Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
nekikr ::
Ker tam Tesla stane praktično enako kot Golf (po treh letih uporabe). To je edina država s tako politiko trenutno (bizarno visoki davki/registracije itd. za ICE in masovno sofinanciranje EV). Infrastrukture pa imajo nekaj, warped redno lima neke slike polnilnih postaj.
fpbs ::
ne, bolj manjko infrastrukture in vladnih subvencij napram kakšni norveški, kjer tesle kupujejo kot norci
Nemci so zelo občutljivi na šlamparijo, kot se vidi na tej strani spodaj:
http://www.alter.si/tabla/showflat.php/...
Matev ::
če je i3 vsaj približno enobarven je mnogo bolj normalen kot tista začetna grda barvna kombinacija
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
fpbs ::
http://evtv.me/2014/07/milling-mire/
Zanimivo branje:
But he also reports that with over 40,000 miles on his Tesla, he is on his THIRD drive train and SECOND battery pack....
gensi ::
Zanimiv članek: http://www.autobild.de/bilder/fuenf-hyb... .
Prav čudi me, da proizvajalci lahko nekaznovano navajajo tako netočne podatke.
Prav čudi me, da proizvajalci lahko nekaznovano navajajo tako netočne podatke.
J.McLane ::
Zanimiv članek: http://www.autobild.de/bilder/fuenf-hyb... .
Prav čudi me, da proizvajalci lahko nekaznovano navajajo tako netočne podatke.
NEDC je ena skrajnost, tale test je pa spet čisto druga skrajnost, oboje je kot kaže samo zato, da se Janez v gostilni skrega in nato kupi Golfa TDI.
Zadeva je pa čisto preprosta, navede se doseg v km na elektriko + porabo brez baterije. Potem pa že vsak sam ve koliko se dnevno vozi in kaj za njega pomeni poraba brez baterije.
WarpedGone ::
Ampak preproste zadeve niso sexy, ker ne dopuščajo dvigovanja megle in s tem marketingu ljudi napeljevat na ideje, ki ne držijo vode.
Ker je pa vse megleno, pa marketinga ne moreš okrivit direktnega laganja. Sam si kriv, če si zadevo "narobe" razumel.
Pa NEDC niti še ni skrajnost, je le "standard" ki prevideva testiranje v bol ugodnih pogojih kot kak drug "standard".
Če tvoji pogoji niso tolk ugodni, ni kriv NEDC ampak ti sam ker živiš v rovtah, divjaš po AC ...
Izpoved enega nemškega kupca novega avtomobila: "Car market literally down to 2 cars today". Piše o zadevah katerim jaz rečem "mizerija" in "ornk EV".
In še daljši traktat kot odziv na par odgovorov na zgornjo izpoved.
Vsak je najprej omejen s tem kar si dovoli sanjat. Če si že v začetku ne dovoliš sanjat o ornk EVju, potem ni variante da boš izdelal ornk EV, kvečjemu mizerijo aka Leaf, i3, ...
Ker je pa vse megleno, pa marketinga ne moreš okrivit direktnega laganja. Sam si kriv, če si zadevo "narobe" razumel.
Pa NEDC niti še ni skrajnost, je le "standard" ki prevideva testiranje v bol ugodnih pogojih kot kak drug "standard".
Če tvoji pogoji niso tolk ugodni, ni kriv NEDC ampak ti sam ker živiš v rovtah, divjaš po AC ...
Izpoved enega nemškega kupca novega avtomobila: "Car market literally down to 2 cars today". Piše o zadevah katerim jaz rečem "mizerija" in "ornk EV".
Long-time German premium brand driver here, got bitten by the Tesla bug bad - I guess it was airborne because all it took is one look at the car and a few moments of thought concerning never having to think about engine noise, idle pollution, smelly mornings with the gasoline heater running (or hot parked cars because parked gasoline cars can't run the compressor during summer), messy gasolines and oily fluids again. And paying for gas. It doesn't hurt that Tesla is priced very competitively for us in high gasoline/CO2 taxation countries either.
Nobody else does normal-size, yet at the same time mindblowingly great electric cars but Tesla. Everyone else seems to be either dabbling in some super-niche fringe, small-battery hybrid or trying to attack the golf cart market. None of the other offering seem to have the combination of practicality, performance and purity.
I think I must be going a bit mad. Say it ain't so? Or maybe Tesla really hit this one out of the car park. I'm pretty brand loyal and now it feels my brand loyalty has shifted massively. If I were a German premium brand, I would be pretty darn nervous right about now, because it can't be just me. I already ordered the Tesla Shop clean of any and all apparel they sell to show my newly found colors. Sorry if they ran out of something, just blame me. Well, I guess I'm rather shifting loyalties than gears anymore.
In še daljši traktat kot odziv na par odgovorov na zgornjo izpoved.
...
I always saw hybrids and plug-in hybrids as stopgaps, but I did use to think that the near to mid-term future of electric car was the gasoline range extender. It sort of made a lot of sense to me - make an electric car that can also charge from a relatively compact gasoline engine when necessary. I guess this is what BMW i3 (with the option) is targeting and others have shown similar concepts. What I didn't realize at the time is that the thinking radically changes when you take the bold step beyond that: remove the gasoline engine entirely.
The thing is, doing something like the BMW i3 really can mislead. Its problem isn't so much that it is a small car (that can certainly be attractive for many reasons, least of which is parking space and maneuverability in cities - I do see a future for small electric cars as well), the problem is that it is still inherently based on an idea that electric car thusfar is limited. This changes thinking and it is something that seems to set Tesla apart massively at the moment, because they don't share that belief.
The BMW i3 and many of the first electric cars (be it hybrids or whatnots) are smallish city spinners exactly because electricity isn't considered practical for longer ranges by the traditional automotive manufacturers. Similarly, by creating the range extender option, this point is driven further home - leave it to good old gasoline to get anywhere else. The Audi A3 e-tron (a plug-in hybrid) is also built on the idea that electricity is for the city and you'll need gasoline for the longer hops - the functionality of the car is built around this premise. Audi too was thinking otherwise with the R8 e-tron, but cancelled it because they got scared. Besides, it really wasn't the best proposition for the "new normal" electric car. I'll get to that shortly.
...
What if you think electric car is suitable for everything that your regular, normal or full-sized car is? You might just build one. This is when a brand new world opens up, because an electric car that believes it can cover any distance and dismisses the internal combustion engine, begins to enjoy immense benefits. Not least because that clarity and purity of vision, of an electric car world, means you are likelier to take better and bolder steps to make it happen. Traditional car-makers have a vested interest in the world of the past and are more inclined to take and prefer babysteps, so that their current business isn't hurt. After all, a lot of the R&D these guys have is about building internal combustion engines. Making those obsolete overnight isn't a good proposition for them. They'll dabble in the niches, so as to not hurt the volumes. A car-maker of the future has a vested interest in things like a supercharger network instead, because they are already living that future in their thinking and their interest is aligned with it.
Vsak je najprej omejen s tem kar si dovoli sanjat. Če si že v začetku ne dovoliš sanjat o ornk EVju, potem ni variante da boš izdelal ornk EV, kvečjemu mizerijo aka Leaf, i3, ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
TribesMan ::
Temu jest rečem, fanboy (na take bi bil še Jobs ponosen) in s polno ritjo ga je lahko srat.
EV za 80k€ pač ni nič posebnega. Za 30k€ ga pa še ne znamo naredit. End of story.
Sicer pa W1, kdaj bo Tesla? Put your money where your mouth is, al kako že.
EV za 80k€ pač ni nič posebnega. Za 30k€ ga pa še ne znamo naredit. End of story.
Sicer pa W1, kdaj bo Tesla? Put your money where your mouth is, al kako že.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
EV za 80k€ pač ni nič posebnega
"Široka" ponudba EVjev za 80k€ te demantira. Sploh glede na dolžino seznama ICEjašev med 70k in 100k€.
In hkrati tudi "bogata" ponudba EV mizerije za 40k+ EUR, kjer je k avtomobilu priložena še knjigo izgovorov.
Sicer pa W1, kdaj bo Tesla? Put your money where your mouth is, al kako že.
Beggars can't be choosers. Kaj si js osebno lahko privoščim danes o celem smislu zadeve ne pove čisto nič.
Če pa že direkt vprašaš, plan je okrog leta 2018, Gen3, po možnosti AWD Coupe varianta.
Če mi kdo danes šenka katerega koli BMWja, MB, Audija, ..., bo prva in edina vožnja k avothiši, ki te zadeve odkupujejo brez vprašanj. Eno smrdljivo ropotijo že mam, nobene želje po še eni.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
TribesMan ::
Beggars can't be choosers. Kaj si js osebno lahko privoščim danes o celem smislu zadeve ne pove čisto nič.
Jaz pa mislim da to pove čist vse, kar povprečen uporabnik rabi vedeti o električnih avtih. Trenutno bistveno predragi za to kar ponujajo.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
Trenutno bistveno predragi za to kar ponujajo.
Ja, cena BMW i3 je ene 4x previsoka za takšno skropucalo od avta.
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
Ah daj no, ker tebi ni všeč je pa skropucalo? Poglej si Teslo od znotraj. Pfuj in pfej. Če bi imel Hyundai značko in bi stal 20kEUR bi rekel, da je pogojno sprejemljivo. Zaslon iz starih skladišč za rajo in gremo gasa? Letvice pa odstopajo kot pri Kii?
Vidiš, kako je neumno to? i3 pa po ostalih zadevah ponuja točno to za kar so ga naredili.
Vidiš, kako je neumno to? i3 pa po ostalih zadevah ponuja točno to za kar so ga naredili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
WarpedGone ::
Ah daj no, ker tebi ni všeč je pa skropucalo?
Skropucalo je enostavo zato ker se po vseh/večini avtomobilskih metrikah mogoče lahko primerja z mestnim avtočičem za 10 jurjev. Mogoče.
Zraven je nametano še kup zadev, ki so direkten minus - kot so tista dodatna vrata, ki pravzaprav niso vrata, kot je prazn prostor, če si ne omisliš generatorja, kot je devet litrski bencinski rezervoar, kot je vesoljski (v negativnem pomenu) komanden pult, kot je odsotnost kakršnekoli "popravljivosti" izven BMWjeve servisne mreže (popravki karoserije ne sploh), itd itn.
Za 40 jurjev?
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Še en hybrid, kateremu gre "ful dobr", pod vprašanjem: Cadillac ELR future in doubt, could be discontinued
Pa mi je zadeva všeč in je kul ampak za 76.000 USD?
MS60 košta 71.000 USD. Bolj potegne, več prostora, manjši tekoči stroški, še 2 jurja zram in maš filanje na SuperChagerjih. Čemu Hybrid?
V teoriji so stvari drugačne ampak ko je treba plačat, folk kapira.
Pa mi je zadeva všeč in je kul ampak za 76.000 USD?
MS60 košta 71.000 USD. Bolj potegne, več prostora, manjši tekoči stroški, še 2 jurja zram in maš filanje na SuperChagerjih. Čemu Hybrid?
V teoriji so stvari drugačne ampak ko je treba plačat, folk kapira.
Cadillac currently has 1,400 unsold units and through July this year they only delivered 578 cars.
Zbogom in hvala za vse ribe
7982884e ::
TribesMan ::
WarpedGone je izjavil:
Še en hybrid, kateremu gre "ful dobr", pod vprašanjem...
Preoblečen Volt za 2x več denarja. Če Voltu ne gre sanjsko, zakaj bi šlo temu?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
nekikr ::
Skropucalo je enostavo zato ker se po vseh/večini avtomobilskih metrikah mogoče lahko primerja z mestnim avtočičem za 10 jurjev. Mogoče.
S Twingom brez vse opreme torej? Hja, Tesla S po tej logiki s svojo šlampasto izdelavo in ceneno notranjostjo lahko tekmuje samo s Hyundai i30.
Pro_moted ::
Skropucalo je enostavo zato ker se po vseh/večini avtomobilskih metrikah mogoče lahko primerja z mestnim avtočičem za 10 jurjev. Mogoče.
S Twingom brez vse opreme torej? Hja, Tesla S po tej logiki s svojo šlampasto izdelavo in ceneno notranjostjo lahko tekmuje samo s Hyundai i30.
Oprosti, ampak Hyundai so narejeni skupaj tako kot treba.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Nikec3 ::
http://www.greencarreports.com/news/109...
Če to drži, je Zastava boljši avto. Kaj Tesla po desetih letih obstoja še vedno ni sposobna narediti menjalnika?
A Tesla Motor Club poll of 87 Model S owners revealed that a startling 28 of them had had their drive units replaced, a rate of 32 percent. Five of them (6 percent) had had multiple replacements.
Če to drži, je Zastava boljši avto. Kaj Tesla po desetih letih obstoja še vedno ni sposobna narediti menjalnika?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Kaj Tesla po desetih letih obstoja še vedno ni sposobna narediti menjalnika?
Mogoče bi pred komentiranjem prebral vsaj v čem je problem?
Velika večina zamenjav se je zgodila zaradi "strange noise".
Vsaj v Edmundsovem primeru se je po treh zamenjavah izkazalo da je kriv rahlo losan kabl ki zaradi vibriracij udarja ob kovino, kar se prenaša na celo karoserijo.
Ja, napaka. Kritična "sky is falling"? Daleč od tega.
Model S je ene tolk drugačen od drugih avtomobilov kot je računalnik od starih TVjev.
Včasih je bilo povsem normalno da se okvarjen TV popravlja - šraufa in lota not nove upore, kondenzatorje, špule, žarnice, čipe.
Pol so prišli kompjuterji in so se ljudje nekak navadl da kompjuterjev ne lotaš ampak zamenjaš okvarjeno komponento - ker je to ceneje in zanesljiveje.
TVje so še nekaj časa lotal, danes pa prav tako enostavno zamenjajo okvarjeno komponento.
Moderne ICE avtomobile se še vedno šraufa, pri tesli pa se enostavno zamenja pogonski sklop:
a) ker je hitrejše
b) ker je ceneje
c) ker je zanesljivejše
Traja par ur in maš novo mašino ki sigurno dela.
Problematična pa roma nazaj v fabriko, kjer jo bojo odprl in preverl kaj je vzrok.
Če bo možno, jo obnovijo in gre nazaj na servis kjer čaka zamenjavo i.e. da nadomesti komponento, ki ne dela OK i.e. refurbished.
Pri celi zadevi je zraven še "bathtub" krivujlja pokvarljivosti elektronike. Kar misli crknit, bo crknilo kmalu na začetku življenske dobe. Kar ne, bo pa še doglo delalo.
Ampak pod črto šteje kakšen je strošek - ta je v primeru Tesle točno 0 prvih 8 let.
8let garancije na baterijo, inverter, motor in reduktor ne glede na prevožene km.
Če kej dela probleme - pokličeš ali pa te že pokličejo iz servisa in ti pripeljejo nadomestni avtomobil. Ko je zadeva urejena, dobiš svojega nazaj.
Pa ne mislit da je odsotnost dokaza kakšen dokaz odsotnosti.
Vse crkuje, le da na kak BMW i3 maš sam 4 leta garancije z omejitvijo 50k milj. Če bi BMW verjel, da bo stvar kej posebej manj crkovala, bi z veseljem podaljšal garancijo in is naredu super reklamo. Zakaj je ne? Ker financarji pravijo, da se tega ne splača it.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
TESKAn ::
WarpedGone je izjavil:
Vsaj v Edmundsovem primeru se je po treh zamenjavah izkazalo da je kriv rahlo losan kabl ki zaradi vibriracij udarja ob kovino, kar se prenaša na celo karoserijo.
WTF??? Majstri niso znali odkrit vira hrupa, pa so kar "preventivno" zamenjali drive unit? Jaz sem tudi imel v avtu nekaj časa nazaj tak 'rattling noise', na srečo je mehanik ugotovil, da je kriva cev ventilacije, ki se je malo snela in ni šel tako preventivno menjat motorja...trikrat.
Moderne ICE avtomobile se še vedno šraufa, pri tesli pa se enostavno zamenja pogonski sklop:
a) ker je hitrejše
b) ker je ceneje
c) ker je zanesljivejše
In potem ti trikrat menjajo pogonski sklop, preden ugotovijo pravi vzrok...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
kow ::
Jasno, da kdaj pocnejo tudi neumnosti. Ampak pricakoval bi, da se zadeve lotevajo statisticno, na koncu steje kateri pristop je boljsi v povprecju, posamezni primer ne vpliva veliko na ekonomsko logiko.
alexa-lol ::
Two VERY...
need to say no more
nevem kaj impliciraš
ker model s userji so večinsko zelo zadovoljni
Ta stavek pove točno 0.
Primer
Kako se morem jutri oblečti. -> Vreme bo nad Evropo večinoma sončno. -> Super, zvem pa nič.
Two.. verjetno za vsako stvar na svetu obstajata dva uporabnika, ki sta zadovoljna. To ni veliko bolje od tega da imaš mnenje - "eden ni nobeden".
WarpedGone ::
na srečo je mehanik ugotovil, da je kriva cev ventilacije,
Ključna beseda je "na srečo". In kaj če bi falil?
In kaj če mehanik še nebi imel "prior knowledge" o klasičnih defektih tvojega modela avtomobila? Mašine nebi šel menjat ker to v ICE avtomobilu pač ni opicja dokler mašina ne zariba. Enostavno predrago. Pa še potem se raje po kosih demontira kot v celoti.
Teslina politika je "čimmboljša servisna storitev", kar pomeni čimhitreje in čimbolje odpravljen problem.
Razkopavanje tvojega avtomobila, montiranje mikrofonov, preventivno šraufanje in limanje in iskanje težav je pač dražje kot zamenjava dela, ki zgleda kot problem. Sploh ker po zamenjavi problem izgine. V edmundosvem primeru je zamenjava pogonskega sklopa dejansko odpravila ropot, ker so pač tudi tiste kable migal. Ampak se je kmalu vrnil in je bila stava da "jah zgleda da smo ti zmontiral defekten pogon". Ko se je stvar zgodila še tretjič bilo pa dovolj čudno da so šli gledat še kej druzga,
Vsak model je sestavljen mal drugače in ima zato povsem svoje leglo ropota. Klasični vzroki se zato odkrijejo šele čez čas.
Two.. verjetno za vsako stvar na svetu obstajata dva uporabnika, ki sta zadovoljna. To ni veliko bolje od tega da imaš mnenje - "eden ni nobeden".
Za vsako stvar na svetu obstajata dva uporabnika, ki nista zadovoljna. To ni veliko bolje od tega da imaš mnenje - "eden ni nobeden".
Šteje statistika in razumevanje, kaj se sploh dogaja. Zamenjava pogonskega sklopa v Model S je na nivojhu zahtevnosti zamenjave zračnega filtra - nekaj vijakov, nekaj konektorjev. V njem pa ni ničesar tazga, kar bi serviserji v servisnih centrih bili usposobljeni popravljat, kaj šele postavljat diagnozo težavam. Če pogonski sklop ne deluje OK, se ga zamenja.
Če ICE motor ne dela OK se:
- resetira napako v kompjuterju in proba če je bolje vsaj pol ure - če je, problem rešen, plačaj adijo
- če se problem ponovi, reprogramiraj računalnik, probaj, če je ok, problem rešen, plačaj adijo,
- če reprogram ne pomaga, vprašaj kompjuter kaj mu fali in zamenjaj to kar kompjuter trdi, da je narobe
- če to ne pomaga, zamenjaj kompjuter
- če to ne pomaga, zamenjaj senzorje
- če to ne pomaga zamenjaj kable
- če to ne pomaga, zamenjaš servis
- če to ne pomaga, prodaš avto in kupiš drugo znamko
zveni znano?
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
Moderne ICE avtomobile se še vedno šraufa, pri tesli pa se enostavno zamenja pogonski sklop:
To ni nič drugega, kot nesposobnost serviserjev lokaliziranja napake. Dokler je avto v garanciji je vseeno, po končani garanciji pa to pomeni nekajkrat večji strošek popravila.
jinzo ::
Zdaj primerjat uradni servis podjetja, ki prodaja izključno high-end avte s servisom v povprečni slovenski vasici je malo mimo. Se pa tud v povprečni slovenski vasici najde kak sposoben kup serviserjev, ki delo opravijo zanesljivo in ne-tako-drago (ne rečem da ji je dosti, ampak obstajajo).
Ne me narobe razumet, vsekakor električni avtomobili so prihodnost in komaj čakam da bodo cene nakupa in vzdrževanja prišle v nižji rang. Ampak tu pri Tesli se velikokrat pojavi tisti sindrom, ki ga ima marsikateri Apple uporabnik. "Čuj, jaz sem kupil nov MacBook Pro, veš kaka mašina! Vse dela in izgleda boljše kot vsi prejšnji prenosniki skupaj!"; "Ja, koliko pa si dal za vse prejšnje prenosnike skupaj?"; "Skoraj polovico MacBooka za vse štiri". Vsekakor pa se bo Tesla tud šravfala, podobno ali pa še bolj (elektrika je šele hudič) ko bo prišla na cenovni rang povprečnega slovenskega avtomobila.
Ne me narobe razumet, vsekakor električni avtomobili so prihodnost in komaj čakam da bodo cene nakupa in vzdrževanja prišle v nižji rang. Ampak tu pri Tesli se velikokrat pojavi tisti sindrom, ki ga ima marsikateri Apple uporabnik. "Čuj, jaz sem kupil nov MacBook Pro, veš kaka mašina! Vse dela in izgleda boljše kot vsi prejšnji prenosniki skupaj!"; "Ja, koliko pa si dal za vse prejšnje prenosnike skupaj?"; "Skoraj polovico MacBooka za vse štiri". Vsekakor pa se bo Tesla tud šravfala, podobno ali pa še bolj (elektrika je šele hudič) ko bo prišla na cenovni rang povprečnega slovenskega avtomobila.
7982884e ::
Ta stavek pove točno 0.
Primer
Kako se morem jutri oblečti. -> Vreme bo nad Evropo večinoma sončno. -> Super, zvem pa nič.
Two.. verjetno za vsako stvar na svetu obstajata dva uporabnika, ki sta zadovoljna. To ni veliko bolje od tega da imaš mnenje - "eden ni nobeden".
saj zato sem te vprašal, kaj hočeš povedat ... ker če hočeš povedat da sta na svetu samo dva (ali zelo malo), ki sta "zelo zadovoljna", potem se motiš, ker je customer satisfaction pri tesli (zelo) nadpovprečen. kljub vsem šlamparijam, notranjosti ki pač ni primerljiva z S-klaso in zjebanim menjalnikom
fpbs ::
Teslina politika je "čimmboljša servisna storitev",
Toda dogaja se ravno nasprotno.
Razkopavanje tvojega avtomobila, montiranje mikrofonov, preventivno šraufanje in limanje in iskanje težav je pač dražje kot zamenjava dela, ki zgleda kot problem. Sploh ker po zamenjavi problem izgine. V edmundosvem primeru je zamenjava pogonskega sklopa dejansko odpravila ropot, ker so pač tudi tiste kable migal. Ampak se je kmalu vrnil in je bila stava da "jah zgleda da smo ti zmontiral defekten pogon". Ko se je stvar zgodila še tretjič bilo pa dovolj čudno da so šli gledat še kej druzga,
In sedaj si zamisli, da imaš servis nekje v Avstriji, in da moraš zaradi nestrokovnosti serviserjev avto trikrat vlačit v Avstrijo, in ko ti ga končno popravijo zopet ne veš koliko časo bo to vzdržalo. Ko se bo začela kvarit elektronika, takrat bo šele veselo. Verjetno bodo morali tudi za elektroniko podaljšat garancijo na 8let.
WarpedGone ::
Vsekakor pa se bo Tesla tud šravfala, podobno ali pa še bolj (elektrika je šele hudič) ko bo prišla na cenovni rang povprečnega slovenskega avtomobila.
Kako šravfaš procesor?
Kako šravfaš grafično kartico?
Kako šravfaš rame?
Kako šravfaš HDD?
Kako šravfaš SSD?
Kako šravfaš matično ploščo?
Boste počas skapiral da je "drive unit" en kup kondenzatorjev, tuljav, tranzistorjev in ostale elektronske drobnarije, ki je zalotana na osnovno plato in obdana s tekočinskim hlajenjem? Tega se ne šravfa, če crkne pred koncem življenske dobe je ali
a) napaka v komponentni
b) napaka v izdelavi
Oboje zahteva kontrolo proizvodnega procesa in morebitne korekcije designa.
In zamenjavo okvarjenega kosa. Lahko da z novim, lahko da z rabljenim iz kakšne totalke ali "tovarniško" obnovljenim, kjer je bil sum da je kej narobe.
Motor je eno navitje ki je "zapečeno" s topltnoprevodnim "lakom", kos bakra v rotorju in dva keramična ležaja z "življensko dobo" 1,5M kilometrov. Ko se to znuca, se zamenja ležaja. Če se deformira rotor, se zamenja rotor. Če odleti stator, se zamenja cel stator.
Reduktor sestavljata 2 zobnika in diferencial. Če odleti kak ležaj, se zamenjaa ležaj in
zobnike. Če ni defekta v materialu (by BorgWarner) in je primerno skonstruirano, to nima kaj crnikt. Ali je res primerno skonstruirano pokaže praksa - zato pa firmo tolk zanimajo kakšni so problemi in še raje menjajo problematične enote. Čimprej pogruntajo morebiten problem, cenejša bo odprava. Kar pa še ne pomeni, da problem dejansko obstaja - tisti vibrirajoči kabli.
Za najbolšim konjem se najbol kadi.
Zato pa nihče ne zve za probleme drugih EV-mizerij in se kr tiho privzema da tam ni problemov. Medtem ko lastniki Leafov preko sodišča od nissana zahtevajo povračilo stroškov zaradi defektnih baterij in Nissan še vedno trdi, da so baterije bile OK, on jih pa vseeno spreminja.
Crkujejo tudi BMWjevi i3: Launch challenges leave 2014 BMW i3 owners inconvenienced, not discouraged
"My i3's been in the shop 3 or 4 times in the past 5-6 weeks since we picked it up. And not for mere overnight software updates like many of you are reporting - this time it's been gone for 2 weeks and still no eta on when we will get it back. When service runs IRAP, they now say modules are failing. Last time it was the entertainment one that they replaced, today the security one crashed.
Mam pač raje da mi trikrat zamenjajo pogonski sklop in sm brez avta po en dan kot pa da sm brez avta 2 tedna skup. BMW!
Zbogom in hvala za vse ribe
TribesMan ::
W1 bo zdaj seveda našel 1000 in en izgovor... Tesla je valda najjača zadeva pod soncem, kako si vendar drznete trdit nasprotno?
30% menjanih pogonskih sklopov? A se hecate? To je katastrofa brez primere, pa neglede kdo to krije. Ne moreš kar tako za hec ljudem menjat pogonske sklope za vsak drek.
Ampak glede na to da pravijo, da so nekateri, ki niso bili upravičeni do garancije (poslovni uporabniki?) že odkartali 15.000$ za nov pogonski sklop, nevem če so to samo "ropotajoči kabli". Ker če bi men nekdo zaračunal 15.000$ za menjavo pogonskega sklopa, ker so kabli ropotali, bi ga živega odrl. In ne pozabimo, velika večina teh avtov je relativno low mileage. To ni Audi A6 TDI, katerega lastniki vsi po vrsti letno naklepajo po 50.000+km
Aja, pa cena tega pogonskega sklopa je mind blowing. Vsi nam tumbajo kako so zadeve simpl (in se ne pokvarijo, ker imajo samo en gibajoči se del). 15.000$? WTF? Za tak denar dobiš pogonski sklop od M3, ki če ne drugega tehta ene 5x tolk, in je približno neskončno bolj kompleksen.
No pa tudi v članku ki sem ga nalimal par dni nazaj je napisano:
Veliko bolj verjetno je da je za spuščanje zvokov kriv reduktor, ki očitno ne prebavlja najbolje "instantnega" navora. "Klunk" sound, ali po domače povedano aksialna zračnost v reduktorju.
To bo še kr problem pomojem, pač ljudje so bili navajeni, da je bilo treba ICE avto ogret preden si ga tiščal, common sense, da se vse podmaže in "raztegne" na delovno temperaturo. Tukaj pa vsi na glas oglašujejo kako ne rabiš nič skrbet, sej valda nima kej bit, če ga mrzlega pritisneš. Ja, potem pa reduktorji javkajo. Tough luck.
Tudi tole nedavno podaljšanje garancije na 8 let in "infinite mile" (iz prejšnjih 4 leta ali 50.000 milj) je pomojem damage limitation, ker če bi moral lastniki pri kakih 50.000 miljah in par letih na lastne stroške začet menjat pogonske sklope za 15.000$, bi Tesla pogorela ko bosanski parlament.
Verjetno upajo da si bodo kupili dovolj časa, da odpravijo težave in naredijo reduktor, ki ne bo mel teh problemov.
30% menjanih pogonskih sklopov? A se hecate? To je katastrofa brez primere, pa neglede kdo to krije. Ne moreš kar tako za hec ljudem menjat pogonske sklope za vsak drek.
Ampak glede na to da pravijo, da so nekateri, ki niso bili upravičeni do garancije (poslovni uporabniki?) že odkartali 15.000$ za nov pogonski sklop, nevem če so to samo "ropotajoči kabli". Ker če bi men nekdo zaračunal 15.000$ za menjavo pogonskega sklopa, ker so kabli ropotali, bi ga živega odrl. In ne pozabimo, velika večina teh avtov je relativno low mileage. To ni Audi A6 TDI, katerega lastniki vsi po vrsti letno naklepajo po 50.000+km
Aja, pa cena tega pogonskega sklopa je mind blowing. Vsi nam tumbajo kako so zadeve simpl (in se ne pokvarijo, ker imajo samo en gibajoči se del). 15.000$? WTF? Za tak denar dobiš pogonski sklop od M3, ki če ne drugega tehta ene 5x tolk, in je približno neskončno bolj kompleksen.
No pa tudi v članku ki sem ga nalimal par dni nazaj je napisano:
The drive train is slightly more ominous. Tesloids already have a name for it, the MILLING NOISE. We admitted we only had 4800 miles on our Model S and Joe assured us - you will have to replace your drive unit at 8000 or 10000 miles.
There are also reports of a "klunk" sound when going from acceleration to regeneration and back. But the majority of failures involve a grinding or "milling" noise that increases over time.
Veliko bolj verjetno je da je za spuščanje zvokov kriv reduktor, ki očitno ne prebavlja najbolje "instantnega" navora. "Klunk" sound, ali po domače povedano aksialna zračnost v reduktorju.
To bo še kr problem pomojem, pač ljudje so bili navajeni, da je bilo treba ICE avto ogret preden si ga tiščal, common sense, da se vse podmaže in "raztegne" na delovno temperaturo. Tukaj pa vsi na glas oglašujejo kako ne rabiš nič skrbet, sej valda nima kej bit, če ga mrzlega pritisneš. Ja, potem pa reduktorji javkajo. Tough luck.
Tudi tole nedavno podaljšanje garancije na 8 let in "infinite mile" (iz prejšnjih 4 leta ali 50.000 milj) je pomojem damage limitation, ker če bi moral lastniki pri kakih 50.000 miljah in par letih na lastne stroške začet menjat pogonske sklope za 15.000$, bi Tesla pogorela ko bosanski parlament.
Verjetno upajo da si bodo kupili dovolj časa, da odpravijo težave in naredijo reduktor, ki ne bo mel teh problemov.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
30% menjanih pogonskih sklopov?
Et tu tribes?
Ampak glede na to da pravijo, da so nekateri, ki niso bili upravičeni do garancije (poslovni uporabniki?) že odkartali 15.000$ za nov pogonski sklop, nevem če so to samo "ropotajoči kabli".
Še več FUDa.
"Milling noise" prihaja iz kontaktov med baterijo in šasijo, klasično "brnenje transformatorjev", ki se prenaša na celo karoserijo in s tem spremeni "zven".
Glede Clunka in "obrabljenih" zobnikov:
They replaced my drive unit, but sadly the clunk is still there
I had a similar problem when my vehicle was still very new ~1,500 miles. The problem got progressively worse, and in the end turned out to be a burned out wheel bearing on the right rear wheel.
Same issue. Faint clunk when light throttle in parking lots. Sort of feels like driveline lash. Had it in my BMW M3 with its heavy duty clutch. P85+ with normal regen and no creep mode.
Tesla has redesigned the motor mount to deal with the humming issue, but I don't know if they've made any changes to the motor itself. I've had two drive units replaced - one after 500 miles in September 2013 and another just a few weeks ago when the issue returned. During the most recent replacement, they also updated the motor mounts which supposedly help with the issue.
After picking up my car and talking to the actual guys who worked on the car, they told me the drive unit is more than just the inverter. It is the motor, gear reduction, and inverter as a single assembly. They also upgraded the motor mounts during the process.
Seems like a pretty involved replacement but they did it quickly and efficiently, was covered by the warranty, and the customer support was amazing!
No more "clunk" sound on transition to regen. Although the folks at the service center were great, hopefully this is the only time I NEED to go the service center for the foreseeable future.
Avto je še vedno iz lepega kupa kosov s to razliko da osnovni kup pod spredno havbo ne ropota "by design" in imajo zato vsi ostali prosto pot, da se jih sliši.
Komu so že v ICE avtu karkoli zamenjali, ker je le "preveč ropotalo"?
Zbogom in hvala za vse ribe
TribesMan ::
"Milling noise" prihaja iz kontaktov med baterijo in šasijo, klasično "brnenje transformatorjev", ki se prenaša na celo karoserijo in s tem spremeni "zven".
Wow.
V mojem par letnem ukvarjanju s trifaznimi pogonskimi sistemi, še nisem videl da karkoli okoli baterije brnelo (ker do nje teče praktično enosmeren tok, s superponirano visokofrekvenčno komponento okoi preklopne frekvence inverterja (~20kHz)). Brnijo kabli od inverterja do motorja, kjer imaš nizke frekvence in visoke tokove. Baterijski tok, pa ne vidi nizkih frekvenc.
Veš res ne smeš verjet vsega kar prebereš na Tesla fanboy forumu.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
V mojem par letnem ukvarjanju s trifaznimi pogonskimi sistemi,
Uh, pol bo treba pa teb verjet na besedo.
Da ti je bol jasno kaj se dogaja znotraj avta, kot pa serviserjem ki ga pedenajo.
Čista zguba časa, ubadanje s tabo.
Zbogom in hvala za vse ribe
TESKAn ::
Da ti je bol jasno kaj se dogaja znotraj avta, kot pa serviserjem ki ga pedenajo.
Glede elektromagnetike okrog pogona, ja, mu je verjetno bolj jasno, kot 90%+ serviserjem, ki ta avto pedenajo. Ker če bi bilo tem serviserjem jasno, ne bi bili serviserji, ampak inženirji in bi načrtovali te pogone. On second tought je številka verjetno bližje 99%+.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
WarpedGone ::
In pol naj bi "šraufali" elektroniko?
Zadeva ma še vseeno svoj nivo kompleksnosti in svoj nabor različnih težav. Ki se preko rekla kazala prenašajo naprej in iz rdečega postajajo pikčaste.
Znane so le anekdote, uradnega je pa:
Zadeva ma še vseeno svoj nivo kompleksnosti in svoj nabor različnih težav. Ki se preko rekla kazala prenašajo naprej in iz rdečega postajajo pikčaste.
Znane so le anekdote, uradnega je pa:
... there are at least two separate drive train noise issues, a loose cable that vibrates against the housing, and a tolerance issue in the gear reduction that needs to be shimmed.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Glede elektromagnetike okrog pogona, ja, mu je verjetno bolj jasno, kot 90%+ serviserjem, ki ta avto pedenajo. Ker če bi bilo tem serviserjem jasno, ne bi bili serviserji, ampak inženirji in bi načrtovali te pogone.Če vprašaš serviserja (za karkoli), ti bo razložil, da ima večino dela zato, ker inženirji, ki so zadevo načrtovali, pojma nimajo.
O.
msjr ::
WarpedGone je izjavil:
Komu so že v ICE avtu karkoli zamenjali, ker je le "preveč ropotalo"?
Meni. In to pri Daewooju Nubiri, tam okoli l. 2003, v garanciji. Pri zadnjem delu podvozja so bile originalne gumijaste podložke slabe in povzročale čričke v prtljažniku. Valda niso menjal celega podvozja ampak samo podložke
Menjat cel pogonski sklop, hm, ko je avto v garanciji še rečeš ajde neka, ampak po osmih leih je pa to strošek, po katerem avto samo še pustiš na servisu pa naj ga prodajo za dele. In take stvari odvrnejo kupce rabljenih avtov in pa seveda tudi novih, če veš da ga boš zaradi kasneje težko prodal....
WarpedGone ::
Ja, tle je vprašanje dizajnirane življenske dobe oz. kdaj se bo dosegla druga stena bane, ko se število okvar poveča.
Bo pa to problem predvsem za avte v rangu 10 jurjev, katere se prodaja še čez 10let in sekira al boš za njega dobil 500 al 600 EUR.
Avti za +50k novi so čez 8 let vredni le še tolk, kolkr še delajo. Tega nihče več ne popravlja z novimi deli. Nova mašina v 8let starega zaribanga A8? Nova mašina v BMW M3 letnik 2005?
Za mal perspektive:
25 jurjev za novo mašino v bmwju s 100k km na števcu. Dober tek.
Bo pa to problem predvsem za avte v rangu 10 jurjev, katere se prodaja še čez 10let in sekira al boš za njega dobil 500 al 600 EUR.
Avti za +50k novi so čez 8 let vredni le še tolk, kolkr še delajo. Tega nihče več ne popravlja z novimi deli. Nova mašina v 8let starega zaribanga A8? Nova mašina v BMW M3 letnik 2005?
Za mal perspektive:
The engine in my BMW died at 72k miles, no warning lights and no weird noises. It died when I was driving the speed limit (65) on the highway doing nothing out of the ordinary. I coasted to the side of the highway to check it out: the engine was not overheating and there was no fluids on the ground. As I tried starting the car up again I could hear the fuel pump turning on and the starter motor clicking, but the engine wouldn't turn over. I got the car towed to the dealership and a few days later it was made known to me by the dealership that my engine was seized and that I would have to pay $19,000 for a new engine and $6,000 for the labor to install it. I made the dealership aware that I kept up with the maintenance, and that nothing was indicating to me that my engine was about to fail. I instructed the dealership to contact BMW North America (BMW Headquarters for North America) for a "good will" replacement, but my request was denied.
...
It's a 2008 BMW M3, I am the original owner, had it since it had 14 miles on the odometer. I bought it from the BMW dealership.
25 jurjev za novo mašino v bmwju s 100k km na števcu. Dober tek.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Superboyy ::
Res si pameten z anekdotami.
Tale tip je mel same probleme z 911:
Zgleda da je Porsche res en drek!
Kar se tiče problemov z električnimi avtomobili: vsak nov ICE avto ma notr kup elektronike, ki se je razvijala in popravljala desetletja, medtem ko majo štromarji veliko novih komponent. Prvi model vsake nove platforme ma določene probleme, ki jih popravljajo skozi serije in naslednje modele, ki temeljijo na isti platformi. Čez 20 let bo velik stvari zrihtanih.
Avtomobilov kot so i3 in tesla pa si noben ne kupi za edini avto, na katerega se misli zanašat na dnevni bazi in da bo še šparal zraven.
Tale tip je mel same probleme z 911:
Zgleda da je Porsche res en drek!
Kar se tiče problemov z električnimi avtomobili: vsak nov ICE avto ma notr kup elektronike, ki se je razvijala in popravljala desetletja, medtem ko majo štromarji veliko novih komponent. Prvi model vsake nove platforme ma določene probleme, ki jih popravljajo skozi serije in naslednje modele, ki temeljijo na isti platformi. Čez 20 let bo velik stvari zrihtanih.
Avtomobilov kot so i3 in tesla pa si noben ne kupi za edini avto, na katerega se misli zanašat na dnevni bazi in da bo še šparal zraven.
jinzo ::
WarpedGone je izjavil:
Vsekakor pa se bo Tesla tud šravfala, podobno ali pa še bolj (elektrika je šele hudič) ko bo prišla na cenovni rang povprečnega slovenskega avtomobila.
Kako šravfaš procesor?
Kako šravfaš grafično kartico?
Kako šravfaš rame?
Kako šravfaš HDD?
Kako šravfaš SSD?
Kako šravfaš matično ploščo?
Zdaj jaz nisem ne elekronik ne elektrotehnik, pa sem že marsikatero matično in grafično kartico dal skozi. Tud kak HDD bi se našel.
Če pa stopiš do profesionalnih popravljalcev, recimo v kakem Shenzenu pa bi bil presenečen kaj delajo z telefoni in nesramno malimi čipi. Pa jim je glavno orodje fen za lase, spajkalnik in nekaj med fenom za lase in postajo na vroči zrak.
Brane22 ::
BTW: Zakaj se ta tema sploh še vleče ?
Očitno je, da je Tesla za dva razreda pred čemerkoli drugim na tem polju.
Lahko ti je zadeva všeč ali ne ali pa se mogoče sprašuješ o smieslnosti investicije tega denarja v električni avto, ampak to je dilema za drugo temo.
V okvirih tega, kar naj bi tehnologija danes zmogla jim IMHO ni treba zardevati okrog ničesar.
Ne me smejat s servisnimi prigodami, razen če jih ni toliko da v znatnem procentu kvarijo izkušnjo _povprečnega_ uporabnika, kar ni videt.
Kar se zamenjav tiče, je tovarni v interesu,da:
- čimbolj zavtomatizira vse, tudi servisne postopke
- ima čimboljši vpogled v failure mehanizme v praksi
Zato ne vidim problem v menjavi motorja zaradi vsake malenkosti. Motorji so itak praktično večni. Proizvajalec lahko uproabi stndardizirani postopek zamenjave in se potem z njim igrajo tehnologi v tovarni in ne gledajo na njegovo popravilo kot čisti servis ampak tudi delno raziskovanje.Tudi če bi stranka dobila "stari" motor, bi to poleg ležajev pomenilo skoraj samo to, da barva na komponentah ne "diši" več. Who cares.
Stranka pa ima tudi korist- večjo verjetnost, da je napaka zajeta v prvem šusu in to, da je znaten del zamenjan za novega.
Kje je problem ?
Sam vidim edini problem v ceni avt, ampak to je stvar današnje tehnologije, ne vidim kako bi tu krivil proizvajalca.
Sploh pa, v ceni dobiš kar nekaj. Zelo liberalne garancije, brezplačna polnjenja itd.
Očitno je, da je Tesla za dva razreda pred čemerkoli drugim na tem polju.
Lahko ti je zadeva všeč ali ne ali pa se mogoče sprašuješ o smieslnosti investicije tega denarja v električni avto, ampak to je dilema za drugo temo.
V okvirih tega, kar naj bi tehnologija danes zmogla jim IMHO ni treba zardevati okrog ničesar.
Ne me smejat s servisnimi prigodami, razen če jih ni toliko da v znatnem procentu kvarijo izkušnjo _povprečnega_ uporabnika, kar ni videt.
Kar se zamenjav tiče, je tovarni v interesu,da:
- čimbolj zavtomatizira vse, tudi servisne postopke
- ima čimboljši vpogled v failure mehanizme v praksi
Zato ne vidim problem v menjavi motorja zaradi vsake malenkosti. Motorji so itak praktično večni. Proizvajalec lahko uproabi stndardizirani postopek zamenjave in se potem z njim igrajo tehnologi v tovarni in ne gledajo na njegovo popravilo kot čisti servis ampak tudi delno raziskovanje.Tudi če bi stranka dobila "stari" motor, bi to poleg ležajev pomenilo skoraj samo to, da barva na komponentah ne "diši" več. Who cares.
Stranka pa ima tudi korist- večjo verjetnost, da je napaka zajeta v prvem šusu in to, da je znaten del zamenjan za novega.
Kje je problem ?
Sam vidim edini problem v ceni avt, ampak to je stvar današnje tehnologije, ne vidim kako bi tu krivil proizvajalca.
Sploh pa, v ceni dobiš kar nekaj. Zelo liberalne garancije, brezplačna polnjenja itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Brane22 ()
Nikec3 ::
Ne me smejat s servisnimi prigodami, razen če jih ni toliko da v znatnem procentu kvarijo izkušnjo _povprečnega_ uporabnika, kar ni videt.
Se vidi da ne bereš teme. 30% lastnikov Model S, ki so člani določenega kluba, in so imeli v večini prve verzije Model S, so zamenjali drive unit, ki brez garancije stane 15.000 $. Tebi se to zdi normalno?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Tudi ti bereš precej slabo.
Kot prvo: 30% je potegnjeno iz riti - prava številka in tudi prava ocena nista znana
Kot drugo: normalno glede na kaj? 30% zamenjanjih enot je mogoče čudno če to gledaš v kontekstu 100 let starega načina izdelave enot. Je pa takšen način precej zgrešeno gledanje. Kakšen je % crknjenih renojevih 1.5dCi mašin? Pa gre za run-off-the-mill še en ice motor, nobene znanosti.
Tle gre na nov koncept, ki nima bogatega "prior-knowledge".
Kot tretje: velik delež zamenjav se je zgodil enostavno iz previdnosti in elegance. Nekateri bi zgleda raje vidl, da so par tednov brez avta medtem ko serivs grunta od kje prihaja nek "nenavaden" zvok.
Resno, kje vam je ineligenca?
Kot prvo: 30% je potegnjeno iz riti - prava številka in tudi prava ocena nista znana
Kot drugo: normalno glede na kaj? 30% zamenjanjih enot je mogoče čudno če to gledaš v kontekstu 100 let starega načina izdelave enot. Je pa takšen način precej zgrešeno gledanje. Kakšen je % crknjenih renojevih 1.5dCi mašin? Pa gre za run-off-the-mill še en ice motor, nobene znanosti.
Tle gre na nov koncept, ki nima bogatega "prior-knowledge".
Kot tretje: velik delež zamenjav se je zgodil enostavno iz previdnosti in elegance. Nekateri bi zgleda raje vidl, da so par tednov brez avta medtem ko serivs grunta od kje prihaja nek "nenavaden" zvok.
Resno, kje vam je ineligenca?
Zbogom in hvala za vse ribe
Brane22 ::
Ne me smejat s servisnimi prigodami, razen če jih ni toliko da v znatnem procentu kvarijo izkušnjo _povprečnega_ uporabnika, kar ni videt.
Se vidi da ne bereš teme. 30% lastnikov Model S, ki so člani določenega kluba, in so imeli v večini prve verzije Model S, so zamenjali drive unit, ki brez garancije stane 15.000 $. Tebi se to zdi normalno?
Mene to ne zanima. Kot si sam reku, vzeli so prve verzije. Na tem forumu imaš polno folka, ki se navdušuje nad tehniko in vsem je jasno, kaj pomeni tak zgoden nakup.
In kaj točno jim je bilo hudega ? Spili so kavo med zamenjavo enote ? A ni to nekaj normalnega, da se pri tako zahtevnih stvareh pojavljajo tudi problemi ?
WarpedGone ::
Zgleda maš nerealna pričakovanja glede folkovega razumevanja stvari. Obstaja celo strokovni termin "early adopter".
Osvežen je plan SuperChargerjev v EU za naslednje leto - nova je veriga SCjev "skozi bivšo jugo" proti mali aziji, dodani so SCji ob jadranski obal, novi SCje priti jugu italije, večja pokritost španije in portugalske, češke, slovaške, tudi madžari in poljaki bodo prišli na vrsto:
Še malo, pa bo pot na morje koštala 0 EUR za gorivo.
Osvežen je plan SuperChargerjev v EU za naslednje leto - nova je veriga SCjev "skozi bivšo jugo" proti mali aziji, dodani so SCji ob jadranski obal, novi SCje priti jugu italije, večja pokritost španije in portugalske, češke, slovaške, tudi madžari in poljaki bodo prišli na vrsto:
Še malo, pa bo pot na morje koštala 0 EUR za gorivo.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()