» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
337 / 1176
»»

Nikec3 ::

Napaka, na napako, na napako...

Da odgovorim najprej fpbs-ju.

Velikost in teža danes ni prevelik problem. Tesla dokazuje, da lahko ima avto z 100 kWh baterij povsem dobro vodljivost in pospeške. Cena je itak problem vedno, ampak je danes občutno manjši problem, kot je bila pred petimi leti in bo čez 5 let precej manjši problem kot je danes. Temperaturna odvisnost ni praktično nikakršen problem. Velika baterija + kontrola temperature v battery packu, pa je problem rešen. Z večjo baterijo tudi staranje postane skoraj nezaznavno, ker moraš za x kilometrov baterijo manjkrat napolnit, privoščiš si pa lahko tudi redno polnjenje/praznjenje med 20 in 80% nazivne maksimalne kapacitete.

Tudi pri Tesli se skoraj nihče več ne pogovarja o baterijah. Pogovarjajo se o autopilotu, Modelu 3 in ceni. Kakovost baterij praktično nikoli ne pride v medije. Še to: ne vem točnih podatkov, ampak pri Modelu S je vedno večji delež prodanih avtomobilov z 70 kWh baterijo (softwaresko omejena na 60 kWh), kar spet kaže na to, da ljudje ne gredo tako masovno k opciji z večjo baterijo.

lukass je izjavil:

Tako je @fpbs razvoj Li-ion skih baterij več ali manj limitira proti maximumu, največji problem ki je je hitrost polnenja, kajti nevem koliko ljudi je pripravljeno čakati 30min da se avtomobil napolni, pa ne govort da greš potem vmes na kavo ipd... ker potem tu ni več računice energija + kavica ->> €€€ :), drugi problem te hitrosti polnenja pa je na strani polnilnih naprav, katere uporabljajo različne vrste tranzistorjev ipd... tu pa zopet nastane problem kako vso to moč v čim krajšem času spraviti v baterijo - kajti tudi silicij ne dopušča vsega. Alternativa temu je zaenkrat implementacija gorivnih celic v avtomobil in počasno konstantno polnenje baterij med vožnjo oz. tudi na parkirišču. Ne me tu sedaj obsojat da se ne spoznam na gorivne celice ipd... in njihove izkoristke... ampak samo čakat na razvoj novih tehnologij baterij je počasi nesmiselno, kajti cena novih baterij v tem primeru ne pada. Potem imamo še problem polnenja teh avtomobilov, če pravijo da bo bilo kerga leta do 2030 že nevem koliko avtomobilov električnih boste zato, da bo el. energija dovolj kvalitetno prihajala do vašega doma morali pustiti zgraditi še kakšen daljnovod mimo vaše hiše (kar pa vem da vam ni všeč, vsaj večini ne, ane???).

Hitrost polnjenja je potrebno gledati iz drugega zornega kota kot polnjenje na bencinski črpalki.

1. Električne avtomobile lahko polniš doma, v službi, pri kolegu,...
2. Polnjenje na polnilnicah je torej potrebno samo kadar naenkrat narediš več kot 400 km (primer za Teslo). Kako pogosto delate naenkrat več kot 400 km? Še podvprašanje; koliko ljudi dela pogosto 400 km naenkrat?

Ja daljnovode bo pač potrebno zgraditi. Nekateri sicer menijo, da bodo dovolj sončne celice + baterija v vsaki hiši. Glede tega se sicer jaz ne bi strinjal, ampak to je že druga debata.

Pod črto je trenutno edini problem EV-jev cena. Je pa cena "samo toliko višja", da pričakujem da bo ekonomija obsega naredila skoraj vso delo na tem področju. Bo pa to nekaj let še trajalo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

Velikost baterij ni problem, ce so ze danes ev bolj prostorni od ice. Teza tudi ni prehuda. Pol ure za 200-300 km je pa tudi cisto v redu. Sej ne delas tega vsak dan.

jernejl ::

Pod črto je trenutno edini problem EV-jev cena.

Seveda je problem polnjenje. Ljudje, ki živijo v mestih (in teh ni malo), imajo ta problem. Preden se bo zgradila infrastruktura (polnilna mesta pred bloki), bo preteklo še precej časa.
V sosednji temi se hudujejo, ko je treba na črpalki stati 5 minut v vrsti pred blagajno.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Vcasih je bil problem baterij velikost in teza, tudi ce bi bile poceni takrat ne bi dost pomagalo, zdaj so elektricni avti bolj prostorni od ice. Potem je bila problem cena, v rangu dveh avtov samo za baterije. Zdaj BW ze v razredu cliota racuna rentabilnost. Ni se izracunal profita, ampak da nekdo to sploh resnk racuna je ze velik napredek glede na 5 let nazaj. Cez 5 let bo tudi rentabilno, brez vseh dvomov. Ceprav zgleda vse skupaj pocasi, se v resnici pravi problemi zelo hitro resujejo.


Seveda, saj nihce ni rekel, da EV ne bodo prihodnost. Jest sem preprican, da so prihodnost in da bomo cez nekaj casa imeli ICEje sam se za tiste, ki se nad tem navdusujejo. Tko, kot dans nekatere ostale bizarnosti.

Ampak pot do EVjev ni roznata in je se kar nekaj ovir na njej. Skupaj s spremembo mindseta ljudi, se kaksna generacija se mora zamenjat. :)

WarpedGone ::

EU: All New Homes Must Have EV Chargers In 2019

The European Union has just approved regulations requiring that an electric car charger be included in every new and renovated home and all apartment buildings starting in 2019.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Nikec3 je izjavil:


Hitrost polnjenja je potrebno gledati iz drugega zornega kota kot polnjenje na bencinski črpalki.
1. Električne avtomobile lahko polniš doma, v službi, pri kolegu,...


Zaenkrat zal ne. Povprecen Ljubljancan ne more polniti doma. Od avta je oddaljen 30m v visino. Koliko urbanih naselij imamo kjer imajo dedicated parkirisca s polnilnicami za elektricne avtomobile? EV 'boom' se bo lahko zgodil sele takrat, ko bo imela velika vecina 'bajtarjev' EVje. Ko bo kolicina prodanih EVjev upravicila to, da neka mestna cetrt razkoplje parkirisce in napelje infrastrukturo za polnjenje EVjev.

Nikec3 je izjavil:


2. Polnjenje na polnilnicah je torej potrebno samo kadar naenkrat narediš več kot 400 km (primer za Teslo). Kako pogosto delate naenkrat več kot 400 km? Še podvprašanje; koliko ljudi dela pogosto 400 km naenkrat?


Tle se strinjam. Takoj, ko je range vecji kot kakih 400-500km brezskrbne voznje je 95% ljudi preskrbljenih, ob pogoju, da je mreza polnilnic dovolj razvejana in da omogoca dovolj hitro polnjenje.

WarpedGone je izjavil:

EU: All New Homes Must Have EV Chargers In 2019

The European Union has just approved regulations requiring that an electric car charger be included in every new and renovated home and all apartment buildings starting in 2019.


Tole je skor tko kot tista z ukinjanjem ICEjev. Prelepo, da bi bilo res. :) Mal sem poiskal, pa noben od virov ne navaja besedila regulative. Ce v regulativi pise, da mora imeti blok s 100 stanovanji eno vticnico za avtomobile, ta regulativa ni kaj dosti vredna.

Je pa vsaj nek premik v pravo smer. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

bambam20 ::

Ne pozabimo, da Petrol že veselo zaračunava polnjenje na njihovih polnilnicah na bencinskih servisih in to sploh ni tako poceni.

BigWhale ::

Energijo bomo vedno placevali, zato tudi pravim, da selling point EVjev nikoli ne bo in ne more biti cena. :)

Nikec3 ::

BigWhale je izjavil:

Energijo bomo vedno placevali, zato tudi pravim, da selling point EVjev nikoli ne bo in ne more biti cena. :)

No ja, selling point EV-jev bo politika + cena. Brez konkurenčne cene se še nobena stvar ni prodajala.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

pegasus ::

Jaz bi rad, da bi bila cena ... a razumem, zakaj ne more bit. EV se cenovno splača res samo v kombinaciji z domačimi sončnimi celicami, ergo moraš biti bajtar. Kar pomeni dvojna investicija že takoj v začetku, pa še za eno nimam ... zato vse kaže, da bo moje naslednje vozilo na metan.

fpbs ::

Nikec3 je izjavil:

Napaka, na napako, na napako...
Da odgovorim najprej fpbs-ju.
Velikost in teža danes ni prevelik problem. Tesla dokazuje, da lahko ima avto z 100 kWh baterij povsem dobro vodljivost in pospeške. Cena je itak problem vedno, ampak je danes občutno manjši problem, kot je bila pred petimi leti in bo čez 5 let precej manjši problem kot je danes. Temperaturna odvisnost ni praktično nikakršen problem. Velika baterija + kontrola temperature v battery packu, pa je problem rešen. Z večjo baterijo tudi staranje postane skoraj nezaznavno, ker moraš za x kilometrov baterijo manjkrat napolnit, privoščiš si pa lahko tudi redno polnjenje/praznjenje med 20 in 80% nazivne maksimalne kapacitete.
Tudi pri Tesli se skoraj nihče več ne pogovarja o baterijah. Pogovarjajo se o autopilotu, Modelu 3 in ceni. Kakovost baterij praktično nikoli ne pride v medije.
1. Električne avtomobile lahko polniš doma, v službi, pri kolegu,...
2. Polnjenje na polnilnicah je torej potrebno samo kadar naenkrat narediš več kot 400 km (primer za Teslo).

Težave velikoisti in teže bodo odpravljene takrat, ko bo vsak avto lahko imel doseg cca 800km, ko nebo zaradi teže treba menjat gume na vsakih 15-20k km, kar se sedaj dogaja Tesli. Cena baterij je še vedno močno previsoka, in tudi cena litijevih surovin še vedno narašča in bo naraščala vse dotlej, dokler se ne najde in uspešno uporabi boljši nadomestek, naprimer žveplo, karbon, grafen... S temi materiali bi bila izničena tudi temperaturna odvisnost, in pa nič več polnenja med 20 in 80%, ampak 0 in 100%, pa tudi hitrost polnenja bi se povečala iz 2C na 20C.
To, da se o Tesli samo pogovarjajo o avtopilotu je čisto nabijanje delnic.

Nikec3 ::

bambam20 je izjavil:

Ne pozabimo, da Petrol že veselo zaračunava polnjenje na njihovih polnilnicah na bencinskih servisih in to sploh ni tako poceni.

Petrol cel čas prilagaja svoj poslovni model. Njihove črpalke so itak vedno bolj podobne nakupovalnim centrom ob avtocestah. Ko bodo ljudje v prihodnosti potovali bodo tudi z EV-ji morali nekje stati. In to bo šlo s roko v roki s trenutnimi naftnimi distributerji, v kolikor se bodo dovolj prilagodili.

Jaz bi rad, da bi bila cena ... a razumem, zakaj ne more bit. EV se cenovno splača res samo v kombinaciji z domačimi sončnimi celicami

In kako si prišel do tega? Koliko se splača EV nima nobene veze s sončnimi celicami. Problem EV-ja namreč ni cena električne energije.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

lukass ::

Ko je potrebno reševati določene zadeve vedno naletimo na težave, ki pa se sčasoma odpravijo ali jih zaobidemo, vendar nas naša mati narava in fizikalni pogoji vedno znova presenečajo in nam nekoliko zastirajo svobodo. Sprijaznite se pa s tem, da ni dovolj el. energije za polnenje vseh avtomobilov naenkrat, recimo v času službe ali ponoči, to je enkrat ena. Treba se je zavedat vseh omejitev že pri izgradnji infrastrukture ipd... Kaj ko en EV zacne goreti zraven pa se vsaj 10 drugih priklopljenih na polnolnice... Nevem no, ne leteti na oblakih, potrebno je danes v naši družbi malo realnosti...

Tako kot je danes liter goriva drago, bo takrat kWh el. Energije drag.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lukass ()

Nikec3 ::

lukass je izjavil:

Ko je potrebno reševati določene zadeve vedno naletimo na težave, ki pa se sčasoma odpravijo ali jih zaobidemo, vendar nas naša mati narava in fizikalni pogoji vedno znova presenečajo in nam nekoliko zastirajo svobodo. Sprijaznite se pa s tem, da ni dovolj el. energije za polnenje vseh avtomobilov naenkrat, recimo v času službe ali ponoči, to je enkrat ena. Treba se je zavedat vseh omejitev že pri izgradnji infrastrukture ipd... Kaj ko en EV zacne goreti zraven pa se vsaj 10 drugih priklopljenih na polnolnice... Nevem no, ne leteti na oblakih, potrebno je danes v naši družbi malo realnosti...

Tako kot je danes liter goriva drago, bo takrat kWh el. Energije drag.

Vsi ti "problemi" ki si jih naštel sploh niso resni problemi, oziroma so na nivoju "kaj bo ko bo zmanjkalo nafte".

V zadnjih 100 letih se je poraba električne energije povečala za več kot 20x, električni avtomobili pa pomenijo kvečjemu 50% porabe. KWh električne energije ne more biti kar poljubno draga, ker je generiranje električne energije že sedaj poceni, cene pa še padajo (fotovoltaika).
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

lukass ::

Nikec3 je izjavil:

lukass je izjavil:

Ko je potrebno reševati določene zadeve vedno naletimo na težave, ki pa se sčasoma odpravijo ali jih zaobidemo, vendar nas naša mati narava in fizikalni pogoji vedno znova presenečajo in nam nekoliko zastirajo svobodo. Sprijaznite se pa s tem, da ni dovolj el. energije za polnenje vseh avtomobilov naenkrat, recimo v času službe ali ponoči, to je enkrat ena. Treba se je zavedat vseh omejitev že pri izgradnji infrastrukture ipd... Kaj ko en EV zacne goreti zraven pa se vsaj 10 drugih priklopljenih na polnolnice... Nevem no, ne leteti na oblakih, potrebno je danes v naši družbi malo realnosti...

Tako kot je danes liter goriva drago, bo takrat kWh el. Energije drag.

Vsi ti "problemi" ki si jih naštel sploh niso resni problemi, oziroma so na nivoju "kaj bo ko bo zmanjkalo nafte".

V zadnjih 100 letih se je poraba električne energije povečala za več kot 20x, električni avtomobili pa pomenijo kvečjemu 50% porabe. KWh električne energije ne more biti kar poljubno draga, ker je generiranje električne energije že sedaj poceni, cene pa še padajo (fotovoltaika).

Cena kWh energije je danes pri nas zelo nizka, tko da nevem kam nizje bi se lahko sla ta cena, pojdi malo povprasat strokovnjake kaj si mislijo o tem... Zarad fotovoltaike definitivno ne bo padla, nevem iz kje si ti to zbrskov... Najceneje je JE, vlozek € glede na kWh, mogoce blizu pride se kaksna HE, so narejeni vsi izracuni tako da.... Ja ce to zate niso resni problemi potem pa nevem kaj je s teboj, moras pogledt mal na realno stran vsega tega. ELES ima narejeno studijo kaj in kako bo v prihodnosti z el. avtomobili in njihovimi potrebami po energiji, sem to studijo videl in nikakor ni vse tako blescece kot si očitno ti predstavljaš... Majčkeno mogoče premalo znanja iz elektrotehnike....

vostok_1 ::

Vi upate, da bo boste do 2025 imeli vsi električne avtomobile. Jz upam, da avtomobila sploh ne bom rabil.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Lonsarg ::

Enako, res upam da nam ne bo tole navdušenje nad električnimi avtomobili pokvarilo prave prihodnosti. To je javni prevoz, kjer prideš iz kjerkoli v LJ kamorkoli v LJ v 20 minutah. Za daljše relacije pa seveda še kaj hitrejšega.

Električni avtomobili pač ne rešijo problema prometa.

nekikr ::

Električni avtomobili rešijo izključno in samo smrad. Kar je seveda odlično, ampak če kdo začne govoriti o še čem drugem...no, če imate čas ga poslušajte, ampak mu dajte vedeti, da bluzi, da ne bo še ostalim težil.

vostok_1 ::

Vozit se sam v avtomobilu sredi mesta, bo prej ali slej obdavčeno, tako ali drugače. As much as i hate government regulation, i see no other way to make the rednecks understand.

PS. V lj, ki je edino pravo mesto v sloveniji, sem se vozil samo s kolesom. Če bi redno se vozil gor pa bi najbrž uporabljal P&R, tako da, če prepovejo/omejijo promet v centru, i won't mind.
Ampak ja, slovenija bo trd oreh glede prometne ureditve. The seljački force is strong in this one.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

hammock ::

vostok_1 je izjavil:

Vozit se sam v avtomobilu sredi mesta, bo prej ali slej obdavčeno, tako ali drugače. As much as i hate government regulation, i see no other way to make the rednecks understand.

PS. V lj, ki je edino pravo mesto v sloveniji, sem se vozil samo s kolesom. Če bi redno se vozil gor pa bi najbrž uporabljal P&R, tako da, če prepovejo/omejijo promet v centru, i won't mind.
Ampak ja, slovenija bo trd oreh glede prometne ureditve. The seljački force is strong in this one.


Ko prenavljas stanovanje v centru, ali uporabis bicikel, da spravis do njega pol tone novih plosic iz bauhausa? Avtobus?

Didn't think so.

Dvomim da se kdo po LJ cijazi iz uzitka, ampak zato ker se mora.

BT52 ::

hammock je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Vozit se sam v avtomobilu sredi mesta, bo prej ali slej obdavčeno, tako ali drugače. As much as i hate government regulation, i see no other way to make the rednecks understand.

PS. V lj, ki je edino pravo mesto v sloveniji, sem se vozil samo s kolesom. Če bi redno se vozil gor pa bi najbrž uporabljal P&R, tako da, če prepovejo/omejijo promet v centru, i won't mind.
Ampak ja, slovenija bo trd oreh glede prometne ureditve. The seljački force is strong in this one.


Ko prenavljas stanovanje v centru, ali uporabis bicikel, da spravis do njega pol tone novih plosic iz bauhausa? Avtobus?

Didn't think so.

Dvomim da se kdo po LJ cijazi iz uzitka, ampak zato ker se mora.


Daj ne seri. Veš da se bo dalo zrihtat prepustnico. Jao.

hammock ::

Ja, obdavceno bo, tako kot v Londonu recimo. Osebni promet pa bo ostal, ne glede na fantazije nekaterih o tem kako je mogoce ziveti brez avtomobila.

Okapi ::

hammock je izjavil:

Ko prenavljas stanovanje v centru, ali uporabis bicikel, da spravis do njega pol tone novih plosic iz bauhausa? Avtobus?

Didn't think so.
Kakšen avtobus neki - vsak normalen Ljubljančan ima svoj kamion, ker drugače ni šans, da spraviš tako robo k sebi;((

vostok_1 ::

In to na dnevnem redu in ne enkrat na 30 let.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

jype ::

Dokler sem živel v Ljubljani sem vsak dan domov pripeljal vsaj tri hladilnike, takole:



Eni pa še vedno fantazirajo, kako se brez avtomobila ne da.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mufasa ::

http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index....

Tole b mogl bit tm ranga 5k€, ne pa 15k€... 1-Click buy...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

pegasus ::

Boring. To je velik boljš ;)

nekikr ::

Zgolj kot zanimivost, da se ne bo komu strgalo:

Matjaž brez dlake na jeziku poudari, da evropska avtomobilska industrija, tudi premium Audi, natančno spremlja uresničevanje zamisli, ki jih v Tesla Motors uresničuje ameriški vizionar Elon Musk.

Slovenski strokovnjak ga spoštuje in priznava, da jih je spodbudil k drugačnemu razmišljanju. Kje so torej razlike? Audi je napovedal 500-kilometrski električni doseg in tehniko oziroma umetno inteligenco, ki bo konkurirala Tesli ... Matjaž Korman predstavi zgovoren primer:

"Zaradi Tesle oziroma Elona Muska pri Audiju ne spimo slabo, jo pa zelo natančno analiziramo in vemo, kje so razlike. Tesla ima baterijo s skoraj sto kilovatnimi urami, ustvarja pa jo za skoraj desetkrat manjšo ceno kot mi. Ohišje baterije recimo stane 300 evrov, naše ohišje baterije pa dva tisoč evrov. Mi namreč uporabljamo najnovejše materiale, z Akrapovičem izdelujemo titanov nosilec, skledo za baterije, ker pač mora biti vse skupaj varno.

Sicer se lahko zgodi to, kar se je pokazalo pri tesli. Spredaj vozeči avtomobil je namreč izgubil vlečno kljuko, ki je padla pod teslo, predrla ohišje baterije, poškodovala celice, avtomobil pa je zagorel. Tega si mi kot Audi ne moremo privoščiti. To so posledice cenejših rešitev, ki za nas ne pridejo v poštev. Je pa res, da je Tesla pionir. Spoštujem jih, upajo si ogromno ter nam kažejo drugačen pristop in drugačno razmišljanje. Teslin razvojni cikel ni dolg pet let, nov avtomobil naredijo v dveh ali treh letih. Imajo povsem drug pristop, avtomobil med ljudi pošljejo tudi z določenim tveganjem, česar mi nočemo.

Mufasa ::

Ta je mal bosa da bi TSLA zaradi 1700eur pri 100k€+ avtu šparala na kakem materialu...zelo verjetno zajec tiči v kakem drugem (supply chain) grmu...

p.s.: sem skoraj zelo prepričan da v kje Audi labs leži secirana Tesla...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

WarpedGone ::

Tega si mi kot Audi ne moremo privoščiti.

Hinavski bulšit nesposobnežev
Zbogom in hvala za vse ribe

lukass ::

WarpedGone je izjavil:

Tega si mi kot Audi ne moremo privoščiti.

Hinavski bulšit nesposobnežev

Zate je vse kar ni Tesla bullshit, dej pomiri se, ti bo lažje... Me zanima tvoje mnenje čez 5 let o Tesli...

https://www.google.si/search?q=tesla+bu...

Koliko je Audi-jev in koliko je Tesel???

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lukass ()

WarpedGone ::

Za začetek pomaga, če vsak zgorel avto šteješ enkrat.
Drugič pomaga, če upoštevaš okoliščine.

Bilkoti debilkoti ne upoštevate ne prvo ne drugo.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Predvidevam, da so okoliščine pri Audiju take, da so neposobni, pri Tesli je pa njegova svetost požegnala izbruh ognja?

WarpedGone ::

Očitno je očitno.
Zbogom in hvala za vse ribe

lukass ::

WarpedGone je izjavil:

Očitno je očitno.

Rad bi te videl na mestu R&D majstra...

Nikec3 ::

nekikr je izjavil:

Zgolj kot zanimivost, da se ne bo komu strgalo:

Matjaž brez dlake na jeziku poudari, da evropska avtomobilska industrija, tudi premium Audi, natančno spremlja uresničevanje zamisli, ki jih v Tesla Motors uresničuje ameriški vizionar Elon Musk.

Slovenski strokovnjak ga spoštuje in priznava, da jih je spodbudil k drugačnemu razmišljanju. Kje so torej razlike? Audi je napovedal 500-kilometrski električni doseg in tehniko oziroma umetno inteligenco, ki bo konkurirala Tesli ... Matjaž Korman predstavi zgovoren primer:

"Zaradi Tesle oziroma Elona Muska pri Audiju ne spimo slabo, jo pa zelo natančno analiziramo in vemo, kje so razlike. Tesla ima baterijo s skoraj sto kilovatnimi urami, ustvarja pa jo za skoraj desetkrat manjšo ceno kot mi. Ohišje baterije recimo stane 300 evrov, naše ohišje baterije pa dva tisoč evrov. Mi namreč uporabljamo najnovejše materiale, z Akrapovičem izdelujemo titanov nosilec, skledo za baterije, ker pač mora biti vse skupaj varno.

Sicer se lahko zgodi to, kar se je pokazalo pri tesli. Spredaj vozeči avtomobil je namreč izgubil vlečno kljuko, ki je padla pod teslo, predrla ohišje baterije, poškodovala celice, avtomobil pa je zagorel. Tega si mi kot Audi ne moremo privoščiti. To so posledice cenejših rešitev, ki za nas ne pridejo v poštev. Je pa res, da je Tesla pionir. Spoštujem jih, upajo si ogromno ter nam kažejo drugačen pristop in drugačno razmišljanje. Teslin razvojni cikel ni dolg pet let, nov avtomobil naredijo v dveh ali treh letih. Imajo povsem drug pristop, avtomobil med ljudi pošljejo tudi z določenim tveganjem, česar mi nočemo.

Ravno zaradi te arogance in mentalitete "Deutschland über alles" upam, da Nemški velikane povozijo Azijci ali pa Američani. Če je takšna vzvišenost tudi v vodstvenih kadrih, potem so na dobri poti.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

V bistvu je mentaliteta, da so ljudje pogrešljivi in jih je zato smiselno uporabiti kot testne zajčke, precej bolj bizarna.

lukass ::

Upam da se zavedas ce povozijo americani in azijci nemcijo bomo mi suznji, ravno tako tvoji otroci... Ne zeli si tega, lahko pa z najvecjim zadovoljstvom povem da so Nemci zaenkrat se prva klasa, ne zdj gledat sam avtomobilsko industrijo, tudi sam nimam nemskega avtomobila, ampak njihovi izdelki tudi v drugih panogah so 1A

Utk ::

To je vse manj res. Vcasih kupis kaj nemskega, kolk tolk original, pa je ze v startu slabo zamisljeno, ce je pa se v resnici narejeno nekje na kitajskem ali turciji, je pa sploh zmaga.

Nikec3 ::

nekikr je izjavil:

V bistvu je mentaliteta, da so ljudje pogrešljivi in jih je zato smiselno uporabiti kot testne zajčke, precej bolj bizarna.

Ona primerjava z ohišjem za baterije za 300 € je povsem bedasta, ker vemo da še nihče ni bil poškodovan zaradi slabega ohišja baterije.

Utk je izjavil:

To je vse manj res. Vcasih kupis kaj nemskega, kolk tolk original, pa je ze v startu slabo zamisljeno, ce je pa se v resnici narejeno nekje na kitajskem ali turciji, je pa sploh zmaga.

Jaz ne pravim, da so nemški izdelki slabi, pravim samo, da s tako mentaliteto njih ne vidim v prihodnjem tehnološkem vodstvu.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

lukass ::

Nikec3 je izjavil:

nekikr je izjavil:

V bistvu je mentaliteta, da so ljudje pogrešljivi in jih je zato smiselno uporabiti kot testne zajčke, precej bolj bizarna.

Ona primerjava z ohišjem za baterije za 300 € je povsem bedasta, ker vemo da še nihče ni bil poškodovan zaradi slabega ohišja baterije.

Utk je izjavil:

To je vse manj res. Vcasih kupis kaj nemskega, kolk tolk original, pa je ze v startu slabo zamisljeno, ce je pa se v resnici narejeno nekje na kitajskem ali turciji, je pa sploh zmaga.

Jaz ne pravim, da so nemški izdelki slabi, pravim samo, da s tako mentaliteto njih ne vidim v prihodnjem tehnološkem vodstvu.

Neki na pamet govort je brez veze... mislm da ne poznaš nobenega Nemca...

Invictus ::

lukass je izjavil:


Neki na pamet govort je brez veze... mislm da ne poznaš nobenega Nemca...

Itak ga ne. Kaj šele da bi kdaj gor delal.

Pač komentira izpod mamine kikle ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

SambaShare ::

Inovacijsko ali vizionarsko če hočete niso Nemci nič posebnega. Pravzaprav celo nemško govoreče področje ni. Sodeloval že z vsemi in bil razočaran. Njihove velikopotezne ideje pa so tudi večinoma fail. Oni so bolj neke sorte EU Korejci, drugi postavijo smernice, oni pa uspešno spolirajo do konca.

Da bojo oni pionirji električnih vozil oz. samo vozečih? Recimo da je 2% možnosti.

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Nabijaš v tri dni. Vsaj 3,5% možnosti imajo, morda celo 3,6%.

Mufasa ::

SambaShare je izjavil:

Inovacijsko ali vizionarsko če hočete niso Nemci nič posebnega. Pravzaprav celo nemško govoreče področje ni. Sodeloval že z vsemi in bil razočaran. Njihove velikopotezne ideje pa so tudi večinoma fail. Oni so bolj neke sorte EU Korejci, drugi postavijo smernice, oni pa uspešno spolirajo do konca.

Da bojo oni pionirji električnih vozil oz. samo vozečih? Recimo da je 2% možnosti.


Vse sorte torte jih ima radne snage...AMPAK...na managment nivoju je BISTVENO manj "kako čemo lako čemo" work ethics, kot v slovenistanu...vse je bistveno bolj (dolgoročno) planirano, včasih celo izvedeno. Plus 10+ let nazaj so nekak pogruntal da se lah iz gofna povlecejo samo ce bojo politicno homogeni v večini tem, in tudi - napram veliki večini zahodnih držav - so.

To je, miško, bistvo rajz of zi žermans zadnjih 10-15 let..

To da TSLA trenutno malo bolj miga je bolj podobno kakem hitro dobljenem blitzkrieg, daleč od dobljene vojne...to da spijo tako na EV kot na Autonomus fieldu je tudi bolj ena taka fama... jih je pa TSLA streznila,podžgala, to pa gotovo.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Nikec3 ::

Neki na pamet govort je brez veze... mislm da ne poznaš nobenega Nemca...

A ker potencialno prihodnost države in njene industrije se ocenjuje po tem, če imaš Nemca kolega? Je čisto dovolj da gledam kaj se dogaja v njihovi paradni gospodarski disciplini, na bdp področju in v politiki. Lahko se seveda tudi motim, ampak vsekakor ne rabim poznat nobenega Nemca.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

SambaShare ::

Nemci enostavno ne sodijo v to temo. Saj je komaj leto od VW gate afere in do takrat je bil njihov odgovor na električni avto "čisti dizel". Se že danes sliši absurdno kajne? Pravzaprav sem še presenečen da ne tiščijo naprej kakšnega vodika, ideja je dovolj brezvezna.

In potem še bereš neko nadutost iz Audija, česa vse si oni kot neka firma z renomejem ne morejo privoščiti, garažniška Tesla pa bojda lahko. Zoprno bo, ko ugotovijo da njihov dizel klump ni več predmet sanjarjenj.

Zgodovina sprememb…

lukass ::

Pa čakte mal, a je VW propadu? Ni ane? po vsej verjetnosti tudi ne bo, drugače pa je še dovolj drugih visokotehnoloških podjetij v Nemčiji... In @Nikec3, jaz ti nisem rekel da se ocenjuje potenicalno prihodnost države in njene industrije po tem, če imaš kolega Nemca, spet bluziš v tri dni (tako kot že tvojih nekaj predhodnih postov)...
Dej se mal zamislite, zaradi avtopilota v Tesli sta umrla že najmanj dva človeka, če bi so to zgodilo Audiju, MB ali BMW bi bila že cela štala..... Dej ne me zezat... korupcija na višku.... Vi se kar vozite s Teslinim avtopilotom, samo pazite da ne postanete potem "človek v avtomobilu Tesla je ...". Ko se bo velikim v Nemčiji po domače povedano "zdelo" da je praiv čas, bodo že ponudili nekaj konkretnega...

frudi ::

Heh, ne samo, da so Tesle manj varne, kot kak Hyundai ali Kia, očitno se tudi bistveno pogosteje kvarijo. In če je že govora o Audiju, njihovo mesto na lestvici kar potrjuje njihov pristop.

lukass je izjavil:

Vi se kar vozite s Teslinim avtopilotom, samo pazite da ne postanete potem "človek v avtomobilu Tesla je ...".

S katerim avtopilotom? Sej ga sploh nimajo trenutno :P. Aja, bo spet na voljo, enkrat v prihodnosti. Ampak kar plačajte vnaprej $5k za hardware za avtopilota (2x cena prejšnje verzije), kljub temu, da nihče nima pojma, kdaj in česa bo novi avtopilot sploh sposoben. Pa še $3k plačajte zraven za nebuloze o popolnoma avtonomni vožnji, enkrat, ko bo, čez par let. Čez 3 leta? 5 let? 10? Nima veze kdaj, samo $$$ hočejo vnaprej.

A ste naročili Model 3 z idejo, da boste za $2.500 doplačila dobili (starega) avtopilota s potencialom za avtonomno vožnjo enkrat v prihodnosti, kot se je Musk hvalil po twitterju, da bodo slejkoprej sposobni? Nak sine, zdaj stane $5k. Pa še $3k zraven za tako opevano avtonomnost. Enkrat, ko bo.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

WarpedGone ::

:)
Kako 'lep' izkaz ST-inteligence... Ko bi ji le bil v čast, in ne v sramoto.
Kaj si, če si Not even wrong? Zblojen.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
337 / 1176
»»