» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
381 / 1190
»»

Nikec3 ::

Pritožba delavca v proizvodnji pri Tesli:

https://medium.com/@moran2017j/time-for...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

specing ::

Meni bi bil pa super tak avto z 8.8 kWh ali 10 kWh baterijo za do 15kE (oz 5kE rabljen).

v bistvu avto s poceni generatorjem, če ti slučajno zmanjka elektrike v baterijah.

Bližnja prihodnost je pomoje v hibridih, ki jim bo kapaciteta baterija vse bolj rastla.

Kebo ::

Pomoje pa ne, ker stroški izdelave hibrida bojo previsoki da bi bili zanimivi za širši trg, majo svoj trg ampak ne bojo pa hibridi nikoli več kot 5% pomoje.

Nikec3 ::

Bližnja prihodnost je pomoje v hibridih, ki jim bo kapaciteta baterija vse bolj rastla.

Stavim gajbo da ne.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Slovenija dobiva tretjo Tesla SuperCharger lokacijo: Maribor, Petrol na AC blizu Dogoš, 6 priključkov.





Odprtje se naj bi zgodilo še ta mesec.

Pri Mariboru raste nov McDonald's
Na mariborski obvoznici bo - kot so nam zaupali naši viri - v marcu zaživelo novo počivališče. Na izvozu Maribor-vzhod oziroma Pobrežje že raste počivališče s Petrolovim bencinskim servisom, Teslinimi polnilnicami za električna vozila Supercharger in restavracijo s hitro prehrano McDonald's.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

kul, pršofiraš z teslo, prklopiš na SC, vmes na huge tač skrinu naklikaš custom hamburger in si good to go >:D
#brezpodpisa

Gregor P ::

Pri McD (v tujini) sem bil kar presenečen, ko ti sploh ne pustijo, da bi karkoli naročil, dokler ne naklikaš naročila na njihovem hjudž tač skrinu:8)

Ampak zanimiva kombinacija "zeleni avto" + hitra (ne zdrava) hrana" 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

specing ::

Kebo je izjavil:

Pomoje pa ne, ker stroški izdelave hibrida bojo previsoki da bi bili zanimivi za širši trg, majo svoj trg ampak ne bojo pa hibridi nikoli več kot 5% pomoje.


5kW bencinski agregat dobiš v prosti prodaji za pod 500 eurov. Pa še vzameš ga lahko ven iz avta, ko ga rabiš za nekaj drugega.

Glavni strošek EV je v bateriji in pogonskem sklopu.

specing ::

Nikec3 je izjavil:

Bližnja prihodnost je pomoje v hibridih, ki jim bo kapaciteta baterija vse bolj rastla.

Stavim gajbo da ne.


Stavi EU prepoved prodaje pure-ICE avtomobilov.

WarpedGone ::

Totalne prepovedi prodaje česarkoli z ICE ne bo. Bo pa totalna prepoved prometa v posameznih predelih s pogonom na ICE. To se že dogaja, in se bo še bolj. Začne se z raznimi načini plačila, konča z neskončno ceno (i.e. prepoved). 2014 sm šel v milano z dizlom EURO4. To je bil minimum dovoljen vstop, starejši so bili že takrat direkt prepovedan, js sm mogu 'samo plačat' nekaj 10 eur za en dan vožnje po notrajem delu mesta. EV so že takrat in so še bili brez takšne kazni.

Takšni 'mehki' ukrepi povsem zadostujejo, da se prodaja novih vozil, ki so nezaželjena zniža. Nižja prodaja, manj profita,manj profita manj razvoja, manj razvoja, večja nezaželjenost, še manj prodaje ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

specing je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Bližnja prihodnost je pomoje v hibridih, ki jim bo kapaciteta baterija vse bolj rastla.

Stavim gajbo da ne.


Stavi EU prepoved prodaje pure-ICE avtomobilov.

Hibridi nikoli ne bodo vmesna faza med ICE in EV-ji. ICE-jev bo vedno manj, nadomeščali jih bodo hibridi in EV-ji. S tem da bo vsako leto delež EV-jev napram hibridom večji. Jaz po tem scenariju hibridov ne vidim kot vmesni člen.

WarpedGone je izjavil:

Slovenija dobiva tretjo Tesla SuperCharger lokacijo: Maribor, Petrol na AC blizu Dogoš, 6 priključkov.





Odprtje se naj bi zgodilo še ta mesec.

Pri Mariboru raste nov McDonald's
Na mariborski obvoznici bo - kot so nam zaupali naši viri - v marcu zaživelo novo počivališče. Na izvozu Maribor-vzhod oziroma Pobrežje že raste počivališče s Petrolovim bencinskim servisom, Teslinimi polnilnicami za električna vozila Supercharger in restavracijo s hitro prehrano McDonald's.

Petrolu je jasno kako bo s stvarmi v prihodnosti. Edini način da bodo oni preživeli na dolgi rok je, da svoje bencinske črpalke spremenijo v ob-avtocestne shoping centre, kjer lahko polniš EV-je, ali pa natankaš klasične ICE-je. Hitrejše kot bodo polnilnice ob cestah, manjša je verjetnost da bodo ljudje polnili samo doma.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

WarpedGone ::

Odprta baterija Nissan Leaf:



Odprta baterija Kia Soul EV:



Odprta baterija VW eGolf:



Odprta baterija BMW i3:



Odprta baterija GM Bolt:



Odprta baterija Tesla:

Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Nikec3 je izjavil:

Pritožba delavca v proizvodnji pri Tesli:

https://medium.com/@moran2017j/time-for...


Dicer danes v svetu fake news ne vem komu lahko še vrjamemo, ampak po moji oceni in kolikor sem spoznal profil Elona...sem precej prepričan da je to bolj res kot ne.
Musk ni zloben kapitalist, ampak je človek z močno željo po doseganju cilja in je pritem pripravljen tudi čez kako truplo stopit.
Sicer ni, da on direktno predpisuje take zadeve. Je zagotovo delegirano na vodstveno službo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

specing ::

@WarpedOne "prepoved" bo v obliki novih emisijskih standardov, ki jih ne bo mogoče doseči z pure ICE vozilom brez goljufanja.

WarpedGone ::

Bojo pač goljufali, ne bo prvič.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Nikec3 je izjavil:

Pritožba delavca v proizvodnji pri Tesli:

https://medium.com/@moran2017j/time-for...

Nic posebnega za hitro rastoco tovarno. Sigurno pa je Musku v interesu porihtat te stvari in sigurno jih scasoma bo, tudi ce ni zdaj na vrhu prioritet. Drugace ne bo produktivnosti niti kvalitete.

specing ::

@WarpedOne bojo pač plačali 30 miljard $ kazni v USA, ne bo prvič. Sicer upam, da se bo metodologija testiranja korenito spremenila.

Kebo ::

Eno vprašanje, kaj se je pa zgodilo z zamenljivimi baterijami v avtih?

SambaShare ::

Kebo je izjavil:

Eno vprašanje, kaj se je pa zgodilo z zamenljivimi baterijami v avtih?


Pozabljene so. Nič za to, ideja je bila slaba. Stvar vredna 10k+ enostavno ne more biti v skupni rabi, kjer vsak z njo dela kot svinja z mehom.

Okapi ::

Stvar vredna 10k+ enostavno ne more biti v skupni rabi, kjer vsak z njo dela kot svinja z mehom.
Samo da tule eni vidijo celotno prihodnost avtomobilizma v skupni rabi (ne samo akumulatorjev, celih avtov). Oboje ne more biti prav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Nikec3 ::

Sicer ni, da on direktno predpisuje take zadeve. Je zagotovo delegirano na vodstveno službo.

Seveda ni. Musk pač reče "do takrat in takrat je potrebno proizvesti toliko in toliko avtomobilov". Kako bodo to izvedli je na plečih Muskovih direktnih podrejenih. Musk niti noče kaj preveč vedeti, v kakih pogojih delajo njegovi delavci. Hkrati pa še malo pumpa kult osebnosti in znamke, ter s tem doseže, da so ljudje tudi za kak $ manj vseeno pripravljeni ostati pri Tesli.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Šur... Elon Musk Sleeps in a Sleeping Bag at the End of the Model X Production Line

44 milijard vredne firme ne postaviš v manj kot 10ih letih tako, da od svojih poddrejenih zahtevaš nemogoče, pol pa greš na sok.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Šur... Elon Musk Sleeps in a Sleeping Bag at the End of the Model X Production Line

44 milijard vredne firme ne postaviš v manj kot 10ih letih tako, da od svojih poddrejenih zahtevaš nemogoče, pol pa greš na sok.

Sem kje napisal kaj takega? Napisal sem zgolj, dejstvo da se Musk z vsakdanjimi problemi delavcev v proizvodnji ne ukvarja, oziroma se ukvarja koliko malo je le možno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

Sem precej siguren, da se s tem ukvarja vec kot tisti, ki se bi morali s tem ukvarjat v 95% firmah na svetu.

Ne gre pa to cez noc. Niti nima smisla resevat te stvari, ce se proizvodnja stalno spreminja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

St753 ::

Mislim, da Musk da zelo veliko na ugled firme in že zaradi tega noče, da se njega oz. Teslo povezuje s takimi stvarmi. Na twitterju je sicer komentiral, da tisto ne drži.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: St753 ()

fpbs ::

WarpedGone ::

Kdaj ga dobiš?
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

ni mi všeč. It's lacking...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Kdaj ga dobiš?

Norvežani ga dobijo Junija: https://cleantechnica.com/2017/02/01/ho...

WarpedGone ::

Kdaj pa ti (slovenija)?
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

How Tesla Hit 60 MPH In 2.28 Seconds!

Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Meni je Bolt grd kot sam satan. Še i3 je lepši. Še najbolj me spominja na kako starejšo verzijo Golfa +.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

specing ::

Meni se zdi, da tekmujejo v tem kdo lahko naredi grši poceni električni avto: twizy izgleda kot rikša, c-zero kot jajce, potem so pa še eni katerih ime sem pozabil in ki me spominjajo na ogromno lego kocko.

Edino renault fluence/zoe ciljajo cenejši segment EV (cena 35kE) in izgledajo kot normalni avti.

Utk ::

Hyundai ioniq zgleda vredu in se pod 30 jurjev s subvencijo. Ce bi bil magari 5 jurjev drazji in s spodobno baterijo, bi bil za kupit. Ceprav ima tudi zdaj dovolj veliko za marsikoga.

Gregor P ::

Sam bi ciljal pri Hyundaiju na njihovega hibrida (z 1.6 motorjem); stane 27k z opremo vred (sicer pa 22k) ... res je pa, da ne vem, kako dober je avto, ker ga še nisem imel priložnosti preizkusiti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

specing ::

@Utk saj ima spodobno baterijo. S 28 kWh prideš na morje na Hrvaško.
Nazadnje ko sem si pogledal, je bila tista "subvencija" v obliki kredita. Sicer pa za 5 jurjev dobiš približno 10 kWh baterije.

Sicer pa bi se sam izognil avtom, ki nimajo litij-titanat baterije (trenutno poznam samo Mitsubishi iMiev = Citroen C-zero = Peugeot Ion, ki to imajo)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: specing ()

Utk ::

280 km dosega pomeni realnega dobrih 200, kar pomeni, da po 150 km postajaš živčen.
Za 5 jurjev več bi naredu realnih vsaj 100 km več, in bi postajal živčen šele po 250, s tem bi pa že res prišel na morje. Če pri zoe dobiš za 7500 24 kwh baterijo, bi tudi za 5 jurjev doplačila sigurno dobil 20 več, kar bi blo pa že kar v redu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Okapi ::

Rešitev tega problema bi bila modularnost. Da bi lahko kupil avto z nekim osnovnim akumulatorjem, dovolj zmogljivim za vse mestne in primestne vožnje, ko bi šel na morje ali na daljši izlet, bi pa najel zmogljivejši akumulator. Zakaj bi plačeval (in ves čas s seboj tovoril) akumulator, ki bi ga res izkoristil samo parkrat na leto.

WarpedGone ::

Ne sanjat o 280 km dosega z Hyundai Ioniq, sploh ob kaki vožnji proti morju.

Ioniq ima 245 km dosega v EPA City testu in 200 km dosega v Highway testu
, kjer je povprečna hitrost 77 km/h.
Pot na morje obsega AC, če "divjaš" 100 km/h, bo dosega samo še ~150 km, od čist polne do čist prazne baterije. Bog ne daj polnih 130, ko boš naredu manj kot 100km.

Obstoječ ioniq je žal na stopnji prvih Zoe, Leaf ipd. Generacija zadaj oz. osnovna mizerija.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Okapi je izjavil:

Rešitev tega problema bi bila modularnost. Da bi lahko kupil avto z nekim osnovnim akumulatorjem, dovolj zmogljivim za vse mestne in primestne vožnje, ko bi šel na morje ali na daljši izlet, bi pa najel zmogljivejši akumulator. Zakaj bi plačeval (in ves čas s seboj tovoril) akumulator, ki bi ga res izkoristil samo parkrat na leto.

Ali je potem res še kaka bistvena razlika, če za daljšo pot najameš kar cel avto namesto da bi moral najemati in menjavati akumulator?

Okapi ::

Predvsem bi bilo veliko ceneje najeti samo akumulator.

J.McLane ::

WarpedGone je izjavil:

Ne sanjat o 280 km dosega z Hyundai Ioniq, sploh ob kaki vožnji proti morju.

Ioniq ima 245 km dosega v EPA City testu in 200 km dosega v Highway testu
, kjer je povprečna hitrost 77 km/h.
Pot na morje obsega AC, če "divjaš" 100 km/h, bo dosega samo še ~150 km, od čist polne do čist prazne baterije. Bog ne daj polnih 130, ko boš naredu manj kot 100km.

Obstoječ ioniq je žal na stopnji prvih Zoe, Leaf ipd. Generacija zadaj oz. osnovna mizerija.


EPA Higway ni merjen pri konstanti hitrosti 77 kmh, ampak vključuje pospeševanja in zaviranja, zato ne moreš kar gledat nekega grafa hitrosti in porabe in aproksimirati. Po mojih opažanjih je EPA higway kar dober približek pri konstantnih 100 kmh, brez gretja.

Pri 130 kmh pozimi bo pa doseg res verjetno samo še 150 km.

RedDrake ::

Z drugimi besedami ...
S 60kWh baterijo v Boltu ali Tesli 3, bos pri ~140km/h, kolikor trenutno vecliko dizlasev tisci po AC) naredil krepko manj kot 200km ...
Ce odmislimo cas polnjenja bo cas potovanja z EV-ji mnogo pocasnejsi.
Traja trenutno voznja na HR obalo 3 ure? Potem bo 5 ali vec, in to v primeru da bos vozil ne-mizerijo. Mizerija bo itak na nivoju dni, verjetno ...

Btw, v petek sem napolnil enega od mojih avtov. Stoparico sem sprozil ko sem ugasnil avto na crpalki in jo ustavil, ko sem ga nazaj uzgal, ko sem odpeljal. 3 min 20s, za 50L bencina + cakanje ene stranke + placilo s kartico. Ce pristejem se cas za uvoz in izvoz na crpalko (to je v LJ ob eni glavnih cest) je vse skupaj vzelo manj kot 4 minute. Pa sem napolnil za cca 700KM ...
Ja, saj vem, EV se bo polnil doma in bo ves cas poln, razen za vse v blokih, in vse ki ne bodo placevali 50A varovalk, in vse ki ...
Ampak 2020 bodo ICE prepovedani, believe me!!!111 /s off

Nikec3 ::

RedDrake je izjavil:

Z drugimi besedami ...
S 60kWh baterijo v Boltu ali Tesli 3, bos pri ~140km/h, kolikor trenutno vecliko dizlasev tisci po AC) naredil krepko manj kot 200km ...
Ce odmislimo cas polnjenja bo cas potovanja z EV-ji mnogo pocasnejsi.
Traja trenutno voznja na HR obalo 3 ure? Potem bo 5 ali vec, in to v primeru da bos vozil ne-mizerijo. Mizerija bo itak na nivoju dni, verjetno ...

Btw, v petek sem napolnil enega od mojih avtov. Stoparico sem sprozil ko sem ugasnil avto na crpalki in jo ustavil, ko sem ga nazaj uzgal, ko sem odpeljal. 3 min 20s, za 50L bencina + cakanje ene stranke + placilo s kartico. Ce pristejem se cas za uvoz in izvoz na crpalko (to je v LJ ob eni glavnih cest) je vse skupaj vzelo manj kot 4 minute. Pa sem napolnil za cca 700KM ...
Ja, saj vem, EV se bo polnil doma in bo ves cas poln, razen za vse v blokih, in vse ki ne bodo placevali 50A varovalk, in vse ki ...
Ampak 2020 bodo ICE prepovedani, believe me!!!111 /s off

140 km/h ne moreš met povprečne hitrosti na avtocesti. Vsaj pri nas ne. Imaš cestninske postaje, pa predore, pa odseke z omejitvami, pa promet, tovornjaki, ki prehitevajo tovornjake,...

Glede problemov pri množičnem prehodu na EV-je lahko pogledamo na Norveško. Ima kdo kake podatke, kako tam polnijo "blokarji" v mestih?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

M-XXXX ::

140 km/h ne moreš met povprečne hitrosti na avtocesti. Vsaj pri nas ne. Imaš cestninske postaje, pa predore, pa odseke z omejitvami, pa promet, tovornjaki, ki prehitevajo tovornjake,...

Glede problemov pri množičnem prehodu na EV-je lahko pogledamo na Norveško. Ima kdo kake podatke, kako tam polnijo "blokarji" v mestih?

Ne če se voziš v špicah. Drugače pa čisto brez vsakega problema. In več...

Nikec3 ::

M-XXXX je izjavil:

140 km/h ne moreš met povprečne hitrosti na avtocesti. Vsaj pri nas ne. Imaš cestninske postaje, pa predore, pa odseke z omejitvami, pa promet, tovornjaki, ki prehitevajo tovornjake,...

Glede problemov pri množičnem prehodu na EV-je lahko pogledamo na Norveško. Ima kdo kake podatke, kako tam polnijo "blokarji" v mestih?

Ne če se voziš v špicah. Drugače pa čisto brez vsakega problema. In več...

Te debate so itak brezvezne, jaz samo vem da sem se peljal iz Maribora v Ljubljano s povprečno hitrostjo 120 km/h, pa me je na celotni poti prehitel samo en avtomobil. In ne pretiravam.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

specing ::

Ah dajte no, npr. C-Zero=iMIEV=iON svojo LTO baterijo napolni iz 0 do 80% v 20 minutah na hitri polnilnici. To je ravno WC + kavica + kratek sprehod na počivališču.

Nobeno najemanje dodatne baterije ni potrebno.

BigWhale ::

Nikec3 je izjavil:

Te debate so itak brezvezne, jaz samo vem da sem se peljal iz Maribora v Ljubljano s povprečno hitrostjo 120 km/h, pa me je na celotni poti prehitel samo en avtomobil. In ne pretiravam.


I concur. Jaz se redno vozim na tej relaciji in je dost visjo povprecno hitrost zelo tezko doseci. Ce vozis po omejitvah je pa najbrz nemogoce.

Od Bauhausa v MB do Hoc vozis 90 in 70 skozi krizisca. Ce imas vse zelene je povprecna hitrost malo nad 80km/h (jaz se ne spomnim kdaj sem imel vse zelene tam). Potem imas tam odsek pri odcepu za Ptuj, ki je 100-80-100, nato je kakih 30km omejitev 130. Pri Tepanju pades na 60km/h skozi cestnino, potem 2km 130km/h in potem sta ze predora in viaduka, omejitev na 100km/h. Sedaj po novem skoraj do izvoza za Dramlje. Potem pride najdaljsi kos poti kjer lahko vozis 130km/h, do cestniske postaje Vransko. Potem imas se krate kos do predorov in si ze pred Trojanami, 100km/h. Od Blagovice do Lukovice gres 130km/h in potem spet 130km/h do zacetka obvoznice.

Ce hoces imeti povprecno hitrost kaj dosti vecjo od 120km/h, moras precej casa voziti vsaj 150km/h.

Shegevara ::

specing je izjavil:

Ah dajte no, npr. C-Zero=iMIEV=iON svojo LTO baterijo napolni iz 0 do 80% v 20 minutah na hitri polnilnici. To je ravno WC + kavica + kratek sprehod na počivališču.

Nobeno najemanje dodatne baterije ni potrebno.


Čakat 20 minut? Pa kaj si nor?! Kako si sploh upaš kaj takega reči na forumu kjer so ljudje tako živčni in neučakani da jim je muka stat 2 minuti več pred blagajno v lidlu?

Gregor P ::

Tudi v Lidlu se najbrž (iz poslovnih razlogov) trudijo, da bi ljudje čim manj časa stali v vrstah. Pri EV je pa videti, da so razvili, ali želijo razviti "Applov" poslovni model, kjer ljudje z veseljem čakajo v vrstah >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
381 / 1190
»»