» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
204 / 1220
»»

Matev ::

Dual karbonske so razvite in preizkušene do take mere, da se proizvodnja lahko prične:


in zakaj se potem ne začne?

gensi ::

Matev je izjavil:

Dual karbonske so razvite in preizkušene do take mere, da se proizvodnja lahko prične:


in zakaj se potem ne začne?


Saj morda so priprave za zagon proizvodnje v teku.
Tovarne pač ne moreš postaviti v treh dneh.

Je pa dejstvo, da se na področju baterij v zadnjem času zares veliko dogaja.
Ali morda kdo ve kolikšna bi bila teoretična največja enerijska kapaciteta/kg baterij?

nekikr ::

Cca. 9x10^16 J / kg.

Matev ::

Saj morda so priprave za zagon proizvodnje v teku.


morda

amapak bi to kje moralo pisati
ane?

gensi ::

Matev je izjavil:

Saj morda so priprave za zagon proizvodnje v teku.


morda

amapak bi to kje moralo pisati
ane?


Težko smo pametni - nimamo informacij na kakšen način nameravajo monetarizirati vrednost izdelka.
Mogoče je tudi, da bodo zgolj prodali licence obstoječim proizvajalcem.

Glede na to, da navajajo Teslo, Tesla pa gradi tovarno baterij skupaj s Panasonic-om, se mi zdi to precej verjetno.

nekikr je izjavil:

Cca. 9x10^16 J / kg.


Bodimo realni. Ni verjetno, da bi znali celotno maso spreminjati v energijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gensi ()

alexa-lol ::

Baterije imajo nekaj problemov:
1) zagotoviti dovolj veliko gostote energije na kg - tu je nafta/bencin/diesel še vedno svetlobna leta spredaj
2) to zagotoviti po "pravi" ceni
3) hitrost polnjenja baterij -> ICE = 5min
4) ni proizvodnih zmogljivosti

Enkrat v prihodnosti ko bo to vse rešeno bodo električni avtomobili ql, do tedaj pa plug-in hybridi s katerimi dobimo 2/3 pozitivnih učinkov (CO2) že danes.


Verjetno bodo prej dodelali shranjevanje vodika in gorivne celice kot dosegli to učinkovitost pri baterijah kot si jih danes predstavljamo. S tem ni nič narobe ker gorivna celica je samo ena vrsta baterije, output je enak - elektrika.


Verjetno se bo prava revolucija z EV vozili zgodila ko jih bo možno napolniti v 5min in bodo imeli doseg cca. 500km, ker s tem bi že direktno konkurirali ICE. 30min polnjenje je joke.

... in ko bodo dosegljivi širšim množicam zaradi dovolj nizke cene.

fpbs ::

gensi je izjavil:

Matev je izjavil:

Saj morda so priprave za zagon proizvodnje v teku.

morda amapak bi to kje moralo pisati ane?

Težko smo pametni - nimamo informacij na kakšen način nameravajo monetarizirati vrednost izdelka.
Mogoče je tudi, da bodo zgolj prodali licence obstoječim proizvajalcem.
Glede na to, da navajajo Teslo, Tesla pa gradi tovarno baterij skupaj s Panasonic-om, se mi zdi to precej verjetno.

Sami imajo možnost manjše proizvodnje, ki se prične jeseni. Prodali bodo pa licenco obstoječim proizvajalcem. Verjetno bo še največji problem pridelati zadostno količino bombaža.

http://powerjapanplus.com/

http://insideevs.com/team-taisan-power-...

https://www.youtube.com/user/powerjapan...

Upam, da imate sedaj dovolj informacij.

alexa-lol ::

Put your money where your mouth is.

Če bo Panasonic izdeloval te revolucionarne baterije se mu bodo prihodki brez dvoma povečali in s tem tudi dobiček.
Zdaj imaš idealno priložnost da kupiš delnice Panasonica.

Boš investiral al samo pastal linke? Koliko resnično verjameš v te baterije?

fpbs ::

alexa-lol je izjavil:

Put your money where your mouth is.
Če bo Panasonic izdeloval te revolucionarne baterije se mu bodo prihodki brez dvoma povečali in s tem tudi dobiček.
Zdaj imaš idealno priložnost da kupiš delnice Panasonica.
Boš investiral al samo pastal linke? Koliko resnično verjameš v te baterije?

Nihče ne ve, ali se bodo te baterije uveljavile ali ne, so pa vsekakor pomemben korak napredka v to smer in rešujejo vsaj en problem od tistih šterih, ki si jih omenjal zgoraj.
Ne razumem, zakaj si navalil toliko na tega Panasonica. Imaš še dosti drugih večjih proizvajalcev baterij.

Magic1 ::

Kaj ma sploh veze firma, kup mulcev tukaj sanja o revoluciji baterij (majke mi, so že skor v proizvodnji...), a najbolj verjetna realnost kaže na to, da se bo razvoj nadaljeval v podobnem ritmu, kot do sedaj. Seveda bomo vsi veseli, če komu uspe preboj, a trenutno je vse bolj meh.
Magic

c00L3r ::

Audi je predstavil svoj prvi Plug-in hybrid, A3 e-tron. V prodajo pride novembra:

7982884e ::

Magic1 je izjavil:

Kaj ma sploh veze firma, kup mulcev tukaj sanja o revoluciji baterij (majke mi, so že skor v proizvodnji...), a najbolj verjetna realnost kaže na to, da se bo razvoj nadaljeval v podobnem ritmu, kot do sedaj. Seveda bomo vsi veseli, če komu uspe preboj, a trenutno je vse bolj meh.

mislim da ti tukaj nekaj sanjaš.
že dvakrat sem ti povedal, da
a) trenutni ritem je eksponenten
b) najbolj verjetna realnost NE kaže na to, da se bo razvoj nadaljeval v enakem ritmu (7-8% letno), predvsem ker je precej večja potreba in teče več vladnih programov za to

Magic1 ::

Uauuu eksponenten je ali kaj? A bo 8-9% kmalu? Če je minimalna krivulja, še ne moreš navdušeno govorit o nevem kakšni eksponentni rasti... Čist osnovna evolucija tehnologije in nič drugega. Nič kar bi v kratkem privedlo do kakšnih sprememb pri uporabi energije.
Magic

7982884e ::

in kakšne spremembe hočeš? ker ta "minimalna krivulja" bo v 10 letih prinesla 2x povečanje kapacitete. in to BO sprememba pri "uporabi energije".
nevem, a ti pričakuješ da bodo baterije sledile moorovem zakonu al kaj?

Aston_11 ::

Kaj je s cenami baterij? Prebral sem, da so okrog 500 USD na kwh, malo pa je zmotilo, da se za Teslo prodajo po 200 USD ali celo manj (nek članek je bil), kar bi pomenilo, da naj bi naslednja leta cene šle dol in da naj bi bili tudi avti cenejši. Popolnoma električni jasno, ne pa hibridi, ki niso ne tič ne miš, saj se ne znebiš kompliciranega ICE.

alexa-lol ::

Aston_11 je izjavil:

Kaj je s cenami baterij? Prebral sem, da so okrog 500 USD na kwh, malo pa je zmotilo, da se za Teslo prodajo po 200 USD ali celo manj (nek članek je bil), kar bi pomenilo, da naj bi naslednja leta cene šle dol in da naj bi bili tudi avti cenejši. Popolnoma električni jasno, ne pa hibridi, ki niso ne tič ne miš, saj se ne znebiš kompliciranega ICE.


Kolikokrat se ti je ta zakompliciran ICE dejansko pokvaril?

Plug-in hibridi združujejo prednosti obeh svetov.
Dobiš 66% CO2 prihranka napram all-electric, ob tem pa ohraniš vse prednosti ICE kot je doseg, razpoložljivost črpalk in čas tankanja.

ICE je zelo priročen pri tankanju/polnjenju. Če izumijo baterijo s časom polnjenja 5min in 3x kapaciteto.. takrat bo to konkurenčna stvar.

Bencin 46 MJ/kg
Lithium-ion 0.9 MJ/kg

vir: Energy density @ Wikipedia

7982884e ::

pri gostoti energije raje upoštevaj še izkoristek obeh motorjev. pa bo razmerje ene 3x nižje.
sicer pa je zadeva konkurenčna že danes. ker se prodaja.
ko boš mel 3x kapaciteto in 5 min filanje, bo stvar dosti več kot konkurenčna. takrat bo stvar povozila vse ostalo.

radmannsdorf ::

Magic1 ::

7982884e je izjavil:

je zadeva konkurenčna že danes. ker se prodaja.
ko boš mel 3x kapaciteto in 5 min filanje, bo stvar dosti več kot konkurenčna. takrat bo stvar povozila vse ostalo.

Še malo pa bo EV povozil bencinarje, še kakšnih 15 let da dobijo primerljivo kapaciteto, za dokaj normalen denar. Oh šit, sam pol bo država nabila trikratno maržo z trošarinami (ker država pač ta denar nujno rabi) in bomo še vedno tam kjer smo zdaj. Blebetate nekaj o konkurenčnosti s tem da niso trošerino na elektriko niti iz aviona podobne tistim na bencin.
Magic

Lonsarg ::

Magic1 je izjavil:

Blebetate nekaj o konkurenčnosti s tem da niso trošerino na elektriko niti iz aviona podobne tistim na bencin.


Je že res, ampak trošarine so vedno procentualne in ne absolutne. Torej če elektrika faše 100% trošarino kot bencin je še vedno cenejša za par faktorjev in se nič kaj dosti ne spremeni računica. Če te v nekem obdobju bencin stane 10k€ elektrika pa 1k€, potem če to dvigneš na 2k€ si pač namesto 9k prišparal "samo" 8k.

alexa-lol ::

Magic1 je izjavil:

7982884e je izjavil:

je zadeva konkurenčna že danes. ker se prodaja.
ko boš mel 3x kapaciteto in 5 min filanje, bo stvar dosti več kot konkurenčna. takrat bo stvar povozila vse ostalo.

Še malo pa bo EV povozil bencinarje, še kakšnih 15 let da dobijo primerljivo kapaciteto, za dokaj normalen denar. Oh šit, sam pol bo država nabila trikratno maržo z trošarinami (ker država pač ta denar nujno rabi) in bomo še vedno tam kjer smo zdaj. Blebetate nekaj o konkurenčnosti s tem da niso trošerino na elektriko niti iz aviona podobne tistim na bencin.


15 let ni "še malo"...

Se pa strinjam čez 3 generacije vozil bo EV že mainstream, tako kot je diesel danes... napram stanju pred desetletji.

3. generacije je cca. 20 let

V vmesenem obdobju bodo pa ICE, plug-in hibridi, EV z range extenderjem in all-electric. Kako se bo razmerje posameznih tehnologij menjalo je pa nemogoče napovedati. Veliko vlogo pri tem imajo tudi geopolitični spori/okoliščine, ki vplivajo npr. na ceno nafte, dostopnost "redkih" zemljin katerih je dosti na Kitajskem...

Tesla S je danes na nivoju Nokia 7650, ki je bila prvi "smartphone" s kamero. Kot vidimo so danes telefoni veliko bolj dodelani in zmogljivi. Na enak način bodo bolj dodelani EV avtomobili in baterije.

Lonsarg je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Blebetate nekaj o konkurenčnosti s tem da niso trošerino na elektriko niti iz aviona podobne tistim na bencin.


Je že res, ampak trošarine so vedno procentualne in ne absolutne. Torej če elektrika faše 100% trošarino kot bencin je še vedno cenejša za par faktorjev in se nič kaj dosti ne spremeni računica. Če te v nekem obdobju bencin stane 10k€ elektrika pa 1k€, potem če to dvigneš na 2k€ si pač namesto 9k prišparal "samo" 8k.


Države se ne bodo zlahka odpovedale trošarinam z naslova pogonskih goriv. Zna se zgodit da uvedejo kakšen "eko" davek pri nakupu EV, to pa upravičijo s stroški za vzpostavitev sistema polnilnic, nadgradnje elektro-energetskega omrežja itd.

Lahko si izmislijo da vsak prevožen km z EV vozilom plačaš nek %. Recimo avto je deklariran kot 1000W/km. Pogledajo koliko km si naredil (GPS itd... možnost goljufanja izničena). Za vsak km recimo plačaš 3c ... možnosti je mnogo.

Zgodovina sprememb…

Lonsarg ::

alexa-lol je izjavil:


Lahko si izmislijo da vsak prevožen km z EV vozilom plačaš nek %. Recimo avto je deklariran kot 1000W/km. Pogledajo koliko km si naredil (GPS itd... možnost goljufanja izničena). Za vsak km recimo plačaš 3c ... možnosti je mnogo.


Možnosti je sicer kar precej, ampak si lahko 100%, da če uvedejo raznorazne zadeve na prevožene kilometre jih bodo na VSE, ne samo na elektriko. Namreč država res zna nabirat denar, ampak pri tem vedno pazi, da obdavči tako stvar, da so ljudje najmanj proti. Narediti nov davek izključno samo za super duper zelena EV vozila bi zelo slabo izpadlo v očeh javnosti. Narediti davek na be bencin je bilo lahko, pa še zaradi velikega uvoza bencina je celo bilo v korist države, nič lažjega za upravičit.

Tak da ja, brez skrbi bodo našli nov vir dohodka, ampak to bo bolj težko elektrika. Bodisi bodo prodani avti, bodisi registracija, bodisi prevoženi kilometri. Ampak vse troje bodo brez skrbi hkrati fasali tudi bencinarji;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

7982884e ::

jaz do zdaj nisem videl nič dodatne obdavčitve avtov na štrom. veliko pa nasprotnega. norvežani sploh prednjačijo s tem in tam se tesle prodajajo kot vroče žemljice.
subvencije bodo verjetno sčasoma šle stran, da bi se pa situacija čisto obrnila, pa dvomim. teslini superchargerji bodo, po njihovih besedah, vedno zastonj, recimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

Gavran ::

alexa-lol je izjavil:

Baterije imajo nekaj problemov:
1) zagotoviti dovolj veliko gostote energije na kg - tu je nafta/bencin/diesel še vedno svetlobna leta spredaj
2) to zagotoviti po "pravi" ceni
3) hitrost polnjenja baterij -> ICE = 5min
4) ni proizvodnih zmogljivosti



Pa ne pozabit ene nove nuklearke na vsakih nekaj 100000 prodanih avtomobilov. Elektrika ne pride kar iz zraka.
To elektriko pa je potrebno spraviti do polnilnih mest. Daljnovodi pa take stvari...
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

trololo2 ::

radmannsdorf je izjavil:

http://www.zurnal24.si/na-bledu-zagorel...


Ah tole ne more ostati neodgovorjeno. Kaj je bilo tule je težko reči ker gre za neko predelavo, ampak vsaj Tesla S je kar se ognja tiče bistveno bolj varna od ICE avtomobilov, vsaj teh kar jih je na cesti.

Malo statistike:
http://www.bloomberg.com/news/2014-01-2...

7982884e ::

Pa ne pozabit ene nove nuklearke na vsakih nekaj 100000 prodanih avtomobilov. Elektrika ne pride kar iz zraka.

dejte no. tole obešanje na energetske potrebe je že smešno. dosti manj energetske infrastrukture bo potrebno zgradit, če grejo vsi avti na štrom, kot pa je je potrebno za črpanje in obdelavo bencina, da sploh ne govorimo o ceni.

drugi blok JEK bi pokril vse potrebe, če bi vsi slovenski avti šli na štrom. pa to ne bo čez noč, ampak bo trajalo desetletja.

Gavran ::

V Sloveniji je milijon registriranih osebnih vozil, pa računaj.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

WarpedGone ::

Milijon vozil, ki v povprečju prevozijo 15k km letno in na kilometer ponucajo 200Wh.
1M x 15k * 200Wh = 3000 GWh.
JEK teh 3000 GWh izpljune v 180 dneh, manj kot pol leta.

Je pa tak suh teoretičen izračun čista akademika, neuporabna za karkoli druzga kot pokazat, da energija ni noben bavbav.
Zbogom in hvala za vse ribe

7982884e ::

V Sloveniji je milijon registriranih osebnih vozil, pa računaj.

pa si ti zračunal tisto oceno "nuklearka na 100 000 avtomobilov"?

če rečemo, da en avto na dan naredi povprečno 20km (in dvomim, da jih, ker jih veliko stoji, ostali pa večinoma manj prevozijo), je to na primeru model S 3.8kWh dnevno, na letni ravni na milijon vozil je to 1.368 milijarde kilovatnih ur. JEK, trenutni blok (morebitni drugi blok bi bil močnejši) letno proizvede ~5.3 milijarde kilovatnih ur. to bi zadostovalo za povprečno 77km na avto na dan, če bi poskrbel za to da polnilne postaje enakomerno nucajo štrom (recimo dodatne baterije v samih postajah).

edit: vidim da me je eden že prehitel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

WarpedGone ::

Leta 2007 i.e. pred 7imi leti so predstavili Tesla Roadster z 53kWh "uporabne" kapacitete, kar je zadoščalo za ene 350 km dosega.
Konec leta pride "zamenjava" za to baterijo kateri se počasi izteka garantirana življenska doba, ki naj bi ponujala do ~600km dosega.
Ergo 7 let in ~60% povečanje uporabnega dosega za primerliv volumen/težo/ceno.

Samo ne mi nabijat, kako se baterije ne izbolšujejo. Niti kako je 7 let neka nepredstavljivo dolga večnost. 7 let je blink of the eye. Kdor danes ne postavlja svoje fabrike s kapaciteto par deset GWh baterij, bo naslednjih 5 let mrzu. In nabijal kako so hibridi super zadeva.
Zbogom in hvala za vse ribe

alexa-lol ::

WarpedGone je izjavil:

Milijon vozil, ki v povprečju prevozijo 15k km letno in na kilometer ponucajo 200Wh.
1M x 15k * 200Wh = 3000 GWh.
JEK teh 3000 GWh izpljune v 180 dneh, manj kot pol leta.

Je pa tak suh teoretičen izračun čista akademika, neuporabna za karkoli druzga kot pokazat, da energija ni noben bavbav.


Še vedno je problem zagotavljati potrebno moč ob konicah porabe.

Možnost bi bila da bi ljudje avte polnili ponoči oz. ko bi prišli v službo bi rekli: "Tu bom 4h. Napolni se čim bolj učinkovito. -> cenje". Polnilnice bi bile med seboj povezane in na ta način uravnavale porabo elektrike, da ne pride do sesutja sistema. Na nek način bi lahko bil sistem polnilnic nek buffer. Recimo da bi žrle 300MW moči iz sistema. S prilagajanjem moči, ki jo polnilnice jemljejo bi se lahko njihova poraba spreminjala od 0 do 300MW in s tem bi pripomogle k stabilnosti omrežja.

WarpedGone ::

Leta 2014 ko ima že WC školjka svoj MAC naslov to ni nikakršen problem več.
Zbogom in hvala za vse ribe

dzinks63 ::

Da se bo v SLO zamenjalo vseh milijon avtomobilov za električne bo trajalo kar nekaj časa, recimo iz rokava cca 40let, v tem času se bodo ustrezno povečevale tudi kapacitete za proizvodnjo električne energije. Do takrat bo že sedanja JE razstavljena na prafaktorje in najbrž bodo zgrajeni že dve močnejši in sodobnejši JE, tako da ni nobene panike okoli tega in si sploh ni potrebno delati sivih las.

alexa-lol ::

Baterije še vedno niso konkurenčne.
5. najbolje prodajanih avtomobilov v EU
VW Golf, VW Polo, Ford Fiesta, Ford Focus, Renoult Clio ... skupaj več kot 100.000 na mesec.

Še cene
VW Golf - 19.000€
VW Polo - 12.000€
Ford Fiesta - 9.500€
Ford Focus - 12.000€
Renoult Clio - 11.000€

Recimo cena baterije 500$/kWh. e-Golf ima baterije velikosti 24kWh kar je 12.000$, 9000€.

V majhen, poceni, množičen avtomobil kot je npr. Fiesta ne moreš dati za 9000€ baterij. Trentuno za množični segment ostane le plug-in hibrid, pa še to se krepko pozna na ceni.

Leta 2020 ko naj bi cena bila 200$/kWh bo to že bolj izvedljivo in s padanjem cen se bo večala tudi peentracija all-electric vozil, v vmesni stopnji pa vse možne kombinacije.

WarpedGone je izjavil:

Leta 2014 ko ima že WC školjka svoj MAC naslov to ni nikakršen problem več.


Tehnično ni problem, problem je da ni nobene regulative, akta ki bi to predpisovalo ali definiralo. Bo pa z večanjem pomena "smart grida" to kmalu realnost.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Stvari brez regulative napredujejo hitreje. Ker se mora zmenit samo tist ki ima problem in ne še kup parazitov ki so samao "pametni".
Ko bo stabilnost omrežja realen problem, bo skrbnik za stabilnost pripravljen plačat realen denar.
Če kot končen uporabnik pristaneš na remotecontrolled polnjeje i.e. da se omrežje samo odloči kdaj ti bo dostavilo energijo, ti jo dostavi ceneje, kot če trmariš da se mora začet filat takoj ko vštekaš.

Nobene potrebe po kakršni koli regulativi.

Baterije še vedno niso konkurenčne.
5. najbolje prodajanih avtomobilov v EU

There you fail. Seznam avtomobilov dražjih od 19.000 EUR se vleče kot kurje črevo. In prodajajo se za med, če le niso pokveke tipa i3, leaf, ...
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

EVs and Energy Companies Are About to Start Communicating Via the Cloud:

http://electriccarsreport.com/2014/07/e...

Matej22 ::

Enkrat sem že omenil protokol ISO 15118, pa ga bom še enkrat. Ta protokol predvideva time slote za polnjenje. To pomeni da ti rečeš, da želiš imeti recimo 15kWh energije, časa pa imaš od 8h zjutraj pa do 16h. Nato pa se avto in polnilnica zmenita, kdaj je najbolj ugoden čas, upošteva se lahko še cena ob določenem time slotu in nato se avto polni, ko je to za uporabnika in za omrežje najbolj ugodno.

vostok_1 ::

Zakaj se ne vrgradi na all electric avtomobile, emergency ICE polnilec? Recimo kak direct injection 2T motor. Zadeva ne bi bila kaj dosti večja od ene lubenice, lahko pa komot da 20kW.
Če ne drugega, lahko vsaj avto premakneš s ceste.

hojnikb ::

Ti bi rinu 2T motor v "eko" avtomobil ? :)):))

in tak tip polnilca že ima recimo BWM i3... sam ni 2T
#brezpodpisa

vostok_1 ::

2T z vbrizgom je precej eko.

hojnikb ::

2T je še vedno 2T in precej neeko...
#brezpodpisa

7982884e ::

vostok_1 je izjavil:

Zakaj se ne vrgradi na all electric avtomobile, emergency ICE polnilec? Recimo kak direct injection 2T motor. Zadeva ne bi bila kaj dosti večja od ene lubenice, lahko pa komot da 20kW.
Če ne drugega, lahko vsaj avto premakneš s ceste.

ena lubenica je dosti preveč da lahko kar rečeš da se taka stvar da mimogrede zraven. sicer pa je 20kW motor že skoraj dovolj da konstantno poganja avto

alexa-lol ::

WarpedGone je izjavil:

Stvari brez regulative napredujejo hitreje. Ker se mora zmenit samo tist ki ima problem in ne še kup parazitov ki so samao "pametni".
Ko bo stabilnost omrežja realen problem, bo skrbnik za stabilnost pripravljen plačat realen denar.
Če kot končen uporabnik pristaneš na remotecontrolled polnjeje i.e. da se omrežje samo odloči kdaj ti bo dostavilo energijo, ti jo dostavi ceneje, kot če trmariš da se mora začet filat takoj ko vštekaš.

Nobene potrebe po kakršni koli regulativi.

Baterije še vedno niso konkurenčne.
5. najbolje prodajanih avtomobilov v EU

There you fail. Seznam avtomobilov dražjih od 19.000 EUR se vleče kot kurje črevo. In prodajajo se za med, če le niso pokveke tipa i3, leaf, ...


Številka 19.000€ ne naredi neke bistvene razlike, lahko rečem tudi 50.000€. Če prodajaš avtomobil za 50.000€ ne more biti samo baterija 35.000€.
In zdaj boš spet rekel da se prodajajo tudi avtomobili dražji kot 50.000€ .. in je enak argument.

Potem naslednji korak je pa ta da zakaj bi tlačil 85kWh baterijo če lahko le 10kWh in se še vedno 75% časa voziš na elektriko. Pač ni razloga.

To je tako kot pri programiranju... lahko nek program pišeš 1000ur pa bo še vedno le 99% popoln. Lahko pa porabiš le 100ur in se zadovoljiš z 90% popolnim programom. In ta paradigma v PC svetu povsem lepo špila. Ni perfektna, je pa dovolj dobra.

Plug-in hibridi niso perfektni so pa dovolj dobri v svetu kjer baterije še niso dovolj razvite.

WarpedGone ::

Povej to Oplu, ki ukinja Ampero, ker se preslabo prodaja. Vso akademsko nabijanje, kolk je pluginhibrid najbolša stvar po rezanem kruhu ni vredno počenega groša, ko je treba delavcem izplačat plače in delničarjem dividende. Če se stvar ne prodaja, je podn.

Za kontrast maš pa: In 2013, Tesla Model S Outsold Mercedes-Benz S-Class, BMW 7 Series, Audi A8, Lexus LS and Porsche Panamera

Dobro je to, kar si ljudje želijo in plačajo.
Plug-in hybrid is not an EV, this is exactly why Tesla is so great, a plug is not a good EV neither a good ICE.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Od kdaj pa je Tesla Model S enak nekemu Mercedesu S za 160.000 evrov? To so čisto drugi razredi:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

gensi ::

WarpedGone je izjavil:

Povej to Oplu, ki ukinja Ampero, ker se preslabo prodaja. Vso akademsko nabijanje, kolk je pluginhibrid najbolša stvar po rezanem kruhu ni vredno počenega groša, ko je treba delavcem izplačat plače in delničarjem dividende. Če se stvar ne prodaja, je podn.

Za kontrast maš pa: In 2013, Tesla Model S Outsold Mercedes-Benz S-Class, BMW 7 Series, Audi A8, Lexus LS and Porsche Panamera

Dobro je to, kar si ljudje želijo in plačajo.
Plug-in hybrid is not an EV, this is exactly why Tesla is so great, a plug is not a good EV neither a good ICE.


W1, mislim, da nimaš prav.
Električni avti bi bili super, če bi bili cenejši.
Pluginhibrid-i bi znali biti kmalu (v primerjavi z čisto električnimi vozili) precej poceni. Toyota Yaris Hybrid (sicer še ni plug-in) stane že manj kot 14.000 EUR.

Da je Ampera neuspel projekt je težko govoriti. V Evropi je res (cena je pač pretirano visoka), a dejasnko je avto klon Chevrolet Volt-a.

Pripravlja pa Opel čisti elektro avto. Pustimo se presenetiti.

trololo2 ::

gensi je izjavil:


Toyota Yaris Hybrid (sicer še ni plug-in) stane že manj kot 14.000 EUR.


Kar je za jajček nižjega cenovnega razreda, ki na elektriko zmore cela 2km veliko. Sorry ta avto je joke, še en nišni avto, pogojno "boljši" od dizelske različice edino če se voziš izključno po mestih.

WarpedGone ::

Električni avti bi bili super, če bi bili cenejši.

Ferrariji tudi. Your point?

Da je Ampera neuspel projekt je težko govoriti.

Vsak predčasno ukinjen projekt je po definiciji neuspeh.

Letos so prodali manj kot 400 kosov. Fail na celi črti.

The car was a relative hit back in 2012, when it was named the European Car Of The Year and sales topped 5,200 units. Compared to 2012 numbers, which were good, Ampera sales dropped 40 percent to fewer than 3,200 in 2013 despite a massive price cut. They are down another 67 percent so far in 2014 and the car has sold just 332 units through the end of May.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Bistvo je v tem kaj prihaja:
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

gensi ::

trololo2 je izjavil:

gensi je izjavil:


Toyota Yaris Hybrid (sicer še ni plug-in) stane že manj kot 14.000 EUR.


Kar je za jajček nižjega cenovnega razreda, ki na elektriko zmore cela 2km veliko. Sorry ta avto je joke, še en nišni avto, pogojno "boljši" od dizelske različice edino če se voziš izključno po mestih.


Res je Yaris Hybrid danes jajček (a ima vse, kar mora hibrid imeti - le vgrajeni akomulatorji so premajhni).
A verjetno bo v naslednji generaciji precej drugače. Zagotovo bo na voljo tudi plug-in verzija.
««
204 / 1220
»»