Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
Cretinism. Nevada currently receives no taxes from the Tesla plant that does not exist. Current Tesla-related tax revenue zero. Nevada forgoes corporate taxation on Tesla for 10 years to attract the plant. Current Tesla-related tax revenue unchanged at zero. Tesla hires construction firms, purchases construction materials, ultimately employs thousands of real estate and income or sales tax payers. Nevada enjoys huge increase in taxes from multiple sources forever.
Anybody too simple to understand this needs to IMMEDIATELY apply for flipping work at Burger King.
-valvoline- included
Zbogom in hvala za vse ribe
Brane22 ::
Očitno je, da je Tesla, tudi če _jutri_ propade, upravičil svoje ime. Spremenil je svet.
"Zaokrožitvene napake" my ass.
Vsaka firma se začne kot "zaokrožitvena napaka" unih, ki so že na trgu.
Ampak poglej kaj so nareidli iz imena. Kaj je pomenilo to ime pred izdajo njihhovega prvega modela ?
NIČ. Mogoče material za naslov kakega člančka v poceni rubrikah za masturbacijo bralcev na temo "svetle prihodnosti", katerih se že po mesecu ne spomni nihče več.
Po prvem modelu so postali dovolj dobri, da jih je spljuval ( no- spljuval, ni bil 100% navdušen, kar je bilo za električni avto takrat fenomenalno) celo Top Gear.
Po modelu S pa so postali ime. In to ne lokalno, na tam nekem trgu ampak globalno.
Če imaš vizijo in sposoben ter zagnan team, relativne trenutne velikosti niso bariera.
Ravno tako kot ti udobje trenutne pozicije ne pomeni veliko v fizičnem svetu, če imaš možnost gibanja.
Se pač premakneeš tja, kjer se počutiš bolje. No big deal.
"Zaokrožitvene napake" my ass.
Vsaka firma se začne kot "zaokrožitvena napaka" unih, ki so že na trgu.
Ampak poglej kaj so nareidli iz imena. Kaj je pomenilo to ime pred izdajo njihhovega prvega modela ?
NIČ. Mogoče material za naslov kakega člančka v poceni rubrikah za masturbacijo bralcev na temo "svetle prihodnosti", katerih se že po mesecu ne spomni nihče več.
Po prvem modelu so postali dovolj dobri, da jih je spljuval ( no- spljuval, ni bil 100% navdušen, kar je bilo za električni avto takrat fenomenalno) celo Top Gear.
Po modelu S pa so postali ime. In to ne lokalno, na tam nekem trgu ampak globalno.
Če imaš vizijo in sposoben ter zagnan team, relativne trenutne velikosti niso bariera.
Ravno tako kot ti udobje trenutne pozicije ne pomeni veliko v fizičnem svetu, če imaš možnost gibanja.
Se pač premakneeš tja, kjer se počutiš bolje. No big deal.
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Avto z uporabnim dosegom 80km potrebuje vsaj 25x več polnilnih postaj, kot avto z uporabnim dosegom 400km, da bo vsaj približno enako uporaben.
Če Tesla mesečno postavi 5 polnilnih lokacij je to po rasti pokritosti ekvivalent 125im CCS postajam. Pa jih je le kao 100 mesečno in so poleg tega še:
- mnogokrat v okvari
- dostopne le z včlanitvijo v lokalni klub
- dostopne le med delovnim časom
Nič od tega, kar si napisal ne drži. Dostop CCS postaj je brezplačen. Med delovnim časom so nekaj dni odprte samo tiste na novo montirane, potem pa preidejo na stalno delovanje.
Kar se pa pokritosti Teslinih chargerjev tiče je pa jasno, da vsak kilometer, ki ni na tvoji poti, in ki ga moraš prevozit, da prideš do polnilnice, je odveč. Kar pomeni, da Tesla ob takem tempu gradnje polnilnih postaj nikdar nebo dosegla pokritosti.
O pokritosti polnilnic bomo lahko govorili, ko bo na najmanj vsakih 20km polnilna postaja, ne glede na doseg, ki ga omogoča EV.
nekikr ::
Brane: Ja, saj tega nihče ne zanika. Lahko da bo jutri nekaj več. Lahko pa tudi, da ne. W1 ve točno toliko kot naključen kamen. In ravno ker ne vemo kaj bo in kdaj bo, če sploh bo, je najmanj kretensko dajati izjave kot: "BMW, eat your heart out." Dokler je ta BMW firma, Tesla pa zaokrožitvena napaka, je tak stavek popolnoma bedast. Čez 15 let bo pa Tesla superiorna. Ali pa je ne bo več in bo BMW imel monopol. Morda bomo imeli pa leteče avtomobile. Grem vprašat kamen, ker o tem ve vsaj toliko kot W1.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
matejm1994 ::
W1, a si prepričan, da lahko tesla polni na CCS postaji? Tako, zanima me, ker sem 1x dolgo nazaj gledal, pa nisem našel podatka.
Sicer pa... tudi jaz pravim, da kljub majhni prodaji, je tesla trenutno tista, ki nakazuje smer. Kaj meni pomaga i3, če ne morem priti iz napirmer Bovca v Ljubljano samo z enim polnjenjem, potem pa bi moral čakat 2 uri da se avto napolni. Če bi imel teslo, bi bil od Bovca do Ljubljne, napolnil na Superchargerju, potem pa naprej do Črnomlja. Kaj je sedaj tu boljše? Meni je Tesla :)
Sicer pa... tudi jaz pravim, da kljub majhni prodaji, je tesla trenutno tista, ki nakazuje smer. Kaj meni pomaga i3, če ne morem priti iz napirmer Bovca v Ljubljano samo z enim polnjenjem, potem pa bi moral čakat 2 uri da se avto napolni. Če bi imel teslo, bi bil od Bovca do Ljubljne, napolnil na Superchargerju, potem pa naprej do Črnomlja. Kaj je sedaj tu boljše? Meni je Tesla :)
WarpedGone ::
Če imaš vizijo in sposoben ter zagnan team, relativne trenutne velikosti niso bariera.
Pod črto tudi to ni dovolj - vse se začne z "kaj res hočem?"
Če je, odgovor Ja! potem je rezultat:
Če je odgovor Niti ne, potem je rezultat:
Cena žal edinega predstavnike prve skupine je manj kot dvakratnik cene predstavnikov druge skupine.
W1, a si prepričan, da lahko tesla polni na CCS postaji? Tako, zanima me, ker sem 1x dolgo nazaj gledal, pa nisem našel podatka.
V tem trenutku CCS adapterja še ni. Ko bo dovolj postaj, da bo to upravičilo vložek, bodo na voljo tut adapter. Če jih ne bo "prehitel" kak garažist in to sestavil doma, protokol ni tolk čudn, da bi bilo to hudo težko. Trenutno je fokus na uposobitvi Chademo adapterja, kar se je v praksi pokazalo za nočno moro. Tolk različnih proizvajalcev in konkrentih izvedb in vsega, da stvar deluje v 80% primerih. Mal drugačna izvedba adapterja pa v 80% drugih primerih.
Ni pa CCS edini "alternativen" način polnenja, tle v evropi je najpopularnejši "Menekees" type 2 (5 ali 7 polni). Ta je tudi standarni priključek na evropskih Model S.
Razpoložljivi chargerji in različni načini so vidni na PlugShare.com
Sicer pa... tudi jaz pravim, da kljub majhni prodaji, je tesla trenutno tista, ki nakazuje smer. Kaj meni pomaga i3, če ne morem priti iz napirmer Bovca v Ljubljano samo z enim polnjenjem, potem pa bi moral čakat 2 uri da se avto napolni. Če bi imel teslo, bi bil od Bovca do Ljubljne, napolnil na Superchargerju, potem pa naprej do Črnomlja. Kaj je sedaj tu boljše? Meni je Tesla :)
Od Bovca do Črnomlja in prideš brez vmesnega polnjenja. Filat bi bilo dobro šele nazaj grede (razen če se ti da ahtat porabo in mal tvegat, pol bi znal pridit tudi brez vmesnega polnja).
Fokus na nizki prodaji je zavajujoč. Proda se vse kar se sestavi, proizvodnja se pa povečuje, na avto se čaka tri mesece.
Konec 2016 bo začela baterije proizvajat nova fabrika v Nevadi, 2017 pride cenejši model za €35k in letno proizvodnjo nad 100k kosov. To je rang proizvodnje BMW trojke. Kaj bo takrat izgovor?
Vzpostavit novo avtomobilsko fabriko in preživet vsaj nekaj let (in celo narest neki profita) je pred teslo nazadnje uspelo nekomu pred ~100 leti. Zadnji neslavni in propadel poskus je bil 30 let nazaj (DeLorean). V času ko Tesla uspeva je propadel slavni Saab, Chrysler, itd.
Zbogom in hvala za vse ribe
-valvoline- ::
V trenutku ko se bo nehalo z idiotskim subvencioniranjem EV vozil bodo zopet sli na smetisce zgodovine. Heck, se metanske polnilnice nikjer za videt, oni bi kar zastojnske E polnilnice. Je pa res da bi vzpostavitev metanskega omrezja veliko bolj nevarna za drzavni proracun, saj se lahko nanj takoj *priklopi* tudi vecinski srednji in revni sloj prebivalstva, kar bi pomenilo instant kolaps za javne finance. Kar se EVjev tice, mah ja, pustimo E igrace bogatunom, pa se mal subvencije vrzemo sem pa tja da se bo reklo kako eko smo.
Na vprasanje zakaj so se odlocili za nakup EVja so norveski kupci v 95% primerov odgovorili da je to cena za prevozen km, le malo takih ker je kao eko in cool. Torej prodaja se sloni zgolj in edino na subvencije. Cestno infrastrukturo pa naj placajo revezi.
Na vprasanje zakaj so se odlocili za nakup EVja so norveski kupci v 95% primerov odgovorili da je to cena za prevozen km, le malo takih ker je kao eko in cool. Torej prodaja se sloni zgolj in edino na subvencije. Cestno infrastrukturo pa naj placajo revezi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Brane22 ::
Nisem ziher. Štrom ima _lahko_ smisel v avtu.
E-avto je danes drag iz dveh osnovnih vzrokov:
- potreben razvoj zanj specifičnih zadev
- draga baterija
Do trenutka, ko bo padla cena baterijam na za rajo sprejemljiv nivo, bo priv problem že zdavnaj rešen.
In kot kaže, ni bistvene fundamentalne meje za padec cene baterij in podaljšanje njihove trajnosti.
Se pravi, Tesla lahko gleda na svoje sedanji razvoj kot vlaganje v efekt frač, ki jih bo pognal naprej, ko se be trg začel širiti. Takrat ne bo pomembno samo kaj znaš ampak kako to lahko počneš na količino po sprejemljivi ceni. In oni se pripravljajo, da bodo tarkat v pravem položaju.
E-avto je danes drag iz dveh osnovnih vzrokov:
- potreben razvoj zanj specifičnih zadev
- draga baterija
Do trenutka, ko bo padla cena baterijam na za rajo sprejemljiv nivo, bo priv problem že zdavnaj rešen.
In kot kaže, ni bistvene fundamentalne meje za padec cene baterij in podaljšanje njihove trajnosti.
Se pravi, Tesla lahko gleda na svoje sedanji razvoj kot vlaganje v efekt frač, ki jih bo pognal naprej, ko se be trg začel širiti. Takrat ne bo pomembno samo kaj znaš ampak kako to lahko počneš na količino po sprejemljivi ceni. In oni se pripravljajo, da bodo tarkat v pravem položaju.
trololo2 ::
Se pravi, Tesla lahko gleda na svoje sedanji razvoj kot vlaganje v efekt frač, ki jih bo pognal naprej, ko se be trg začel širiti. Takrat ne bo pomembno samo kaj znaš ampak kako to lahko počneš na količino po sprejemljivi ceni. In oni se pripravljajo, da bodo tarkat v pravem položaju.
Oni bojo zgleda kar sami ustvarili tak položaj. Saj je že ves čas znana njihova strategija da bojo bogati early adopterji omogočili razvoj za mass production (spodoben) EV (Tesla 3). In dobro jim kaže.
Kapo dol Tesli in Musk-u, brez njiju bi trg še vedno produciral izključno ICE ropotulje in neke crappy hibride/vodik polomije. Takole pa lahko povsem realno računam da moj naslednji avto izključno električen s vsemi prednostmi ki jih to prinese. Pa kot kaže se bo večino časa znal tudi sam voziti. Še ena brca dinozaverski avto industriji.
p.s. Tale YT kanal je bil sicer že prilepljen, še jaz priporočam če koga zanima kako se avto obnese v praksi:
https://www.youtube.com/user/bjornnylan...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: trololo2 ()
-valvoline- ::
Se pravi, Tesla lahko gleda na svoje sedanji razvoj kot vlaganje v efekt frač, ki jih bo pognal naprej, ko se be trg začel širiti. Takrat ne bo pomembno samo kaj znaš ampak kako to lahko počneš na količino po sprejemljivi ceni. In oni se pripravljajo, da bodo tarkat v pravem položaju.
Oni bojo zgleda kar sami ustvarili tak položaj. Saj je že ves čas znana njihova strategija da bojo bogati early adopterji omogočili razvoj za mass production (spodoben) EV (Tesla 3). In dobro jim kaže.
Kapo dol Tesli in Musk-u, brez njiju bi trg še vedno produciral izključno ICE ropotulje in neke crappy hibride/vodik polomije. Takole pa lahko povsem realno računam da moj naslednji avto izključno električen s vsemi prednostmi ki jih to prinese. Pa kot kaže se bo večino časa znal tudi sam voziti. Še ena brca dinozaverski avto industriji.
Njihova strategija je zgolj pobiranje subvencij in nic drugega. Klofuta trznemu gospodarstvu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
trololo2 ::
Subvencij ne mislim zagovarjati.
Tistih 7.5k ki jih časti US pa ne predstavlja hudega faktorja za tiste ki so avto kupili. Tesla je bogatejšim kupcem končno ponudila nek denarja vreden izdelek in avti bi se prodajali z ali brez subvencij.
Tistih 7.5k ki jih časti US pa ne predstavlja hudega faktorja za tiste ki so avto kupili. Tesla je bogatejšim kupcem končno ponudila nek denarja vreden izdelek in avti bi se prodajali z ali brez subvencij.
-valvoline- ::
Subvencij ne mislim zagovarjati.
Tistih 7.5k ki jih časti US pa ne predstavlja hudega faktorja za tiste ki so avto kupili. Tesla je bogatejšim kupcem končno ponudila nek denarja vreden izdelek in avti bi se prodajali z ali brez subvencij.
V ZDA itak prodajne stevilke niso glih roznate, cveti pa na Norveskem. Le zakaj.
hojnikb ::
-valvoline- je izjavil:
Baj d vej ,katere to prednosti ima EV napram ostalim, razen pospeskov?
Ne uničuješ okolje z grdim bencinom !!!
/s
#brezpodpisa
trololo2 ::
-valvoline- je izjavil:
Baj d vej ,katere to prednosti ima EV napram ostalim, razen pospeskov?
Razen cene baterije je boljši praktično povsot. Cena pa vztrajno pada.
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Baj d vej ,katere to prednosti ima EV napram ostalim, razen pospeskov?
Ne uničuješ okolje z grdim bencinom !!!
/s
Ah, znova in znova podoben izgovor. Strom pa pride kar z neba, oz pridobival se bo z pomocjo solarne energije itn....
hojnikb ::
-valvoline- je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Baj d vej ,katere to prednosti ima EV napram ostalim, razen pospeskov?
Ne uničuješ okolje z grdim bencinom !!!
/s
Ah, znova in znova podoben izgovor. Strom pa pride kar z neba, oz pridobival se bo z pomocjo solarne energije itn....
tisti sarkazem na koncu ni bil dovolj očiten ?
#brezpodpisa
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Baj d vej ,katere to prednosti ima EV napram ostalim, razen pospeskov?
Razen cene baterije je boljši praktično povsot. Cena pa vztrajno pada.
Cena baterij ne pada, kvecjemu se bodo podrazili, ce se bo stevilo EVjev povecalo.
-valvoline- je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Baj d vej ,katere to prednosti ima EV napram ostalim, razen pospeskov?
Ne uničuješ okolje z grdim bencinom !!!
/s
Ah, znova in znova podoben izgovor. Strom pa pride kar z neba, oz pridobival se bo z pomocjo solarne energije itn....
tisti sarkazem na koncu ni bil dovolj očiten ?
Sej sem tudi sarkasticno odgovoril.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
Megatovarna baterij je zadja poteza na *vse ali nic*. Brez pocen baterije EV nima nobene prihodnosti. Kitajci niso sposobni skp spacat poceni battery pack ko prakticno sedijo na litiju, bo pa spaceman to naredo v ZDA... Hihi.. Daimler in Toyota so se ze umaknili, pred velikim crash and burn dogodkom ki sledijo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
trololo2 ::
-valvoline- je izjavil:
Cena baterij ne pada, kvecjemu se bodo podrazili, ce se bo stevilo EVjev povecalo.
Seveda. Se sploh ne mislim truditi s tabo, če se te ni prijelo do zdaj se te tudi z mojim pisanjem ne bo.
-valvoline- je izjavil:
Megatovarna baterij je zadja poteza na *vse ali nic*. Brez pocen baterije EV nima nobene prihodnosti. Kitajci niso sposobni skp spacat poceni battery pack ko prakticno sedijo na litiju, bo pa spaceman to naredo v ZDA... Hihi.. Daimler in Toyota so se ze umaknili, pred velikim crash and burn dogodkom ki sledijo...
LOL
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: trololo2 ()
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Cena baterij ne pada, kvecjemu se bodo podrazili, ce se bo stevilo EVjev povecalo.
Seveda. Se sploh ne mislim truditi s tabo, če se te ni prijelo do zdaj se te tudi z mojim pisanjem ne bo.
Nek clanek je bil ga ne najdem ker je lepo napisano da je cena baterij pac fizicno omejena zarad cene litija in zmes ki se uporabljajo za izdelavo. Ni vec prostora za nizanje cen, mogoce par procentov ce se gre v uber production, ampak to bo spet potegnilo visjo ceno litijevih zmes itn...
Dokler so baterije LI based, ne bo nobenega napredka. Musk bo prisparal mogoce na transportu, ce bi baterije uvazal z Kitajske, in tu se bo pocenitev koncala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
https://transportevolved.com/2014/10/27...
Tapametni ki vedo kaj se bo zgodilo so se umaknili prvi.
Tapametni ki vedo kaj se bo zgodilo so se umaknili prvi.
Brane22 ::
-valvoline- je izjavil:
Baj d vej ,katere to prednosti ima EV napram ostalim, razen pospeskov?
1. Praktično nične stroške vzdrževanja, za izdelke, ki bodo narejeni korektno in ne bodo namenjeni statosferskim pospeškom ampak recimo varčni uporabi. Ja, baterijo bo prej ali slej treba zamenjat, ampak to ne bo zahtevalo ročnega razstavljanja celega vozila in generalni remont.
2. Boljši energijski izkoristek.
3. Manj emisij, sploh v mestih. Ja štrom je treba skuhat ampak kuhaš ga lahko v nuklearki, predvsem pa ne vozniku pod havbo. Ne palim se na pederizme ampak količina emisij v mestu je definitivno pomembna, sploh ker najraje ob vseh ostalih tveganjih ne bi kupoval še tombole za pljučni rak zaradi teh sranj.
4. Možnost učinkovite uporabe solarpanelov. Ta aplikacije je ena bolj redkih, kjer solarpaneli lahko blestijo.
Mogoče ti ne sproducirajo vsega štroma, definitivno pa lahko učinkovito zbijejo porabo in stroške.
5. E-avti prinašajo tudi druge inovacije, ki jih sicer proizvajalci ne bi uvajali tako hitro, predvsem po zalsugi Tesle. Hitri brezplačni superchargerji, nadzor in update skozi 3G/4G omrežje itd itd.
J.McLane ::
Correct me if I wrong, ampak napredek baterij je ravno tak da za manj litija dobiš več energije in ravno to je vzrok za cenitev, jasno pa da čudežev ni za pričakovat in bodo zadeve šle pač bolj počasi.
Brane22 ::
-valvoline- je izjavil:
https://transportevolved.com/2014/10/27...
Tapametni ki vedo kaj se bo zgodilo so se umaknili prvi.
To ne pomeni nujno nič slabega za proizvajalca, le da je delnica poletela daleč previsoko in da so se nekateri odločili za prodajo. Fajn. Saj Musk je to že nekajkrat reku- delnico so prenapihnili.
Ampak to je stvar trga in folka ki na njem tvega, stvar proizvajalca je kvečjemu neko povprečje teh nihanj.
Brane22 ::
-valvoline- je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Cena baterij ne pada, kvecjemu se bodo podrazili, ce se bo stevilo EVjev povecalo.
Nek clanek je bil ga ne najdem ker je lepo napisano da je cena baterij pac fizicno omejena zarad cene litija in zmes ki se uporabljajo za izdelavo. Ni vec prostora za nizanje cen, mogoce par procentov ce se gre v uber production, ampak to bo spet potegnilo visjo ceno litijevih zmes itn...
Dokler so baterije LI based, ne bo nobenega napredka. Musk bo prisparal mogoce na transportu, ce bi baterije uvazal z Kitajske, in tu se bo pocenitev koncala.
Prej so kraljevali članki z "dokazi", da bodo novi računalniki nujno bodisi optični ali pa na Galijevem arzenidu, ker da ima slicij fundamentalno mejo na parsto MHz.
Kje so zdaj ti članki ?
Bo že nekdo kaj scumpral. Ali bodo pocenili proizvodnjo, našli način za nadomestek ali pa povečali trajnost. Verjetno vse hkrati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Brane22 ()
vostok_1 ::
7982884e ::
-valvoline- je izjavil:
Baj d vej ,katere to prednosti ima EV napram ostalim, razen pospeskov?
a je to trol?
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
- Tesli prodaja in proizvodnja rasteta hitreje kot BMWju
- Tesla gradi osnovo za podeseteritev proizvodnje in prodaje
Cifre se jim ne poklapajo ravno najbolje:
http://green.autoblog.com/2014/12/04/qu...
WarpedGone ::
To paraphrase Scott Adams...
Analysis comes from the root word "anal", and the Greek verb -ysis...which means "to pull numbers from."
Zbogom in hvala za vse ribe
francek1 ::
Električni avtomobili so prava stvar le s pravim napajanjem in to je tole: Toyota FCV
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
7982884e ::
tole ni električni avtomobil, pa napajanje je bolj meh, nobenih posebnih bonusov nima napram bencinu, zgolj veliko minusov
telexdell ::
Električni avtomobili so prava stvar le s pravim napajanjem in to je tole: Toyota FCV
Če bi vgrajevali gorivne celice z možnostjo uporabe metana bi bila stvar zelo zanimiva. Polnilnic z vodikom je pa še manj, kot polnilnic z elektriko. Da ceno energije sploh ne omenjam.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
WarpedGone ::
"Še manj"? Električnih polnilnic je tolk kot je električnih vtičnic.
Le če si zbirčen in imaš to šanso boš zbiral katero izmed njih izbrat. Če izbire ni, bo dobra prva na kateri je napetost > 0.
Le če si zbirčen in imaš to šanso boš zbiral katero izmed njih izbrat. Če izbire ni, bo dobra prva na kateri je napetost > 0.
Zbogom in hvala za vse ribe
telexdell ::
WarpedGone je izjavil:
"Še manj"? Električnih polnilnic je tolk kot je električnih vtičnic.
Le če si zbirčen in imaš to šanso boš zbiral katero izmed njih izbrat. Če izbire ni, bo dobra prva na kateri je napetost > 0.
Nekako si ne predstavljam, da se ustavim nekje ob cesti npr. v bližini Portoroža ali Čateža in nato vlečem podaljšek skozi okno do vtičnice, da si po kakšnih 12 urah napolnim baterije v avtu. Sam imam bolj v mislih javne postaja, kjer parkiram avto in si ga napolnim, pri tem pa ne potrebujem nikogar prositi, da mi omogoči polnjenje vozila.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
WarpedGone ::
Nekako si ne predstavljam, da se ustavim nekje ob cesti npr. v bližini Portoroža ali Čateža in nato vlečem podaljšek skozi okno do vtičnice, da si po kakšnih 12 urah napolnim baterije v avtu.
To se ti lahko zgodi kvečjemu če si nesposoben za sodelovanje v prometu.
Opravilno sposoben voznik zna pogledat in razumet prikazano oceno preostale energije v avtu in ustrezno ukrepat glede na željeno pot
Situacija, da je treba "vlečt kabl skozi okno v najbližjo hišo" se enostavno NE ZGODI.
To se ti zgodi le, ko:
a) se aktivno trudiš, da se ti to zgodi: ignoriraš vsa opozorila v avtomobilu da gre zaloga h koncu in rineš z glavo skozi zid.
b) greš na 112km dolgo pot, ob tem ko ti avto pravi da ima za 112km zaloge energije
S tem da v primeru b) vsaj zadnjo tretjino poti špilaš varianto a).
Čisto vsak EV ima prikazano zalogo energije. Ko se greš nekam peljat, veš kam greš in imaš možnost ocenit, ali bo šlo ali ne bo šlo. Med vožnjo maš spoti možnost ocenit in primerjat preostalo razdaljo s preostalo energijo. Ko prvo začne presegat drugo, je treba it polnit. Ker pa se avto še vedno premika imaš šanso iskat polnilno možnost, kjer je "kabl skozi okno" pač najmanj zaželjena možnost, ki pa je še vedno možnost, če si tolk zelo zabluzu, da ti drugega ne preostane več.
Opravilno sposobni lastniki EVjev, z dosegom in polnjenjem nimajo *nobenih* težav.
Zbogom in hvala za vse ribe
-valvoline- ::
Kaj pa degradacija baterij, saj so podobni ce ne enaki po sestavi tistim iz prenosnih naprav in mobitelov. Ponavadi je baterija za smartfon ali laptop po ene 3 letih prakticno neuporabna, kapaciteta pade na 1/4 nove,lahko se manj.
hojnikb ::
nwm kaj ti počneš, ampak jaz sem imel na 3 leta starem prenosniku še več kot 90% kapacitete..
#brezpodpisa
RedDrake ::
@hojnikb:
Tudi moja HP longlife baterija je po treh letih drzala 90% ali morda se vec.
Sedaj, po skoraj petih pa je padlo ze pod 50% (47% se mi zdi da pravi diagnostika).
Pa to je dnevna uporaba 12ur+ z verjetno vsaj 5-imi cikli polnjena na teden.
Tudi moja HP longlife baterija je po treh letih drzala 90% ali morda se vec.
Sedaj, po skoraj petih pa je padlo ze pod 50% (47% se mi zdi da pravi diagnostika).
Pa to je dnevna uporaba 12ur+ z verjetno vsaj 5-imi cikli polnjena na teden.
hojnikb ::
meni recimo še na eeeju drži cca 85% kapacitete, pa je star že 5 let.
Je pa res, da če kapaciteta začne hitro padat, je to kr dober indikator, da je ena celica fuč in ne celotn pack.
Je pa res, da če kapaciteta začne hitro padat, je to kr dober indikator, da je ena celica fuč in ne celotn pack.
#brezpodpisa
WarpedGone ::
Glede degradacije baterij - nujen pozoren ogled in zapiski:
Zbogom in hvala za vse ribe
Oldi ::
@ZaresGregor: Gigasubvencije&zero emissions "@FortuneMagazine: A look inside @ElonMusk's $1.4 billion score http://for.tn/1u8pZ3R http://twitter.com/FortuneMagazine/stat...
Nikec3 ::
nwm kaj ti počneš, ampak jaz sem imel na 3 leta starem prenosniku še več kot 90% kapacitete..
Jaz sem na svojem telefonu v 1,5 leta naredil cca 1000 ciklov polnjenj. V kakšnem stanju je baterija ne rabim niti razlagati.
Sicer pa je v avtomobilih stvar malo drugačna. Polni in prazni se ne do konca, ima hlajenje/gretje, sam software ti baterijo pametno polni,... Če vzamemo primer, da bi 85 kWh Teslo vsakič polnili in praznili od 20% do 80%, lahko s 1000 cikli naredimo 240 000 km. To + podatki iz Roadsterjevih baterij praktično govorijo, da pri velikih baterijah problem degradacij praktično ne obstaja.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
pegasus ::
Oldi: odlično branje, hvala za link :)
Zdaj si pa predstavljajte kaj takega pri nas ... bi ga mediji in publika živega odrli, takšnega tajkunizma pa že ne bomo prenašali. Over my dead body! ;)
Zdaj si pa predstavljajte kaj takega pri nas ... bi ga mediji in publika živega odrli, takšnega tajkunizma pa že ne bomo prenašali. Over my dead body! ;)
TESKAn ::
Jaz sem na svojem telefonu v 1,5 leta naredil cca 1000 ciklov polnjenj.
Cirka 2x na dan si povsem izpraznil in povsem napolnil telefon?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
hojnikb ::
remember folk, za cikel se šteje spraznjenje od 100 do 0%. Če si ti nafilo do 80% in sprazno do 20%, en cikel NI bil porabljen !
#brezpodpisa
Nikec3 ::
Jaz sem na svojem telefonu v 1,5 leta naredil cca 1000 ciklov polnjenj.
Cirka 2x na dan si povsem izpraznil in povsem napolnil telefon?
Da. Prvih 14 dni sem ga polnil vsaki drugi dan, od takrat dalje vsak dan, po kakšnih devetih mesecih pa sem ga velikokrat priklopil tako ko sem prišel iz faksa. Danes to počnem cel čas, oziroma zadnje čase malo manj, ker manj uporabljam telefon. Celotnih 1000 ciklov najbrž ni bilo, sem pa zagotovo telefon priklopil na napajanje vsaj 1200x. (imam aplikacijo, ki mi beleži število priklopov).
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"