Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
hojnikb ::
no, jst bi vseeno rajš mx-5 RF pa bencin/registracija/servisi za ene par let >:)
#brezpodpisa
ZaphodBB ::
It's basicly a clever ponzi scheme.
Ti ne veš kaj je ponzijeva shema.
Kolikor poznam Muska je strategija na več nogah. Predplačila so definitivno faktor, vendar ne toliko v imenu kapitalizacije (čeprav 1-2MRD$ brezobrestnega posojila ne škodi - v resnici bo rabil precej več kapitala). Temveč bolj zaradi meritve povpraševanja.
Ko s temi predplačili in naročili prideš do banke vprašat za posojilo dobiš 20MRD kot nič za smešno nizke obresti.
Kakšna je torej takita za Modelom 3?
1. Model S in Model X ter povpraševanje po njima bo poganjalo izgradnjo proizvodnih kapacitet.
2. Model 3 in noro povpraševanje po njem bo omogočilo kapitalizacijo.
3. 2 leti do deliveryja bo omogočilo pripravo Modela 3 na masovno proizvodnjo, pripravo kapacitet za proizvodne linije.
4. Cena baterij bo padla, zaradi Giga Factoryja(jev).
5. V tem času se bodo kapacitete baterij dvignile za 10-15%.
V glavnem jaz ne bom prednaročil. Računam pa, da si bom svojega Model 3 omislil enkrat 2018-2019. Zato, da bo vozilo nekoliko bolj zdebuggirano. Ker rabam jebenega avtopilota.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Magic1 ::
Ah seveda, ker si ti rekel. Še daleč je od proizvodje in ti že veš kakšen bo avto... to pove vse. Naivne ovce pa kar na slepo dajejo denar, sej je sam jurja. Jaz se ne upam dat nobenemu jurja en mesec v naprej, vi bi pa kar dajal neznano koliko v naprej. Sej danes pa ja nihče ne propade. Sploh pa ne Musk, ki gre na na vsakem koraku na vse, ali nič. Gamble s tem, da v najboljšem primeru lahko le kupiš 40k avto, čez par let. Ni kaj, Musk ve kako pritegnit kapital, vse bo ok, dokler se ne bo kaj konkretno zalomilo. Matematika za EV-je, je kljub temu, če uspe spravit baterije na 50% cene, še vedno v minusu. Je pa fajn avto za bit in, kot vsak športni.
Magic
ZaphodBB ::
Ah seveda, ker si ti rekel. Še daleč je od proizvodje in ti že veš kakšen bo avto... to pove vse. Naivne ovce pa kar na slepo dajejo denar, sej je sam jurja. Jaz se ne upam dat nobenemu jurja en mesec v naprej, vi bi pa kar dajal neznano koliko v naprej. Sej danes pa ja nihče ne propade. Sploh pa ne Musk, ki gre na na vsakem koraku na vse, ali nič. Gamble s tem, da v najboljšem primeru lahko le kupiš 40k avto, čez par let. Ni kaj, Musk ve kako pritegnit kapital, vse bo ok, dokler se ne bo kaj konkretno zalomilo. Matematika za EV-je, je kljub temu, če uspe spravit baterije na 50% cene, še vedno v minusu. Je pa fajn avto za bit in, kot vsak športni.
Upaš stavit?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
J.McLane ::
Ne gre se za stroškovno matematiko EV, gre se za boljši avto za nek denar.
Sicer se z izjavo "najboljši avto za 35 jurjev" ne strinjam, ker je vsak avto nek kompromis in vsakemu so lahko pomembni drugi kriteriji, vprašanje je samo ali bo v očeh dovolj velike množice to res "najboljši avto".
Sicer se z izjavo "najboljši avto za 35 jurjev" ne strinjam, ker je vsak avto nek kompromis in vsakemu so lahko pomembni drugi kriteriji, vprašanje je samo ali bo v očeh dovolj velike množice to res "najboljši avto".
RedDrake ::
A to bo 35k USD "cost after savings" ali cash?
Ker pri model S je to razlika med 75k USD in 61k USD. A se to že ve (čist resno vprašanje).
V obeh primerih, gre za ceno brez davka, kar pomeni v EU ceno nad 40k EUR, ajde s subvencijo mogoče res 35k EUR.
S tem, da če gre za cost after savings ceno, potem je realna verjetno bližje 50k USD, kar v EU ceno spravi že blizu 60k EUR.
Da ni ponzi shema?
Ja, seveda ni klasična ponzi, ampak če ti prodajaš avto pod ceno, tako da s predplačili efektivno znižaš ceno začetnim kupcem, s tem gamblaš na to da te bodo investitorji slavili kot boga in da bo cena proizvodnje na dolgi rok padla. Če bi to vedno delovalo, potem bi to več firm počelo, ampak tu je rizika kar precej, sploh ker cca 2 leti nista ravno nič v tehnološkem svetu. Pač, realno je cost-to-manufacture takega avtomobila _KREPKO_ nad 35k USD.
Skoraj vsaka KIA tega razreda (s takšno opremo) stane že kar več - pa tu govorimo o znamki, ki naj bi bila contender premium znamkam. In ravno zaradi tega težko verjamem v tako ceno - if it sounds too good to be true, then it usually is.
Ker pri model S je to razlika med 75k USD in 61k USD. A se to že ve (čist resno vprašanje).
V obeh primerih, gre za ceno brez davka, kar pomeni v EU ceno nad 40k EUR, ajde s subvencijo mogoče res 35k EUR.
S tem, da če gre za cost after savings ceno, potem je realna verjetno bližje 50k USD, kar v EU ceno spravi že blizu 60k EUR.
Da ni ponzi shema?
Ja, seveda ni klasična ponzi, ampak če ti prodajaš avto pod ceno, tako da s predplačili efektivno znižaš ceno začetnim kupcem, s tem gamblaš na to da te bodo investitorji slavili kot boga in da bo cena proizvodnje na dolgi rok padla. Če bi to vedno delovalo, potem bi to več firm počelo, ampak tu je rizika kar precej, sploh ker cca 2 leti nista ravno nič v tehnološkem svetu. Pač, realno je cost-to-manufacture takega avtomobila _KREPKO_ nad 35k USD.
Skoraj vsaka KIA tega razreda (s takšno opremo) stane že kar več - pa tu govorimo o znamki, ki naj bi bila contender premium znamkam. In ravno zaradi tega težko verjamem v tako ceno - if it sounds too good to be true, then it usually is.
Mufasa ::
19mrd se zmeče za en jeben whatsapp, tuki se pa ob tla mečete ko se 20mrd kapitala investira neki tehnologiji ki ob break even ima celo smisel in za polovico cene bmw M3ja podobne performance.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
Utk ::
Elektricni avto je pac cenejsi od klasicnega. Razen baterij. Tako da ni to nic cudnega. Pa se armaturo poglejte, en monitor za 80 evrov namesto 199 gumbov, enkranckov in stevcev, ki jih mora se nekdo dobro skup zasraufat, da ne skripajo.
Invictus ::
Elektricni avto je pac cenejsi od klasicnega. Razen baterij. Tako da ni to nic cudnega. Pa se armaturo poglejte, en monitor za 80 evrov namesto 199 gumbov, enkranckov in stevcev, ki jih mora se nekdo dobro skup zasraufat, da ne skripajo.
To lahko vgradiš tudi v navaden avto ... Zakaj že ne ?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Spock83 ::
19mrd se zmeče za en jeben whatsapp, tuki se pa ob tla mečete ko se 20mrd kapitala investira neki tehnologiji ki ob break even ima celo smisel in za polovico cene bmw M3ja podobne performance.
+1 Točno to. Zadeva je en drek dokler nekateri uporabniki Inštituta Slotecha ne odobrijo zadeve oz. dokler sami nimajo. Pač dobro se ve kje so plusi in minus pri EV avtomobilu. Pa pri tistih več kot 100k naročil niso sodelovali reveži, ampak srednja in višja klasa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spock83 ()
Mufasa ::
19mrd se zmeče za en jeben whatsapp, tuki se pa ob tla mečete ko se 20mrd kapitala investira neki tehnologiji ki ob break even ima celo smisel in za polovico cene bmw M3ja podobne performance.
+1 Točno to. Zadeva je en drek dokler nekateri uporabniki Inštituta Slotecha ne odobrijo zadeve oz. dokler sami nimajo. Pač dobro se ve kje so plusi in minus pri EV avtomobilu. Pa pri tistih več kot 100k naročil niso sodelovali reveži, ampak srednja in višja klasa.
Pa roko na srce...avto kljub 5im vratom zgleda res badass...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
J.McLane ::
Če prav vidim gre za 4 vratno limuzino, prtljažnik je limuzinski, ne odpira se skupaj z zadnjim steklom, saj zadnje steklo sega naprej v streho.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
TESKAn ::
Sama baterija je dve leti nazaj koštala 200€/kWh, in to ne za Teslo. 17 jurjev za 85 kWh. Danes so IMO že nižje, čez par let bodo še bolj. Da je baterija blazno draga, že dolgo ni res. Bencina za 200k km te danes košta, kolkr je bila baterija modela S par let nazaj.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Brane22 ::
Ah seveda, ker si ti rekel. Še daleč je od proizvodje in ti že veš kakšen bo avto... to pove vse. Naivne ovce pa kar na slepo dajejo denar, sej je sam jurja. Jaz se ne upam dat nobenemu jurja en mesec v naprej, vi bi pa kar dajal neznano koliko v naprej. Sej danes pa ja nihče ne propade. Sploh pa ne Musk, ki gre na na vsakem koraku na vse, ali nič. Gamble s tem, da v najboljšem primeru lahko le kupiš 40k avto, čez par let. Ni kaj, Musk ve kako pritegnit kapital, vse bo ok, dokler se ne bo kaj konkretno zalomilo. Matematika za EV-je, je kljub temu, če uspe spravit baterije na 50% cene, še vedno v minusu. Je pa fajn avto za bit in, kot vsak športni.
ne štekam tega. Sekiraš se za _jurja_ pri avtu od 35 jurjev, ki naj bi bil itak daleč najboljši bang/$€ ?
Za jurja ? Koliko zgubi en toliko vreden avto vrednosti v prvem letu ?
In koliko dobiš na vrednosti, če bo povpraševanje, ti pa imaš "karto" za zgodnji primerek ?
Saj če ti ni všeč, pač prodaš svoje mesto komu drugemu. Če bo povpraševanje, bo ziher kje kdo, ki bi plačal kaj več, če ima lahko avto prej.
hojnikb ::
In koliko dobiš na vrednosti, če bo povpraševanje, ti pa imaš "karto" za zgodnji primerek ?
pomoje zna dosti teh kamperjev to izkoristit kasneje..
#brezpodpisa
Brane22 ::
To mi je padlo na pamet prej, ampak to ne spreminja situacije za Teslo, sploh pa ne na slabše.
Interes je interes, ne glede na to, pri kom konča avto na koncu.
Interes je interes, ne glede na to, pri kom konča avto na koncu.
Utk ::
Elektricni avto je pac cenejsi od klasicnega. Razen baterij. Tako da ni to nic cudnega. Pa se armaturo poglejte, en monitor za 80 evrov namesto 199 gumbov, enkranckov in stevcev, ki jih mora se nekdo dobro skup zasraufat, da ne skripajo.
To lahko vgradiš tudi v navaden avto ... Zakaj že ne ?
Nisem mislil, da je armatura bistvena za bolj enostaven avto. Ampak v tem primeru je tudi armatura. Najbrž bolj zato, ker ta avto bojo kupili bolj tisti, ki so pripravljeni na kaj novega. Če kupiš golfa dizla pač nisi najbrž za neke eksperimente, in hočeš analogne števce iza volana. Pa tudi če na lcd ekrančku narisane. Sicer pa je tega vse več tudi pri ostalih.
WarpedGone ::
avto bo petvratni fastback salon, zadnja havba na teh prototipih najverjetneje še ni funkcionalna.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Sem še enkrat pogledal. Ta Model 3 ima veliko lepši zadnji del kot Model S ali Model X. Na sprednji del se bo potrebno malo navaditi, ker je opazno skrajšan in celo malo spominja na Roadsterja. Glede na obliko strehe in zadnjega dela avtomobila ugibam, da bo tudi koeficient zračnega upora noro nizek.
Glede same politke Tesle in njene rasti, pa je nekak tako, da je Tesla en velik balon, ki pa ni nujno, da bo v bližnji prihodnosti ali sploh kdaj počil. Predvidevam, da Tesla tudi nekaj let po začetku proizvodnje Modela 3 ne bo ustvarjala dobička (s tem mislim dobiček v ekonomskem smislu, ne v smislu kot ga razume Warpy). Ampak navsezadnje Tesla dela zgolj to, kar so davkoplačevalci pripravljeni podpreti. In davkoplačevalci denar bolj kot v Teslo mečejo v Muska.
Človek pride na oder, začne jecljati in na tak način lahko proda skoraj vse. S tem ne mislim, da Model 3 ni dober produkt, ampak dejstvo je, da je Elon Musk verjetno za delničarje vreden več kot celotna Tesla skupaj. Glede na to, da govorimo o avtomobilu z baterijo vsaj 50 kWh, z Autopilotom, z možnostjo zastonj supercharganja, 5 zvezdic varnost in pospeškom do 100 km/h pod 6 sekund. Očitno je, da bo na začetku marža na ta avtomobil zelo nizka, po drugi strani pa se sprašujem, kakšna dodana vrednost je potem Model S in Model X? V luksuzu Tesla nikoli ni blestela, torej je dodana vrednost tistih dveh avtomobilov to, da imata 150 km več dosega, da sta večja in da imata za 2 s boljši pospešek.
Marža Modela S in Modela X se bo s časom verjetno precej dvignila, a vseeno danes je marsikdo kupil Teslo, ker je bila edini spodoben EV, potem pa bo se lahko že marsikdo zadovoljil z osnovno verzijo Modela 3, ali pa s katero boljšo baterijsko varianto trojke, kjer bo dobil podoben doseg kot Model S za kakšnih 45 000 $.
Ob tem namerava Tesla še obsežno vlagati v Superchargerje, trgovine in servise. Zadeva finančno deluje samo tako dolgo, dokler Tesla raste za 30% ali več na leto. Ko se to ustavi in bo potrebno delati dobiček se zna marsikaj zakomplicirati. Marsikaj je tukaj nastavljeno z upanjem, da bo profit prinesla ekonomija obsega. Ampak ok, Tesla lahko tudi na tak način deluje zagotovo še vsaj 10 let, do takrat se bo pa marsikaj spremenilo.
Glede same politke Tesle in njene rasti, pa je nekak tako, da je Tesla en velik balon, ki pa ni nujno, da bo v bližnji prihodnosti ali sploh kdaj počil. Predvidevam, da Tesla tudi nekaj let po začetku proizvodnje Modela 3 ne bo ustvarjala dobička (s tem mislim dobiček v ekonomskem smislu, ne v smislu kot ga razume Warpy). Ampak navsezadnje Tesla dela zgolj to, kar so davkoplačevalci pripravljeni podpreti. In davkoplačevalci denar bolj kot v Teslo mečejo v Muska.
Človek pride na oder, začne jecljati in na tak način lahko proda skoraj vse. S tem ne mislim, da Model 3 ni dober produkt, ampak dejstvo je, da je Elon Musk verjetno za delničarje vreden več kot celotna Tesla skupaj. Glede na to, da govorimo o avtomobilu z baterijo vsaj 50 kWh, z Autopilotom, z možnostjo zastonj supercharganja, 5 zvezdic varnost in pospeškom do 100 km/h pod 6 sekund. Očitno je, da bo na začetku marža na ta avtomobil zelo nizka, po drugi strani pa se sprašujem, kakšna dodana vrednost je potem Model S in Model X? V luksuzu Tesla nikoli ni blestela, torej je dodana vrednost tistih dveh avtomobilov to, da imata 150 km več dosega, da sta večja in da imata za 2 s boljši pospešek.
Marža Modela S in Modela X se bo s časom verjetno precej dvignila, a vseeno danes je marsikdo kupil Teslo, ker je bila edini spodoben EV, potem pa bo se lahko že marsikdo zadovoljil z osnovno verzijo Modela 3, ali pa s katero boljšo baterijsko varianto trojke, kjer bo dobil podoben doseg kot Model S za kakšnih 45 000 $.
Ob tem namerava Tesla še obsežno vlagati v Superchargerje, trgovine in servise. Zadeva finančno deluje samo tako dolgo, dokler Tesla raste za 30% ali več na leto. Ko se to ustavi in bo potrebno delati dobiček se zna marsikaj zakomplicirati. Marsikaj je tukaj nastavljeno z upanjem, da bo profit prinesla ekonomija obsega. Ampak ok, Tesla lahko tudi na tak način deluje zagotovo še vsaj 10 let, do takrat se bo pa marsikaj spremenilo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Brane22 ::
1. Trg ceni Muska zaradi zaslug in ne zaradi nastopa. Jecljanje je bilo v začetku velik minus, a po kar nekaj uspehih je postalo njegov trademark.
2. Nisem šel gledat cifer a zdi se, da je glede skrbi o profitabilnosti Tesla že premagal hrib in da bodo šli od tu stvari same naprej. Ima tretji model, ki naj bi šel v veliko serijo, ima dodelane stvari, baterije pa še pridejo.
Superchargerji so že sedaj kar solidno poseljeni, hkrati pa bodo vse manjši problem z naraščanjem kapacitet baterij in padcem cen.
2. Nisem šel gledat cifer a zdi se, da je glede skrbi o profitabilnosti Tesla že premagal hrib in da bodo šli od tu stvari same naprej. Ima tretji model, ki naj bi šel v veliko serijo, ima dodelane stvari, baterije pa še pridejo.
Superchargerji so že sedaj kar solidno poseljeni, hkrati pa bodo vse manjši problem z naraščanjem kapacitet baterij in padcem cen.
WarpedGone ::
Tkole, moj boj z bluzatorji in bedaki je končan. Ste irelevanten balast.
Js sm svoj avto vplačal, sedaj čakam na konfigurator, ki se bo predvidoma odprl nekje v prvi polovici '18. Dovoljšen delež ljudi je spregledal, tko da preostali slepci se prosto slepite naprej.
Kogar kaj iskreno zanima, z vprašanji na dan in dobil bo iskren odgovor.
Js sm svoj avto vplačal, sedaj čakam na konfigurator, ki se bo predvidoma odprl nekje v prvi polovici '18. Dovoljšen delež ljudi je spregledal, tko da preostali slepci se prosto slepite naprej.
Kogar kaj iskreno zanima, z vprašanji na dan in dobil bo iskren odgovor.
Zbogom in hvala za vse ribe
Brane22 ::
Se da dobiti kaj več tehničnih detajlov ?
Moč motorjev, kapaciteta baterije itd itd.
V bistvu mi je tako od daleč ta model še najbolj všeč.
V smislu da je v tem denarju stisnjen kar največji kondenz nabranega znanja.
Vse ne-avtomotivno je zminimizirano in kar vidiš, je optimizirano izključno v sposobnost kakovostnega prevoza, brez insane-mode preseravanja, exotic wing doors itd.
Avto topogledno kar nekoliko spominja na orožje, sploh črna varianta.
Moč motorjev, kapaciteta baterije itd itd.
V bistvu mi je tako od daleč ta model še najbolj všeč.
V smislu da je v tem denarju stisnjen kar največji kondenz nabranega znanja.
Vse ne-avtomotivno je zminimizirano in kar vidiš, je optimizirano izključno v sposobnost kakovostnega prevoza, brez insane-mode preseravanja, exotic wing doors itd.
Avto topogledno kar nekoliko spominja na orožje, sploh črna varianta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Brane22 ()
Nikec3 ::
Tkole, moj boj z bluzatorji in bedaki je končan. Ste irelevanten balast.
Daj no, ti si začel to temo pred 10 leti, v tem uživaš.
Btw, opazil sem, da je Tesla svoje uradne strani (Facebook, Youtube) preimenovala iz "Tesla Motors" v "Tesla".
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
7982884e ::
Daj no, ti si začel to temo pred 10 leti, v tem uživaš. 8-)haha, my thoughts exactly. umik iz debate ni še nobenemu prinesel zadovoljstva, tudi če je debata kreganje hudo nasprotujočih se strani
sicer pa čestitke warpedu, jaz sem se že odločil, da za naslednji avto dam nekih 4-7 jurjev za enga rabljenega pežoja, za tistim po tem bo pa res ena tesla padla
nekikr ::
Iz pežoja v Teslo bo kar hudič iti. Res, da bo šla hitreje, ampak se boš moral navaditi na notranjost Hyunadia in Kie iz leta 1995, modificirane z enim đabe zaslonom
WarpedGone ::
Se da dobiti kaj več tehničnih detajlov ?
Niti ne, kwh, kw, kg, L, cm itd so vsi zaviti v opisne besede.
Edine cifre so tiste iz same najave i.e vsaj 215 milj po EPA z osnovno baterijo, osnovna cena 35.000 USD v USA.
Zavedajte se da tole ni končen avto, tole je osnovni koncept, sedaj bodo dobro leto pilili detajle, postavljali proizvodnjo in dobavitelje. Pri tem se bodo posamezne cifre nujno spreminjale. Če bi jih že danes napovedal, bi se le po nepotrebnem omejili ali razočarali ljudi. Povedal so par osnovnih cifer.. min doseg, min cena in osnovna oblika in tega se bodo držali.
Na testnih vožnjah so odpri tudi oba prtljažnika. Zadnji se odpira kot pri klasičnem sedan avtomobilu (zadnja šipa je fiksna) zato je luknja precej majhna. Pralni stroj odpade. Sprednji je precej velik in sprejme klasičen potovalni kufer.
(Nism reku da se umikam, le na debilizme ne odgovarjam več)
Zbogom in hvala za vse ribe
DarkSite ::
Thought it would slow way down today, but Model 3 order count is now at 198k. Recommend ordering soon, as the wait time is growing rapidly.
Definitely going to need to rethink production planning...Musk Twit
SambaShare ::
Hm pri rezervaciji je na voljo tudi Slovenija. Pomeni da ko avto pride bo salon/servis tudi že pri nas?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
Nikec3 ::
200M đabe kredita :)
Dobri so.
Čeprav nič presenetljivega.
Musk je pač genij. Tudi ta ideja, da imajo showroome v nakupovalnih centrih in tam, kjer se obrne veliko ljudi + nič dejanskega marketinga,...
Uspevajo s povsem drugačnim pristopom kot vsi ostali, cel svet pa bo sedaj kak teden govoril samo o Tesli in ničem drugem, v tem času, pa bodo zapolnjene njihove proizvodne kapacitete za 2 leti. (pa sploh ne štejem Modela S in Modela X).
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Nikec3 ::
Jaz imam eno vprašanje. Na Bloombergu pišejo o notranjosti kot da je že fiksna. Ekran obrnjen, zmanjšan, nobenih informacij pred voznikom... Kako je s tem?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Hm pri rezervaciji je na voljo tudi Slovenija. Pomeni da ko avto pride bo salon/servis tudi že pri nas?
Nič uradnega, niti govoric. Najavljeno je da bo konec '17 441 prestavništev po svetu, več kot dvakrat več kot trenutno. Osebno pričakujem servis v zagrebu, čist geografski dejavniki.
Al pa kak Trst.
Trenutno slovenijo pokrivajo iz Gradca, servis in prevzem novih vozil.
Na Bloombergu pišejo o notranjosti kot da je že fiksna. Ekran obrnjen, zmanjšan, nobenih informacij pred voznikom... Kako je s tem?
Fiksna je v ideji - en center LCD, 15" horizontalno, enako dosegljiv in viden iz obeh strani i.e. simetrično montiran. Naj bi tudi montiran bil 'lebdeče', ne vgrajen v armaturo. Detajli se bodo še dodelali.
Folk si želi HUD, ni potrjen,niti negiran. Obstaja lep plac zanj...
Definitely going to need to rethink production planning...
Hehe, told you so?
Tole bahanje z vplačili služi molzenju investitorjev za poceni kapital za gradnjo fabrike. Pozabte na 500k letno proizvodnjo čez 4 leta.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
K3kec ::
Tkole, moj boj z bluzatorji in bedaki je končan. Ste irelevanten balast.
Daj no, ti si začel to temo pred 10 leti, v tem uživaš.
Btw, opazil sem, da je Tesla svoje uradne strani (Facebook, Youtube) preimenovala iz "Tesla Motors" v "Tesla".
Verjetno je kaj v povezavi s tem, da imajo sedaj v lasti domeno tesla.com, ki je bila pred tem v lasti neke fizične osebe.
WarpedGone ::
Da, par mescev nazaj so odkupili domeno Tesla.Com.
Nameravajo bit več kot samo proizvajalec avtomobilov zato jim domena Tesla Motors niti ne ustreza najbolje.
Nameravajo bit več kot samo proizvajalec avtomobilov zato jim domena Tesla Motors niti ne ustreza najbolje.
Zbogom in hvala za vse ribe
DarkSite ::
in kako mislijo pospešit proizvodnjo v naslednjih letih zaradi takega navala?
kaj lahko sploh storijo(kratkoročno)? Dolgoročno itak nove fabrike.
A nima fabrika v US kapaciteto 500K/letno. Zakaj to takoj ne spravijo v max zmogljivost?
kaj lahko sploh storijo(kratkoročno)? Dolgoročno itak nove fabrike.
A nima fabrika v US kapaciteto 500K/letno. Zakaj to takoj ne spravijo v max zmogljivost?
WarpedGone ::
Cifra 500k je zgodovinska kurioziteta. Ta fabrika je že videla takšno proizvodnjo ICE avtomobilov zato se nekak iz riti vleče da bi moralo v njej bit dovolj placa za izdelavo 500k teslinih vozil. Kako točno velikost fabrike vpliva na skupno proizvodnjo je nemogoče direkt povedat brez da probaš to proizvodnjo vzpostavit. Trenutno fabrika nima kapacitete 500k ker te kapacitete nimajo trenutne proozvodne linije. So pa že postavili lakirnico, ki lahko pohendla IIRC 200k vozil letno. In drugo proizvodno linijo s 4x večjo kapaciteto kot jo je mela prva, ki je sama sproducirala zopet IIRC 30k vozil letno. To postavi trenuten limit na ~150k Sov in Xov. Za kej več bo treba dodatne proizvodne linije v trenutno neizkoriščenih delih stavbe. Za 3 bojo postavili IIRC dve liniji podobni tadrugi i.e. kapaciteta 250k letno. Pol pa twekanje in optimizacija in mogoče še kaka dodatna linija. Določene zadeve bodo iz fremonta prenesli v GF, ko bo tam dovolj placa in sprostili plac v Fremontu.
Kako torej povečat prozivodnjo? Če so zdej recimo planiral 1 linij, pa kasnej še ena, lahk spremenijo plan v 1 + 2 al pa kej tazga.
A to je resno vprašanje?
Kako torej povečat prozivodnjo? Če so zdej recimo planiral 1 linij, pa kasnej še ena, lahk spremenijo plan v 1 + 2 al pa kej tazga.
Zakaj to takoj ne spravijo v max zmogljivost?
A to je resno vprašanje?
Zbogom in hvala za vse ribe
noraguta ::
http://www.carnewschina.com/2011/11/30/...
To je prihodnost ne pa eno teslo.
To je prihodnost ne pa eno teslo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
BigWhale ::
Jaz hocem HUD. Priznam, to bo pri meni selling point. Drzim pesti do 2018, ko bo na voljo konfigurator. :)
Invictus ::
Nisem mislil, da je armatura bistvena za bolj enostaven avto. Ampak v tem primeru je tudi armatura. Najbrž bolj zato, ker ta avto bojo kupili bolj tisti, ki so pripravljeni na kaj novega. Če kupiš golfa dizla pač nisi najbrž za neke eksperimente, in hočeš analogne števce iza volana. Pa tudi če na lcd ekrančku narisane. Sicer pa je tega vse več tudi pri ostalih.
To kje samo predsodek folka.
Jaz bi imel pa električni avto s klasičnimi inštrumenti. Nočem tistih jebenih tablic v avtu, ki bodo stale celo premoženje ko bodo crknile, čeprav vemo da je zadeva praktično zastonj ...
Jaz hocem HUD. Priznam, to bo pri meni selling point. Drzim pesti do 2018, ko bo na voljo konfigurator. :)
Saj lahko kupiš Garminov HUD. Niti ni drag. Ni idealen, je pa tukaj ...
https://buy.garmin.com/en-US/US/on-the-...
Čeprav bi bilo fajn da je vgradni da ti ga ne ukradejo .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
DarkSite ::
Če bi jst delal armaturo in bi bil v njihovi koži bi razmišljal v tej smeri. Imeli bomo full avtopilot čez par let. Vsak naš avto bo imel avtopilot hardware. Zakaj bi rabili neke stare števce oz. zaslone na voznikovi strani? Dejmo raje narediti en večji zaslon, ki bo točno na sredini in tako enakovredno dostopen za voznika in sovoznika. Medtem ko pilot vozil, nas bo zabaval zaslon. Še volan bi zmanjšal do stopnje, ki mi omogoča zakon, saj bo čez nekaj let uporaben le za kritične popravke(emergency).
Se pa strinjam, da bi rad videl nek HUD, ki bi se ga dalo izklopiti po želji(ko recimo prevzame avtopilot). Rad bi imel le simple info, kot je hitrost, % baterije oz kolk km lahko še naredim in pa navigacija(črta ki bi se izrisovala na cesto).
Se pa strinjam, da bi rad videl nek HUD, ki bi se ga dalo izklopiti po želji(ko recimo prevzame avtopilot). Rad bi imel le simple info, kot je hitrost, % baterije oz kolk km lahko še naredim in pa navigacija(črta ki bi se izrisovala na cesto).
WarpedGone ::
Armatura ni slučajno takšna kot je. Cilj je dovolj prostora za 5 odraslih kar pomeni dovolj prostora tudi na zadnji klopi. To so dosegli z dvema zadevama:
1. prva dva sedeža sta bol naprej, kar pomeni da za klasično 'debelo' armaturo niti ni placa. Ker so jo pomaknili naprej, so jo moral stanjšat in znižat, da ostane vidljivost.
2. Steklena strha nad glavami na zadnji klopi. To da par centi prostora za glave.
Bolša slika, kako avto zgleda zunaj ob dnevni osvetlitvi:
1. prva dva sedeža sta bol naprej, kar pomeni da za klasično 'debelo' armaturo niti ni placa. Ker so jo pomaknili naprej, so jo moral stanjšat in znižat, da ostane vidljivost.
2. Steklena strha nad glavami na zadnji klopi. To da par centi prostora za glave.
Bolša slika, kako avto zgleda zunaj ob dnevni osvetlitvi:
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
TribesMan ::
Dobro zgleda.
Škoda edino ker bo zgleda 4 samo vratni...
Škoda edino ker bo zgleda 4 samo vratni...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Magic1 ::
Zakaj pa bi proizvodnjo povečali, če je folk pripravljen čakat in bodo kar nekaj časa z vsako trojko fajn minus tolkl?!?
Magic
Brane22 ::
Fajn bi blo, če bi bila varianta z ultradebelo baterijo.
Za folk, ki bi ga zanimal no-nonsense car, vendar z ustreznim dosegom.
Za folk, ki bi ga zanimal no-nonsense car, vendar z ustreznim dosegom.
WarpedGone ::
Na voljo bo tut večja baterija, za kolk dnarja in kolk večja pa ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Jaz hocem HUD. Priznam, to bo pri meni selling point. Drzim pesti do 2018, ko bo na voljo konfigurator. :)
Jaz računam, da HUD bo. Nekako se mi zdi res debilno, da ne bi imel informacij tam, kjer nikogar ne motijo, so pa lahko zelo koristne. Predvidevam, da bo ta armatura brez HUD-a nekaj takega kot tiste kamere namesto ogledal pri prototipnem X-u. Tam so bile zato, da je folk imel še eno stvar več o kateri se je lahko pogovarjal.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Spajky ::
http://www.carnewschina.com/2011/11/30/..... he he, križanec med BmW Isetto in Amiš kočijo ...
To je prihodnost ne pa eno teslo.
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Brane22 ::
Če koga zanima s tele strani:
Interview With Elon Musk About Tesla Supercharger Expansion In Europe
Interview With Elon Musk About Tesla Supercharger Expansion In Europe
me: Do you have any future plans regarding price cuts for Europe? What I mean is EUR is about 30% higher than USD and that means a 30% more expensive car to buy here.
Elon: Tesla US and EU profit is exactly the same, but in the US sales tax is added above purchase price whereas in Europe it is included. We also incur higher costs for shipping and customs duties. This all results in a price that seems 30% higher, but actually isn't. Of course, there is always some movement of exchange rates that can make things a little better or worse over time. Long term, we will establish a factory in Europe, which should lower cost to the consumer by about 10%.
noraguta ::
Jaz hocem HUD. Priznam, to bo pri meni selling point. Drzim pesti do 2018, ko bo na voljo konfigurator. :)kup si hololense pa gasa.
http://www.carnewschina.com/2011/11/30/..... he he, križanec med BmW Isetto in Amiš kočijo ...
To je prihodnost ne pa eno teslo.
Sam za migracije na šiht je to to.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()