Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

BigWhale ::
Težava s parkiranjem pred blokovskimi naselji je prisotna ne glede na vrsto pogonskega sredstva avtomobilov. Prisotna bo tako dolgo, dokler se ne bo sprejel predpis, da lahko kupiš lasten avto le v primeru, če imaš zagotovljen parkirni prostor in to ne glede na vrsto pogonskega sredstva avtomobila. Ko se bo enkrat naredil red- ali še za časa ogljičnih avtomobilov ali šele po prehodu na EV pa bo vsa ta debata o gajbičarjih, kidanju, polnjenju... brezpredmetna.
Mene res zanima na katerem planetu ti zivis. :)
Red na parkiriscih se dela ze 30 let pa ga se ni uspelo nikomur narediti. Nova naselja, kjer imajo podzemne garaze se gradijo sele kakih petnajst let in so se vedno v manjsini. Tri cetrt Ljubljane ima ze sedaj probleme s parkirisci in za pescico vozil ne bo nihce sel razkopavati parkirisca in postavljati infrastrukture za polnilnice, ker bo to za vsakogar prevelik strosek, ki se ne bo pokril niti na dolgi rok ne. Postavitev Teslinih superchargerjev stane med $100.000-270.000. In ce pri nas prides skozi s 50.000 EUR za stiri polnilna mesta pred blokom, potem bo trajalo kar precej casa, da se ti investicija povrne.
EVji in polnilnice delanje reda samo se otezijo. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()

telexdell ::
darksamurai je izjavil:
V mestih (starejših blokih) pa bodo živeli samo upokojenci, ker najmanj potrebujejo avto? Sploh ne veš kako živi velika večina ljudi. Veliko ljudi nima takšne sreče, da podeduje stanovanje in/ali hišo in/ali vikend... Veliko ljudi si le s težavo privošči najemnino v starem stanovanju.
Naš javni prevoz ni omembe vreden in ni nobene možnosti, da bi se šli takšne neumnosti, kot je prepoved avtomobilov ali omejitev nakupa.
Podal sem nekaj možnosti za rešitev problema neodvisno od tega, kakšne avtomobile vozimo ali jih bomo vozili. Če se bo le jamralo in se ne bo naredilo nič, bo stvar iz leta v leto slabša. Če se bo jamralo, namesto iskalo rešitev še naprej, bo stvar vedno težje rešljiva in bo povzročila vedno več in večje probleme. Ob tem pa je dejstvo, da elektrifikacija prometa ne bo čakala ljudi v blokih da bodo rešili težave s parkiranji. Elektrifikacija prometa tudi ne bo čakala, da bi vsi živeli v svojih hišah ali novih stanovanjih z lastnimi parkirnimi mesti. Ker smo del EU si tudi politiki ne bodo mogli preveč izmišljevati kaj, kdaj, kako...
PS da lahko nekdo nekaj podeduje, mora prej nekdo to narediti. Si ti pomisli, kaj bodo podedovali tvoji otroci, če sam brez dediščine ne moreš narediti nič?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

mikhaair ::
Mesto zapres za svinjske avte, seveda prej poštimaš javni promet, parkirišča elektrificiraš, nekaj bi jih bilo hitrih, za hitro polnjenje. Za po LJ in okolici pač rabiš normalen, manjši električni avto. Za daljše poti, dopust, pa boš rental.
Problem je pa v mentaliteti. Das Auto, karavan, itd.
Problem je pa v mentaliteti. Das Auto, karavan, itd.

pegasus ::
Oxford se ne bo obremenjeval z enostavnostjo in enostavno zaprl mesto za ICE avte že 2020 in nasploh vsa "zasebna" vozila do 2030. Pa da vidimo :)

krneki0001 ::
35 gasilcev, 5 gasilskih vozil in posebna oprema za pogasiti eno gorečo teslo S ???
Včeraj so se gasilci kar nekaj časa matral z eno teslo S, ki je zagorela. V novicah pa nikjer novice o tem.
Včeraj so se gasilci kar nekaj časa matral z eno teslo S, ki je zagorela. V novicah pa nikjer novice o tem.

J.McLane ::
A to je bilo včeraj? A ni bilo že par dni nazaj, nekje v Avstriji, pa kolikor je bilo videti so bili uspešni, baterija ni zagorela.
Očitno novico si nekje prebral, tako da novica sigurno je.
Očitno novico si nekje prebral, tako da novica sigurno je.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()

telexdell ::
krneki0001 je izjavil:
35 gasilcev, 5 gasilskih vozil in posebna oprema za pogasiti eno gorečo teslo S ???
Včeraj so se gasilci kar nekaj časa matral z eno teslo S, ki je zagorela. V novicah pa nikjer novice o tem.
Ne vidiš vsak dan na cesti Teslo, katera normalno vozi. Kaj šele Teslo katera bi gorela. Če pa še imaš možnost jo gasiti- mar ni to nekaj, kar veliko gasilcev nikoli v življenju ne bo doživelo?
Zaključek pa naj naredi vsak sam


Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

BigWhale ::
Ce bi za vsak ICE pisali, da se je vzgal, bi lahko samo se te reci brali ... Ne komplicirajte.

krneki0001 ::
Ne gre zato, da se vžge. Vžge se brez problema in še veliko se jih bo. Bolj gre za način gašenja. Ne moraš kr z vodo polivat električnega avtomobila. Tako kot ne moreš goreče fotovoltaike gasit z vodo podnevi, dokler od sebe daje napetost.
http://www.express.co.uk/life-style/car...
http://www.express.co.uk/life-style/car...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()

telexdell ::
krneki0001 je izjavil:
Ne gre zato, da se vžge. Vžge se brez problema in še veliko se jih bo. Bolj gre za način gašenja. Ne moraš kr z vodo polivat električnega avtomobila. Tako kot ne moreš goreče fotovoltaike gasit z vodo podnevi, dokler od sebe daje napetost.
http://www.express.co.uk/life-style/car...
Imaš povsem pravi nick.
Tesla ima na dveh mestih (prtljažnik in stebriček vrat) kable, katere je treba presekati, pol pa lahko gasiš.
Sončne elektrarne, narejene po standardih, pa v primeru izpada omrežne napetosti dajo od sebe tam 1V napetosti in jih lahko povsem varno gasiš.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

J.McLane ::
krneki0001 je izjavil:
Naj bi bilo včeraj spet.
A pa spet istih 35 gasilcev? A avto je tudi bele barve?
A navaden bencinski avto se gasi z vodo? Kako uspešno je tako dejanje?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

krneki0001 ::
Tesla ima na dveh mestih (prtljažnik in stebriček vrat) kable, katere je treba presekati, pol pa lahko gasiš.
Si opazil, da so kaj rezal preden so pogasili? Poglej filmček.
Sončne elektrarne, narejene po standardih, pa v primeru izpada omrežne napetosti dajo od sebe tam 1V napetosti in jih lahko povsem varno gasiš.
http://www.gasilec.net/operativa/interv...
krneki0001 je izjavil:
Naj bi bilo včeraj spet.
A pa spet istih 35 gasilcev? A avto je tudi bele barve?
A navaden bencinski avto se gasi z vodo? Kako uspešno je tako dejanje?
Gašenje z gasilno peno je dovoljeno le pri napravah, ki niso pod napetostjo!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()

darksamurai ::
Podal sem nekaj možnosti za rešitev problema neodvisno od tega, kakšne avtomobile vozimo ali jih bomo vozili. Če se bo le jamralo in se ne bo naredilo nič, bo stvar iz leta v leto slabša. Če se bo jamralo, namesto iskalo rešitev še naprej, bo stvar vedno težje rešljiva in bo povzročila vedno več in večje probleme. Ob tem pa je dejstvo, da elektrifikacija prometa ne bo čakala ljudi v blokih da bodo rešili težave s parkiranji. Elektrifikacija prometa tudi ne bo čakala, da bi vsi živeli v svojih hišah ali novih stanovanjih z lastnimi parkirnimi mesti. Ker smo del EU si tudi politiki ne bodo mogli preveč izmišljevati kaj, kdaj, kako...
Rešitev problema puščanja cevi je tudi zaprtje vodovoda. Ali je to dobra rešitev?
PS da lahko nekdo nekaj podeduje, mora prej nekdo to narediti. Si ti pomisli, kaj bodo podedovali tvoji otroci, če sam brez dediščine ne moreš narediti nič?
Ali so otroci krivi za napake staršev?
Jaz sem si 100% vse sam ustvaril in ravno zaradi tega ne prenesem osebkov, ki so veliko podedovali, nekaj malega sami ustvarili in na koncu serjejo po ostalih.
PS: Brez skrbi, moji otroci ne bodo revni.

Gregor P ::
Moraš biti pa prekleto pogumen gasilec, da greš pri gorečem vozilu "herojsko" rezati še neke kable ... pa tudi vrhunsko izšolan ... se pa razume, da neko šolanje pa vseeno mora biti (da si tudi kot gasilec v koraku s časom).
Tesla ima na dveh mestih (prtljažnik in stebriček vrat) kable, katere je treba presekati, pol pa lahko gasiš.
Če karikiram, bi to bilo tako, kot da bi pri goreči hiši moral pred gašenjem presekati še neke kable prej v kleti (medtem ko ni takšna težava, da jih prerežeš nekje zunaj hiše).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()

jernejl ::
Če karikiram, bi to bilo tako, kot da bi pri goreči hiši moral pred gašenjem presekati še neke kable prej v kleti
Pri vsaki hiši nekje drugje.
Saj pri sončnih elektrarnah je podobno. Te v primeru izpada "dajo od sebe tam 1V napetosti in jih lahko povsem varno gasiš". Če.

J.McLane ::
Meni je predvsem zanimivo to da gorijo samo Tesle, vem da se že na splošno najraje piše o njej, ampak vseeno Tesla danes predstavlja samo 9% vseh prodanih priključnih vozil.
Je to cena za "class leading" energijsko gostoto in NCA kemijo namesto NMC katero uporablja večina drugih?
Je to cena za "class leading" energijsko gostoto in NCA kemijo namesto NMC katero uporablja večina drugih?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Magic1 ::
Tesla lahko leti 200km/h, pospeške parih sekund do 100 in ima baterijo skoraj čez cel avto. Ostali so bolj počasni jajči, z manjšo baterijo, ki je še bolj kompaktna. Zato je Tesla dosti bolj podvržena požarom.
Magic

krneki0001 ::
Tesla je pač bolj prestižen avto in to pride v novice. Ostali očitno niso pomembni.
Recimo LPP-ju je že 2x zagorel električni vlakec urban med polnjenjem, pa se o tem bolj malo govori.
Recimo LPP-ju je že 2x zagorel električni vlakec urban med polnjenjem, pa se o tem bolj malo govori.

J.McLane ::
No kakorkoli, prepričan sem da bomo čez 10 let na te prve EVje gledali kot na goreče krste, ker se bo varnost baterij tako zelo močno izboljšala.
Danes je izbira EV milo rečeno slaba, ampak bližnja prihodnost obeta veliko.
Danes je izbira EV milo rečeno slaba, ampak bližnja prihodnost obeta veliko.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()

telexdell ::
krneki0001 je izjavil:
Tesla ima na dveh mestih (prtljažnik in stebriček vrat) kable, katere je treba presekati, pol pa lahko gasiš.
Si opazil, da so kaj rezal preden so pogasili? Poglej filmček.
Sončne elektrarne, narejene po standardih, pa v primeru izpada omrežne napetosti dajo od sebe tam 1V napetosti in jih lahko povsem varno gasiš.
http://www.gasilec.net/operativa/interv...
Če niso rezali potem očitno niso rabili rezati (ali pač niso vedeli). Je pa pri trkih klasičnih avtov običaj, da se v primeru nevarnosti vžiga prereže kabel akumulatorja. Če pa avto gori tako, da kablov ne moreš prerezati potem pa ga tudi pogasil ne boš prej, preden ne bo do konca uničen.
Glede SE pa- vsako stvar lahko narediš nevarno, če varčuješ. Ker gasilci ne vedo kaj je nekdo čaral na svojem domu je prav, da so previdni in postopajo tako, kot da je SE pod napetostjo. Imajo pa novejše elektrarne ob panelu ali dvema t.i. optimizatorje moči. Ti po eni strani povečajo proizvedeno energijo v primeru delnega osenčenja modulov in hkrati preprečijo pojav nevarne napetosti dotika v primeru izpada omrežne napetosti. Torej- po standardih narejena SE ni nevarna. Home Made cipr copr pa je lahko nevarno.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

mikhaair ::
Ce Tesla ni zgorela cela, saj je Al karoserija, ne?, potem pozar ni bil nic kaj hudega. Glede na video bi si celo upal trdit, da ogenj sploh ni zajel baterije.

telexdell ::
krneki0001 je izjavil:
Tesla ima na dveh mestih (prtljažnik in stebriček vrat) kable, katere je treba presekati, pol pa lahko gasiš.
Si opazil, da so kaj rezal preden so pogasili? Poglej filmček.
Kaj pa naredijo čisto na koncu? Le zakaj so potem, ko so že pogasili šli rezati stebriček pri vratih?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Gavran ::
Sončne elektrarne, narejene po standardih, pa v primeru izpada omrežne napetosti dajo od sebe tam 1V napetosti in jih lahko povsem varno gasiš.
Kakšno ovezavo na tole? Ker osvetljen panel daje od sebe tipično 24V, ker pa so zaradi inverterjev običajno vezani v serijo, dobiš na sponkah posamezne verige panelov kar lepo napetost, zelo daleč od tvojega enega volta. Res pa je, da običajno enosmerna napetost ni ozemljena, zato moraš imeti srečo da primeš direktno oba pola.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

BigWhale ::
Meni je predvsem zanimivo to da gorijo samo Tesle, vem da se že na splošno najraje piše o njej, ampak vseeno Tesla danes predstavlja samo 9% vseh prodanih priključnih vozil.
Je to cena za "class leading" energijsko gostoto in NCA kemijo namesto NMC katero uporablja večina drugih?
Samo Tesle, mhm. Zgleda, da jih je leta 2015 vec zgorel kot so jih prodal. :D
http://www.nfpa.org/News-and-Research/F...
Nehte ze nabijat.
Danes je izbira EV milo rečeno slaba, ampak bližnja prihodnost obeta veliko.
Ce zadostujes nekaterim pogojem, je EV dalec najboljsa izbira in so vsi ostali avti navadno sranje proti EVjem. Ni pa se za vse. Zal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()

krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Tesla ima na dveh mestih (prtljažnik in stebriček vrat) kable, katere je treba presekati, pol pa lahko gasiš.
Si opazil, da so kaj rezal preden so pogasili? Poglej filmček.
Kaj pa naredijo čisto na koncu? Le zakaj so potem, ko so že pogasili šli rezati stebriček pri vratih?
Ko je že konec so prerezal žice, kaj pa ko je gorelo? Beri svoj post, ki si ga napisal; "če ne morejo prerezat kabla, ne gasijo"

DamijanD ::
Kaj (in zakaj) se je tukaj sploh vžgalo? Razumem, da so baterije vnetljive, ampak tukaj to ni bil vir...

telexdell ::
Sončne elektrarne, narejene po standardih, pa v primeru izpada omrežne napetosti dajo od sebe tam 1V napetosti in jih lahko povsem varno gasiš.
Kakšno ovezavo na tole? Ker osvetljen panel daje od sebe tipično 24V, ker pa so zaradi inverterjev običajno vezani v serijo, dobiš na sponkah posamezne verige panelov kar lepo napetost, zelo daleč od tvojega enega volta. Res pa je, da običajno enosmerna napetost ni ozemljena, zato moraš imeti srečo da primeš direktno oba pola.
Paneli imajo že vgrajene ali pa ima vsak panel dograjen optimatizator moči (majhna škatlica v rangu 40€). Ko zmanjka omrežne napetosti se paneli med seboj ločijo. Tako lahko dobiš napetost največ 40 V med panelom in optimatizatorjem moči (kateri pa je integriran v panel ali v njegovi neposredni bližini), v ostalem delu pa je napetost pod 1 V.
Malce poguglaj, da boš nadgradil znanje

Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

telexdell ::
krneki0001 je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Tesla ima na dveh mestih (prtljažnik in stebriček vrat) kable, katere je treba presekati, pol pa lahko gasiš.
Si opazil, da so kaj rezal preden so pogasili? Poglej filmček.
Kaj pa naredijo čisto na koncu? Le zakaj so potem, ko so že pogasili šli rezati stebriček pri vratih?
Ko je že konec so prerezal žice, kaj pa ko je gorelo? Beri svoj post, ki si ga napisal; "če ne morejo prerezat kabla, ne gasijo"
A ni lepo manipulirati z mnenji, ko nekaj vzameš nekaj zamolčiš in se potem po prsih tolčeš, kako prav imaš?
Ne gre zato, da se vžge. Vžge se brez problema in še veliko se jih bo. Bolj gre za način gašenja. Ne moraš kr z vodo polivat električnega avtomobila. Tako kot ne moreš goreče fotovoltaike gasit z vodo podnevi, dokler od sebe daje napetost.
Pač v stilu manupulacije si kar zamolčal na kakšen tvoj zapis sem ti tako odgovoril. Če gori električni avto pač ne gasisš z vodo, dokler ne prekineš električnega toka. To vedo že otroci v otroškem vrtcu, tebi pa še danes ni jasno. Naprava pod napetostjo se gasijo s CO2 ali pa prahom, kar so gasilci na posnetku tudi pravilno izvedli. Ko pa so požar pogasili so iz preventive še prekinili napetost, kot to storijo tudi pri klasičnem avtomobilu, kjer prerežejo kable tik ob akumulatorju, da ne bi kakšen kratki stik znova povzročil požar.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

VaeVictis ::
Elon Musk Was Wrong About Self-Driving Teslas
He's charging $8,000 for a feature that doesn't exist yet while owners bemoan a current version that's flawed. This is the story of how we got here.
He's charging $8,000 for a feature that doesn't exist yet while owners bemoan a current version that's flawed. This is the story of how we got here.

krneki0001 ::

Magic1 ::
Odvisno od opcij. Vsaka Tesla je lahko 4wd (awd), tako da lahko ima motor spredaj in zadaj. Samo motor se verjetno ne vžge. Problem so baterije. Če litijevo baterijo poškoduješ, da litij pride v stik z vlago (v zraku), se sproži kemijska reakcija, ki sprosti zelo veliko energije. Potem imaš hitro efekt škatlice za vžigalice. Verjetno si ni težko predstavljat kako hitro se lahko poškoduje baterijska celica ob nesreči, ko je baterijski sklop čez cel poden.
Magic

GizmoX ::
Kaj (in zakaj) se je tukaj sploh vžgalo? Razumem, da so baterije vnetljive, ampak tukaj to ni bil vir...Morda spet kombinacija kratkega stika klasične 12V baterije, ter puščanja zavorne tekočine.
Roko na srce bi se nekaj podobnega lahko pripetilo kateremukoli avtu, bencinskemu ali električnemu (vsi imajo 12V baterijo + zavorno tekočino).
udirač => uni. dipl. inž. rač.

telexdell ::
samo klasični avtomobil se ne zabije sam v pregrado ampak ga voznik, pri tesli ga pa AP2
Seveda, pri klasiki pa volana ne moreš spustiti tako kot pri Tesli.
Drugače pa- japonska specialiteto ribo Fugo (napihovalko) večina gurmanov preživi. Nekateri pač ne. Tako se tudi večinama samo vozeči avtov ne zaleti, včasih pa se. Ali boš jedel ribo Fugo ali pustil avto, da vozi sam je čisto na tebi. Imaš možnost, sili v to te pa ne nihče.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Nikec3 ::
Elon Musk Was Wrong About Self-Driving Teslas
He's charging $8,000 for a feature that doesn't exist yet while owners bemoan a current version that's flawed. This is the story of how we got here.
Ta članek lepo opiše časovnico in vzroke za delo na AP 2.0. @WarpedOne, kaj točno je težava, da Tesla tako dolgo rabi in da je AP2 celo slabši od eno leto starega predhodnika?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

telexdell ::
krneki0001 je izjavil:
Od ribe je lahko samo en mrtev (tisti, ki jo je jedel).![]()
Glej, če ti hodiš sam na gurmanske obroke to ne pomeni, da hodijo vsi. Običajno se taka riba ne je kot girice ampak se naroči ob posebnih priložnosti in ob prisotnosti večjega števila ljudi...
Pa vseeno- namesto, da bi izkoristil primeren trenutek in bil tiho, si se oglasil in spet zgreši poanto. Poanta pa zagotovo ni v tekmovanju koliko ljudi lahko ubije riba fugo in koliko samo vozeča Tesla ampak v tem, da se za oboje odločiš sam. Potem pa za nesrečo kriviti nekoga drugega je pa najmanj neumno, če že ne noro.
PS- imaš pa +, ker iz posta v post potrjuješ svoj nick


Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

jernejl ::
koliko ljudi lahko ubije riba fugo in koliko samo vozeča Tesla ampak v tem, da se za oboje odločiš sam
Neumnost. Avto lahko ubije naključnega mimoidočega, ribe fugo pa se mimoidočim običajno ne tlači v usta na silo.

krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Od ribe je lahko samo en mrtev (tisti, ki jo je jedel).![]()
Glej, če ti hodiš sam na gurmanske obroke to ne pomeni, da hodijo vsi. Običajno se taka riba ne je kot girice ampak se naroči ob posebnih priložnosti in ob prisotnosti večjega števila ljudi...
Pa vseeno- namesto, da bi izkoristil primeren trenutek in bil tiho, si se oglasil in spet zgreši poanto. Poanta pa zagotovo ni v tekmovanju koliko ljudi lahko ubije riba fugo in koliko samo vozeča Tesla ampak v tem, da se za oboje odločiš sam. Potem pa za nesrečo kriviti nekoga drugega je pa najmanj neumno, če že ne noro.
PS- imaš pa +, ker iz posta v post potrjuješ svoj nick![]()
Ti je oseba pred mano odgovorila. Z enim kamionom je tip pobil koliko ljudi v Španiji? Od ribe umre samo človek, ki jo je jedel, od bedastega voznika jih lahko konkretno več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()

telexdell ::
koliko ljudi lahko ubije riba fugo in koliko samo vozeča Tesla ampak v tem, da se za oboje odločiš sam
Neumnost. Avto lahko ubije naključnega mimoidočega, ribe fugo pa se mimoidočim običajno ne tlači v usta na silo.
Imaš prav! Zato nikoli ne vozi avta, da ne boš koga poškodoval na cesti ali še kaj hujšega


Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

telexdell ::
krneki0001 je izjavil:
Ti je oseba pred mano odgovorila. Z enim kamionom je tip pobil koliko ljudi v Španiji? Od ribe umre samo človek, ki jo je jedel, od bedastega voznika jih lahko konkretno več.
Daj ne delaj se še bolj nicku primernega. Če že hočeš dati takšen prispevek debati potem primerjaj voznika tovornjaka s kuharjem ribe. Tvoja primerjava pa zgleda, kot da so ljudje sami skakali pod tovornjake, da jih je nič kriv voznik potem povozil.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

WarpedGone ::
@nikec:
Sej je ja jasno ... so totalno nesposobni, kar dokazujejo vsi ostali ki v svoje avtomobile vgrajujejo bistveno boljše asistenčne sisteme že ohoho časa.
Ignorirajmo detajl, da ga ne, da počasi počasi plezajo proti nivoju AP1 in še vedno za njim grdo zaostajajo in da je AP2 konceptualno čisto drugačna žival kot AP1.
Ampak za SloTech občestvo je razlaga simpl: so nesposobni morilski prevaranti.
@WarpedOne, kaj točno je težava, da Tesla tako dolgo rabi in da je AP2 celo slabši od eno leto starega predhodnika?
Sej je ja jasno ... so totalno nesposobni, kar dokazujejo vsi ostali ki v svoje avtomobile vgrajujejo bistveno boljše asistenčne sisteme že ohoho časa.
Ignorirajmo detajl, da ga ne, da počasi počasi plezajo proti nivoju AP1 in še vedno za njim grdo zaostajajo in da je AP2 konceptualno čisto drugačna žival kot AP1.
Ampak za SloTech občestvo je razlaga simpl: so nesposobni morilski prevaranti.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
@nikec:
@WarpedOne, kaj točno je težava, da Tesla tako dolgo rabi in da je AP2 celo slabši od eno leto starega predhodnika?
Sej je ja jasno ... so totalno nesposobni, kar dokazujejo vsi ostali ki v svoje avtomobile vgrajujejo bistveno boljše asistenčne sisteme že ohoho časa.
Ignorirajmo detajl, da ga ne, da počasi počasi plezajo proti nivoju AP1 in še vedno za njim grdo zaostajajo in da je AP2 konceptualno čisto drugačna žival kot AP1.
Ampak za SloTech občestvo je razlaga simpl: so nesposobni morilski prevaranti.
Pa sej je logično da nam je čisto vseeno kako je AP2 konceptualno drugačen od AP1. Problem je, če je po enem letu AP2 slabši, kljub temu da se mastno zaračunava zanj.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::
če je po enem letu AP2 slabši,
Da je slabši veš ker si primerja AP1 in AP2 na isti cesti hkrati? AP2 še ne zna vsega kar je znal AP1. In obratno...
Kolk je problem mastno zaračunavanje naj povedo tisti, ki so prostovoljno plačali za obljubo. Cry me a river ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::
Saj so ... in očitno sprožili tožbo ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Gregor P ::
Mar ni bil že prej objavljen?

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).