Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
J.McLane ::
Kaj pa delajo na Nizozemskem? Ali sestava avta ni dovolj, da se izogneju 10% uvoznem EU davku?
BigWhale ::
Če koga zanima s tele strani:
Interview With Elon Musk About Tesla Supercharger Expansion In Europe
me: Do you have any future plans regarding price cuts for Europe? What I mean is EUR is about 30% higher than USD and that means a 30% more expensive car to buy here.
Tukaj v bistvu pravi, da bo cena 35.000 EUR za EU z davkom vred. Huh.
BlaY0 ::
Hmm, kako je zdaj s temi baterijami? Koliko časa zdaj že zdržijo? Ne mislim praznjenja ampak kakšna je kaj življenska doba? Kaj z njo narediš ko je zanič, vržeš v bližnji potok pa novo nabaviš ali neseš v Merkur in vržeš v tisti ladlc kjer zbirajo iztrošene LR3 baterije? Kako je z garancijo in recimo zavarovanjem baterije? Se plača kakšne dajatve za _svinjanje_ s temi baterijami? Pri Renoju vem da jo imaš baje samo v najemu? Ali morda z nakupom nove hkrati že plačaš tudi njeno razgradnjo? Ali je tako kot z računalniško opremo, kjer pri brand vendorjih z nakupom baje plačaš tudi že razgradnjo ampak ti potem naši distributerji to še enkrat veselo zaračunajo? Kam gredo te iztrošene baterije, v Afriko, na dno morja v mednarodnih vodah ali kam drugam? Skratka matra me dejanski energy/co2/waste footprint, se je kdo že poglabljal v to?
Nikec3 ::
Hmm, kako je zdaj s temi baterijami? Koliko časa zdaj že zdržijo? Ne mislim praznjenja ampak kakšna je kaj življenska doba? Kaj z njo narediš ko je zanič, vržeš v bližnji potok pa novo nabaviš ali neseš v Merkur in vržeš v tisti ladlc kjer zbirajo iztrošene LR3 baterije? Kako je z garancijo in recimo zavarovanjem baterije? Se plača kakšne dajatve za _svinjanje_ s temi baterijami? Pri Renoju vem da jo imaš baje samo v najemu? Ali morda z nakupom nove hkrati že plačaš tudi njeno razgradnjo? Ali je tako kot z računalniško opremo, kjer pri brand vendorjih z nakupom baje plačaš tudi že razgradnjo ampak ti potem naši distributerji to še enkrat veselo zaračunajo? Kam gredo te iztrošene baterije, v Afriko, na dno morja v mednarodnih vodah ali kam drugam? Skratka matra me dejanski energy/co2/waste footprint, se je kdo že poglabljal v to?
Baterij se pri Teslah ne menjava. Model S ima vrhunske rezultate pri baterijah. Nekateri imajo Po 100 000 miljah kapaciteto še nad 92% in podobno. Pri Modelu 3 bo baterija malo manjša, kar pomeni več ciklov za enako prevoženo razdaljo, bi pa rekel tako čez palec, da bo velika večina imela po 200 000 prevoženih km kapaciteto baterije še nad 80% začetne.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Hmm, kako je zdaj s temi baterijami?
Čezdalje bolje.
Koliko časa zdaj že zdržijo?
Dokler jih uporabljaš.
Ne mislim praznjenja ampak kakšna je kaj življenska doba?
Dokler ne crknejo.
Kaj z njo narediš ko je zanič, vržeš v bližnji potok pa novo nabaviš ali neseš v Merkur in vržeš v tisti ladlc kjer zbirajo iztrošene LR3 baterije?
Daš avto na servis naj scoprajo, da bo delal.
Kako je z garancijo in recimo zavarovanjem baterije?
Enako kot z avtomobilom, 8 let neglede na km.
Se plača kakšne dajatve za _svinjanje_ s temi baterijami?
Nobenega svinjanja ni.
Pri Renoju vem da jo imaš baje samo v najemu?
Lahko jo tudi kupiš, nekaj jurjev.
Ali morda z nakupom nove hkrati že plačaš tudi njeno razgradnjo?
Stvar politike prodajalca.
Ali je tako kot z računalniško opremo, kjer pri brand vendorjih z nakupom baje plačaš tudi že razgradnjo ampak ti potem naši distributerji to še enkrat veselo zaračunajo?
Stvar prodajalca.
Kam gredo te iztrošene baterije, v Afriko, na dno morja v mednarodnih vodah ali kam drugam?
Reciklaža.
Skratka matra me dejanski energy/co2/waste footprint, se je kdo že poglabljal v to?
Matra te BS FUD.
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
Pri Renaultu jo lahko kupiš? Kolikor vem so bili edino Norvežani izjema, ali je ta opcija sedaj tudi pri nas?
BlaY0 ::
Baterij se pri Teslah ne menjava. Model S ima vrhunske rezultate pri baterijah. Nekateri imajo Po 100 000 miljah kapaciteto še nad 92% in podobno. Pri Modelu 3 bo baterija malo manjša, kar pomeni več ciklov za enako prevoženo razdaljo, bi pa rekel tako čez palec, da bo velika večina imela po 200 000 prevoženih km kapaciteto baterije še nad 80% začetne.
Hvala za odgovor. OK, se pravi kar se tiče ciklov polnjenja/praznjenja so že dozorele. Kako je pa s kapaciteto glede na starost? Ima samo staranje kak vpliv? Recimo da ne delaš toliko kilometrov.
WarpedGone ::
Km so vključeni v cikle.
Kar ima nekaj v,liva je al baterije filaš redno na 100% al sam tja v okolico 80% in hkrati al jih redno prazniš pod 10% al sam tja nad 30%.
Ne otročje jokcat kako je to klump če ne smeš filat na 100% in razumi kaj pomeni beseda redno. Občasno ni problem.
Kar ima nekaj v,liva je al baterije filaš redno na 100% al sam tja v okolico 80% in hkrati al jih redno prazniš pod 10% al sam tja nad 30%.
Ne otročje jokcat kako je to klump če ne smeš filat na 100% in razumi kaj pomeni beseda redno. Občasno ni problem.
Zbogom in hvala za vse ribe
TribesMan ::
Kaj se zgodi če ti zmanjka goriva?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
N0t0ri0us ::
poiščeš črpalko, kupiš kanglico in greš nazaj do avta :D
Zanima me to, če se avto izključi, ko pride do 0km ali ti dovoli, da uničuješ baterije s tem, ko jih preveč izprazneš?
Zanima me to, če se avto izključi, ko pride do 0km ali ti dovoli, da uničuješ baterije s tem, ko jih preveč izprazneš?
energetik ::
Zanimivo tole spremljati, ampak zame je nakup EV še vedno daleč, daaaleč v prihodnosti. Še vedno ekscesno predrago in še vedno neuporabne oblike.
O folku, ki (zaradi kateregakoli artikla že) stoji ponoči v vrstah in kampira, si pa mislim svoje.
O folku, ki (zaradi kateregakoli artikla že) stoji ponoči v vrstah in kampira, si pa mislim svoje.
Nikonja ::
Iskreno mi ni še sploh jasna logika elek.avtov ker še vedno 90% elektrike se dobija iz neobnovljivih virov (od tega 60% premog) tako da dejansko električni avti sploh niso ekloški.
In druga stvar polnjenje, kje sumim da bodo v naslednjih 20 letih kaj revolucionarnega naredili da jih lahko nafilaš v 5ih minutah do polnega kot navadne avte. Ne prestavljam si da sedim na bencinski in čakam 6ur da se nafila avto.
Prednosti so da ni več guženja na servisih in menjanja, olja, filtera za zrak, za olje in za ne vem še kakšen k... in še 1000 raznih delov za katere te še zraven nategnejo. Pa še plus je da se vsako jutro zbudiš z nafilanim avtom in ti ni treba sploh it na bencinsko in se še tam drkat.
Mislim da bo prekretnica ko cena električnih avtov (normalne velikosti ne kot twingo) pade pod 20t eur, baterija zdrži cca 1.000 km, lahko jih nafilaš pod eno uro, in proizvodnja elektrike se obrne da je 70% iz obnovljivih virov.... takrat bo naftna industrija naj.... ampak tu je druga skrajnost a to je da razen v EU, Ameriki, delu Azije večina folka lahko sploh sanja o navadnem avtu, kje pa o električnem.
In druga stvar polnjenje, kje sumim da bodo v naslednjih 20 letih kaj revolucionarnega naredili da jih lahko nafilaš v 5ih minutah do polnega kot navadne avte. Ne prestavljam si da sedim na bencinski in čakam 6ur da se nafila avto.
Prednosti so da ni več guženja na servisih in menjanja, olja, filtera za zrak, za olje in za ne vem še kakšen k... in še 1000 raznih delov za katere te še zraven nategnejo. Pa še plus je da se vsako jutro zbudiš z nafilanim avtom in ti ni treba sploh it na bencinsko in se še tam drkat.
Mislim da bo prekretnica ko cena električnih avtov (normalne velikosti ne kot twingo) pade pod 20t eur, baterija zdrži cca 1.000 km, lahko jih nafilaš pod eno uro, in proizvodnja elektrike se obrne da je 70% iz obnovljivih virov.... takrat bo naftna industrija naj.... ampak tu je druga skrajnost a to je da razen v EU, Ameriki, delu Azije večina folka lahko sploh sanja o navadnem avtu, kje pa o električnem.
BlaY0 ::
takrat bo naftna industrija naj....
Po moje ne. Še vedno boš rabil čuda nafte, da boš te avtomobile naredil (električni avtomobili namreč niso narejeni iz elektrike) pa čuda nafte da boš te avtomobile transportiral z ene celine na drugo (magari po delih)...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Utk ::
Iskreno mi ni še sploh jasna logika elek.avtov ker še vedno 90% elektrike se dobija iz neobnovljivih virov (od tega 60% premog) tako da dejansko električni avti sploh niso ekloški.
Vidim, da ti ni jasno. Ti ne boš kupil dokler ne bo električni avto rešil vseh težav sveta, vključno s svetovno lakoto in mirom. Pa je logika električnega avta čisto preprosta in jo bi lahko razumel vsak otrok: boljši je.
J.McLane ::
Iskreno mi ni še sploh jasna logika elek.avtov ker še vedno 90% elektrike se dobija iz neobnovljivih virov (od tega 60% premog) tako da dejansko električni avti sploh niso ekloški.
In druga stvar polnjenje, kje sumim da bodo v naslednjih 20 letih kaj revolucionarnega naredili da jih lahko nafilaš v 5ih minutah do polnega kot navadne avte. Ne prestavljam si da sedim na bencinski in čakam 6ur da se nafila avto.
Prednosti so da ni več guženja na servisih in menjanja, olja, filtera za zrak, za olje in za ne vem še kakšen k... in še 1000 raznih delov za katere te še zraven nategnejo. Pa še plus je da se vsako jutro zbudiš z nafilanim avtom in ti ni treba sploh it na bencinsko in se še tam drkat.
Mislim da bo prekretnica ko cena električnih avtov (normalne velikosti ne kot twingo) pade pod 20t eur, baterija zdrži cca 1.000 km, lahko jih nafilaš pod eno uro, in proizvodnja elektrike se obrne da je 70% iz obnovljivih virov.... takrat bo naftna industrija naj.... ampak tu je druga skrajnost a to je da razen v EU, Ameriki, delu Azije večina folka lahko sploh sanja o navadnem avtu, kje pa o električnem.
Toliko o tvojih 90%
http://www.pocenielektrika.si/za-dom/va...
http://www.energijaplus.si/za-dom/pomoc...
Delež premog/lignit: 40%
Pa računaj da je to "worst case" slika, ker tisti, ki so naročeni na "zeleno" elektriko odžirajo delež OVE preostalim uporabnikom.
Polnjneje še zdaleč ni tak problem, dokaz v praksi so Tesla Superchargerji, ki ti polni s 400 km/h. V praksi je dolge ture možno odpeljati s povprečnimi 80 kmh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
TribesMan ::
Jedrsko gorivo je pa kaj? Obnovljiv vir? :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Utk ::
Tudi če bi nafto kurili v elektrarnah in se vozili na elektriko, ne bi bili na škodi proti temu kar imamo zdaj. Pa je nafta najmanj primerna za elektrarno. Vse drugo je pa čisti plus.
Magic1 ::
Sem se spomnil dve anologiji EV-jem. Letalski promet in vesoljski program. Mi smo zdej pri EV-jih tam kjer so bila ta dva v šesdesetih letih. Tudi oni so takrat mislili, da se bodo čez 10-20 let furali v letečih avtih in počitnice v vesolju bodo kmalu realnost. A potem je udarila fizika in stvari so ostale zelo podobne kot takrat do danes. Dokler ne odkrijemo česa novega in revolucionarnega na področju baterij, bodo Ev-ji kar v manjšini. Razen, če jih mislimo ostali na polno subvencionirat.
Magic
J.McLane ::
To je jasno, v nekaterih segmentih EV še dolgo ali celo nikoli ne bo prisoten, vseeno pa ostaja dejstvo, da trg še zdaleč ni nasičen.
Jaz EV vidim iz ene strani v el. skuterjih in kolesih iz druge smeri pa dražji segment vozil kjer sam pogon ne predstavlja bistvene podražitve celotnega vozila. Za tisto vmes so pa zaenkrat potrebne še izdatne subvencije, kako globoko bomo prišli bo pa pokazal čas.
Jaz EV vidim iz ene strani v el. skuterjih in kolesih iz druge smeri pa dražji segment vozil kjer sam pogon ne predstavlja bistvene podražitve celotnega vozila. Za tisto vmes so pa zaenkrat potrebne še izdatne subvencije, kako globoko bomo prišli bo pa pokazal čas.
BlaY0 ::
Mufasa ::
Tole z gepekom so me pa mal razočaral...ma da pofixajo, majo še cajt
http://jalopnik.com/this-is-the-tesla-m...
http://jalopnik.com/this-is-the-tesla-m...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
BlaY0 ::
Tudi če bi nafto kurili v elektrarnah in se vozili na elektriko, ne bi bili na škodi proti temu kar imamo zdaj. Pa je nafta najmanj primerna za elektrarno. Vse drugo je pa čisti plus.
Osebni avtomobili so tu še najmanjši problem. Še pred tem imaš ladje, letala, tovornjake, če se omejimo samo na transport.
Magic1 ::
Pa je logika električnega avta čisto preprosta in jo bi lahko razumel vsak otrok: boljši je.
Seveda otrok razume ta stavek, a kaj ko nismo otroci in lahko razumemo še malo več(vsaj upam da tudi ostali tukaj).
A ni čudno, da sploh kdo vozi Cliota, če je pa Laguna boljša?!? Pa tudi to ni nujno res v vseh primerih, verjetno je za vožno po mestu Clio boljši.
Mogoče bi bilo treba zadeve narisat, otroci to še najbolje razumejo.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Utk ::
Tudi če bi nafto kurili v elektrarnah in se vozili na elektriko, ne bi bili na škodi proti temu kar imamo zdaj. Pa je nafta najmanj primerna za elektrarno. Vse drugo je pa čisti plus.
Osebni avtomobili so tu še najmanjši problem. Še pred tem imaš ladje, letala, tovornjake, če se omejimo samo na transport.
Za to pa nihče z velikim veseljem ne glisira za 200 metrsko ladjo, se ti ne zdi, kot to delaš vsak dan na cesti. Tudi za terapijo z vdihavanjem letalskega izpuha še nisem slišal. Že tovornjaki so pa relativno malo strupeni glede na to koliko koristi je od njih. Pa tudi niso ravno zaželjeni v centru mest.
Pa je logika električnega avta čisto preprosta in jo bi lahko razumel vsak otrok: boljši je.
Seveda otrok razume ta stavek, a kaj ko nismo otroci in lahko razumemo še malo več(vsaj upam da tudi ostali tukaj).
A ni čudno, da sploh kdo vozi Cliota, če je pa Laguna boljša?!? Pa tudi to ni nujno res v vseh primerih, verjetno je za vožno po mestu Clio boljši.
Mogoče bi bilo treba zadeve narisat, otroci to še najbolje razumejo.
Sej lahko vzameš avto iste vrste za isto ceno kot je tesla, pa mi povej kater je boljši.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Magic1 ::
Hmm, kaj primerljivega dobiš za 80k€ cene za Teslo S, preveri sam.Jasno pa je, da Tesla S sigurno ni the best for the buck v svojem razredu. Kaj boš dobil čez tri leta za 40k€ v segmentu bencinarjev, bomo pa še videli.
Magic
BlaY0 ::
Za to pa nihče z velikim veseljem ne glisira za 200 metrsko ladjo, se ti ne zdi, kot to delaš vsak dan na cesti. Tudi za terapijo z vdihavanjem letalskega izpuha še nisem slišal. Že tovornjaki so pa relativno malo strupeni glede na to koliko koristi je od njih. Pa tudi niso ravno zaželjeni v centru mest.
Zato, ker so tebe pa še ene par 1000 folka nafopal da nabaviš el. avto se oni lahko še naprej prevažajo s svojimi gliserji in privatnimi letali.
Sej lahko vzameš avto iste vrste za isto ceno kot je tesla, pa mi povej kater je boljši.
Meni je škoda dati za avto več kot 5.000 EUR, tako da tukaj ne bova prišla skupaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Utk ::
Hmm, kaj primerljivega dobiš za 80k€ cene za Teslo S, preveri sam.Jasno pa je, da Tesla S sigurno ni the best for the buck v svojem razredu. Kaj boš dobil čez tri leta za 40k€ v segmentu bencinarjev, bomo pa še videli.
Primerljivega ne dobiš nič, v tem je point. Best for the buck je pa dacia. Vse drugo je preseravanje. Vprašanje samo kako veliko.
BlaY0 ::
Ironija je v tem kdo dela reklamo... tistih 5 bo na račun 100.000 ljudi ki bodo kupili kao čist avto, lahko še naprej neomejeno svinjalo.
Spomnim se reklame izpred par let kjer nas Cameron Diaz poziva, da ugašamo luči v prostorih kjer nismo prisotni, da zapiramo vodo med tem ko si umivamo zobe... a njena vila je non-stop razsvetljena, njen jakuzzi ima non-stop 40 stopinj in v njemen bazenu je non-stop čista voda. Skratka mene pa tebe pa še 100.000 naivnežev fopa z reklamo in nam vzbuja slabo vest, zato da sama lahko še naprej uživa te dobrine.
Spomnim se reklame izpred par let kjer nas Cameron Diaz poziva, da ugašamo luči v prostorih kjer nismo prisotni, da zapiramo vodo med tem ko si umivamo zobe... a njena vila je non-stop razsvetljena, njen jakuzzi ima non-stop 40 stopinj in v njemen bazenu je non-stop čista voda. Skratka mene pa tebe pa še 100.000 naivnežev fopa z reklamo in nam vzbuja slabo vest, zato da sama lahko še naprej uživa te dobrine.
Utk ::
Za to pa nihče z velikim veseljem ne glisira za 200 metrsko ladjo, se ti ne zdi, kot to delaš vsak dan na cesti. Tudi za terapijo z vdihavanjem letalskega izpuha še nisem slišal. Že tovornjaki so pa relativno malo strupeni glede na to koliko koristi je od njih. Pa tudi niso ravno zaželjeni v centru mest.
Zato, ker so tebe pa še ene par 1000 folka nafopal da nabaviš el. avto se oni lahko še naprej prevažajo s svojimi gliserji in privatnimi letali.
Sej lahko vzameš avto iste vrste za isto ceno kot je tesla, pa mi povej kater je boljši.
Meni je škoda dati za avto več kot 5.000 EUR, tako da tukaj ne bova prišla skupaj.
Raje vidim, da se z gliserji prevaža nekdo, ki dela EV, kot nekdo, ki dela usrane dizle.
Za 5000 evrov dobiš bicikel, ne pa avta. S tabo ne bo nihče skup prišel, nikoli.
BlaY0 ::
Raje vidim, da se z gliserji prevaža nekdo, ki dela EV, kot nekdo, ki dela usrane dizle.
Ironija je v tem, da je to v večini primerov ena in ista _oseba_. Vedno se bo prodajalo tisto, za kar jim bo uspelo nafopati več folka...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Magic1 ::
Haha, bogataš kupi subvencionirano Teslo, da izpade eko. Vozi pa se okoli s helikopterjem, limo in ogreva hišo s desetimi spalnicami in kopalnicami ter ogromen bazen.
Magic
Invictus ::
Ironija je, da kupiš hibridnega Porsche Cayenna, pa ti država da subvencijo za EKO avto.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
M-XXXX ::
BlaY0 ::
Če bi se recimo globalno trošarine za dizel zvišale na nivo bencinskih, bi se električni avtomobili podražili za 1/4.
M-XXXX ::
BlaY0 ::
Saj pravim, če jih boš zvišal, se bo vse podražilo, vključno s pitno vodo in el. avtomobili.
Utk ::
Pretiravaš. So šle cene nafte gor in dol tudi za 70 procentov, pa se je to na inflaciji poznalo bolj malo. Se pa je.
DarkSite ::
Koliko med vami se vozi s kolesom na šiht? Vsako jutro in vsako popoldne po končanem šihtu se voziš mimo stoječih avtomobilov. Včasih je prav neznosno vdihavanje vseh teh plinov in zajamem zrak in skušam zadržat kolikor se da. Tako, da če se osredotočim samo na ta del(izpušni plini) bi rad videl na naših cestah čim več ele. avtomobilov.
BlaY0 ::
Se strinjam. Samo še prepričat moraš ljudi, ki se vozijo v teh avtih za 5.000 EUR, da dajo 30.000+ EUR za električnega pa smo zmagal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
kow ::
To je problem, ja. Vecina ljudi zeli poceni in zanesljiv avto. Morda pa bodo kupovali poceni 10 let stare elektricne? Dokler kapaciteta baterij pada kontrolirano, bi morda marsikdo kupil 2. ali tretji avto z dosegom 80km... Domnevam (glede na laptope), da to verjetno ne bo drzalo.
Nekaj cez 60 odstotkov imajo Kitajci in delez pada. Cifra nima nobene podlage v Evropi ali ZDA.
Razen na Poljskem.
Iskreno mi ni še sploh jasna logika elek.avtov ker še vedno 90% elektrike se dobija iz neobnovljivih virov (od tega 60% premog) tako da dejansko električni avti sploh niso ekloški.
Nekaj cez 60 odstotkov imajo Kitajci in delez pada. Cifra nima nobene podlage v Evropi ali ZDA.
Razen na Poljskem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Utk ::
Se strinjam. Samo še prepričat moraš ljudi, ki se vozijo v teh avtih za 5.000 EUR, da dajo 30.000+ EUR za električnega pa smo zmagal.
Zakaj? Ljudje, ki kupujejo avte za 5000 eurov, so ciljna skupina za Tato. Nikogar drugega ne zanimajo. Zakaj bi torej to kdo "moral"? Ko ne boš več mogel kupiti starega iznucanega dizla, električnega pa ne boš hotel, boš pač hodil peš.
Invictus ::
Ko ne boš več mogel kupiti starega iznucanega dizla, električnega pa ne boš hotel, boš pač hodil peš.
Evo, pa bomo prišli do renesanse javnega prometa in biciklov .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
energetik ::
Zakaj? Ljudje, ki kupujejo avte za 5000 eurov, so ciljna skupina za Tato. Nikogar drugega ne zanimajo. Zakaj bi torej to kdo "moral"? Ko ne boš več mogel kupiti starega iznucanega dizla, električnega pa ne boš hotel, boš pač hodil peš.Daj ne seri, če imaš ti 35kEUR+ na voljo za avto, jih pač zapravi za tvojega omiljenega EV.
Jaz se bom pa lepo vozil v svojem bencinarju (pri katerem se še izpuha ne voha, ko je po 5min ogret katalizator). Kupljen za 6kEUR, star 4 leta. In se že 4 leta brez vsake težavice pripeljem udobno kamor koli hočem, notri pa lahko celo spravim nekaj parov smučk in pancerjev ali kolo. Za 30kEUR dobim pa za 20 let bencina.
Kakšna točno je potem ta računica, da naj bi se EV splačal? Ja, boljši je navor, zveznost in nekaj manj hrupa. Kar pa vsaj meni še zdaleč ne pretehta, da bi zato nabavil EV za 35kEUR+.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
thramos ::
Ko se bo za smrdeče ropotulje začelo prepovedovati vožnjo po mestih, se z njimi ne bo več prišlo udobno kamor boste hoteli.
Utk ::
Zakaj? Ljudje, ki kupujejo avte za 5000 eurov, so ciljna skupina za Tato. Nikogar drugega ne zanimajo. Zakaj bi torej to kdo "moral"? Ko ne boš več mogel kupiti starega iznucanega dizla, električnega pa ne boš hotel, boš pač hodil peš.Daj ne seri, če imaš ti 35kEUR+ na voljo za avto, jih pač zapravi za tvojega omiljenega EV.
Jaz se bom pa lepo vozil v svojem bencinarju (pri katerem se še izpuha ne voha, ko je po 5min ogret katalizator). Kupljen za 6kEUR, star 4 leta. In se že 4 leta brez vsake težavice pripeljem udobno kamor koli hočem, notri pa lahko celo spravim nekaj parov smučk in pancerjev ali kolo. Za 30kEUR dobim pa za 20 let bencina.
Kakšna točno je potem ta računica, da naj bi se EV splačal? Ja, boljši je navor, zveznost in nekaj manj hrupa. Kar pa vsaj meni še zdaleč ne pretehta, da bi zato nabavil EV za 35kEUR+.
Sej ti lahko kupuješ kar hočeš. Samo nisi ciljna skupina za nikogar. Kako neumen moraš bit, da okoli govoriš, da je EV brez veze, ker ti kupuješ avte za 5 jurjev? In zdaj sta že dva tu. Za vas je tudi bencinar ali dizel brez veze, ker noben ne stane 5 jurjev.
Invictus ::
Seveda so EV avti čisti ...
Razen seveda baterij. Problema odpadnih baterij se nihče še lotil ni. Kako bo ko se bo kislina (ali kaka druga tekočina, ki ponavadi ni ravno najbolj okoljsko prijazna) razlila po vozišču ob nesreči?
EV kot se prodaja zdaj (baterije plus električno polnjenje) pač nima dolgoročne prihodnosti. Ker človeštvo preprosto ne more narediti toliko elektrike, da bi se 100% zamenjalo vsa vozila na notranje izgorevanje.
Razen seveda baterij. Problema odpadnih baterij se nihče še lotil ni. Kako bo ko se bo kislina (ali kaka druga tekočina, ki ponavadi ni ravno najbolj okoljsko prijazna) razlila po vozišču ob nesreči?
EV kot se prodaja zdaj (baterije plus električno polnjenje) pač nima dolgoročne prihodnosti. Ker človeštvo preprosto ne more narediti toliko elektrike, da bi se 100% zamenjalo vsa vozila na notranje izgorevanje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x