle imeli korist vsi razen @Warpija?
https://techcrunch.com/2017/11/26/in-pr...
https://techcrunch.com/2017/11/26/in-pr...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
RedDrake ::
Kaj pa če bomo na koncu od Tesle imeli korist vsi razen @Warpija?
https://techcrunch.com/2017/11/26/in-pr...
Ta scenarij je bolj verjeten kot pa tisti, po katerem bo TSLA vreden tam nekje kot bitcoin in po katerem bo W1 miljonar.
Sta pa oba bolj malo verjetna.
Tody ::
Musku se jebe za "from return on capital", tako kot se počasi googlu jebe in Larry Page dela vojsko androidov v svojem privatnem laboratoriju. Še eden tekmovalcev
https://www.avtomobilizem.com/novice/el...
https://www.avtomobilizem.com/novice/el...
BigWhale ::
Musku se jebe za "from return on capital", tako kot se počasi googlu jebe in Larry Page dela vojsko androidov v svojem privatnem laboratoriju. Še eden tekmovalcev
https://www.avtomobilizem.com/novice/el...
Obviously prepozn. Nic se nimajo. Tesla jih pomalca za malco. Aja, pa baterij naujo mel od kje vzet.
WarpedGone ::
Nic se nimajo.
Imajo center za študirat baterije ... ehm imeli ga bodo čez 2 leti ... "to fully understand" ...
BMW to Spend $237 Million on Battery Cell Center
"By producing battery-cell prototypes, we can analyse and fully understand the cell's value-creation processes. With this build-to-print expertise, we can enable potential suppliers to produce cells to our specifications," BMW board member Oliver Zipse said in a statement.
"The knowledge we gain is very important to us, regardless of whether we produce the battery cells ourselves, or not."
The center will open in early 2019, BMW said.
i.e. trenutno še nimamo pojma o baterijah, mogoče bomo čez 5 let vedl za kaj se gre in znal usmerjat zahteve ... ampak no worries, lako ćemo!
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
vostok_1 ::
Razumemo. In pravimo, da je butasta.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Looooooka ::
Razumete sliko?
https://www.facebook.com/VideoSvet.net/...
Ker altenativ ni a ne? :D
To je tisto, ko pustiš zelenim, da popljuvajo jedrsko energijo in dajo potem moč prodanim ritim, ki ti zrihtajo energijo na premog, ki ga potem uvažaš iz tujine, ker je "boljše kakovosti".
Zadušiš se v obeh primerih s tem, da je en še dražji, zeleni se potrepljajo po ramenih, ker so kao nekaj naredili, ti si pa lahko prst vtakneš v rit in pametuješ o tem, kako je bilo na dizlu in bencinu vse petkrat bolj čisto.
Krivo ni vse vmes ampak električni avtomobili.
Logika povprečnega volivca...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
Nikec3 ::
nikec ti si malce zadaj tko 14 dni...
Cen niso omenili takoj.
Razumete sliko?
https://www.facebook.com/VideoSvet.net/...
A lahko že enkrat nehamo s tem?
1. EV-ji imajo boljši izkoristek (plant to wheel) kot naftaši
2. Filtriranje ene elektrarne je lažje kot milijon ICE-jev
3. Umazanija se prestavi iz mest (veliko prebivalcev) na obrobje (malo prebivalcev)
4. EV-ji z izboljševanjem energetske proizvodnje postajajo vedno bolj čisti.
To so dejstva. Finito!
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
WarpedGone ::
Glavno dejstvo je, da novih TE in podobnih svinjarij enostavno ne bo (ignoriram podalpske idiote).
Obstoječe se pa kvečjemu servisirajo do konca življenske dobe ali zapirajo predčasno.
Nove elektrarne so in bodo 'čiste' ... sonce, veter, hidro, geo.
India sets plans for bidding off 20 - 30 GW of solar power per year - starts with 3-6GW/month
Obstoječe se pa kvečjemu servisirajo do konca življenske dobe ali zapirajo predčasno.
Nove elektrarne so in bodo 'čiste' ... sonce, veter, hidro, geo.
India sets plans for bidding off 20 - 30 GW of solar power per year - starts with 3-6GW/month
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
Warpi, kje boš ti dobil v Sloveniji čisto elektriko pozimi? Imamo 20% hidro, ki je že skoraj max izkoriščena, vetrnih virov bi bilo maks kakšen procent. Od sonca pa dobiš pozimi le manši delež pa še ogromne zalogovnike potrebuješ.
Magic
fikus_ ::
Streh me je ljudi, ki v svojih napovedih uporabijo besedi "dejstvo je".
Nemci so ugasnili nuklearke in zalaufali TE. To je realnost.
Nemci so ugasnili nuklearke in zalaufali TE. To je realnost.
Nikec3 ::
Streh me je ljudi, ki v svojih napovedih uporabijo besedi "dejstvo je".
Nemci so ugasnili nuklearke in zalaufali TE. To je realnost.
Pa naj laufajo TE na 100%. Še vedno so EV-ji čistejši.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
RedDrake ::
Streh me je ljudi, ki v svojih napovedih uporabijo besedi "dejstvo je".
Nemci so ugasnili nuklearke in zalaufali TE. To je realnost.
Pa naj laufajo TE na 100%. Še vedno so EV-ji čistejši.
Nekaj odstotkov, dokler se proizvajalcem gre za vsak kWh, ker so baterije v nekem organu.
Ko bodo baterije boljše in se bo proizvajalcem začelo fučkati za "porabo", pa bomo spet tam, kjer smo bili.
CO2 apocalypse!
(says the increasingly nervous scientist for the 27th time in the last 20 years).
telexdell ::
Warpi, kje boš ti dobil v Sloveniji čisto elektriko pozimi? Imamo 20% hidro, ki je že skoraj max izkoriščena, vetrnih virov bi bilo maks kakšen procent. Od sonca pa dobiš pozimi le manši delež pa še ogromne zalogovnike potrebuješ.
Mogoče kogeneracija na toplovodnih kotlih? Mogoče dovolimo v Prekmurju frakcijsko pridobivanje plina pa obratujejo plinske turbine? Pol je tu še biolplin. Pa geotermalna energije je čisto neizkoriščena...
Ko bo čez 20...25 let zmanjkalo lignita TEŠ-a ne bo več. Torej moremo misliti, kaj bomo takrat ne pa kako nam brez TEŠ-a živeti ni.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: telexdell ()