Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
jernejl ::
Torej lahko pričakujemo, da bo proizvodnja Tesle v letošnjem letu že presegla polovico proizvodnje novomeškega Revoza.
Mercedes je recimo v prvih sedmih mesecih letos prodal preko 120.000 vozil več kot lani, torej je njihova prodaja zrasla približno toliko, kot so pri Tesli dotlej prodali vseh vozil skupaj v vseh letih svojega obstoja.
Mercedes je recimo v prvih sedmih mesecih letos prodal preko 120.000 vozil več kot lani, torej je njihova prodaja zrasla približno toliko, kot so pri Tesli dotlej prodali vseh vozil skupaj v vseh letih svojega obstoja.
WarpedGone ::
Torej lahko pričakujemo, da bo proizvodnja Tesle v letošnjem letu že presegla polovico proizvodnje novomeškega Revoza.
Cifre ni težko brat ampak same po sebi povedo nič, če ne razumeš dinamike procesov, ki te cifre ustvarjajo.
Kje bo revoz naslednje leto, kje bo tesla naslednje leto? Kaj pa čez 5 let?
Se produktu revoza obeta eksplozivna rast ali stagnacija?
Se produktu tesle obeta eksplozivna rast ali stagnacija?
Če verjameš da so električni avti samo muha enodnevnica in nimajo prihodnosti, potem je proizvodnja tesle totalno irelevantna reč, čas bo poskrbel za nepravilnost.
Če verjameš da so električni avti prihodnost, potem je upoštevanje produkcije ICE vozil totalno zgrešeno. In tudi tu bo čas poskrbel za 'nepravilnost'.
Jaz verjamem, da se ICE pogonu obeta zaton, umaknil se bo v nišne produkte, katere bo pokrivalo par firm, bistveno manj kot jih je danes.
Jaz verjamem, da je prihodnost v električnem pogonu.
Tle pa je igralcev zaenkrat le enepar, njihovi produkti pa se med sabo precej razlikujejo.
Primerjaj produkcijo električnih vozil posameznih firm. Po možnosti naj bodo ta električna vozila med sabo vsaj približno primerljiva. Proizvodnjo jaguarjev in
cliotov pač nekak ne gre direkt primerjat. Je lahko to zanimiva ilustracija o zaželjenosti cliota če bi jaguar uspel prodati bistveno več svojih vozil kot pa je šlo cliotov. Če se proda več cliotov, to še ne pomeni da jaugarju ne gre dobro oz. da ima slab izdelek. Končna cena vozila igra svojo vlogo.
Kar ne paše v pričakovano stanje je to, da se proda "preveč" vozil po 100k USD glede na prodajo vozil za manj kot pol denarja po kosu.
Kaj je vaša razlaga, da se je prodalo samo 1300 kosov i3, s ceno ~35k EUR, glede na to da se je prodalo kar 800 kosov model S s ceno 100k EUR?
Glede na razliko v ceni in prodajo tesle, bi bilo pričakovano stanje prodaje i3 prek 15k kosov.
Ampak trg razume, da je i3 turd in BMW razume da niso sposobni izdelat 120k kosov i3 letno. Zato so stvari točno takšne kot morajo bit.
Vzamem čips in gledam, kako bo v tem četrtletju Tesla naredu GAAP profit, v 2017 na cesto postavil Model 3, v 2018 pa že ~500.000 njih.
Ostali se bodo pa duvali s prodajo 2000kosov i3, ST inteligenzza bo pa razlagala kako to ni nič, ker se na kitajskem proda milijon biciklov vsako leto al neki.
Zbogom in hvala za vse ribe
jernejl ::
Kje bo revoz naslednje leto, kje bo tesla naslednje leto? Kaj pa čez 5 let?
Se produktu revoza obeta eksplozivna rast ali stagnacija?
Revozova proizvodnja je od 2013 do 2015 zrasla za 40%. Letošnjih podatkov nimam, vem pa, da so še dodatno zaposlovali.
Kaj je vaša razlaga, da se je prodalo samo 1300 kosov i3, s ceno ~35k EUR, glede na to da se je prodalo kar 800 kosov model S s ceno 100k EUR?
V razredu i3 je malce večja konkurenca kot v razredu modela S.
Utk ::
Kje bo revoz naslednje leto, kje bo tesla naslednje leto? Kaj pa čez 5 let?
Se produktu revoza obeta eksplozivna rast ali stagnacija?
Revozova proizvodnja je od 2013 do 2015 zrasla za 40%. Letošnjih podatkov nimam, vem pa, da so še dodatno zaposlovali.
Še zmeraj je pa nižja kot je bila pred 10 leti.
V razredu i3 je malce večja konkurenca kot v razredu modela S.Da se i3 sploh kaj prodaja je samo dokaz kako zelo si ljudje želijo električnih avtov in kako zelo jih primankuje. Koliko časa se bo še dalo na ta račun prodajati je pa drugo vprašanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WarpedGone ::
Revozova proizvodnja je od 2013 do 2015 zrasla za 40%. Letošnjih podatkov nimam, vem pa, da so še dodatno zaposlovali.
Tesla je v tem času zrasla za... ~3300%, ja 33x. V letu 2012 so izdelali kakih 3000 vozil, trenutno so na 100k letne proizvodnje in še vedno prodaje vse kar izdelajo, še predno to izdelajo.
V razredu i3 je malce večja konkurenca kot v razredu modela S.
Konkurenca postane faktor, ko je trg zasičen, ko je edini način da prodaš več ta, da nekdo drug proda manj. Tvoja zgornja izjava pomeni, da na električna vozila gledaš kot da so že zasegla zasičenost in da je edini način da se proda več i3 ta, da se proda manj Zoe, recimo. Skratka da je trg električni vozil velik kakih 100k vozil letno in nič več.
Na podlagi česa baziraš to svojo predpostavko?
Fakti, katere vidim jaz, pravijo da je trg električnih vozil velik vsaj nekaj milijonov. Da je še zelo daleč od zasičenja in da je kupcev bistveno več kot je izdelkov. V takšnem trgu govoriti o pravi konkurenci ni ravno najbol smiselno. Ja, dva turda si lahko konkurirata za tistih nekaj kupcev, ki so zadovoljni s turdi, ni pa to nobena prava omejitev za ornk EV. Ni nujno da bo 'končna' cifra električni vozil enaka skupni produkciji ICE vozil danes, lahko da bo parkrat manjša, lahko da bo večja, bo pa sigurno vsaj za velikostni rang višja kot je trenutno.
Kolk je velik trg ornk EV ti pove 400.000 prednaročil za avtombil, katerega nihče v živo še ni videl in je še vsaj eno leto daleč. IN še vedno košta ~ 40k USD al EUR. Varna ocena za 'cel trg EV vozil' je vsaj 10x te cifre.
Da se i3 sploh kaj prodaja je samo dokaz kako zelo si ljudje želijo električnih avtov in kako zelo jih primankuje. Koliko časa se bo še dalo na ta račun prodajati je pa drugo vprašanje.
Odebeljeno bistvo. To je glavni problem proizvajalcev ICE vozil. Kako boš človeku ki si želi EV s profitom prodal ICE vozilo?
Tesla svoj P100DL trenutno prodaja s cca 50k USD profita na en prodan avtomobil. In kupci še vedno čakajo v vrsti.
Kolk profita bo ICE proizvajalcem uspelo potegnit s svojimi "premium" produkti v prihodnih letih?
Profit bo kopnel ko sneg julija v kopru.
Zbogom in hvala za vse ribe
pegasus ::
Youtube mi je ponudil tale video:
Samo za referenco, kje je trenutno "strokovna" javnost in zakaj je investicija v tesla delnice še vedno smiselna.
Samo za referenco, kje je trenutno "strokovna" javnost in zakaj je investicija v tesla delnice še vedno smiselna.
WarpedGone ::
Samo za referenco, kje je trenutno "strokovna" javnost in zakaj je investicija v tesla delnice še vedno smiselna.
Bom zloben in bom še tu kontriral... takšen pogled na TSLA zajame le polovico ali pa le tretjino bodoče Tesle.
Tesla je začel kot proizvajalec avtomobilov, nato se je podvojil v proizvajalca baterij (pričakovan promet od prodaje baterij v namen skladiščenja je vsaj enako velik kot promet s prodajo vozil, lahko še bistveno večji), trenutno je v procesu še tretji korak da bo tudi proizvajalec solarnih generatorjev. Kjer je velikost možnega trga zopet "stvar osebnega poguma" i.e. kolk visoko cifro sploh upaš rečt. Teorija pravi da je zgornji limit svetovna poraba energije.
Danes se Apple zdi ogromna firma, če testa izkoristi desetino svojega potenciala, bo nekajkrat večja firma kot je danes Apple, proizvodnja avtomobilov pa bo zgledala kot postranska dejavnost, čeprav bodo hkrati eden največji proizvajlaec.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Tesla svoj P100DL trenutno prodaja s cca 50k USD profita na en prodan avtomobil.To si zdaj kakšno novo definicijo profita pogruntal?
WarpedGone ::
hojnik:
Tako je bilo in trenutno je še.
V prihodnosti bo glavnina baterij prišla iz GF-1, ki je v solastništvu. Delež Tesle je cca 65%, panasonic ima cca 35%.
Ko se zgodijo še GF-2, GF-3 nekje v Aziji, Evropi, ... zna bit delež Tesle še višji.
V GF-1 trenutno laufa sestavljanje stacionarnih baterij iz panasonicovih celic. Proizvodnja 'lastnih' celic naj bi stekla enkrat proti koncu leta.
a ne dela panasonic njihovih baterij ?
Tako je bilo in trenutno je še.
V prihodnosti bo glavnina baterij prišla iz GF-1, ki je v solastništvu. Delež Tesle je cca 65%, panasonic ima cca 35%.
Ko se zgodijo še GF-2, GF-3 nekje v Aziji, Evropi, ... zna bit delež Tesle še višji.
V GF-1 trenutno laufa sestavljanje stacionarnih baterij iz panasonicovih celic. Proizvodnja 'lastnih' celic naj bi stekla enkrat proti koncu leta.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
WarpedGone ::
ker cena delnice že nekaj časa vstrajno pada.
A znaš razložit zakaj?
A znaš razložit zakaj je šla iz 30 na 280?
A znaš iz tega narest oceno, kam bo šla v roku leta ali dveh?
Kdor samo gleda kaj se je dogajalo in kaj se dogaja, še nikoli ni dobro zaslužu z delnicami.
Še manj pa dobro napovedal prihodnost.
Zbogom in hvala za vse ribe
kow ::
Torej lahko pričakujemo, da bo proizvodnja Tesle v letošnjem letu že presegla polovico proizvodnje novomeškega Revoza.
Mercedes je recimo v prvih sedmih mesecih letos prodal preko 120.000 vozil več kot lani, torej je njihova prodaja zrasla približno toliko, kot so pri Tesli dotlej prodali vseh vozil skupaj v vseh letih svojega obstoja.
1) Steje proizvodnja po vrednosti. Teslina tovorna prinese vecje prihodke kot Revoz.
2) Globalni trg vozil raste, trenutno se posebej evropski. Vsi proizvajalci so povecali proizvodnjo.
jernejl ::
WarpedGone je izjavil:
Revozova proizvodnja je od 2013 do 2015 zrasla za 40%. Letošnjih podatkov nimam, vem pa, da so še dodatno zaposlovali.
Tesla je v tem času zrasla za... ~3300%, ja 33x. V letu 2012 so izdelali kakih 3000 vozil, trenutno so na 100k letne proizvodnje in še vedno prodaje vse kar izdelajo, še predno to izdelajo.
Prvo leto proizvodnje so pri Tesli zrasli celo za neskončno procentov, pa to še ne pomeni, da so pri Mercedesu nesposobni, ker tedaj niso dosegli enake stopnje rasti.
70% rasti proizvodnje Tesle, ki ima eno majhno tovarno, pač ne moreš primerjati z 10% rastjo pri Mercedesu, ki prodaja po 2 milijona vozil na leto.
1) Steje proizvodnja po vrednosti. Teslina tovorna prinese vecje prihodke kot Revoz.
Lahko šteješ kakor hočeš. Proizvodnja v številu vozil v revozu je približno dvakrat tolikšna kot pri tesli. Tesla ima večje prihodke, pa manjši dobiček.
Da se i3 sploh kaj prodaja je samo dokaz kako zelo si ljudje želijo električnih avtov in kako zelo jih primankuje.
Še vedno je to nišni trg. Večina ljudi si želi čimveč avta za čimmanj denarja... kakšne oblike energijo točijo v avto, je pomembno samo posredno (stroški, cena vozila, udobje itd). In tukaj EV za večino ljudi še niso konkurenčni.
Utk ::
Tako je. Nek procent ljudi je pripravljen plačat tudi več za isto stvar. Ta procent je morda 5-10, odvisno za kaj se gre. Pri cunjah verjetno tudi 80%. Ko bo EV "cenejši" od ICE, pa bo ostalo čez noč 5-10% ljudi, ki bojo še zmeraj kupovali bencinarje in dizle, pa še vsako leto jih bo manj. Tako kot se danes nekateri še zmeraj s kočijo vozijo, čeprav se to ne splača.
Nikec3 ::
Lahko šteješ kakor hočeš. Proizvodnja v številu vozil v revozu je približno dvakrat tolikšna kot pri tesli. Tesla ima večje prihodke, pa manjši dobiček.
Zdaj si stopil na mino, ki se imenuje @Warpijeva definicija dobička.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
kow ::
Warped je fanboy, ampak v osnovi ima prav. Tesla Motors bi bila zelo profitabilna firma, ce ne bi toliko investirali v rast.
Nikec3 ::
Warped je fanboy, ampak v osnovi ima prav. Tesla Motors bi bila zelo profitabilna firma, ce ne bi toliko investirali v rast.
Ja seveda, ampak to ne spremeni definicije dobička.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
To si pa napisal kot da veš o čem govoriš.
V prihodnjih dneh pričakujem najavo da so dejansko dostavili čez 25k vozil in da so tudi po najbol birokratsko slepih formulah ustvarili dobiček.
Že mate pripravljeno municijo za takšno situacijo? Misľim, neki bo treba pluvat a ne, ste prpravljeni?
Aja! grd, manjši od revoza, subvencije,... Še kaj? Padajoči trend od konkretno nekega datuma se vam zna izjalovit, ko se ponovi 1.april '13.
Ko pokažeš s prstom, razumen çlvek vidi, kam kažeš, mal manj razumen pa vidi kje je prst in kako je obrnjen. Se najdete?
V prihodnjih dneh pričakujem najavo da so dejansko dostavili čez 25k vozil in da so tudi po najbol birokratsko slepih formulah ustvarili dobiček.
Že mate pripravljeno municijo za takšno situacijo? Misľim, neki bo treba pluvat a ne, ste prpravljeni?
Aja! grd, manjši od revoza, subvencije,... Še kaj? Padajoči trend od konkretno nekega datuma se vam zna izjalovit, ko se ponovi 1.april '13.
Ko pokažeš s prstom, razumen çlvek vidi, kam kažeš, mal manj razumen pa vidi kje je prst in kako je obrnjen. Se najdete?
Zbogom in hvala za vse ribe
kow ::
@nikec3
Enostavna analogija je Amazon. Vec kot desetletje je delal izgubo ali mali dobicek. Ker mu promet vseskozi raste, je eno bolj profitabilno leto pokrilo izgubo vseh prejsnjih 20 let.
Enostavna analogija je Amazon. Vec kot desetletje je delal izgubo ali mali dobicek. Ker mu promet vseskozi raste, je eno bolj profitabilno leto pokrilo izgubo vseh prejsnjih 20 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
WarpedGone ::
Poleg amazona še cel kup drugih primerov, ki so v začetkih ob absurdno hitri še več kot vse reinvestirali.
Kdor razume stvari, v takšnih primerih sploh ne omenja dobička/izgube, ker sta napačna cilja, ki bi zadušila podjetje in prihodnost.
Kar v takšnih primerih šteje je ali ima firma pogoje za nadaljno rast v situacijo, ko bo lahko ustvarjala 'bajne' dobičke.
Če mislite da je amazon super finančni uspeh, počakajte na evaluacijo tesle v rangu nekaj tisoč milijard.
Al pa povejte točno zakaj je dosegljivi strop nižje in točno kje.
Tesla nima v planu bit še en jaguar, ki je super zadovoljen ob 30k prodanih vozil letno. U bistvu ni super zadovoljen, ker so ob taki strategiji že propadli (== zgubili samostojnost oz. bili kupljeni). Tesla ma v planu spremenit (energetsko) podobo sveta. Končni profit je le nujni stranski efekt.
Kdor razume stvari, v takšnih primerih sploh ne omenja dobička/izgube, ker sta napačna cilja, ki bi zadušila podjetje in prihodnost.
Kar v takšnih primerih šteje je ali ima firma pogoje za nadaljno rast v situacijo, ko bo lahko ustvarjala 'bajne' dobičke.
Če mislite da je amazon super finančni uspeh, počakajte na evaluacijo tesle v rangu nekaj tisoč milijard.
Al pa povejte točno zakaj je dosegljivi strop nižje in točno kje.
Tesla nima v planu bit še en jaguar, ki je super zadovoljen ob 30k prodanih vozil letno. U bistvu ni super zadovoljen, ker so ob taki strategiji že propadli (== zgubili samostojnost oz. bili kupljeni). Tesla ma v planu spremenit (energetsko) podobo sveta. Končni profit je le nujni stranski efekt.
Zbogom in hvala za vse ribe
M-XXXX ::
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Tesla ma v planu spremenit (energetsko) podobo sveta. Končni profit je le nujni stranski efekt.
Well to samo spet dokaže da je Tesla zgolj marketinško napihnjeno ime. Sicer me presenečata entuziazem in blazno nerealno visoke ambicije, glede tega kapo dol. Sam... Tesla je še zmer mala ribica. Ki kliče po pozornosti da je opažena med velikimi.
Ko bo prišel čas električnih avtomobilov, bodo uveljavljeni proizvajalci logično še vedno bili v igri. Saj pri takih firmah moraš bit zabit da ne razvijaš vnaprej.
Druga stvar... energetska podoba... khm hkm!
http://corporate.exxonmobil.com/en/comp...
http://westinghouse.com/heritage/
http://www.siemens.com/about/en/busines...
http://www.toshiba.com/taes/
...
Ribica... mala glasna ribica ki vpije da bo naredila revolucijo.
Spet, tesla
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
kow ::
@nikec3
Enostavna analogija je Amazon. Vec kot desetletje je delal izgubo ali mali dobicek. Ker mu promet vseskozi raste, je eno bolj profitabilno leto pokrilo izgubo vseh prejsnjih 20 let.
To je vse res.
Sam ne spremeni da je vseh "20" led tovku izgubo...
To ne naredi podjetja (relativno) blazno profitabilnega. Gotovo pa potem podjetje ni izgubarsko - kot nekateri trdijo za Teslo.
WarpedGone ::
Ribica... mala glasna ribica ki vpije da bo naredila revolucijo.
Kaj je najmočnejše orožje male ribice? To, da jo veliki vidijo kot malo ribico, s katero je škoda zgubljat čas.
Mala ribica ima miren čas za rast in postaja riba. Ko bo ta riba postala en velik morski pes, bodo velike ribe že shujšani penzionisti.
Dovolj slikovito?
Se ponavljam: poglejte mal v strukturo teh velikih rib. Ja, imajo milijarde kapitala v rokah, hkrati imajo pa nad glavo desetine milijard obveznosti. In hkrati okrog vratu en mlinski kamen na katerem piše "biznis as južual". Sprememba je njihova najšibkejša sposobnost.
Veliki naftaši bodo postali veliki operaterji sončnih elektrarn? Dnarja imajo dovolj, ampak manjka jim vse drugo, še najbolj pa volja in pripravljenost.
Zbogom in hvala za vse ribe
Mufasa ::
WarpedGone je izjavil:
Veliki naftaši bodo postali veliki operaterji sončnih elektrarn? Dnarja imajo dovolj, ampak manjka jim vse drugo, še najbolj pa volja in pripravljenost.
Iz vseh energentov se da lepo pridobivat elektriko...nafta ni nobena izjema. Kar jaz upam je da do takrat ko bo EV 10%+ EU rata tako homogena da bo sposobna sprocesirat 5M+ azilantov on border vsako leto (ločit zrnje od plevela)...ker kar nafta zdaj kupuje je "relativni" mir na BV / Afriki. Ker ko ne bo povpraševanja po nafti... dnarja in ne bo za jest pit = 2015 migracijski tok x10 YoY...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
fpbs ::
Tesla Hearse is the perfect time to use AutoPilot:
http://www.autoblog.com/2016/09/30/tesl...
http://www.autoblog.com/2016/09/30/tesl...
Invictus ::
Ko bodo švabi začeli delati bolj poceni EV vozila, bo proizvodnja Tesle izpadla precej butična...
Zdaj, če bo profit, O.K. Če ne bo, bodo pa delničarji mal jezni, ker so popušili investicijo.
Musk pa to dela, ker verjame v idejo, kot pri SpaceX. Denarja ima tako ali tako dovolj... Pa mora nekaj početi...
Zdaj, če bo profit, O.K. Če ne bo, bodo pa delničarji mal jezni, ker so popušili investicijo.
Musk pa to dela, ker verjame v idejo, kot pri SpaceX. Denarja ima tako ali tako dovolj... Pa mora nekaj početi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Gregor P ::
... ni videti čisto tako kot da se veliki proizvajalci ne bi zavedali, da morajo biti aktivni tudi na trgu EV
Evropski šef Renaulta:
Evropski šef Renaulta:
Ne omenjamo naše prihodnosti. Smo pa bili prvi. Mi smo pionirji, ki smo predstavili električni avtomobil. To se vse prevečkrat pozablja. Prvi smo, ki smo električni avtomobil razvili korak za korakom
"Zdaj imamo zoe, brezemisijko vozilo, kateremu doseg smo podaljšali na 400 kilometrov. To je prvo električno vozilo, ki je hkrati dostopno množicam in zato primeren za množično prodajo, s katerim v realnih pogojih na elektriko prevozite 300 kilometrov." Kugler je pojasnil, da se je sam želel prepričati, ali je to res. Trdi, da je z njim brez polnjenja baterije preživel konec tedna: "Testiral sem ga osebno, saj sem se želel prepričati o realnem dosegu. Prevažal sem se povsod, peljal sem se na večerjo, na obisk k prijateljem ... sploh mi ni bilo treba gledati na nivo napolnjenosti baterije."
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Unknown_001 ::
... ni videti čisto tako kot da se veliki proizvajalci ne bi zavedali, da morajo biti aktivni tudi na trgu EV
To jaz wrapiju že skos prigovarjam a on... eh.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
WarpedGone ::
Seveda se zavedajo, zavedajo se hkrati tudi da imajo precej zvezane roke navkljub "razpoložljivim milijardam za R&D".
Kdo upa z resnim obrazom trdit da je i3 maksimum česar je BWM "tehnično" sposobn? i3 je BMWjev "poslovni" maksimum. Boljšega EV ne upajo oz. ne smejo nardit, da ne ogrozijo ICE dela ponudbe.
Enako velja za vsa druga elektroskropucala od Leaf in direktnih ICE predelav - to je maksimum česar so obstoječi proizvajalci sposobni POSLOVNO spravit skozi.
Dokler jih bankrot ne odreši ICE balasta, so kastriran in zvezan.
Kdo upa z resnim obrazom trdit da je i3 maksimum česar je BWM "tehnično" sposobn? i3 je BMWjev "poslovni" maksimum. Boljšega EV ne upajo oz. ne smejo nardit, da ne ogrozijo ICE dela ponudbe.
Enako velja za vsa druga elektroskropucala od Leaf in direktnih ICE predelav - to je maksimum česar so obstoječi proizvajalci sposobni POSLOVNO spravit skozi.
Dokler jih bankrot ne odreši ICE balasta, so kastriran in zvezan.
Zbogom in hvala za vse ribe
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Seveda se zavedajo, zavedajo se hkrati tudi da imajo precej zvezane roke navkljub "razpoložljivim milijardam za R&D".
Kdo upa z resnim obrazom trdit da je i3 maksimum česar je BWM "tehnično" sposobn? i3 je BMWjev "poslovni" maksimum. Boljšega EV ne upajo oz. ne smejo nardit, da ne ogrozijo ICE dela ponudbe.
Enako velja za vsa druga elektroskropucala od Leaf in direktnih ICE predelav - to je maksimum česar so obstoječi proizvajalci sposobni POSLOVNO spravit skozi.
Dokler jih bankrot ne odreši ICE balasta, so kastriran in zvezan.
Sicer ne vem kaj ti lapaš o nekem balastu, ampak enostavno lahko začenš poleg ICE v ponudbo dodajati EV vozila in potem ponudbo prilagajaš glede na trend. Zmogljivosti in kapacitete za to imajo, tako da ne vidim problema. So sposobni več dat od sebe, absolutno, ampak ne bodo si šli delat neki na vrat na nos dokler povpraševanje po EV ne naraste dovolj. Do takrat lahko mirno teče razvoj naprej.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
WarpedGone ::
Dokler povpraševanja ni dovolj, je treba trgu ponujat grde stvore?
To trdiš?
To trdiš?
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
A mi znaš razložit še zakaj se povpraševanje sploh pojavi?
To ljudi neki piči aka zjutri se zbudijo "js bi mel pa električni avto"?
Al mogoče vidijo kje kak posnetek, kej preberejo kolk je to fajn zadeva, probajo se peljat z enim in se odločjo da to bodo pa oni mel?
Kako si potem BMW predstavlja da bo kdo hotu met njihov EV?
Tako da bo pustu da Tesla *USTVARI* popvraševanje po teslah in se potem štulil zraven z "me-to"?
To ljudi neki piči aka zjutri se zbudijo "js bi mel pa električni avto"?
Al mogoče vidijo kje kak posnetek, kej preberejo kolk je to fajn zadeva, probajo se peljat z enim in se odločjo da to bodo pa oni mel?
Kako si potem BMW predstavlja da bo kdo hotu met njihov EV?
Tako da bo pustu da Tesla *USTVARI* popvraševanje po teslah in se potem štulil zraven z "me-to"?
Zbogom in hvala za vse ribe
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Kako si potem BMW predstavlja da bo kdo hotu met njihov EV?
Tako da bo pustu da Tesla *USTVARI* popvraševanje po teslah in se potem štulil zraven z "me-to"?
Očitno si pogruntal kam ta vlak pelje :) Teslin entuziazem bo sforsiral nek trend na trg, ostali bodo pa nato samo ponudili svoje konkurenčne rešitve. Zakaj bi na vrat na nos delal reklamo ko pa to nek hiperaktivc že počne namesto tebe :) ? Na koncu imata oba korist od truda prvega. Pač Biološki odnos priskledništva ;) Ampak hej :) Saj so tudi Daimler Benz in kompanija starih mačkov avtomobilske industrije naredili iz avtomobilov popularno individualno prevozno sredstvo. Torej se je tesla prva prisesala na trend individualnih kočij. To bo v bistvu čisti fairplay ;)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
To si pa napisal kot da veš o čem govoriš.
V prihodnjih dneh pričakujem najavo da so dejansko dostavili čez 25k vozil in da so tudi po najbol birokratsko slepih formulah ustvarili dobiček.
Že mate pripravljeno municijo za takšno situacijo? Misľim, neki bo treba pluvat a ne, ste prpravljeni?
Aja! grd, manjši od revoza, subvencije,... Še kaj? Padajoči trend od konkretno nekega datuma se vam zna izjalovit, ko se ponovi 1.april '13.
Ko pokažeš s prstom, razumen çlvek vidi, kam kažeš, mal manj razumen pa vidi kje je prst in kako je obrnjen. Se najdete?
Če bo dobiček, bo dobiček. Jaz vem kaj je dobiček, zato ne bom kot @Warpi nasprotoval splošno sprejetim ekonomskim definicijam. Je pa tudi Elon javno povedal, da je to četrtletje namenjeno "preseganju napovedi analitikov", ker rabi Tesla do konca leta svež denar.
@nikec3
Enostavna analogija je Amazon. Vec kot desetletje je delal izgubo ali mali dobicek. Ker mu promet vseskozi raste, je eno bolj profitabilno leto pokrilo izgubo vseh prejsnjih 20 let.
To mi je povsem jasno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
Utk ::
Unknown_001 je izjavil:
WarpedGone je izjavil:
Kako si potem BMW predstavlja da bo kdo hotu met njihov EV?
Tako da bo pustu da Tesla *USTVARI* popvraševanje po teslah in se potem štulil zraven z "me-to"?
Očitno si pogruntal kam ta vlak pelje :) Teslin entuziazem bo sforsiral nek trend na trg, ostali bodo pa nato samo ponudili svoje konkurenčne rešitve. Zakaj bi na vrat na nos delal reklamo ko pa to nek hiperaktivc že počne namesto tebe :) ? Na koncu imata oba korist od truda prvega. Pač Biološki odnos priskledništva ;)
To je sprejemljiva taktika za nek fiat, ne pa znamke ki imajo prednost v tehniki, uzitku v voznji in najboljsem ali nicemer. To so znamke, ki vodijo, ne pa sledijo. Zakaj bi sicer kdo placeval 30% premiuma za njih?
Nikec3 ::
Unknown_001 je izjavil:
WarpedGone je izjavil:
Seveda se zavedajo, zavedajo se hkrati tudi da imajo precej zvezane roke navkljub "razpoložljivim milijardam za R&D".
Kdo upa z resnim obrazom trdit da je i3 maksimum česar je BWM "tehnično" sposobn? i3 je BMWjev "poslovni" maksimum. Boljšega EV ne upajo oz. ne smejo nardit, da ne ogrozijo ICE dela ponudbe.
Enako velja za vsa druga elektroskropucala od Leaf in direktnih ICE predelav - to je maksimum česar so obstoječi proizvajalci sposobni POSLOVNO spravit skozi.
Dokler jih bankrot ne odreši ICE balasta, so kastriran in zvezan.
Sicer ne vem kaj ti lapaš o nekem balastu, ampak enostavno lahko začenš poleg ICE v ponudbo dodajati EV vozila in potem ponudbo prilagajaš glede na trend. Zmogljivosti in kapacitete za to imajo, tako da ne vidim problema. So sposobni več dat od sebe, absolutno, ampak ne bodo si šli delat neki na vrat na nos dokler povpraševanje po EV ne naraste dovolj. Do takrat lahko mirno teče razvoj naprej.
To ni tako enostavno, ker jim EV avtomobili odžirajo maržo ICE avtomobilov. Ki je danes še seveda večja od marže na EV vozilo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
WarpedGone je izjavil:
Kako si potem BMW predstavlja da bo kdo hotu met njihov EV?
Tako da bo pustu da Tesla *USTVARI* popvraševanje po teslah in se potem štulil zraven z "me-to"?
Očitno si pogruntal kam ta vlak pelje :) Teslin entuziazem bo sforsiral nek trend na trg, ostali bodo pa nato samo ponudili svoje konkurenčne rešitve. Zakaj bi na vrat na nos delal reklamo ko pa to nek hiperaktivc že počne namesto tebe :) ? Na koncu imata oba korist od truda prvega. Pač Biološki odnos priskledništva ;)
To je sprejemljiva taktika za nek fiat, ne pa znamke ki imajo prednost v tehniki, uzitku v voznji in najboljsem ali nicemer. To so znamke, ki vodijo, ne pa sledijo. Zakaj bi sicer kdo placeval 30% premiuma za njih?
Sprejemljivo, nesprejemljivo :) If it works and it is legal? Fuck stupid questions like this. We need to survive on market.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
nekikr ::
A mi znaš razložit še zakaj se povpraševanje sploh pojavi?
V primeru Tesle je to predvsem hype - nujno rabiš tole, ker je fulJ boljše in brez tega ne moreš, čeprav ne veš zakaj točno ne. Kvalitetno povprečen avto visokega cenovnega razreda. Ima pa ful hude super špica špon pospeške, ki pridejo prav vsak dan fuljkrat. Za Apple (kot bivši biser hypanih produktov) so ljudje stali v vrsti (dobro, še vedno, ampak zdaj zaradi zaslužka) in smo se vsi strinjali, kako hypani produkti so. Ampak tam si vsaj vedel za kaj stojiš v vrsti, koliko stane in kaj lahko pričakuješ. Pa ti ni nov gadget nič dvignil produktivnosti. Tule pa stojite v vrsti, samo da ne veste koliko bo stalo, kaj boste sploh dobili in kdaj. S tem, da boste enako mobilni in za vse realne potrebe enako hitro pospeševali. Drugega pa ni. RAZEN če ti toliko pomeni eco-bio scena, potem je pa nakup legit (če malo zamižiš na eno oko sicer, ampak legit).
WarpedGone ::
We need to survive on market.
A misliš da so spustili obisk francoskega salona zaradi kriznega sestanka glede elektrifikacije, ker so ful samozavestni da bo to preživetje Walk in the park, al je bolša razlaga "ogenj v hiši"?
Od tega sestanka je zaenkrat na svetlo priše električen X3 leta 2020, to je čez 4 leta, ko bo tesla po obstoječih planih prodajal cca milijon električnih vozil na leto. Takrat bo zunaj že tudi Model Y, v šestmestni nakladi.
Ta "we need to survive on the market" je daleč od garantirane zadeve, garantirano je le da čez 10 let ne bo več tolk samostojnih nemških proizvajalcev kot jih je danes. Če bi kej stavil, bi stavil da bo VW pojedu ošvohnel BMW.
Zbogom in hvala za vse ribe
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
We need to survive on market.
A misliš da so spustili obisk francoskega salona zaradi kriznega sestanka glede elektrifikacije, ker so ful samozavestni da bo to preživetje Walk in the park, al je bolša razlaga "ogenj v hiši"?
Od tega sestanka je zaenkrat na svetlo priše električen X3 leta 2020, to je čez 4 leta, ko bo tesla po obstoječih planih prodajal cca milijon električnih vozil na leto. Takrat bo zunaj že tudi Model Y, v šestmestni nakladi.
Ta "we need to survive on the market" je daleč od garantirane zadeve, garantirano je le da čez 10 let ne bo več tolk samostojnih nemških proizvajalcev kot jih je danes. Če bi kej stavil, bi stavil da bo VW pojedu ošvohnel BMW.
Če se bo električni avto do takrat sploh prijel. Lepo je delati plane, ampak ne gre v življenju vse po statistiki in matematiki. Vprašanje je, kako bodo ljudje sprejeli električna vozila.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Nikec3 ::
Unknown_001 je izjavil:
WarpedGone je izjavil:
We need to survive on market.
A misliš da so spustili obisk francoskega salona zaradi kriznega sestanka glede elektrifikacije, ker so ful samozavestni da bo to preživetje Walk in the park, al je bolša razlaga "ogenj v hiši"?
Od tega sestanka je zaenkrat na svetlo priše električen X3 leta 2020, to je čez 4 leta, ko bo tesla po obstoječih planih prodajal cca milijon električnih vozil na leto. Takrat bo zunaj že tudi Model Y, v šestmestni nakladi.
Ta "we need to survive on the market" je daleč od garantirane zadeve, garantirano je le da čez 10 let ne bo več tolk samostojnih nemških proizvajalcev kot jih je danes. Če bi kej stavil, bi stavil da bo VW pojedu ošvohnel BMW.
Če se bo električni avto do takrat sploh prijel. Lepo je delati plane, ampak ne gre v življenju vse po statistiki in matematiki. Vprašanje je, kako bodo ljudje sprejeli električna vozila.
Ne, to sploh ni več vprašanje. EV je edina alternativa ICE avtomobilom. Prijel se bo že zaradi tega, ker bo politika zahtevala, da se prime.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
jernejl ::
WarpedGone je izjavil:
Dokler povpraševanja ni dovolj, je treba trgu ponujat grde stvore?
Tesla očitno že ve, zakaj to počne.
BMW je na drugi strani ustvaril nekonvencionalno obliko (ki je pobrala tudi kar nekaj oblikovalskih nagrad) zato, da je s tem pridobil krog novih kupcev.
J.McLane ::
Porsche to build electric car-charging network with Tesla compatibility
http://www.ibtimes.co.uk/porsche-build-...
http://www.ibtimes.co.uk/porsche-build-...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Unknown_001 ::
http://www.ibtimes.co.uk/porsche-build-...
:) da ne bo na koncu prišlo do razpleta, da VAG kupi Teslo
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Gregor P ::
... in odreši Elona muk
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Unknown_001 ::
Zdej grem lahko mirne vesti spat
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Utk ::
Sprejemljivo, nesprejemljivo :) If it works and it is legal? Fuck stupid questions like this. We need to survive on market.
Ne, mercedes in bmw ne morta preživet na trgu, če nista prva in najboljša. Pri električnih avtih, če se ne zmigata, bosta dobila status lexusa. Če še to.