Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Okapi ::
Je pa drugačna scena pri prodajalcih mizerije:To nima niti najmanjše veze s trgovsko maržo.
O.
Superboyy ::
Dons sm mel priložnost vozit BMW i3. Smo bli vsi kr prijetno navdušeni nad avtom. Pospešek je super, vozne lastnosti tud. Ma kr bmwjevski občutek v ovinku.
Še kšn druga znamka se more spravt tak avto narest za ene 10-15 jurjev manj. Ta je namreč 35k brez range extenderja, z pa tm okol 40k (minus 5k subvencije).
WarpedGone je izjavil:
Komur ni všeč brezžično polnenje, si lahko omisli tudi robotsko avtomatiko. Verjetno za Nx več denarja ampak vseeno:
To je iz Rinspeedove študije 'samovozečega' avtomobila. KUKA je nemški proizvajalec industrijskih robotov. Cena sitnica.
Taka roka stane od tm okol 150k eur :D
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
WarpedGone ::
Ima pa komplet zvezo s trditvijo da se električni avtomobili prodajajo z izgubo.
Tesla očitno uspeva prodajat z lepim profitom, lepšim kot ga imajo proizvajalci ICE zadev.
Ampak ker komplet profit takoj vložijo v R&D - postavljanje fabirke, odplačevanje kreditev, razvoj novih modelov, za dividende ne ostane nič.
Glede 100+% marže pri lamborginiju in podobnih:
Še bol moderne cifre:
Tesla očitno uspeva prodajat z lepim profitom, lepšim kot ga imajo proizvajalci ICE zadev.
Ampak ker komplet profit takoj vložijo v R&D - postavljanje fabirke, odplačevanje kreditev, razvoj novih modelov, za dividende ne ostane nič.
Glede 100+% marže pri lamborginiju in podobnih:
Winkelmann declined to provide a more detailed outlook, but said he wanted to keep the 10 percent gross profit margin that Lamborghini had reached for the first time in 2007.
By comparison, Ferrari's operating profit margin excluding extraordinary items stood at 15.9 percent in 2007.
Še bol moderne cifre:
In Volkswagen Group's financial report for the 2013 fiscal year, it is revealed that that Porsche enjoyed an operating margin of 18 percent.
Bentley wasn't far behind, and Audi (which was combined with Lamborghini) posted a 10.1 percent margin. This compares to only around 2.9 percent for the Volkswagen brand.
He said that the average profit margin is between six and eight percent.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Kot rečeno - govora je bilo o trgovskih maržah. Prodajalec lamborghinijev ima lahko 100% maržo, Lamborghini kot firma pa 7% zaslužek. In če ima trgovec s svojim salonom veliko stroškov in proda malo avtov, ima lahko tudi s 100% maržo izgubo. Malo je treba pojme razčistit.
WarpedGone ::
Kako neka firma prodaja svoje avte je povsem njena odločitev.
In ta njena odločitev na koncu vpliva tako na končno ceno kot na količino prodanih vozil in na "gross profit margin".
Zgovarjanje na posrednike (i.e. prodajalce) je bedasto.
In ta njena odločitev na koncu vpliva tako na končno ceno kot na količino prodanih vozil in na "gross profit margin".
Zgovarjanje na posrednike (i.e. prodajalce) je bedasto.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
@WarpedOne: Watch and learn... glej toliko časa dokler ne boš dojel zakaj ljudje še vedno kupujejo Mercedes S in ne Toyote S z LCD zaslonom.
Ja, prednost mercedesa je v modri osvetlitvi notranjosti. Kapiram.
Kolk ljudje kupujejo in ne kupujejo - 2013 za USA:
Tesla Model S: 17,650
Mercedes-Benz S-Class: 13,303
BMW 7 Series: 10,932
Lexus LS: 10,727
Audi A8: 6,300
Porsche Panamera: 5,421
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Zgovarjanje na posrednike (i.e. prodajalce) je bedasto.Bedast je kvečjemu tvoj odgovor da na avto ne plačaš 50% marže, ker ima firma samo 7% profita. Kupca nič ne briga, kako firma zapravlja denar, njega zanima kako drag avto kupuje.
WarpedGone ::
What?
Osnovni postulat je bil od tribsa češ da:
Najvišji GrossProfitMargine, kot sm ga uspel najt, temu pač direkt nasprotuje. Tesla na 27%, najbližja temu Honda na 25, vse ostalo precej nižje.
Vmes je uletel alexa z:
Kar pa se grdo skrega z:
Da so vmes običajno še posredniki, ki zahtevajo provizijo, celo zgodbo spremeni točno NIČ.
Nihče ne brani Lamborginiju in vsem ostalim da ponudi direktno prodajo za recimo 10% nižjo ceno, kot je pri "posrednikih" in s tem večkratno pomnoži svoj Gross Profit Margin ki je bil leta 2007 mizernih 10%. Če bi posredniki res pobrali 100% maržo. Direktna prodaja ni prepovedana reč. Da se "starci" ne grejo te igre je njihov problem in pomanjkljivost, ne pa nekakšno opravičilo ali "upravičena pomanjkljivost".
Pod črto stoji da ima Tesla od meni znanih firm največji Gross Profit Margin - 27%, ki še vedno raste.
Hyundai je na 22%, Kia na 20%, Ford na 15%.
Pa en citat:
Še definicija za kaj se gre: Gross Profit Margin - A financial metric used to assess a firm's financial health by revealing the proportion of money left over from revenues after accounting for the cost of goods sold. Gross profit margin serves as the source for paying additional expenses and future savings. Ergo to je denar, ki si ga zaslužu potem ko si plačal material in zunanje storitve. Iz tega ostanka se plačuje plače, investicije, R&D etc. Če se ne porabi vsega, pa ostane neki profita.
Gross Profit Margin ni cela zgodba, je pa osnova na čemer stoji delovanje in poslovanje firme. Končni profit je lahko posledica zanič GPF al pa enostavno odločitve, koliko od tega ostanka bo šlo v razvoj. Tesla nima profita ker komplet ostanek vlaga v razvoj. Da je ostanka precej pa garantira teh 27%.
Osnovni postulat je bil od tribsa češ da:
Newcomerji ala Tesla pač morajo prodajat avte z nizko maržo, drugače bi bil tak avto tržno popolnoma ne zanimiv, ker bi stal 150kEUR.
Najvišji GrossProfitMargine, kot sm ga uspel najt, temu pač direkt nasprotuje. Tesla na 27%, najbližja temu Honda na 25, vse ostalo precej nižje.
Vmes je uletel alexa z:
Ferrari, Lamborghini, RR, Bentley, Bugatti, Zonda, Koenigsegg imajo vsi maržo krepko preko 100%... za občutek komu uspeva svojo robo najbolje prodajat.
Kar pa se grdo skrega z:
Winkelmann declined to provide a more detailed outlook, but said he wanted to keep the 10 percent gross profit margin that Lamborghini had reached for the first time in 2007.
Da so vmes običajno še posredniki, ki zahtevajo provizijo, celo zgodbo spremeni točno NIČ.
Nihče ne brani Lamborginiju in vsem ostalim da ponudi direktno prodajo za recimo 10% nižjo ceno, kot je pri "posrednikih" in s tem večkratno pomnoži svoj Gross Profit Margin ki je bil leta 2007 mizernih 10%. Če bi posredniki res pobrali 100% maržo. Direktna prodaja ni prepovedana reč. Da se "starci" ne grejo te igre je njihov problem in pomanjkljivost, ne pa nekakšno opravičilo ali "upravičena pomanjkljivost".
Pod črto stoji da ima Tesla od meni znanih firm največji Gross Profit Margin - 27%, ki še vedno raste.
Hyundai je na 22%, Kia na 20%, Ford na 15%.
Pa en citat:
About the gross profit margins: they stood at 17% (FY2012), twice the gross margin of Audi (8.7%) and almost triple the industry average of 5.9%.
Še definicija za kaj se gre: Gross Profit Margin - A financial metric used to assess a firm's financial health by revealing the proportion of money left over from revenues after accounting for the cost of goods sold. Gross profit margin serves as the source for paying additional expenses and future savings. Ergo to je denar, ki si ga zaslužu potem ko si plačal material in zunanje storitve. Iz tega ostanka se plačuje plače, investicije, R&D etc. Če se ne porabi vsega, pa ostane neki profita.
Gross Profit Margin ni cela zgodba, je pa osnova na čemer stoji delovanje in poslovanje firme. Končni profit je lahko posledica zanič GPF al pa enostavno odločitve, koliko od tega ostanka bo šlo v razvoj. Tesla nima profita ker komplet ostanek vlaga v razvoj. Da je ostanka precej pa garantira teh 27%.
Zbogom in hvala za vse ribe
trololo2 ::
Dons sm mel priložnost vozit BMW i3. Smo bli vsi kr prijetno navdušeni nad avtom. Pospešek je super, vozne lastnosti tud. Ma kr bmwjevski občutek v ovinku.
Škoda da je tako prekleto grd. Vidim da ima ICE samo še kot generator, kar se meni zdi edini omembe vredna varianta hibrida.
ICE-je z ICE pogonskim sklopom in slučajno pripetim nekim električnim motorjem in baterijo mobilca naj pa kar imajo.
alexa-lol ::
WarpedGone je izjavil:
Linkaš leto stare zadeve. Tule je komplet graf za zadnjih 5 let:
A ti veš kaj je fora dealerjev?
Dealer vloži svoj miljon $ da postavi salon, ti mu pa dovoliš prodajo svojih avtomobilov. S tem proizvajalci dosežejo veliko število prodajnih mest za zelo majhen vložek.
Ekonomika ni tvoja najmočnejša točka.
Enako je z javno-zasebnimi partnerstvi, npr. občina nima denarja za parkirno hišo. Se zmeni z investitorjem da ona priskrbi zemljisce, investitor da pa denar ter lahko 50 let pobira parkirnino. Občina dobi parkirno hišo, zasebnik pa dober deal.
Dons sm mel priložnost vozit BMW i3. Smo bli vsi kr prijetno navdušeni nad avtom. Pospešek je super, vozne lastnosti tud. Ma kr bmwjevski občutek v ovinku.
Škoda da je tako prekleto grd. Vidim da ima ICE samo še kot generator, kar se meni zdi edini omembe vredna varianta hibrida.
ICE-je z ICE pogonskim sklopom in slučajno pripetim nekim električnim motorjem in baterijo mobilca naj pa kar imajo.
To je all-electric vozilce z majhno/srednjo baterijo in range-extenderjem (650ccm iz BMW motociklov). Motor se fizično ne stika s kolesi, je samo generator.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alexa-lol ()
alexa-lol ::
WarpedGone je izjavil:
@WarpedOne: Watch and learn... glej toliko časa dokler ne boš dojel zakaj ljudje še vedno kupujejo Mercedes S in ne Toyote S z LCD zaslonom.
Ja, prednost mercedesa je v modri osvetlitvi notranjosti. Kapiram.
Kolk ljudje kupujejo in ne kupujejo - 2013 za USA:
Tesla Model S: 17,650
Mercedes-Benz S-Class: 13,303
BMW 7 Series: 10,932
Lexus LS: 10,727
Audi A8: 6,300
Porsche Panamera: 5,421
Če upoštevamo dejstvo da Toyota S po kvaliteti tekmuje z razred nižjiom segmentom, po ceni pa z "velikimi fanti" pridemo do tega...
Mercedes E 2013 v US: 69,803
BMW 5 2013 v US: 43,701
etc...
Še Renoult Clio ima lepšo notranjost pa je to avto za 15.000EUR
Še Hyundai i30 ima lepšo notranjost
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
WarpedGone ::
S tem da sta v primeru i3 mizerna baterija in hkrati tudi bencinski motor in še bencinski tank - celih 9 litrov ga je.
Kar jim vseeno ne pomaga k večjemu profitu.
Tesla brez teh "mnogih prodajnih mest" dosega GPM 27,7% in prodaja na vseh celinah razen avstralije in afrike. Prodajni model je stvar odločitve firme. Bolj prav kot se odločajo, več bo profita.
Kaj čemu konkurira na koncu odločajo kupci preko povprečne prodajne cene, ki se direkt odraži v GPM. Če prodaja ne teče kot bi morala, gre cena dol in s tem tut GPM.
Več vrednosti kot vidijo v produktu, več "pribitka k ceni materila" so v povprečju pripravljen plačat.
Za teslo so pripravljeni plačat 27% več kot pa košta materijal avtomobila. Za BMWje le 22% več, za mercedese le 21% več. Tako govori statistika in množice.
Katera slikca se komu bol dopade, pa pove mogoče nekaj o njemu in nič drugea.
Dealer vloži svoj miljon $ da postavi salon, ti mu pa dovoliš prodajo svojih avtomobilov. S tem proizvajalci dosežejo veliko število prodajnih mest za zelo majhen vložek.
Kar jim vseeno ne pomaga k večjemu profitu.
Tesla brez teh "mnogih prodajnih mest" dosega GPM 27,7% in prodaja na vseh celinah razen avstralije in afrike. Prodajni model je stvar odločitve firme. Bolj prav kot se odločajo, več bo profita.
Če upoštevamo dejstvo da Toyota S po kvaliteti tekmuje z razred nižjiom segmentom, po ceni pa z "velikimi fanti" pridemo do tega...
Kaj čemu konkurira na koncu odločajo kupci preko povprečne prodajne cene, ki se direkt odraži v GPM. Če prodaja ne teče kot bi morala, gre cena dol in s tem tut GPM.
Več vrednosti kot vidijo v produktu, več "pribitka k ceni materila" so v povprečju pripravljen plačat.
Za teslo so pripravljeni plačat 27% več kot pa košta materijal avtomobila. Za BMWje le 22% več, za mercedese le 21% več. Tako govori statistika in množice.
Katera slikca se komu bol dopade, pa pove mogoče nekaj o njemu in nič drugea.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
What?Ne, govora je bilo o popustih, in Tribesman je prijavil:
Osnovni postulat je bil od tribsa češ da: "Newcomerji ala Tesla pač morajo prodajat avte z nizko maržo, drugače bi bil tak avto tržno popolnoma ne zanimiv, ker bi stal 150kEUR."
S tem je očitno mislil na "marže" oziroma "zaslužke" vseh v prodajni verigi. Luksuzne znamke (ne samo avtov) imajo zastopnike z butično prodajo v razkošnih salonih, ki so seveda dragi, zato so marže visoke. Vsak običajen prodajalec na štantu ima običajno 30% maržo, razen v primerih, ko je res huda konkurenca in lahko maržo zniža na račun diskontne prodaje. 50% trgovske marže niso nič posebno redkega, pri prestižni robi so pa lahko tudi 100% ali še višje.
Štos je v tem da imajo Mercedes in podobna kompanija pri teh avtih take marže da dol padeš (velik del ostane tudi trgovcem).
Novinci v zelo zasičenem klasičnem segmentu so v nekaterih primerih lahko s ceno konkunkurenčni "velikim", ker se odločijo za direktno prodajo, pri kateri se izognejo tej 30-50% trgovski marži, saj prodajajo sami. V drugih primerih na ta način dodatno povečajo svoj profit. Precej je odvisno tudi od prodajnih količin in potreb po krajevno razvejanem podpornem omrežju (servisni mreži). Če tega ne potrebuješ, lahko prodajaš neposredno, sicer potrebuješ zastopnike, in to po možnosti ne enega na državo ali celino, ampak precej več.
Tesli se recimo za tistih 20 avtov v Sloveniji ne splača tu imeti svojega ali pooblaščenega servisa. Pač pošlje serviserja vsakič sproti iz Nemčije ali Amerike (ali kakor pač že imajo urejen servis). Zdaj se pa vprašaj, kako je s servisi za velike znamke. Tesla trenutno tudi nima nobene konkurence, kar prav tako pomeni, da ne potrebuje imeti 101 salon v državi, za tekmovanje z Mercedesom, BMWjem, Audijem (ali Ferrarijem, Lamborghinijem, Porshejem ...).
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Okapi ::
Za teslo so pripravljeni plačat 27% več kot pa košta materijal avtomobila. Za BMWje le 22% več, za mercedese le 21% več. Tako govori statistika in množice.Evo, ti bodisi res ne razumeš teh zadev, ali pa namenoma zavajaš, da bi cifra za Teslo izpadla boljša. Ljudje so pripravljeni za mercedeza plačati 100% več, kot stane material + izdelava (20% za izdelovalca, 50% za prodajalca, 30% za državo ... cifre so čezpalčne)
WarpedGone ::
Ne, govora je bilo o popustih, in Tribesman je prijavil:
Ne, začelo se je z :
Nobeni testni avtomobili niso bili to. Je točno tak kot ta na tvoji spodnji sliki "polepšan". Naročen po želji kupca. Še čakat ga je moral 2 meseca. To je stalni popust za vse taksiste. Mislim da ima posamezen taksist pravico do tega popusta enkrat vsake 4 leta.
Štos je v tem da imajo Mercedes in podobna kompanija pri teh avtih take marže da dol padeš (velik del ostane tudi trgovcem). Zato se jim verjetno tudi ne splača ukvarjat in delat električne krače, katere potem prodajajo s 5% dobička, ali pa raje celo kaj izgube.
Newcomerji ala Tesla pač morajo prodajat avte z nizko maržo, drugače bi bil tak avto tržno popolnoma ne zanimiv, ker bi stal 150kEUR.
Nikakršne nizke marže ni videt, kvečjemu je ta večja kot pri konkurenci. Vidi se le odsotnost parazitov, ki k končni vrednosti dodajo vprašljiv predznak.
Če morm za avto plačat 50k, sosed ki je pa novinar pa le 40 in to samo zato ker je novinar, to dojemam kot nateg. Če se mi to zgodi v živo, ne povoham več mercedesa.
Tesli se recimo za tistih 20 avtov v Sloveniji ne splača tu imeti svojega ali pooblaščenega servisa. Pač pošlje serviserja vsakič sproti iz Nemčije ali Amerike (ali kakor pač že imajo urejen servis). Zdaj se pa vprašaj, kako je s servisi za velike znamke.
Servisi so in bodo "lastniški". Seveda njihova gostota sledi (ali prehiteva ocenjeno bodočo) gostoti avtomobilov, in je v celoti njihov strošek. Serviserje je treba plačat itd in to gre ven iz teh trenutnih 27%.
Pet mesecev stara slika gostote predstavniške in servisne mreže:
Prodajno mrežo sestavljajo vsi računalniki priključeni v internet.
Kaj mislite zakaj se Tesla bori za direktno prodajo kupcu, brez posrednikov?
Glavni razlog je: BMW i3 screwing their sales channels, no value in customer relationship management...
Po domače: obstoječi prodajalci ICE avtomobilov nimajo pojma kako prodajat električne avtomobile in v njih vidijo 'nevarnost' za svoj obstoj ergo se jih branjio prodajat.
Ljudje so pripravljeni za mercedeza plačati 100% več, kot stane material + izdelava (20% za izdelovalca, 50% za prodajalca, 30% za državo ... cifre so čezpalčne)
In mercedes razliko posrednikom odstopa iz čistega altruizma ali morda ker jih vidi kot nujni del njihovega poslovnega modela in orodje za doseganje 22% GPM?
Seveda da drugo, enako kot tesla vidi odostnost posrednikov kot nujni del njihovega poslovnega modela in orodje za doseganje 27% GPM.
Na koncu sta oba rezultata poslovnega modela direkt primerljiva - en prinaša 27%, drug pa 22%. Cilj obeh je pa itak ta procent dvignit čimvišje in ne altruistično razmetavanje denarja posrednikom v katerih ne vidiš dodane vrednosti.
Glavno vprašanje tuki je al bo tesla lahko obdržal enak način prodaje in servisiranja, ko bodo letno sestavili 10x več avtomobilov. In ali bodo za 10x več avtomobilov na cesti potrebovali tudi 10x množičnejšo servisno mrežo. Če bo zadostovala le 5x bol množina, bo skupni strošek servisa na avto nižji kot danes in profit še večji. Ter seveda obratno.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
Superboyy ::
Škoda da je tako prekleto grd. Vidim da ima ICE samo še kot generator, kar se meni zdi edini omembe vredna varianta hibrida.
ICE-je z ICE pogonskim sklopom in slučajno pripetim nekim električnim motorjem in baterijo mobilca naj pa kar imajo.
Bencinski generator je opcija. Z baterijami maš tm okol 100-150 km dosega. Ekstender doda še 150 km.
Bistvo extenderja ni da se boš vsak dan vozil iz maribora do ljubljane in kuril tudi bencin, ampak da se lahko 2x na let odpelješ mal dlje na dopust in ne rabš še enga avtomobila za daljše vožnje.
Tak avto si kupi nekdo, ki dela manj kot 100 km na dnevni bazi.
energetik ::
Bencinski generator je opcija. Z baterijami maš tm okol 100-150 km dosega. Ekstender doda še 150 km.Ne, tak avto si kupi nekdo, ki ne ve kaj bi z denarjem. Tisti ki dela manj kot 100km dnevno in razmišlja vsaj malce racionalno, si nabavi I20/Clio/itd za 8-9kEUR. Do 35kEUR ima za 220.000km bencina in se lahko po 5min tankanju kadarkoli odpelje vsaj 600km daleč.
Bistvo extenderja ni da se boš vsak dan vozil iz maribora do ljubljane in kuril tudi bencin, ampak da se lahko 2x na let odpelješ mal dlje na dopust in ne rabš še enga avtomobila za daljše vožnje.
Tak avto si kupi nekdo, ki dela manj kot 100 km na dnevni bazi.
Še enkrat bom napisal - za družino, ki namerava imeti samo 1 avto, je plug-in hibrid edina racionalna varianta, če se hoče spogledovati z EV. In meni se HSD od Toyote zdi dobro zamišljena in robustna zadeva. Samo električni doseg bi morda lahko malce povečali.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
WarpedGone ::
če se hoče spogledovati z EV.
Tle je ključni kriterij. Tut izraz "spogledovati" je na mestu.
Imho je PSAjev Hy4 pristop boljši, ker prinaša/omogoča več, prevzel ga je tut Volvo pa še kdo. Sama izvedba pa doživlja kritike in bolj priporočajo 'navadnega' HDI.
Zbogom in hvala za vse ribe
alexa-lol ::
WarpedGone je izjavil:
če se hoče spogledovati z EV.
Tle je ključni kriterij. Tut izraz "spogledovati" je na mestu.
Imho je PSAjev Hy4 pristop boljši, ker prinaša/omogoča več, prevzel ga je tut Volvo pa še kdo. Sama izvedba pa doživlja kritike in bolj priporočajo 'navadnega' HDI.
Terapija z Mercedes S550 je pomagala
Še malo terapije
Superboyy ::
Bencinski generator je opcija. Z baterijami maš tm okol 100-150 km dosega. Ekstender doda še 150 km.Ne, tak avto si kupi nekdo, ki ne ve kaj bi z denarjem. Tisti ki dela manj kot 100km dnevno in razmišlja vsaj malce racionalno, si nabavi I20/Clio/itd za 8-9kEUR. Do 35kEUR ima za 220.000km bencina in se lahko po 5min tankanju kadarkoli odpelje vsaj 600km daleč.
Bistvo extenderja ni da se boš vsak dan vozil iz maribora do ljubljane in kuril tudi bencin, ampak da se lahko 2x na let odpelješ mal dlje na dopust in ne rabš še enga avtomobila za daljše vožnje.
Tak avto si kupi nekdo, ki dela manj kot 100 km na dnevni bazi.
Še enkrat bom napisal - za družino, ki namerava imeti samo 1 avto, je plug-in hibrid edina racionalna varianta, če se hoče spogledovati z EV. In meni se HSD od Toyote zdi dobro zamišljena in robustna zadeva. Samo električni doseg bi morda lahko malce povečali.
Lepo da primerjaš I20 in Clia z BMW, zakaj ne kar Dacio?
Tud z i3 se lahko odpelješ 600km daleč, samo da pač 3x tankaš vmes.
Toyota Prius plug-in je bedarija. Stane 36k, na štrom nardiš 15km. Ja, če si mestni taxi se ti splača, ker imaš regenracijo z zaviranjem, povsod drugje pokuriš dost več kot z enim normalnim motorjem. Vem ker sem vozil vse tri modele, ki jih ponujajo pri nas: auris, yaris in prius.
Poanta električnega vozila je, da se veliko večino časa voziš samo na elektriko. Če delaš daljše relacije si itak kupiš enga dizla.
En hiter izračun stroška na 100km.
Sam vozim pasata 1.6 TDI, ki mi pokuri okol 5l na 100km.
5*1,365eur = 6,825 eur.
BMW i3 nam je na testu "kuril" 15,5kWh na 100km.
15,5kWh*0,04393eur = 0,681 eur. (cenejša tarifa na petrolu, ker filaš čez noč)
Če delaš 100km na delovni dan = 26000km na leto, prišparaš tm okol 1600 eur na leto.
Potem so še drugi faktorji. Pr stromarju ne boš nikol menju turbine, filtrov na izpuhu, olja itd.
Še vseeno, če gledaš samo na finančni del, potem električni avto ni zate. Si pač kupiš osnovno Dacio Sandero za 7k in si vesel. Od A do B te pripelje tko k vsak drug avto.
energetik ::
Lepo da primerjaš I20 in Clia z BMW, zakaj ne kar Dacio?In zakaj ne bi primerjal? Samo zaradi nekega imiđa?
Tud z i3 se lahko odpelješ 600km daleč, samo da pač 3x tankaš vmes.
Ja, samo 3x dodatno tankaš, enostavno a ne.
Toyota Prius plug-in je bedarija. Stane 36k, na štrom nardiš 15km. Ja, če si mestni taxi se ti splača, ker imaš regenracijo z zaviranjem, povsod drugje pokuriš dost več kot z enim normalnim motorjem. Vem ker sem vozil vse tri modele, ki jih ponujajo pri nas: auris, yaris in prius.Ja, ekonomsko se res težko izplača, napisal pa sem, če hočeš imeti vsaj nekaj električnega dosega in pa samo 1 avto pri bajti.
Poanta električnega vozila je, da se veliko večino časa voziš samo na elektriko. Če delaš daljše relacije si itak kupiš enga dizla.Poante so cca. 3:
- ali hočeš nek EKO imiđ in nima veze cena
- ali hočeš elektro zmogljivosti in brezstopenjski "menjalnik" in nima veze cena
- ali hočeš biti ekonomičen
Zaenkrat sta na voljo samo 1. in 2. varianta, ker so EV vsi po vrsti močno predragi za kakršnokoli ekonomiko.
Superboyy ::
V čem je toyota boljša od i3? Prihraniš par postankov tiste parkrat ko greš na dopust?
bmw ima dejansko odlične vozne lastnosti. Družinski avto ni ne eden, ne drug ker imaš tak prtljažnik kot twingo.
5 jurjev razlike v ceni pa not prineseš v 3h letih, ker je štrom tolk cenej.
bmw ima dejansko odlične vozne lastnosti. Družinski avto ni ne eden, ne drug ker imaš tak prtljažnik kot twingo.
5 jurjev razlike v ceni pa not prineseš v 3h letih, ker je štrom tolk cenej.
alexa-lol ::
Lepo da primerjaš I20 in Clia z BMW, zakaj ne kar Dacio?In zakaj ne bi primerjal? Samo zaradi nekega imiđa?
Tud z i3 se lahko odpelješ 600km daleč, samo da pač 3x tankaš vmes.
Ja, samo 3x dodatno tankaš, enostavno a ne.
Toyota Prius plug-in je bedarija. Stane 36k, na štrom nardiš 15km. Ja, če si mestni taxi se ti splača, ker imaš regenracijo z zaviranjem, povsod drugje pokuriš dost več kot z enim normalnim motorjem. Vem ker sem vozil vse tri modele, ki jih ponujajo pri nas: auris, yaris in prius.Ja, ekonomsko se res težko izplača, napisal pa sem, če hočeš imeti vsaj nekaj električnega dosega in pa samo 1 avto pri bajti.
Poanta električnega vozila je, da se veliko večino časa voziš samo na elektriko. Če delaš daljše relacije si itak kupiš enga dizla.Poante so cca. 3:
- ali hočeš nek EKO imiđ in nima veze cena
- ali hočeš elektro zmogljivosti in brezstopenjski "menjalnik" in nima veze cena
- ali hočeš biti ekonomičen
Zaenkrat sta na voljo samo 1. in 2. varianta, ker so EV vsi po vrsti močno predragi za kakršnokoli ekonomiko.
Čista ekonomika je to da kupiš 10 let staro Toyoto. Vse ostalo je imidž.
Toyota - sinonim za avto ki se ne kvari.. Toyota je lahko tudi Subaru, Mazda.
J.McLane ::
Superboyy, ceno elektrike si malo sfalil, ker nisi uposteval omreznine inverjetno tudi davka. Tako nizka tarifa pride okrog 0,09 €/ kWh. Tudi poraba v EV na BC je tipično prikazana samo iz baterije in ne vključuje izgub na polnilcu, ki so hitro 10%.
Zanimivo je pa da pri nas doma Passat 1.6 TDI kuri 5,7 l Prius pa 4,7 l, oba vožena na isti dnevni relaciji, zanimivo kako rata hitro vse "okrog" 5 l.
Zanimivo je pa da pri nas doma Passat 1.6 TDI kuri 5,7 l Prius pa 4,7 l, oba vožena na isti dnevni relaciji, zanimivo kako rata hitro vse "okrog" 5 l.
WarpedGone ::
Ampera se ukinja, naslednik Volta pa "ne bo več mass market": GM Says New Volt Is Coming, But It's 'Not A Mass-Market' Vehicle Anymore
Še več 'uglajenosti' tricilindrske mašine za višjo ceno, ki se niti ne bo pretvarjala da je za 'mase'. Fail v štartu.
Prodaja ~20k/leto namesto ~60k/leto? Bi reku, da trg ni tolk navdušen nad hibridi, kot posamezniki.
It will sport a third seat in the rear and feature a downsized 1.0-liter, three-cylinder engine compared with the current 1.4-liter, four-cylinder engine,
Še več 'uglajenosti' tricilindrske mašine za višjo ceno, ki se niti ne bo pretvarjala da je za 'mase'. Fail v štartu.
When GM introduced the car with much fanfare in 2010, former CEO Dan Akerson projected production of 60,000 Volts in 2012 alone. Instead, GM has sold a grand total of only 65,000 Volts in nearly four years.
Prodaja ~20k/leto namesto ~60k/leto? Bi reku, da trg ni tolk navdušen nad hibridi, kot posamezniki.
Zbogom in hvala za vse ribe
Superboyy ::
Superboyy, ceno elektrike si malo sfalil, ker nisi uposteval omreznine inverjetno tudi davka. Tako nizka tarifa pride okrog 0,09 EUR/ kWh. Tudi poraba v EV na BC je tipično prikazana samo iz baterije in ne vključuje izgub na polnilcu, ki so hitro 10%.
Zanimivo je pa da pri nas doma Passat 1.6 TDI kuri 5,7 l Prius pa 4,7 l, oba vožena na isti dnevni relaciji, zanimivo kako rata hitro vse "okrog" 5 l.
Okrog 5 litrov = 4,9 - 5,1. Z enim tankom 65 l nardim tm okol 1350km. Nekje 25% avtoceste, ostalo pa relacije izven naselja, po mestu pa bolj malo. Na eni voznji od doma do ljubljane sem mel porabo tud 3,8 (prazna cesta, počasnejša vožnja).
WarpedGone je izjavil:
When GM introduced the car with much fanfare in 2010, former CEO Dan Akerson projected production of 60,000 Volts in 2012 alone. Instead, GM has sold a grand total of only 65,000 Volts in nearly four years.
Prodaja ~20k/leto namesto ~60k/leto? Bi reku, da trg ni tolk navdušen nad hibridi, kot posamezniki.
Ampera ma druge probleme, kot to da je hibrid. Beden menjalnik; masa vozila, ki vpliva tako na varčnost kot na vozne lastnosti; predvsem pa cena.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Superboyy ()
alexa-lol ::
WarpedGone je izjavil:
Ampera se ukinja, naslednik Volta pa "ne bo več mass market": GM Says New Volt Is Coming, But It's 'Not A Mass-Market' Vehicle Anymore
It will sport a third seat in the rear and feature a downsized 1.0-liter, three-cylinder engine compared with the current 1.4-liter, four-cylinder engine,
Še več 'uglajenosti' tricilindrske mašine za višjo ceno, ki se niti ne bo pretvarjala da je za 'mase'. Fail v štartu.
When GM introduced the car with much fanfare in 2010, former CEO Dan Akerson projected production of 60,000 Volts in 2012 alone. Instead, GM has sold a grand total of only 65,000 Volts in nearly four years.
Prodaja ~20k/leto namesto ~60k/leto? Bi reku, da trg ni tolk navdušen nad hibridi, kot posamezniki.
Opel Ampera je Chevrolet Volt z Opel značko.. tako kot Vauxhall v UK.
Chevrolet Volt je hibridni avtomobil, ki je bil narejen zato da lahko rečejo da so ga naredili.
TribesMan ::
Kisle kumarce...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
Ni potrjeno uradno, je pa posneto: "Navaden" S85 0-100 v 4.9s, z le 43% polno baterijo
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Ok, samo snemanje v lasten tahometer ni ravno objektivno Ne razumem pa tega dela "le s 43% polno baterijo"? Zakaj naj bi to sploh bila težava?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Glede objektivnosti meritev se obrni na DragTimes.Com, ki se gre te štose z merjenji.
43% baterije ni "težava" ampak "faktor". Podobno kot 4je potniki v avtomobilu med merjenjen pospeškov niso "težava" ampak enostavno "faktor", ki ima svoj vpliv na končen rezultat.
V električnem avtomobilu je "motor" baterija, inverter je ventil, elektromotor pa le konverter električne energije v mehansko. Cela zadeva da lahko iz sebe kvečjemu toliko moči, kot jo iz sebe lahko "porine" baterija. Kakšna je moč prazne baterije? Očitno da 0.
Med praznjenjem bateriji napetost pada, ni to linearen niti sorazmeren padec, je pa vseeno padec in s tem padanjem napetosti pada moč, ki jo baterija lahko oddaja. Vse skup pomeni, da bi od kupu drugih izpolnjenih pogojev lahko s povsem polno in primerno ogreto baterijo dosegel še boljši čas, ker bi imel cel sistem še več moči.
Itak ljudje konstantno poročajo da "opažajo" več moči, kot je napisana v specifikacijah.
43% baterije ni "težava" ampak "faktor". Podobno kot 4je potniki v avtomobilu med merjenjen pospeškov niso "težava" ampak enostavno "faktor", ki ima svoj vpliv na končen rezultat.
V električnem avtomobilu je "motor" baterija, inverter je ventil, elektromotor pa le konverter električne energije v mehansko. Cela zadeva da lahko iz sebe kvečjemu toliko moči, kot jo iz sebe lahko "porine" baterija. Kakšna je moč prazne baterije? Očitno da 0.
Med praznjenjem bateriji napetost pada, ni to linearen niti sorazmeren padec, je pa vseeno padec in s tem padanjem napetosti pada moč, ki jo baterija lahko oddaja. Vse skup pomeni, da bi od kupu drugih izpolnjenih pogojev lahko s povsem polno in primerno ogreto baterijo dosegel še boljši čas, ker bi imel cel sistem še več moči.
Itak ljudje konstantno poročajo da "opažajo" več moči, kot je napisana v specifikacijah.
Zbogom in hvala za vse ribe
LeQuack ::
Zdaj bo Tesla izdala še SUV, BMW in ostali pa v jok:
Tesla X to devour premium SUV market: Morgan Stanley report
Model X
Tesla X to devour premium SUV market: Morgan Stanley report
Model X
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
43% baterije ni "težava" ampak "faktor". Podobno kot 4je potniki v avtomobilu med merjenjen pospeškov niso "težava" ampak enostavno "faktor", ki ima svoj vpliv na končen rezultat.
V električnem avtomobilu je "motor" baterija, inverter je ventil, elektromotor pa le konverter električne energije v mehansko. Cela zadeva da lahko iz sebe kvečjemu toliko moči, kot jo iz sebe lahko "porine" baterija. Kakšna je moč prazne baterije? Očitno da 0.
Med praznjenjem bateriji napetost pada, ni to linearen niti sorazmeren padec, je pa vseeno padec in s tem padanjem napetosti pada moč, ki jo baterija lahko oddaja. Vse skup pomeni, da bi od kupu drugih izpolnjenih pogojev lahko s povsem polno in primerno ogreto baterijo dosegel še boljši čas, ker bi imel cel sistem še več moči.
Itak ljudje konstantno poročajo da "opažajo" več moči, kot je napisana v specifikacijah.
Ok to še nekako oz. pogojno razumem, da pri 5-10% ne bi mogel zahtevati polno moč od E-vozila, ampak sicer me pa kot navadnega potrošnika res ne zanimajo neki "faktorji"; enake pospeške in hitrost kot pri 100% polni bateriji zahtevam tudi pri 20% (v nasprotnem primeru pa vsaj jasen javen "disclaimer", da temu ni tako in nobenih drugačnih zavajanj o zadevah, ki deluje samo pri polni bateriji - če se kateri izmed proizvajalcev EV slučajno poslužuje tega)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Gavran ::
En hiter izračun stroška na 100km.
Sam vozim pasata 1.6 TDI, ki mi pokuri okol 5l na 100km.
5*1,365eur = 6,825 eur.
BMW i3 nam je na testu "kuril" 15,5kWh na 100km.
15,5kWh*0,04393eur = 0,681 eur. (cenejša tarifa na petrolu, ker filaš čez noč)
Če delaš 100km na delovni dan = 26000km na leto, prišparaš tm okol 1600 eur na leto.
Še razliko v nabavni ceni in menjavo baterije na (cca) 1000 ciklusov, prosim. Je treba vse plačati...
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.
Brane22 ::
Ok to še nekako oz. pogojno razumem, da pri 5-10% ne bi mogel zahtevati polno moč od E-vozila, ampak sicer me pa kot navadnega potrošnika res ne zanimajo neki "faktorji"; enake pospeške in hitrost kot pri 100% polni bateriji zahtevam tudi pri 20% (v nasprotnem primeru pa vsaj jasen javen "disclaimer", da temu ni tako in nobenih drugačnih zavajanj o zadevah, ki deluje samo pri polni bateriji - če se kateri izmed proizvajalcev EV slučajno poslužuje tega)
Pa saj tudi bencinar nima vedno podane moči. Pri višjih temperaturah in nadmorskih višinah je lahko nižja.
LeQuack ::
A ni nobenemu odveč da od vsakih 100 litrov ki jih kupi, jih da nekje 57 državi preko dajatev, ostane pa mu 43 litrov za njegov avto.
Quack !
WarpedGone ::
enake pospeške in hitrost kot pri 100% polni bateriji zahtevam tudi pri 20%
Trivijalna reč. V kompjuter se sprogramira izračun trenutne moči in omeji output na sposobnosti baterije pri 20%. Evo ti konstantne performanse. Žrtvoval si le bolše performanse bi višji napolnjenosti. Genij.
Da ne bo nesporazuma za kakšen upad gre - upad moči je posledica nižje napetosti nekoliko izpraznjene baterije. Napetost s praznjenjem pada počasi, pada pa vseeno. Obremejnenost baterije v različnih avtomobilih je različna, v S85 gre do 3,5C, S60 pa 3,67C.
Napetost in s tem moč s praznejnem upada cca takole:
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
Gregor P ::
Ok to še nekako oz. pogojno razumem, da pri 5-10% ne bi mogel zahtevati polno moč od E-vozila, ampak sicer me pa kot navadnega potrošnika res ne zanimajo neki "faktorji"; enake pospeške in hitrost kot pri 100% polni bateriji zahtevam tudi pri 20% (v nasprotnem primeru pa vsaj jasen javen "disclaimer", da temu ni tako in nobenih drugačnih zavajanj o zadevah, ki deluje samo pri polni bateriji - če se kateri izmed proizvajalcev EV slučajno poslužuje tega)
Pa saj tudi bencinar nima vedno podane moči. Pri višjih temperaturah in nadmorskih višinah je lahko nižja.
Sicer nisem govoril o ekstremnih razmerah, čeprav luksuzna vozila testirajo tudi v takšnih razmerah.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
vostok_1 ::
To be fair. ICE prav isto pospešuje pa tudi če ima le 3% goriva v rezervoarju.
Sicer je super, da je tesla šou to ko tehnologija še ni primerna, saj takoj ko bo, bodo prvi adoptirali in ponudili trgu. Vsa infrastruktura je itak že pripravljena. Velika prednost pred potencialno konkurenco.
Sicer je super, da je tesla šou to ko tehnologija še ni primerna, saj takoj ko bo, bodo prvi adoptirali in ponudili trgu. Vsa infrastruktura je itak že pripravljena. Velika prednost pred potencialno konkurenco.
gensi ::
To be fair. ICE prav isto pospešuje pa tudi če ima le 3% goriva v rezervoarju.
Sicer je super, da je tesla šou to ko tehnologija še ni primerna, saj takoj ko bo, bodo prvi adoptirali in ponudili trgu. Vsa infrastruktura je itak že pripravljena. Velika prednost pred potencialno konkurenco.
Ne vidim vzroka, da bi trdili, da so Tesla vozila nepripravljena za prodajo na trgu. Zavedati se je potrebno omejitev in to je to. Tudi za vse ostale proizvajalce bi lahko trdili, da npr. do letos niso bili pripravljeni za prodajo na trgu, ker še niso izpolnjevali standarda EUR6 ali kaj podobnega. Ne, vsa tehnika se razvija. Ob preboju novosti je razvoj navadno hiter, potem se upočasni.
WarpedGone ::
ICE prav isto pospešuje pa tudi če ima le 3% goriva v rezervoarju.
Ko ma le 3% goriva pospšeuje bolje kot pa s polnim tankom ergo s polnim tankom pospešuje slabše kot s skoraj praznim.
Kolk je razlike? Funkcija mase goriva glede na maso vozila. 60L tank teha 60kg, pri 1600kg avtomobilu je poln tank ene dobre 3% mase vozila. Pri lažjih vozilih je vpliv še večji.
Pomeni da bo s praznim tankom imela zadeva 3% bolše pospeške kot pa s polnim tankom. V riti se to občuti kot da ima avto s polnim tankom za 3% manj moči kot potem ko je tank skoraj prazn.
Kakšen slučaj da so razlike med polno in prazno LiIon baterijo tut podobni procenti okrog 3%, le okrog je obrnjeno - bencinar je švohnejš poln, električni je pa švohnejš prazn.
S tem da ma ICE še prejšen seznam dodatnih hib, ki vplivajo na trenutno moč, ki pri električnih odpadejo:
- na višji nadmorski ima manj moči kot v nižinah
- v toplem ima manj moči kot v hladnem
- v vlažnem ima manj moči kot v suhem
- ko je čist nov ima manj moči kot ko je mal utečen
- ko je že mal zvožen ima zopet manj moči kot ko je ravno prav utečen
- ko se mal filtri zapacajo ima manj moči kot ko so novi
- ko dobiš mal slabš bencin ima manj moči kot z 'boljšim' bencinom
...
Moj zgornji post glede omejitev in vpliva napolnjenosti na pospeške Model S ni čisto točen. Sm že spisal dopolnjenega z detajli, pa ga je vrli FireFox, višek kvalitete odprte kode, poslal v nepovrat ...
Repete:
- v električnem avtomobilu je vir moči baterija, inverter je stikalo ki to moč dozira v motor (na On/Off način, nekaj tisočkrat na sekundo), motor jo pa le še pretvarja v mehansko. Na vsakem koraku se tvori še nekaj toplote.
- ergo je električni avto kvečjemu močan toliko, kot je močna baterija. Lahko je močan manj, če inverter/motor nista sposobna pohendlat 'polne' moči baterije in zato inverter nikoli ni "odprt na 100%"
- obstajajo tri variante tesle Model S:
a) 60kWh aka MS60
b) 85kWh aka MS85
c) 85kWh Performance aka MSP
Obstaja še Performance Plus, ki se od MSP razlikuje le v podvozju in gumah.
MS60 in MS85 imata ralično veliki bateriji in enak inverter/motor. MSP ima enako baterijo kot MS85 in močnejši inverter/motr.
MS60 in MSP sta omejena z močjo baterije, MS85 pa je omejen z max močjo inverterja/motorja.
V MS60 in MSP posamezna celica odda do 43,7W oz 43,6W moči, v MS85 pa najevč 38W. Razlika je znatnih 13% zato 3% upad moči v skoraj izpranjeni bateriji v MS85 ne pride do izraza.
V linkanem posnetku so testirali MS85 kjer je omejitev inverter/motor, zato 43% napolnjenost baterije ni faktor v času i.e. tudi s povsem polno baterijo, čas MS85 nebi smel biti kej opazno drugačen.
Drugače je pri MS60 in MSP, kjer je inverter/motor sposoben na cesto poslat polno moč baterije (deklarirano kot 225kW oz. 310kW). Pri teh avtih so pospeški s polno baterijo za ~3% boljši kot s prazno.
Ljudje poročajo da so na displeju videli že tudi številke okrog 330kW. Dodatno je potrebno upoštevat še naravo pogonskega slopa i.e. odsotnost menjalnika - ker je menjalnik v obliki reduktorja z nespremenljivim prestavnim razmerjem se max moč lahko oddaja le v nekem hitrostnem intervalu. Posledično se tudi vpliv napolnjenosti baterije pozna le znotraj tega intervala. Izven njega, je moč avtomobila nižja in posledično performanse enake s polno in skoraj prazno baterijo.
En (moj) graf na to temo, ki je na googlu postal prvi zadetek pri iskanju grafa moči in navora Model S (uradnih grafov ni), pač v MPH ker je bil delan za "ameriški forum":
Vodoravna črta od začetka pomeni konstantno sili v riti vse do max moči, potem nekaj časa konstantno moč, potem pa počasen upad moči proti max hitrosti.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
WarpedGone ::
Pravilna a irelevantna pripomba - 60L tanke imajo bencinarji med 1000 in 1500kg. Težji bencinarji imajo višjo porabo in tipično večje tanke.
45/1500 = 3%, 45/1000 = 4,5% max vpliva napolnjenosti tanka na pospeške.
Vpliv vsaj tkole v prvi oceni enako velik kot vpliv napolnjenosti baterije, če sta inverter/motor dovolj močna.
Še vedno stoji, da če zahtevaš konstante performanse od EV, se odpoveš boljšim performansam ko je stvar bol močna.
Pri bencinu te opcije sploh nimaš - poln tank je nujno slabši pospešek kot skoraj prazn tank.
45/1500 = 3%, 45/1000 = 4,5% max vpliva napolnjenosti tanka na pospeške.
Vpliv vsaj tkole v prvi oceni enako velik kot vpliv napolnjenosti baterije, če sta inverter/motor dovolj močna.
Še vedno stoji, da če zahtevaš konstante performanse od EV, se odpoveš boljšim performansam ko je stvar bol močna.
Pri bencinu te opcije sploh nimaš - poln tank je nujno slabši pospešek kot skoraj prazn tank.
Zbogom in hvala za vse ribe
vostok_1 ::
@WarpedOne
no logična da bolje pospešujejo ko so rpazni, but that's besides the point.
Jaz menim, da trenutne baterije še niso primerne za tako uporabo. So close, ampak ne še.
no logična da bolje pospešujejo ko so rpazni, but that's besides the point.
Jaz menim, da trenutne baterije še niso primerne za tako uporabo. So close, ampak ne še.
energetik ::
WarpedGone je izjavil:
En (moj) graf na to temo, ki je na googlu postal prvi zadetek pri iskanju grafa moči in navora Model S (uradnih grafov ni), pač v MPH ker je bil delan za "ameriški forum":Imaš morda tudi kakšen graf izkoristka pogonskega sklopa v Tesli v odvisnosti od obratov oz. hitrosti?
Vodoravna črta od začetka pomeni konstantno sili v riti vse do max moči, potem nekaj časa konstantno moč, potem pa počasen upad moči proti max hitrosti.
P.S.: Vodoravna črta navora ne pomeni konstantne sile, ki jo občutiš na riti, ker se s hitrostjo veča zračni upor, s tem pa je pospešek vse manjši.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
J.McLane ::
Vodoravna črta navora pomeni prirastek moč s hitrostjo (črtkano), ali je to dovolj da negira višji zračni upor je pa vprašanje.
Drugače pa dvomim da je baterija tisti "bottleneck", sigurno bi bila zmožna več ampak jo (softwaresko ali hardwaresko) omejuje inverter za daljšo življensko dobo.
Drugače pa dvomim da je baterija tisti "bottleneck", sigurno bi bila zmožna več ampak jo (softwaresko ali hardwaresko) omejuje inverter za daljšo življensko dobo.