Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
Na 56i minuti je testna vožnja z novim roadsterjem... Tesla killer killer..
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Na predstavitvenem videu zgleda Elon kot da je na nekih močnih tabletah, ali pa se že kako leto ni vredu naspal.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Ker v najhitrejšem serijskem avtomobilu je ful pomembno kako udobni so zadnji sedeži, kjer je vsem jasno zakaj sploh obstajajo.
Otročad bebava ...
Ne razumes. Ampak, ok.
To, a je avto najhitrejsi ali ne, ni bistveno. To, da so zadnji sedezi bolj za okras vsi vemo. Ampak tvoj prvi odgovor je bil "porš ma isto!!!111!111". Fora je v tem, da tud to vsi vemo in da je tud za druge roadsterje prav vseen a majo uno zadnjo klop al ne. Ampak zarad tvojga fanboy refleksa zmeri skocis do plafona s pulzem 200 in takoj zmerjas folk z debili.
Ce bi enostavno reku: 'meh, sedezi so tam sam zato, da lahk recejo, da so stirje', se Musk je sam to rekel, se neb noben na to obesal. Ti pa takoj k ena cmera, 'lovro je tud lulal v bazen!' Nobenga pa v resnic ne briga za Lovrota. :)
-valvoline- ::
Pri roadsterju 2 je zame edini pomemben podatek domet 1000km. Cena itak sitnica, pac se ena igraca za seike in ostale k majo prevec denarja. 4 the masses se vedno nic pametnega in uporabnega.
hojnikb ::
Warpy, pričakujem, da boš prvi postavo Roadster2 na slovenske ceste, seveda ko boš vse tesla delnice cashoutal
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
vostok_1 ::
@valvoline
Če si kdaj dizajniral kakršenkoli produkt, ki je za mase, bi vedel, da je bistveno težje spravit zadevo skupaj, kot pa nek state of the art, no expense spared, butični proizvod. Pri slednjem je jasno kaj treba naredit...top of the top kar lahko dobiš.
Pri masovnih zadevah se gleda vsak cent in 1000 različnih kombinaciji neke postavitve, kako najceneje ampak še vedno dobro it skozi.
Če si kdaj dizajniral kakršenkoli produkt, ki je za mase, bi vedel, da je bistveno težje spravit zadevo skupaj, kot pa nek state of the art, no expense spared, butični proizvod. Pri slednjem je jasno kaj treba naredit...top of the top kar lahko dobiš.
Pri masovnih zadevah se gleda vsak cent in 1000 različnih kombinaciji neke postavitve, kako najceneje ampak še vedno dobro it skozi.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
jernejl ::
Pri roadsterju 2 je zame edini pomemben podatek domet 1000km. Cena itak sitnica, pac se ena igraca za seike in ostale k majo prevec denarja.
Seveda, bogati šejk, ki kupi tole igračo kot peti avtomobil, ki stoji pred vilo z desetimi garažami, bo s tem avtom opravljal 1000km dolge relacijske vožnje.
Ker ima Rolls Royce, ki ga ima prav tako parkiranega v garaži, previsoko porabo.
-valvoline- ::
Pri roadsterju 2 je zame edini pomemben podatek domet 1000km. Cena itak sitnica, pac se ena igraca za seike in ostale k majo prevec denarja.
Seveda, bogati šejk, ki kupi tole igračo kot peti avtomobil, ki stoji pred vilo z desetimi garažami, bo s tem avtom opravljal 1000km dolge relacijske vožnje.
Ker ima Rolls Royce, ki ga ima prav tako parkiranega v garaži, previsoko porabo.
Heh, seiku bo itaq pomembnih tistih 1,5s do 100, stevilka 1000km pa e-podaljsek. :V
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
BigWhale ::
1000km range je v bistvu to kar je rekel Musk. Utisal bo se tiste, ki zdej govorijo o premajhnem dosegu. 1000km dosega imajo redki dizli. :)
vostok_1 ::
Um, guys...kdo pa daje šeikom denar za kupit vse to?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Okapi ::
vostok_1 ::
Zdaj pa še naslednji korak, Tesla naredi cargo ship na elektriko.
Ni potrebno. Zgolj ponudi elektromotorje in baterije. Vse ostalo je že narejeno.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
LeQuack ::
Ja ampak sedaj morajo nositi še na tisoče ton goriva. S tako tonažo baterij ni 2x za rečt, da se dosti bolj splača elektrika.
Quack !
jernejl ::
vostok_1 ::
Nič več čakanja za njimi pri speljevanju.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Magic1 ::
Ja ampak sedaj morajo nositi še na tisoče ton goriva. S tako tonažo baterij ni 2x za rečt, da se dosti bolj splača elektrika.
Seveda se bo bolj "splačalo", do nasljednjega pristanišča par sto kilometrov stran, potem pa bodo baterije prazne.
Magic
Okapi ::
Ladja, ki tovori akumulatorje iz kitajske gigafabrike v Evropo, bi pa mogoče res lahko šla na elektriko.
frudi ::
WarpedGone je izjavil:
At the event tonight, I talked to 2 people that have put in $100 million orders for Semis. Tesla could be racking in some serious cash now.
Pozabte še kakšn izdajo delnic, ta vlak je odpeljal.
Kje smo to že slišali enkrat? Samo da pomislim...
Aja, ob predstavitvi Powerpackov in Powerwallov dve pa pol leti nazaj. Nekaj imam v spominu hvalisanje o "off the hook demand", o prednaročilih vrednih 800 miljonov $ za eno leto vnaprej in obljubah o 1-2 miljardah $ prihodkov za Teslo iz stacionarnih baterij v letu 2017.
Spomni nas že, kako je šlo nato s tem? Koliko od teh obljubljanih 800 miljonov $ prednaročil se je nato uresničilo? Koliko od obljubljanih 1-2 miljard $ Powerpackov/wallov so prodali letos?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
WarpedGone ::
>> dve pa pol leti nazaj.
Ja, predno so pobrali 130 tisoč vplačil za avto V ENEM DNEVU, ki je imen namen masovno proizvodnjo dosečt leta 2020. Moje šloganje je šlo v smislu "mogoče jim rata že prvi dan pobrat kakih 30 tisoč naročil". Sledil je nujni "we need to rethink the production plan", ki je rezultiral v premiku tega cilja 2 leti bliže in večji investciji že sedaj, ne šele tekom parih let.
Komot se spomnejo da bi se še hitreje širili in to sfinanciral z dodatno izdakop delnic in ti boš spet srečen kako si baje imel prav. Pa hkrati nebi mogel met glave bol globoko v lastni riti.
Ja, predno so pobrali 130 tisoč vplačil za avto V ENEM DNEVU, ki je imen namen masovno proizvodnjo dosečt leta 2020. Moje šloganje je šlo v smislu "mogoče jim rata že prvi dan pobrat kakih 30 tisoč naročil". Sledil je nujni "we need to rethink the production plan", ki je rezultiral v premiku tega cilja 2 leti bliže in večji investciji že sedaj, ne šele tekom parih let.
Komot se spomnejo da bi se še hitreje širili in to sfinanciral z dodatno izdakop delnic in ti boš spet srečen kako si baje imel prav. Pa hkrati nebi mogel met glave bol globoko v lastni riti.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
WarpedGone ::
Šlepar me večji štekar za filat:
Štirje pari sugerirajo na 4 vzporedne (neodvisne) baterije. ep način kako narest stvar failsafe, 4 motorji, vsak svoj kontroler in baterija. Če ena linija odleti, si ob 1/4 moči, še vedno pelješ. Obstaneš samo če odeltijo vse 4 linije hkrati, kar zna bit precej redka reč. To razloži zakaj upa obljubit "won't break for a million miles".
Štirje pari sugerirajo na 4 vzporedne (neodvisne) baterije. ep način kako narest stvar failsafe, 4 motorji, vsak svoj kontroler in baterija. Če ena linija odleti, si ob 1/4 moči, še vedno pelješ. Obstaneš samo če odeltijo vse 4 linije hkrati, kar zna bit precej redka reč. To razloži zakaj upa obljubit "won't break for a million miles".
Zbogom in hvala za vse ribe
frudi ::
In na koncu Model 3 še 2020 ne bo dosegel originalno obljubljano proizvodnjo 500k vozil na leto . Hud master plan je bil ta "rethink our production plan" ja . Zagotovo ni imela pospešitev proizvodnje Modela 3 nikakršne veze z upočasnitvijo rasti prodaje S in X, kje pa. Težko je vzdrževati hype o astronomski rasti in vizijo o nekoč triljonsi valuaciji, če bi od 2017 do 2020 njihova skupna proizvodnja in prodaja stagnirala. Nujno so rabili lansirati nov model, sicer bi bilo pravljice hitro konec. Zato pa tudi je Model 3 sforsiran v 'proizvodnjo' brez zaresnega testiranja, tako proizvodnih linij, kot samega avta.
Me res zanima, kakšen izgovor si boš izmislil, ko čez dve leti šlepar ne bo še nikjer niti blizu realizacije. Kakšna nova pravljica bo takrat kriva za nov "rethink of production plan"?
Me res zanima, kakšen izgovor si boš izmislil, ko čez dve leti šlepar ne bo še nikjer niti blizu realizacije. Kakšna nova pravljica bo takrat kriva za nov "rethink of production plan"?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Magic1 ::
Ne vem kako se počuti večino potencialnih naročnikov, ki imajo rezervacije na m3, ko se jim vsak mesec odmika možna dobava, Musk se pa ukvarja s šleparji in roadsterji (pa še desetimi drugimi projekti). Warpi seveda skače od veselja, samo dosti jih ni čistih vernikov.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
frudi ::
Mene zanima tudi, kaj si mislijo naročniki tistih 800 miljonov $ vrednih Powerpackov in Powerwallov, ko si je pa Musk, po Warpijevi verziji, po toliko prejetih prednaročilih menda kar lepo premislil in jih kratko malo odjebal. "A vete tiste baterije, ki ste jih naročili? Hahahaha, samo šalili smo se, ne bomo jih naredili. Pušite mi kurac, trololo." Ful resen poslovni partner, ta Musk
Ali pa morda tistih 800 miljonov $ prednaročil v resnici sploh nikoli ni bilo resničnih...
Ali pa morda tistih 800 miljonov $ prednaročil v resnici sploh nikoli ni bilo resničnih...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
WarpedGone ::
Ne vem kako se počuti večino potencialnih naročnikov, ki imajo rezervacije na m3, ko se jim vsak mesec odmika možna dobava
Aja? Moja dobava je tam kjer je bila - late 2018.
samo dosti jih ni čistih vernikov.
Vsak dan več, že več kot pol milijona, ja več kot pol milijona.
Čakamo z veseljem, tle pa jokcate. Patetično al debilno?
Zbogom in hvala za vse ribe
drekodovce ::
WarpedGone je izjavil:
Ne vem kako se počuti večino potencialnih naročnikov, ki imajo rezervacije na m3, ko se jim vsak mesec odmika možna dobava
Aja? Moja dobava je tam kjer je bila - late 2018.
samo dosti jih ni čistih vernikov.
Vsak dan več, že več kot pol milijona, ja več kot pol milijona.
Čakamo z veseljem, tle pa jokcate. Patetično al debilno?
Mogoče se tvoj dobavni rok ne spreminja, ker ljudje množično odpovedujejo prednaročila? Aja ne... nemogoče, da se pri tesli zgodi kaj takega
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Štirje pari sugerirajo na 4 vzporedne (neodvisne) baterije. ep način kako narest stvar failsafe, 4 motorji, vsak svoj kontroler in baterija. Če ena linija odleti, si ob 1/4 moči, še vedno pelješ. Obstaneš samo če odeltijo vse 4 linije hkrati, kar zna bit precej redka reč.
Em, ne. :) Ce je res en motor na eno kolo, potem si obstal, ce ti odletita dve liniji na eni strani. No, lahko se probas 'slepat' s pogonom samo na eni strani, samo se ne bo dobro koncalo.
WarpedGone je izjavil:
To razloži zakaj upa obljubit "won't break for a million miles".
Reku je 'won't break' in ne 'won't stop'. Ce ti crkne en motor, ena baterija, en whatever, se je stvar pokvarila in ti to popravilo krije garancija. Musk je obljubil 1 milijon milj garancije na drivetrain. Bomo videli, ce tudi baterije stejejo k drive trainu.
BigWhale ::
Tole je kr zlo dober opis stanja. Tesla bo morala res fejst usrat, da bodo vsi dvignil roke nad njimi in to je neki kar se tezko zgodi.
Jaz sem pricakoval mal vecji skok delnice po predstavitvi tovornjaka, opening je bil kar visji ampak se je tekom dneva umirilo in je delnica pridobila relativno malo.
Jaz sem pricakoval mal vecji skok delnice po predstavitvi tovornjaka, opening je bil kar visji ampak se je tekom dneva umirilo in je delnica pridobila relativno malo.
Invictus ::
1000km range je v bistvu to kar je rekel Musk. Utisal bo se tiste, ki zdej govorijo o premajhnem dosegu. 1000km dosega imajo redki dizli. :)
Vprašanje kako hitro se boš moral peljat? 50 km/h? V dirkalnem avtu?
Veliko ladij gre na elektromotor.
AMpak to je še vedno zelo majhen procent...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Invictus ::
WarpedGone je izjavil:
Ja, predno so pobrali 130 tisoč vplačil za avto V ENEM DNEVU, ki je imen namen masovno proizvodnjo dosečt leta 2020.
Meh, MW bi tanaročila podelal v enem tednu. Od Tesle pa še nič.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
DamijanD ::
WarpedGone ::
BMW To Issue Stop Sale and Voluntary Recall For All US i3s
Zakaj?
Po domače, če si 1,5m visoka ženska, okrog 50 kg, nepripasana ti ob čelnem trčenju:
Dovol hudo za ustavitev prodaje i3 v ameriki. Tle v evropi nas takšne zdravstvene malenkosti itak ne sekirajo. Tole nima nič z električnimi avtomobili per se, ima pa vse z BMW 'kvaliteto' in 'varnostjo' o kateri se tako rado onanira tule okrog...
Zakaj?
Po domače, če si 1,5m visoka ženska, okrog 50 kg, nepripasana ti ob čelnem trčenju:
Under NHTSA testing, the unbelted 5th percentile female suffered certain neck injuries that were slightly higher than the acceptable limit when involved in certain types of head-on collisions. This issue only affects the driver, not any of the passengers.
Dovol hudo za ustavitev prodaje i3 v ameriki. Tle v evropi nas takšne zdravstvene malenkosti itak ne sekirajo. Tole nima nič z električnimi avtomobili per se, ima pa vse z BMW 'kvaliteto' in 'varnostjo' o kateri se tako rado onanira tule okrog...
Zbogom in hvala za vse ribe
drekodovce ::
warped1 spet onanira na napake drugih avtov, medtem ko je tesla popolna in brez napak. Since 2012
p.s. kaj kurac imajo ljudje l2017 delati neprivezani v avtu? Tisti, ki se ne priveže, se verjetno tudi ne bo sekiral, če se bo zaletel in se poškodoval, hkrati pa bo slučajno okrog 1.5m in 50kg težek na voznikovem sedežu, potem pa ima še cca 5% večjo možnost da se poškoduje, kot če bi bil neprivezan v drugem avtu.
p.s. kaj kurac imajo ljudje l2017 delati neprivezani v avtu? Tisti, ki se ne priveže, se verjetno tudi ne bo sekiral, če se bo zaletel in se poškodoval, hkrati pa bo slučajno okrog 1.5m in 50kg težek na voznikovem sedežu, potem pa ima še cca 5% večjo možnost da se poškoduje, kot če bi bil neprivezan v drugem avtu.
Utk ::
Stvari morajo zoret in dozoret, metanje še več denarja v stvar, ki zamuja, ne bo bistveno pohitrilo procesa. VW še ni izdal niti enega pravega električnega avta, kakšna je verjetnost, da bojo iz prve vse naredili prav? Bencinske motorje delajo že 90 let, pa še zmeraj zajebejo.
Tolk denarja samo pomeni, da se zavedajo da zamujajo, tudi to je nekaj.
Tolk denarja samo pomeni, da se zavedajo da zamujajo, tudi to je nekaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WarpedGone ::
warped1 spet onanira na napake drugih avtov, medtem ko je tesla popolna in brez napak. Since 2012
Idiot lahko razmišlja samo idiotsko.
Še napisal sem spodaj v čem je poanta:
Dovol hudo za ustavitev prodaje i3 v ameriki. Tle v evropi nas takšne zdravstvene malenkosti itak ne sekirajo. Tole nima nič z električnimi avtomobili per se, ima pa vse z BMW 'kvaliteto' in 'varnostjo' o kateri se tako rado onanira tule okrog...
Stvar je precej podobna VW fiasku, le da se je že prej odvila. Tudi v primeru BMW i3 gre za neskladnost z birokratskimi zahtevami, ki so ble znane že v štartu pa so se iz nekega razloga šele sedaj odločl da nehajo srat proti vetru in to gajbo vsaj v ameriki nehajo dobavljat. V evropu bodo to še vedno dobavljali kljub znanemu design defektu. Povsem enako kot VW - v ameriki konec, za evropejce pa je stvar 'dovolj dobra', kr giftajte se.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
.. za zapeljat se do fitnesa in nazaj.
Tolk, da lahk rečejo da se trudijo in da se lastniki obstoječih dizl VW ropotul lahko tolažijo da VW dela, "samo što nije", "lako ćemo". Vse skup je pa narejeno v okviru PR budžeta, na nivoju garažne predelave. Da je stvar še vseeno tolk bolša od dizlske variante samo pove kolk je električni pogon boljši.
Ker šasija ne dopušča dost volumna, je vgrajeno sramotno malo kWh, posledično zadostuje za poti, katere lahko opraviš peš...
Resno pričakujete da bo VW v roku 5 let na cesto dal EV s 100kWh baterijo?
Naj dvigne roko vernik, ki to verjame.
Tolk, da lahk rečejo da se trudijo in da se lastniki obstoječih dizl VW ropotul lahko tolažijo da VW dela, "samo što nije", "lako ćemo". Vse skup je pa narejeno v okviru PR budžeta, na nivoju garažne predelave. Da je stvar še vseeno tolk bolša od dizlske variante samo pove kolk je električni pogon boljši.
Ker šasija ne dopušča dost volumna, je vgrajeno sramotno malo kWh, posledično zadostuje za poti, katere lahko opraviš peš...
Resno pričakujete da bo VW v roku 5 let na cesto dal EV s 100kWh baterijo?
Naj dvigne roko vernik, ki to verjame.
Zbogom in hvala za vse ribe
jernejl ::
kow ::
Ne delaj se neumnega. Kar hocem povedati je, da platforma v osnovi ni bila dizajnirana za baterije oz. za elektricni avto.