Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

J.McLane ::
Smešno je samo to, da se prva dva hibrida (Volt, Prime) v US v prvih treh mesecih prodajata enako "dobro" kot Model S in X (ca. 10k enot).
Glede na to kakšen flop naj bi bili hibridi, so zgornje številke nelogične.
Glede na to kakšen flop naj bi bili hibridi, so zgornje številke nelogične.

Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
Če res verjameš v to, boš bogataš.
Nekaj je res verjet, neki druzga je pametovat po forumih.
Se pravi je bil tisti dolarski tisočak za rezervacijo modela 3 neumno zapravljen denar? Ker bi bilo zanj veliko pametneje kupit delnice. In tudi sam nakup modela 3 bo, glede na projekcije o svetovni prevladi Tesle in bilijardi dolarjev vrednosti, stran vržen denar, ker bi bilo bolj pametno kupit delnice in z nakupom avta še malo počakati. Naslednja 2-3 leta bi pravi vernik vsak svoj prosti evro vložil v Teslo, prodal vse, kar nujno ne potrebuje, in se zadolžil, kolikor je le mogoče.

WarpedGone ::
Osnova razpolaganja z denarjem : ležanje v trugi zarad debelejšega kupa denarja ne bo nič udobnejše.
Stvar začetne pozicije.
Stvar začetne pozicije.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::
WarpedGone je izjavil:
$100k : $30k
Ja, flop so.
To so globalne številke. Flop so proizvajalci, ki tega ne ponujajo drugje kot v US. Prodaja v US pa kaže na to, da velikost trga za PHEV ni zanemarljiva.
Prius plug-in se od marca dalja prodaja na več trgih, pri nas te pride 30k €, bomo videli kakšne bodo globalne prodajne številke, Toyota računa na milijon izdelanih v življenjskem ciklu, kar nanese 200k letno.

WarpedGone ::
Prodaja v US pa kaže na to, da velikost trga za PHEV ni zanemarljiva.
Seveda ni, le prodajne številke nekak nočejo in nočejo it v korak z vso akademsko navdušenostjo na hibridi.
Ampera, le par tisoč prodanih kosov.
Od kje razkorak med željami trga in akademijo?
Zbogom in hvala za vse ribe

specing ::
@Raptor F16
To je: dodali so električni štarter in naprave za filtriranje (in guljufanje pri meritvah) škodljivi delcev, ki jih ICE bruha ven. To je pa tudi vse.
Razen 4 faznega cikla (torej osnove, ki je pri ICE ne moreš spremenit razen če greš na Wankla), praktično popolnoma vse...
To je: dodali so električni štarter in naprave za filtriranje (in guljufanje pri meritvah) škodljivi delcev, ki jih ICE bruha ven. To je pa tudi vse.

pegasus ::
specing: če ti ne veš, še ne pomeni, da ne obstaja.
Poglej z druge starni - že vrteči se izdelki Nikole Tesle so imeli 95% izkoristek, danes smo prišli nekje do 97%. So pač tako enostavni, da jih je že kar težko narediti slabe. Medtem so ICE motorji iz globoko pod 1% v tistih časih napredovali do današnjih 25, 30%. Vanje je bilo vloženo ogromno razvoja, da smo danes kjer smo, pa še tu vidiš, da si pomagajo z bližnjicami za zadovoljevanje regulatorjev ...
Poglej z druge starni - že vrteči se izdelki Nikole Tesle so imeli 95% izkoristek, danes smo prišli nekje do 97%. So pač tako enostavni, da jih je že kar težko narediti slabe. Medtem so ICE motorji iz globoko pod 1% v tistih časih napredovali do današnjih 25, 30%. Vanje je bilo vloženo ogromno razvoja, da smo danes kjer smo, pa še tu vidiš, da si pomagajo z bližnjicami za zadovoljevanje regulatorjev ...

J.McLane ::
... na današnjih 38-40% ... na bencinu, dizel je bil tam že pred desetletji.
- elektronski vbrizg
- različne strategije krmiljenja ventilov (atkinson cikel)
- cela znanost za tem kako se meša zrak in gorivo (high tumble flow)
- cela znanost pri mazivih in natančnosti izdelave
- hibridi
...
Včasih so v LeMansu dirkali s 125 l posodami za gorivo, danes imajo 68 l, toliko o napredku
- elektronski vbrizg
- različne strategije krmiljenja ventilov (atkinson cikel)
- cela znanost za tem kako se meša zrak in gorivo (high tumble flow)
- cela znanost pri mazivih in natančnosti izdelave
- hibridi
...
Včasih so v LeMansu dirkali s 125 l posodami za gorivo, danes imajo 68 l, toliko o napredku
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()

specing ::
Saj to pravim, da ni bistvenih sprememb, le dodelave stare tehnologije:
- ICE še vedno dela na istih gorivih kot pred 100 leti, le mešanje z zrakom so izboljšali.
- vbrizg je sedaj lažje nadzorovati
- krmiljenje ventilov je sedaj lažje
- etc
EV stran hibridov ima pa s samim ICE motorjem skupno le pogonsko os in se ne more obravnavati
kot izboljšava le-tega.
- ICE še vedno dela na istih gorivih kot pred 100 leti, le mešanje z zrakom so izboljšali.
- vbrizg je sedaj lažje nadzorovati
- krmiljenje ventilov je sedaj lažje
- etc
EV stran hibridov ima pa s samim ICE motorjem skupno le pogonsko os in se ne more obravnavati
kot izboljšava le-tega.

specing ::
... Oziroma se lahko obravnava kot izboljšava ICE-ja takrat, ko se dovolj poveča baterija in ICE smrduljo zabriše ven iz avtomobila :D

Unknown_001 ::
Saj to pravim, da ni bistvenih sprememb, le dodelave stare tehnologije:
- ICE še vedno dela na istih gorivih kot pred 100 leti, le mešanje z zrakom so izboljšali.
- vbrizg je sedaj lažje nadzorovati
- krmiljenje ventilov je sedaj lažje
- etc
EV stran hibridov ima pa s samim ICE motorjem skupno le pogonsko os in se ne more obravnavati
kot izboljšava le-tega.
In kaj je EV v tem pogledu drugačen ?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt

J.McLane ::
Saj EV se je v 100 letih tudi ni bistveno spremenil, le dodelali so staro tehnologijo:
- inverterji in elektromotor so manjši lažji in bolj očinkoviti
- baterije so praktično enake samo namesto svinca so dali litij
- inverterji in elektromotor so manjši lažji in bolj očinkoviti
- baterije so praktično enake samo namesto svinca so dali litij


Magic1 ::
Računalniki so tudi že 30+ let isti... Monitor, kišta in periferija. Čist brez veze. Še vedno se samo nekaj na monitorju izrisuje in piska iz zvočnikov. Katastrofa nobenega opaznega nspredka, lako bi bila že vsaj ena striptizeta na outputu!
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()

Invictus ::
Na začetku so hitrostni rekord držali električni avti...
Land speed record @ Wikipedia
Drugače so pa isti kot 120 let nazaj...
Land speed record @ Wikipedia
Drugače so pa isti kot 120 let nazaj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

specing ::
Ampak to so bistvene spremembe! Prvo bi lahko primerjali z tem, da bi prešli iz ICE na ECE (bistvene spremembe oz. obraten prehod se je tukaj zgodil pred 20.stoletjem), drugo pa z popolno zamenjavo goriva.

J.McLane ::
Bistvene spremembe so za uporabnika, ker se je EV z inkrementalnim napredkom izboljšal do te mere, da je bolj uporaben.
ICE je podobno ali enako uporaben že več kot 100 let, zato se zdi da je veš čas enak.
ICE je podobno ali enako uporaben že več kot 100 let, zato se zdi da je veš čas enak.

TESKAn ::
Drugače so pa isti kot 120 let nazaj...
You cannot improve perfection

Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

RejZoR ::
Men sam ni jasno kako so lahko 100 let nazaj že imel uporabne električne avtomobile, ko pa še danes ne znamo rešit problema s hranjenjem energije. Mi je jasno, da je bila razlika v teži, ampak tud motorji in baterije so bila 500x slabše. So, what gives!?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

TESKAn ::
Če imaš na izbiro švoh EV al pa zanič ICE, ki ti povrh vsega še odtrga roko, ko ga zaštartaš...kaj je bolj uporabno?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Unknown_001 ::
Ampak to so bistvene spremembe! Prvo bi lahko primerjali z tem, da bi prešli iz ICE na ECE (bistvene spremembe oz. obraten prehod se je tukaj zgodil pred 20.stoletjem), drugo pa z popolno zamenjavo goriva.
Naprošam te da nas razsvetliš in nam TOČNO opredeliš kaj so bistvene spremembe. Jaz tudi lahko rečem da je nekaj tako, ker je baje pač tako.
Če imaš na izbiro švoh EV al pa zanič ICE, ki ti povrh vsega še odtrga roko, ko ga zaštartaš...kaj je bolj uporabno?
Odvisno kaj bi rad poganjal. Za brisalce bo švoh EV super.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()

WarpedGone ::
Če imaš na izbiro švoh EV al pa zanič ICE, ki ti povrh vsega še odtrga roko, ko ga zaštartaš...kaj je bolj uporabno?
Not enough data for a meaningful answer.
Pravo vprašanje je, kolk bo koštal ICE ki bo zadoščal omejitvam izpustov čez 5 ali 10 let in bo imel dovolenje za vožjo po središčih mest.
Hkrati je vprašanje še, kolk bo koštal BEV z dovolj veliko baterijo čez teh istih 5 ali 10 let.
Oba odgovora sta jasna vsem, ki so odgovor pripravljeni sprejet.
Zbogom in hvala za vse ribe

specing ::
@RejZoR tisti, za katere je problem hranjenja električne energije v EVjih nerešen, so isti kot tisti, ki kao dnevno prevozijo 1000km. Za vse ostale (99%?), ki na dan naredijo pod 50 km je 10 kWh v avtomobilu čisto zadosti (cca 65 kg li-ionska baterija oz. kar je včasih bilo ~300 kg ciklično-optimiziranih svinčenih baterij).
@WarpedOne Žal mislim, da se bodo evropske omejitve izpustov prilagajale izdelkom evropskih avtomobilskih velikanov. Drugače bi ICEji že danes bili v manjšini.
@Raptor F16 saj sem napisal.
@J.McLane Današnje svinčene cca 30 Wh/kg, top li-ion 250 Wh/kg (88% slabše oz 8.3-kratna izboljšava). Ne vem kje najti podatek za gravimetrično energijsko gostoto svinčenih izpred 100 let.
@WarpedOne Žal mislim, da se bodo evropske omejitve izpustov prilagajale izdelkom evropskih avtomobilskih velikanov. Drugače bi ICEji že danes bili v manjšini.
@Raptor F16 saj sem napisal.
@J.McLane Današnje svinčene cca 30 Wh/kg, top li-ion 250 Wh/kg (88% slabše oz 8.3-kratna izboljšava). Ne vem kje najti podatek za gravimetrično energijsko gostoto svinčenih izpred 100 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: specing ()

WarpedGone ::
Evropske omejitve ni vse kar obstaja.
Imaš velemesta, ki imajo svojo politiko omejevanja zaradi enostavnega problema smoga v mestu.
Imaš kitajsko, kateri se sladko Hebe za uspešnost evropske avtoindustrije.
Itd....
Imaš velemesta, ki imajo svojo politiko omejevanja zaradi enostavnega problema smoga v mestu.
Imaš kitajsko, kateri se sladko Hebe za uspešnost evropske avtoindustrije.
Itd....
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::
@Raptor F16 saj sem napisal.
Bullshit. Ti si napisal, da je EV doživel bistveno spremembo ker je pač doživel bistveno spremembo. Nič nisi povedal.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt

jernejl ::
Žal mislim, da se bodo evropske omejitve izpustov prilagajale izdelkom evropskih avtomobilskih velikanov. Drugače bi ICEji že danes bili v manjšini.
Povsod mora politika skrbeti za zunanjetrgovinsko bilanco.
Na manj razvitih trgih se bodo spremembe zgodile še precej kasneje.
Današnje svinčene cca 30 Wh/kg, top li-ion 250 Wh/kg (88% slabše oz 8.3-kratna izboljšava).
Res pa je tudi, da včasih ni bilo v navadi toliko potovati. Sto let nazaj ljudje ob lepem sobotnem popoldnevu niso skočili v Portorož na kavo. Ali se dnevno vozili v službo iz Maribora v Ljubljano.

specing ::
Unknown_001 je izjavil:
@Raptor F16 saj sem napisal.
Bullshit. Ti si napisal, da je EV doživel bistveno spremembo ker je pač doživel bistveno spremembo. Nič nisi povedal.
krtačni motorji -> brezkrtačni (ker se je končno dalo narediti spodoben in majhen krmilnik zanj)
nekajkratne izboljšave gravimetrične energijske gostote baterij (>8x) dosežene z popolno zamenjavo kemije.

Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
@Raptor F16 saj sem napisal.
Bullshit. Ti si napisal, da je EV doživel bistveno spremembo ker je pač doživel bistveno spremembo. Nič nisi povedal.
krtačni motorji -> brezkrtačni (ker se je končno dalo narediti spodoben in majhen krmilnik zanj)
nekajkratne izboljšave gravimetrične energijske gostote baterij (>8x) dosežene z popolno zamenjavo kemije.
Reaktivni motorji, itd.
Uvedba turbopuhala ali direktno gnanega kompresorja za zrak
Različne postavitve cilindrov (linijski, V, W, boxer...)
Izboljšan način vbrizga (direktni) - bolj racionalna poraba goriva
Izboljšave v sistemih hlajenja
...
Sorry ampak da boš rekel, da je sodoben motor na notranje izgorevanje enak kot tisti pred 100 leti... to je čisto zavajanje z namenom slabe reklame MNZ in povzdigovanju EM.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt

specing ::
- Ja, reaktivni motor v avtomobilu...
- "turbopuhalo" turbopolnilec? je že >100 let stara zadeva (~1878, patent 1885)
- "različne postavitve cilindrov" niso bistvena sprememba.
- ampak vbrizgava še vedno isto stvar, v isto stvar.
- "Izboljšave v sistemih hlajenja", ki ne bi bile potrebne, če ne bi zadeva še vedno bila tako grozno neučinkovita.
Ni enak, je pa dovolj podoben, da lahko rečem, da ni bilo bistvenih sprememb.
- "turbopuhalo" turbopolnilec? je že >100 let stara zadeva (~1878, patent 1885)
- "različne postavitve cilindrov" niso bistvena sprememba.
- ampak vbrizgava še vedno isto stvar, v isto stvar.
- "Izboljšave v sistemih hlajenja", ki ne bi bile potrebne, če ne bi zadeva še vedno bila tako grozno neučinkovita.
Ni enak, je pa dovolj podoben, da lahko rečem, da ni bilo bistvenih sprememb.

s1m0n ::
Saj pri EV vozilih je bilo še manj sprememb :)
Motor že od prvega deluje po enakem principu bemti ej.
Motor že od prvega deluje po enakem principu bemti ej.

Gregor P ::
V bistvu bi si človek moral iskreno reči: "matr smo zaostal."

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::
Počas boste mogoče zgruntal, da je edini resni napredek človeštva v materialih.
Kakšne oblike in barve so, je nepomembno.
Šele 'bolši' materiali omogočajo izgradnjo boljših strojev.
Pogoj za uporaben EV je bila šele LiIon baterija, tisto prej je bilo lahko le bergla.
Pogoj za uporaben ICE, je bilo olje, ki je skrbelo da vsa tista kovina laufa kot je treba.
Pogoj za uporaben parni stroj, je bilo jeklo, da so bojlerji držali pritisk.
Pogoj za kočije je bilo železo, da so tisti leseni kosi bili trdno povezan in mal zaščiten pred obrabo in udarzi.
Kontra pogled - kakšen napredek v materialih lahko ICE tolk izbolša, da njegovi izpusti ne bodo več problem?
Kakšne oblike in barve so, je nepomembno.
Šele 'bolši' materiali omogočajo izgradnjo boljših strojev.
Pogoj za uporaben EV je bila šele LiIon baterija, tisto prej je bilo lahko le bergla.
Pogoj za uporaben ICE, je bilo olje, ki je skrbelo da vsa tista kovina laufa kot je treba.
Pogoj za uporaben parni stroj, je bilo jeklo, da so bojlerji držali pritisk.
Pogoj za kočije je bilo železo, da so tisti leseni kosi bili trdno povezan in mal zaščiten pred obrabo in udarzi.
Kontra pogled - kakšen napredek v materialih lahko ICE tolk izbolša, da njegovi izpusti ne bodo več problem?
Zbogom in hvala za vse ribe

VaeVictis ::
Sami izpusti pri avtomobilih niso tako velik problem kakor se prikazuje btw.
One giant container ship can emit almost the same amount of cancer and asthma-causing chemicals as 50m cars, study finds.
Health risks of shipping pollution have been 'underestimated'
Pa, če že omenjamo Muska kot vizionarja, ki se bori proti CO2 je tudi on kar priden pri onesanževanju, sploh potem, ko bo SpaceX komercialno zaživel...
When Elon Musk launches a rocket into space is he releasing more carbon, which is what he is trying to reduce through electric cars?
SpaceX emissions:
The Falcon 9 uses two propellants, liquid oxygen (O2, no carbon here) and Kerosene a petrol chemical containing between 6 and 16 carbon atoms per molecule.
The Falcon 9 burns through 29,600 gallons of highly refined kerosene during its trip to orbit. The vehicle takes about 12 trips to orbit a year so that's about 360,000 gallons of kerosene a year burned in spaceflight. That converts to 2,460,600 pounds of kerosene burnt in a year of Falcon 9 launches. Since I enjoy the metric system, that is 1,116,000 kg of kerosene. Kerosene produces approximately 2.6kg of CO2 per kg of Kerosene burned. Basic arithmetic says that the rocket produces 2,902,000 kg of carbon dioxide during a year of SpaceX activities.
Mal za primerjavo:
The Airbus 380 has 469 seats (BA), distance 8,600km, emissions of 75g / person / km. I calculate one trip emits 302 tonnes of CO2.
Charlie Garcia calculates that a SpaceX rocket emits 2,902,000 kg or 2902 tonnes a year. So that's equivalent to the A380 making about 5 return flights from London to San Francisco.
One giant container ship can emit almost the same amount of cancer and asthma-causing chemicals as 50m cars, study finds.
Health risks of shipping pollution have been 'underestimated'
Pa, če že omenjamo Muska kot vizionarja, ki se bori proti CO2 je tudi on kar priden pri onesanževanju, sploh potem, ko bo SpaceX komercialno zaživel...
When Elon Musk launches a rocket into space is he releasing more carbon, which is what he is trying to reduce through electric cars?
SpaceX emissions:
The Falcon 9 uses two propellants, liquid oxygen (O2, no carbon here) and Kerosene a petrol chemical containing between 6 and 16 carbon atoms per molecule.
The Falcon 9 burns through 29,600 gallons of highly refined kerosene during its trip to orbit. The vehicle takes about 12 trips to orbit a year so that's about 360,000 gallons of kerosene a year burned in spaceflight. That converts to 2,460,600 pounds of kerosene burnt in a year of Falcon 9 launches. Since I enjoy the metric system, that is 1,116,000 kg of kerosene. Kerosene produces approximately 2.6kg of CO2 per kg of Kerosene burned. Basic arithmetic says that the rocket produces 2,902,000 kg of carbon dioxide during a year of SpaceX activities.
Mal za primerjavo:
The Airbus 380 has 469 seats (BA), distance 8,600km, emissions of 75g / person / km. I calculate one trip emits 302 tonnes of CO2.
Charlie Garcia calculates that a SpaceX rocket emits 2,902,000 kg or 2902 tonnes a year. So that's equivalent to the A380 making about 5 return flights from London to San Francisco.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VaeVictis ()

WarpedGone ::
One giant container ship can emit almost the same amount of cancer and asthma-causing chemicals as 50m cars, study finds.
Container ships seveda plujejo skozi miljonska mesta.
Ti ploskam za naslov zblojenca dneva.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::
Mislim...to ni čisto res.
Ti najbrž iščeš neko novo obliko ICEja. Žal so res batni motorji najbolj učinkovit mehanizem, napram drugim (turbine, wankler,...). Tko da ja, v tem smislu ni novosti.
Sicer pa ne vem kaj se kregate.
Tako ICE kot EV imata svojo uporabo.
Za it po liter mleka v 15 minut oddaljeno trgovino, ni racionalno vpalit in segret 2,5l dizelski agregat.
Za obcestno traktorsko koso pa nima smisla vlačit s seboj dve bateriji.
Je pa vožnja po liter mleka, 80% dnevne mobilnosti. Zato bo EV tu dominiral.
Če bo človeštvo še v približno istem stilu kot sedaj, bo ICE uporaben še najmanj 100 let.
Bo se pa prešlo na čistejša goriva. Metanol/metan...
A je res tako težko pridt na en konsenz?
Ti najbrž iščeš neko novo obliko ICEja. Žal so res batni motorji najbolj učinkovit mehanizem, napram drugim (turbine, wankler,...). Tko da ja, v tem smislu ni novosti.
Sicer pa ne vem kaj se kregate.
Tako ICE kot EV imata svojo uporabo.
Za it po liter mleka v 15 minut oddaljeno trgovino, ni racionalno vpalit in segret 2,5l dizelski agregat.
Za obcestno traktorsko koso pa nima smisla vlačit s seboj dve bateriji.
Je pa vožnja po liter mleka, 80% dnevne mobilnosti. Zato bo EV tu dominiral.
Če bo človeštvo še v približno istem stilu kot sedaj, bo ICE uporaben še najmanj 100 let.
Bo se pa prešlo na čistejša goriva. Metanol/metan...
A je res tako težko pridt na en konsenz?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
One giant container ship can emit almost the same amount of cancer and asthma-causing chemicals as 50m cars, study finds.
Container ships seveda plujejo skozi miljonska mesta.
Ti ploskam za naslov zblojenca dneva.
Kar se tice delcev in saj, imas prav, ce se pa gleda na CO2 (kjer je nekdo zgoraj navajal podatke), potem je pa popolnoma vseeno kje so ti izpusti.

WarpedGone ::
Nekdo zgoraj je navajal ladje, in na to sem repliciral.
Omenjanje CO2 je bilo v navezavi na rakete, čemur nism repliciral.
Omenjanje CO2 je bilo v navezavi na rakete, čemur nism repliciral.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
Ja, naj svinjajo, samo da ni na mojem dvorišču. Ti ploskam za naslov sebičneža dneva.One giant container ship can emit almost the same amount of cancer and asthma-causing chemicals as 50m cars, study finds.
Container ships seveda plujejo skozi miljonska mesta.
Ti ploskam za naslov zblojenca dneva.

Nikec3 ::
Ko bo prišel čas, da bo trg masovno zrel za elektične avtomobile bodo firme kot so Toyota, BMW, VW povozile Teslo. Tesla bo kot Delorean.
Toyota ne bo v EV-jih nikoli povozila Tesle.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Unknown_001 ::
- Ja, reaktivni motor v avtomobilu...
- "turbopuhalo" turbopolnilec? je že >100 let stara zadeva (~1878, patent 1885)
- "različne postavitve cilindrov" niso bistvena sprememba.
- ampak vbrizgava še vedno isto stvar, v isto stvar.
- "Izboljšave v sistemih hlajenja", ki ne bi bile potrebne, če ne bi zadeva še vedno bila tako grozno neučinkovita.
Ni enak, je pa dovolj podoben, da lahko rečem, da ni bilo bistvenih sprememb.
1. nekateri so tudi za letala napovedovali, kako bodo all electric, pa drugega razen jadralnih igračk ni bilo videt.
2. Elektropotencial, fizikalni pojav, ki obstaja od pamtiveka.
3. Tako kot ni bistvene razlike med ostalimi izvedenkami elektromotorjev ker pač vse konec koncev deluje na inducirano magnetno polje.
4. Polni se še vedno na isto stvar, isto stvar ljudje.
5. Nise si mislil da je odvod toplote pri električnih vozilih za zanemarit
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt

Mufasa ::
Ko bo trg "zrel" bodo gigatovarne rastle kot gobe po kitajski...enostavno bi bili Kinezi neumni če nebi...in daleč od tega da so...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

J.McLane ::
WarpedGone je izjavil:
Če imaš na izbiro švoh EV al pa zanič ICE, ki ti povrh vsega še odtrga roko, ko ga zaštartaš...kaj je bolj uporabno?
Not enough data for a meaningful answer.
Pravo vprašanje je, kolk bo koštal ICE ki bo zadoščal omejitvam izpustov čez 5 ali 10 let in bo imel dovolenje za vožjo po središčih mest.
Hkrati je vprašanje še, kolk bo koštal BEV z dovolj veliko baterijo čez teh istih 5 ali 10 let.
Oba odgovora sta jasna vsem, ki so odgovor pripravljeni sprejet.
Glede na to da Trump udarja po EPA, bodo kot kaže današnji strogi ameriški standardi veljali še kar nekaj časa.
V EU bo pa kot kaže za mesta začel ICCT izvajati svoje teste mimo EURO standardov, tako da se bo pokazalo kateri smrduhi dejansko smrdijo in kateri smrdijo dovolj malo, da to ne vpliva na kvaliteto zraka.
Ker to kar imamo po NEDC in EURO standardu se lahko konča samo kot lov na čarovnice - samo ugibamo lahko kateri avti onesnažujejo lokalni zrak in kateri ne.
Kar se stroška za tako vozilo tiče pa je treba samo pogledat čez Atlantik in kateri avti izpolnjujejo stroge CARB standarde za SULEV. Strošek za dizle spucat bo velik, za bencinarje pa niti ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()

Nikec3 ::
https://www.bloomberg.com/news/articles...
Meeeh, iz zadnje strani zgleda ok, iz sprednje pa slabše kot prvotni prototipi. So kaj spreminjali?
Meeeh, iz zadnje strani zgleda ok, iz sprednje pa slabše kot prvotni prototipi. So kaj spreminjali?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

gensi ::
https://www.bloomberg.com/news/articles...
Meeeh, iz zadnje strani zgleda ok, iz sprednje pa slabše kot prvotni prototipi. So kaj spreminjali?
Vsake oči imajo svojega malarja.
Zame je M3 zelo lep avto.

hammock ::
Treba se bo navadit zaprtih nosov... vsi ti elektro avti mi zgledajo hecno, ker ni vstopov za zrak. Tako pac je ce clovek ne vrze 65% energije v zrak.

jernejl ::
Glede na to, da je v zadnjem času v razvitem svetu trend naraščanja prodaje SUV-jev glede na prodajo klasičnih limuzin, očitno kupci dajejo vse več prednosti drugim lastnostim pred nižjo porabo goriva.

Unknown_001 ::
Treba se bo navadit zaprtih nosov... vsi ti elektro avti mi zgledajo hecno, ker ni vstopov za zrak. Tako pac je ce clovek ne vrze 65% energije v zrak.
Avto lahko brez nagravžnih zračnikov izgleda kar lepo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt

hammock ::
Unknown_001 je izjavil:
Treba se bo navadit zaprtih nosov... vsi ti elektro avti mi zgledajo hecno, ker ni vstopov za zrak. Tako pac je ce clovek ne vrze 65% energije v zrak.
Avto lahko brez nagravžnih zračnikov izgleda kar lepo.
Good call, na keferja sem cisto pozabil. Timeless design.

BigWhale ::
Men se pa ne zdi nic narobe z designom. Nima odprtega gobca, ker ga ne rabi in tam spredaj je prostor za druge reci.