» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
308 / 1184
»»

Okapi ::

Unknown_001 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

.

Noben stroj sam ne služi denarja, denar služi človek s svojim delom

Totalni socialistični BS. Denar služi delovno sredstvo, ki izpolnjuje potrebo. Če je treba vrtet pedala, nucaš človeka. Če jih ni treba, ga ne nucaš.


You fookin confuse me.

Če kupim NC stružnico je dovolj da jo vštekam v elektriko in denar pada z neba?

Tudi če bi teoretično sama znala iz nule narest izdelek. Kaj ti nuca če ga ne prodaš? Denar pride od prodaje, zaslužiš pa delež dobička. Butasto je rečt da stroj služi denar. Nop, edino kar stroj naredi je to da z uporabo amortizira in odplača samega sebe plus vzdrževanje.
Točno tako. Če bi stružnica znala sama delati denar, bi se jo proizvajalcu sploh ne splačalo prodati (oziroma bi se mu ne splačalo trudit s prodajo). Samo v elektriko bi jo priključil in začel preštevati cekine.

K delu je seveda všteto tudi znanje (oziroma delo, ki si ga vložil, da sedaj znaš, kar pač znaš, recimo delati s stružnico). S stvarmi, ki jih zna vsak, je zelo težko kaj zaslužiti. Oziroma je treba toliko več dejanskega dela vložiti. Avto zna vozit vsak, zato so taksisti slabo plačani. Avto kupit je še lažje - niti izpita za taksista ni treba imeti.

Na kaj človek pomisli, ko vidi na netu oglas "Zaslužek brez dela. Samo xxx evrov nakažite, in boste začeli služiti denar - brez dela. Vložek se bo povrnil v X letih, nato bo čisti dobiček." Tudi z robotskimi avti takšnega čudeža ne bo. Kot sem prej napisal - ko robotski avti enkrat bodo, bodo posel imele firme s tisoči avti, ker bodo lahko ponudile nižje cene najema. Najlažje kar sami proizvajalci avtov. Saj na trend, da izdelka sploh ne moreš kupit, ampak ga lahko samo najameš, se že počasi navajamo.

Ampak pustimo Warpu njegove sanje.

WarpedGone ::

Kot prvo v vseh vremenskih razmerah iz Viča do Most ne bo znal sam priti,

Tega ne zna niti 99% šoferjev, zakaj bi samovozeč avto to moral nujno znat?

kot drugo pa, tudi če bi slučajno znal, ne bo smel.

Prej si trdil, da 2026 tega ne bo smel, kaj pa 2031?

Če kupim NC stružnico je dovolj da jo vštekam v elektriko in denar pada z neba?

A jo moraš nujno sam furat al lahko najameš bosanca da jo fura, njemu plačaš nek drobiž, razliko pa pobašeš v svoj žep kot dobiček, ki ti ga prinaša tvoj kapital.

Tle je točno enak model - obstajali bodo Call-A-Ride servisi, ki bodo posrediniki med odjemalci in ponudniki. Js bom samo ponudnik, posrednik bo pa poskrbel za infrastrukturo, da bo odjemalec dobil to kar hoče met - prevoz.

Ampak pustimo Warpu njegove sanje.

:)
Gremo gledat na začetek tema, kakšne sanje je imel kdo leta 2006 in čigave so bliže današji realnosti?
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

To je BS. Redko redki preredek posameznik je dejansko štartal z belim listom papirja in izračunal kaj se mu bol splača. Tipično je rezultat že znan, treba je samo še stuhtat kolkrtolkdiht izračun, ki bo dal željen rezultat.

Govori kaj hočeš, ni res. Jaz nisem zagovornik dizla, ampak delanje 130 km na dan pomeni, da je dizel logična izbira. Če bi delal 10k na leto pa bi nabavil bencimarja. Zelo preprosto in nima nič kaj veze z ideologijo. Če bi imelo, bi naslednji avto nabavil Teslo, pa je ne bom, ker se finančno ne splača. In ne, nimam na voljo toliko denarja, da ne bi gledal kaj se finančno izplača.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Zakaj pa ni plin logična izbira? Mnogi so izračunali, da je.

WarpedGone je izjavil:

Kot prvo v vseh vremenskih razmerah iz Viča do Most ne bo znal sam priti,

Tega ne zna niti 99% šoferjev, zakaj bi samovozeč avto to moral nujno znat?

Da skrajšamo - kar bo znal M3, bo definicija samovozečega avta, ne glede na to, kaj bo znal in česa ne.:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

WarpedGone ::

ampak delanje 130 km na dan pomeni, da je dizel logična izbira.

Plin je še cenejši.
Pri taki kilometrini moraš vsak drug dan filat plinski rezervoar. Kako pa ta minus ovrednotiš z EUR? Težko, sploh pa nemogoče objektivno. Tko da si nazaja na starem - kaj ti je všeč.

Ljudje smo le deloma racionalna bitja, bistveno bol smo emocionalno/stereotipne ovce, ki se nezavedno zaljubimo v idejo in potem po dnjo gradimo racionalno strukturo. To ne pomeni, da so vse ideje zgrešene in nobena racionalna struktura ne drži vode. Pomeni le, da so redkost.

In fakt je, da se doba zaljubljenosti v bencin/nafto/plin končuje.

Da skrajšamo - kar bo znal M3, bo definicija samovozečega avta, ne glede na to, kaj bo znal in česa ne

Pozabu si na datum. To kar bo M3 znal decembra 2018 bo manj, kot bo znal junija 2019.
Ja, težko je doumet, da je tvoj kupljen avto zjutraj boljši, kot je bil zvečer.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Zakaj pa ni plin logična izbira? Mnogi so izračunali, da je.

Za plin še moram preveriti prednosti in slabosti. Bencinar v vsakem primeru odpade. Zaradi finančnih razlogov. Sicer ne razumem točno debate. Ali hočeta z Warpijem povedati, da je celoten ekonomski sistem, ki sili proizvajalce k doseganju najnižje cene (nakupne in obratovalne), lažen? In da vsak že od nevem kdaj vnaprej ve kaj bo nabavil, ter da je cena zanemarljiv faktor?

Ampak @Warpi, ena dilema ostaja. Kako boš kot posameznik, ki bo avto dajal v najem konkuriral celotnim podjetjem, ki bodo počela enako? Enako dilemo jaz vidim pri fotovoltaiki. Ne more posameznik cenovno konkurirat velikanom. Tudi zato ne vidim realne ideje v tem, da ima vsak 10 kvadratnih metrov celic, če se bolj izplača, da ima vsak deseti 100 kvadratnih metrov. Spet smo pri ekonomiji obsega.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Unknown_001 ::

Okapi je izjavil:


K delu je seveda všteto tudi znanje (oziroma delo, ki si ga vložil, da sedaj znaš, kar pač znaš, recimo delati s stružnico). S stvarmi, ki jih zna vsak, je zelo težko kaj zaslužiti. Oziroma je treba toliko več dejanskega dela vložiti.


Pri nas na faksu temu radi rečejo ustvarjanje dodane vrednosti. Oz. nekaj v tem kontekstu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Nikec3 je izjavil:

Ampak @Warpi, ena dilema ostaja. Kako boš kot posameznik, ki bo avto dajal v najem konkuriral celotnim podjetjem, ki bodo počela enako?


Tle ni konkurence ampak simbioza. Celotno podjetje bo zaslužilo več če bo imelo za en avto večjo floto, js bom zaslužil nekaj, kar sicer sploh nebi. Oddajanje avtomobila na razpolago bo čisti oportunitetni profit, glih tolk in takrat ko bo men pasal. Ne bo to borba na nož kjer bo to moj edini dohodek na zasičenem trgu.

Izhajaš iz vidika da bo avtov več kot bo povpraševanja. Wrong - ko bodo nastopili samovozeči avtomobili, bo povpraševanje močno presegalo ponudbo. Preberi si malo o twh zadevah.
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:



Če kupim NC stružnico je dovolj da jo vštekam v elektriko in denar pada z neba?

A jo moraš nujno sam furat al lahko najameš bosanca da jo fura, njemu plačaš nek drobiž, razliko pa pobašeš v svoj žep kot dobiček, ki ti ga prinaša tvoj kapital.


Da bi tako sofisticirano napravo zaupal nekvalificiranemu delavcu moraš bit bedak v glavo ali pa nekdo ki ima preveč denarja.

WarpedGone je izjavil:



Tle je točno enak model - obstajali bodo Call-A-Ride servisi, ki bodo posrediniki med odjemalci in ponudniki. Js bom samo ponudnik, posrednik bo pa poskrbel za infrastrukturo, da bo odjemalec dobil to kar hoče met - prevoz.


Še zmer ne bo naprava služila denarja, ampak ga boš služil ti z oddajo. Nekam butasto bi se slišalo, če bi rekel da stabovanje ki ga oddajaš prek agencije služi denar. In še vedno boš moral tudi ti kaj ukrenit, kak papir uredit/ zadevo PRODAT oz. v tvojem primeru ODDAT. Agencija ti bo za provizijo kot podizvajalec rihtala posel in NE oddajani objekt/stroj/prevozno sredstvo
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Okapi ::

Wrong - ko bodo nastopili samovozeči avtomobili, bo povpraševanje močno presegalo ponudbo. Preberi si malo o twh zadevah.
Že spet nekaj sanjaš. A ljudje se bodo kar nehali s svojimi avti voziti, in bodo raje najemali samovozeče? Tako kot se sedaj vsi raje vozijo s taksiji.

Služiti denarja z nečem, kar lahko vsi počno, ni mogoče. Moraš bodisi znati nekaj, kar drugi ne znajo, delati, kar drugi nočejo ali ne morejo, ali imeti kapital, ki ga drugi nimajo. Če bi ljudje ne imeli denarja za nakup avta, bi mogoče lahko z oddajanjem svojega avta kaj zaslužil. Ker ljudje v večini primerov denar za avto imajo, ti z oddajanjem svojega, brez nekega dodatnega vložka, ne boš zaslužil nič. Stroški, ki jih boš imel, bodo višji od cene, za katero boš lahko avto oddajal - ker bodo velike firme imele manjše stroške in bodo lahko ponudile nižjo ceno najema.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

WarpedGone ::

Seveda.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Na začetku se bo lahko služilo, potem pa vedno manj ko bo nekdo uletel s celo floto. Pa treba je računati tudi na začetno zadržanost samih uporabnikov, sploh starejših, ki rabijo prevoz do kliničnega centra.

WarpedGone ::

Vsaka nova reč ima svojo S krivuljo uveljavitve. Zadržanost nekega dela trga je tle čist irrelevantna.
Vprašanje je samo ali bo zadosti povpraševanja za razpoložljivo ponudbo.

ko bo nekdo uletel s celo floto.

Še vedno ne kapiraš osnove: cela flota < 1 + cela flota, neglede na velikost flote.
Js ne bom pravna oseba, ki bom opravlal dejavnost samostojno z N vozili. Js bom lastnik enega vozila, katerega bom posodil ponudniku storitve, da ga oddaja naprej, ko so bo to meni dopadlo. Neki podobnega Uberju, le da men ne bo treba sedet v avtomobilu ampak bom lahko sedel v službi, doma pred tv al pa ležal v postli.

Osnova za karkšnokoli potencialno wasserdiht razmišlanje o prihodnosti je dobro razumevanje kaj pomeni 100k vplačil brez da se avto sploh vidi, in še 200k vplačil v parih dneh potem ko se je avto prikazal. Če kaj, to govori da trgu zadržanosti ne moreš očitat.

Če kdo, Nissan in BMW dobro razumeta kaj to pomeni. Tako zelo dobro, da sta se v svojem oglaševanju spustila tako zelo nizko, da se direkt spotikata ob pojem "zakaj čakate, kupite naše danes". Prvo pravilo oglaševanja je, da ne omenjaš konkurence v kakršnikoli prepozavni obliki. Kako hudo mora bit znotraj Nissana in BMWja, da so prekrišili ta osnovni zakon oglaševanja?

Ne le, da bom zlahka posojal svoj M3, še zelo dobro tarifo bom lahko iztržil.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Prvo pravilo oglaševanja je, da ne omenjaš konkurence v kakršnikoli prepozavni obliki. Kako hudo mora bit znotraj Nissana in BMWja, da so prekrišili ta osnovni zakon oglaševanja?
:))
Zdaj si si poleg novih definicij besed začel izmišljati tudi "osnovne zakone oglaševanja". Se zavedaš, da si s tem svojim početjem že prav smešen?

V ZDA primerjalno oglaševanje, kot se temu reče, celo spodbujajo, ker koristi potrošnikom.

The FTC [Federal Trade Commission] and the National Advertising Division of the Council of Better Business Bureaus, Inc. (NAD), govern the laws of comparative advertising in the United States including the treatment of comparative advertising claims. FTC stated that comparative advertising could benefit consumers and encourages comparative advertising, provided that the comparisons are "clearly identified, truthful, and non-deceptive".


Enakega mnenja je tudi Evropski parlament, ki v direktivi o zavajajočem in primerjalnem oglaševanju pravi:

Comparative advertising, when it compares material, relevant, verifiable and representative features and is not misleading, may be a legitimate means of informing consumers of their advantage.

Okapi ::

J.McLane je izjavil:

Na začetku se bo lahko služilo, potem pa vedno manj ko bo nekdo uletel s celo floto. Pa treba je računati tudi na začetno zadržanost samih uporabnikov, sploh starejših, ki rabijo prevoz do kliničnega centra.
Brez skrbi, prva generacija M3 bo že na odpadu, preden bodo smeli avti brez voznikov voziti po javnih cestah.

Nekatere je od navdušenja nad avtopiloti čisto zapustila razsodnost, očitno. Za samovozeči avto ne bo dovolj, da bo 2x varnejši od povprečnega voznika, moral bo biti 100x varnejši od povprečnega voznika, da bo smel sam na cesto. Ker tudi 100x varnejši avto bo, ko jih bo na cestah dovolj, od časa do časa povozil kakšnega otroka. In glede tega smo ljudje do robotov 100x strožji kot do ljudi.

Poleg tega bodo morali biti sposobni voziti v vseh vremenskih pogojih, in po vseh lokalnih cestah. Za zakonodajalca ne bo dovolj, da bosta WarpedOne in Musk rekla, da zna avto sam vozit. Avto bo moral znati vse, kar na vozniškem izpitu zahtevajo od voznika, tudi v dežju priti v Drežnico. In ustaviti, če bo na cesti policist mahal z loparčkom.

Sem 100% prepričan, da ne bodo sprejeli zakona, po katerem bodo lahko avti brez voznikov vozili samo po avtocestah podnevi in v lepem vremenu. Šlo bo na vse ali nič. In do tam je še krepko več kot 10 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

WarpedGone ::

Se zavedaš, da si s tem svojim početjem že prav smešen?

Kdor razume, razume, ostalim je smešno.
Zbogom in hvala za vse ribe

thramos ::

ROFL no, pa saj veš, da je comparative advertising v USA čisto vsakdanje?

Nissan se je "tako zelo nizko" spustil že pred 25 leti.

BMW? :))

WarpedGone ::

Jp, in kaj dobrega je nastalo iz tega?



Komot napis Bently zamenjaš z napisom Tesla in poanta ne zgubi niti kapljice smisla.
Bi pričakoval, da so se oglaševalski mojstri česa naučil iz slabih izkušenj.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Kdor razume, razume, ostalim je smešno.

Warpi, problem je v tem, da kao razumeš samo ti, vsem nam ostalim je pa smešno.
Okapi, hvala za tvoj trud, najmanj 10 postov zgoraj, s katerimi si skušal Warpiju razjasniti tisto, kar mi ostali ne razumemo.

thramos ::

Ne pogovarjamo se o tem, kaj je dobrega nastalo iz bojev pri oglaševanju in ne pogovarjamo se učenju oglaševalskih mojstrov.

Ampak o tem, da se oglaševalci in z njimi avtomobilska industrija že dolgo "spuščajo tako zelo nizko" in ni to popolnoma nič novega in nevidenega. Ter o tem, da predvsem v USA ni nobenega takšnega "prvega pravila" oglaševanj.

In da posledično iz takšnega oglasa ne moraš prav nič sklepati o tem, "kako zelo hudo" je kjerkoli.

WarpedGone ::

Ti mogoče ne moreš al pa nočeš, ker je zaključek preveč boleč za tvoje lastne poglede na svet.
Kakšna je prodaja oglaševane 330e? 300 kosov.

Q.E.D.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: msjr ()

thramos ::

:D Brez da grem googlat, sploh ne vem kaj 330e je.

Pusti moj pogled na svet ... kaj od tega kar sem napisal ni res? Ker stvari, ki si jih o comparative advertising napisal ti, so preverljivo popolnoma napačne.

hojnikb ::

warpy, boš dal za kako testno vožnjo 2019, ko dobiš ///M3 ? :\
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Ker stvari, ki si jih o comparative advertising napisal ti, so preverljivo popolnoma napačne.

Ohja ... Če predvidevaš da vse kar nek oglaševalec počne, je OK in prav, potem lahk napišeš neki tazga.
Če se mal poglobiš v smisel nekega početja, vidiš zakaj je neki slabo.

Po domače: kaj je BMW dosegel s to reklamo? Da precej ljudi, ki niti slišal niso za teslo, sedaj zanjo vedo. Ljudje, ki niso bili "v nevarnosti da pobegnejo h konkurenci, sedaj lahko", da ljudje ki niso sploh spraševal a bi kupu kej druzga kot bmw, sedaj bodo kupl neki druzga. Nihče, ki je vplačal jurja z zavednajem da bo čakal več let, zaradi tega oglasa ne bo preskoču na BMWja. Žal šole na nivoju FDV obstajajo tudi drugje po svetu.

Če si vzameš par minut in pogledaš odzive na reklamo po svetu, ti bo jasno o čem govorim. Lahko pa še naprej sanjaš svoje sanje, kako nimam pojma kaj razlagam in da BMW ostaja car. Ta cesar je že dolgo nag.

Testna vožnja? Nikol bila problem.
Zbogom in hvala za vse ribe

thramos ::

WarpedGone je izjavil:

Ohja ... Če predvidevaš da vse kar nek oglaševalec počne, je OK in prav, potem lahk napišeš neki tazga.
Če se mal poglobiš v smisel nekega početja, vidiš zakaj je neki slabo.

Po domače: kaj je BMW dosegel s to reklamo? Da precej ljudi, ki niti slišal niso za teslo, sedaj zanjo vedo. Ljudje, ki niso bili "v nevarnosti da pobegnejo h konkurenci, sedaj lahko", da ljudje ki niso sploh spraševal a bi kupu kej druzga kot bmw, sedaj bodo kupl neki druzga. Nihče, ki je vplačal jurja z zavednajem da bo čakal več let, zaradi tega oglasa ne bo preskoču na BMWja. Žal šole na nivoju FDV obstajajo tudi drugje po svetu.

Če si vzameš par minut in pogledaš odzive na reklamo po svetu, ti bo jasno o čem govorim. Lahko pa še naprej sanjaš svoje sanje, kako nimam pojma kaj razlagam in da BMW ostaja car. Ta cesar je že dolgo nag.


Pa kje kdo pravi karkoli o učinkovitosti takšnih tipov reklame?

Sam pravim le, da takšne reklame niso nič novega (posluževala sta se jih že oba, Nissan (vsaj pred četrt stoletja!) in BMW), da niso nič šokantnega (nobenih prvih pravil oglaševanja ni) in da zato ne moreš iz tega podatka prav nič soditi o notranjem stanju teh firm. Nasprotno si trdil ti, pa preverljivo ni res. In če so osnovne predpostavke zgrešene, so zaključki prav tako. Pa je morda cesar res gol in če gredo naftarji na smetišče bo svet verjetno dosti lepši, ampak iz tvojih blodenj o eni reklami se tega pač ne da sklepat.

Debato o učinkovitosti oz. zgrešenosti comparative advertisinga se sploh ni začela. Lahko pa odpreš svojo temo.

lufthammer ::

WarpedGone je izjavil:

Jp, in kaj dobrega je nastalo iz tega?



Komot napis Bently zamenjaš z napisom Tesla in poanta ne zgubi niti kapljice smisla.
Bi pričakoval, da so se oglaševalski mojstri česa naučil iz slabih izkušenj.

Se pravi, primerjaš Teslo s Volkswagnom? Uf, preobrat!

Bentley Motors Limited je britanski proizvajalec osebnih avtomobilov. Podjetje Bentley Motors je v Angliji ustanovil Walter Owen Bentley 18. januarja 1919. Med 1. svetovno vojno je izdeloval radialne letalske motorje, od katerih je bil najbolj znan Bentley BR1, ki so ga uporabljali v kasnejših izpeljankah enosedega lovskega letala Sopwith Camel. Trenutni lastnik podjetja je koncern Volkswagen AG.

WarpedGone ::

Se pravi, primerjaš Teslo s Volkswagnom? Uf, preobrat!


How low can you get?
No limit.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Mufasa ::

Okapi je izjavil:

Nekatere je od navdušenja nad avtopiloti čisto zapustila razsodnost, očitno. Za samovozeči avto ne bo dovolj, da bo 2x varnejši od povprečnega voznika, moral bo biti 100x varnejši od povprečnega voznika, da bo smel sam na cesto. Ker tudi 100x varnejši avto bo, ko jih bo na cestah dovolj, od časa do časa povozil kakšnega otroka. In glede tega smo ljudje do robotov 100x strožji kot do ljudi.


Men bi biu že Avtopilot zelo zelo priročna zadeva. Do tega mislm da ni daleč, oz je že očitno ready sam še dost poceni more bit da se začne vgrajevat v 30k+ avtomobile.

Kar se tiče SWja za autonomus ride...podvržen je nekako mooru, to pomen da v 8 letih bo verjetno res 100x boljši kot danes... če bo to dovolj bo pa povedal regulator, ampak zadnje info tudi v Nemčiji kažejo da se kar hitro politiki obračajo v to smer, ravno zato da nebi izgubili proti Californiji ki tovrstne zadeve že nekako vsaj približno regulira.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

fpbs ::

Constant talk about Tesla and the Gigafactory it is building in Nevada -- due to start battery cell production in 2017 and reach full capacity of 35 gigawatt-hours by 2020 -- tended to obscure the "real" lithium story, which is much more about production in China, Japan and South Korea to supply global demand for battery power, noted Lowry.
Tesla products accounted for less than 2% of global lithium demand last year, he added. "Even after the Gigafactory begins operating, most if not all of the cathode will be coming from Asia rather than being produced in Nevada," he said.


http://asia.nikkei.com/Business/Trends/...

Okapi ::

Mufasa je izjavil:


Kar se tiče SWja za autonomus ride...podvržen je nekako mooru, to pomen da v 8 letih bo verjetno res 100x boljši kot danes...
Ja, takšno napačno razmišljanje je precej razširjeno. Potem so pa ljudje razočarani, ker še pol stoletja po pristanku na Luni ne bomo na Marsu. Programska oprema nikakor ne sledi zakonitostim, ki veljajo za strojno opremo. Nasplošno napredek na marsikaterem področju ne napreduje tako hitro, kot si ljudje želimo.

Brata Wright sta z letalom prvič poletela 1903, manj kot 300 metrov daleč. Samo 10 let kasneje je bil rekord že 1699 km. Leta 1969 (66 let po prvem 300 metrskem poletu) je človek pristal na Luni, prvi poskusni polet pa je opravilo nadzvočno potniško letalo. Malo manj kot 50 let kasneje nimamo več ne rakete, ki bi človeka pripeljala na Luno, niti nadzvočnega potniškega letala.

Leta 1997 je na trg prišel narekovalni program Dragon NaturallySpeaking. OK, "malo" se mu je res še zatikalo, ampak marsikdo je bil prepričan, da bodo že čez 10 let, ali pa najkasneje čez 20 let, tipkovnice povsem odveč. No, 20 let kasneje je stanje na področju strojnega prepoznavanja govora prej kot ne žalostno, vsaj glede na pričakovanja izpred 20 let.

Enako velja za strojno prevajanja in za AI na splošno.

Od nič do določene stopnje je napredek hiter, pričakovanja pa velika. Potem se pa začne zatikati, napredek se upočasni in je čedalje počasnejši, kolikor ga je, pa je predvsem po zaslugi hitrejše (in/ali cenejše) strojne opreme.

No, s samovozečimi avti ne bo nič drugače. Od nič do samodejnega parkiranja in vožnje po dobro označeni avtocesti v lepem vremenu je šlo kar hitro. Ampak do vožnje po slabo označenih cestah v slabem vremenu in prepoznavanju vseh mogočih ovir bo pot veliko daljša in težja, kot si predstavljajo Warpi in Muski. Do tega, da bodo avti dejansko smeli sami voziti po cestah, pa še nekaj daljša in težja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Mufasa ::

Okapi je izjavil:

Ja, takšno napačno razmišljanje je precej razširjeno. Potem so pa ljudje razočarani, ker še pol stoletja po pristanku na Luni ne bomo na Marsu.


Analogija je lepa, saj je "avtonomno vozilo" leta 1975, praktično par let po človeškim pristankom na luni, pristalo na Marsu... po drugi strani pa avtomobilom ni potrebno simulirati biosfere v zero gravity da prevažamo svoje debele riti.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

lufthammer ::

WarpedGone je izjavil:

Se pravi, primerjaš Teslo s Volkswagnom? Uf, preobrat!


How low can you get?
No limit.


Tolk zaljubljen, da niti heca ne razumeš več?

Majčkeno racionalnosti ti nebi škodilo, da ne bo čez par let razočaranje preveliko.

fpbs ::

LG gears up for new era in auto parts industry:

http://m.koreatimes.co.kr/phone/news/vi...

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

fpbs ::

Uber reveals a fleet of human-supervised self-driving cars available to customers in Pittsburgh:

https://electrek.co/2016/08/18/uber-fle...

Mufasa ::

fpbs je izjavil:

Uber reveals a fleet of human-supervised self-driving cars available to customers in Pittsburgh:

https://electrek.co/2016/08/18/uber-fle...


Toj to...poštukat USA/China velemesta - centre in spalna naselja - kjer je gostota EUREUREUR na km2 največja in ceste urejene (napram evropskim) potem pa še v vasi in na podeželje...ko xDsl & FTTH. Samo da je tu motivacija za Nikomeništa kraje večja...sorazmerna vrednosti XX.000$ kolikor skoraj vsaka družina iz Zabaćevga zapravi za 1-2 avtomobila vsake 5-10 let.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mufasa ()

Nikec3 ::

Mufasa je izjavil:

Okapi je izjavil:

Ja, takšno napačno razmišljanje je precej razširjeno. Potem so pa ljudje razočarani, ker še pol stoletja po pristanku na Luni ne bomo na Marsu.


Analogija je lepa, saj je "avtonomno vozilo" leta 1975, praktično par let po človeškim pristankom na luni, pristalo na Marsu... po drugi strani pa avtomobilom ni potrebno simulirati biosfere v zero gravity da prevažamo svoje debele riti.

Autopilot na Marsu je mačji kašelj proti enakemu početju na Zemlji.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Nobene nevarnosti, da bi koga povozil.:))

Sicer pa, komur se da poglabljati v podatke in dejansko stanje na tem področju, je tule nekaj zanimivih poročil glede testiranja samodejnih avtomobilov, in sicer, kolikokrat je moral upravljanje v svoje roke vzeti voznik. Poročila zahteva kalifornijski urad za motorna vozila.
https://www.dmv.ca.gov/portal/dmv/detai...

Zanimivo je primerjati Googlovo in Teslino poročilo. Google je na 32 straneh podrobno opisal dejansko stanje (zanimiva je recimo tabela št. 6, kjer se jasno vidi, da po avtocestah gre brez težav, po navadnih cestah pa niti ne). Tesla je na eni strani napisal, da oni nimajo nobenega takega primera.:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Utk ::

Morda pa enostavno niso vozili po Kaliforniji.
Še bolj zanimivo je poročilo od mercedesa...če ta firma ni iz 20. stoletja, ni nobena.

WarpedGone ::

Morda pa enostavno niso na javnih cestah razvijal in testiral avtonomnega sistema?



Tesla zagovarja in izvaja "baby steps" pristop. Najprej se bomo naučili plaziti po štirih, pol bomo shodili, pol bomo laufal, pol bomo šli pa šprintat in laufat maratone.

Praktično vsi ostali nameravajo direkt preskočit učenje plazenja po štirih in hoje, nameravajo iz ležanja v stajci kr takoj preiti na maraton. Od googla do mercedesa.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

WarpedGone ::

FPBS zbolel in ga nadomeščaš?
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Ne teži, bedak. Novica je povezana s temo. Če si butthurt, ko se nekaj zgodi Tesli, potem pojdi k psihiatru.

J.McLane ::

Kako to da ni nihče omenil AP nesreče na Kitajskem? Tesla je tam že spremenila ime za avto pilota, domnevno zaradi prevoda.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

FPBS zbolel in ga nadomeščaš?

Warpi, žal nisem zbolel. Čakal sem, da nekdo drug posreduje to pomembno novico.

fpbs ::

Mercedes unveils new all-electric luxury coupé concept with over 200 miles of range and 350 kW charging:

https://electrek.co/2016/08/19/mercedes...

hojnikb ::

Or to paraphrase:
1 petrol vehicle fire per 20 million miles driven,
1 Tesla Model S fire per 100 million miles.

So roughly 5 times better than ICE vehicles back in 2013 (year of data).
#brezpodpisa

Utk ::

Me prav zanima ali ta mercedes sploh obstaja fizično ali je vse skupaj samo simulator in plastelin za na salon.

lufthammer ::

WarpedGone je izjavil:



Tesla zagovarja in izvaja "baby steps" pristop.


Zelo pameten pristop ampak za Boga milega, ne dajat ljudem v roke levelov 2,3,4, eni še levela 0 niso sposobni sfurat. Pol imaš pa ovinke ooooOOOOOoooooOOOO uf, aaaaaaaaaAAAAAAAAAaaa, oh,ah,uf, kot v videu zgoraj. Avtonomni sistem, ki ne vidi počez postavljene cisterne na cesti (a spuščene rampe na železnici bi opazil?), je le za testni avto in testnega šoferja, ki ve, kaj dela.

msjr ::

Utk je izjavil:

Me prav zanima ali ta mercedes sploh obstaja fizično ali je vse skupaj samo simulator in plastelin za na salon.

Aj aj aj, tile renderji so daleč od plastelina, no sem pa opazil, da so prikazali tudi plastelin: https://www.cnet.com/roadshow/news/mayb...

Je pa ta prava luxury žvau, ni kej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: msjr ()
««
308 / 1184
»»