Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

Nikec3 ::
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

RedDrake ::
WarpedGone je izjavil:
Maš link?
https://www.bloomberg.com/news/articles...
Za tiste, bolj ta lene:
All of this figures prominently in the lawsuit. Hagens Berman, one of the preeminent class action firms in the U.S., is leading the charge for Tesla owners. Partner Steve Berman represented a dozen states in the $206 billion settlement with Big Tobacco, as well as victims of fraud by Enron Corp. and Bernard Madoff. The 72-page amended complaint filed in San Jose federal court alleges fraud in the sale of Autopilot features, with lead plaintiffs from California, Colorado, New Jersey, and Florida describing similar experiences of expectation, expenditure—and disappointment.
“Many owners report the Autopilot is essentially unusable and demonstrably dangerous,” the complaint states, referring to the versions rolled out at the beginning of 2017. The plaintiffs contend that rather than acknowledge problems, Tesla regularly posted optimistic notices of coming updates. The lawsuit refers to the self-driving technology as “vaporware,” tech jargon for software that doesn’t exist.
Nekaj, kar prodajaš decembra 2016, pa nima oktobra 2017 še niti feature parity s prejšnjim produktom, hkrati pa obljubljaš na videz skoraj nemogoče (v danem roku), se res lahko imenuje samo vaporware.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()

frudi ::
WarpedGone je izjavil:
Kolk je problem mastno zaračunavanje naj povedo tisti, ki so prostovoljno plačali za obljubo. Cry me a river ...
Tesline 'obljube' so bile v resnici laži, tako glede takratnega stanja in razvoja EAP in FSD, kot glede prihodnjih zmogljivosti. Vse od fejkanega predstavitvenega video posnetka, ki so ga objavili lani nekje v tem času ("voznik je za volanom samo zaradi zakonskih predpisov, avto se zna sam voziti!"), do laži na spletni strani o dobavljivosti EAP in FSD (da bo na voljo že decembra lani, da praktično samo še čaka validacijo in blagoslov regulatorjev) in njunih zmogljivostih (kako te bo lahko prišel avto samodejno iskati kar preko cele države, da boš lahko doma spal, medtem ko bo avto zate služil denar z avtonomnim taksiranjem, itd.), pa od zavajajočih testnih voženj v AP 1.0 avtomobilih, laganju prodajalcev kako hitro da bo AP 2.0 na voljo in kako boljši bo, pa do laganja Muska po twitterju kdaj da bo na voljo EAP oz. kasneje prve zmogljivosti FSD.
Da je toliko ljudi pripravljenih nekritično spregledati in požreti Teslino in predvsem Muskovo laganje in goljufanje, bi moralo dati jasno vedeti, za kakšen iracionalen kult gre v resnici pri njegovih vernikih.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
@nikec:
@WarpedOne, kaj točno je težava, da Tesla tako dolgo rabi in da je AP2 celo slabši od eno leto starega predhodnika?
Sej je ja jasno ... so totalno nesposobni, kar dokazujejo vsi ostali ki v svoje avtomobile vgrajujejo bistveno boljše asistenčne sisteme že ohoho časa.
Ignorirajmo detajl, da ga ne, da počasi počasi plezajo proti nivoju AP1 in še vedno za njim grdo zaostajajo in da je AP2 konceptualno čisto drugačna žival kot AP1.
Ampak za SloTech občestvo je razlaga simpl: so nesposobni morilski prevaranti.
Zakaj si sedaj cinicno uzaljen? Ponavadi imas vse odgovore in znas vse pojasniti. Sedaj si pa v debato potegnil druge proizvajalce avtomobilov, ki jih Nikec ni nikjer omenjal.
"Ej, zakaj Tesla se nima AP2.0?"
"BMW se AP1.0 Nima!!!111"
Torej, a bos po odraslo poizkusal odgovoriti na povsem legitimno vprasanje al se bos obnasal kot uzaljen in razvajen smrkavec? :)

imagodei ::
Torej, a bos po odraslo poizkusal odgovoriti na povsem legitimno vprasanje al se bos obnasal kot uzaljen in razvajen smrkavec? :)
A je to retorično vprašanje, a resno pričakuješ odmik od infantilnosti?
- Hoc est qui sumus -

Gregor P ::
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::
Torej, a bos po odraslo poizkusal odgovoriti na povsem legitimno vprasanje al se bos obnasal kot uzaljen in razvajen smrkavec? :)
Ampak za SloTech občestvo je razlaga simpl: so nesposobni morilski prevaranti.
Zbogom in hvala za vse ribe

DamijanD ::
W1: Če realno pogledaš, so Tesline obljube o AP2 (oz. ne obljube ampak postavka na računu v višini 8k$), ki se tudi po enem letu še ne uresničijo, za posameznika, ki je kupil to zelo slabe/moteče...
Zdaj ali je Musk patološki lažnivec, večni optimist(ki res misli, da bodo stvari naredili do takrat kot sam reče), idiot, ki ne razume kompleksnosti problema (imho to ni res) ali nekaj drugega pa nikoli ne bomo za zihr vedeli.
Je pa tukaj tudi zanimivo nasprotje informacij:
- Tesla trdi da bo z obstoječim (nvidia) HWjem imela level 5
- Medtem, ko je nvidia šele izdelala HW za katerega misli, da bi bil sposoben levela 5
Zdaj ali je Musk patološki lažnivec, večni optimist(ki res misli, da bodo stvari naredili do takrat kot sam reče), idiot, ki ne razume kompleksnosti problema (imho to ni res) ali nekaj drugega pa nikoli ne bomo za zihr vedeli.
Je pa tukaj tudi zanimivo nasprotje informacij:
- Tesla trdi da bo z obstoječim (nvidia) HWjem imela level 5
- Medtem, ko je nvidia šele izdelala HW za katerega misli, da bi bil sposoben levela 5

Gregor P ::
Saj na koncu bodo pa v resnici rabili nekaj ala kvantni računalnik za L5&Co

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::
Kot je rekel Jay Leno: Horsepower cures a lot of problems

Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::
Najprej poglej kaj je bilo res in ne ponavljaj novinarskih rac in jokanja kot suhe fakte.
Suh fakt je, da je Tesla svoj AP1 prignal ohoho daleč. Suh fakt je da MobilEye zavohal hudo konkurenco in prekinil dobavo čipov.
Suh fakt je da Tesli ni preostalo drugega kot da nadaljuje lastno pot.
Suh fakt je, da so ljudje za zadevo plačal po lastni presoji, še obvezna oprema to ni ampak precej drago doplačilo.
Za zadevo, katero je možno dokupit kadarkoli kasneje. Le za kakega jurja ali dva višjo ceno.
Ergo so ti ki so to kupili že ob naročilu hotl pršparat par jurjev s tem da so plačal za namen.
Napovedi so kurba, sploh napovedi prihodnosti. Nekaj je želja, nekaj je plan,nekaj je poslovna realnost, nekaj je pa jokcanje kako da so te nategnili.
Pri celi stvar mi ena reč ni jasna: od kje takim idiotom, ki se takole enostavno nategnejo in pol jokcajo kako so vsi drugi grdi, 100 jurjev keša?
Tesla NE oglašuje level 5, oglašuje FSD. Njihova trditev je, da trenutna senzorska oprema zadostuje, kompjuter bo pa v primeru nezadostnosti brezplačno zamenjan.
Pljuvačem vam ne ostane druega, kot jokcanje skupaj z idioti,ki trdijo da so bili nategnjeni. Mogoče, če so neposmeni bedaki, ki ne razumejo kaj pomeni napoved, kaj pomeni razvoj. Od bedakov tle na ST se razlikujejo po tistih 100 jurjih ki so jih zagonili za avto (in 8 jurjih za doplačilo).
Realen pogled pokaže da je tesli v enem letu praktično iz nule uspelo razvoj lasten sistem ki je na nivoju AP1.
Pomeni, da so daleč daleč daleč pred komplet ostalo industrijo ki je bistveno bolj zadaj in hkrati so za svoje dosežke že porabili bistveno več časa. Ne le da zaostajajo, še počasneje napredujejo.
Jokcanje in tožbe zaradi meglene kristalne kugle, tega ne spremenijo v ničemer.
Suh fakt je, da je Tesla svoj AP1 prignal ohoho daleč. Suh fakt je da MobilEye zavohal hudo konkurenco in prekinil dobavo čipov.
Suh fakt je da Tesli ni preostalo drugega kot da nadaljuje lastno pot.
Suh fakt je, da so ljudje za zadevo plačal po lastni presoji, še obvezna oprema to ni ampak precej drago doplačilo.
Za zadevo, katero je možno dokupit kadarkoli kasneje. Le za kakega jurja ali dva višjo ceno.
Ergo so ti ki so to kupili že ob naročilu hotl pršparat par jurjev s tem da so plačal za namen.
Napovedi so kurba, sploh napovedi prihodnosti. Nekaj je želja, nekaj je plan,nekaj je poslovna realnost, nekaj je pa jokcanje kako da so te nategnili.
Pri celi stvar mi ena reč ni jasna: od kje takim idiotom, ki se takole enostavno nategnejo in pol jokcajo kako so vsi drugi grdi, 100 jurjev keša?
Tesla NE oglašuje level 5, oglašuje FSD. Njihova trditev je, da trenutna senzorska oprema zadostuje, kompjuter bo pa v primeru nezadostnosti brezplačno zamenjan.
Pljuvačem vam ne ostane druega, kot jokcanje skupaj z idioti,ki trdijo da so bili nategnjeni. Mogoče, če so neposmeni bedaki, ki ne razumejo kaj pomeni napoved, kaj pomeni razvoj. Od bedakov tle na ST se razlikujejo po tistih 100 jurjih ki so jih zagonili za avto (in 8 jurjih za doplačilo).
Realen pogled pokaže da je tesli v enem letu praktično iz nule uspelo razvoj lasten sistem ki je na nivoju AP1.
Pomeni, da so daleč daleč daleč pred komplet ostalo industrijo ki je bistveno bolj zadaj in hkrati so za svoje dosežke že porabili bistveno več časa. Ne le da zaostajajo, še počasneje napredujejo.
Jokcanje in tožbe zaradi meglene kristalne kugle, tega ne spremenijo v ničemer.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::
A sedaj je MobileEye zajebal Teslo in odšel, Tesla v tej zgodbi ni nič kriva?
OK, kaj je razlika med FSD in Level 5?
OK, kaj je razlika med FSD in Level 5?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::
Tesla je v tej zgodbi kriva, ker so preveč uspešno nadgradili MobilEye dosežek (AP1).
MobilEye je začutil vročino in zahteval da so vsi podatki, katere tesla zbere s svojo nadgradnjo, pravzaprav njihovi.
"Lep način", da se znebiš neželjene stranke in vsaj na prvi pogled ostaneš neosran - postaviš nesmiselno zahtevo. Precej grdi biznis detajli.
Level 5 NIMA volana in nobenih kontrol, s katerimi bi človek lahko aktivno upravljal vozilo (i.e. vozil). Če ima volan, je level 4.
Teslini FSD je targetiran na level 4, avto bo bil avtonomen, ko boš tako želel. Bo pa v njem tudi volan, ko ga boš hotu vrtet.
MobilEye je začutil vročino in zahteval da so vsi podatki, katere tesla zbere s svojo nadgradnjo, pravzaprav njihovi.
"Lep način", da se znebiš neželjene stranke in vsaj na prvi pogled ostaneš neosran - postaviš nesmiselno zahtevo. Precej grdi biznis detajli.
OK, kaj je razlika med FSD in Level 5?
Level 5 NIMA volana in nobenih kontrol, s katerimi bi človek lahko aktivno upravljal vozilo (i.e. vozil). Če ima volan, je level 4.
Teslini FSD je targetiran na level 4, avto bo bil avtonomen, ko boš tako želel. Bo pa v njem tudi volan, ko ga boš hotu vrtet.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

Gregor P ::
... poleg tega, da je opisano popolnoma avtonomno vozilo (volan ni omenjen), je uporabniku tudi prepovedano deliti vozilo v komercialne namene (ne smeš služiti z njim); si očitno povsem odvisen od njihovega podpornega omrežja "avtonomnim" vozilom.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::
poleg tega, da je opisano popolnoma avtonomno vozil (volan ni omenjen),
Omenjen je "almost all circumstances", pomeni da so predvidene tudi okoliščine, kjer FSD ne deluje in potrebuješ volan.
To ni poplnoma avtonomno vozilo (level 5) ampak level 4 (ki je po kumulativi fičerjev sposobno več kot vozilo na level 5).
Nepismen ostaja nepismen?
si očitno povsem odvisen od njihovega podpornega omrežja "avtonomnim" vozilom.
Jasna stvar vsem, ki so pripravjeni to videt - Tesla bo Uber z lastno floto avtonomnih vozil.
Uber je že hotu naročt lepo številko tesel, pa so ga 'odHebal':
Last year, famous Silicon Valley venture capitalist and early Tesla investor Steve Juvertson recalled a conversation he had with Uber CEO Travis Kalanick:
Travis recently told me that in 2020, if Telsas are autonomous, he'd want to buy all of them. He said all 500,000 of estimated 2020 production, I'd want them all, but he couldn't get a return call from Elon.
Posledično:
Uber reportedly placed an order for 100,000 autonomous Mercedes S-Class sedans valued at around €10 billion ($11 billion). The order is not expected to be fulfilled until around 2020.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::
Intervju s podpredsednikom BMW i oddelka.
https://avto.finance.si/8861658/%28Inte...
Precej konservativen tip, preseneča me pa tole:
Sem mislil da i oddelek gladko tolče izgubo.
https://avto.finance.si/8861658/%28Inte...
Precej konservativen tip, preseneča me pa tole:
S tem programom delamo dobiček, a manjšega, kot z avtomobili na dizelski ali bencinski pogon.
Sem mislil da i oddelek gladko tolče izgubo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

RedDrake ::
S tem programom delamo dobiček, a manjšega, kot z avtomobili na dizelski ali bencinski pogon.
Sem mislil da i oddelek gladko tolče izgubo.
To zato, ker bereš iste vire kot W1, ki potem misli, da ima Tesla pri avtu za 35k 30% marže, konkurenca pa jih prodaja s 30% izgube.
In to zato, ker je šef FCA koncerna, ki po vseh metrikah proizvaja najslabša vozila na zahodnem tržišču, izjavil da njihov Fiat 500e ne prinaša dobička.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()

Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
Level 5 NIMA volana in nobenih kontrol, s katerimi bi človek lahko aktivno upravljal vozilo (i.e. vozil). Če ima volan, je level 4.]

Muskov opis FSD je opis L5, kljub "almost all circumstances", ker nikjer ne piše, da mora L5 delovati v "all circumstances", tudi na gozdni cesti v snežnem viharju. Tudi ljudje lahko avte vozijo samo v "almost all circumstances".
Dejstvo je, da smo za zdaj pri L2 in da tudi do L3 manjka še veliko. L3 bo, ko bodo prometni zakon spremenili in dodali člen, da v ustrezno opremljenem avtu, na ustrezno označeni cesti, med vožnjo lahko v rokah držiš kaj drugega kot volan.

RoccoC ::
S tem programom delamo dobiček, a manjšega, kot z avtomobili na dizelski ali bencinski pogon.
Sem mislil da i oddelek gladko tolče izgubo.
To zato, ker bereš iste vire kot W1, ki potem misli, da ima Tesla pri avtu za 35k 30% marže, konkurenca pa jih prodaja s 30% izgube.
In to zato, ker je šef FCA koncerna, ki po vseh metrikah proizvaja najslabša vozila na zahodnem tržišču, izjavil da njihov Fiat 500e ne prinaša dobička.
ad1) si pogledal za kakšno ceno se prodajata i3 in i8?
ad2) Da je srečen če bolte ne prodajo je izjavil šef GM ker pri vsakem naredijo 10k$ minusa....

Invictus ::
Musk je malo zbrcal ostale proizvajalce s Teslo. Obljubil veliko, izkazalo se je bolj za butično zadevo.
Zdaj se je vklopil nemški/francoski/japonski avtomobilski "think-thank" in Tesla nima več pogojev da preživi v tem konkurenčnem avto svetu, razen kot nišni izdelek za vernike.
Preprosto jim zmanjka znanja in izkušenj pri samem grobem strojništvu, da bi lahko naredili dober in cenovno ugoden avto.
ne morep vsega rešiti v softwaru, kot je moderno misliti dandanes...
Zdaj se je vklopil nemški/francoski/japonski avtomobilski "think-thank" in Tesla nima več pogojev da preživi v tem konkurenčnem avto svetu, razen kot nišni izdelek za vernike.
Preprosto jim zmanjka znanja in izkušenj pri samem grobem strojništvu, da bi lahko naredili dober in cenovno ugoden avto.
ne morep vsega rešiti v softwaru, kot je moderno misliti dandanes...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()

Tody ::
Koga briga, važn da so pognal industrijo, bodo pa prodajal baterije, sej tista giga tovarna tud ni bila zgrajena brezveze.

RoccoC ::
Koga briga, važn da so pognal industrijo, bodo pa prodajal baterije, sej tista giga tovarna tud ni bila zgrajena brezveze.
Delničarje...Trenutna valuacija (čeprav se je cena kar sesedla) je takšna kot da bo Tesla naslednjih 30 let praktično monopolist in da se bodo uresničile mokre sanje kvazi zelenih - nič več bencinarjev po letu 2025-30....
aja najbolj vneti zagovornik Tesle WP1 je predvsem delničar, na to da bo kdaj vozil T3, kot sam trdi, gledam jaz s precejšnjo skepso...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: RoccoC ()

Okapi ::
Jasna stvar vsem, ki so pripravjeni to videt - Tesla bo Uber z lastno floto avtonomnih vozil.Ja, v tvojih in Muskovih sanjah.

Kalanicku je jasno, da je bedarija robotske avte prodajati končnim uporabnikom, če lahko z njimi več zaslužiš tako, da jih uporabiš v "lastni floti avtonomnih vozil". Robotski avto zapelje iz tovarne in takoj začne proizvajalcu služiti denar s prevozi potnikov.
Povsem logično je, da je Musku ponudil, da bo od njega kupil vse samodejne avte, kolikor jih lahko naredi. Precej manj logično je, zakaj bi se Musk hotel ukvarjati z maloprodajo teh avtov posameznikom, če ima dve bolj dobičkonosni možnosti - vse uporabi kar sam, v svoji floti taksijev, ali vse proda Uberju.

Invictus ::
Vse Muskove izjave o prihodnosti so namenjene delničarjev, ne raje tukaj na forumu.
Namreč, ko v ZDA podjetje izgubi zaupanje delničarjev, se lahko kar zapre...
Sploh, če je podjetje startup...
Baterije? Pa ja ne mislite, da današnji avto proizvajalci ne bodo delali svojih baterij? Muska še povohal ne bo nihče...
Namreč, ko v ZDA podjetje izgubi zaupanje delničarjev, se lahko kar zapre...
Sploh, če je podjetje startup...
Baterije? Pa ja ne mislite, da današnji avto proizvajalci ne bodo delali svojih baterij? Muska še povohal ne bo nihče...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

BigWhale ::
No, Tesla ne bo monopolist 30 let. Tesla je bla 'monopolist', ko so zaceli z roadsterjem in kasneje se nekaj casa z Modelom S. Sedaj pa niso vec. Tesli gre vecina zaslug, da so celotno industrijo brcnil v rit. Vsaj tko se zdi. Tako kot se zdi, da je Apple brcnil v rit proizvajalce telefonov. Kaj bi se zgodilo brez Tesle in brez Appla ne vemo.
EVji so prisli in bodo ostali z nami in lahko smo veseli, da je tako. A bo Tesla major player cez 10, 20, 30 let bomo pa se videli. V desetih letih se lahko zgodi, da vsa Teslina prednost skopni.
Vsi jih ne bodo delali, tako kot ze sedaj vsi proizvajalci ne delajo vseh delov za svoje avtomobile.
EVji so prisli in bodo ostali z nami in lahko smo veseli, da je tako. A bo Tesla major player cez 10, 20, 30 let bomo pa se videli. V desetih letih se lahko zgodi, da vsa Teslina prednost skopni.
Baterije? Pa ja ne mislite, da današnji avto proizvajalci ne bodo delali svojih baterij? Muska še povohal ne bo nihče...
Vsi jih ne bodo delali, tako kot ze sedaj vsi proizvajalci ne delajo vseh delov za svoje avtomobile.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()

Invictus ::
Baterije? Pa ja ne mislite, da današnji avto proizvajalci ne bodo delali svojih baterij? Muska še povohal ne bo nihče...
Vsi jih ne bodo delali, tako kot ze sedaj vsi proizvajalci ne delajo vseh delov za svoje avtomobile.
Seveda ne.
Samo Nemci držijo skupaj. Japonci tudi. Oni bodo naredili svojo tovarno.
Tista tovarna je pa še daleč od narejene. Poleg tega nima niti zmogljivosti za nemško avto industrijo.
In glede na zgodovino uspešnosti Tesle ima Musk bolj malo zaupanja v proizvodnje zmogljivosti. Zgleda je preveč dobrih inženirjev preusmeril v SpaceX

"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

WarpedGone ::
Zgleda je preveč dobrih inženirjev preusmeril v SpaceX
En zapis iz random foruma (glede dogajanja v GF1):
As someone working there for Panasonic I can tell you EXACTLY where the problems are. Great management and technicians there from the Japanese side of things, absolutely horrible management from the American side at Panasonic. From top level production managers all the way down to the line leads I've never seen a bigger cluster eff of horrible management at a single company. They have absolutely zero production management experience and it shows. The American hired technicians they've hired have even less production and technical experience than anything I've ever seen. I've seen production equipment down for days at Panasonic just because of complete technical incompetence from the American hired technicians. Things like losing parts or stripping off bolt heads by using channel locks instead of sockets on hex bolts. They damage everything they touch because of their complete technical incompetence then it takes weeks to get the replacement parts they break shipped in from Japan because nothing on the production line just uses standard off the shelf parts that can be purchased locally. Then there's the managers for the production lines. I have no idea why they hired them, they have absolutely zero technical or production experience and there's no hope that they ever will have useable working experience. We had 3 of the then only 4 running production lines down to less Han 40% of production capacity because a manager was told o-ri gs were needed for the electrolyte filling machines. 3 months went buy and he still had not ordered the o-rings, slowly machine after machine went down, unable to run without the simple 3 cent o-rings he manager totally dropped the ball on. The managements complete incompetence in production or technical experience has proven time after time there to be an absolute destructive force on the production rate Panasonic is fully capable of. I've seen the managers fire top quality workers just because they didn't like them, yet keep people who should have never been hired in the first place. It's just unbelievable how poorly managed hat place is on the American side of Panasonic, truly unbelievable.
If the managers aren't bad enough and causing the majority of the problems, or in the very least not preventing them from happening and not hiring truly technical capable people to keep things running instead of always doing more harm than good, then the beyond their control issues then pile up as well. This part of Northern Nevada gets their electricity from NV Energy. The one time plan to make the entire Gigafactory solar and off the grid was scrapped early on. Being only 5 miles away from the power plant for NV Energy you'd think even with NV Energy's long standing track record at terrible dependability in supplying power wouldn't be a problem but it is. The plant experiences power outages lasting from seconds to hours almost weekly. When just a 1/10th of a second long power outage takes place there it is absolute devastation to Panasonic's production lines. It takes up to 6 hours on average to recover the equipment and get it back into production after even just a split second power bump. Not to mention 4 hours worth of production made before the power bump becomes ruined and has to be trashed. This happens a minimum of 1-2 times a week out there due to NV Energy's unreliability.
Then there's the location issues, located almost 20 miles outside of Reno there's only a single highway, I80, available for employees to get there on. This section of highway is notorious for being closed 6-8 hours at a time due to everything from road accidents to brush fires, to snow and ice. It's another regularly occurring problem where I80 can be locked up and closed for numerous hours at a time several times a week. This means no employees can get to work and production has to be shut down. Once hey are able to make it in then it's up to 6 hours again to get the production equipment running again.
What Elon needs to do to solve these problems is start by firing from the very top down ALL of the American hired managers, from the very top manager all the way down to the production line leads. Replace them with people who have actual production management and technical experience.
Dig one of his high speed tunnels from Sparks Nevada to the Gigafactory to resolve the single road issue that's a constant weekly problem.
Get back to the plan of powering the plant by off grid solar, or in the very least use his powerwalls out there to solve the NV Energy unreliability issue.
Start retrofitting the Panasonic production equipment with parts that can be easily and quickly purchased off the shelf locally.
Until ALL OF THESE THINGS ARE ACCOMPLISHED they will only continue to have production hell out there and will never meet their realistic and achievable goals.
Človeka so obtožl trolanja, nakar je odgovoril:
Not that hard to figure out on your own that Northern Nevada doesn't have production experienced people living in this part of the country where the local economy is based solely on casinos and tourist.
Not that hard to search Reno media and see how often NV Energy has constant power outages affecting thousands of people.
Not that hard to search Reno media and find how often I80 and ISA Parkway between Reno and Fernley gets closed down due to mainly accidents any given day of the year but also weather and fires depending on the time of year.
Elon is fully aware of most of these problems, but I doubt he's fully aware of just how bad the management is on the Panasonic side of his production problems. Nor is he likely aware of just how poorly skilled the people are they've brought in as production equipment technicians.
As an employee nothing can be said about this in house or you're immediately viewed as not being a team player. The Japanese also have this damaging policy where they don't like blame pointed at individuals. That may work for them in Japan, but when you have people here who are supposed to be fixing problems and instead only add to the problems through incompetence you need to weed them out fast.
Dodaj k temu zadnjo elonovo sliko kako kampira na strehi GF-1 in omenja osmi krog pekla (v katerem bivajo prevaranti in podobni), stvari dobijo mal jasnejšo podobo ...
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::
Se pravi, če povzamemo.
Za AP2.0 je kriv MobilEye - tudi za kasnejše odstope šefov razvoja AP in velike zamude.
Za potencialne zamude pri visokoletečih načrtih (miljonska proizvodnja v tem desetletju?) je potencialni krivec že tu - Panasonic, ampak no ne čist Japonci, ampak USA rednecki, ki delajo za Japonce.
Musk je vedno realen v svojih načrtih.
Samo kaj ko vsi njegovi zaposleni, dobavitelji in podizvajalci nimajo IQ 140, da bi lahko delali tako učinkovito kot Musk misli, da bodo.
Btw, to je precej realen problem pri zelo inteligentih ljudeh, da ostale _IZJEMNO_ precenijo, sploh če so naivčine.
Čisto možno, da se Musku kaj takega dogaja.
Njemu se zdi razvoj X stvari v N tednih realen, ampak realnost ljudi, ki imajo povprečen IQ 100 je pa a*N tednov ...
Za AP2.0 je kriv MobilEye - tudi za kasnejše odstope šefov razvoja AP in velike zamude.
Za potencialne zamude pri visokoletečih načrtih (miljonska proizvodnja v tem desetletju?) je potencialni krivec že tu - Panasonic, ampak no ne čist Japonci, ampak USA rednecki, ki delajo za Japonce.
Musk je vedno realen v svojih načrtih.
Samo kaj ko vsi njegovi zaposleni, dobavitelji in podizvajalci nimajo IQ 140, da bi lahko delali tako učinkovito kot Musk misli, da bodo.
Btw, to je precej realen problem pri zelo inteligentih ljudeh, da ostale _IZJEMNO_ precenijo, sploh če so naivčine.
Čisto možno, da se Musku kaj takega dogaja.
Njemu se zdi razvoj X stvari v N tednih realen, ampak realnost ljudi, ki imajo povprečen IQ 100 je pa a*N tednov ...

Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
Dodaj k temu zadnjo elonovo sliko kako kampira na strehi GF-1 in omenja osmi krog pekla (v katerem bivajo prevaranti in podobni), stvari dobijo mal jasnejšo podobo ...

Z Elonom je pa očitno enako.


RedDrake ::
WarpedGone je izjavil:
Če povzamemo ... še vedno si nepismen.
Lepo so te vprašali, zakaj takšna zamuda pri samo feature parity-u od AP2.0, kaj šele dodani funkcionalnosti, pa si šel na MobilEye to MobilEye ono.
Nimajo oni tle veze z AP2.0, a se strinjava glede tega?
A se tudi strinjava, da ko je Musk vedu, da je ta vez pretrgana je vseeno dajal NORO nerealne obljube?
Plus kazal so filmček, za katerega bi danes, po enem letu, gladko lahko zatrdil da je bil render/staged, ker tudi večina manj zahtevnih funkcionalnosti še ni na vidiku.
Torej, ponovno vprašanje - zakaj takšne zamude napram obljubam?
Ali so:
a) obljube totalno nerealne (to je zelo slab odgovor za delničarje)
b) Tesla zaposluje same nesposobneže (no, saj to je tudi tist tvoj insider napisal, odpustit bi moral vse, imho z Muskom na čelu)
c) ???
Fill us in.
Ti si naš najboljši Tesla "insider".
Drugi samo obstransko spremljamo celo štorijo.

darksamurai ::
Njemu se zdi razvoj X stvari v N tednih realen, ampak realnost ljudi, ki imajo povprečen IQ 100 je pa a*N tednov ...
To je samo odraz pomanjkanja znanja in izkušenj. IQ 140+ ti ne pomaga, če nimaš znanja in izkušenj iz določenega področja.
Ne moreš razviti avta v N tednih, če samo za vsa certificiranja in testiranja porabiš N tednov. Pri izdelavi prvih prototipov si še le na pol poti. To pa je nekaj kar Musk narerno ali nenamerno pozablja.
Vseeno pa so glede na pomankanje izkušenj dobri v svojem poslu.

Nikec3 ::
Torej, a bi moral Pnasonic raje investirati v Gorenje, da se ne bi rabil pri GF ukvarjat z rednecki? Hmmmm...

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

RedDrake ::
Ampak tist zapis o delavcih se bere kot najboljši vici o Kragujevcu.
"Šta će sada biti drugaćije, sa izvozom Yuga u Ameriku?"
- "E, pa sada ćemo svaki šrauf do kraja zategniti!"
"Šta će sada biti drugaćije, sa izvozom Yuga u Ameriku?"
- "E, pa sada ćemo svaki šrauf do kraja zategniti!"

frudi ::
WarpedGone je izjavil:
Tesla NE oglašuje level 5, oglašuje FSD. Njihova trditev je, da trenutna senzorska oprema zadostuje, kompjuter bo pa v primeru nezadostnosti brezplačno zamenjan.
Oh, glej, Warpi spet laže. Šokantno! V drugih novicah, voda je še vedno mokra.
Oktobra 2016, ob najavi AP 2.0:
Elon Musk: The basic news is that all Tesla vehicles exiting the factory have the hardware necessary for Level 5 Autonomy. So that’s in terms of the cameras, the compute power. It’s every car we make on the order 2,000 cars a week are shipping now with Level 5, meaning hardware capable of full self-driving for driverless capability.
So it’ll take us some time, you know, into the future to complete validation of the software and to get through required regulatory approval, but the important thing is that the foundation is laid for the cars to be fully autonomous at a safety level we believe to be at least twice that of a person, maybe better.
Ampak hej, tudi Musk je tule lagal, tako da se lahko Warpi tolaži, da je v dobri družbi :P
Elon Musk: This is all Tesla Vision, this software, so we are not using any third-party software or anything for for the vision processing, this is a Tesla developed neural-net
Oh, glej, še ena laž, njihove nevronske mreže temeljijo na GoogLeNet. No third party software or anything my ass.
Elon Musk: We did pick in the Nvidia Titan GPU as the main chip for the neural-net
Še ena laž, AP 2.0 uporablja GP106, ne Titan-a.
Zakaj bi zaupali nekomu, ki tako lahkotno laže o povsem trivialnih stvareh, za katere ni nobenega pametnega razloga za laganje? To je pač karakteristični znak patoloških lažnjivcev.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

frudi ::
WarpedGone je izjavil:
Tesla je v tej zgodbi kriva, ker so preveč uspešno nadgradili MobilEye dosežek (AP1).
MobilEye je začutil vročino in zahteval da so vsi podatki, katere tesla zbere s svojo nadgradnjo, pravzaprav njihovi.
"Lep način", da se znebiš neželjene stranke in vsaj na prvi pogled ostaneš neosran - postaviš nesmiselno zahtevo. Precej grdi biznis detajli.
Tole je čisto enostavno rečeno bullshit.
Tesla je želela za prehodno obdobje v avte vgrajevati tako MobilEye-ev kot novi AP 2.0 hardware. S tem, da so želeli MobilEye-ev output uporabljati za klasificiranje učnih podatkov za input lastne AP 2.0 nevronske mreže. Skratka, želeli so kratkomalo vkrasti MobilEye-ev know-how in tako 'po bližnjici' natrenirati svojo rešitev. Kjer Musk kultisti vidijo grde biznis prakse MobilEye-a, realisti prepoznajo zahrbtno in goljufivo svinjarijo Tesle.
Na koncu je MobilEye presedlo, da Tesla ne samo ogroža svoje kupce in meče slabo luč na MobilEye-evo tehnologijo, ampak jih skuša tudi direktno ogoljufati in ukrasti njihov IP. In so jih upravičeno odjebali.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

WarpedGone ::
Wiki:
EyeQ is used in over 15 million vehicles sold as of 2017.[13]
Zbogom in hvala za vse ribe

DamijanD ::
A to je ista verzija kot v Tesli AP1.0? Ker je zanimivo, da vsi vemo, da se (ali vsaj so se) Tesle nekaj malega same vozijo naokrog, med tem ko za druge znamke to ni toliko znano. A je razlika samo v tem, da je Tesla APju več dovolila, kot ostale proizvajalke?
Drugače pa imajo končno namen začeti testirati tudi snegu
Drugače pa imajo končno namen začeti testirati tudi snegu

WarpedGone ::
A je razlika samo v tem, da je Tesla APju več dovolila, kot ostale proizvajalke?
Teslin AP1.0 uporablja čip MobilEye EyeQ3, izdan oktobra 2014. Od takrat se ta čip vgrajuje v precej drugih vozil, razlika je da so ga pri Tesli podprli z dodatnim procesiranjem, ki je bolj napredno kot v praktično vseh drugih primerih (z morebitno izjemo Audija, ki na cesto zapelje čez eno ali dve leti).
Zbogom in hvala za vse ribe

borisk ::
ne, se sekirat, prerok elon se je spomnil kako rešit njegov imperij, za 20$ lahko kupiš "boring company" redneck kapo in investicijo W1 v TSLA bo rešena.
marže je več kot pri M3
https://www.boringcompany.com/hat
marže je več kot pri M3
https://www.boringcompany.com/hat

DarkSite ::
ne, se sekirat, prerok elon se je spomnil kako rešit njegov imperij, za 20$ lahko kupiš "boring company" redneck kapo in investicijo W1 v TSLA bo rešena.
marže je več kot pri M3
https://www.boringcompany.com/hat
1) Upam, da se zavedaš, da je to joke? Če NE, potem bi moral vedet, da se navezuje na underpants joke iz South Parka. Sam je tudi omenil to referenco, da se bo na tak način financiral Mars projekt.
2) Hat je le 1 korak dlje.
3) The Boring Company ni del Tesle.

vostok_1 ::
Saj pravim, to so tehnološki pionirji, ki prvi beta testirajo nov proizvod. Čemu tak šok?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::
Saj *to* je šok.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

RedDrake ::
WarpedGone je izjavil:
Saj *to* je šok.
Ne ne, šok je, da je v avtu za soliden denar build quality nekje na nivoju KIE za 8k EUR.
No, za tiste, ki smo to skropucalo videli v živo, ta build quality ni noben šok, izkusil sem ga iz prve roke.
Btw, preden bo kdo pameten, kako vidim napake pri dragih vozilih in ne pri cenenih.
Popravim vsakega črička na mojih vozilih, ki se pojavi, zaenkrat sem dva odpravil na dveh Hyundaijih in dva na Saabu.
Nula pa za vsa ostala vozila (nova in nekatera tudi 15 let stara) - Mazda, Škoda, VW in še par Hyundai-jev.
Pa vsi črički, ki so bili, so bili posledica počenih plastičnih zatičev, razen na Hyundai i10, kjer je bilo treba malce podložiti originalno stvar s filcem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()