» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
227 / 1194
»»

fpbs ::

Nikakor! Italija ima vsega 3 CCS polnilne postaje, kar je glede na njeno velikost slabše stanje, kot v Sloveniji, ki nima nobene.

J.McLane ::

No, to je bilo hipotetično vprašanje, vem da je vmes luknja s polnilnicami in ti iz SLO nebi zneslo, če pa ne razumeš kaj hočem povedat, pa evo eno lokacijo blizu Slovenije v Grazu:
http://www.goingelectric.de/stromtankst...

Torej bi si upal načrtovati pot tako da bi tam polnil in bi šel kar na blef, saj veš za vse ostalo je tu MasterCard.

Številka čez 700 CCS postaj je en velik drek za dejanskega uporabnika EV tudi če jo ima v dosegu.

WarpedGone ::

S tem tvojim prispevkom mi je postalo jasno, da ti mešaš te, že obstoječe, eksperimentalne polnilne postaje, ki ne odgovarjajo nobenemu standardu s CCS.

Torej nas izobrazi - kakšni bodo pogoji uporabe neke konkretne bodoče CCS postaje?
Sem že dovolj star da namesto v dedka mraza verjamem v murphyija in sm vesel šele, ko mam konkreten razlog za veselje.
Torej, kdo bo postavu te CCS postaje, kakšni bodo konkretni pogoji in način uporabe?
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

J.McLane je izjavil:

No, to je bilo hipotetično vprašanje, vem da je vmes luknja s polnilnicami in ti iz SLO nebi zneslo, če pa ne razumeš kaj hočem povedat, pa evo eno lokacijo blizu Slovenije v Grazu:
http://www.goingelectric.de/stromtankst...
Torej bi si upal načrtovati pot tako da bi tam polnil in bi šel kar na blef, saj veš za vse ostalo je tu MasterCard.
Številka čez 700 CCS postaj je en velik drek za dejanskega uporabnika EV tudi če jo ima v dosegu.

Se strinjam s teboj, da 700 CCS postaj ne pomeni še nič, ampak pred enim letom na današnji dan še ni bilo nobene. V končni fazi jih je samo za Slovenijo predvidenih cca 1000, za Nemčijo cca 80000. Nikakor si nebi upal v sedanjih razmerah iti po Evropi kar na blef. Predhodno bi se pozanimal na ustreznih naslovih pod kakšnimi pogoji lahko "tankam". Poznano mi je, da ti naprimer firma Ecotricity na prošnjo po emajlu pošlje brezplačno RFID kartico in tudi "tankanje" je brezplačno.

matejm1994 ::

fpbs je izjavil:

Se strinjam s teboj, da 700 CCS postaj ne pomeni še nič, ampak pred enim letom na današnji dan še ni bilo nobene. V končni fazi jih je samo za Slovenijo predvidenih cca 1000, za Nemčijo cca 80000. Nikakor si nebi upal v sedanjih razmerah iti po Evropi kar na blef. Predhodno bi se pozanimal na ustreznih naslovih pod kakšnimi pogoji lahko "tankam". Poznano mi je, da ti naprimer firma Ecotricity na prošnjo po emajlu pošlje brezplačno RFID kartico in tudi "tankanje" je brezplačno.


Kje pa si prebral da jih bo toliko? Jaz možno upam da jih bo res. 1000 je izredno velika številka za Slovenijo. To jih je po 4 v občino =)

WarpedGone ::

Mogoče šteje polnilne priključke in bo na eni lokaciji več kot en CCS kabl?
Kar je samo po sebi nujnost. Na eni lokaciji 10 polnilnih priključkov in s takšno oskrbo da bo vsaj 9 od njih dejansko delalo brez predhodnega voodoo plesa.

Še smotano vprašanje: kdo jih bo plačal?
Zbogom in hvala za vse ribe

Lonsarg ::

No, no, ko se bodo električni avtomobili vsaj malo prijeli, bodo klasične bencinske črpalke lepo postavile še električna polnilna mesta, kar pomeni tudi da bo sam način plačevanja ENAK bencinskim črpalkam.

Kar se pa tiče CCS in Teslinega Superchargerja. Tako kot imamo na bencinskih Dizel,95,98,100, bomo imeli pač na bencinski črpalki CSS ter Tesla polnilce. Simpl.

BTW da pridejo mase ljudi filat svoje električne avte na črpalko sem izračunal(glede na potrpežljivost ljudi) da rabimo 200kW polnilce. Tak da če je 100kW vse kar Tesla zmore, potem bomo očitno električne avte vseeno pretežno polnili doma. Ker pa je na poti vseeno treba polniti avte pa je to kar slaba novica za el. avtomobile.

Tak da če bi jaz bil Tesla bi se maksimalno potrudil izdelati 200kW zadevce.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Mogoče šteje polnilne priključke in bo na eni lokaciji več kot en CCS kabl?
Kar je samo po sebi nujnost. Na eni lokaciji 10 polnilnih priključkov in s takšno oskrbo da bo vsaj 9 od njih dejansko delalo brez predhodnega voodoo plesa.
Še smotano vprašanje: kdo jih bo plačal?

Takih fint zavajanja štetja postaj se poslužuje samo Tesla.

fpbs ::

Lonsarg je izjavil:

Kar se pa tiče CCS in Teslinega Superchargerja. Tako kot imamo na bencinskih Dizel,95,98,100, bomo imeli pač na bencinski črpalki CSS ter Tesla polnilce. Simpl.
BTW da pridejo mase ljudi filat svoje električne avte na črpalko sem izračunal(glede na potrpežljivost ljudi) da rabimo 200kW polnilce. Tak da če je 100kW vse kar Tesla zmore, potem bomo očitno električne avte vseeno pretežno polnili doma. Ker pa je na poti vseeno treba polniti avte pa je to kar slaba novica za el. avtomobile.
Tak da če bi jaz bil Tesla bi se maksimalno potrudil izdelati 200kW zadevce.

CCS polnilne postaje so lahko dodatno za prehodni čas opremljene s Chademo konektorjem. Od 1.1. 2019 to ne bo več možno. Takrat bo zagotovo tudi znana usoda Teslinih polnilnic.
VW je že pred kake pol leta predstavil 170kW CCS polnilno postajo, samo zaenkrat še ni nobene potrebe po taki moči.
Ni mi jasno, kako si prišel do izračuna 200kW in zakaj Tesla?

dzinks63 ::

Audi bo marca na Ženevskem salonu predstavil Audi R8 e-trona in obljubljajo doseg 500km+

we are working on a car which is able to go around 500 or maybe a little more kilometers range, that will be a fully electric car

fpbs ::

matejm1994 je izjavil:

Kje pa si prebral da jih bo toliko? Jaz možno upam da jih bo res. 1000 je izredno velika številka za Slovenijo. To jih je po 4 v občino =)

To je bilo v poročilu evropskega parlamenta pred kakim dobrim letom. Če najdem to stran, jo bom posredoval.

Lonsarg ::

fpbs je izjavil:


VW je že pred kake pol leta predstavil 170kW CCS polnilno postajo, samo zaenkrat še ni nobene potrebe po taki moči.
Ni mi jasno, kako si prišel do izračuna 200kW in zakaj Tesla?

Izračun(na hitro) 200kW je za 15 minut polnjenja za 80% baterije, to je absolutni maksimum, načeloma treba zbiti še na manj, za ugodje ljudi. Ampak če se ti mudi je 200kW in 5 minut najbrž zadosti za vsaj recimo 30%.

No, če 170kW postaja obstaja je očitno problem le še v baterijah, da to zmoreju. In tu pride v igro Tesla, moč praznjenja in polnjenja baterij, ki jih vgrajuje je vsaj x2 od konkurence. Samo Tesla vseeno dela športne avtomobile vprašanje če 200kW baterija pride eklonomsko sploh v upoštev za širšo rabo.

BigWhale ::

Lonsarg je izjavil:

Samo Tesla vseeno dela športne avtomobile vprašanje če 200kW baterija pride eklonomsko sploh v upoštev za širšo rabo.


A bo avto podobnih dimenzij s pol manjso baterijo imel isti domet, samo pocasneje se bos vozil in slabsi pospeski bodo?

matejm1994 ::

fpbs je izjavil:

matejm1994 je izjavil:

Kje pa si prebral da jih bo toliko? Jaz možno upam da jih bo res. 1000 je izredno velika številka za Slovenijo. To jih je po 4 v občino =)

To je bilo v poročilu evropskega parlamenta pred kakim dobrim letom. Če najdem to stran, jo bom posredoval.


No če najdeš pošlji ja :)

Sicer pa, fanj bi bilo ja, da bi bile >200kw polnilnice, pa bolj pogoste. Zdaj je še ok, ko je par avtov, ko pa jih bo 50% na elektriko, pa ne bo več kul. Na bencinski natankaš v parih minutah, tukaj pa v par deset minutah. Je pa res daje zjutraj poln avto, to pa ja.

celada ::

BigWhale je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Samo Tesla vseeno dela športne avtomobile vprašanje če 200kW baterija pride eklonomsko sploh v upoštev za širšo rabo.


A bo avto podobnih dimenzij s pol manjso baterijo imel isti domet, samo pocasneje se bos vozil in slabsi pospeski bodo?


Pri istih dimenzijah mora avtomobil s pol manjšo baterijo samo zaradi upora voziti ~30% počasneje kot avtomobil z duplo baterijo. Ko upoštevaš še ostalo energijo, ki jo avtomobil potrebuje za obratovanje (gretje, osvetljava pa še kaj se najde) moraš še počasneje vozit.

fpbs ::

Lonsarg je izjavil:


Izračun(na hitro) 200kW je za 15 minut polnjenja za 80% baterije, to je absolutni maksimum, načeloma treba zbiti še na manj, za ugodje ljudi. Ampak če se ti mudi je 200kW in 5 minut najbrž zadosti za vsaj recimo 30%.
No, če 170kW postaja obstaja je očitno problem le še v baterijah, da to zmoreju. In tu pride v igro Tesla, moč praznjenja in polnjenja baterij, ki jih vgrajuje je vsaj x2 od konkurence. Samo Tesla vseeno dela športne avtomobile vprašanje če 200kW baterija pride eklonomsko sploh v upoštev za širšo rabo.

Ne moreš tako preprosto računat. Problem niso polnilci, ampak baterije.

7982884e ::

celada je izjavil:


Pri istih dimenzijah mora avtomobil s pol manjšo baterijo samo zaradi upora voziti ~30% počasneje kot avtomobil z duplo baterijo. Ko upoštevaš še ostalo energijo, ki jo avtomobil potrebuje za obratovanje (gretje, osvetljava pa še kaj se najde) moraš še počasneje vozit.
zakaj pa to? ker dodatna masa pomeni manjši vpliv upora na avto? ker potem moraš računat še na to, da težji avto rabi več energije za pospeševanje in ima več kotalnega upora.

WarpedGone ::

Preklate se o decimalkah. Na končni doseg vplivajo naprej, potem in končno kWh.
Dokler je teh dovolj, je vse ostalo nepomembno. Ko teh ni dovolj, tudi vse ostalo ni pomebno, ker kWh ni bilo dovolj.

Za polpismene:
S superduperohinsplohmegaštrudlkovač optimizacijo avtomobila mogoče doseg iz 100km povečaš na 150km. Ob tem žrtvuješ izgled, uporabnost, vozne lastnosti, ceno, vzdržljivost, stroške popravila itd.
Z večjo baterijo pa doseg iz 100km dvigneš na 500 km. In hkrati izbolšaš vozne lastnosti.
Zbogom in hvala za vse ribe

celada ::

7982884e je izjavil:

celada je izjavil:


Pri istih dimenzijah mora avtomobil s pol manjšo baterijo samo zaradi upora voziti ~30% počasneje kot avtomobil z duplo baterijo. Ko upoštevaš še ostalo energijo, ki jo avtomobil potrebuje za obratovanje (gretje, osvetljava pa še kaj se najde) moraš še počasneje vozit.
zakaj pa to? ker dodatna masa pomeni manjši vpliv upora na avto? ker potem moraš računat še na to, da težji avto rabi več energije za pospeševanje in ima več kotalnega upora.


In ti dve zadevi sta praktično zanemarljivi sploh pri hitrostih nad 50kmh.

vostok_1 ::

Hey guys. Saj vem, da je bilo govora. Ampak Tesla bo čez kako leto edini, ki bo sploh lahko ponudil baterije v taki količini. Vsi drugi morajo najprej tovarno naredit, da bodo sploh lahko konkurirali komurkolli.

7982884e ::

celada je izjavil:

In ti dve zadevi sta praktično zanemarljivi sploh pri hitrostih nad 50kmh.
nič nista zanemarljivi. če je avto lahek, porabiš manj energije za pospeševanje in za ohranjanje hitrosti zaradi večjega kotalnega upora. če je avto težji, ne porabiš nič manj energije za ohranjanje hitrosti, ker je upor isti. težji avto se bo zgolj počasneje ustavil, če spustiš gas, ker ima večjo kinetično energijo, ampak to nima nobene prednosti. ko se bo ustavil, jo boš toliko več ponucal, da boš spet prišel na isto hitrost. težji avto nima nobenih prednosti, razen seveda te, da če je zgrajen ko tank, bo umrl tisti v manjšem avtu, ne ti.

trololo2 ::

Evropski denar za slovenske hitre polnilnice

Eh imam pa že raje Teslin model financiranja, kot pa tole orgijo z našim (kao EU) denarjem.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

S superduperohinsplohmegaštrudlkovač optimizacijo avtomobila mogoče doseg iz 100km povečaš na 150km. Ob tem žrtvuješ izgled, uporabnost, vozne lastnosti, ceno, vzdržljivost, stroške popravila itd.
Z večjo baterijo pa doseg iz 100km dvigneš na 500 km. In hkrati izbolšaš vozne lastnosti.

Ko že omenjaš stroške popravila. Tele male praskice na Tesli stanejo 8750$.

http://www.teslamotorsclub.com/showthre...

To se pa komaj še splača popravljati:

http://www.teslamotorsclub.com/showthre...

WarpedGone ::

Seveda, cena (ornk) popravila Alu pleha je kakršna je. Ker zavarovalnica zahteva poobplaščenca, ta nabije premijo. Ker jih je malo, nabije še dodatno premijo. Vse skup na koncu pomeni nek znesek, ki ga plača zavarovalnica.
Primerjaj s ceno popravila podobne praske na A8, ki ga enako plača zavarovalnica.

Bomo vidl, kakšni bodo stroški popravila podobnih prask na i3 plastiki, kjer je pooblaščenih in usposobljenih enot, ki to počnejo vsaj za velikostni rang manj kot usposobljenih in pooblaščenih servisov za Alu zadeve.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

fpbs je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

S superduperohinsplohmegaštrudlkovač optimizacijo avtomobila mogoče doseg iz 100km povečaš na 150km. Ob tem žrtvuješ izgled, uporabnost, vozne lastnosti, ceno, vzdržljivost, stroške popravila itd.
Z večjo baterijo pa doseg iz 100km dvigneš na 500 km. In hkrati izbolšaš vozne lastnosti.

Ko že omenjaš stroške popravila. Tele male praskice na Tesli stanejo 8750$.

http://www.teslamotorsclub.com/showthre...

To se pa komaj še splača popravljati:

http://www.teslamotorsclub.com/showthre...

Ce ti za tole priznajo totalko, in ti pustijo avto, si prakticno zasluzil najmanj 50-60k, saj v lastni reziji si tole popravis za najvec 3-5k. Seveda pod pogojem da zakonodaja dopusca da se bos z *totaliziranim* avtom se naprej vozu.
:D

WarpedGone ::

Ne boš prišeč daleč, ker se tle zgodi ena precej nova reč: avto je blacklistan in se NOČE več vklopit.
Je na netu nekaj razočaranih ljudi, ki so kupl takšno totalko in misl da bojo pocen skoz pršl. So pogruntal da so zagonil lep kup denarja. Ko je avto razglašen za mrtvega, je operativno mrtev.
Maš sicer šanso, da stvar porihtaš in nato tesli plačaš strokovni pregled avtomobila. Kjer ga prešnofajo in se na koncu odločjo al je primeren za na cesto al ne. Če ja, ga vklopjo nazaj, če ne pač ne. V obeh primerih plačaš opravljeno delo.

Ko bo nekje nek avto zopet zagorel, bo cel interent poln naslovov "Tesle še vedno gorijo!". Da je bil avto prej totalka in ga je nekdo v garaži skup spacal bo mogoče v enem stavku omenil 1% teh člankov. Nobena pametna firma si ne bo kopala tazga groba. Če je z avtom dovolj veliko tveganje, da ni OK, ga razglasiš za Ni OK in pozabiš nanj.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Če je z avtom dovolj veliko tveganje, da ni OK, ga razglasiš za Ni OK in pozabiš nanj.
In to kljub temu, da avto sploh ni njihov, ker so ga prodali, ne?;((

Sem mislil, da smo v svobodnem kapitalizmu, kjer lahko s svojo lastnino delaš, kar ti srce poželi, ne kar ti neka korporacija dovoli početi s tvojo lastnino. In če ti že kdo lahko kaj omejuje, je to tvoja država, z demokratično sprejeto zakonodajo, ne korporacija iz neke x države.

Če nočejo, da kdo uporablja avto, za katerega oni presodijo, da morda ni več povsem varen, naj ga odkupijo (oni sami ali prek dogovora z zavarovalnico, ki izplača škodo ob totalki).

O.

-valvoline- ::

WarpedGone je izjavil:

Ne boš prišeč daleč, ker se tle zgodi ena precej nova reč: avto je blacklistan in se NOČE več vklopit.
Je na netu nekaj razočaranih ljudi, ki so kupl takšno totalko in misl da bojo pocen skoz pršl. So pogruntal da so zagonil lep kup denarja. Ko je avto razglašen za mrtvega, je operativno mrtev.
Maš sicer šanso, da stvar porihtaš in nato tesli plačaš strokovni pregled avtomobila. Kjer ga prešnofajo in se na koncu odločjo al je primeren za na cesto al ne. Če ja, ga vklopjo nazaj, če ne pač ne. V obeh primerih plačaš opravljeno delo.

Ko bo nekje nek avto zopet zagorel, bo cel interent poln naslovov "Tesle še vedno gorijo!". Da je bil avto prej totalka in ga je nekdo v garaži skup spacal bo mogoče v enem stavku omenil 1% teh člankov. Nobena pametna firma si ne bo kopala tazga groba. Če je z avtom dovolj veliko tveganje, da ni OK, ga razglasiš za Ni OK in pozabiš nanj.

Mislu sem predvsem iz vzornega kota kupca-lastnika tesle, saj bi v primeru majne poskodbe (totalka na papirju) in izplacila zavarovanja dejansko dobil zastojn avto. Prostora za goljufije kolk ces.
Zakaj bi odlocanje o tehnicni izpravnosti avta bilo prepusceno zgolj tesla teamu? Saj zato obstajajo tehnicni pregledi (in homologacijski tudi po potrebi). Blacklist? WTF? A prodajajo avte ali igralne konzole?
:))

TESKAn ::

Sej tudi v Tesli lahko še zmeraj sediš, obračaš volan in si mrmraš v brado.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

WarpedGone ::

Če nočejo, da kdo uporablja avto, za katerega oni presodijo, da morda ni več povsem varen, naj ga odkupijo (oni sami ali prek dogovora z zavarovalnico, ki izplača škodo ob totalki).

Si švoh prebral?
Zgodilo se je točno to - za avto je bila izplačana 'totalka' in zadeva na dražbi prodana kot 'totalka' tretji stranki. Ne kot delujoč avto s katerim se lahko furaš, katerega lahko registriraš itd ampak kot "kos železa".
Na konkretnem kupcu je, da ve kaj je kupu iz vseh pomembnih vidikov. Če ne, njegova izguba. Kot bi bil njegov profit, če bi iz totalke kej uporabnega sestavu.

V tem avtu je pač kup kompjuterjev ki en drugemu ne zaupajo na slepo. Ko se zgodi problem, je treba sledit protokolu po katerem celota znova začne uigrano špilat. V tem protokolu je tut kup "Informacijskih varovalk" npr če se sprožijo airbagi je treba v kompjuterju nastavit, da je bila stvar sigurno OK poservisirana. Brez tega stvar en bo hotla peljat. Js kot kupec totalke nism zaupanja vredna oseba, ki bi bila sigurno usposobljena vse te zadeve ustrezno porihtat. Če sm pooblaščen serviser teh avtomobilov, pa sm in to lahk nardim.

In od kupca totalke se zahteva točno to - da reč pregleda nekdo,ki požegnano ve kaj dela. Sicer se lahko z zadevo furaš samo po domačem dvorišču. Če veš kakšen šrauf zašraufat v pravo luknjo in če veš na kater naslov v FW napisat 1.
Zbogom in hvala za vse ribe

Aston_11 ::

Okapi je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Če je z avtom dovolj veliko tveganje, da ni OK, ga razglasiš za Ni OK in pozabiš nanj.
In to kljub temu, da avto sploh ni njihov, ker so ga prodali, ne?;((
Ja, saj lahko posadiš rože v njem. Verjetno ima v pogojih uporabe zapisano, da z njim ne moreš več delati kar hočeš, ko je razgalšen za mrtvega, s takimi pogoji pa si se jasno strinjal ob nakupu.Vendar ker smo slovenci, to ni važno, saj imamo vedno prav.

WarpedGone ::

Ni fora da ti oni "ne dovolijo" uporabe avtomobila.
Ti le ne znaš avto brez njihove pomoči nazaj oživet. Ker ni dovolj le šraufanje ampak tudi poznavanje pravilnih številk. Če ti jih nekak uspe 'shekat' boš pol državi moral dokazovat da si vse OK postoril, da ti bojo izdali tehnično dovoljenje. Država nima druge kot vprašat teslo če to res, oni pa o zadevi ne bojo nič vedl in si mrzu.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Če bi kaj takega uvedel, BMW se mi kar zdi kakšen izliv ogorčenja bi zdajle brali.

Verjetno podobne kot takrat zaradi "neskočno dragih in nemogočih" popravil CFRP školjke pri i3.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

fpbs ::

-valvoline- je izjavil:

Ce ti za tole priznajo totalko, in ti pustijo avto, si prakticno zasluzil najmanj 50-60k, saj v lastni reziji si tole popravis za najvec 3-5k. Seveda pod pogojem da zakonodaja dopusca da se bos z *totaliziranim* avtom se naprej vozu.

Na take težave naletiš, če se sam lotiš popravila:

http://www.sandiego6.com/news/local/San...

-valvoline- ::

haha, ceb se avti klasificiral kot totalke za vsako malenkost pol v Slo je 90% avtov za odpis.
:D

WarpedGone je izjavil:

Ni fora da ti oni "ne dovolijo" uporabe avtomobila.
Ti le ne znaš avto brez njihove pomoči nazaj oživet. Ker ni dovolj le šraufanje ampak tudi poznavanje pravilnih številk. Če ti jih nekak uspe 'shekat' boš pol državi moral dokazovat da si vse OK postoril, da ti bojo izdali tehnično dovoljenje. Država nima druge kot vprašat teslo če to res, oni pa o zadevi ne bojo nič vedl in si mrzu.

Ce je lastnik dejansko tisti k pobere dnar od prodaje kao neuporabne *blacklistane* tesle za katero je ze dobil placilo od zavarovalnic je spet v ogromnem plusu. Le vprasanje je kolk denarja pokasira iz naslova zavarovanj.
Ce pa avto kot totalko zaseze in prodaja zavarovalnica potem zasluzi prav ona,oz si povrne stroskov izplacila premij.

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

TESKAn je izjavil:

Sej tudi v Tesli lahko še zmeraj sediš, obračaš volan in si mrmraš v brado.
Mogoče lahko celo muziko poslušaš in filme gledaš na onem zaslonu.;)

O.

fpbs ::

Še ene težave lastnikov Tesel:

http://www.teslamotorsclub.com/showthre...

BigWhale ::

TribesMan je izjavil:

Če bi kaj takega uvedel, BMW se mi kar zdi kakšen izliv ogorčenja bi zdajle brali.


Mogoce bi blo treba koga spomnit na zaklepanje bootloaderjev telefonov in prepovedovanjem neavtoriziranih posegov v naprave in tako naprej. Stvar je precej podobna.

Zagovorniki bodo seveda rekli, da je to povsem ok.

Prav tako kot je ok, da dobis zraven telefona 44 strani dolg terms of services, jih sedaj zgleda ze dobis zraven avtomobila in ce Mama Tesla rece, da avto ni OK, pol ni OK. Pelji na odpad.

Ljudje imamo radi dober service, ampak vendor lock-in je pa zanic zadeva.

Nikec3 ::

Prav tako kot je ok, da dobis zraven telefona 44 strani dolg terms of services, jih sedaj zgleda ze dobis zraven avtomobila in ce Mama Tesla rece, da avto ni OK, pol ni OK. Pelji na odpad.

Imaš vso pravico, da Tesle ne kupiš.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Brane22 ::

fpbs je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Ce ti za tole priznajo totalko, in ti pustijo avto, si prakticno zasluzil najmanj 50-60k, saj v lastni reziji si tole popravis za najvec 3-5k. Seveda pod pogojem da zakonodaja dopusca da se bos z *totaliziranim* avtom se naprej vozu.

Na take težave naletiš, če se sam lotiš popravila:

http://www.sandiego6.com/news/local/San...



In te "težave" so povsem razumljive. Stvar je bila ŽE ODPISANA kot totalka. Očitno je, zakaj niso šli v to.
Takega avta ne odpišeš kar tako. Če ga tip zakrpa in proda naprej, nato pa se nekdo z njim sesuje, kdo bo končal kot glavna novi vseh medijev ? Zagotovo ne ta tip iz garaže.

Kot mu je bilo rečeno, nihče ga ni blacklistal. Enostavno nima pogojev, da bi mu prodali rezervne dele. Povsem razumljivo zakaj. Ponudili so mu pregled vozila, ki ga je zavrnil.

WarpedGone ::

Ponudili so mu pregled vozila, ki ga je zavrnil.

To je glavna točka preloma v celi zgodbi.
Mogoče je 'blacklisted' napačn izraz, ki se razume kot da avto vpraša nekam v ameriko al lahko pelje al ne. In če oni tam rečejo da ne, pol noče peljat.

Stvar je glih kontra: v avtu je program, ki sam sebe ob določenih dogodkih razglasi za nevoznega. Možnih takih dogodkov je nebroj (sproženi airbagi, itd).
Program lahko v nasprotno (i.e. pomiri se, vse je OK) prepriča le pooblaščena oseba z ustreznimi orodji. Ta pa nosi odgovornost in svoj cenik.

Zgodba s kratko življensko dobo 12V akumulatorja je bol kisla. Pač trenutno stanje stvari.
Zbogom in hvala za vse ribe

Sarkozy ::

a kdo ve koliko bo koštal Z.O.E v Sloveniji?
Ils sont fous ces Slovenes!

BigWhale ::

Nikec3 je izjavil:

Prav tako kot je ok, da dobis zraven telefona 44 strani dolg terms of services, jih sedaj zgleda ze dobis zraven avtomobila in ce Mama Tesla rece, da avto ni OK, pol ni OK. Pelji na odpad.

Imaš vso pravico, da Tesle ne kupiš.


Kar se ne pomeni, da je taksna praksa pa kar ok in povsem sprejemljiva.

Ne govorim za primer Tesle ampak na splosno.

-valvoline- ::

Zakaj se v EVjih ne uporabljajo super kondenzatorji? Saj se filajo 100x hitreje?
http://www.technologyreview.com/view/52...

TESKAn ::

Premajhna kapaciteta na volumen, napetost hitro pade.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

WarpedGone ::

Prvi stavek v zgornjem linku :
Conventional batteries take so long to charge that they cannot efficiently store braking energy.

Je že direkt narobe. Če je baterija dovolj veljka se lahko fila z močjo, ki presega še varno zaviralno moč. Ja, mislim na Model S ki zavira z največ 60kW. To ni omejitev baterije ampak stabilnosti avtomobila. Še več bi pomenilo probleme s stabilnostjo.

Najbol super kondenzatorji danes so v rangu 10 Wh/kg. Kar je ~20x slabše kot baterije.
Za uporabo v EVjih je to zato brezveze.
Ima pa zadeva lahko smisel v 'nežnem' hibridu kjer ~50kg kondenzatorjev hrani tja do pol kWh enegije. Kar je par zaviranj iz AC hitrosti na 0. Ko bojo tehnološko dozoreli, se bo zgodilo.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Je že direkt narobe. Če je baterija dovolj veljka se lahko fila z močjo, ki presega še varno zaviralno moč. Ja, mislim na Model S ki zavira z največ 60kW. To ni omejitev baterije ampak stabilnosti avtomobila. Še več bi pomenilo probleme s stabilnostjo.


Navadna tesla ima seveda lahko probleme, ker je RWD, in bi te v primeru močnega zaviranja na zadnji osi lahko prehitela rit...
Bi bilo pa zanimivo videti ali so na P85D dvignili to omejitev? Ker če imaš motor tudi spredaj, bi teoretično lahko zaviral bistveno močneje.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Ja, točna cifra je ugibanje ker je display logaritemski. V RWD varianti se regen cagr ustavi na oznaki 60kW, pri AWD pa gre znatno naprej, čez prst okrog 90kW.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

- Prius ima max regen ca. 26 kW z 1,3 kWh baterijo - iz izkušenj povem da je v realnem prometu to dovol za večino primerov, problem so samo izhodi iz AC in kakšni hujši klanci, pa seveda če bi bil agresiven voznik
- Ampera ima max regen 60 kW
- Toyota TS040 ima 350 kW
- Golf TDI z regenearcijo zavorne sile ima ??? :))

WarpedGone ::

- Prius ima max regen ca. 26 kW z 1,3 kWh baterijo - iz izkušenj povem da je v realnem prometu to dovol za večino primerov,

V odvisnosti od teže vozila se slej ko prej zadane ob 'neudobnost' vožnje. Nočeš, da spust "pospeševalke" rezultira v proženju airbagov zaradi pojemka ali premetavanju potnikov po kabini itd. Ko se navadiš na obnašanje je to manj problem, kak frišen voznik pa gre lahko v paniko ko to prvič doživi.
Tle v evropi je hkrati prepovedano prižiganje zavornih luči, če se nisi dotaknil pedala za zavoro, kar pomeni da avto enostavno ne sme prehitro zgubljat hitrost zaradi regeneracije, da ne povzročaš prevelike nevarnosti na cesti.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
227 / 1194
»»