» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
320 / 1184
»»

hojnikb ::

ker ga boš dobil prej.
#brezpodpisa

Mufasa ::

No ja, čene drugega marketing Chevya / Opla plus market penetration, ki ga imata že sedaj, se bo prenesel tudi na EV imho, pa če češ alpa ne.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Utk ::

Zaradi bolta bo tesla prodala več in ne manj. Sem mislil, da je to že jasno. Če bi bil bolt še boljši, ali če bi bilo takih več, bi pa tesla prodala še več.

Mufasa ::

Utk je izjavil:

Zaradi bolta bo tesla prodala več in ne manj. Sem mislil, da je to že jasno. Če bi bil bolt še boljši, ali če bi bilo takih več, bi pa tesla prodala še več.


Ok, sori pol đekson 8-)
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Primerjava padca vrednosti različnih EV po nekaj letih uporabe in nekaj prevoženih km:
Selling 50,000 miles Model S for 72% of the MSRP sounds impressive, especially compared to about 60% for other models from the class.



This is BS. No mention of where they are getting their SOLD pricing data from.
Where are they getting their used Tesla values from – asking prices? I don’t think it’s SOLD data. Looking at the survey it doesn’t say where they got their data points.
A look at Manheim auction prices shows a different story and one that is similar to other luxury vehicles. Most of these cars are in ABOVE average condition.

Sold cars at Auction –

2013 Model S
08/16/16 Manheim Ohio Lease $50,750 19,291
08/17/16 Manheim California Regular $53,750 16,673
08/17/16 Manheim San Francisco Bay Lease $36,500 75,385
08/18/16 Manheim Palm Beach Lease $46,200 18,779
08/23/16 Manheim Orlando Regular $46,000 23,564
08/23/16 Manheim Portland Regular $44,750 38,618
08/24/16 Manheim San Francisco Bay Lease $41,750 64,214
08/26/16 Manheim Pennsylvania Regular $40,300 57,698 Avg
08/31/16 Manheim San Francisco Bay Lease $44,750 41,088
09/01/16 Manheim Atlanta Lease $43,800 61,776 Avg
09/06/16 Manheim St Louis Regular $45,200 19,939 Avg
09/08/16 Manheim Cincinnati Regular $43,000 35,724 Avg

2014 Model S 85
05/19/16 Manheim Atlanta Regular $62,500 2,036
07/05/16 Manheim Nevada Regular $57,900 20,877
07/14/16 Manheim Texas Hobby Regular $54,700 17,629
07/21/16 Manheim Tampa Regular $60,200 12,463
08/03/16 Manheim Milwaukee Lease $52,500 36,019
08/30/16 Manheim Riverside Regular $51,000 27,224

Utk ::

Mufasa je izjavil:

Utk je izjavil:

Zaradi bolta bo tesla prodala več in ne manj. Sem mislil, da je to že jasno. Če bi bil bolt še boljši, ali če bi bilo takih več, bi pa tesla prodala še več.


Ok, sori pol đekson 8-)

Ja, ni logično, samo tako je. Kdo bi kupil avto na kriptonit, če ga prodava samo ena firma, pa še ta na robu bankrota, če smo pošteni? Če jih imaš 10, potem pa že je nekaj na tem...

WarpedGone ::

ker ga boš dobil prej.

Si prepričan?
1. Boltov v evropi ne bo, bo Ampera-E, kdaj točno in za kolk denarja še niso povedal, le da bo to enkrat v 2017
2. Letna proizvodnja bolta bo omejena na 25k vozil, proizvodnja Amper-E pa na kako desetino tega. Hitro bom avto dobil le, če ga ne bo nihče maral in bom dobil enega prvih primerkov skromne proizvodnje.

Zakaj točno bi raje imel Yaris-like zadevo kot BMW-3-like zadevo za nekaj manj denarja?

pa še ta na robu bankrota, če smo pošteni?

Ne le na robu, GM je enkrat že bankrotiral.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

No, GM pravi, da bo dvignil proizvodnjo, če bo potrebno. Jasno tudi, da bojo morali spustit ceno ko pride model 3, če mislijo resno. Sicer se pa njim ne mudi...raje prodajo malo manj za 35 jurjev kot malo več za 25, zaenkrat. Vseeno je tu GM za pohvalit, ostali še niti blizu temu niso. Vsaj en produkt vseeno imajo, kolk tolk realno primeren za kupit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

Si prepričan?
1. Boltov v evropi ne bo, bo Ampera-E, kdaj točno in za kolk denarja še niso povedal, le da bo to enkrat v 2017

če bo v 2017, bo prej kot M3. Če pa nimaš rezervacije za m3, pa ga tko neboš dobil v tem desetletju.

2. Letna proizvodnja bolta bo omejena na 25k vozil, proizvodnja Amper-E pa na kako desetino tega. Hitro bom avto dobil le, če ga ne bo nihče maral in bom dobil enega prvih primerkov skromne proizvodnje.


sodeč po tej temi bo tko to the case, tako da...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Nikec3 ::

fpbs je izjavil:

Primerjava porabe kWh različnih vozil:
http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?...

Zakaj BMW i3 porabi veliko manj o Tesle mi je povsem jasno. Mala baterija, karbonska vlakna in motor z največjim izkoristkom na trgu EV-jev. Resnično mi pa ni jasno, kako se lahko Bolt povsem približa tem vrednostim? OK, očitno imajo boljši motor, avto je tudi manjši in ima nekaj manj baterij od Tesle. Kako torej Bolt doseže tako dober EPA rating?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

hojnikb ::

Jasno tudi, da bojo morali spustit ceno ko pride model 3, če mislijo resno.

ni mus. Če zmanjka subvencij za teslo v US, bo bolt cenejši k M3.
#brezpodpisa

Utk ::

Nikec3 je izjavil:

fpbs je izjavil:

Primerjava porabe kWh različnih vozil:
http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?...

Zakaj BMW i3 porabi veliko manj o Tesle mi je povsem jasno. Mala baterija, karbonska vlakna in motor z največjim izkoristkom na trgu EV-jev. Resnično mi pa ni jasno, kako se lahko Bolt povsem približa tem vrednostim? OK, očitno imajo boljši motor, avto je tudi manjši in ima nekaj manj baterij od Tesle. Kako torej Bolt doseže tako dober EPA rating?

Bolj je čudno, da i3 z isto porabo in skoraj pol manjšo baterijo napoveduje doseg 300-350 km, bolt pa 400. Očitno ima nekdo bolj zoptimizirano proceduro.

WarpedGone ::

No, GM pravi, da bo dvignil proizvodnjo, če bo potrebno.

Ni problem GM, problem je LG. Lahko podvoji proizovdnjo? Super, torej bo limit 50k vozil letno.
Jo lahko početveri? Torej bo limit 100k vozil. Jo lahko podeseteri, da bo limit 250k vozil?
Napovedana proizvodnja v 2018 za M3 je 500.000 vozil. Da gre vse v to smer je tudi očitno. In vlak se tu ne bo ustavil. GigaFactory is s a product.

Resnično mi pa ni jasno, kako se lahko Bolt povsem približa tem vrednostim?

Ja, tole je prava 'bolečina', na katero pokaže Bolt.
Kaj je zdaj na 'advanced engineering' zadevah v i3, čemu točno koristijo, ko pa lahko GM doseže praktično enak rezultat brez fensišmensi pederiranja s plastiko in whatnot?

ni mus. Če zmanjka subvencij za teslo v US, bo bolt cenejši k M3.

Subvencij za teslo bo zmanjkalo potem, ko bo na cesti v ZDA že kakih 200.000 M3. To je glavni razlog, da bodo dobave izven ZDA mal zamaknjene.

Očitno ima nekdo bolj zoptimizirano proceduro.

Manjkajo narekovaji okrog "zoptimizirano". Oba, i3 in Bolt sta aerodinamični katastrofi, kar pri skakanju po mestu nima veze, ima pa močan vpliv ko greš na regionalko ali bog ne daj, na AC. Primerjava dosega v eni cifri brez podatka o hitrosti, je zato nonsense.

Povej mi doseg pri konstantnih 70 kmh, 90 kmh in 120 kmh in se čudi kolk zelo se podatek o kWh/100km razlikuje pri različnih avtomobilih.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

No, LG postavlja tovarne, vsako leto kakšno.

RedDrake ::

Ampak samo Tesla je tista, ki zmore, zna in sme podeseteriti proizvodnjo vsaki dve leti. NIHČE DRUG! Je prepovedano.

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:


Povej mi doseg pri konstantnih 70 kmh, 90 kmh in 120 kmh in se čudi kolk zelo se podatek o kWh/100km razlikuje pri različnih avtomobilih.

Ejga, sam mi Slovenci vozmo 150-180 po AC. Qrc, Tesla tko nima niti 200km dosega. Mizerija, ti povem. Z V10 TDI Phaetonom smo ~2005 prišli iz Rima v Ljubljano _brez ustavljanja_. Vožnja 150+ po AC.

Nikec3 ::

Manjkajo narekovaji okrog "zoptimizirano". Oba, i3 in Bolt sta aerodinamični katastrofi, kar pri skakanju po mestu nima veze, ima pa močan vpliv ko greš na regionalko ali bog ne daj, na AC. Primerjava dosega v eni cifri brez podatka o hitrosti, je zato nonsense.

Ne, ni nonsense. Ena številka je edina vrednost kjer lahko avtomobile primerjamo med seboj. Seveda bi lahko primerjali tudi doseg ob vsaki poljubni hitrosti, ampak zakaj bi komplicirali če imamo nek cikel, ki je za vse avtomobile enak? In v tem EPA ratingu je všteta tudi vožna po AC.

Imaš lepo tudi podatek "highway", ki za Bolta pokaže 110, za i3 111 in za Teslo 90. Iz teh podatkov je pa tudi jasno, da je Nissan Leaf daleč največja jajca.

http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

No, LG postavlja tovarne, vsako leto kakšno.

Številke na mizo. Resno.
Nonstop poslušam od ST-Inteligenzze kako LG, Samusung, BYD, ... menda ful neki postavljajo in zidajo in dvigajo proizvodnjo.
Ampak nikol konkretnih linkov, ki bi kej konkretnega povedal. Samo prazno blebetanje.

Ajde, katerega leta LG planira 100 GWh letne proizvodnje? Al pa vsaj 50GWh?
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

http://www.greencarreports.com/news/110...

Amerika in Kitajska.

http://www.reuters.com/article/lg-chem-...

Poljska.

Točne številke v gigawatih pač ne objavljajo strašno radi, zgleda. Ampak očitno postavljajo tovarne na strateških mestih, tam kjer se avti delajo. Ne moreš rečt, da nič ne delajo. Zakaj bi zdej zaposlili 10,000 ljudi z nevem kakšno kapaciteto, če nihče noče delat električnih avtov?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Mizerija je pač mizerija.


Rabljen Golf tud kr dobr drzi cene. :>

WarpedGone ::

Točne številke v gigawatih pač ne objavljajo strašno radi, zgleda. Ampak očitno postavljajo tovarne na strateških mestih, tam kjer se avti delajo. Ne moreš rečt, da nič ne delajo. Zakaj bi zdej zaposlili 10,000 ljudi z nevem kakšno kapaciteto, če nihče noče delat električnih avtov?


Kdor se ima s čim pohvalit, se pohvali. Kdor nima zganja meglo z "electric car batery packs per year".

LG's China plant should have the capacity to make 50,000 electric-car battery packs per year, or 180,000 (presumably smaller) packs for plug-in hybrids, according to The Korea Times.


PlugIn hibridi majo baterijo okrog 10kWh, 180k vozil se tko naračuna 1.8GWh, recimo 2GWh, pa recim da sm ful falil in je dvakrat - 4 GWh. 4 * 180

The facilities, to be located in the southwestern Polish city of Wroclaw, will ultimately have a production capacity of 229,000 EV batteries a year, making it LG Chem's second-biggest EV battery factory after China, the source said.


Pa recimo da bodo to samo Bolt 60kWh baterije. 300k * 60 kWh = 30 GWh. Kar je cela petina prve tesline fabrike. Tako zgleda konkurenca?

Zakaj bi zdej zaposlili 10,000 ljudi z nevem kakšno kapaciteto, če nihče noče delat električnih avtov?

Chicken and egg problem.
Tesla leta 2010 ni imel namena delat lastnih baterij, plan je bil da bodo celice kupoval pri mojstrih tega posla. Ampak so vidl, da ni šans da jih bojo prepričal v potreben dvig proizvodnih kapacitet. Tudi zato ker se je LG že fino opekel z GMovimi napovedmi glede uspeha Volta in so postavl par fabrik, ki še vedno samevajo.
Volt, ki je dejansko najbolši hibrid na trgu, dosega mizerno prodajo - po 25k kosovo letno.

Ampak vseen... Okapi rad onanira na 100M prodanih ICE vozil letno. Že če je samo 10% EVjev, je to 10M * 60kWh = 600 GWh baterij. Teslin GF1 bi po zadnjih ocenah mogoče zadoščal za eno četrtino tega, če bi komplet vse zmontiral v EVje, pa bodo kvečjemu polovico. Ergo takoj na prvo žogo nucaš vsaj 8 takšnmih behemotov kot je GF1, da bi lahko vsaj 10i prodan nov avto bil EV.

Balinanje s parimi GWh in se pretvarjanje kako je to neki ful velik oz. jaka konkurenca ni niti smešno. VW je vsaj takoj v štartu omenjal lastno proizvodnjo v rangu 100 GWh leta 2025. Še vedno bistveno premalo za resen delež EVjev na trgu, je pa vsaj pokazal da kapira kolk je 1 + 1 oz. "what it takes".
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

To kvečjemu pomeni, da vsi poklicni analitiki in ostali odgovorni pri proizvajalcih baterij - razen tistih, ki morajo ustreči Muskovim sanjam - ocenjujejo, da trg še ni zrel za 10% električnih avtov na cestah, ampak za mogoče 1%. Pomeni tudi, da proizvajalci baterij ocenjujejo, da bodo lahko sproti dovolj hitro večali kapacitete svojih tovarn, če se bo pokazalo, da lahko prodajo več baterij.

Utk ::

LG se pač trudi zmaksimizirat dobiček. Njim ni v interesu jutri prodavat milijarde gigawatov za drobiž, če danes lahko prodajo malo za velike denarje. Že ko je GM javno objavil ceno 149$ so bili precej jezni. LG tu ne more izgubit proti GM ali proti tesli, oni lahko zdaj samo gledajo in planirajo kaj bojo z milijardami, ki jih bojo spizdli arabcem. LG lahko dela takšne tovarne še kar hitro, tudi če bojo manj učinkovite od tesline, nič zato, za ostale bojo dovolj dobre. Renault, VW in podobni jih pa res ne morejo, in bojo odvisni od LG in drugih.

Chicken in egg problem ja, šlo bo eno z drugim, in če ne bi blo tesle, ki bo to presekela, še dolgo ne bi blo niti kokoši niti jajca, jasno.

WarpedGone ::

Normalno, dokler se LGju ne zasveti da praktično že imajo svoj EV, GM zbrcajo v rit ter bolta začenjo prodaja kot LG Dolt al neki.
Ko bojo mel v rokah obe polovici zgodbe, bojo mel svojo usodo in profit v lastnih rokah. Ne bo nevarnosti, da bi zaradi Bolta prodal premalo Cruzov.

BYD je že na tej stopni, ga pa tepe omejitev/fokus na realnost kitajskega trga.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mufasa ::

Jest bi kitajce resno jemal...ne greenfieldih jim ni težko pokupit Automotive smetano za par 10(0)mio na leto plače in bonusov. (in to že delajo) Po mojih info se zelo zelo zavedajo da če kje lahko postanejo front player je to v EV.

Kar kinezi (zaenkrat še) nimajo je pa prvič IT Workforce Pioneering brilliance tipa SiliconValley. Ampak tam zna hitro kak sorodnik iz KP dat befel da se NAPRIMER Didi Cuxing Workforce fokusira na EV/Autonomus Ecosystem dev. Drugič pa realno jim manjka Infrastrukture, kar pa glede na to da imajo največ 10M+ mest sploh ni problem in pa so že dokazal da ko je "treba" infrastrukturo gradit, se birokracija lepo umakne na stran.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

M-XXXX ::

Utk ::

Sej tudi veliki bojo kmalu ugotovili, da se da ne EV dobro zaslužit. 500 evrov marže na avto je za večino znanstvena fantastika, električnega pa komot prodaš za 32 namesto 30, če je vreden vsaj približno tolk. Prvi bojo pokasirali, zaostali bojo pa imeli izgubo.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Normalno, dokler se LGju ne zasveti da praktično že imajo svoj EV, GM zbrcajo v rit ter bolta začenjo prodaja kot LG Dolt al neki.
Ko bojo mel v rokah obe polovici zgodbe, bojo mel svojo usodo in profit v lastnih rokah. Ne bo nevarnosti, da bi zaradi Bolta prodal premalo Cruzov.

BYD je že na tej stopni, ga pa tepe omejitev/fokus na realnost kitajskega trga.

China Electric Car Sales In August — BYD Takes #1, #2, And #4
http://evobsession.com/china-electric-c...

_Tom_ ::

Team of hackers take remote control of Tesla Model S from 12 miles away

https://blog.kaspersky.com/tesla-remote...

https://www.theguardian.com/technology/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _Tom_ ()

RedDrake ::

Eh, saj bo.
Vsi vemo, da se da sisteme narediti bug free in brez lukenj.
Samo malo je treba pljunit v roke. Ne bo to prvi kompleksen sistem brez varnostnih lukenj.

fpbs ::

First Autopilot Lawsuit Filed.:
Also this week, Tesla was sued by the family of 23 year old Chinese driver whose Model S rammed into the back of a road sweeper on a Chinese highway in January. The suit asks for 10,000 yuan ($1,499) and legal costs, as well as an admission from Tesla that its Autopilot system was faulty. The family's lawyer told Chinese television the family is not seeking a large monetary award. It just wants people to know Autopilot is flawed.

http://gas2.org/2016/09/21/tesla-model-...

nekikr ::

It just wants people to know Autopilot is flawed.

Saj veš, da je flawed le njihovo nerazumevanje vsega skupaj? Tesla je dala super PR ime, zraven pa napisala, da to ni to kar PR ime predstavlja. Vse, kar je spornega, je ime, še vedno pa je objektivna odgovornost na strani uporabnika (tudi na mojem TVju piše, da je smart, pa na sodišču ne bom dobil tožbe, če mi ne bo znal rešiti diferencialnega računa ali pomagati pri sestavljanju omare).

WarpedGone ::

Though the Tesla hacks highlight some of the dangers around digitally connected cars, the researchers' findings are not as serious as those demonstrated two weeks ago against a Chrysler Jeep. In that case, the vehicle had no separation between its infotainment system and the critical drive system, so once researchers compromised the infotainment system they could communicate with the drive system and cut the brakes or control the steering if the car was in reverse. Tesla, however, has a gateway between the infotainment and drive systems that is intended to prevent a hacker, remote or otherwise, from reaching critical functions like these.


Ampak pljuva se seveda najboljše, ostali so varni pred ST-inteligenzzo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Ko sem v osnovni šoli enkrat domov prinesel štirico (namesto petice, kar je bilo običajno), moj izgovor da "sva samo dva pisala štiri, ostali pa manj" ni bil zadovoljiv. Starša sta rekla, naj ne gledam na druge, ampak se sam bolj potrudim.
Imela sta prav.
BTW, Tesla nima samo infotainmenta, ima OTA update capability, kar pomeni, da če kdo to zlomi (ali pa preko malo socialnega inžiniringa pridobi dostop do Tesla računalnikov v firmi), potem te lahko avto ubije (=zakleni, pospeši do maksimuma in v prvo oviro), pa ne moreš nič narediti. Še več, če to naredi ISIS, imamo v par urah nekaj tisoč mrtvih v Teslah.
Ups, dal sem jim idejo, zdej me bojo pa zaprl, ... že bežim!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

WarpedGone ::

Temu se reče FUD.
Če ISIS vdre v Krško, bomo vsi mrtvi!!!!1111ENAENAENA
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

Ločena omrežja pa to ...
Tesla OTA _mora biti po definiciji_ povezan na navaden net, kar pomeni, da ima server, ki deploya popravke na netu.
Nobena krmilna postaja NEK ni na internetu.
Tja bi moral nekdo z _veliko_ znanja vnesti črv a-la stuxnet ...

You should stop, while you're at least theoretically ahead, really.

WarpedGone ::

Še več FUDa... nekdo je zelo živčen ker se obeta lep profit v Q3.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

Boli me _patka_ za profit, Teslo, EV-je, ICE dinozavre, itd ...
Nimam delnic.
Zaslužim cca 5x več kot porabim na letni osnovi.
Če se glih ne zgodi globalni ekonomski kolaps, me borze in firme brigajo lih tolk kt' lanski sneg.

Daj se malo umiri z odzivi, pa bo tudi dialog ratal kulturen, ti je to napisalo že vsaj 10 različnih ljudi.
Vprašaj se, ali se motijo vsi ostali, ali ti?

WarpedGone ::

Nimam se kej spraševat, stališča/napovedi so večkratno izkazana v tej temi.
Kdor zna brat in štet, si lahko izračuna skladnost posameznih trditev z dogajanjem.

Suho onaniranje, kako je neki nevarno ČE, KER LAHKO, ... je deficnicija FUDa. Tvoj "moj izgovor da "sva samo dva pisala štiri, ostali pa manj" ni bil zadovoljiv" je pa definicija hinavščine. Od A se zahteva praktično nemogoče, napake na-A se tiho ignorirajo.

Kritiziraj konkretne akcije - je 10 dnevni odzivni čas za popravek in nagrada najditeljem težave pravilna ali napačna akcija?
Bo serijski drekač nalimal sem notr končno sodbo sodišča, ki bo tožečo stranko zbrcalo skozi okno? Stavim obe jajci, da ne. On je svoje že dosegu - vrgu je pest dreka.
ST inteligenzza mu pa ploska.
Zbogom in hvala za vse ribe

Truga ::

zivljenje je smrtno nevarno

fpbs ::

Faraday Future reportedly signed a massive $2.4 billion supply contract with LG Chem for battery cells:
Now a leak coming from LG Chem, one of the biggest supplier of batteries for electric cars, suggests that Faraday Future not only selected the battery cells from the Korean battery maker, but that they signed a supply deal worth 2.7 trillion won (US$2.40 billion).

https://electrek.co/2016/09/21/faraday-...

_Tom_ ::

Apple 'in talks to buy supercar maker McLaren'

https://www.theguardian.com/business/20...

vostok_1 ::

In other words, Applova školjka se je ravno zamašila in odmašala nima zravn.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Nikec3 ::

BTW, Tesla nima samo infotainmenta, ima OTA update capability, kar pomeni, da če kdo to zlomi (ali pa preko malo socialnega inžiniringa pridobi dostop do Tesla računalnikov v firmi), potem te lahko avto ubije (=zakleni, pospeši do maksimuma in v prvo oviro), pa ne moreš nič narediti. Še več, če to naredi ISIS, imamo v par urah nekaj tisoč mrtvih v Teslah.
Ups, dal sem jim idejo, zdej me bojo pa zaprl, ... že bežim!

Ja malo morgen, si preveč gledal Die Hard 4?

WarpedGone je izjavil:

Še več FUDa... nekdo je zelo živčen ker se obeta lep profit v Q3.

Če minus ni izguba, ali je potem plus sploh profit? A če Tesla dela plus to pomeni, da ne vlagajo več v razvoj in večanje proizvodnje?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Utk ::

Kritiziraj konkretne akcije - je 10 dnevni odzivni čas za popravek in nagrada najditeljem težave pravilna ali napačna akcija?

Ja, VW se je na takšne spravil z odvetniki, in 2 leti z njimi to zakrival, popravil ni pa nič. To je pravi pristop. Za umirajočega dinozavra.

WarpedGone ::

Če minus ni izguba, ali je potem plus sploh profit? A če Tesla dela plus to pomeni, da ne vlagajo več v razvoj in večanje proizvodnje?

Ja, je. V Q3 štartajo na rekordno dobavo vozil (čez 24k), investicije so mal zabremzane. Rezultat bo + po non-GAAP in GAAP.

Ampak neč skrbet, v Q4 bojo zopet masovno investirali, tako da bo tvoja draga izguba zopet nazaj. Še več, tvoja draga izguba v Q4 zna bit rekordna, saj bodo investicije v proizovdno linijo pač rekordne.

All is well, tesla will still be burning money.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Ampak avtomobili so itak samo pol Tesline zgodbe, druga polovica je shranjevanje energije, ki se je resno začela z 52MWh hranilnikom na Hawajih,
nadaljevalo z 80MWh hranilnikom v južni Kaliforniji, sedaj pa se selijo v Evropo: Tesla's first grid scale Powerpack project in Europe has been undertaken by a British energy storage developer, zaenkrat točna kapaciteta ni znana, omenjajo 500 domov.

Poleg teh večjih hranilnikov, dostavljajo že manjše enote po celem svetu, v Q1 jih je bilo za 25MWh.

Tko za usput pa dobijo še kakšno dolgotrajnejše naročilo/pogodbo, kot je recimo Advanced Microgrid Solutions, Tesla sign 500 MWh energy storage deal

Z nabavo SolarCity-a bodo skoraj brezplačno dobili novo fabriko za proizvodnjo sončnih celic z visokim izkoristkom.

EV + nekaj kW sončnih celice + nekaj kWh hranilnik = neodvisnost
Slam dunk!
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:



Z nabavo SolarCity-a bodo skoraj brezplačno dobili novo fabriko za proizvodnjo sončnih celic z visokim izkoristkom.

Zanimivo bi bilo vedeti, a resno verjameš samemu sebi, ali samo slepo ponavljaš, kar Musk reče?
Kupili so 3+ milijarde dolga, in to je zate "skoraj brezplačno".
Skoraj brezplačno bi dobili tovarno, če bi SolarCity pustili, da gre v stečaj, in potem kupili njegove proizvodne zmogljivosti. Ampak žlahta je žlahta.8-)

RedDrake ::

Nikec3 je izjavil:


Ja malo morgen, si preveč gledal Die Hard 4?

Gledal enkrat, v kinu, ko je prišel ven.
Slab film.

V realnosti 99%+ kontrolnih mehanizmov infrastrukture ni niti blizu interneta.
Je pa po drugi strani 99%+ IOT naprav na internetu in so ranljive as hell.
Tesle so tudi na internetu, njihovi serverji, preko katerega se deployajo popravki mora biti na netu, serverji za zbiranje podatkov iz Autopilota tudi, pa verjetno je še kaj zadaj. "Profesionalci" in "denar" ne zagotavljajo ekspertne zaščite. Samo poglejte šalabajzerja od HRC, ki je po redditu spraševal kako se naredi nek search&replace po e-mail bazi. "Expert".
Torej, izvedba napada na Teslo je povsem mogoča. Lahko vključuje tudi terorizem. Ampak realnost je, da je malo verjetna.
Script kiddies se bodo tega ogibali, ker vdor v sistem (za razliko od iskanja lukenj po stvari, ki si jo lastiš) spada pod dejanja, ki te lahko za kar precej časa pustijo na hladnem. Edini z "željo" po čem takšnem so dejansko kakšni kameltreiberji ali domači teroristi. Samo ti imajo IQ krepko prenizek, da bi bili sposobni česa takega. Bes in vera sta dober garant, da možgani delajo z manj kot pol moči ...

@W1:
Tesla je v juliju in avgustu dobavila cca 10.500 vozil. V septembru jih bo torej 15.000?

Pa še glede neodvisnosti.
Koliko močan powerpack in koliko m2 celic bi po tvoje potrebovalo gospodinjstvo s cca 400kWh mesečne porabe, na severni polobli, med novembrom in januarjem (prej je pisalo oktobrom, it was a brain fart!) (skupaj cca 150 ur sončnega obsevanja v teh treh mesecih), da bi bili _res_ neodvisni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

vostok_1 ::

RedDrake je izjavil:


Pa še glede neodvisnosti.
Koliko močan powerpack in koliko m2 celic bi po tvoje potrebovalo gospodinjstvo s cca 400kWh mesečne porabe, na severni polobli, med novembrom in oktobrom (skupaj cca 150 ur sončnega obsevanja v teh treh mesecih), da bi bili _res_ neodvisni.


Bistveno preveč.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
««
320 / 1184
»»