Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
Vsakomur svoje. Pozanimajte se, kdo je bil primarni kupec Priusov v ameriki (podvprašanje: kdo je Lexus).
Tesla ne objavlja dobav po mesecih, niti mesečna dobave niso konstantna reč. Plačaš pijačo če bo dobav več kot 25k?
Js jo, če jih bo manj. Kjerkoli v LJ.
@W1:
Tesla je v juliju in avgustu dobavila cca 10.500 vozil. V septembru jih bo torej 15.000?
Tesla ne objavlja dobav po mesecih, niti mesečna dobave niso konstantna reč. Plačaš pijačo če bo dobav več kot 25k?
Js jo, če jih bo manj. Kjerkoli v LJ.
Zbogom in hvala za vse ribe
RedDrake ::
Hja, no "prodala" je 10.500 vozil. A dobava šteje tudi nekaj kar je bilo prodano prej?
(Po pravici nimam pojma, ker razen tiste tabelice na insideevs nisem gledal ničesar drugega).
(Po pravici nimam pojma, ker razen tiste tabelice na insideevs nisem gledal ničesar drugega).
WarpedGone ::
InsideEVs ima pod tabelco s ciframi pripombo:
Pri Tesli je prodaja == dobava. Naročilo avtomobila še ni prodaja, šele ko končni kupec podpiše papirje i.e. avto prevzame se ta šteje kot prodan. Če se iz katerega koli razloga premisli in ne podpiše, ni prodaje, neglede na predhodno vplačilo, če je avto že na ladji na poti do njegovega naslova, avto še ni prodan.
Tle je tudi večja razlika v primerjavi z večino ostalih proizvajalcev, kjer se kot prodaja šteje dostava vozila v avtosalon (k 'pooblaščenem prodajalcu'), kjer nato čaka končnega kupca.
Konkretno v tej zgodi je važnih par faktov:
- tesla proda vse kar izdela
- vsi izdelani avti so naročeni vnaprej (razen testnih vozil)
- torej se lahko za osnovo dobav vzame produkcija
- produkcija je konec Q2 bila nekaj čez 2k vozil tedensko, plan za konec Q3 je 2,2k vozil tedensko
- Q3 šteje 13 tednov produkcije
- na začetku Q3 je bilo ~5k vozil na poti h končnim kupcem, ki se niso všteli v prodajo v Q2 ampak se bodo v prodajo v Q3
- ob koncu Q3 bo nekaj vozil na poti h končnim kupcem in bo 'prepoznih' da bi šli v cifro za Q3, bodo šli v Q4
Enostaven račun, ki predvideva konstantno proizvodnjo 2k na teden in dostavo vseh izdelanih vozil izvrže 2k * 13 = 26k vozil za Q3.
Ampak proizvodnja še raste. Če raste linearno vsak teden proti napovedanim 2,2k bo to okrog 27.400 izdelanih vozil.
Ob koncu Q2 je bilo 5k vozil še na poti, ta so bila dostavljena (prodana) v Q3. Recimo da bo ta delež sorazmeren s proizvodnjo v Q3, torej okrog 7k vozil.
Prideš na oceno 5k + 27.4k - 7k = 25.4k prodanih vozil v Q3. Točna cifra bo odvisna od dejanske dinamike povečevanja proizvodnje, še bol pa od zapletov pri dostavi vozil končnim kupcem. Od cifre se odšteje še nekaj sto vozil, ki gredo v posamezna predstavništva kot demo-vozila.
Skoraj polovico Q2 je proizvodnja trokirala zaradi porodnih proizvodnih težav z X, sedaj so poročila da stvari v fabriki "letijo".
*Estimated Tesla Sales Numbers NA-X - Reconciled on Quarterly Totals
A dobava šteje tudi nekaj kar je bilo prodano prej?
Pri Tesli je prodaja == dobava. Naročilo avtomobila še ni prodaja, šele ko končni kupec podpiše papirje i.e. avto prevzame se ta šteje kot prodan. Če se iz katerega koli razloga premisli in ne podpiše, ni prodaje, neglede na predhodno vplačilo, če je avto že na ladji na poti do njegovega naslova, avto še ni prodan.
Tle je tudi večja razlika v primerjavi z večino ostalih proizvajalcev, kjer se kot prodaja šteje dostava vozila v avtosalon (k 'pooblaščenem prodajalcu'), kjer nato čaka končnega kupca.
Konkretno v tej zgodi je važnih par faktov:
- tesla proda vse kar izdela
- vsi izdelani avti so naročeni vnaprej (razen testnih vozil)
- torej se lahko za osnovo dobav vzame produkcija
- produkcija je konec Q2 bila nekaj čez 2k vozil tedensko, plan za konec Q3 je 2,2k vozil tedensko
- Q3 šteje 13 tednov produkcije
- na začetku Q3 je bilo ~5k vozil na poti h končnim kupcem, ki se niso všteli v prodajo v Q2 ampak se bodo v prodajo v Q3
- ob koncu Q3 bo nekaj vozil na poti h končnim kupcem in bo 'prepoznih' da bi šli v cifro za Q3, bodo šli v Q4
Enostaven račun, ki predvideva konstantno proizvodnjo 2k na teden in dostavo vseh izdelanih vozil izvrže 2k * 13 = 26k vozil za Q3.
Ampak proizvodnja še raste. Če raste linearno vsak teden proti napovedanim 2,2k bo to okrog 27.400 izdelanih vozil.
Ob koncu Q2 je bilo 5k vozil še na poti, ta so bila dostavljena (prodana) v Q3. Recimo da bo ta delež sorazmeren s proizvodnjo v Q3, torej okrog 7k vozil.
Prideš na oceno 5k + 27.4k - 7k = 25.4k prodanih vozil v Q3. Točna cifra bo odvisna od dejanske dinamike povečevanja proizvodnje, še bol pa od zapletov pri dostavi vozil končnim kupcem. Od cifre se odšteje še nekaj sto vozil, ki gredo v posamezna predstavništva kot demo-vozila.
Skoraj polovico Q2 je proizvodnja trokirala zaradi porodnih proizvodnih težav z X, sedaj so poročila da stvari v fabriki "letijo".
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
telexdell ::
A bodo hitrejši hekerji v odkrivanju lukenj ali programerji v krpanju, to je sedaj vprašanje
PS- kaj pa tiste luknje katere odkrijejo hekerji in jih namesto v javnost prodajo ISIS?
PS- kaj pa tiste luknje katere odkrijejo hekerji in jih namesto v javnost prodajo ISIS?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Utk ::
Ta luknja je bila hitreje odpravljena kot je uspelo računalniškim novicam napisat novico o tem.
telexdell ::
Ta luknja je bila hitreje odpravljena kot je uspelo računalniškim novicam napisat novico o tem.
Ne glede na hitrost poročanja Računalniških novic in krpanja lukenj obstaja dejstvo:
-mogoče je daljinsko prevzeti nadzor nad avtomobilom
-obstajajo varnostna tveganja
Kako pa bo šele z luknjami potem, ko bo z inflacijo proizvajalcev in modelov prišlo do cenovnih vonj med njimi?
PS- kot še ne poznamo najboljšega roparja, ker ga pač (še) niso ujeli, tako ne poznamo vseh varnostnih lukenj v Tesli, ker jih hekerji pač (še) niso objavili. Če pa ni ujeto/objavljeno pa še ne pomeni, da ne obstaja.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Utk ::
Kolk je meni znano so do zdaj še zmeraj "hekarji" morali fizično prit v avto, in potem so ga lahko na daljavo upravljali. Teh zoprnih kitajcev se mi niti ne da gledat, ampak verjetno niso niti oni nič drugačnega našli. Če si fizično v avtu, boš pa zmeraj lahko naredu sranje. Kako boš fizično prišel v 10,000 avtov je pa že drug problem.
In ja, luknje so in bojo, nič novega, glavno da se hitro popravljajo.
In ja, luknje so in bojo, nič novega, glavno da se hitro popravljajo.
WarpedGone ::
mogoče je daljinsko prevzeti nadzor nad avtomobilom
Ne, ni mogoče (sedanjik).
-obstajajo varnostna tveganja
Ne obdstajajo, ampak so obstajala, obstajajo, in bodo obstajala.
Zbogom in hvala za vse ribe
stjan ::
Ali niso ti avtomobili povezani v internet?
preko neta pa še ni nihče nikamor vdrl, ali ne?
preko neta pa še ni nihče nikamor vdrl, ali ne?
WarpedGone ::
Vsi avtomobili so na cesti.
Na cesti še nihče ni v avto vdrl.
Na cesti še nihče ni v avto vdrl.
Zbogom in hvala za vse ribe
telexdell ::
Kolk je meni znano so do zdaj še zmeraj "hekarji" morali fizično prit v avto, in potem so ga lahko na daljavo upravljali. Teh zoprnih kitajcev se mi niti ne da gledat, ampak verjetno niso niti oni nič drugačnega našli. Če si fizično v avtu, boš pa zmeraj lahko naredu sranje. Kako boš fizično prišel v 10,000 avtov je pa že drug problem.
In ja, luknje so in bojo, nič novega, glavno da se hitro popravljajo.
Če ne bi bil tako zaverovan vase bi kliknil na povezavo in si prebral članek. V njem lepo piše, da so prevzeli nadtor na daljavo. Vrata so lahko odpirali kar med vožnjo. Na zavore pa so vplivali z razdalje nekaj kilometrov!!!!
PS- zmaga pa tista Warpijeva- sedaj ni možen daljinski nadzor= če on nekja ne ve to ne obstaja :):):)
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
WarpedGone ::
Zmaga tvoja, da sicer ne veš kje in kako, veš pa da ja.
There are aliens!
Edini znani možen način kako, je bil znan 10 dni.
In ni več možen.
Ampak ti VEŠ da so še drugi?
There are aliens!
Edini znani možen način kako, je bil znan 10 dni.
In ni več možen.
Ampak ti VEŠ da so še drugi?
Zbogom in hvala za vse ribe
telexdell ::
WarpedGone je izjavil:
Zmaga tvoja, da sicer ne veš kje in kako, veš pa da ja.
There are aliens!
Edini znani možen način kako, je bil znan 10 dni.
In ni več možen.
Ampak ti VEŠ da so še drugi?
Jaz VEM, da je še vsaj eden. Pomisli malo
Pa saj ni pomembno kaj vem jaz. Velika verjetnost je, če so hekerji vdrli enkrat, bodo zagotovo še večkrat.
PS- je bil še pred kratkim problem odkleniti Ifon, ko je to želel FBI. Sedaj pa ga serijsko odklepajo z opremo za 100$.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
WarpedGone ::
V čem točno se situacija razlikuje od tiste kjer veš da takšne zadeve ni več?
V ničemer - oboje je trditev potegnjena iz riti brez uporabne vrednosti. Varnostni problem postane problem šele, ko postane znan.
Dokler so luknje vsem neznane je stanje točno enako stanju v katerem lukenj ni.
V ničemer - oboje je trditev potegnjena iz riti brez uporabne vrednosti. Varnostni problem postane problem šele, ko postane znan.
Dokler so luknje vsem neznane je stanje točno enako stanju v katerem lukenj ni.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Točno enako kot ti veš da niso.
Dokler se problem ne pokaže, je točno enako kot da ga ni.
Dodaš Occama in prostora za FUD ni več.
Razen če maš drugačno agendo seveda, pol occam ni pravo orodje.
Dokler se problem ne pokaže, je točno enako kot da ga ni.
Dodaš Occama in prostora za FUD ni več.
Razen če maš drugačno agendo seveda, pol occam ni pravo orodje.
Zbogom in hvala za vse ribe
telexdell ::
WarpedGone je izjavil:
Točno enako kot ti veš da niso.
Dokler se problem ne pokaže, je točno enako kot da ga ni.
Dodaš Occama in prostora za FUD ni več.
Razen če maš drugačno agendo seveda, pol occam ni pravo orodje.
Nadzor nad zavorami z razdalje nekaj km pa se problem ni pokazal? In dokler bodo Tesle povezane z brezžično povezavo bo ta problem ostajal.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
WarpedGone ::
katere črke v besedi PATCHED ne razumeš?
danes tega problema ni ker je stvar že urejena v vseh teslah na cesti.
danes tega problema ni ker je stvar že urejena v vseh teslah na cesti.
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
Hipotetično: v desetih dneh onesposobiš zavore nekaj tisoč ljudem in gledaš kako se zabijajo. Potem pride popravek in vse je ok? PATCHED pa to?
Gregor P ::
Jp PATCH-ed pa to ... hail the PATCH!
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Magic1 ::
Ali se W1 spet duva s Teslninimi proizvodnjimi zmogljivostmi? Manj kot tri mesece nazaj je sveto prepričeval o rekordni letni proizvodnji. In je hitro šlo vse v bulo v vsakem mesecu. Zdaj je spet prepričan?!? Kolikokrat lahko popolnoma slepo padeš na Teslin PR????
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Edini znani možen način kako, je bil znan 10 dni.
In ni več možen.
Problem je v tem, da ne gre za software, ki bi ob crkotu prikazal annoying popup, user bi zaklel in ponovno startal program ampak gre za avto v katerem so ljudje. Avto, ki se vozi po cesti na katerih je se vec ljudi. Deset dni je OGROMNO!
Eni amaterji, ki pisejo operacijske sisteme v prostem casu, velik manj nevarne buge popravijo v nekaj urah.
WarpedGone je izjavil:
Ampak ti VEŠ da so še drugi?
Pri tako kompleksnem sistemu kot je Tesla, sem preprican, da so. Kako hitro, kako in kdaj jih bo pa kdo nasel in kaj bo s to informacijo naredil, je pa drugo vprasanje.
WarpedGone je izjavil:
Točno enako kot ti veš da niso.
Dokler se problem ne pokaže, je točno enako kot da ga ni.
Dodaš Occama in prostora za FUD ni več.
Khm, a ti se nikoli nisi slisal za izraz 0-day?
Tole kar nakladas zadnjih nekaj par postov je ST-inteligenzza par excellence. Delas se, kot da Tesli ni treba skrbeti za varnost in da so oni edini, ki so varni pred vsem.
Nekdo je bil deset dni sposoben prevzeti kontrolo nad katerokoli Teslo Model S in to z oddaljene lokacije, ti pa nabijas, da to sploh ni nic tacga in so stvar ze popravil. Hkrati se pa pretvarjas, da ni vec problemov. Ni vec tega problema. V tem trenutku. Noben, pri zdravi pameti, pa ne more trditi, da teh problemov ne bo vec.
Ko gre za varnost v ITju ni vprasanje ce bo nek sistem sploh compromised. Vprasanje je samo kdaj bo. In po tem, ko odpravijo napako je vprasanje spet isto. Kdaj bo spet nastal problem.
hojnikb ::
zgleda zna bit ob teh ful pametnih avtih slej ko prej porast povprasevanja po golf II ;)
#brezpodpisa
WarpedGone ::
BigWhale:
Prosim za
a) citat
b) opravičilo
Vem da ne bom dobil ne prvega ne drugega, ampak še več dreka v obraz.
ti pa nabijas, da to sploh ni nic tacga
Prosim za
a) citat
b) opravičilo
Vem da ne bom dobil ne prvega ne drugega, ampak še več dreka v obraz.
Zbogom in hvala za vse ribe
RedDrake ::
zgleda zna bit ob teh ful pametnih avtih slej ko prej porast povprasevanja po golf II ;)
Živ si ne bom lastil avta, ki bo 24/7 povezan v net, če pa drugega ne bo mu bom oblekel antene v folijo - če bo sploh deloval brez povezave, drugače pa se z biciklom tudi daleč pride (b.p. kakih 100km naredim, več pa za po SLO ne potrebujem).
Magic1 ::
Dej nehi bit butthurt W1, če bi se kdo moral opravičevat, si to ti, ker tako intenzivno trollaš Teslin PR. Vsaj malo kritičnosti pri branju njihovih reklamnih poročil bi lahko zmogel. Za Teslo je vsaka stvar, ki jo dajo od sebe, reklama (podobno Apple). Za reklame pa vemo, koliko imajo veze z realnostjo.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
BigWhale:
ti pa nabijas, da to sploh ni nic tacga
Prosim za
a) citat
b) opravičilo
Vem da ne bom dobil ne prvega ne drugega, ampak še več dreka v obraz.
Kolk citatov bi pa rad?
WarpedGone je izjavil:
Kritiziraj konkretne akcije - je 10 dnevni odzivni čas za popravek in nagrada najditeljem težave pravilna ali napačna akcija?
Bo serijski drekač nalimal sem notr končno sodbo sodišča, ki bo tožečo stranko zbrcalo skozi okno? Stavim obe jajci, da ne. On je svoje že dosegu - vrgu je pest dreka.
ST inteligenzza mu pa ploska.
Poleg vseh tistih o ST-inteligenzzi? In jamranja o FUD-u? Zmerjanju vseh ostalih v tej debati?
Saj vem, zdaj se bos na semantiko obesil in rekel 'hocem tocen citat tistega kar si ti napisal' :)
Ce je to res, da je trajalo 10 dni za to, da so odpravili bug ... Potem je 10 dnevni odzivni cas za bug taksne narave KATASTROFA. Katastrofa biblijskih razseznosti. Na cesti so pustili mnozico avtomobilov pri tem pa so vedeli, da obstaja moznost, da nekdo eno Teslo zapelje v gruco otrok. Recimo. Lej, k se v Linux Kernelu najde kak bug, k v neki nocni mori in pod tocno dolocenimi pogoji omogoca remote root access, stvar popravijo v nekaj urah. Bojda eni amaterji, k se OSa ne znajo skupi spacat.
Ti pa sprasujes ljudi: 'je 10 dnevni odzivni čas za popravek in nagrada najditeljem težave pravilna ali napačna akcija' :)))
Ce ne bi bil fanboy bi zdaj lepo reku 'zajebal so kot so dolgi in siroki, to da so rabil 10 dni je crap in nagrada je pa PR stunt.'. Ti pa zahtevas opravicilo. Must be ST-inteligenzza.
jype ::
Za koliko se rok za odpravo napake podaljša, ko tako napako odkrijejo ljudje, ki je ne sporočijo avtorju programja?
(IMO je tovarna Tesla tukaj sicer pozitivna izjema - večino vozil danes je mogoče v znatni meri na nevarne načine manipulirati že dolgo časa, pa tega nihče ne namerava popraviti.)
(IMO je tovarna Tesla tukaj sicer pozitivna izjema - večino vozil danes je mogoče v znatni meri na nevarne načine manipulirati že dolgo časa, pa tega nihče ne namerava popraviti.)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
vostok_1 ::
Niti ne. Veliko se jih še ne da....vsaj v remote načinu. Vse drugo zahteva dostop do control unita
Govorimo o digitalnih hackih in ne analognih, kot je npr luknjanje pnevmatik z nožem
Govorimo o digitalnih hackih in ne analognih, kot je npr luknjanje pnevmatik z nožem
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
lufthammer ::
Za koliko se rok za odpravo napake podaljša, ko tako napako odkrijejo ljudje, ki je ne sporočijo avtorju programja?
Še boljše vprašanje:
Za koliko se rok za odpravo napake podaljša, če ti je namerno nihče ne sporoči, avtomobili se pa "čudno" obnašajo? (npr.: zaletavajo, nenadoma zavirajo, se jim havbe odpirajo - mogoče celo spredaj????)
Uf, kako globoka je vera nekaterih.
WarpedGone ::
Lej, k se v Linux Kernelu najde kak bug, k v neki nocni mori in pod tocno dolocenimi pogoji omogoca remote root access, stvar popravijo v nekaj urah.
Uh, tipo men očita fanboyevstvo, napihovanje PR in podobno, hrati ti pa spusti takolo.
V nekaj urah je napaka popravljena v vseh kompjuterjih na svetu kjer problematična koda laufa?
To trdiš z resnim obrazom?
V tem primeru je v 10ih dneh bila napaka odpravljena v vseh vozilih.
Sej, v principu je to dolg čas. Ampak kolk je to res dolg čas v praksi, lahko dokažeš tako, da pokažeš na koga druga, kateremu je uspelo problem v vseh primerih na cesti odpravit hitreje.
Oz. kaj sploh točno predlagate? Ukinitev povezave? Boljši pregled kode? Več testiranja? Whatever, sam da tesla končno crkne?
Hate away, you are obsolete.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Kolk vas skrbi varnost, kolk ste pa samo besni zarad teslineg uspeha, je jasno izraženo z vašim glasnim zgražanjem in javnim pozivanjem po kaznovanju, prepovedi oz. vsem hudem, kar bi se moralo zgoditi Jeepu ker: Hackers disable brakes on Jeep from miles away
Info: teh 471k ranljivih vozil se še vedno vozi po cestah, brez popravka. Kje je vaše zgražanje in skrb za varnost ljudi?
Miller and Valasek estimate as many as 471,000 vehicles, including Jeeps using Fiat-Chrysler's Uconnect system, could be vulnerable.
Info: teh 471k ranljivih vozil se še vedno vozi po cestah, brez popravka. Kje je vaše zgražanje in skrb za varnost ljudi?
Zbogom in hvala za vse ribe
jernejl ::
Info: teh 471k ranljivih vozil se še vedno vozi po cestah, brez popravka. Kje je vaše zgražanje in skrb za varnost ljudi?
Tukaj
BigWhale ::
WarpedOne derailing like a pro. :)
Kje sem to trdil? a) citat, b) opravicilo. No, dejmo.
A cem nadaljevat v tvojem stilu? Linux serverjev se v 10ih dneh vec update-a, kot je Tesla nardila vseh avtomobilov. :>
Ta cas je dolg tocno deset dni. Deset dni mas casa, da zabijes Teslo v dvonadstropni avtobus k je peljal drustvo nosecnic z dvojcki na ekskurzijo v Feldbach.
Vec testiranja? Vsekakor. Boljsi pregled kode? Tudi. Se najbolj fajn bi pa blo to, da Tesla neha delati s temi recmi tako kot delajo vsi ostali 'taveliki' (ceprav je treba priznati, da je Tesla tukaj precej na boljsem), prevec brezbrizno. Tako kar se tice varnosti, kot tudi kar se tice UI/UX zadev in bit dickhead pri prodaji 'dodatnih paketov', za slednje vem, da je mission impossible, to primarno dela dnar, ampak hej, ce ze sprasujes.
Ukinitev povezave s tovarno? A jo v resnici rabi? Povezavo, ki dela 24/7? Po mojem ne. Kontrolo kljucnih delov avtomobila lahko locis in jih das na poseben 'bus'. Do tistega nima nihce dostopa, ce se fizicno ne priklopi na avto. Parametre voznje lahko lahko filas v nek modul, ki je na eni strani write only, na drugi pa read only. Taka zadeva ne rabi govoriti TCP/IP za te reci. Infotainment lahko dostopa do parametrov voznje preko omenjenega modula. Remote upgrade avtomobilov? Pod dolocenimi pogoji je tudi to mogoce.
Kako spreminjati parametre voznje in podobne reci? V skrajnem primeru: gumbi in stikala, do katerih se ne da preko infotainmenta in kakrsnekoli remote povezave. Zdej pa v jok, ker 17" LCD ne bi vec delal. Bi se pa nasel se kak drug nacin, pri katerem bi ohranil delujoc LCD zaslon.
Plus tega, nevem kje ti vidis kak hate? Nekateri samo opozarjamo na resne pomankljivosti Tesle. Zakaj samo Tesle? Saj tole je tema o Tesli, a ni? Taksno si jo naredil. :)
WarpedGone je izjavil:
Lej, k se v Linux Kernelu najde kak bug, k v neki nocni mori in pod tocno dolocenimi pogoji omogoca remote root access, stvar popravijo v nekaj urah.
Uh, tipo men očita fanboyevstvo, napihovanje PR in podobno, hrati ti pa spusti takolo.
V nekaj urah je napaka popravljena v vseh kompjuterjih na svetu kjer problematična koda laufa?
To trdiš z resnim obrazom?
Kje sem to trdil? a) citat, b) opravicilo. No, dejmo.
WarpedGone je izjavil:
V tem primeru je v 10ih dneh bila napaka odpravljena v vseh vozilih.
A cem nadaljevat v tvojem stilu? Linux serverjev se v 10ih dneh vec update-a, kot je Tesla nardila vseh avtomobilov. :>
WarpedGone je izjavil:
Sej, v principu je to dolg čas. Ampak kolk je to res dolg čas v praksi, lahko dokažeš tako, da pokažeš na koga druga, kateremu je uspelo problem v vseh primerih na cesti odpravit hitreje.
Ta cas je dolg tocno deset dni. Deset dni mas casa, da zabijes Teslo v dvonadstropni avtobus k je peljal drustvo nosecnic z dvojcki na ekskurzijo v Feldbach.
WarpedGone je izjavil:
Oz. kaj sploh točno predlagate? Ukinitev povezave? Boljši pregled kode? Več testiranja? Whatever, sam da tesla končno crkne?
Vec testiranja? Vsekakor. Boljsi pregled kode? Tudi. Se najbolj fajn bi pa blo to, da Tesla neha delati s temi recmi tako kot delajo vsi ostali 'taveliki' (ceprav je treba priznati, da je Tesla tukaj precej na boljsem), prevec brezbrizno. Tako kar se tice varnosti, kot tudi kar se tice UI/UX zadev in bit dickhead pri prodaji 'dodatnih paketov', za slednje vem, da je mission impossible, to primarno dela dnar, ampak hej, ce ze sprasujes.
Ukinitev povezave s tovarno? A jo v resnici rabi? Povezavo, ki dela 24/7? Po mojem ne. Kontrolo kljucnih delov avtomobila lahko locis in jih das na poseben 'bus'. Do tistega nima nihce dostopa, ce se fizicno ne priklopi na avto. Parametre voznje lahko lahko filas v nek modul, ki je na eni strani write only, na drugi pa read only. Taka zadeva ne rabi govoriti TCP/IP za te reci. Infotainment lahko dostopa do parametrov voznje preko omenjenega modula. Remote upgrade avtomobilov? Pod dolocenimi pogoji je tudi to mogoce.
Kako spreminjati parametre voznje in podobne reci? V skrajnem primeru: gumbi in stikala, do katerih se ne da preko infotainmenta in kakrsnekoli remote povezave. Zdej pa v jok, ker 17" LCD ne bi vec delal. Bi se pa nasel se kak drug nacin, pri katerem bi ohranil delujoc LCD zaslon.
Plus tega, nevem kje ti vidis kak hate? Nekateri samo opozarjamo na resne pomankljivosti Tesle. Zakaj samo Tesle? Saj tole je tema o Tesli, a ni? Taksno si jo naredil. :)
Magic1 ::
Ravnokar sem gledal en intervju v Londonu s Muskom lani. Tip je rekel, da hoče na vse polnilnice postavit solarne panele, tako da bi bilo v povprečju vsa elektrika od sonca... Tipičen Teslin PR bullshit. Možno seveda je, v realnosti pa se matematika samo nasmehne. Supercharge polnilnica, ki napolni par avtomobilov na sončni dan.
Seveda ga novinar vpraša, kako misli, da bo solar delal v UK, če je večinoma oblačno. Musk seveda popolnoma samozavestno pove, da solar še vedno deluje 90% tudi med oblačnostjo. Kar je seveda tudi res, a v realnosti taki oblačnosti mi sploh ne rečemo, da je oblačno. Večino oblačnosti v UK je take, da gre bolj malo svetlobe čez. A PR prenese vse...
Seveda ga novinar vpraša, kako misli, da bo solar delal v UK, če je večinoma oblačno. Musk seveda popolnoma samozavestno pove, da solar še vedno deluje 90% tudi med oblačnostjo. Kar je seveda tudi res, a v realnosti taki oblačnosti mi sploh ne rečemo, da je oblačno. Večino oblačnosti v UK je take, da gre bolj malo svetlobe čez. A PR prenese vse...
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Nikec3 ::
Ravnokar sem gledal en intervju v Londonu s Muskom lani. Tip je rekel, da hoče na vse polnilnice postavit solarne panele, tako da bi bilo v povprečju vsa elektrika od sonca... Tipičen Teslin PR bullshit. Možno seveda je, v realnosti pa se matematika samo nasmehne. Supercharge polnilnica, ki napolni par avtomobilov na sončni dan.
Seveda ga novinar vpraša, kako misli, da bo solar delal v UK, če je večinoma oblačno. Musk seveda popolnoma samozavestno pove, da solar še vedno deluje 90% tudi med oblačnostjo. Kar je seveda tudi res, a v realnosti taki oblačnosti mi sploh ne rečemo, da je oblačno. Večino oblačnosti v UK je take, da gre bolj malo svetlobe čez. A PR prenese vse...
Ja, in Tesla v bistvu ne postavlja sončnih panelov skoraj ob nobeni polnilnici. Samo tu in tam, da malo pokažejo za PR.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Kdaj boste končno nehal prihodnost napovedat z ogledali?
Tesla plans to unveil solar roof with integrated battery and charger at October 28th event
Po eni strani jih pljuvate da delajo minus, po drugi jih pljuvate da še niso tam kjer si želijo bit. Stališče vredno zavidanja vsakega ST trola.
BigWhale:
To si trdil v istem postu:
Če si cikal na popravek na eni mašini nekje v južni indiji, pa ne men očitat derailmenta.
Kolk hitro so čekinal popravek v repozitorij znotraj tesle je čist irrelevantno, šteje kolk časa so bili avtomobili ogroženi.
In točno enak problem je s tvojimi opevanimi fixi linux kernela - šteje, kolk časa mine do za zaflikanja luknje na deployanih mašinah po celem svetu.
Prirjaj primerljivo.
Tesla plans to unveil solar roof with integrated battery and charger at October 28th event
Po eni strani jih pljuvate da delajo minus, po drugi jih pljuvate da še niso tam kjer si želijo bit. Stališče vredno zavidanja vsakega ST trola.
BigWhale:
Kje sem to trdil? a) citat, b) opravicilo. No, dejmo.
To si trdil v istem postu:
Lej, k se v Linux Kernelu najde kak bug, k v neki nocni mori in pod tocno dolocenimi pogoji omogoca remote root access, stvar popravijo v nekaj urah.
Če si cikal na popravek na eni mašini nekje v južni indiji, pa ne men očitat derailmenta.
Kolk hitro so čekinal popravek v repozitorij znotraj tesle je čist irrelevantno, šteje kolk časa so bili avtomobili ogroženi.
In točno enak problem je s tvojimi opevanimi fixi linux kernela - šteje, kolk časa mine do za zaflikanja luknje na deployanih mašinah po celem svetu.
Prirjaj primerljivo.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
Kdaj boste končno nehal prihodnost napovedat z ogledali?
Tesla plans to unveil solar roof with integrated battery and charger at October 28th event
Po eni strani jih pljuvate da delajo minus, po drugi jih pljuvate da še niso tam kjer si želijo bit. Stališče vredno zavidanja vsakega ST trola.
BigWhale:
Kje sem to trdil? a) citat, b) opravicilo. No, dejmo.
To si trdil v istem postu:
Lej, k se v Linux Kernelu najde kak bug, k v neki nocni mori in pod tocno dolocenimi pogoji omogoca remote root access, stvar popravijo v nekaj urah.
Jaz jih čisto razumem, da ne tiščijo sončnih celil tja, kjer se ne splača. Moti nas lažnjivi PR.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Moti vas uspeh, na čisto avtentični slovenski način.
Obstajajo SC postaje z močnim zaledjem solarnih panelov, ampak fizika zahteva svoje in nima velik smisla postavljat megavatne sončne centrale poleg SC postaje.
Ma pa velik smisla na streho vršt 10kW sončnih celic in poskrbet da se en avto v pretežni meri fura direkt na sončno energijo brez posrednikov.
Seveda mi bo ST inteligenzza sedaj razložila da se to sploh ne splača in je bolj pametno kupovat energijo po 10 centov iz soštanja.
Ni pa ta ST inteligenzza sposobna razložit zakaj potem sploh gradit kakšno elektrarno, če je pa elektrika sam 10 centov po kWh, elektrarne pa koštajo milijarde.
Kdor zna brat, je leta 2006 lahko prebral kaj je namen:
Naredili so točno to.
Obstajajo SC postaje z močnim zaledjem solarnih panelov, ampak fizika zahteva svoje in nima velik smisla postavljat megavatne sončne centrale poleg SC postaje.
Ma pa velik smisla na streho vršt 10kW sončnih celic in poskrbet da se en avto v pretežni meri fura direkt na sončno energijo brez posrednikov.
Seveda mi bo ST inteligenzza sedaj razložila da se to sploh ne splača in je bolj pametno kupovat energijo po 10 centov iz soštanja.
Ni pa ta ST inteligenzza sposobna razložit zakaj potem sploh gradit kakšno elektrarno, če je pa elektrika sam 10 centov po kWh, elektrarne pa koštajo milijarde.
Kdor zna brat, je leta 2006 lahko prebral kaj je namen:
Build sports car
Use that money to build an affordable car
Use that money to build an even more affordable car
While doing above, also provide zero emission electric power generation options
Naredili so točno to.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Moti vas uspeh, na čisto avtentični slovenski način.
V bistvu, če te že zanima, jaz sem vedno kritičen do stvari, ki so mi všeč. In Tesla mi je všeč. V svoji družbi veljam kvečjemu za največjega fana Tesle, na tem forumu pa tvoj ego zelo očitno rabi neko dobro opozicijo.
V bistvu glavni razlog, da tukaj sploh obstaja kritika Tesle, si ravno ti. Ker brez tebe na forumu pa res ne bi bilo nobenega smisla, da kaj pokritiziramo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
ne bi bilo nobenega smisla, da kaj pokritiziramo.
== sej res ni ni kej za kritizirat, ampak ker mi greš na živce bom pljuval.
Tolk o objektivni teži "kritike".
In pol se meni očita da sm 'butthurt' in whatever. Evo vam zgoraj iz prve roke, kdo je butthurt in pljuva samo zato ker je prizadet.
Objektivnih razlogov za kritiko pa pravi da ni. Exactly my point.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
ne bi bilo nobenega smisla, da kaj pokritiziramo.
== sej res ni ni kej za kritizirat, ampak ker mi greš na živce bom pljuval.
Tolk o objektivni teži "kritike".
In pol se meni očita da sm 'butthurt' in whatever. Evo vam zgoraj iz prve roke, kdo je butthurt in pljuva samo zato ker je prizadet.
Objektivnih razlogov za kritiko pa pravi da ni. Exactly my point.
Zakaj bi bil kdo prizadet? Kaj ti res misliš, da Tesla igra pomembno vlogo v naših življenjih? In kritike so čisto objektivne.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
stjan ::
Največ škode Tesli naredi prav Warped1, ki nekritično, včasih celo narobe prikazuje reklamo, ki jo producira Tesla.
Osebno komaj čakam dan, ko bom lahko mojo Kio Soul zamenjal za Teslin avtomobil, ki bo stal enako, ca. 15k Eu.
Dokler pa lahko o Teslinem avtu samo sanjam me ne bo nihče prepričal da so pri Tesli naredili čudež in je samo vprašanje časa da bomo vsi vozili njihove avtomobile.
V Slo pa nekdo pri 40 komaj spaca za ubogo Kio :(
Osebno komaj čakam dan, ko bom lahko mojo Kio Soul zamenjal za Teslin avtomobil, ki bo stal enako, ca. 15k Eu.
Dokler pa lahko o Teslinem avtu samo sanjam me ne bo nihče prepričal da so pri Tesli naredili čudež in je samo vprašanje časa da bomo vsi vozili njihove avtomobile.
V Slo pa nekdo pri 40 komaj spaca za ubogo Kio :(
WarpedGone ::
Nikec prvič:
Nikec drugič:
Zaključek: zguba časa.
Vesel sem vsakega popravka ki drži vodo
Žal se letos ne spomnem še nobenega, boš prvi letos ki me bo opozoril na dejansko napako?
V bistvu glavni razlog, da tukaj sploh obstaja kritika Tesle, si ravno ti. Ker brez tebe na forumu pa res ne bi bilo nobenega smisla, da kaj pokritiziramo.
Nikec drugič:
In kritike so čisto objektivne.
Zaključek: zguba časa.
ki nekritično, včasih celo narobe prikazuje reklamo, ki jo producira Tesla.
Vesel sem vsakega popravka ki drži vodo
Žal se letos ne spomnem še nobenega, boš prvi letos ki me bo opozoril na dejansko napako?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()