» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
374 / 1189
»»

WarpedGone ::

Meantime in the land of free: Indiana introduces a new bill to kill Tesla's business model in the most unsubtle way

Kje je Trump, ko se ga nuca?
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Jah Musk "žal" ni bil čisto na liniji z njim ...>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

vostok_1 ::

nekikr je izjavil:

The Verge:
Weirdly, the most interesting thing about the Bolt might not be the drivetrain but the infotainment system, an LG-sourced unit that is unique to this car and is crazy good. (To be fair, when I say "crazy good," I mean by car standards -- rarely are factory infotainment systems much more than maddening garbage fires that make your seemingly trivial task of changing the radio station a chore.) The Bolt's system is anchored by a 10.2-inch touch display that might be the most responsive I've ever used in a car -- there were no appreciable delays between taps and responses, which was a baseline expectation for phones and tablets years ago that hasn't really taken hold in the auto industry yet.


Ne dvomim pa, da je tebi, cenjenemu forumašu, iz dveh slik in enega videa vse kristalno jasno in bi jih kar razgradil. Si le forumaš in kot tak največji nadmojster vsega ;)



Odzivnost displeja je edini argument? I'm done...torch the planet.



Umm...no. Pod ali največ povprečno.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

vostok_1 ::

PS. Pri solarnih ne govorimo samo fotovoltaiko. CSP so tudi delujoča opcija...morda še bolj.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Nikec3 ::

Gregor P je izjavil:

Jah Musk "žal" ni bil čisto na liniji z njim ...>:D

Musk je pri Trumpu predvsem zaradi SpaceX-a, tudi nasploh so njegovi svetovalci bolj iz standardnih industrij, klasičnega predstavnika Silicijeve doline ni. Za SpaceX pa je vlada tako pomembna, da Musk nima druge izbire kot da se gre koliko je možno diplomata. Trump lahko lastnoročno SpaceX-u precej oteži delo, če bi to želel.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Meantime in the land of free: Indiana introduces a new bill to kill Tesla's business model in the most unsubtle way

Kje je Trump, ko se ga nuca?
Kaj boš pa rekel, ko ti bo Musk sporočil, da od danes naprej ne boš več mogel biti lastnik avta, ampak samo najemnik? Se boš klanjal njegovi modri odločitvi in jo hvalil po internetih, ali pa boš zahteval od vlade, da sprejme zakon, po kateri imaš pravico kupiti avto?

TESKAn ::

Dokler privatniki ne zrihtajo prevoza astronavtov v vesolje, jih vozijo gor rusi, tako da ne vem, kdo rabi koga bolj.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

vostok_1 ::

Nikec3 je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Jah Musk "žal" ni bil čisto na liniji z njim ...>:D

Musk je pri Trumpu predvsem zaradi SpaceX-a, tudi nasploh so njegovi svetovalci bolj iz standardnih industrij, klasičnega predstavnika Silicijeve doline ni. Za SpaceX pa je vlada tako pomembna, da Musk nima druge izbire kot da se gre koliko je možno diplomata. Trump lahko lastnoročno SpaceX-u precej oteži delo, če bi to želel.


V bistvu mu lahko izpod nog potegne glavno stranko. NASA je največji kupec storitev. Par klicev in puf, nema več posla. Ok, neka pogodba sicer je ampak...saj vemo kako to gre.
Tk da ja.
Še vedno me groza, da v času ko bi morali gledat v prihodnost, dobimo enega retardiranca kot "najmočnejšega" človeka na svetu. Depressing.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Okapi:
Se boš klanjal njegovi modri odločitvi in jo hvalil po internetih, ali pa boš zahteval od vlade, da sprejme zakon, po kateri imaš pravico kupiti avto?

Okapi:
Mogoče, ne vemo.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

vostok_1 je izjavil:

nekikr je izjavil:

The Verge:
Weirdly, the most interesting thing about the Bolt might not be the drivetrain but the infotainment system, an LG-sourced unit that is unique to this car and is crazy good. (To be fair, when I say "crazy good," I mean by car standards -- rarely are factory infotainment systems much more than maddening garbage fires that make your seemingly trivial task of changing the radio station a chore.) The Bolt's system is anchored by a 10.2-inch touch display that might be the most responsive I've ever used in a car -- there were no appreciable delays between taps and responses, which was a baseline expectation for phones and tablets years ago that hasn't really taken hold in the auto industry yet.


Ne dvomim pa, da je tebi, cenjenemu forumašu, iz dveh slik in enega videa vse kristalno jasno in bi jih kar razgradil. Si le forumaš in kot tak največji nadmojster vsega ;)



Odzivnost displeja je edini argument? I'm done...torch the planet.



Umm...no. Pod ali največ povprečno.

Je članek predolg, da bi ga prebral, ane? Saj je v angleščini, ti bo prav pasalo, da prebiraš, ko že vse ostalo pišeš na pol angleško.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Kje je Trump, ko se ga nuca?

Saj že dela z vso paro: German Car Parts Supplier First Trump Victim?
https://global.handelsblatt.com/compani...

vostok_1 ::

nekikr je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

nekikr je izjavil:

The Verge:
Weirdly, the most interesting thing about the Bolt might not be the drivetrain but the infotainment system, an LG-sourced unit that is unique to this car and is crazy good. (To be fair, when I say "crazy good," I mean by car standards -- rarely are factory infotainment systems much more than maddening garbage fires that make your seemingly trivial task of changing the radio station a chore.) The Bolt's system is anchored by a 10.2-inch touch display that might be the most responsive I've ever used in a car -- there were no appreciable delays between taps and responses, which was a baseline expectation for phones and tablets years ago that hasn't really taken hold in the auto industry yet.


Ne dvomim pa, da je tebi, cenjenemu forumašu, iz dveh slik in enega videa vse kristalno jasno in bi jih kar razgradil. Si le forumaš in kot tak največji nadmojster vsega ;)



Odzivnost displeja je edini argument? I'm done...torch the planet.



Umm...no. Pod ali največ povprečno.

Je članek predolg, da bi ga prebral, ane? Saj je v angleščini, ti bo prav pasalo, da prebiraš, ko že vse ostalo pišeš na pol angleško.


Prebral sem relevanten del in ti postal slikco primera, ki mi ni všeč.
Zato menim, da ima post vsaj minimalno potrebno vsebino.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Gregor P ::

... če že, je mene morda "zmotilo" (v narekovajih, ker pač res še nisem poskusil), to kar je dejal ocenjevalec v videu, ki gaje prilepil WP, da je npr. del funkcij za eno stvar (klimo) na zaslonu, del pa pa kot fizični gumbi ... lahko pa, da to deluje čisto solidno ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

vostok_1 ::

A res nobenega ne moti bluetooth ikonca in spodaj majhen touch-u neoptimalen gumb add device?
To že instinktno ni touch friendly.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Gregor P ::

... ker ti dodajaš naprave kar med vožnjo?!?8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nekikr ::

Seveda, večkrat na uro.

Gregor P ::

Sam, če se zadeve seveda ne povezujejo avtomatično, te stvari vedno urejam, ko je avto varno parkiran.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

vostok_1 je izjavil:

A res nobenega ne moti bluetooth ikonca in spodaj majhen touch-u neoptimalen gumb add device?
To že instinktno ni touch friendly.


Gumb zaseda priblizno eno petino 10" ekrana. Ni ravno majhen. Ne zgleda sicer najlepse ampak zadel bi ga se Michael J. Fox.

vostok_1 ::

Kot prvo...a je komplet okvir gumb ali je potrebno kliknit na tisti slot. Glede na prejšnje videje bi rekel, da je potrebno kliknit kar na tisti rumeni gumb.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

BT52 ::

J.McLane je izjavil:

Malo razmišljam, če se baterije cenijo, postanejo zanimive na več področjih (predvsem grid-storage), posledično se povpraševanje povečuje in cena ostaja na nekem nivoju, dokler se proizvodnja drastično ne poveča.

Ali je Tesla že v dilemi? Ali narediti več avtomobilov ali narediti več powerpackov/grid-storage sistemov?


Dobro vprašanje še prej pa en...
...fun fact v navadni Liion bateriji je samo 2% "čistega" Litija. Tega pa je recimo v morju, kar precej.
https://www.technologyreview.com/s/5380...

Even though 365 years of reserve supply sounds very comforting, the point of the EV and stationary storage revolutions is that current demand will shoot up, way up, if these revolutions do happen. The 100 Gigafactories scenario could come true. And if that happens, the 365-year supply would be less than a 17-year supply (13.5 million tons of reserves divided by 800,000 = 16.9 years).

Pozor izračun ne upošteva recikliranega Litija (pravijo da je celo možna 80%-100% reciklaža) in pa ponovne uporabe avto packov za namen grid baterij (saj bi se v primeru nespremenjene politike zmanjšalo povpraševanje po Litijevih grid storage-ih).
Vir: https://www.greentechmedia.com/articles...

Po mojem mnenju bi mogli nove grid powerpacke delat recimo nekaj na osnovi Natrija (ali podobno). Saj za grid storage ni potrebe po energijski gostoti ali volumetričnem izkoristku na liter. Tukaj vidim za zdaj pri Tesli še igračkanje. V prihodnosti pa ja, usmeritev Litija izključno za vozila je logični korak. Razen, če se inovacije za pridobivanje Litija iz vod (tudi geotermalna "filtracija" je opcija) izkažejo za cenovno dostopne. Bo pa mreža servisa in prevzem baterijskih odpadkov v prihodnosti, kar donosen posel.

Sploh pa sem zelo skeptičen, če bo Litij čez 10 let zmagovalec na področju baterije za vozila. Močno se šepeta o grafenu, ki bi lahko končno "ušel iz laboratorija". Tole je seveda špekulacija in ugibanje pa vendarle čutim na vodi, da se bo 10ih letih vedarle moglo nekaj pokazat. Še posebej, ko v teoriji omogoča skoraj bencinsko hitrost polnjenja. Tole je po mojem veliki faktor za investiranje v tehnologijo.

Čeprav laboratorijsko so LiS celice že zelo dobro raziskane in ni vrag, da ne bo kdo tole končno zlomil in končno se znebil cene dragih polimerov za LiION. Da ne špekuliram o LiO kemiji, ki bi pa res prebila "bencin" (upoštevamo regen zaviranje, učinkovitost pogonskega sklopa). Samo tole je vse low hanging fruit, ki pa ne bo naredil resničnega preboja v letalski, ladijski in tovorni promet. Tukaj menim, da je realno dizel&plin na kmetijski, delovni mehanizaciji z fitri in SCR je varen za vsaj 30 let.

Razen, če potencialno grafen eksplodira bi se lahko zgodilo kaj prej. Zraven pa seveda skoraj mora zalaufat ITER. HOP kmalu zatem "na lagano" že imamo na Japonskem fuzijsko produkcijo (recimo, da zelo optimistično okoli 2040). Ups sem zataval v prihodnost. Pa vendarle tematika je zanimiva in večplastna. Škoda, da se tehnološkemu forumu tem/-e ne lotevamo primerno... Ne pa jamranje, tale robostki avto, Musk bla bla. Gre se za celotni ustroj civilizacije. Saj bo tisti, ki si bo zagotovil energetsko neodvisnost glavni igralec na svetovnem trgu.

Gregor P je izjavil:

... ker ti dodajaš naprave kar med vožnjo?!?8-O


Jaz osebno bi za vso tole nastavljanje vsaj dokler ne bo avtonomnega vozila zahteval zaustavitev vozila. Kaj vozimo ali imamo multimedijsko zabavo. IOT pa je itak zaskrbljujoč...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Magic1 ::

Sej pri teh novih tipih baterij verjetno ni problem, da zadeva ne dela. Bolj je ponavadi problem v lastnostih. Nekatere ne držijo toka trajnostno, ene delujejo le v določenih temperaturnih območjih, nimajo primernih tokov,... Lastnosti je en kup in le ena je zadosti, da ne ustreza in ti nobena gostota kapacitete ne pomaga. Zadeva je hitro neuporabna.
Magic

BT52 ::

Se strinjam. Za hobi se ukvarjam z elektroniko pa vem, da je težko. Seveda pa menim, da je denar velikokrat ovira.

Pravzaprav pa se v prejšnjih desetletjih razvoj baterij niti ni podprl. Tole je recimo za EV prišlo šele kako 2-3 leta nazaj. Zadnje leto pa sploh. Recimo že uveljavitev Formule E je jasen indic kam se bo stekal denar v razvoj v prihodnosti.

Razvoj baterij, kot tak pa itak poteka po 5 letnih ciklih (mislim, da vsaj tako govoril profesor R Dominko) in je jasno, da tole ne gre hitro. Tako, da bomo za neuporabnost zadev mogli počakat po 2020.

Okapi ::

Zraven pa seveda skoraj mora zalaufat ITER. HOP kmalu zatem "na lagano" že imamo na Japonskem fuzijsko produkcijo (recimo, da zelo optimistično okoli 2040). Ups sem zataval v prihodnost. Pa vendarle tematika je zanimiva in večplastna. Škoda, da se tehnološkemu forumu tem/-e ne lotevamo primerno... Ne pa jamranje, tale robostki avto, Musk bla bla.
Problem je, kar nas je tukaj kar nekaj, ki smo o teh zadevah debatirali že pred 20+ leti, in glede na takratne debate in pričakovanja, bi morali danes že imeti fuzijske elektrarne, nadzmogljive akumulatorje in poceni električne avte. Pa ni še nič, in potem postane človek malo bolj previden v napovedih in pričakovanjih. Pred 12 leti sem recimo v enem članku pisal, da bi lahko danes, se pravi 12 let kasneje, imeli že diske za 1 petabajt (tisoč TB). Pa se je vmes hitrost povečevanja diskov skoraj ustavila. In nisem bil edini s takšnimi pričakovanji. Tule je en članek na temo petabajtnih diskov, ki jih ni.
http://bit-player.org/2016/wheres-my-pe...

Superboyy ::

Če avto že ponuja touchdisplay, bi moral biti touch v celoti onemogočen med vožnjo, kot je to pri nekaterih mazdah.

Največja neumnost pa je, da imaš klimo in multimedijo samo na touchu, kot so to naredili pri peugeotu 308 (med drugimi). Potem pa klikaj po pol stopinje na dol, ko se avto ogreje.

Eno je fensi občutek, ko se parkiran igraš, drugo pa ergonomija in varnost med vožnjo.

High5 ::

Ko že omenjate Dominka, ravno na Kemijskem inštitutu menda razvijajo magnezijeve akumulatorje.
https://krog.sta.si/2088239/na-kemijske...

Ve kdo kaj več o tem, kako daleč so z magnezijem?

fpbs ::

BT52 je izjavil:

Tole je recimo za EV prišlo šele kako 2-3 leta nazaj. Zadnje leto pa sploh. Recimo že uveljavitev Formule E je jasen indic kam se bo stekal denar v razvoj v prihodnosti.

Na najman 10 let podlage. Mogoče prej nisi temu sledil, pa imaš tako mišlenje.

Nikec3 ::

https://www.bloomberg.com/news/articles...

Tesla Model S ni prejel najvišje ocene varnosti, 42 drugih avtomobilov pa jo je.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

42 drugih električnih avtomobilov?
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

To, da je 42 drugih avtomobilov dobilo taksno oceno ni problematicno, jih je ene 500 k je ni dobil.

Pa tud nepomembno je a so bli elektricni ali ne. :)

Okapi ::

Čisto tako, mimogrede, ti testi so v resnici zavajajoči. Zabijejo samo po en avto od vsakega modela. Če bi jih zabili deset, bi videli, da so med njimi razlike. Na osnovi tega bi lahko izračunali povprečje in standardno napako, in morda ugotovili, da med teslo in tistimi pred njimi ni statistično pomembne razlike. Oziroma bi bil lahko končni rezultat precej drugačen.

WarpedGone ::

To, da je 42 drugih avtomobilov dobilo taksno oceno ni problematicno, jih je ene 500 k je ni dobil.
Pa tud nepomembno je a so bli elektricni ali ne.


Je pa vseeno treba blo izpostavit, da ravno Model S ni dobil. Da je tut i3 izvisel, ni pomemben podatek.
Niti ni pomemben podatek, da je problem pri tesli dost banalen, da je že rešen (varnostni pasovi so po novem mal drugače nastavljeni).
In da je probelm pri i3 precej bol kompleksen in bo še nekaj časa nerešen.

Ampak treba je pljuvat, drugače ne gre.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Ok...ta je malo butasta.

Kaj ima veze če je EV ali ne pri varnosti?

Avtomobil je avtomobil, kaj ga poganja je pointless tu. No, razen v primeru požarne varnosti recimo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

jype ::

vostok_1> Kaj ima veze če je EV ali ne pri varnosti?

Ogromno. EV voziš defenzivno, ker ti nobeno pritiskanje na plin ne pomaga ustvariti mačističnega zvoka, kar ti prinese dodatnih 10 točk.

jernejl ::

Čisto tako, mimogrede, ti testi so v resnici zavajajoči. Zabijejo samo po en avto od vsakega modela. Če bi jih zabili deset, bi videli, da so med njimi razlike.

Tako hudo spet ni, saj se za vsak model opravi več različnih testov.

Ogromno. EV voziš defenzivno, ker ti nobeno pritiskanje na plin ne pomaga ustvariti mačističnega zvoka, kar ti prinese dodatnih 10 točk.

V resnici bi moral voziti bolj defenzivno, da bi kompenziral dodatno nevarnost za pešce, ker se EV manj sliši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Okapi ::

jype je izjavil:

vostok_1> Kaj ima veze če je EV ali ne pri varnosti?

Ogromno. EV voziš defenzivno, ker ti nobeno pritiskanje na plin ne pomaga ustvariti mačističnega zvoka, kar ti prinese dodatnih 10 točk.

Ali pa ravno obratno, ker ima električni avto boljše pospeške.

hojnikb ::

Pa še bolj ga moraš tiščat, da da sploh kakšne zvoke od sebe :)
#brezpodpisa

Okapi ::

jernejl je izjavil:

Čisto tako, mimogrede, ti testi so v resnici zavajajoči. Zabijejo samo po en avto od vsakega modela. Če bi jih zabili deset, bi videli, da so med njimi razlike.

Tako hudo spet ni, saj se za vsak model opravi več različnih testov.
Ja, ampak vsakega od teh različnih testov AFAIK naredijo samo po enkrat. Tolerance so pa vsepovsod - že pri samem surovem materialu (pločevina, plastika ...), potem pri izdelavi avta, in na koncu pri izvedbi posameznega testa.

hojnikb ::

a na te teste pridejo retail avti (random picked iz salona) al ga proizvajalec pošlje ?
#brezpodpisa

Nikec3 ::

Da je tut i3 izvisel, ni pomemben podatek.

Za i3 že vemo da je jajca, zato je povsem nepomembno, ker itak nobenega ne zanima.

Okapi je izjavil:

jernejl je izjavil:

Čisto tako, mimogrede, ti testi so v resnici zavajajoči. Zabijejo samo po en avto od vsakega modela. Če bi jih zabili deset, bi videli, da so med njimi razlike.

Tako hudo spet ni, saj se za vsak model opravi več različnih testov.
Ja, ampak vsakega od teh različnih testov AFAIK naredijo samo po enkrat. Tolerance so pa vsepovsod - že pri samem surovem materialu (pločevina, plastika ...), potem pri izdelavi avta, in na koncu pri izvedbi posameznega testa.

Ja in kaj zdaj? Še en razlog več, da proizvajalci izboljšajo svoj "quality control".
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

J.McLane ::

Top safety pick 2017 so tile avti, če koga zanima:
http://www.iihs.org/iihs/ratings/TSP-Li...

Golf, Passat, Mazda 6, Hy Elantra, Prius, Volt ...

RedDrake ::

J.McLane je izjavil:

Top safety pick 2017 so tile avti, če koga zanima:
http://www.iihs.org/iihs/ratings/TSP-Li...

Golf, Passat, Mazda 6, Hy Elantra, Prius, Volt ...

Nepomembni modeli, kot je že W1 povedal.
Vse te firme bodo najkasneje v treh letih pod rušo, to se ve.

vostok_1 ::

It really sucks, da si podjetje z dolgoletno tradicijo in uspešnostjo, ki mora popolnoma spremenit smer podjetja, ob tem, da imaš že vse vkoreninjeno.
But i guess...that's how the world works.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Še pomnite tovariši ...



Nekaj podobnega se že dogaja in se bo dogajalo pospešeno z avtomobilisti.
ST inteligenzza pa najprej polna posmeha, potem bo 'sej to ni nič posebnega', na koncu pa 'seveda, sej sm ves čas to govoru'.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Razmišljam, kakšna so bila moja prva stališča glede EVjev. Mislim, da sem šel on-board dokaj hitro, ko so začeli postajat prepoznavni. Mislim, da z prvim model-S. Se spomnem, da sem gledal Top Gear kjer so skurcali Roadsterja, pa se mi ni zdela ravno poštena ocena.

Anyway...ostajam pri: za day to day aktivnosti, večine državljanov je EV gladki zmagovalec. Za mesečne migrante v Hanover, morda res ne.
Za a manjša lokalna dostavna vozila, kjer so polnilnice lahko namensko postavljene kar na sedežu podjetja, tudi.
Za mestno vožnjo, hands down poščijejo vse ostalo.

Mogoče sem samo jaz, ampak smešno mi je, kako se nekateri bojijo spremenit nekaj preprostih navad.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Še pomnite tovariši ...



Nekaj podobnega se že dogaja in se bo dogajalo pospešeno z avtomobilisti.
ST inteligenzza pa najprej polna posmeha, potem bo 'sej to ni nič posebnega', na koncu pa 'seveda, sej sm ves čas to govoru'.

Polna posmeha je zaradi bedarij, ki jih kar naprej kvasiš. Ne razumeš, da je avtomobilska industrija nekaj povsem drugega kot industrija majhnih elektronskih naprav. Par kitajskih tovarn lahko naredi telefone za cel svet. Ne more pa par tovarn narediti dovolj avtomobilov za cel svet. Med drugim tudi zaradi tega, ker se telefonov (ali računalniških diskov) praktično ne servisira, pri avtomobilih pa je servisno omrežje ena od pomembnejših stvari. Sicer se mi pa zdi, da tudi Musk tega ne razume, pri vsej svoji čudodelnosti.

Tesla je doslej naredila toliko avtov, kot jih Volkswagen naredi v enem tednu. Ali, druga primerjava, v Novem mestu trenutno naredijo več avtov, kot v Fremontu.

Okapi ::

vostok_1 je izjavil:

Mogoče sem samo jaz, ampak smešno mi je, kako se nekateri bojijo spremenit nekaj preprostih navad.

Očitno tudi ti bolj slabo razumeš, v čem je problem. Edini problem je v ceni. Povprečen avto na slovenskih cestah je star 10 let in vreden manj kot 5000 evrov. Pa slovenski vozni park ni nič dosti slabši od zahodnoevropskega ali severnoameriškega povprečja (in bistveno boljši od svetovnega povprečja).

Navad pač ne moreš spreminjati, če nimaš denarja za to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

WarpedGone ::

Ne razumeš, da je avtomobilska industrija nekaj povsem drugega kot industrija majhnih elektronskih naprav.


Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

lufthammer ::

Saj on (vostok 1)ga že ima, sam ni še priznal tega.

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

vostok_1 je izjavil:

Anyway...ostajam pri: za day to day aktivnosti, večine državljanov je EV gladki zmagovalec

Delež EV pri prodaji novih vozil pravi, da se motiš.

WarpedGone ::

In a future where the world's car fleet is rapidly transitioning to electric vehicles, gas stations will be forcefully downgraded to simple convenience stores and consequently, they will lose a significant revenue stream brought in by people stopping for gas but buying something at the convenience store.
Some oil companies have accepted that the transition is happening and started installing electric vehicle chargers at their gas stations. Shell is the latest major company to jump on board.


Okapi, kje se skrivaš, hitro jim povej da se breveze sekirajo in matrajo.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
374 / 1189
»»