» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
199 / 1216
»»

fpbs ::

sansipan je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Te dual carbon baterije pa zgledajo dokaj obetavne. Končno nek konkreten napredek pri baterijah. About fucking time.
Drgač jaz res ne razumem proizvajalcev.

About fucking time.
Enako so rekli za Li-Poly, enako za Li-FePO4, da bo ja zdaj tisto.
Še Warp jih je na vsak način hotel pri sebi

Žal tudi sedaj ne bo tisto, je pa vseeno velik napredek: polnijo se lahko 20 krat hitreje kot litijeve, kar pomeni, da boš lahko skoraj enako hitro "natankal" kot bencin, pod pogojem, da imaš tudi 20krat močnejše polnilce, 3000 ciklov, brez posledic se lahko popolnoma spraznijo in 100% napolnijo, temperaturno so neodvisne in ne potrebujejo nobene temperaturne regulacije, energijska gostota pribljižno enaka, kot litijeve, toda pri litijevih zgubiš cca 20% na neiskoriščenem polnenju in ravno tako cca 20% na praznenju.

sansipan ::

fpbs je izjavil:

sansipan je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Te dual carbon baterije pa zgledajo dokaj obetavne. Končno nek konkreten napredek pri baterijah. About fucking time.
Drgač jaz res ne razumem proizvajalcev.

About fucking time.
Enako so rekli za Li-Poly, enako za Li-FePO4, da bo ja zdaj tisto.
Še Warp jih je na vsak način hotel pri sebi

Žal tudi sedaj ne bo tisto, je pa vseeno velik napredek: polnijo se lahko 20 krat hitreje kot litijeve, kar pomeni, da boš lahko skoraj enako hitro "natankal" kot bencin, pod pogojem, da imaš tudi 20krat močnejše polnilce, 3000 ciklov, brez posledic se lahko popolnoma spraznijo in 100% napolnijo, temperaturno so neodvisne in ne potrebujejo nobene temperaturne regulacije, energijska gostota pribljižno enaka, kot litijeve, toda pri litijevih zgubiš cca 20% na neiskoriščenem polnenju in ravno tako cca 20% na praznenju.


Samo vse kar so v članku našteli - ni veljavno hkrati.
Taki pogoji se izključujejo.

Mogoče za občutek: 3000 ciklov pri 5% DoD, popolno praznjenje pomeni do 0% kapacitete, ne do 0V ... etc

Če ne poznaš pogojev testiranja, nimaš vse skupaj nič kakor standardno marketinško nakladanje.

In takemu nakladanju ustreza še najbolj kitajski li-po pack.

francek1 ::

Že sam naslov teme "Zakaj so električni avtomobili prava stvar" je zgrešen. Ker niso prava stvar.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

alexa-lol ::

Renault Twizzy

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

TribesMan ::

Agregat se ne splača. Dvakrat pretvarjat energijo ima za posledico samo kakih 70% izkoristek energije (s tem da že sam agregat nima kaj dosti več kot 30%). Veliko bolj učinkovita je "menjalniška kolobocija" ki jo izvaja Toyota... zelo simpl, zelo učinkovito.

Yaris in Auris bi morala biti Plug-Ina s kakih 30-80km dosega na štrom. To je vse kar je "narobe" z njima.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Boeing ::

V bistvu menjalniško kolobocijo (dvojne sklopke, 6+ prestav ipd neumnosti) grejo klasični dinozavri. HSD sploh nimam menjalnika, pač pa samo planetni prenos, ki je volumsko velik toliko kot 6pack piva, težak pa tudi približno enako.

Res je, HSD-ju manjka izključno samo še večja baterija. Počakajte na NS4 :)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

fpbs ::

sansipan je izjavil:



Samo vse kar so v članku našteli - ni veljavno hkrati.
Taki pogoji se izključujejo.

Mogoče za občutek: 3000 ciklov pri 5% DoD, popolno praznjenje pomeni do 0% kapacitete, ne do 0V ... etc

Če ne poznaš pogojev testiranja, nimaš vse skupaj nič kakor standardno marketinško nakladanje.

Ali lahko malo bolj obrazložiš, kaj od naštetega ni veljavno hkrati?
Verjetno gre pri navedbi popolno praznenje, bolj v smislu, če do tega pride, da ti baterija ne zabrika.
Se strinjam, da je objava namenjena marketingu, samo gre pa tudi za tim strokovnjakov, ki so razvili baterije za Toyoto Prius in Teslo model S.

Lonsarg ::

TribesMan je izjavil:

Agregat se ne splača. Dvakrat pretvarjat energijo ima za posledico samo kakih 70% izkoristek energije (s tem da že sam agregat nima kaj dosti več kot 30%). Veliko bolj učinkovita je "menjalniška kolobocija" ki jo izvaja Toyota... zelo simpl, zelo učinkovito.

Yaris in Auris bi morala biti Plug-Ina s kakih 30-80km dosega na štrom. To je vse kar je "narobe" z njima.


ICE motor ima praktični izkoristek(raznorazni neoptimalni obrati) zgolj 15-20%. Agregat z vedno optimalnimi obrati ima kot si rekel okoli 30%, kaki dizelski celo do 40%. Če dodaš potem še izgube elektromotorja si recimo na 25-35%, kar je bolje kot direktni mehanski ICE pogon!!

Da ne omenjam koliko cenejši in manjši je lahko agregat napravm motorju, ker rabiš trikrat manjšo moč, samo za enakomerno polnjenje baterij, ter seveda ker ne rabiš menjalnika sploh niti navadnega, kaj šele hibridne kolobocije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Malajlo ::

Meni se tudi zdi agregat boljša ideja. Kakšne izkoristke ima pa plinska turbina? Če se zadeva vrti v optimalnih pogojih, bi moralo biti bolje, najbrž bi sicer imeli v Brestanici ICE.

vostok_1 ::

sansipan je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Te dual carbon baterije pa zgledajo dokaj obetavne. Končno nek konkreten napredek pri baterijah. About fucking time.

Drgač jaz res ne razumem proizvajalcev.

Kako, da jim ne pride na pamet avto tipa VW Polo hibrid z EV rangom 50km mestne/primestne vožnje. Mogoče bi bil kakih par jurjev dražji, ampak še vedno damn good deal.


About fucking time.

Enako so rekli za Li-Poly, enako za Li-FePO4, da bo ja zdaj tisto.
Še Warp jih je na vsak način hotel pri sebi

Proizvajalcev ne razumeš ?
Je potrebna kmečka razlaga ?

Prodaš 200 ton belega kruha na dan.
Kupci si želijo 5 ton polbelega kruha na dan.

Greš za tistih 5 ton postavljat novo pekarno ali raje prodaš 20 dodatnih ton belega kruha po malce nižji ceni.

Cena je vse kar je na avtu pomembno in VW Polo sodi v segment kjer je tržišče brutalno, profit margini pa minimalni.
Mogoče še nisi zasledil, samo še dandanes ponujajo v teh mikro avtomobilčkih okna na ročke. Vsak cent šteje.

Veš kje take hibride s še manjšim dosegom ponujajo? V top segmentu vozil, kjer keš ni ovira. Go read on McLaren P1


Če rabiš za 5 ton polbelega postavit zgolj eno pečico več, pol to ni tak problem. Kasneje pa zna bit, da bo polbeli še bolj šel v prodajo kot beli. Dejansko se je tudi to zgodilo.


Nisem strokovnjak, ampak ne vrjamem, da bi bilo naredit pogonski sklop takega obsega, tako drago. Nevem ali se bolj splača dvojna sklopka ali direkt EV polnjenje.
Če bi uspeli spravit tak avto na tistih 15kEU, bi pomojem to šlo za med, ročke za okna pa lahko kar ostanejo.

Napako pri proizvajalcih vidim...ali se grejo neke drage high-class avte tipa tesla in McLaren P1,ali neke butaste all EV koncepte, ki jih ne bi vozil če mi ga šenkajo.

Jaz osebno recimo rabim polota z 30km e-dosega s povprečno hitrostjo 60kmh. 60% Slovencev najbrž tudi, 40% londončanov prav tako.
Naj mi kak poznavalec pove, zakaj to ne bi šlo finančno in tehnično skozi?

sansipan ::

Malajlo je izjavil:

Meni se tudi zdi agregat boljša ideja. Kakšne izkoristke ima pa plinska turbina? Če se zadeva vrti v optimalnih pogojih, bi moralo biti bolje, najbrž bi sicer imeli v Brestanici ICE.


Plinske turbine majhnih dimenzij imajo zelo nizke izkoristke, tudi s reheaterji. Višje izkoristke dobiš s dodatno uporabo ionskega električnega generatorja, ter izrabo odpadne toplote.

Zaradi takih namenov pridejo prav za urbane enote. Samo stroški postavitve so preveliki.

Bencinski agregat je za manjše zahteve boljši.

Prednost plinskih turbin:
Nižji stroški vzdrževanja glede na delovno uro
Manjši volumen zaradi višjih obratov
Odpornost na svinjarijo od goriva
Ne rabi ekstra hlajenja

fpbs ::

Zaenkrat najbolj uporaben EV:

J.McLane ::

Lonsarg je izjavil:


ICE motor ima praktični izkoristek(raznorazni neoptimalni obrati) zgolj 15-20%. Agregat z vedno optimalnimi obrati ima kot si rekel okoli 30%, kaki dizelski celo do 40%. Če dodaš potem še izgube elektromotorja si recimo na 25-35%, kar je bolje kot direktni mehanski ICE pogon!!

Da ne omenjam koliko cenejši in manjši je lahko agregat napravm motorju, ker rabiš trikrat manjšo moč, samo za enakomerno polnjenje baterij, ter seveda ker ne rabiš menjalnika sploh niti navadnega, kaj šele hibridne kolobocije.

Preko senzorja navora, vrtljajev, in pretoka goriva lahko pri Toyotinem HSD BSFC spremljam v živo, motor ko je ogret teče ves čas med 240 in 220 g/kWh (35-38%). Taka učinkovitost je na voljo pri močeh od 10 kW do 74 kW, za nižje moči je električni buffer v bateriji. Če pa pogledaš en dizelski agregat pa res da dosega tistih 200 g/kWh (42%) ampak nek normalno dimenzioniran motor bo to dosegel samo v eni točki (npr. 30 kW), pri nižji moči (npr. 10 kW) izkoristek hitro pade na 230 g/kWh.

Tvoja ideja potrebuje motor, električni generator in pogonski elektromotor, učinkovitost takega prenosa je max 80%. Toyota to izboljša s preprostim principom diferenciala, kjer se 50% moči prenaša mehansko 50% pa električno, tako ohraniš vse prednosti optimalnega prestavnega razmerja generatorja in hkrati ohraniš nekaj od višje učinkovitosti direktnega prenosa. Glede majhnosti agregata pa prideš recimo do vznožja Vršiča s prazno baterijo, ali res misliš da te bo gor normalno brez da delaš zastoje pripeljal en 20 kW agregat?

Dimenzioniranje agregata v PHEV je pogojen z dosegom, če imaš dosega "dosti" (100+ km) potem je res tak majhen agregat lahko zadovoljiva stvar, ampak potrebuješ nekaj planiranja v naprej, torej že takoj doma aktiviraš agregat, če veš da ti ne bo zneslo in hočeš ves čas na razpolago max moč.

BMW i3 je blizu tega koncepta, če mu nebi tega feature-ja softwersko onemogočili, samo zato da pokasirajo več kreditov v Kaliforniji.

Ampera je primer kjer so natlačli vse v en avto (notranja prostornost na nuli), prenos bencinskega motorja so šli komplicirat s 3 sklopkami in planetnim menjalnikom, pa vseeno ko zmanjka elektrike pokuri 15% več kot Prius. Nek mix voženj ti prinese porabo 1-2 l/100 km.

Prius plug-in je primer kjer niso žrtvovali notranjega prostora zato omejen doseg in zato elektrika prispeva energijo samo tam kjer je učinkovita, pri majhnih močeh, nek mix voženj to prinese porabo ca. 3,5 l/100.

Renault Twizzy pa preprosto povedano ni avto in tudi cena je zavajujoča ker pride z mesečnim bremenom (najemom) 50-80 €.

Spajky ::

... IMHO, bi blo treba montirat neke vrste "FreeEnergy" generator za stalno polnjenje baterij, ki bi bila v bistvu samo buffer za pogon ... pol ne bi bilo treba dopolnjevat baterije s kablom/polnilno postajo stalno ... IMHO do tega bo v prihodnosti slej ali prej prišlo, pol pa bodo lahko električni avti postali mainstream ... do takrat pa bodo samo "niša" ... S tem FreeEnergy ne mislim sončne energije ...:|
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

sansipan ::

Lonsarg je izjavil:

TribesMan je izjavil:

Agregat se ne splača. Dvakrat pretvarjat energijo ima za posledico samo kakih 70% izkoristek energije (s tem da že sam agregat nima kaj dosti več kot 30%). Veliko bolj učinkovita je "menjalniška kolobocija" ki jo izvaja Toyota... zelo simpl, zelo učinkovito.

Yaris in Auris bi morala biti Plug-Ina s kakih 30-80km dosega na štrom. To je vse kar je "narobe" z njima.


ICE motor ima praktični izkoristek(raznorazni neoptimalni obrati) zgolj 15-20%. Agregat z vedno optimalnimi obrati ima kot si rekel okoli 30%, kaki dizelski celo do 40%. Če dodaš potem še izgube elektromotorja si recimo na 25-35%, kar je bolje kot direktni mehanski ICE pogon!!

Da ne omenjam koliko cenejši in manjši je lahko agregat napravm motorju, ker rabiš trikrat manjšo moč, samo za enakomerno polnjenje baterij, ter seveda ker ne rabiš menjalnika sploh niti navadnega, kaj šele hibridne kolobocije.


ICE motorju lahko dvigneš izkoristek s primernimi obrati in obremenitvijo, za to je zadolžen menjalnik.

Direktni mehanski ICE pogon ima višji izkoristek, saj s sabo ne rabi tovoriti hibridnega dela.
Hkrati je cenejši.

SmeskoSnezak ::

Hah, dobra reklama od VW... Kdo ve kaj več podrobnosti o tem avtu?

@ Pusti soncu v srce... @

Mufasa ::

http://www.topgear.com/uk/car-news/volk...

Kot 2nd car, oz avto za na šiht, zna bit odličen, saj je sedmica precej prostoren avto. Tudi ni "predrag" imho. Sam bi raje imel i3 kot 2nd car.

Ko bojo avti z 75kwh baterijam (400+ km range) okoli 30k, bom pa res kupil enega. i3 me je namreč navdušil, ampak trenutno več kot predraga igračka to ni.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mufasa ()

J.McLane ::

Uradna cena se začne pri 34.900 Eur, IMHO predrago za isto stvar, ki jo Nissan ponuja za 29.290 €.

Kot ista stvar mislim nehlajeno 24 kWh baterijo.

7982884e ::



zadar, vidim dve ljubljanski registraciji

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Nikec3 ::

7982884e je izjavil:



zadar, vidim dve ljubljanski registraciji

Ravno berem komentarje na Tesla Motors Facebook strani. Očitno je imel Avant Car svoje avtomobile na tem rallyju.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

alexa-lol ::

J.McLane je izjavil:

Uradna cena se začne pri 34.900 Eur, IMHO predrago za isto stvar, ki jo Nissan ponuja za 29.290 €.

Kot ista stvar mislim nehlajeno 24 kWh baterijo.


Dacia ponuja enako stvar kot VW za polovico cene.. so what.

Dacia City


Volkswagen Polo



če gremo spet kritizirat oblikovanje... Nissan Leaf s temi lučmi zgleda kot bogomolka


Bogomolka



.. kot da je tako težko narisat avto k zgleda normalno

Citroen DS4

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Matev ::

leaf ima take luči zaradi zračnega toka ki ga te luči optimizirajo

J.McLane ::

OK, malo sem pretiraval podobno opremljen Leaf te pride 32.290 EUR, torej e-Golf 3k EUR dražji. To je pa že neko "standardno" doplačilo za VW v primerjavi z Nissanom.

Bistvo je da za Nissana vemo, da bo po 8 letih imel samo še ~70% razpoložljive kapacitete, to bo pa ja Golf boljši :P

J.McLane ::

A so Model S v EU pocenili, a so že ves čas take cene?

60 kWh za 56.790 €
P85 za 73.300 €

http://www.teslamotors.com/en_EU/models...

TribesMan ::

Če pogledaš previdno, vidiš zraven cene en droben tisk, kjer piše da je to cena brez vseh davkov in trošarin...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

J.McLane ::

A pa res, so se kot kaže šli posluževat ameriške cenovne politike

alexa-lol ::

Matev je izjavil:

leaf ima take luči zaradi zračnega toka ki ga te luči optimizirajo


BS.. tukaj gre samo zato da je veliko težje naresti avto ki zgleda normalno in je aerodinamičen kot to "bogomolko"

Matev ::

BS.. tukaj gre samo zato da je veliko težje naresti avto ki zgleda normalno in je aerodinamičen kot to "bogomolko"


no nissan je le japonski - za poševnookce

fpbs ::

Matev je izjavil:

no nissan je le japonski - za poševnookce

še eden:
http://insideevs.com/nissan-e-nv200-sal...

alexa-lol ::

Evo to je prava zadeva
Mercedes Benz E 300 BlueTEC hybrid





Poraba 3.2l / 100km
https://www.google.si/webhp?sourceid=ch...

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

TribesMan ::

Tole lahko narediš z vsakim dizlom, ki ima približno enako velik tank...

Cjazenje pri 90km/h tako da te kamijoni prehitevajo pač ni nekaj hudo potratnega.

Ali drugače povedano, brezvezen PR bullshit.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

alexa-lol ::

TribesMan je izjavil:

Tole lahko narediš z vsakim dizlom, ki ima približno enako velik tank...

Cjazenje pri 90km/h tako da te kamijoni prehitevajo pač ni nekaj hudo potratnega.

Ali drugače povedano, brezvezen PR bullshit.


Sam v takem dizlu se nemore 5 ljudi komot peljati.

bond007 ::

WarpedGone ::

Ne zamenjevat njegove porabe z 'običajno' porabo. Ob njegovem režimu vožnje čisto vsak avto doseže nižjo porabo, kot je uradno specificirana - ker je tolk 'čudna'.

Hibridni sklop pri celi zadevi sploh ni mel šanse velik pomagat - zarad umirjenje vožnje in relativno zelo malo zaviranja, je regeneracije manj kot prinese izostanek blagega kontra vetra.

Vzemi E300D in se pelji za njim po isti poti. In debelo glej nizko porabo.

Bolj OT:
Nissan je priznal, da je v Leafe zadnje 4leta vgrajeval baterijo, ki ni primerna za vsa podnebja. V letniku 2015 bo mal drugačna kemija, ki naj bi bila bol odporna na višje temperature:
I have some firsthand experience with this. I live in Phoenix and had 2011 and 2012 LEAFs. Both lost 15% capacity after 10 months. The 2012 was down about 25% after 2 years. Heat was clearly an issue without a TMS.


Nissan sedaj lastnikom Leafov ponuja novo baterijo za 6k USD (staro vzamejo not), ki se naj bi bolje upirala višjim temperaturam okolja. Kolk bolje, bo pokazal čas.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:


Nissan je priznal, da je v Leafe zadnje 4leta vgrajeval baterijo, ki ni primerna za vsa podnebja. V letniku 2015 bo mal drugačna kemija, ki naj bi bila bol odporna na višje temperature:
I have some firsthand experience with this. I live in Phoenix and had 2011 and 2012 LEAFs. Both lost 15% capacity after 10 months. The 2012 was down about 25% after 2 years. Heat was clearly an issue without a TMS.

Nissan sedaj lastnikom Leafov ponuja novo baterijo za 6k USD (staro vzamejo not), ki se naj bi bolje upirala višjim temperaturam okolja. Kolk bolje, bo pokazal čas.

Nissan ni nič priznal, ker ni nič skrival, ali zavajal. Vsem lastnikom vozil, katerim baterije so oslabele bolj od dovoljene vrednosti, so bile pod garancijo zamenjane. Ko so pri Nissanu ugotovili to težavo so šli v razvoj boljše baterije, ki bi zdržala višje temperature. S temi novimi baterijami jim je uspelo dvignit normalno delovanje za cca 15°C.
http://green.autoblog.com/2014/06/27/ni...

WarpedGone ::

Spet fpbsjeva verzija realnosti...

Garancija na kapaciteto se je zgodila šele leta 2013, ko je bil Nissan v to prisiljen s tožbo:
As part of the settlement Nissan gets to maintain that the class action lawsuit does not have merit, but adds specific battery capacity loss triggers to its existing limited warranty (60 months/60,000 miles), something that was not present at the LEAF's launch... but was covered from MY 2013 onwards.


The original lawsuit specifically said the defect caused "widespread, severe and premature loss of driving range, battery capacity and battery life."


Vendar ta garancija ne velja za nazaj za vse lastnike Leafov ampak samo za 18.000 njih, ki so bili udeleženi v Class Action Lawsuit. Ostali imajo ob obisku servisa takšno lepo vrstico na računu:

No EV batt capacity Warranty



Nissanove trditve o Leafu:
"We don't need thermal management in the U.S. ... We've gone on record saying that the pack has a 70 to 80 percent capacity after 10 years."


"In general, all batteries exhibit a higher loss of capacity early in life, but then the curve flattens over time," we were told. "Our internal results indicate that the battery will have 80 precent of its capacity under normal use after 5 years, and 70 percent after 10 years."


Nissan je v osnovi garantiral le moč baterije, ne pa kapacitete:
As you'll see in the video below, however, Nissan's warranty only covers the output of the Leaf's battery pack, not its capacity.


Par virov:
2011 Nissan Leaf Battery Capacity Loss: Nissan Responds
Nissan dealing with charges of Leaf battery problems in Arizona [w/video]
Nissan Leaf Arizona Battery Problem Thickens
Nissan LEAF Battery Capacity Opt-Out Warranty Denial
Settlement Reached In Nissan Defective Battery Class Action
Nissan Responds To Class Action Suit Over LEAF Batteries, Range Claims

Pod črto: na silo šparajo in nižajo ceno. Defekten produkt zamaskirajo z bullshit PRom in zato "javni sliki EVjev" delajo škodo - le dokazujejo kako da so baterije velik problem.
Ja, nissanova baterija v LEafu je velik problem. Mizerija že nova, čez par let nepremičnina.

Pred šestimi leti ornk narejena baterija ima takšno "življensko krivuljo":

Tesla Roadster


Iz 179 milj na 177 milj po dveh letih redne uporabe. Izguba velika celih 1,1% v dveh letih.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

alexa-lol ::

WarpedGone je izjavil:

Spet fpbsjeva verzija realnosti...

Garancija na kapaciteto se je zgodila šele leta 2013, ko je bil Nissan v to prisiljen s tožbo:
As part of the settlement Nissan gets to maintain that the class action lawsuit does not have merit, but adds specific battery capacity loss triggers to its existing limited warranty (60 months/60,000 miles), something that was not present at the LEAF's launch... but was covered from MY 2013 onwards.


The original lawsuit specifically said the defect caused "widespread, severe and premature loss of driving range, battery capacity and battery life."


Vendar ta garancija ne velja za nazaj za vse lastnike Leafov ampak samo za 18.000 njih, ki so bili udeleženi v Class Action Lawsuit. Ostali imajo ob obisku servisa takšno lepo vrstico na računu:

No EV batt capacity Warranty



Nissanove trditve o Leafu:
"We don't need thermal management in the U.S. ... We've gone on record saying that the pack has a 70 to 80 percent capacity after 10 years."


"In general, all batteries exhibit a higher loss of capacity early in life, but then the curve flattens over time," we were told. "Our internal results indicate that the battery will have 80 precent of its capacity under normal use after 5 years, and 70 percent after 10 years."


Nissan je v osnovi garantiral le moč baterije, ne pa kapacitete:
As you'll see in the video below, however, Nissan's warranty only covers the output of the Leaf's battery pack, not its capacity.


Par virov:
2011 Nissan Leaf Battery Capacity Loss: Nissan Responds
Nissan dealing with charges of Leaf battery problems in Arizona [w/video]
Nissan Leaf Arizona Battery Problem Thickens
Nissan LEAF Battery Capacity Opt-Out Warranty Denial
Settlement Reached In Nissan Defective Battery Class Action
Nissan Responds To Class Action Suit Over LEAF Batteries, Range Claims

Pod črto: na silo šparajo in nižajo ceno. Defekten produkt zamaskirajo z bullshit PRom in zato "javni sliki EVjev" delajo škodo - le dokazujejo kako da so baterije velik problem.
Ja, nissanova baterija v LEafu je velik problem. Mizerija že nova, čez par let nepremičnina.

Pred šestimi leti ornk narejena baterija ima takšno "življensko krivuljo":

Tesla Roadster


Iz 179 milj na 177 milj po dveh letih redne uporabe. Izguba velika celih 1,1% v dveh letih.


Ornk baterija stane ornk dnar.
90% ornk baterija stane 60% ornk dnarja.
75% ornk baterija stane 40% ornk dnarja.

In zdaj evolucijski test... si lastnik podjetja ki sestavlja nizkocenovne EV avte, verjetno boš dal najdražjo baterijo notr, še posebej ker veš da je glavni selling point tvojega izdelka nizka cena (relativno gledano)... NOT

WarpedGone ::

Ornk baterija stane ornk dnar.
90% ornk baterija stane 60% ornk dnarja.
75% ornk baterija stane 40% ornk dnarja.

Maš kak 'ornk' vir za tole al se ti tako samo zdi?
Men se namreč zdi, da so procenti ravno obrnjeni:
60% ornk baterija stane 90% ornk dnarja.
40% ornk baterija stane 75% ornk dnarja

Mamo quote za novo nissanovo baterijo: $5k za 24 kWh
Mamo quote za novo Teslino baterijo: $40k za 85 kWh
Zreduciramo oboje na kWh:
Nissan: 4,8kWh/kUSD
Tesla: 2,1kWh/kUSD

Ampak zgodba se tle šele začne:
- kolk km ima stvar garancije? Tesla: brez omejitve, Nissan: 160k km
- kolk let ima stvar garancije? Tesla: 8 let, Nissan: 8 let
- kolk hitro stvar propada? Tesla: ~1%/leto, Nissan: ?
- kolk hitro stvar propada v neidealnih pogojih? Tesla: ~1%/leto, Nissan: grozljivka
- kakšen avto ti neka baterija sploh omogoča sestavit? Tesla: Car Of The Year 2014, Nissan: mizerija

si lastnik podjetja ki sestavlja nizkocenovne EV avte, verjetno boš dal najdražjo baterijo notr, še posebej ker veš da je glavni selling point tvojega izdelka nizka cena (relativno gledano)... NOT

Danes nizkocenovni EV avto danes še ni mogoč.
Danes je mogoča nizkocenovna EV mizerija, ker avto za 10 jurjev spremeniš v EV za 30 jurjev.
Nizkocenovni segmet je segment, kjer je vsak EUR Nkrat preštudiran, al ga je res treba porabit al ne.
Ilustracija v mojem avtu za 35k so se naknadno odločili da enega šraufa v armaturi pač ne potrebujejo in ga ne vgrajujejo več - par let je vse OK, potem pa se razmaja. Servis da šrauf v lukno in je OK.

Šparanje na novih tehnologijah, kjer še ni bogatih izkušenj kaj neka odločitev potegne, pa nujno rodi to kar se dogaja z Leafom: tožbe nezadovoljnih strank zaradi prehitro propadajočih komponent.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Nissanova baterija ni $5k, temveč $5,5k + $1k stara = $6,5k , kar jo naredi 3,7 kWh/kUSD, pa tudi to ni nujno da je realna cena, saj baterije ne moreš kupiti ne, da bi predložil staro, torej tole deluje bolj kot ne Nissanova poteza, da utiša trenutne in potencialne tožbe, tisto peščico baterij ki jih bodo prodali bo pa predstavljalo en drobiž izgube.

Kako je s Teslino baterijo, jo lahko kupi kdorkoli ali je tudi kakšna fora s staro baterijo?

WarpedGone ::

Nissanova baterija ni $5k, temveč $5,5k + $1k stara = $6,5k

Res je, ampak tut baterija v tesli ni točno 40k ampak je zraven cela znanost kako pridit do nje in kakšna točno bo cena.
Zato sm vzel okroglih 5k in 40k.

Kako je s Teslino baterijo, jo lahko kupi kdorkoli ali je tudi kakšna fora s staro baterijo?

Baterija ni "samostojni prodajni artikel", vse baterije v avtomobilih so še v garanciji tko da je nakup samo baterije 'izredni dogodek' in kot tak zahteva mal matrunge in prave kontakte znotraj firme.
En tipo tule, si je zaželel zamenjave rabljene a povsem delujoče 60kWh baterije z 85kWh.
Po precej matrunge mu je zadeva uspela z doplačilom 15k USD (plus delo, ...) . Računica je vsebovala:
- cena nove 85kWh baterije: $44,564.
- cena nove 60kWh baterije: $37.102
- odkupna vrednost rabljene (9 mesecev, 10k milj) 60kWh baterije: $29.681

Ta odkupna vrednost je zelo spremenljivka, vsebuje razne marže itd zato je natančna primerjava hitro napačna.
Če se gleda 'polno' prodajno ceno končnemu kupcu, brez stroška zamenjave in "drobnarij" je nekak:
- 24kWh/$6,5k = 3,7 Wh/$
- 85kWh/$44,5k = 1,9 Wh/$
- 60kWh/$37,1k = 1,6 Wh/$

Tesla se hvali z ~25% marže na avtomobilu. Ta marža je sigurno tudi v ceni baterije (zna bit še precej več kot le 25%).
Kakšno maržo uspeva dosegat Nissan in kakšno hoče met na posamezni bateriji pa nimam ideje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:


Mamo quote za novo nissanovo baterijo: $5k za 24 kWh
Mamo quote za novo Teslino baterijo: $40k za 85 kWh
Zreduciramo oboje na kWh:
Nissan: 4,8kWh/kUSD
Tesla: 2,1kWh/kUSD

Da bo bolj razumljivo:
Nissan: 4,8kWh/kUSD = 208$ / kWh
Tesla: 2,1kWh/kUSD = 470$ / kWh
Kar pomeni, da so Tesline baterije več kot še enkrat dražje.

- kolk km ima stvar garancije? Tesla: brez omejitve, Nissan: 160k km
, če računaš, da si na račun dražjih Teslinih lahko kupiš dvoje, to pomeni Nissan: 320km. Če pa računaš za ceno Teslinih, bi pa lahko z Nissanom prevozil kar 1,280,000 km

- kolk let ima stvar garancije? Tesla: 8 let, Nissan: 8 let
na račun dražjih Teslinih lahko po 8 letih kupiš nove, verjetno tudi z novo boljšo tehnologijo, to pomeni Nissan 16 let

- kolk hitro stvar propada v neidealnih pogojih? Tesla: ~1%/leto, Nissan: grozljivka
pri Nissanu so se zavedali težav zaradi višjih temperatur, zato so razvili nove, primernejše, temperaturno odpornejše za neidealne pogoje

- kakšen avto ti neka baterija sploh omogoča sestavit? Tesla: Car Of The Year 2014, Nissan: mizerija
Nissan najbolje prodajan EV do sedaj, in bo na tem mestu še kar nekaj časa, medtem ko Tesla po prodaji drsi navzdol.

WarpedGone ::

medtem ko Tesla po prodaji drsi navzdol.

Čista laž. Prodaja in proizvodnja rasteta iz meseca v mesec.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Stolen Tesla Model S Crashes, Gets Cut In Half, Goes Up In Flames - Video - UPDATE Driver Deceased:

http://insideevs.com/stolen-tesla-model...

mn ::

fpbs je izjavil:

Stolen Tesla Model S Crashes, Gets Cut In Half, Goes Up In Flames - Video - UPDATE Driver Deceased:

http://insideevs.com/stolen-tesla-model...


Kaj za vraga ima to zveze s to temo? Od kdaj je nekaj nenavadnega, če bočno priletiš v steber da avto raztrga in voznik umre?

Glej, v tej temi je bilo precej zanimivih informacij in bi bilo lepo, če jo nehaš polniti s smetmi!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mn ()

7982884e ::

fpbs je izjavil:

medtem ko Tesla po prodaji drsi navzdol.
citation needed


tale crash pa bi bil pomemben samo, če majo tesle nek defekt in se zadeva komot pretrga napol. ker sicer pač človek težko preživi udarec, ki šasijo pretrga na pol.
mislim da je šasija glede na dosedaj videne safety teste dovolj dobro narejena in bo razlog bolj v silovitem bočnem trku v betonski steber.
kar se dogaja vsem avtom ob zadostni hitrosti

WarpedGone ::

Čudeža še ni konec:
A preliminary report that one person had been killed were pulled back by the sheriff's office, said deputy Quinana Birkbeck

A pursuit suspect is in critical condition after being ejected from a stolen Tesla in West Hollywood on Friday, police said.

Trenutno je še vedno res, da se v Tesla Model S še nihče ni ubil. Tudi v groteskno nori nesreči.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:


Trenutno je še vedno res, da se v Tesla Model S še nihče ni ubil. Tudi v groteskno nori nesreči.

Imel je srečo, da ga je vrglo iz avta. Ognjemeta sigurno nebi preživel.

7982884e ::

a eksplozijo bencina pa bi?

pegasus ::

Mene v tej štoriji zanima samo, kakšno zanimivo telemetrijo so na Tesli dobili iz tega avta, preden se je razletel ;)

fpbs ::

7982884e je izjavil:

a eksplozijo bencina pa bi?

Verjetno tudi ne. Sem pa prepričan, da se da pri baterijah še marsikaj izboljšati, da nebi bile tako vnetljive in eksplozivne. To izboljšavo obljubljajo tudi
bombažne dual karbonske baterije o katerih je bilo pred kratkim precej napisanega.
««
199 / 1216
»»