» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
272 / 1224
»»

bambam20 ::

BlaY0 je izjavil:


Danes koncerni točno vejo kaj se bo zgodilo, vse kar lahko še naredijo je da malo kje _podmažejo_ da se zadeva zavleče za par let, več v tej smeri pa tudi sami vejo da ne bodo mogli narediti.


Nič ne vedo. Samo upajo, da je bil poizkus Muska muha enodnevnica. ZDaj je z modelom 3 odneslo šalo. Na to niso bili pripravljeni, ker do prihoda tesle so bili vsi EV-ji oblikovno grdi ko pes.

Utk ::

BlaY0 je izjavil:

Utk je izjavil:

Resno? Komu boš prodal tovarno dizel motorjev...

A daj no daj. Koliko časa se pa nek dizel motor prozivaja. V 10ih letih so se proizvodnje linije spremenile za 100%. Vsakih par let imamo nove motorje, karoserije se predelujejo na dve leti. A gre to vse na odpad al kaj?

Utk je izjavil:


Ja, iz črpalke, ki ni vredna 50 jurjev, lahko narediš trgovino. Rezervoari, ki so pa res strošek, grejo v nič.

Če se ti njegova investicija obrne v 5ih letih, ga po tem času v končni fazi lahko tudi šenkaš.

WarpedGone je izjavil:

Efekt je že danes tukaj. Koliko ljudi, ki je oz. bo še vplačalo jurja za ta avto, bo vmes kupla ICE zadevo? Par procentov, ostalih nekaj sto tisoč je že danes direkten minus prodaje ICE zadev.

Pa saj recimo VW to dobro ve. Zadosti imajo denarja, da se obrnejo za 180 stopinj če želijo.

Motiš se v vseh točkah. Tudi najnovejši avti premium znamk se štancajo na 30 let starih strojih. Razen tistih delov, ki takrat res še niso obstajali.

Če se ti obrne v 5ih letih, je še zmeraj vredna stvar toliko koliko je nekdo pripravljen
plačat za njo. A boš ti delničarjem razložil, da si šenkal 100 mio, ker si jih itak že dobil nazaj? Misliš, da te ne bojo vprašali, če se ni dalo tega prodat in preusmerit že prej?

VW morda danes še ima zadosti denarja, ampak vsak dan ga za ta preobrat potrebuje več, ima ga pa vsak dan manj. Se bo obrnil pravočasno? Lahko da je že prepozno. Zgodovina uči, da se veliko velikih firm ni preobrnilo. In še danes bi delale analogne filme, ki jih nihče več ne potrebuje, če ne bi propadle.

BlaY0 ::

bambam20 je izjavil:


Nič ne vedo. Samo upajo, da je bil poizkus Muska muha enodnevnica. ZDaj je z modelom 3 odneslo šalo. Na to niso bili pripravljeni, ker do prihoda tesle so bili vsi EV-ji oblikovno grdi ko pes.

Vedo vedo. Točno vedo koliko časa še imajo. In fact vedo tudi koliko časa si lahko kupijo...

Utk je izjavil:

A boš ti delničarjem razložil, da si šenkal 100 mio...

Neka stvar je vredna 100 mio samo dokler je nekdo pripravljen zanjo plačati toliko (kot si sam rekel). Potem pač ni več vredna. Ne vem kdo še danes prisega na mrtev kapital. Ko se ti zadeva zamortizira je to to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Invictus ::

Tukaj pozabljate na celo naftno industrijo, ki se ne bo tako lahko dala.

Samo električni avto pač v današnji infrastrukturi ne more preživeti. Je treba nadgraditi električno omrežje. Mokre sanje o sončnih celicah na strehi bajte so bolj kot to, mokre sanje. Premalo.

Idealna bi bila kombinacija. Ena majhna turbina za elektriko, nekaj baterij za 50 km vožnje in električen pogon.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

bambam20 ::

BlaY0 je izjavil:


Vedo vedo. Točno vedo koliko časa še imajo. In fact vedo tudi koliko časa si lahko kupijo...



NOKIJA je vedela :)? Omenjam jo zato, ker je bila dobesedni vladar pa jih poglej kje so končali.

BlaY0 ::

Poglej kje so začeli...

Utk ::

BlaY0 je izjavil:


Neka stvar je vredna 100 mio samo dokler je nekdo pripravljen zanjo plačati toliko (kot si sam rekel). Potem pač ni več vredna. Ne vem kdo še danes prisega na mrtev kapital. Ko se ti zadeva zamortizira je to to.

Ja sej, in kako boš ti razložil, da je stvar, ki je bla včeraj vredna 100 mio, danes ničvredna, ti pa nisi nič ukrenil glede tega.
Koliko velikih proizvajalcev kočij je obstajalo še 20 let po Fordu? Koliko proizvajalcev (takratnih) parnih lokomotiv danes še obstaja? Se spomneš kodaka?

BlaY0 ::

Utk je izjavil:


Ja sej, in kako boš ti razložil, da je stvar, ki je bla včeraj vredna 100 mio, danes ničvredna, ti pa nisi nič ukrenil glede tega.
Koliko velikih proizvajalcev kočij je obstajalo še 20 let po Fordu? Koliko proizvajalcev (takratnih) parnih lokomotiv danes še obstaja? Se spomneš kodaka?

??? Nekaj je nominalna nekaj drugega pa realna vrednost. Ukrenil si to da si jo zamortiziral (pa ne po računovodskih standardih ampak po realno). Kako boš prepričal lastnike da je to to, je pa tvoja stvar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Utk ::

Včeraj si imel vse, danes pa nimaš s čim naredit konkurenčnega avta. Nimaš strojev niti ljudi. Ker nisi pravi čas mislil na to. Kako ti to še bolj enostavno lahko pojasnim?
Pežo je napovedal 34 novih avtov do 2021, od tega 4 električne. Če bojo ti 4 zaresni, jih je od ostalih 30 vsaj 20 odveč. In ta strošek bo nekdo plačal.

BlaY0 ::

Utk je izjavil:

Koliko proizvajalcev (takratnih) parnih lokomotiv danes še obstaja?

Siemens. Obstaja od 1850. Ni sicer delal parnih lokomotiv, dela pa že od takrat tisto kar se prodaja...

Utk je izjavil:

Včeraj si imel vse, danes pa nimaš s čim naredit konkurenčnega avta.

Kako nimaš? Saj imajo denar poskrit po davčnih oazah ravno v te namene...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

WarpedGone ::

Vedo vedo. Točno vedo koliko časa še imajo. In fact vedo tudi koliko časa si lahko kupijo...

Seveda vejo.
Kapitan tankerja točo ve koliko časa ima do trka s pomolom, ve tudi kolk lahko kurs ladje še spremeni. Ampak preprečiti trka ne more več.

CEOti velikih firm majo svoj n-letni mandat v katerem morajo maksimizirat profit in svoj penzion. Potem pa z zlatim padalom skočjo v penzion in se jim gladko fučka kaj se naprej dogaja s firmo. Zakaj bi na račun lastnega penziona skrbel,da bodo tvoji nasledniki imeli super plače?

hehe, utk kapira.
Zbogom in hvala za vse ribe

BlaY0 ::

Utk je izjavil:


Pežo je napovedal 34 novih avtov do 2021, od tega 4 električne. Če bojo ti 4 zaresni, jih je od ostalih 30 vsaj 20 odveč. In ta strošek bo nekdo plačal.

Strošek se bo zamortiziral v 5ih letih, vse ostalo oziroma kar bo več bo pa samo profit.

WarpedGone je izjavil:


CEOti velikih firm majo svoj n-letni mandat v katerem morajo maksimizirat profit in svoj penzion. Potem pa z zlatim padalom skočjo v penzion in se jim gladko fučka kaj se naprej dogaja s firmo. Zakaj bi na račun lastnega penziona skrbel,da bodo tvoji nasledniki imeli super plače?

Tu se strinjam. Ne strinjam se pa da bo kdor koli dopustil da se zadeve zgodijo "čez noč". Ker potem bo pač prišlo do globalne revolucije in anarhije. V tem primeru pa penzije tudi za bivše CEOte ne bo več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Utk ::

Siemens dela 1000 stvari, ena gor ali dol. Avtomobilski proizvajalci, razen azijcev, eno.
Veliki proizvajalci parnih lokomotiv so bili carji. Danes za te firme ni nihče slišal.

Denar ne reši vsega. VW ima sigurno več denarja kot ga bo imel tesla še 20 let. Samo to nič ne pomeni. Tist denar je treba plemenitit z vsaj 5% letno. In to lahko vw dela samo dokler dela ice avte. Ko bo konec heca, je komot VW v plusu, delničarji pa rečejo, to je to, poberejo keš ven in zaključijo zgodbo. Preden nastane euro izgube.

Večina proizvajalcev ima težave z dobičkom že v dobrih časih. V slabih in revolucionarnih so opleli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BlaY0 ::

Utk je izjavil:


Veliki proizvajalci parnih lokomotiv so bili carji. Danes za te firme ni nihče slišal.

Ja in? A bi mogel? Na njihovem pogorišču so nastale nove. V čem je problem?

Industrija parnih lokomotiv nikoli ni bila vodilna gospodarska panoga na kateri bi slonela prihodnost celih držav...

Utk ::

Nobenga problema, če si končno videl, da bo to eno veliko pogorišče.

BlaY0 ::

Ne bo veliko pogorišče, ker bi se v tem primeru zgodilo tisto kar omenjam dva posta višje. Tega si pa danes nihče ne želi. Svet danes ne deluje na on/off switch.

No ti bom pa drugače napisal... ne želi si, da se zadeve spremenijo z danes na jutri, ker to ne bo dobro zate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Utk ::

Sej se ne bojo iz danes na jutri. En po en bodo padali, nastajali bojo novi, kje kakšen od starih bo pa tudi preživel. Ampak na splošno veliki večini prehod na električne avte ne bo uspel.

J.McLane ::

Ok, številke na mizo, Tesla za 2020 predvideva letno kapaciteto 500.000 avtomobilov, na svetu se pa proda 60 miljonv vozil letno.

Torej bo Tesla leta 2020 dosegala nekje 1% vseh novo prodanih vozil, seveda na razvitih trgih in v določenih segmentih bo ta številka mnogo višja, ampak v globalenm smislu propada največjih treh proizvajlcev je pa to pljunek v morje.

Če so EV res prava stvar se bo premik dogajal vsaj 20 če ne 50 let, hitreje nikakor ne bo šlo.

BlaY0 ::

Utk je izjavil:

Sej se ne bojo iz danes na jutri. En po en bodo padali, nastajali bojo novi, kje kakšen od starih bo pa tudi preživel. Ampak na splošno veliki večini prehod na električne avte ne bo uspel.

Mogoče res. Tistim, ki se bodo hitro prilagajali, bo mogoče uspelo. Saj jih je tako ali tako preveč, trg je zasičen. Ampak to bo vedno, tudi ko pridejo EV na sceno.

S 97% denarja na svetu, ki nima kritja, mora biti trg non-stop zasičen, če ne tak sistem ne deluje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Utk ::

J.McLane je izjavil:

Ok, številke na mizo, Tesla za 2020 predvideva letno kapaciteto 500.000 avtomobilov, na svetu se pa proda 60 miljonv vozil letno.

Torej bo Tesla leta 2020 dosegala nekje 1% vseh novo prodanih vozil, seveda na razvitih trgih in v določenih segmentih bo ta številka mnogo višja, ampak v globalenm smislu propada največjih treh proizvajlcev je pa to pljunek v morje.

Če so EV res prava stvar se bo premik dogajal vsaj 20 če ne 50 let, hitreje nikakor ne bo šlo.

Če bo moral tesla vse sam naredit, potem je jasno vse skupaj obsojeno na propad. Če bo tesla delal 0,5 mio avtov letno, brez skrbi da jih bojo tudi ostali še parkrat tolk. Kdo bo to bomo pa videli. Morda pa kitajci. Ki verjetno že delajo iz gline model 3.

Magic1 ::

Invictus je izjavil:


Idealna bi bila kombinacija. Ena majhna turbina za elektriko, nekaj baterij za 50 km vožnje in električen pogon.

To je še daleč najboljša rešitev. En švoh(cca 20KW) super efektiven generator s 30l tankom, baterije za 50-100km. Baterijo doma vedno nafilaš, pred potjo izbereš dolžino poti do nasljednjega polnenja in avto temu primerno uporablja generator. S tem lahko voziš 100% na elektriko, lahko pa tudi voziš varčno neomejeno kilometrov. Če imas slučajno superchargerje na poti pa lahko tudi teraš na elektriko.
Magic

WarpedGone ::

Ok, številke na mizo,

Komot je seštevat, sploh japke in hruške.
Tle je igra precej bol zapletena kot letna proizvodnja in prodaja hrušk.

Stvari so ble že tolkrat orisane, da ne vidim zakaj bi se pa zdej prijelo tko da ponovno pojasnjevanje je zguba časa.

Google.
Zbogom in hvala za vse ribe

BlaY0 ::

Utk je izjavil:


Če bo moral tesla vse sam naredit, potem je jasno vse skupaj obsojeno na propad.

No pa smo tam. Ni problem v samem EV. V končni fazi bi si Musk lahko izmislil da bo prodajal kaj drugega. Recimo BIO banane celemu svetu. Mogoče bi mu ratalo, tako kot je recimo Guglu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Okapi ::

W1 sicer misli, da so pri velikih avtomobilskih firmah zaposleni sami debili, ampak se seveda moti. Prav dobro vedo, kaj se dogaja, spremljajo dogajanje, vsi po vrsti testirajo tržišče in proizvodne zmogljivosti s svojimi električnimi modeli, in se pripravljajo na čas, ko bodo električni avti postali resna konkurenca klasičnim. Me ne bi tudi čisto nič presenetilo, če bo v roku 10-20 let kateri od velikih kar Teslo kupil.

Magic1 ::

Sej veste da W1 ne gredo številke od rok...
Avto idustrija že točno ve, koliko je doseg EV-jev v nasljednjem desetletju.
Če ne bodo v kratkem izumili nov tip ultra boljših baterij, bomo leta 2030 imeli še vedno manj kot 10% EV-jev v prometu.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WarpedGone ::

:)
V tejle temi so moja stališča najbolje prestala test časa, že skoraj 10 let.
Ste bli ta čas ful pametni, pravilno uganili pa praktično nič.

Tko da, dream on.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Okapi je izjavil:

W1 sicer misli, da so pri velikih avtomobilskih firmah zaposleni sami debili, ampak se seveda moti. Prav dobro vedo, kaj se dogaja, spremljajo dogajanje, vsi po vrsti testirajo tržišče in proizvodne zmogljivosti s svojimi električnimi modeli, in se pripravljajo na čas, ko bodo električni avti postali resna konkurenca klasičnim. Me ne bi tudi čisto nič presenetilo, če bo v roku 10-20 let kateri od velikih kar Teslo kupil.

Tudi pri kodaku niso bili debili. Niso debili, nimajo pa niti jajc, da bi presekali in zavestno zmanjšali dobiček v naslednjih petih letih, da bi resno šli v to. Kdo bi sploh lahko to naredil in kaj bi imel od tega? 5 let jeze delničarjev? Za kaj? Naj propade, drugo službo bo pa že našel. Pri kitajcih ali pa pri tesli.

Tesla je predraga, da jo bi kupili za hec. Če jo vzamejo zares, imajo pa spet začetni problem. Kaj z ostalim?

Magic1 ::

V tvojih sanjah mogoče W1. Vse kar imamo v desetih letih, je avto za 80k€ in kup jajčk, ki so vsi v vseh pogledih dražji, kot bencinci, kljub vsem subvencijam in ničnimi trošarinami. Sej to so imeli že v devedesetih v Ameriki. Zdej je samo mal večji hype, ker je pač Musk car.
Magic

energetik ::

Magic1 je izjavil:

Sej veste da W1 ne gredo številke od rok...
Avto idustrija že točno ve, koliko je doseg EV-jev v nasljednjem desetletju.
Če ne bodo v kratkem izumili nov tip ultra boljših baterij, bomo leta 2030 imeli še vedno manj kot 10% EV-jev v prometu.
Ni treba da so ultra boljše, samo precej cenejše morajo postati.
320km povprečnega dosega Modela 3 je že precejšen približek dosegu ICE. Sicer še vedno 3x manj kot turbodizel, ni pa to več 10x manj kot pred nekaj leti. Le cena baterij je še vedno ubijalska.

Kar se tiče propada bencinskih črpalk - menim da bodo še zelo dolgo potrebne, ker tovorni promet pa pač zahteva precej več od sposobnosti baterij (zelo dolge dnevne relacije) in mislim da bodo tovornjaki laufali v prihodnosti na sintetično gorivo, tako kot letala.
Pa tudi mislim da ni problem črpalkam zamenjati točilna mesta za superchargerje, lokacijo in infrastrukturo imajo.

Magic1 ::

Sej doseg ni toliko problem, le cena baterij je. Ultra boljše sem bolj mislil na razmerje količina/cena, kot pa sama kapaciteta na kg.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WarpedGone ::

Kak problem naj bi to bil?
Ev za 35 jurjev bo sramotil bmw-je.

Game Over.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Clio za 10 jurjev v dosegu osramoti vsako Teslo.
Z vsakim Cliotom prepotuješ 1500km prej kot s Teslo.

Game over?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

za tvojo logiko že zdavnaj.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Seveda.

Tako kot cela avtomobilska industrija samo čaka in se trese v kotu kaj bo naredila sveta Tesla.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Magic1 ::

Brez veze se je kregat s W1. On je believer. Fizika in matematika zanj nista pomembna, raje gleda motivation govore/predstavitve.
Magic

WarpedGone ::

Skregajte se s šefom Audijevega oddelka za EV:
As Model 3 approaches, Audi exec says: 'Tesla did everything right'
"I hate to admit it," Niemand told his audience, "but Tesla did everything right."


In 350.000 pobranih vplačilih se le slep bedak ne trese v kotu.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Ev za 35 jurjev bo sramotil bmw-je.

Pa si kdaj sedel v kakšnem BMWju? No, očitno ne. Pojdi v en salon in se vsedi vanj. Da vidiš kaj je kvaliteta izdelave. Ali kaj si mislil? Ludikrs, uber in hype pospeški? Si star 15 let?

Utk ::

Sej v tem je problem, da se ne. Orkester še kar igra. Povprečna starost avtov se viša, ljudje ne kupujejo več novih avtov, če jim res ni sila. Ne zato, ker ne bi imeli denarja, ampak jih to več ne zanima. Aktivni tempomat in led luči niso ravno nek feature zarad katerga bi prodal 8 let star avto in kupil novega. Komot ga imaš še 8 let. Novi audiji, bmwji, tudi če so lepi, je to vse skupaj en zeh. Da ne govorimo o plebejcih. Je čisto vseeno ali se voziš v 10 let starem meganu ali v novem. Zakaj bi torej kupil novega?
Avto na elektriko...to pa je nekaj.

WarpedGone ::

Novi audiji, bmwji, tudi če so lepi, je to vse skupaj en zeh

To kapira tudi omenjeni Audijev šef:
And, he suggested, once you go electric, you never go back: "Those who [have] ever driven electrically are lost for the internal combustion engine for all time."


Js pa nej bol zaupam ST inteligenzzi?
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Sej pri Concordu so tudi delal 30 let vse čist prav in še najboljši inžinirji so delali na njemu. 747 so naredil 2nd class inžinirji pri Boeingu. Ohhh, kakšen hype je bil šele okoli Concorda... pa kje smo zdej. Komu sploh verjet?!? Najbolj da šefu EV oddelka, on pa ja nima svojih razlogov...
Magic

thramos ::

TribesMan je izjavil:

Clio za 10 jurjev v dosegu osramoti vsako Teslo.
Z vsakim Cliotom prepotuješ 1500km prej kot s Teslo.

Game over?


Pa obstaja kakšna statistika, kakšen doseg je za povprečnega Janeza sploh pomemben? Ker 1500 km vsak, ki ni mazohist, prepotuje ceneje in hitreje z letalom.

TribesMan ::

Janez rabi v povprečju verjetno manj kot 100km na dan. Tako da kar se tega tiče Janez že dolgo nima problemov.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Invictus ::

Utk je izjavil:

Sej v tem je problem, da se ne. Orkester še kar igra. Povprečna starost avtov se viša, ljudje ne kupujejo več novih avtov, če jim res ni sila. Ne zato, ker ne bi imeli denarja, ampak jih to več ne zanima. Aktivni tempomat in led luči niso ravno nek feature zarad katerga bi prodal 8 let star avto in kupil novega. Komot ga imaš še 8 let. Novi audiji, bmwji, tudi če so lepi, je to vse skupaj en zeh. Da ne govorimo o plebejcih. Je čisto vseeno ali se voziš v 10 let starem meganu ali v novem. Zakaj bi torej kupil novega?
Avto na elektriko...to pa je nekaj.

V bistvu je tudi avto na elektriko isto sranje. Noter dajo tablico, pa že folk orgazmira o ful novem designu na touch screen ...

Tudi elektrika ni motivacija za zamenjavo avta ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Magic1 ::

Za povprečnega Janeza je cena daleč najbolj pomembna, vse nad 10k€ je že veliko. Avto za 40k€+ si s povprečno plačo bolj težko privošči.
Magic

thramos ::

TribesMan je izjavil:

Janez rabi v povprečju verjetno manj kot 100km na dan. Tako da kar se tega tiče Janez že dolgo nima problemov.


Zakaj potem izpostavljat doseg kot sramoto EVja?

Magic1 je izjavil:

Za povprečnega Janeza je cena daleč najbolj pomembna, vse nad 10k€ je že veliko. Avto za 40k€+ si s povprečno plačo bolj težko privošči.


Čez palec bi rekel, da si tisti, ki si privoščijo avto za 40k, še rajši privoščijo bolj udoben in hitrejši način potovanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

Okapi ::

TribesMan je izjavil:

Janez rabi v povprečju verjetno manj kot 100km na dan. Tako da kar se tega tiče Janez že dolgo nima problemov.
Samo kaj, ko povprečje ni pomembno. Povprečno se v avtu vozita manj kot 2. Zakaj potem večina vseeno hoče avte, v katerih je prostora vsaj za 4? Prtljažnik je v povprečju prazen. Zakaj bi moralo biti v njem dovolj prostora za 3 kovčke?

Po mojem je doseg okoli 500-600 km tista meja, pri kateri večina ne bo več imela pomislekov (zaradi dosega). Da se lahko brez strahu oziroma vnaprejšnjega načrtovanja daljših postankov odpelješ do Splita ali Munchna.

BigWhale ::

BMW, ce bo prezivel, bo izdeloval zelo ucinkovite dizelske/bencinske generatorje, ki so tihi, ustrezajo vsem eko standardom in lahko BMW E-5 napolnijo v dveh urah. BMW E-5 bo imel dosega 800km.

Generator bos lahko dobil kot dodatno opremo pri standardni izvedbi ali pa serijsko v deluxe verziji.

Druga opcija pa bo, da bo stanovanjska hisa ali blok, kupila BMW G-5, generator, ki bo dovolj za napajanje cele ulice. Vzidan v neki kleti ne bo motil okolice s hrupom in hkrati bo skrbel se za toplo vodo. Ta bo lahko v nekaj urah napolnil 10 BMW E-5 avtomobilov. Ce se bomo uspeli transformirati v 'shared car economy', potem bo teh deset avtomobilov verjetno dovolj za 30 gospodinjstev, ker te bo avto odpeljal tja kamor si zelis, potem bo sel pa parkirat nazaj pred blok. Ce ne, bo pa BMW zasluzil se vec kot zdaj. Prodajal bo generatorje in vozila.

En kup ljudi bo ostalo brez sluzb, en kup ljudi se bo prekvalificiralo. Naftna industrija se bo pa preusmerila v izdelavo goriv, ki so bolj ucinkovita za poganjanje generatorjev. Oktani pa kar naenkrat ne bodo vec problem. Veliko voznega parka bo se vedno kot ICE, za reci kjer je dobava elektrike lahko problem. Prav tako bodo ljudje trumoma hodili gledati dirke ICE avtomobilov, nekako tako, kot danes hodijo gledati konjske dirke, ceprav smo tisti, ki konje se uporabljamo za transport, kar redki.

Zgodilo se ne bo nic drasticnega, globalno gledano, nic kar se ne bi zgodilo ze nekajkrat v zgodovini clovestva. Podjetja bodo propadala in nastajala bodo nova. Nekaj dinozavrov se bo uspelo transformirati, vsi pa ne.

Tesla bo pa najbrz v zgodovini ostala zapisana kot prvi komercialno uspesen, uporabne, in masovno proizveden elektricni avto. Priblizno nekaj taksnega kot Ford s svojim Modelom T. Ce bo Tesla se vedno obstajala cez 100 let bomo pa videli. :)

thramos ::

Po mojem pa je predvsem odvisno, koliko ljudi si tega sploh želi.

Če sklepam po sebi, pa daleč od tega, da se smatram za merodajnega, je takšen doseg popolnoma nepotreben. Daljših nenačrtovanih potovanj praktično ni, pa še takrat je v večini primerov letalo (+ morebiten najem na cilju) veliko boljša izbira.

energetik ::

Okapi je izjavil:

TribesMan je izjavil:

Janez rabi v povprečju verjetno manj kot 100km na dan. Tako da kar se tega tiče Janez že dolgo nima problemov.
Samo kaj, ko povprečje ni pomembno. Povprečno se v avtu vozita manj kot 2. Zakaj potem večina vseeno hoče avte, v katerih je prostora vsaj za 4? Prtljažnik je v povprečju prazen. Zakaj bi moralo biti v njem dovolj prostora za 3 kovčke?

Po mojem je doseg okoli 500-600 km tista meja, pri kateri večina ne bo več imela pomislekov (zaradi dosega). Da se lahko brez strahu oziroma vnaprejšnjega načrtovanja daljših postankov odpelješ do Splita ali Munchna.
Prtljažnik v povprečju je prazen, ampak kaj ko vsak vikend pa potrebuješ 400L prtljažnika? Boš imel zaradi tega 1 avto več?
Se pa strinjam glede dosega, 500km je verjetno meja, ko bi večina rekla da je dovolj dobro. Cena 15k€ za baterijo pač ne. Poleg tega pa mora biti na tej 500km poti tudi dovolj SC postaj, sicer si spet obsojen na dolgo čakanje. 500km dosega, SC na 100km, baterija za ~2-4k€ - pa je recimo že povsem OK.

BlaY0 ::

Utk je izjavil:


Avto na elektriko...to pa je nekaj.

Predvsem hype. Ko ga boš dobil za 10k EUR bo pa dejansko nekaj napram bencinarju. Pusti kvaliteto idelave... to že zdavnaj ni realen faktor, ker so za moje pojme vsi enako kvaliteno sestavljeni, konec koncev morajo zadostiti določenim standardom, da sploh pridobijo ustrezne certifikate.

energetik je izjavil:


Se pa strinjam glede dosega, 500km je verjetno meja, ko bi večina rekla da je dovolj dobro.

Jaz se pa ne. Zakaj rabiš v Cliot-u avtonomije za 500 km? Bencinske črpalke so posejane vsaj na 50 km. Problem EV je samo in izključno v času polnjenja. Ta čas polnjenja se lahko malo omili s povečanjem avtonomije, to je pa vse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()
««
272 / 1224
»»