Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Okapi ::
WarpedGone ::
Kakšna je razlika med slabo elektriko iz omrežja in dobro elektriko iz baterije?
Teli ti bojo znal ful dobro razložit: Tesla Model S: The finest coal-powered car money can buy
Web cartoonist Matthew Inman loves his Tesla. But like many proud EV owners and proponents, does he even realize his "Magical Space Car" runs on fossil fuels?
Lastniki takšnih mentalnih kapacitet niti pod razno niso sposobni zapopadit kaj pomeni "delež" in kaj pomeni "ločitev problema produkcije od porabe" in podobne "kompleksne koncepte". Upam pa, da bodo sposobn skapirat, da če auto laufa na energijo iz sončnih celic, premog tle vmes nima veliko zveze.
Ampak haters gonna hate tko da pričakujem da bom sedaj zvedel da je proizvodnja sončnih celic ultra svinjarija, da je proizvodnja baterij ena sama strupena greznica že itak vemo, pa seveda ne smemo pozabit da se te stvari okrog zemlje še vedno prevaža z dizl ladjami tko da je pod črto itak vse skup brezveze seveda.
ST-inteligenzza že ve.
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
Kakšna je razlika med slabo elektriko iz omrežja in dobro elektriko iz baterije?
Vprašaj kakšnega avdiofila, boš izvedel, da je razlika ogromna.
Seveda da je razlika, sploh če porabljaš cenen napajalnik ;) Baterija ne povzroča motenj, zanič elektronika za pretvorbo napetosti pa.
Magic
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Lastniki takšnih mentalnih kapacitet niti pod razno niso sposobni zapopadit kaj pomeni "delež" in kaj pomeni "ločitev problema produkcije od porabe" in podobne "kompleksne koncepte".
Po cem pa sklepas, da eni niso sposobni lociti tega? Tist kar v clanku pise, tisti del, ki si ga citiral, trenutno kar drzi. Vecina EVjev se kar lepo laufa na fosilna goriva. Posredno. Bo v prihodnosti drugace? Bomo videli. Kolk smo pa na boljsem, ce problem prestavimo iz porabnikov na proizvajalce, pa ne vemo povsem natancno. Trenutno se nam zdi, da smo na boljsem. Kaj bo pa cez 20 let, ko bo EVjev toliko vec in bo potrebe po elektriki toliko vec? Sanja se nam ne. Vsi samo nekaj predvidevajo. :)
Gregor P ::
Očitno tudi Greenpeace širi določeno propagando o zlati prihodnosti samozadosnosti z enegijo
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Nikec3 ::
Torej tukaj imamo vprašanje:
1. Je prihodnost v pametnih omrežjih
2. Je prihodnost brez omrežja.
Če izključimo ekstremne primere, meni 2. opcija nikakor ne gre skozi. Pa razumem številke o katerih se pogovarjamo, ampak nikakor mi ni jasno kako je lahko nekdo prepričan, da bo proizvodnja in shranjevanje vse energije doma bolj ekonomična od celotne energetske ekonomije obsega minus cena vzdrževanja omrežja. Pa če recimo nismo omejeni samo na gospodinjstva in navadne hiše, je takoj jasno da izolacija pri velikih porabnikih nikoli ne bo šla skozi. Velike firme si vse energije zagotovo ne bodo proizvedle same, velike stolpnice tudi ne (njihovo razmerje med prebivalci in m^2 strehe je res veliko). Takšni primeri avtomatsko pripeljejo do tega, da omrežje potrebujemo. Če potrebujemo omrežje za take primere, potem postane takoj veliko ceneje tudi za vse ostale primere.
Če gledamo trenutne trende sta fotovoltaika in veter dejansko pripomogla k temu, da danes potrebujemo več omrežja kot včasih. Potrebni so veliki prenosi do mest, kjer se energija shranjuje iz mest, kjer se proizvaja. Danes se teži k temu, da so vsa večja mesta (ali pa že kar naselja) povezana v zanke, kar spet pomeni več omrežja...
In še nazadnje, meni izolacija tudi zgodovinsko in ideološko ne gre skozi. Samooskrba z električno energijo na nivoju posameznega gospodinjstva je nekaj podobnega kot trgovska izolacija posamezne države. Se nikoli ni in se nikoli ne bo izplačala.
Pomojem je torej prihodnost: Velike farme elektrarn (sonce, veter) + velike "farme" baterij + omrežje. Enostavno ne vidim opcije kako lahko izolacija premaga ekonomijo obsega.
1. Je prihodnost v pametnih omrežjih
2. Je prihodnost brez omrežja.
Če izključimo ekstremne primere, meni 2. opcija nikakor ne gre skozi. Pa razumem številke o katerih se pogovarjamo, ampak nikakor mi ni jasno kako je lahko nekdo prepričan, da bo proizvodnja in shranjevanje vse energije doma bolj ekonomična od celotne energetske ekonomije obsega minus cena vzdrževanja omrežja. Pa če recimo nismo omejeni samo na gospodinjstva in navadne hiše, je takoj jasno da izolacija pri velikih porabnikih nikoli ne bo šla skozi. Velike firme si vse energije zagotovo ne bodo proizvedle same, velike stolpnice tudi ne (njihovo razmerje med prebivalci in m^2 strehe je res veliko). Takšni primeri avtomatsko pripeljejo do tega, da omrežje potrebujemo. Če potrebujemo omrežje za take primere, potem postane takoj veliko ceneje tudi za vse ostale primere.
Če gledamo trenutne trende sta fotovoltaika in veter dejansko pripomogla k temu, da danes potrebujemo več omrežja kot včasih. Potrebni so veliki prenosi do mest, kjer se energija shranjuje iz mest, kjer se proizvaja. Danes se teži k temu, da so vsa večja mesta (ali pa že kar naselja) povezana v zanke, kar spet pomeni več omrežja...
In še nazadnje, meni izolacija tudi zgodovinsko in ideološko ne gre skozi. Samooskrba z električno energijo na nivoju posameznega gospodinjstva je nekaj podobnega kot trgovska izolacija posamezne države. Se nikoli ni in se nikoli ne bo izplačala.
Pomojem je torej prihodnost: Velike farme elektrarn (sonce, veter) + velike "farme" baterij + omrežje. Enostavno ne vidim opcije kako lahko izolacija premaga ekonomijo obsega.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Nikec3 ::
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
nekikr ::
To je študija. Realen avtomobil, če bo, bo najbrž izgledal kot en Polo z malo drugačnimi lučmi.
fpbs ::
LG Electronics completes EV parts plant in China:
http://www.koreaherald.com/view.php?ud=...
http://www.koreaherald.com/view.php?ud=...
J.McLane ::
Ko smo že pri solarnih celicah in avtomobilih, Toyota Prius plug-in pride v EU s solarno streho, glede na PR naj bi doprinesla ca. 1000 km na letni ravni.
http://blog.toyota.co.uk/european-unvei...
http://blog.toyota.co.uk/european-unvei...
nekikr ::
Wow, takoj grem enega rezervirat. Skoraj 3km na dan v idelanih PR pogojih, to je tisto, kar smo čakali :)
M-XXXX ::
Do sedaj je bilo pametno imeti nadstresek ali garažo, zdaj pa bo avto zunaj sam da dobis za 0.001€ elektrike na dan :D
Gregor P ::
To je perfekten marketing, narediš potrebo tam kjer je ni.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
glede na PR naj bi doprinesla ca. 1000 km na letni ravni.
Dokler ne upoštevaš povečane teže zaradi tega, ki na letni ravni odnese koliko km?
Ja, čisti MakeFeelGood PR ampak kaj so pa lite felge druzga?
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
glede na PR naj bi doprinesla ca. 1000 km na letni ravni.
Dokler ne upoštevaš povečane teže zaradi tega, ki na letni ravni odnese koliko km?
Ja, čisti MakeFeelGood PR ampak kaj so pa lite felge druzga?
Lite felge so stvar šminke.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Malajlo ::
no, ni ravno samo šminka. Lita platišča so lažja od jeklenih. Na avtu imamo pa radi majhno nevzmeteno težo.
SambaShare ::
WarpedGone ::
Delni OT ... nadaljevanje zgodbe o lastni proizvodnji energije: Save on Tesla Powerwall home batteries by joining a 'virtual power plant'
An estimated 400,000 homes in The Netherlands already have solar panels installed. Eneco is offering those homes discounted Tesla Powerwalls -- €4,500 euro installed, instead of €7,000 -- in an effort to build a "virtual power plant" of 400 networked batteries.
To be eligible for CrowdNett, homes must have solar panels installed already, a smart meter in place, a "decent internet connection," and enough space to mount a Tesla Powerwall. Oh, and they must reside in the Netherlands, though Eneco has plans to bring the service to all of Europe in the future.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
Boljše in ceneje je pridobljeno energijo oddajat v omrežje, in jo potem koristiti iz omrežja. Powerwal je primeren tam, kjer ni dosegljivo omrežje, kot naprimer planinske koče.
vostok_1 ::
To mi je krneki tud meni.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
lufthammer ::
Na vremensko žalosten dan, kot je današnji, si v Ljubljani s paneli na strehi niti kave ne moreš skuhat (mal karikirano)....niti vetra ni nič. In takih dni je precej. Ste že pozabili kakšen je bil junij?
Neodvisen in brez omrežja? Malo morgen.
Neodvisen in brez omrežja? Malo morgen.
WarpedGone ::
si v Ljubljani s paneli na strehi niti kave ne moreš skuhat
To ne pove ničesar. Podatek, ki ima nekaj informacije je število W, ki trenutno pridejo iz m2 celic. 0, 10, 50 ali 100?
In takih dni je precej
To ne pove ničesar. Podatek, ki nekaj pove je, pričakovano št. generiranih kWh za m2 celic v nekem časovnem razdobju, recimo za posamezen teden leta ali če bo lažje, za posamezen mesec leta.
Strašenje z "ne moreš niti", "je precej" je čisti navaden Fear, Uncertainty, Doubt.
Bodi boljši kot le še en beden FUDster in postrezi s konkretnimi številkami.
Zbogom in hvala za vse ribe
VaeVictis ::
Trenutno vreme in donos sončnih elektrarn v Sloveniji
Sončno sevanje in obsevanje
Sončna elektrarna LPVO na UL FE, Ljubljana
Sončno sevanje in obsevanje
Sončna elektrarna LPVO na UL FE, Ljubljana
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VaeVictis ()
vostok_1 ::
Mislim da pri PV deluje zdrava kmečka pamet še najboljše. Če se ti zdi, da je nekam preveč in predolgo oblačno, pol nimaš kaj počet z PV.
Tega si recimo prebivalec južne evrope in bližnjega vzhoda ne zamišlja, ker tam že praktično preklinjaš sonce.
Tega si recimo prebivalec južne evrope in bližnjega vzhoda ne zamišlja, ker tam že praktično preklinjaš sonce.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
fpbs ::
Mercedes Reveals All-Electric Generation EQ Concept, With 500km Of Range & 400HP:
http://www.carscoops.com/2016/09/merced...
http://www.carscoops.com/2016/09/merced...
Gregor P ::
Je to zaton Tesle
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Kaj to jaz vidim? Brezžično polnjenje!
Kje ste ST-inteligenzza? Izgube!!!!111enaenaena
Kje ste ST-inteligenzza? Izgube!!!!111enaenaena
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Beli_Zajcek ()
fpbs ::
Warpi, poleg brezžičnega tudi CCS do 300kW, 5 minut polnenja za 100km. Kje je še prednost Elona?
WarpedGone ::
5 let, 150GWh, avto v moji garaži, in še bi lahko našteval.
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
WarpedGone je izjavil:
Kaj to jaz vidim? Brezžično polnjenje!
Kje ste ST-inteligenzza? Izgube!!!!111enaenaena
Ah pameten kot vedno, brezžično polnjenje je za tiste ki jih BK za ekonomičnost. Če boš dal v Sloveniji črpalko, na kateri ti bo prišel nekdo pipco not vtaknit in ti bo računal 20% dražji bencin, jo boš hitro zaprl. V tujini pa obratuje. Nišna zadeva, ne pa prava stvar, tako kot EV-ji.
Magic
vostok_1 ::
Mercedes Reveals All-Electric Generation EQ Concept, With 500km Of Range & 400HP:
http://www.carscoops.com/2016/09/merced...
Hahaha. Se vidi da tud mercedes nima pojma kaj sploh počne.
Ponuja koncept avta, ki je poleg vsega grd ko smrt, s performansami komaj kaj boljše kot tesla izpred 4 let.
Mislim...žalostno je, da na takih firmah so zaposleni taki faili od dizajnerjev/šefov, da še niti nekaj ne bruhajočega ne morejo skp spravit. Je že tak fail, da sumim na namernost.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
BigWhale ::
Meni se sploh ne zdi grd. Mogoce zato, ker mi je prakticno vseeno kako izgleda avto. Kar se pa performans tice pa nevem. Ne dozivljam erekcij nad neverjetnimi pospeski. Pomemben mi je predvsem range. Ta pogoj bo (vsaj zame) izpolnjen, ko se bom lahko brez skrbi pripeljal iz Mb v Lj in nazaj. Pa da bom lahko se kam skocil v Lj.
Trenutno se trendi pomikajo v pravo smer. :)
Trenutno se trendi pomikajo v pravo smer. :)
pegasus ::
na takih firmah so zaposleni taki faili od dizajnerjev/šefovDelal sem z ljudmi, ki so delali na mercedezu v razvoju in so od tam pobegnili. Brihtni pobje, ampak kar jih je ubilo, je bil proces. Torej bi krivdo bolj kot na zaposlene zvalil na organizacijo podjetja in vodilne kadre.
fpbs ::
Hahaha. Se vidi da tud mercedes nima pojma kaj sploh počne.
Ponuja koncept avta, ki je poleg vsega grd ko smrt, s performansami komaj kaj boljše kot tesla izpred 4 let.
To, ali je grd, ali lep je stvar okusa posameznika. Meni se ne zdi grd. Prepričan sem, da bo našel precej navdušencev.
M-XXXX ::
Glede na to, da je tako ali tako to še koncept, bo do končnega izdelka tako ali tako še bolj "normalen" postal (in glede na to, da ima Mercedes zadnje čase všečne dizajne, sem prepričan, da tudi tega ne bodo zajebali.)
WarpedGone ::
Točno enaka trditev je držala za čas rojevanja i3.
Redki so upali verjet da bo na koncu ven padel takšen turd kot je.
Pod črto, stvar je vsaj še 4 leta daleč, tko da škoda zgublat besede al je al ni grd.
Kje bodo dobili baterije za 100k kosov letno?
Redki so upali verjet da bo na koncu ven padel takšen turd kot je.
Pod črto, stvar je vsaj še 4 leta daleč, tko da škoda zgublat besede al je al ni grd.
Kje bodo dobili baterije za 100k kosov letno?
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
Na trgu, ki povečuje proizvodnjo glede na naročila in pričakovanja. Če bo milijon ljudi naročilo avtomobil v predprodaji, bo že nekdo (stavil bi na LG) naredil primerno tovarno v dobrem letu in pol, to pa res ni taka znanost.
vostok_1 ::
na takih firmah so zaposleni taki faili od dizajnerjev/šefovDelal sem z ljudmi, ki so delali na mercedezu v razvoju in so od tam pobegnili. Brihtni pobje, ampak kar jih je ubilo, je bil proces. Torej bi krivdo bolj kot na zaposlene zvalil na organizacijo podjetja in vodilne kadre.
Saj, pravzaprav to sem imel v mislih. Posamezniki so zagotovo brihtni, ampak vodstvo/sistem je vrjetno totalen killjoy.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
Gregor P ::
... upam, da ne bo sedaj mercedes moral biti ta, ki bo na koncu izdelal EV za množice
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Invictus ::
Mercedes je naredil EV samo zaradi tega, ker je Tesla dobil čisto preveč pozornosti...
Kar je po eni strani čisto kul...
Kar je po eni strani čisto kul...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Točno enaka trditev je držala za čas rojevanja i3.
Redki so upali verjet da bo na koncu ven padel takšen turd kot je.
Ta "turd"? se je po prodaji v Evropi avgusta povzpel na prvo mesto:
https://cleantechnica.com/2016/10/02/bm...
Unknown_001 ::
R ZOE je roko na srce od vseh trenutno najlepši. Če izvzamem passata.
Mja no... tesla tud nekam ceneno navzven deluje glede na to kako draga je. V bistvu navadna ljudska mazda 6 lepš zgleda.
WarpedGone je izjavil:
Točno enaka trditev je držala za čas rojevanja i3.
Redki so upali verjet da bo na koncu ven padel takšen turd kot je.
Mja no... tesla tud nekam ceneno navzven deluje glede na to kako draga je. V bistvu navadna ljudska mazda 6 lepš zgleda.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
DarkSite ::
fpbs ::
Tesla (TSLA) delivers a record-breaking 24,500 vehicles during the last quarter, and 5,500 more in transit
"Majke mi .. sem bral o tej novici že čez vikend, pa sem si mislil, kdaj jo bo pripopal" DarkSite na slotech.
DarkSite ::
Tesla (TSLA) delivers a record-breaking 24,500 vehicles during the last quarter, and 5,500 more in transit
"Majke mi .. sem bral o tej novici že čez vikend, pa sem si mislil, kdaj jo bo pripopal" DarkSite na slotech.
Majkemi, da nisi, ker je novica stara samo 2h. Tvoje so ponavadi par dni.