» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
421 / 1174
»»

jernejl ::

Hvala.
Sploh v zadnjih letih opažam, da precej ljudi v križiščih živčno hupa voznikom novejših avtomatikov, ker le-ti ne morejo speljati pri zeleni luči, saj njihov menjalnik razmišlja, v katero prestavo naj se postavi.
Problem je tako eskaliral, da se avtomatiki v zadnjem času skorajda več ne prodajajo.

BigWhale ::

Joj, dajte nehat no. Avtomatiki prav lepo speljujejo pri semaforjih. Se lepse pa EVji. Vsaj tisti, ki sem jih jaz vozil. Noben middle-class DSG/avtomatik se ne more primerjat s speljevanjem in mehkobo voznje EVjev. So slednji neprimerno boljsi. Nobenega cukanja in rukanja in premetavanja po avtomobilu.

Pritisnes na gas in stvar gre enakomerno naprej.

Nikec3 ::

jernejl je izjavil:

Hvala.
Sploh v zadnjih letih opažam, da precej ljudi v križiščih živčno hupa voznikom novejših avtomatikov, ker le-ti ne morejo speljati pri zeleni luči, saj njihov menjalnik razmišlja, v katero prestavo naj se postavi.
Problem je tako eskaliral, da se avtomatiki v zadnjem času skorajda več ne prodajajo.

Bedarija. Avtomatikov se proda vedno več.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

mikhaair ::

Verjetno je treba prvo definirat, kaj je avtomatik za nekoga. Klasika, robotiziran, dvojna sklopka... Vsi so avtomatski, marsikdo pa jemlje za avtomatskega le klasiko s pretvornikom navora.

Unknown_001 ::

Dajmo rečt širše. SAMODEJNI menjalnik in basta.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Those Germans ...
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

jernejl je izjavil:

Hvala.
Sploh v zadnjih letih opažam, da precej ljudi v križiščih živčno hupa voznikom novejših avtomatikov, ker le-ti ne morejo speljati pri zeleni luči, saj njihov menjalnik razmišlja, v katero prestavo naj se postavi.
Problem je tako eskaliral, da se avtomatiki v zadnjem času skorajda več ne prodajajo.


Sorry ker sem pisal v kitajščini in nisi dojel bistva. Morda dam bolj plastičen primer za zelence, ki nimajo izpita za avto. Če se voziš z mestno trolo dobro veš kako počasno speljuje in kako se vseeno čuti vsako šaltanje, sploh če stojiš. Potem pa za primer vzemi električno podzemno železnico, ki iz postaje dokaj hitro pospeši na 70 kmh brez kakršnihkoli vmesnih sunkov, lepo zvezno in hitro.

Demonstracija razlike električnega pogona pri vleki prikolice (15,8 t):


Električni pogon ima očitne prednosti ne glede na to ali je vir energije klasičen motor kot generator (lokomotiva), gorivne celice ali baterija.

Še vpliv električnega pogona na psiho v gostem mestnem prometu:


Ja vem spet Toyota in hibridi, ampak isti efekt še toliko bolj velja za popolnoma električne avte.

Magic1 ::

Sej veš kako je, ko otrok dobi novo igračko.
Magic

energetik ::

J.McLane je izjavil:


Električni pogon ima očitne prednosti ne glede na to ali je vir energije klasičen motor kot generator (lokomotiva), gorivne celice ali baterija.

Še vpliv električnega pogona na psiho v gostem mestnem prometu:


Ja vem spet Toyota in hibridi, ampak isti efekt še toliko bolj velja za popolnoma električne avte.
Se strinjam, da je start/stop vožnja po mestu veliko prijetnejša z EV ali hibridom, kot ga ima toyota. Odstotnost šaltanja, cukanja, tišina. Vožnja po mestu z ročnim menjalnikom tudi meni pije živce.
OK, klasični avtomatik v dobrem avtu je dober približek, ampak na račun segrevanja olja v menjalniku...

Problem pa je zame še vedno cena EV in hibridov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

telexdell ::

energetik je izjavil:

...
Problem pa je zame še vedno cena EV in hibridov.

Vsaka nova tehnologija je na začetku draga. Spomni se prvih XT in nato AT računalnikov pa potem TV z ravnim ekranom, prvih plazm, prvih 4kTV...Ko nove tehnologije trg začne sprejemati se jim pridruži vedno več in več proizvajalcev, kateri z inovacijami in optimizacijo proizvajajo izdelke vedno ceneje. Isto je z električnimi avti. Mogoče je dobro, da je izbruhnil Dieselgate. To je povzročilo premik v razmišljanju politikov in inženirjev avtomobilske industrije.
Kot so prej omenjene izdelke imeli prvi premožnejši ljudje in pa entuziasti bo enako z električnimi avti. Z večanjem števila vozil bodo padale cene, začel bo rasti trg rabljenih EV. Tako bodo postajali vedno bolj dostopni tudi za širše množice. Mogoče bom imel najprej rabljenega z npr. 80% kapaciteto baterijo. Nekoč pa povsem novega. Pač, kot sem nekoč začel s staro stoenko.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Magic1 ::

Zakaj pa ne gremo na vodikove celice? Saj je tehnologija šele na začetku in se jo lahko izboljša in naredi cenejšo. Majke mi, da je to najboljša stvar za avtomobile... Ali je pač razlog kje drugje?
Jao, najlažje je gledat par plusov, zanemarit vse ostalo in rečt, da se bo že enkrat pocenilo na primerno raven (pa če je to sploh realno, ali pa ne).
Magic

J.McLane ::

Vodik se ne bo prijel zaradi težavnega hranjenja (tako v avtu kot na črpalki), že LPG se ni prijel zaradi tega preprostega dejstva. Cenovno je avto na vodik še stopničko dražji od EV, poleg tega imaš še vzdrževalne stroške (jeklenke za vodik niso večne).

Prihodnost je v BEV in PHEV, pa ne zaradi reševanja planeta ampak zato ker bodo potrošniki to enostavno raje vozili.

Magic1 ::

Pa kaj, saj gre razvoj naprej, bodo že razvili rešitve in cena bo tudi padla z masovno proizvodnjo!!! Najboljše bo ziher.

PS: Sarkazem se ti je izmuznil;)
Sej drugače je elektro motor čist fajn zadeva v avtu, problem je baterija. Vse skupaj stane mnogo več, kot na bencin, sploh če ne gledaš na davke.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Those Germans ...

A bo kje tudi gadget kjer konjski drek ven leti?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Unknown_001 ::

Nikec3 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Those Germans ...

A bo kje tudi gadget kjer konjski drek ven leti?


Če črno ne kadi, ne kupm :>
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jernejl ::

Oddajanje zvoka pri EV bo slej ko prej obvezno.

The study found that a HEV was two times more likely to be involved in a pedestrian crash than was a conventional ICE vehicle when a vehicle is slowing or stopping, backing up, or entering or leaving a parking space.
...
Also the study found that the incidence rate of pedestrian crashes in scenarios when vehicles make a turn was significantly higher for HEVs when compared to ICE vehicles. Similarly, The NHTSA study also concluded that the incidence rate of bicyclist crashes involving HEVs for the same kind of maneuvers was significantly higher when compared to conventional vehicles.



Electric vehicle warning sounds @ Wikipedia
https://www.unece.org/info/media/pressc...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Bellzmet ::

Zanimivo:

"New diesel and petrol vehicles to be banned from 2040 in UK"

http://www.bbc.com/news/uk-40723581

SambaShare ::

Bellzmet je izjavil:

Zanimivo:

"New diesel and petrol vehicles to be banned from 2040 in UK"

http://www.bbc.com/news/uk-40723581


Pravzaprav ni. Tako dolgoročne napovedi so navaden joke.

Mene osebno bolj skrbi, da nam stišijo kakšno prepoved pure ICE kratkoročno (npr. 202x), z namenom da nam vsilijo hibridna jajca. Zoprno ker pure EV še ne bojo dovolj poceni, dinozavrom pa bo gotovo v interesu prodajati še bolj komplicirane avtomobile.

energetik ::

Hibridi niso jajca, samo predragi so (še). Za mestno in primestno uporabo so pa vsekakor precej bolj primerni kot pure ICE.

specing ::

A ni Musk rekel, da jih 1kWh stane $150? To je $1500 za celice v 10kWh PHEV... ni veliko. Če folk v povprečju naredi 20000 km na leto, od česar je recimo 15000 vožnje na kratke razdalje, potem v dveh letih prihranek v gorivu odplača celice.

SambaShare ::

Potem raje 9k za 60kwh pa imaš spodoben pure EV. Nimam nobene želje za današnjo ICE ropotuljo z dodano neko švoh baterijo. To je za potrošnika res najslabša možna varianta, ko plača oboje, dobi pa v resnici nek slab kompromis. Je pa dobro za proizvajalce, z minimalno investicijo nam prodajajo isto šaro za višjo ceno še mnogo let.

Magic1 ::

1.5$ na celico. Čist možno. Torej 2000€ za baterijo, pa še kakšna dva za pretvornik in elektro motor, na to še davk in si na dodatnih 5000€. Samo potem ne rabiš kakšne močne bencin mašine in si na isti moči za dodatne 3-4k€. Ko bodo take hibride ven spravil pa bo folk začel kupovat.
Magic

energetik ::

SambaShare je izjavil:

Potem raje 9k za 60kwh pa imaš spodoben pure EV. Nimam nobene želje za današnjo ICE ropotuljo z dodano neko švoh baterijo. To je za potrošnika res najslabša možna varianta, ko plača oboje, dobi pa v resnici nek slab kompromis. Je pa dobro za proizvajalce, z minimalno investicijo nam prodajajo isto šaro za višjo ceno še mnogo let.
Slab kompromis? Za vsaj 10k€ nižjo ceno od BEV ti PHEV pri pretežno mestni vožnji praktično razpolovi porabo ICE.

SambaShare ::

energetik je izjavil:

Slab kompromis? Za vsaj 10kEUR nižjo ceno od BEV ti PHEV pri pretežno mestni vožnji praktično razpolovi porabo ICE.


Upoštevaš višjo nabavno ceno od ICE, višje stroške vzdrževanja, višji riziko da se bo nekaj pokvarilo, pa naenkrat ni več tako privlačna opcija. Raje čakam na cenejši EV, ta vmesni PHEV pa planiram preskočiti.

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Pa še na morje/smučanje/... greš lahko komot brez kopliciranja in razmišlanja.
Magic

SambaShare ::

Magic1 je izjavil:

Pa še na morje/smučanje/... greš lahko komot brez kopliciranja in razmišlanja.


Saj vsakemu svoje. Sam golfa z dodano neko joke par kwh baterijo že ne mislim kupiti.

Unknown_001 ::

SambaShare je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Pa še na morje/smučanje/... greš lahko komot brez kopliciranja in razmišlanja.


Saj vsakemu svoje. Sam golfa z dodano neko joke par kwh baterijo že ne mislim kupiti.



Kupi dacio in se voziš za razliko v ceni zastonj.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

pegasus ::

Magic1 je izjavil:

Pa še na morje/smučanje/... greš lahko komot brez kopliciranja in razmišlanja.
Na tak "izlet" se ne odpraviš brez predhodnega planiranja. In če že planiraš, lahko investiraš še kakih 30s tapkanja po telefonu, da v plan dodaš še lokacije el. polnilnic in polnilne čase. Ni ne komplicirano in niti razmišljat ni treba preveč.

Unknown_001 ::

pegasus je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Pa še na morje/smučanje/... greš lahko komot brez kopliciranja in razmišlanja.
Na tak "izlet" se ne odpraviš brez predhodnega planiranja. In če že planiraš, lahko investiraš še kakih 30s tapkanja po telefonu, da v plan dodaš še lokacije el. polnilnic in polnilne čase. Ni ne komplicirano in niti razmišljat ni treba preveč.


Yeah sure. Komu se pa da? In potem ugotoviš da greš v neko vukoebino in ja šit ane ... ni polnilnic.

Kdo mi bo povrnil cel izgubljen dan dopusta zaradi čakanja na vsaki polnilnici? Raje grem na avtobus.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Vi bi res morali kdaj splanirati kako ruto za letenje... z višinami, kurzi, smermi in hitrostmi vetra, hitrostjo, časi in porabo goriva ... V primerjavi s tem je tole EV planiranje trivialno.

Unknown_001 ::

pegasus je izjavil:

Vi bi res morali kdaj splanirati kako ruto za letenje... z višinami, kurzi, smermi in hitrostmi vetra, hitrostjo, časi in porabo goriva ... V primerjavi s tem je tole EV planiranje trivialno.


Prosim? Kdaj zaboga bo navaden Jože, ki gre na zaslužen letni dopust rabil to planirat?

Jože bo pameten. Že prej bo razmislil kam bo šel, si rezerviral prenočišče, malo preveril kaj bi se splačalo pogledat in se nato pravi čas odpravil od doma z lastnim ali javnim prevozom. Vse kar mora Jože poskrbeti je, da se drži ure in voznega reda.

Problem?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

pegasus ::

Seveda. Če je Jože pameten, bo pogledal tudi če ima prevoz vse potrebne tekočine in kje jih bo dotankal, ko mu poidejo ... enako kot za EV. Le da bo pri EV "tankanje" združil še z enim družinskim kosilom in dremežem po njem, kar bo pozitivno vplivalo na zbranost pri nadaljevanju vožnje.

Unknown_001 ::

Jože se ne sekira. Bencinsko postajo je moč najti na vsakih 10-20 kilometrov vožnje. Rezerva zdrži za cca 50km vožnje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

pegasus ::

Električni priključek pa v poseljenih območjih na vsakih nekaj metrov. Your point?

Unknown_001 ::

Jože avtomobil natanka in plača gorivo v 5 min. Postanek ne vpliva bistveno na njegovo organizacijo časa. Ko je avtomobil polno natankan Jože naslednjih 800km ne potrebuje postanka.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

FTad ::

Unknown_001 je izjavil:

Jože avtomobil natanka in plača gorivo v 5 min. Postanek ne vpliva bistveno na njegovo organizacijo časa. Ko je avtomobil polno natankan Jože naslednjih 800km ne potrebuje postanka.



In ravno to je eden izmed (ce ne glavni) glavnih argumentov, zakaj EV se vedno niso tako privlacni (poleg cene seveda). Dokler ne bo na eno polnjenje vsaj za toliko km, se ne vidim razloga za nakup EV-ja

Unknown_001 ::

FTad je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Jože avtomobil natanka in plača gorivo v 5 min. Postanek ne vpliva bistveno na njegovo organizacijo časa. Ko je avtomobil polno natankan Jože naslednjih 800km ne potrebuje postanka.



In ravno to je eden izmed (ce ne glavni) glavnih argumentov, zakaj EV se vedno niso tako privlacni (poleg cene seveda). Dokler ne bo na eno polnjenje vsaj za toliko km, se ne vidim razloga za nakup EV-ja


Nepraktičnost če zaključimo.

Ajde. Roke gor,kdo bi se odpovedal SSD ju in prešel na HDD z isto kapaciteto, ker bi ga recimo dobil za đabe ?

Da bo ena domača primerjava, kjer vsi poudarjate dragocen čas.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

pegasus ::

In Jože optimizira izbiro vozila za vožnjo, ki jo naredi 2x, mogoče 4x letno? Sem mislil, da smo to igro začeli s predpostavko, da je Jože pametn ...

Unknown_001 ::

Jože je pameten in še iznajdljiv povrhu. Po kratkem pomisleku bo ugotovil da je zanj bolj primeren javni prevoz in se ne bo "zajebaval" s preračunavanjem poti in ali bo še isti dan na lokaciji. Preostanek prvega in zadnjega dne dopusta,ki bi ju sicer preživel na polnilnicah preživi ležerno in gre na pivo/sladoled
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

telexdell ::

800+ km z avtom, ker se mu mudi??? Kaj pa 100 km do prvega letališča z EV nato 800 km z letalom in nato mogoče drugi EV po sistemi time sharing. Si hitrejši, prihraniš čas...

Seveda pa mora za kaj takega Janez sleči "železno srajco" in možgane uporabiti še za kaj drugega kot kako bo 800+ km tiščal pedal za plin
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Unknown_001 ::

Kot sem omenil je Jože pameten. V tem primeru bo šel z javnim prevozom gor in plačal taksi, da ga zapelje do hotela od koder bo šel lahko peš ali z biciklom na turo/pohod/smučat/plavat/v bife

Lahko pa gre na organizirano turo z avtobusom in se samo prijavi, plača in brezskrbno uživa na izletu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Kot sem omenil je Jože pameten.



Jože ima najprej polno glavo vzorcev katere ponavlja brez razmisleka.
Ko se mu pokaže alternativo najprej išče izgovore zakaj alternativa ni OK.
Tako mu namreč ne bo treba menjat znanega za neznano.
Posledično Jože iz riti vleče čisto vse kar je možno zapisat s kombinacijo črk, da le izrazi svojo čustven naboj proti.
Ko se Jožetov sosed presedla na alternativo in se jožetu zazdi da je zarad tega on sedaj nekaj slabši, najde način da sosedu pokaže da je enako dober/boljši.

Dobri EVji so dovolj dobri, le še Jožetov sosed ga mora kupit pa bo vse drugače.
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

Jože je normalen in ga briga kaj ima sosed.

Iskal bo pragmatično najbolj cenovno/časovno ugodno varianto za prevoz do lokacije.

Če je to javni prevoz avtobus/vlak/katamaran/letalo bo šel na to varianto. Jožeta briga za gužvo na cesti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

telexdell je izjavil:

800+ km z avtom, ker se mu mudi??? Kaj pa 100 km do prvega letališča z EV nato 800 km z letalom in nato mogoče drugi EV po sistemi time sharing. Si hitrejši, prihraniš čas...

Seveda pa mora za kaj takega Janez sleči "železno srajco" in možgane uporabiti še za kaj drugega kot kako bo 800+ km tiščal pedal za plin

Greš iz Ljubljane v Stuttgart.

Z avtom boš porabil 6 ur in pol. Recimo 7, ker se vmes malo ustaviš.

Če greš z letalom, imaš 20 minut do letališča, uro in pol čakaš na letališču, tri ure letiš, pol ure porabiš, da prideš z letala na vlak in potem še pol ure, da prideš z vlakom v mesto. Letalo stane 500EUR... lahko tudi manj, če si se pripravljen z letalom prevažati 5+ ur.
Udobje? Vožnja do letališča, oddaja prtljage, varnostni pregled, čakanje na vzlet, let, prestopanje na letališču, drugi let, prevzem prtljage, hoja do železniške postaje, čakanje na vlak, vožnja z vlakom.
Morda je udobneje kakor z avtom, ni pa ravno tako, da bi tri ure v miru delal / srebal kavo in bi bil že na cilju, saj se moraš vsako uro nekam prestavljati. In seveda si vezan na vozni red, ne moreš iti kadarkoli ti najbolj ustreza in ne moreš si vmes premisliti in leta prestaviti (no, lahko, ampak ponavadi ob zasoljenem doplačilu).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

telexdell ::

Vmes ko čakaš, se voziš z letalom, se voziš z vlakom ali taksijem... se lahko pripravljaš na sestanek- Poleg tega ob prvem srečanju s sogovornikom nisi pomečkan, prepoten (in kaj sledi iz tega), utrujen... Enkrat je direktor razmišljal kot ti- 4 v BMW 8 avtomatik in v 1000 km v bližino Neapla. Tam pogajanja o poslu in naslednji dan ogled obrata na Italijanski peti (tja 500 in nazaj 500 km). Tretji dan zjutraj podpis pogodbe in nato 1000 km do doma. Smo šli tja še nekajkrat pa vedno do Benetk z avtom, letalo do Nepala, Rent a Car. Če mu danes omeniš pot z avtom daljšo od 300-400 km bi verjetno dobil prej knjižico, kot bi odmev izgovorjene zamrl. Pa denar gor ali dol.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

hammock ::

jernejl je izjavil:

telexdell je izjavil:

800+ km z avtom, ker se mu mudi??? Kaj pa 100 km do prvega letališča z EV nato 800 km z letalom in nato mogoče drugi EV po sistemi time sharing. Si hitrejši, prihraniš čas...

Seveda pa mora za kaj takega Janez sleči "železno srajco" in možgane uporabiti še za kaj drugega kot kako bo 800+ km tiščal pedal za plin

Greš iz Ljubljane v Stuttgart.

Z avtom boš porabil 6 ur in pol. Recimo 7, ker se vmes malo ustaviš.

Če greš z letalom, imaš 20 minut do letališča, uro in pol čakaš na letališču, tri ure letiš, pol ure porabiš, da prideš z letala na vlak in potem še pol ure, da prideš z vlakom v mesto. Letalo stane 500EUR... lahko tudi manj, če si se pripravljen z letalom prevažati 5+ ur.
Udobje? Vožnja do letališča, oddaja prtljage, varnostni pregled, čakanje na vzlet, let, prestopanje na letališču, drugi let, prevzem prtljage, hoja do železniške postaje, čakanje na vlak, vožnja z vlakom.
Morda je udobneje kakor z avtom, ni pa ravno tako, da bi tri ure v miru delal / srebal kavo in bi bil že na cilju, saj se moraš vsako uro nekam prestavljati. In seveda si vezan na vozni red, ne moreš iti kadarkoli ti najbolj ustreza in ne moreš si vmes premisliti in leta prestaviti (no, lahko, ampak ponavadi ob zasoljenem doplačilu).


Nazadnje sem iz Maribora do Stuttgarta potreboval tocno tri ure, placal pa 240e za karto (Lufthansa). 35 min do graskega letalisca, 45 min cakanja na vzlet, 1h 30m let (direkt), 10 min da sem imel rent-a-car. Pa se 20 min voznje do mesta...

Z avtom je iz Maribora 7 ur ce je vse optimalno, pa ni nikoli. Dela na cesti, kontrola na nemski meji, nesrece, zastoji, omejitev 100 po celi Avstriji+radarji povsod...

V München grem se vcasih z avtom ce so karte razprodane, vecinoma pa z letalom. Kar je dlje, samo letalo. Ni lepsega in udobnejsega.

pegasus ::

Ta pegasus nadvse rad leta, a se v Heidelberg vozi (sedaj ko je vse preseljeno) s flixbusom. Na busu imaš internet (in elektriko) ali pa spiš, za cca 40eur ... Avto me vključno z amortizacijo stane cca 250eur za isto pot, prihranim mogoče 2h, a se moram preostale ure posvečati samo vožnji. Neprimerljivo.

Eden od kriterijev za bodoči EV mi je tudi, da strošek na tej razdalji postane primerljiv flixbusu ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

jernejl ::

Vmes ko čakaš, se voziš z letalom, se voziš z vlakom ali taksijem... se lahko pripravljaš na sestanek

Če slučajno ne greš sam in slučajno nisi voznik, se lahko na sestanek pripravljaš še bistveno bolj kvalitetno, ker se ti ni treba petkrat presedati.
Poleg tega ob prvem srečanju s sogovornikom nisi pomečkan, prepoten (in kaj sledi iz tega), utrujen

Si pa "usran", ker se valjaš po petih ali več različnih stolih/sedežih.
Nazadnje sem iz Maribora do Stuttgarta potreboval tocno tri ure, placal pa 240e za karto (Lufthansa). 35 min do graskega letalisca, 45 min cakanja na vzlet, 1h 30m let (direkt), 10 min da sem imel rent-a-car. Pa se 20 min voznje do mesta...

Jaz pa do Münchna dobrih 5 ur. Toliko kot z avtom.
Nazadnje pa sem na prtljago čakal 20 minut... enako za rent-a-car. In nikoli ne planiram poti na letališče tako, da sem tam le 45 minut pred letom... če bi, bi že velikokrat zamudil.

Z avtom je iz Maribora 7 ur ce je vse optimalno, pa ni nikoli. Dela na cesti, kontrola na nemski meji, nesrece, zastoji, omejitev 100 po celi Avstriji+radarji povsod...

Tudi letala imajo zamude... in to ne prav redko. Danes je v evropi imelo zamudo 5.800 letal. Če imaš prestop in prvo letalo zamudi, si morda prisiljen prenočiti nekje, kjer si tega ne želiš (se mi je že zgodilo, pa ne enkrat).
Pa še prtljago ti lahko izgubijo (se mi je tudi že zgodilo, pa ne enkrat).

telexdell ::

Enkrat zapišeš

Letalo stane 500EUR...



drugič pa
Če slučajno ne greš sam in slučajno nisi voznik, se lahko na sestanek pripravljaš še bistveno bolj kvalitetno, ker se ti ni treba petkrat presedati.


Letalo se ti zdi drago, najel pa bi si šoferja?

Prav je, da se zagovarja svoje stališče a to se dela z argumenti.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Magic1 ::

Se vam vidi, da nimate otrok, ali pa jih niste nikamor peljal. Jaz vedno planiram, kako bom najhitreje prišel na morje. Še ob devetih zvečer sem pripravljen it, samo da bom čim manj na poti. Zdaj pa naj planiram kako bom še polnilnice obiskoval in čakal še tam?!? Ja, za drugi avto bi imel Ev za po mestu in za ture pod 150km, seveda ko bo cena primerna. 30k€ ne mislim dat za 4000km na leto... Ni ne ekonomično in ne ekološko.
Magic
««
421 / 1174
»»