» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
327 / 1184
»»

WarpedGone ::

... ODLOČNO preveč ...

To mogoče vidiš ti, js razlike ne opazim.

Zgoraj sem sestavu tabelco prodaje v segmentu ~50k-100k v USA, kot nadaljevanje lanske zgodbe. Podobno zgodbo sestavljajo tudi po svetu, evo jo v lepi tabelci - razlika je, da on nič ne šloga ampak lepo primerja prvih 9 mesecev letos z prvimi 9meseci lani, uspel je tudi zbrskat cifre za XJ, ki je enako v minusu:



Edini ICE z lepim plusom glede na lani je BMW 7, a je hkrati BMW 6 naredu mal večji absolutni minus. Razlagajte si kot si hočete. Tolažba zaenkrt je, da limuzinsi trg usiha, da je glavnina dogajanja v SUV segmentu.

In so sestavli tabelco prodaje SUV za zadnje tri mesece v USA:



Upa kdo napovedat končni letni rezultat?
Bodo samo trije v rdečem al jih bo 6?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

          ::

WarpedGone je izjavil:

... ODLOČNO preveč ...

To mogoče vidiš ti, js razlike ne opazim.


Aha, in ti iz jutube bolje oceniš kakor nekdo, ki je dejansko sedel notri. Toliko da vem s kom se pogovarjamo.

Nikec3 ::

http://manager.finance.si/8849893/Tako-...

V Sloveniji imamo že 225 polnilnic za električne avtomobile.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Aha, in ti iz jutube bolje oceniš kakor nekdo, ki je dejansko sedel notri. Toliko da vem s kom se pogovarjamo.

problem je ravno KDO. O pomanjkanju prostora naklada oseba z dokumentirano zgodovino pljuvanja in palamudenja, nalima sliko kjer so zadnji sedeži povsem naprej, hkrati je pa internet poln poročil o nepomanjanjkanju prostora, slik in posnetkov ki to lepo kažejo.

Amapk ker je on sedel ntr, je njemu treba verjet, N drugih, ki je sedelo iso relevantni.
Mal prepucaj svoj model pridobivNja informacij.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Torej sam definitivno verjamem bolj "našemu"* človeku, ki je dejansko sedel v vozilu kot pa nekem YT videu. Ker če ne, imaš ogromno cool videov raznovrstnih EV, v katerih najbrž nikoli ne boš/ne bomo sedel/-i.


*slo-techovcu
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

thramos ::

Jaz pa ne, ker vsakemu Slo-techovcu, ki bere tole temo, je W1 že tako zagabil Teslo, da je zelo pristranski. >:D

Gregor P ::

... no saj to imaš najbrž tudi prav:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

je W1 že tako zagabil Teslo,

Kje je torej vaša tako poveličevana objektivnost?
Da sm kao js kriv za vaše duševne bolečine, je le še dodaten izkaz vaših internih težav s samimi sabo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

Nikec3 je izjavil:

fpbs je izjavil:

Fisker is coming back, he says, with 400-mile electric car using graphene cells (updated):
"We have the [battery] technology that nobody else has," Fisker said in the interview. "And there is nobody even close to what we are doing out there."
Jack Kavanaugh, who heads Fisker Nanotech, says that the new battery technology comes from research conducted at the University of California at Los Angeles.
[UPDATE: Fisker said the new battery technology uses graphene to reduce charging time and extend both its range and operating life, according to a later update from Reuters.]
http://www.greencarreports.com/news/110...

Vseeno me zanima kako bodo delali 100 kWh+ battery packe s konkurenčno ceno.

Vsi, ki se ukvarjajo z razvojem grafenskih baterij navajajo, da bodo cene nižje od litijevih. Sploh v sedanjih pogojih, ko se cene litija dvigajo v nebo. Z grafenskimi bi bilo odpravljenih kup težav ki pestijo litijeve baterije. Bile bi praktično neuničljive, nič več težav s hitrim polnenjem, večja energijska gostota.....To bi bile baterije druge generacije, ki bi praktično rešile vse težave EV.

Brane22 ::

Revolucionarne baterije tega tedna ob izjavi nekoga, ki je postal znan po tem, da je spizdu Musku direktorja(?) s kupom dragocenih tehničnih informacij in ob vsej začetni prednosti uspel zafurat projekt.

Ne vem no.

Okapi ::

baterije druge generacije, ki bi praktično rešile vse težave EV.
Samo da slučajno ne sodijo med tiste stvari, ki bodo "čez 20 let" (fuzijske elektrarne, AI, kolonija na Marsu ...)?

J.McLane ::

Cena litija ima kakšno vezo baterijami? Koliko kg litija je v eni 60 kWh bateriji in koliko stane?

Brane22 ::

Poleg tega članek je skrajno nejasen, tako kot vse ostale tipove izjave.

Muskova tovarna gre verrjetno solidno naprej, pa še vedno traja "večnost".

Koliko časa potem traja,d a postaviš resno fabriko za povsem novo kemijo ?

Sploh pa, a jo je že kdo videl ? A je kje kaka solidna grafenska celica, na podlagi katere bi folk lahko ocenil zadevo ? Tip samo izjavlja,d abodo _tehnologijo_ baterij ponudili izdelovalcem _avtomobilov_ ?

Zakaj tehnologijo izdelave in ne izdelka in zakaj tovarnam avtomobilov in ne baterij ?

Meni se to resno zdi kot čisti poskus manipulacije javnosti z namenom profita na prodaji delnic kakega novega "podjetja".

RedDrake ::

J.McLane je izjavil:

Cena litija ima kakšno vezo baterijami? Koliko kg litija je v eni 60 kWh bateriji in koliko stane?

Koliko gre litija v baterije ni direktno znano (ne vem če kak proizvajalec to objavlja), ampak izračuni so nekje med 2-3kg LCE substrata (to je litijeva spojina, ki se uporablja) na kWh. Torej za 60kWh baterijo je to recimo 150kg LCE-ja. En kilogram LCE-ja je na kitajskem lani stal ~$6, danes pa stane ~$20. Cena za surovino za 60kWh baterijo je torej med $1000 in $3000 in hitro raste. Raste pa ker ponudba ne more niti teoretično dohajati povpraševanja, ker pač rudniki ne morejo iz dans na jutri povečat kapacitete za 50%, sploh pa bodo zelo težko povečali kapaciteto za 10x v dveh letih (500.000 Tesel letno 2018, bojda ...).
Ampak to so zanemarljivi problemi, ki se bodo že rešili, ker pač reasons ...

thramos ::

WarpedGone je izjavil:


Kje je torej vaša tako poveličevana objektivnost?
Da sm kao js kriv za vaše duševne bolečine, je le še dodaten izkaz vaših internih težav s samimi sabo.


Lej, če je glavni vir podatkov o nečem Slo-tech (ker mi načeloma dol visi za vse avtomobile, ne samo električne) in tam nekdo nabija očitne neumnosti, ignorira argumente in žali vse po vrsti, je težko ohranit objektiven pogled. >:D Glede duševnih bolečin, ki naj bi jih povzročal pa ne izgubljat spanca. :))

WarpedGone ::

Koliko časa potem traja, da postaviš resno fabriko za povsem novo kemijo ?

According to ST-inteligenzza bo to LG-Chem naredu za-čas-posla, takoj-ko-se-pojavi-potreba, ne v nekaj letih ampak v nekaj mesecih.
According to ST-inteligenzza Tesla tega-ni-sploh-sposobna, to-kar-zidajo-bo-zasterelo-čez-noč-in-brez-vrednosti.

Povsem nova resna fabrika in povsem nova kemija sta dva povsem ločena problema.

Novo kemijo je najprej treba stjunat v laboratorijih, da sploh veš kaj imaš.

Nato je treba zdizajnirat in spilit proizvodni proces, ki na koncu ven pljune baterijo, ki ustreza zahtevam z dovolj visoko zanesljivostjo. Problem samovžigov je ravno nestabilnost proizvodne linije. Pride serija, kjer je nek ventilator laufal na mal prenizkih obratih, nek drug pa na mal previsokih, in je v materialu prišlo do lastnosti, ki notr nebi smele bit in ... ostalo so novice na ST.
Ko imaš že definiran proizvodni proces, ga je treba pa še pomnožit v mnogokratnikih brez izgube "stabilnosti" parametrov izdelka.

thramos:
in tam nekdo nabija očitne neumnosti,

"Očitne" al "dokazane" neumnosti?
Ker dokazane neumnosti imajo 'zunanje' dokaze, ki neumnost razglasijo za neumnost.
"Očitne" neumnosti so pa brez dokazov, neumnost je pogojena z neumnostjo bralca.
Boš postregel en dokaz, da sm trdil neumnost? Al bo ostalo pri očitnih neumnosti, kjer je dokaz da gre za neumnost, vaša lastna neumnost in nepripravljenost na spremebbo pogleda na svet?

Nonstop me pljuvate, kako da trdim neumnosti.
Niste pa sposobni v 10ih letih pokazat ene moje izjave, ki ni bila v skladu z dogajanji po svetu.
Kdo je potem neumen?
Zbogom in hvala za vse ribe

thramos ::

Dokazane - ko si pred časom govoril o "prvih pravilih" oglaševanja, ki naj jih pred Teslo ne bi kršil še noben proizvajalec avtomobilov, sem ti podal dokaze - oglase, da so jih nekateri "kršili" že pred 20 leti.

M-XXXX ::

According to ST-inteligenzza bo to LG-Chem naredu za-čas-posla, takoj-ko-se-pojavi-potreba, ne v nekaj letih ampak v nekaj mesecih.
According to ST-inteligenzza Tesla tega-ni-sploh-sposobna, to-kar-zidajo-bo-zasterelo-čez-noč-in-brez-vrednosti.

Če je tesla spacala giga factory v dobrem letu je pa vsi ostali, ki že imajo znanje, prakso, ljudi in ČISTO VSE KAR RABIŠ OD PREJ pa ne bodo hitreje naredili? Kje pa živiš?

WarpedGone ::

thramos:
ki naj jih pred Teslo ne bi kršil še noben proizvajalec avtomobilov,

Slab spomin al nalašč podtikaš? Zgornjega jaz nism trdil.
Če sem, boš nemudoma postregel s DIREKTNIM citatom, kjer sm napisal da je to PRVI tak primer.

Trdil sem, da obstajajo pravila oglaševanja, ki se jih dobri oglaševalci trudijo držat. Ne zarad pravnih zahtev ampak zaradi znanih efektov oglaševanja.
Negativno omenjanje direktne konkurence, je slabo oglaševanje, ker ljudi seznanjaš, da ta sploh obstaja.

Če je tesla spacala giga factory v dobrem letu

Ni. From wrong follows everything.

Kje pa živiš?

To raje vprašajte sebe. Že 10 let poslušam pridige, kako bodo drugi naredili XY za čas posla.

Where is everybody?
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Zaposleni so z izdelavo milijonov avtomobilov mesečno.

WarpedGone ::

U bistvu ~6 milijonov mesečno, hkrati pa ugotavljajajo, da:
- se ta zgodba končuje
- da na prihajajoče pogoje niso pripravljeni
- da njihovo osnovno znanje postaja brez vrednosti
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Jp. Ravno gledam brezposelne iz Revoza, kako se prijavljajo za sajenje kumaric. VW naslednji teden zapre še zadnjo tovarno, za Citroen je danes zadnji dan. Od Ponedeljka naprej bodo samo še Tesle. No, 50.000 letno, če bo vse po sreči, ostali bomo hodili peš. Nič, grem zdajle še dva ICE iz zalog kupiti, za rezervo, da ne bom hodil peš. Doom is upon us. Brace yourself.

Pa da ne bo samo Warped fud, še malo številk o tem skorajšnjem propadu vseh ostalih.
https://www.statista.com/statistics/200...
Do leta 2020 je projekcija, da bo prodanih 100 milijonov vozil letno. Učinka Tesle se ne da opaziti, ker bi sprememba grafa za en pixel tanko črto pomenila večji odmik, kot je Tesla naredila avtomobilov do zdaj v vseh letih. Če vržemo še 500.000 vozil letno....se še vedno ne bo poznalo prav absolutno nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

thramos ::

WarpedGone je izjavil:

Slab spomin al nalašč podtikaš? Zgornjega jaz nism trdil.
Če sem, boš nemudoma postregel s DIREKTNIM citatom, kjer sm napisal da je to PRVI tak primer.


Priznam - slab spomin in se opravičujem. Evo, citat:

Prvo pravilo oglaševanja je, da ne omenjaš konkurence v kakršnikoli prepozavni obliki. Kako hudo mora bit znotraj Nissana in BMWja, da so prekrišili ta osnovni zakon oglaševanja?


Trdil si da obstaja prvo pravilo oglaševanja. In da naj bi kršenje tega pravilo nakazovalo na slabo stanje. Dobil pa si par linkov, ki potrjujejo, da takšno oglaševanje ni nič posebnega (tako da težko verjamemo obstoju takšnega "prvega pravila") in da sta se ga posluževala že oba omenjena. Kar pomeni, da se iz takšnega oglasa ne da popolnoma nič sklepati o njunem trenutnem stanju.

Težko bi bilo bolj jasno pokazano, da je tvoja trditev neumnost.

WarpedGone ::

thramos:
ki naj jih pred Teslo ne bi kršil še noben proizvajalec avtomobilov,


KJE SEM TO TRDIL?
Zbogom in hvala za vse ribe

thramos ::

Še enkrat preberi moj zadnji post.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

WarpedGone ::

Se pravi, se mi očital stvari, katerih nism trdil?
Zbogom in hvala za vse ribe

thramos ::

Jebat ga, tako deluje človeški spomin. Bereš neumnosti o oglaševanju, podrobnosti neumnosti pa si zapomniš slabo. Veš pa, da je bila neumnost.

Skratka, tako je in sem se opravičil. Zdaj pa se lahko posvetiš kozlariji, ki si jo dejansko napisal.

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

- da njihovo osnovno znanje postaja brez vrednosti
Ker je motor edina pomembna stvar v avtu, ne? Za 90% kupcev je v resnici motor najmanj pomembna stvar pri nakupu avta. Večina (več kot 50%) verjetno o njem ne ve dosti več od tega, ali je treba tankati dizel ali bencin.

M-XXXX je izjavil:

According to ST-inteligenzza bo to LG-Chem naredu za-čas-posla, takoj-ko-se-pojavi-potreba, ne v nekaj letih ampak v nekaj mesecih.
According to ST-inteligenzza Tesla tega-ni-sploh-sposobna, to-kar-zidajo-bo-zasterelo-čez-noč-in-brez-vrednosti.

Če je tesla spacala giga factory v dobrem letu je pa vsi ostali, ki že imajo znanje, prakso, ljudi in ČISTO VSE KAR RABIŠ OD PREJ pa ne bodo hitreje naredili?
Pozabljaš, da je čudodelnik en sam, in piše se Musk.>:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

WarpedGone ::

thramos:
Jebat ga, tako deluje človeški spomin.

Shit happens, imaš plus pike, da si sposobn to vsaj jasno priznat.

Glede 'prvega pravila oglaševanja':
Prvo pravilo oglaševanja je, da ne omenjaš konkurence v kakršnikoli prepozavni obliki. Kako hudo mora bit znotraj Nissana in BMWja, da so prekrišili ta osnovni zakon oglaševanja?


Comparative advertising:
Comparative advertising is generally coupled with negativity, as evidenced by early industry condemnation.[39] Stating reasons such as participation in comparative advertising damaged the honour and credibility of advertising. Studies have suggested that negative information can be stored more effectively,[40] thus generating the impact that any advertisement is purposed for, and more importantly, strong recall.[41] On the contrary, such negativity can either be transferred directly to the brand and the consumer's impression of the brand, various studies through the years have proven that comparative advertising has been responded to negatively.[42]


Zakaj uporabljat metode, ki so izkazano slabe? V sili še hudič muhe žre...
In kakšen je bil uspeh te reklame?
300 prodanih BMW 330e v celem letu v USA bi težko označil za uspeh. Razen če mi boste razložil da je 300 kosov max, kar so uspel izdelat in bi prodali ful več, če bi lahk več izdelal.
Kar je zopet svojevrsten problem za BWM.

Ker je motor edina pomembna stvar v avtu, ne?

Ker je motor edina reč, ki jo vsaj v večjem deležu še obvladujejo interno. Za vse ostalo so podizvajalci, dobavitelji, ...
Na motorju tipično piše ime firme. Na praktično vseh drugih delih piše ime neke druge firme.

Pozabljaš, da je čudodelnik en sam, in piše se Musk.

Oprosti, proof is in the puding. Če ti je potrebno stvari narisat, da bi jih razumel, si očitno slep. Ker so že narisane 100x.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Ker je motor edina reč, ki jo vsaj v večjem deležu še obvladujejo interno. Za vse ostalo so podizvajalci, dobavitelji, ...
Na motorju tipično piše ime firme. Na praktično vseh drugih delih piše ime neke druge firme.


A ker na motorju piše ime firme, to pomeni da je 100% narejen v tej firmi? :D
Cool story bro...

Komponente za ICEje so kompletno outsorceane. Vse, od bloka motorja, batov, gredi, ojnic, vbrizga goriva, elektronike, menjalnikov...

Glavni know how izdelovalcev avtomobilov je oblikovanje pleha in sestavljanje kosov ki jih v fabrko pripeljejo zunanji dobavitelji.
Ti dobavitelji v večini primerov skrbijo tudi za razvoj komponent. Proizvajalec avtomobila poda specifikacije in to je to.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

jernejl ::

300 prodanih BMW 330e v celem letu v USA bi težko označil za uspeh.

Kdaj pa so začeli s prodajo?

Nekaj o prodaji BMWjevih električnih in hibridnih vozil iz julijskega poročila:
For example, in the Netherlands, 43% of BMW 3 Series registrations are for the plug-in hybrid BMW 330e model and 26% of 2 Series Active Tourer registrations are for the BMW 225xe. In Scandinavia, those figures are even higher, with the plug-in hybrid versions accounting for 45% of all BMW 3 Series sales and 55% of all BMW 2 Series Active Tourer sales. July also saw the first deliveries of the new BMW i3 94A, which offers 50% increased battery capacity and therefore significantly increased range. Orders for the new BMW i3 exceed 7,000 while sales of the BMW i3 in July are up 33.7%, with a total of 2,358 delivered globally in the month.


Razen če mi boste razložil da je 300 kosov max, kar so uspel izdelat in bi prodali ful več, če bi lahk več izdelal.

Tukaj piše nekaj o prodaji 330e v ZDA:
The 330e (from $44,695 including DST), physically arrived in April in a token amount, but it will take some months (if not the whole year) for inventory of consequence to arrive as the model has proven exceptionally (and unexpectedly) popular in Europe.

BMW noted in July that sales have gone so well that the 330e is effectively sold out for the remainder of 2016 (same goes for the just released 740e)…meaning the US will only get its rationed allotment of cars for quite some time.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

WarpedGone ::

tribesman:
A ker na motorju piše ime firme, to pomeni da je 100% narejen v tej firmi? :D
Cool story bro...

Nepismen?
js:
Ker je motor edina reč, ki jo vsaj v večjem deležu še obvladujejo interno.


BMW noted in July that sales have gone so well that the 330e is effectively sold out for the remainder of 2016

Aha, torej prodajo vse kar uspejo narest?


Do vkljično septembra je to 323 kosov.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Aha, torej prodajo vse kar uspejo narest?
Do vkljično septembra je to 323 kosov.

Za razliko od Tesle BMW uspešno prodaja svoje avtomobile tudi izven ZDA.
Ameriški trg ni globalni trg.

fpbs ::

Brane22 je izjavil:

Poleg tega članek je skrajno nejasen, tako kot vse ostale tipove izjave.
Muskova tovarna gre verrjetno solidno naprej, pa še vedno traja "večnost".
Koliko časa potem traja,d a postaviš resno fabriko za povsem novo kemijo ?
Sploh pa, a jo je že kdo videl ? A je kje kaka solidna grafenska celica, na podlagi katere bi folk lahko ocenil zadevo ? Tip samo izjavlja,d abodo _tehnologijo_ baterij ponudili izdelovalcem _avtomobilov_ ? Zakaj tehnologijo izdelave in ne izdelka in zakaj tovarnam avtomobilov in ne baterij ?
Meni se to resno zdi kot čisti poskus manipulacije javnosti z namenom profita na prodaji delnic kakega novega "podjetja".

Zanimivo, če nekdo ki ni Musk, objavi neko revolucionarno novico, se ga takoj proglasi za nekega brezveznega tipa, ki se je pač nekaj izmislil, da bi tako ali drugače zbujal pozornost, ali profitiral.
In kaj bi se zgodilo, če bi to novico objavil Musk. Takoj bi se jo proglasilo za sveto, in pojavila bi se množica komentatorjev, ki bi ga kovala v zvezde, in Warpi bi postal glavni tolmač nastale situacije.

Brane22 ::

Za Muskom stoji nekaj solidnih avtomobilov.

Kaj stoji za tem tipom ? Skandal okrog preleta osebja iz Tesle ?

Namerno oviranje razvoja pri Musku že pred preletom osebja ?

Totalen, pričakovan krah končnega produkta ?

Ali si imel mogoeč kaj drugega v mislih ?

In sedaj se, kot tolikokrat prej isti tip na isti način kaže cajtngom, pri čemer nima tokrat NIČESAR za pokazat.

Je to res tako nekorektno, če sumim da je verjetno ostal pri starih metodah, ki jih najbolje pozna ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

thramos ::

WarpedGone je izjavil:

Zakaj uporabljat metode, ki so izkazano slabe? V sili še hudič muhe žre...
In kakšen je bil uspeh te reklame?
300 prodanih BMW 330e v celem letu v USA bi težko označil za uspeh. Razen če mi boste razložil da je 300 kosov max, kar so uspel izdelat in bi prodali ful več, če bi lahk več izdelal.
Kar je zopet svojevrsten problem za BWM.


Metode oglaševanja so kompleksne. Prvega pravila preprosto ni - uporablja se in uporablja se vedno več (iz tvojega linka):

Comparative advertising has been increasingly implemented through the years,


Metoda prav tako ni potrjeno slaba, včasih se splača, včasih ne. Zato težko sklepaš na kakrkšenkoli obup. Še posebej če pogledaš zgodovino - tako načina oglaševanja, kot obeh oglaševalcev. Razen če verjameš, da sta obupana že desetletja.

fpbs ::

Brane22 je izjavil:

Za Muskom stoji nekaj solidnih avtomobilov.
Kaj stoji za tem tipom ? Skandal okrog preleta osebja iz Tesle ?
Namerno oviranje razvoja pri Musku že pred preletom osebja ?
Totalen, pričakovan krah končnega produkta ?
Ali si imel mogoeč kaj drugega v mislih ?
In sedaj se, kot tolikokrat prej isti tip na isti način kaže cajtngom, pri čemer nima tokrat NIČESAR za pokazat.
Je to res tako nekorektno, če sumim da je verjetno ostal pri starih metodah, ki jih najbolje pozna ?

Če bi se Musku zgodilo nekaj podobnega, kot Fiskerju, ko mu je tornado uničil nekaj 100 dokončanih vozil, bi ga verjetno doletela enaka usoda.

Brane22 ::

Nekaj sto vozil tip izdela v kajpavem, par tednih.

A je Fisker pred tem pokazal karkoli konkretnega ? Saj se je že takrat vedelo, da gre za šminko in da je največ $$$ šlo v jebado z zunanjim videzom.

In tudi če bi pogorel s solidno osnovo, imel kaj za pokazat. Tako pa ima sedaj partnerja, ki je dojel da njegov elekroavto deluje najbolje BREZ električnega pogona in ga tako tudi poskuša prodajat. WTF.

          ::

WarpedGone je izjavil:

Ker je motor edina reč, ki jo vsaj v večjem deležu še obvladujejo interno. Za vse ostalo so podizvajalci, dobavitelji, ...
Na motorju tipično piše ime firme. Na praktično vseh drugih delih piše ime neke druge firme.


Lepo se imejte, se vidimo v kakšni drugi temi.

thramos ::

Aja, pa o učinek konkretnega oglasa je itak nemogoče sklepat zgolj iz načina oglaševanja. Prvo pravilo oglaševanja ;) pravi: Make sure you have a good product to advertise. Ker tega ni, je debata o učinkovitosti načina oglaševanja brezpredmetna.

WarpedGone ::

Če bi se Musku zgodilo nekaj podobnega, kot Fiskerju, ko mu je tornado uničil nekaj 100 dokončanih vozil, bi ga verjetno doletela enaka usoda.

Ni nemogoče. Ampak fiskerjev problem ni bil samo tornado. Če nebi prišel tornado, bi slej ko prej prišlo kej druzga.
Fiskerjev glavni problem je, da tip ni inženir ampak risar. Vse inženirske zadeve je outsourcal. In ko je treba nato zdebugirat N podsistemov različnih avtorjev, si stopu v kanto črvov. Poglej poljuben review Karme na netu. Živ obup problemov brez svetlobe na koncu tunela.
Z več časa, z mnogo več denarja in mnogo več lastnega razvoja, bi stvar morda lahko preživela. Samo dober design še ni dober avto.

Metoda prav tako ni potrjeno slaba, včasih se splača, včasih ne. Zato težko sklepaš na kakrkšenkoli obup. Še posebej če pogledaš zgodovino - tako načina oglaševanja, kot obeh oglaševalcev. Razen če verjameš, da sta obupana že desetletja.

Takšna kritika moje izjave, je na mestu in jo sprejmem.
Ampak BMW 330e ne plava v izliranem svetu, je še kup drugih potez ki rišejo širšo sliko, kolk je ura.

Make sure you have a good product to advertise.

Kaj pa tista "Dobra roba se sama hvali"? Ko moraš oglaševat, si že priznal, da produkcija presega povpraševanje.
Kolk je 330e dober produkt pa pustmo za kakšno drugo temo o hibridih, njihovem smislu in (ne)uspehu.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

fpbs je izjavil:

Brane22 je izjavil:

Poleg tega članek je skrajno nejasen, tako kot vse ostale tipove izjave.
Muskova tovarna gre verrjetno solidno naprej, pa še vedno traja "večnost".
Koliko časa potem traja,d a postaviš resno fabriko za povsem novo kemijo ?
Sploh pa, a jo je že kdo videl ? A je kje kaka solidna grafenska celica, na podlagi katere bi folk lahko ocenil zadevo ? Tip samo izjavlja,d abodo _tehnologijo_ baterij ponudili izdelovalcem _avtomobilov_ ? Zakaj tehnologijo izdelave in ne izdelka in zakaj tovarnam avtomobilov in ne baterij ?
Meni se to resno zdi kot čisti poskus manipulacije javnosti z namenom profita na prodaji delnic kakega novega "podjetja".

Zanimivo, če nekdo ki ni Musk, objavi neko revolucionarno novico, se ga takoj proglasi za nekega brezveznega tipa, ki se je pač nekaj izmislil, da bi tako ali drugače zbujal pozornost, ali profitiral.
In kaj bi se zgodilo, če bi to novico objavil Musk. Takoj bi se jo proglasilo za sveto, in pojavila bi se množica komentatorjev, ki bi ga kovala v zvezde, in Warpi bi postal glavni tolmač nastale situacije.

Ne podtikaj. Do novic o magičnih baterijah smo vsi skeptični.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

Nikec3 je izjavil:

Ne podtikaj. Do novic o magičnih baterijah smo vsi skeptični.

O Grabatovih, ki so bile tako popljuvane, bo več poznanega 20.oktobra.

The technical conference (October 20, Madrid) will host one of the first technical presentations in our country of graphene polymer batteries being developed by the Spanish company Grabat Energy. After its public launch last February, the CEO and president of the company, Martin Martinez Rovira, will now offer all the details of these innovative batteries.

Brane22 ::

Dobro, kdo j zdaj lastnik te tehnologije ?

Grabat, ta tip ali nekdo sedmi ?

In kaj točno to pomeni- da imajo lastno proizvodnjo, da imajo neko ničto serijo, da imajo prototip ali da imajo PowerPoint slide ?

Tudi ni jasno, kaj bi tip sploh rad. Najprej pove, da ima novo tehnologijo baterij, ki gate trga. Nato napove avto, kateremu je cilj _približati_se_ Teslini trojki. Zakaj bi ji delal zgolj konkurenco, če ima superiorne baterije ?

Nato napove prodajo tehnologijo baterij ? Zakaj bi prodajal tehnologijo, če že ima baterije ?
Nato pove, da bi jo prodal _avtomakerjem_ ne pa batterymakerjem. Zakaj to ?

Vse to se zdi kot nekakšen delničarski ples.

BigWhale ::

Nikec3 je izjavil:

Ne podtikaj. Do novic o magičnih baterijah smo vsi skeptični.


Priblizno tolk, kot do novic o samovozecih in popolnoma avtonomnih vozilih. :)

fpbs ::

Zaenkrat ni jasno, ali gre pri Grabatu in Fiskerju za enako tehnologijo. Skupno jima je le to, da obadva razvijata baterije iz grafena. Fisker je to najavil te dni, Grabat pa pred dvemi leti. Nekaj več je bilo napisanega o Grabatu letos spomladi.

Brane22 ::

fpbs je izjavil:

Zaenkrat ni jasno, ali gre pri Grabatu in Fiskerju za enako tehnologijo.


Pravzaprav je to verjetno. PowerPoint.

Magic1 ::

Kako veš, da je nekdo uporabnik slo-techa šele zadnje desetletje? Pada na članke o magičnih novih baterijah. V prejšnjem desetletju smo to dali skozi tukaj, ko je bil članek o seper novih baterijah vsak teden.:))
Magic

WarpedGone ::

Še cifre v 'bol dostopnem' razredu vozil (USA):

Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

https://www.bloomberg.com/news/articles...

Tesla's Cozy Relations With Banks Have Lost That Loving Feeling
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
««
327 / 1184
»»