» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
455 / 1280
»»

WarpedGone ::

Good for you.

Sami fanboyi:

Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

Točno to.

Entuziasti bodo odpuščali takšne stvari.
Saj vendarle gre za avto, ki je drugačen od ostalih.

Ampak, če bi vsi rekli, da je to OK, potem bodo ostali proizvajalci začeli početi enako in na koncu se bomo vozili v električnih stojadinacih, skoraj kot nostalgičnega leta '77, ko si bil presrečen, če je tvoj novi avto zmogel tistih par deset km do doma iz "salona".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

vostok_1 ::

Not gonna happen.

V primeru tesle gre za novo tehnologijo in se pač malo spregleda. Ko bodo EVji vseprisotni bo pač konkurenca as usual.
Sicer pa ta novi BMWji, nižje klase so posmeha vredni po kvaliteti notranjosti.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

iloveboobz ::

WarpedGone je izjavil:

Good for you.

Sami fanboyi:


exactly, fanboyi. TO da more bit nov avto skor 10x na servisu pa še vedno ni porihtan in da ma gap na panelih večj od sestradanih najstnic je pač unacceptable. Še toliko bolj, ko pomisliš da je to avto za skor 100k.

No, glavno da ma 17" ekran in uber pospeške. Za tisti rattle, ki je slabši od yugota pač kupiš čepke.

WarpedGone ::

Unacceptable zate in 2% kupcev... za 98% kupcev je stvar kljub takim drobnarijam "buy again!"

Mi boš predlagal da si nabavim BMWja, kjer je kar tretjina kupcev tolk 'srečnih', da ga ne marajo več met?
Zbogom in hvala za vse ribe

SimplyMiha ::

percentage


Pa še Renaulta ni na seznamu. Kot da ne obstaja, če ga ni na ameriškem trgu.

bambam20 ::

Ameriški vozniki so precej manj zahtevni , kar se tiče kvalitete izdelave.

Nikec3 ::

vostok_1 je izjavil:

Not gonna happen.

V primeru tesle gre za novo tehnologijo in se pač malo spregleda. Ko bodo EVji vseprisotni bo pač konkurenca as usual.
Sicer pa ta novi BMWji, nižje klase so posmeha vredni po kvaliteti notranjosti.

Točno tako. Tesla je danes gadget, ki sam po sebi odtehta marsikatero pomanjkljivost. Ko bo električnih avtov vedno več, ta gadget sam po sebi ne bo več dovolj.

Če gledamo po modelih je Model S kot prvi model z največ prednostmi (nori pospeški, lep dizajn, doseg) v tem smislu seveda zelo zaželen in najlažje odtehta pomanjkljivosti, Model X se tukaj že odreže malo slabše in % ljudi, ki bi ga kupili še enkrat, ali so z njim zadovoljni je manjši kot pri Model S. Pri Model 3 tega fanboyizma slej kot prej ne bo več, in če bo kvaliteta izdelave slaba, jih bodo povprečni kupci kaj hitro popljuvali.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

Nekako tako ja.
M3 bo počasi dobival konkurenco. Zaenkrat je pač nima. To kar so nemci vn dali je žaljenje kupcev.

Če ne M3 pa zagotovo naslednji model. Sem skeptičen, da v naslednjih 5-10 letih ne bo še kdo vskočil na trg.

Hell. Če bo kateri od klasičnih proizvajalcev stisnjen v kot in pred propadom...kdo garantira, da ne bo vrgu vse sile v EVje. Know-how definitivno ima za sestavljanje. Tehnologija pa vrjetno bo itak commonplace.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: jan_g ()

jernejl ::

Hell. Če bo kateri od klasičnih proizvajalcev stisnjen v kot in pred propadom...kdo garantira, da ne bo vrgu vse sile v EVje. Know-how definitivno ima za sestavljanje.

BMW trenutno prodaja ~10.000 električnih vozil na mesec, to je menda že malo več kot Tesla. Pa niso stisnjeni v kot in pred propadom.

SimplyMiha ::

Tako je. Klasična avtomobilska industrija že po levi in desni prehiteva Teslo.

lynxslo5 ::

Tesla have to get out of the American car stereotype... Which is bad quality. Like GM... Tesla is pretty good but need more work with reliability to reach full potential.

pegasus ::

"Klasična avtomobilska industrija" heh ... je tako klasična, da ni danes na trgu niti enega vozila, ki bi ga človek želel imeti. Jih je pa cel kup, ki zadovoljujejo vse želje 6-letnikov. Tragikomično ...

frudi ::

Glavno, da se lahko ti s svojimi sofisticiranimi željami in potrebami počutiš superioren tem otročjim primitivcem, a ne?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

pegasus ::

Ne ... nimam potrebe po takih poceni fintah. Samo razmišljam o novem vozilu in ugotavljam, da je stanje na trgu zelo žalostno.

Invictus ::

Res je, letečega ava na fuzijski pogon se res ne da kupiti ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

iloveboobz ::

V resnici je za pegasusa edini smiselni korak naprej Matrix style življenje. TOrej nobenga vozila. Nobenga nič.

WarpedGone je izjavil:

Unacceptable zate in 2% kupcev... za 98% kupcev je stvar kljub takim drobnarijam "buy again!"

Mi boš predlagal da si nabavim BMWja, kjer je kar tretjina kupcev tolk 'srečnih', da ga ne marajo več met?

vernike res težko prepričaš.
Bomo vidl kakšna bo ta statistika, ko bo tesla enkrat prodala 500k vozil na leto. Pri takmu volumnu pač nemoreš več prodajat samo vernikom. Avarage middle class joe pač nebo zadovoljen, ko bo mel svojo novo teslo vsak mesec v delavnici.

Zgodovina sprememb…

SmeskoSnezak ::

Kaksne so pa novosti, ki so v serijskih nizkocenovnih avtih?
Ze imamo samo-zdravljen karbonski fiber na vseh avtih, ki je hkrati tudi zelo lahek material? NE.
Imamo standardizirano elektronsko polnilno vticnico na vseh razlicnih avtomobilih, razlicnih proizvajalcev? NE
Imamo pomoc pri voznji tipa samovozecih vozil? NE (samo delno)
Imamo kaksne vizualne napredke? NE (avto je samo bolj aerodinamicno zaobljen, sicer pa se vedno ena velika skatla)
Imamo na voljo kasetnik, cd in USB predvajalnik v enem? NE (staro ven, novo not... backward kompatibilnost bo tepla vse, ni vse staro za v smeti, ip. )
Imamo na voljo avto upravljanje z zvokom/na glas? NE
@ Pusti soncu v srce... @

pegasus ::

iloveboobz je izjavil:

V resnici je za pegasusa edini smiselni korak naprej Matrix style življenje. TOrej nobenga vozila. Nobenga nič.
To je najbolj smiselna opcija, ja. Če si opazil, je Musk začel razvijati tudi to ;)

VaeVictis ::

iloveboobz je izjavil:


Bomo vidl kakšna bo ta statistika, ko bo tesla enkrat prodala 500k vozil na leto. Pri takmu volumnu pač nemoreš več prodajat samo vernikom. Avarage middle class joe pač nebo zadovoljen, ko bo mel svojo novo teslo vsak mesec v delavnici.


Samo vprašanje časa je, kdaj bo Warpy začel razlagati, da je to, da si konstantno na servisu dobro za podjetje in da utrjuje odnos med prodajalcem/serviserjem in kupcem.

Zraven bo pa pripomnil, da je to za Teslo odlična novica, ker s tem, da popravljajo napake v garanciji, zmanjšujejo zalogo in s tem višajo dobiček.

Plus na statistiki se vidi, da se kupci konstantno vračajo na Teslo zaradi "kakovostne izdelave" in "visoko kvalitetnih popravil".

iloveboobz ::

Samo vprašanje časa je, kdaj bo warpy izpuhtel iz tega foruma, ko bo mel preveč predglavic z M3 >:D

Okapi ::

Eh, bo še trajalo, preden ga bo sploh dobil;)

iloveboobz ::

Če nebo prej prodal svojo mesto v vrsti in rajš kupo tapravo M3 >:D

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

iloveboobz ::

pluvanje po bencinskih škatlah še ne naredi tesle nič bolše in gape nič manjše.

WarpedGone ::

Kdo zbere največ točk?


Don't enter you of faint heart ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Pozabil je najpomembnejšo točko - vernike v kult električnega avta, ki malikujejo serijskega izdelovalca čudežev in svojo vero drugim vsiljujejo na vsakem koraku in vsakega dvomljivca popljuvajo in ozmerjajo.

iloveboobz ::

ah geohot.... Kr glasn za nekega super hackerja :))

(btw, video got it wrong; geohot ni bil prvi ki je shackal ps3; so bli že pred njim jailbraki v obliki donglov).

BigWhale ::

In other news ... Waymo je ugotovil, da so ljudje se vedno samo ljudje. :D

http://mashable.com/2017/10/31/sleeping...

vostok_1 ::

To trdim že ves čas.

Banat ljudi je bistveno lažje kot kopilota ustvarit. Avtonomna vozila on a rail bi lahko imeli že 20 let nazaj.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

pegasus ::

Ena zanimiva opcija za dosegat neomejene razdalje z elektro vozili:

Seveda vkolikor je ponudnik infrastrukture, torej državno avtocestno podjetje, pripravljeno prekopat ceste ;)
Verjamem da če se nemci navdušijo za tole, bodo vsi autobani prekopani v nekaj letih.

DamijanD ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

vostok_1 ::

Kaj vas skrbi, da bo le treba nekoliko spremniti življenski slog?

The horror!
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

BigWhale ::

DamijanD je izjavil:

Ko litij ni problem:
https://hardware.slashdot.org/story/17/...


V bistvu tudi druge reci niso problem. Oziroma so priblizno tak problem kot je 'peak oil'. Ni problem.

Gregor P ::

Sam sem tako ali tako mnenja

Gregor P je izjavil:

Jst sem ta, ki pravi, da je ta trenutna "baterijska alternativa" že danes zastarela tehnologija ... kaj šele jutri ...


... tako da še vedno čakam na neko pravo alternativo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fpbs ::

Elon Musk Just Yelled 'SHAME' At A Bunch Of Journalists:
https://jalopnik.com/elon-musk-just-yel...

vostok_1 ::

700 ljudi od 33k res ni dosti. Pač mrhovinarji najdejo vsako stvar za ti očitat.
Je pa vsaj pošteno, da delavcu daš nek odpovedni rok.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

BigWhale ::

vostok_1 je izjavil:

Je pa vsaj pošteno, da delavcu daš nek odpovedni rok.


Lol, v Ameriki? :)) At-will employment @ Wikipedia

Meni se 700 od 33k tudi ne zdi blazno veliko. Je pa vse skupaj izpeljano mal netaktno, Musk bi se lahko mal zadrzal. :)) Novinarjem pac ne gres razlagat kako naj porocajo, ker si delas medvedjo uslugo.

Okapi ::

Hja, če občila "izkoriščaš" za to, da objavljaš, kar bi rad, da vsi izvedo (piknik na strehi fabrike, da ne izgubljamo časa z vožnjo), se moraš sprijazniti tudi s tem, da se tam znajde tudi vse, kar nočeš, da bi vsi vedeli. Musk je sam iz sebe naredil novico in zdaj žanje, kar je sejal. On objavi vsak avto posebej, ki ga dostavijo, novinarji pa vsakega, ki zgori.>:D

Nikec3 ::

Ste videli zadnjo novico? Musk po novem obljublja 5000 M3 na teden komaj marca.

https://www.bloomberg.com/news/articles...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

Musk se mora mal umirit s temi ultra hitrimi roki.
Zaenkrat so mu še vrjeli, ampak ko konkretno zajebeš bo to postalo satira in nejeverje za folk.

Jz povsem razumem situacijo, ampak raja povečini pač ne.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

VaeVictis ::

Electric vehicle $7,500 tax credit expected to go away with new House tax bill [Updated]

Par zanimivh komentarjev na Redditu glede Tesla Q3 2017 rezultatov:

Tesla (TSLA) third quarter 2017 results and conference call - Official Thread

- Tesla lost almost $6M/day on an operating basis this quarter.

- Seems like Tesla's automotive business is running into some bad margin problem:
Tesla rezultati
From that chart, you can see year over year, their automotive revenue went up by about 10%, however the cost of the revenue (this line is strictly bill of goods, it does not include operational cost, R&D and CapEX) went up by a whopping 27%.
Margin went from 30% to about 18%.
I wonder what is driving this, maybe they are now selling more 75Ds and the demand for 100D/P100D have cratered. If so that means the average selling price have gone down by a lot, but Tesla recently buffed 75D knowing this would happen because they need to do this to make sure they still achieve units increase. (imagine what their stocks would do if the units they sold actually decreased).
So yep, it sure looks like a demand problem to me. I could be missing something here, so feel free to point out.
EDIT: As people have pointed out that their shareholder letter did mention this to be largely the result of their Model 3 production cost. So it's very possible that I was wrong and Tesla lumps their fixed production line cost into their "cost of revenue". I was under the impression that this line is usually for variable costs and not fixed costs. Someone with more accounting background can shed some light on this.
EDIT 2: Apparently sequentially revenue is up 3% but delivery is up 18%, that also suggests a lower average selling price. I wonder if it's the strong value proposition of 75D or discounts they are giving to "showroom cars".

- Wow! Elon just admitted that they had too much inventory, hence why they are cutting production in Q4 and moving shift 3 Model S/X staff to Model 3.
Haven't they always denied intentionally building inventory in the past? Analysts (including many in this sub) have demonstrated that they have been building and selling from inventory for several quarters, but I thought it had always been denied by Tesla.
This seems like a very big admission / change of story.

- Elon and JB (I think?) just implied that the solar roof has tremendous long-term potential but is quite a long way away from being a material part of the business.
They are still testing the longevity of the roofs, which will then be used to improve the manufacturing and installation process, and only then will they start production in earnest. He mentioned needing "six months" of testing, but given the need to make adjustments to the production and installation process (and also factoring in "Elon time"), it seems that solar roof may not be a big deal until at least 2019.

- Elon implies Model Y is "three years out(?)

- I don't get how these two lines fit together. How much inventory do they have built up?
During Q3, we received record net orders for Model S and Model X, setting the stage for what should be an all-time record for deliveries of these vehicles in Q4.
...we plan to produce about 10% fewer Model S and Model X in Q4 compared to Q3 because of the reallocation of some of the manufacturing workforce towards Model 3 production. As a result, inventory level of finished Model S and X vehicles should continue to decline.

As much as I love Tesla, no company reallocates workers from the profitable product line to the unprofitable product line at a time of great financial need. That's an excuse for demand plateauing for Model S/X and them trying to reduce less profitable inventory and get production to the correct level.

- New autopilot hardware incoming?
In response to an autopilot hardware question, Elon says "not quite ready to talk about new hardware just yet."
In addition, this is the first conference call where Elon seems to be really starting to walk back "full autonomy" predictions. Previously had predicted that the current hardware was capable of being 2x as good as human drivers.
Now he's saying that autopilot is capable of getting to "approximately human-level," but that regulators may require a margin of safety above this level. I got the distinct implication that the current hardware may not get to the original "2x human" level.

- I just listened to the call and all the chat was about projections of sales. Not enough on cash management and risk.
This company won't get killed by its products or dreams not being good enough. It will be killed by really boring issues in corporate finance. Cash flow vs cash raising. That's where you go broke.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Prophets of doom... rajajte dokler je še glasba.

Tesla 2012: 2.500 vozil na cesti
Tesla 2017: 250.000 vozil na cesti
+5 let, x 100

Kater od teh pametnjakovičev je to uganu?
Če ni uganu takrat, kje je osnova da bi uganu sedaj?
Bom ponovu: +5 let, 100 kratno povečanje flote.

Glede 'znižanja' proizvodnje .. začasen ukrep ukintve tretje izmene in dodatna optimizacija dveh izmen.
Kot kaže bodo leto dobavili ćez 100k vozil, s tem da največ sploh v q4.

Ja, seveda, propadl bojo, samo što nije ... že 10 let ampak enkrat pa sigurno.

Resno, povej mi datum kdaj bodo propadl, pa prosim ne zamujat.
Zbogom in hvala za vse ribe

SmeskoSnezak ::

Glede na zadnje financno porocilo, casovnica je lahko krajsa :P
@ Pusti soncu v srce... @

VaeVictis ::

WarpedGone je izjavil:

Prophets of doom... rajajte dokler je še glasba.

Tesla 2012: 2.500 vozil na cesti
Tesla 2017: 250.000 vozil na cesti
+5 let, x 100

Kater od teh pametnjakovičev je to uganu?
Če ni uganu takrat, kje je osnova da bi uganu sedaj?
Bom ponovu: +5 let, 100 kratno povečanje flote.

Glede 'znižanja' proizvodnje .. začasen ukrep ukintve tretje izmene in dodatna optimizacija dveh izmen.
Kot kaže bodo leto dobavili ćez 100k vozil, s tem da največ sploh v q4.

Ja, seveda, propadl bojo, samo što nije ... že 10 let ampak enkrat pa sigurno.

Resno, povej mi datum kdaj bodo propadl, pa prosim ne zamujat.


Povej ti raje datum, kdaj bodo rabili novo dokapitalizacijo?

Že letos, Q1 2018, Q2 2018 ali nikoli?

Pa po kakšni obrestni meri bo ta dokapitalizacija?

IMHO bo Tesla kupljena od enega večjijh podjetij, mogoče kak MicroSoft?

borisk ::

WarpedGone je izjavil:

Prophets of doom... rajajte dokler je še glasba.

Tesla 2012: 2.500 vozil na cesti
Tesla 2017: 250.000 vozil na cesti
+5 let, x 100

Kater od teh pametnjakovičev je to uganu?
Če ni uganu takrat, kje je osnova da bi uganu sedaj?
Bom ponovu: +5 let, 100 kratno povečanje flote.

Glede 'znižanja' proizvodnje .. začasen ukrep ukintve tretje izmene in dodatna optimizacija dveh izmen.
Kot kaže bodo leto dobavili ćez 100k vozil, s tem da največ sploh v q4.

Ja, seveda, propadl bojo, samo što nije ... že 10 let ampak enkrat pa sigurno.


Resno, povej mi datum kdaj bodo propadl, pa prosim ne zamujat.



se pravi tvoja napoved je, da bodo delali 5 mio avtomobilov na leto?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borisk ()

WarpedGone ::

Povej ti raje datum, kdaj bodo rabili novo dokapitalizacijo?
Že letos, Q1 2018, Q2 2018 ali nikoli?


Rabili?
Če bi ostali na 25k Model S letno, kot je bil prvi plan, nebi rabili že zadnjih 5 let nobene.
Če bi ostali na prvotnem planu Model 3 leta 2020, nebi rabili zadnjih 5 let nobene.
Dodaten kapital ti nuca nič, če z njim ne veš kaj narest.
Če maš dobro idejo kaj z njim narest, in ti kapital skače v hrbet "take me!" si omejen samo z lastnimi idejami kaj narest (in sposobnostmi tvoje ekipe).
Elonu idej in poguma ravno ne manjka.

Klasičen profit bo Tesla naredu šele ko bo obseg poslovanja in finančni 'presežki' že tako absurdno visoki, da tut elon ne bo mel več ideje kaj še narest z razpoložljivim denarjem.
Se zna zgodit da bo SpaceX čez kakih 10 let dal prevzemno ponudbo za Teslo in bo možnosti za zaslužek z TSLA *konec*.
Zakaj? Zato da se elonu ne bo treba več ubadat in razlagat novinarjem kako se fura biznis.
Kakšna bi bila primerna ponudba? Takšna, da jo je težko zavrnit i.e. v rangu petmestne cifre na kos, i.e. nad 2.000 milijard USD, kar je samo 30x nad trenutno tržno kapitalizacijo.

Smešno? Ja, zelo. Sploh če takrat ne boš imel v lastni nobene TSLA.
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::

WarpedGone je izjavil:


Kater od teh pametnjakovičev je to uganu?
Če ni uganu takrat, kje je osnova da bi uganu sedaj?

Večina teh po tvoje pametnjakovičev v tistem threadu, je Tesla fanboyev, dosti jih je tudi lastnikov Tesla delnic. Čisto tako, da veš da se delaš norca iz svojih somišljenikov, samo zato ker so si drznili izraziti zaskrbljenost nad Teslinim poslovanjem.
Za prave vernike je vsako racionalno kritično razmišljanje strogo prepovedano. Tako pravi modri apostol Warpi.

WarpedGone je izjavil:


Glede 'znižanja' proizvodnje .. začasen ukrep ukintve tretje izmene in dodatna optimizacija dveh izmen.
Kot kaže bodo leto dobavili ćez 100k vozil, s tem da največ sploh v q4.

Dokaz, da niso omejeni s proizvodnjo ampak s povpraševanjem. Kar nekateri trdimo že lep čas.

WarpedGone je izjavil:


Ja, seveda, propadl bojo, samo što nije ... že 10 let ampak enkrat pa sigurno.

Resno, povej mi datum kdaj bodo propadl, pa prosim ne zamujat.

Nihče nima kristalne krogle, da bi napovedal datum. Lahko pa rečem, da če Tesla česa drastično ne spremeni, ne bodo dočakali Modela Y.

Kot vse kaže, so se odpovedali ideji druge proizvodne linije za Model 3, vsaj v Fremont tovarni. Ena sama linija, tudi če enkrat doseže obljubljanih 5k vozil/teden (za kar ni še nobene garancije, kdaj to bo, ali če sploh kdaj), pa ne bo dovolj, da jih izvleče iz izgub. Enostavno so preslabo organizirani, s preveč zaposlenimi in previsokimi stroški poslovanja in proizvodnje.

Kakršna koli nova tovarna ali nov model, so vsaj 3 leta in več miljard $ stran. Se pravi jih vsaj do 2020 čakajo podobno brutalno slabi finančni rezultati, kot letos. Imho investitorji tega ne bodo tolerirali tako dolgo.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

VaeVictis ::

Če se ne motim je bila zadnja Teslina dokapitalizacija po 5.3% obrestni meri, pa že takrat se je govorilo, da je obrestna mera še prenizka.

Tole ravno ne govori veliko o tem, da dobijo komot denar in da ti kapital skače v hrbet in pravi "take me".

Po koliko bo naslednja dokapitalizacija, ki bo nujna v parih mesecev?

Zgodovina sprememb…

RoccoC ::

Donos na Tesline obveznice je že preko 6%...
««
455 / 1280
»»