» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
198 / 1214
»»

alexa-lol ::

Gre zato da sposobnost Tesle da hkrati pripelje 7 potnikov nima prav nobenega vpliva na to da bo nekdo kupil ta avto.

Poleg tega 2 zasilna sedeža nista ravno nek sinonim za udobje

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

WarpedGone ::

Primer povsem napačnega razumevanja prodaje.
Primer povsem napačnega razumevanja namena.
Zbogom in hvala za vse ribe

c00L3r ::

Jaz bi rad videl več cenejših elektro avtomobilov z "range extender". Recimo BMW i3 ima opcijsko vgrajen 650ccm agregat od motocikla. Takšen agregat seveda ne zavzame skoraj nič prostora.

alexa-lol ::

WarpedGone je izjavil:

Primer povsem napačnega razumevanja prodaje.
Primer povsem napačnega razumevanja namena.


Ok razsvetli me.. kakšna je pravilna interpretacija.

mn ::

c00L3r je izjavil:

Jaz bi rad videl več cenejših elektro avtomobilov z "range extender". Recimo BMW i3 ima opcijsko vgrajen 650ccm agregat od motocikla. Takšen agregat seveda ne zavzame skoraj nič prostora.


Tole recimo se meni zdi odlična rešitev dokler se baterije ne pocenijo-

fpbs ::

mn je izjavil:

c00L3r je izjavil:

Jaz bi rad videl več cenejših elektro avtomobilov z "range extender". Recimo BMW i3 ima opcijsko vgrajen 650ccm agregat od motocikla. Takšen agregat seveda ne zavzame skoraj nič prostora.

Tole recimo se meni zdi odlična rešitev dokler se baterije ne pocenijo-

...in vsaj polovico zgubijo na teži.

Boeing ::

alexa-lol je izjavil:


Vejo da ne mora izlgedati kot neko skropucalo



Če že naredijo hibrida naredijo ornk zadevo




Sorry, imaš prav.

Naredijo tako orenk, da ga prodajo v... čakaj, koliko milijonih že ?

Aja, točno, ne prodajajo ga. Upsi.

Toyotin crap je pa pri meni že v tretje. Tazaden ravno prejšnji teden, in to čisto podoben onemu na zgornji slikici.
Guess what, fail rate po 8 letih uporabe 2 modelov = 0%. Ker crap, aneda...


Get real, boys.... Tesla je, neglede na to, da je pri njih ogromno PR-bullshita, napak s softverom, napak v izdelavi in bolj ali manj očitnih "začetniških" strelov mimo, še vedno edini normalno uporaben serijski električni avto za ljudi, ki se dnevno peljejo kaj dlje kot 60, 70km, neglede na ceno in "premium" razred. Kaj drugega preprosto _ne_ obstaja in kaj drugega kot splošno dostopen, mogoče malenkost dražji od povprečja, serijski produkt, niti ne šteje.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

mn ::

Get real, boys.... Tesla je, neglede na to, da je pri njih ogromno PR-bullshita, napak s softverom, napak v izdelavi in bolj ali manj očitnih "začetniških" strelov mimo, še vedno edini normalno uporaben serijski električni avto za ljudi, ki se dnevno peljejo kaj dlje kot 60, 70km, neglede na ceno in "premium" razred. Kaj drugega preprosto _ne_ obstaja in kaj drugega kot splošno dostopen, mogoče malenkost dražji od povprečja, serijski produkt, niti ne šteje.


S te, se popolnoma strinjam. Tesla je danes edini električni avto, ki bi ga imel. Samo cena je zame previsoka.

Toyotin crap je pa pri meni že v tretje. Tazaden ravno prejšnji teden, in to čisto podoben onemu na zgornji slikici.
Guess what, fail rate po 8 letih uporabe 2 modelov = 0%. Ker crap, aneda...


Toyote Prius pa jaz ne razumem najbolje. Po spiritmonitorju je povprečna poraba 5,5 kar ni ravno izjemno, najvišja hitrost na bateriji je če se ne motim 40kmh (premalo za mesto), ni plug in, cena pa vseeno visoka. Resnično ne razumem zakaj jo kupujete? Čeprav, očitno ni tako slaba če si se odločil za ponoven nakup. Zakaj?

nekikr ::

Jaz sem jo imel na testu in ne vidim prav nobenega objektivnega razloga zakaj bi kdo to kupil. Slabšega avtomobila res še nisem vozil, pa sem jih vozil precej. Voznih lastnosti ni, poraba visoka, baterije praktično ni. Edini razlog za nakup (samo ne moj) je tista hybrid značka, drugega res ne vidim.

Boeing ::

mn je izjavil:


Toyote Prius pa jaz ne razumem najbolje. Po spiritmonitorju je povprečna poraba 5,5 kar ni ravno izjemno, najvišja hitrost na bateriji je če se ne motim 40kmh (premalo za mesto), ni plug in, cena pa vseeno visoka. Resnično ne razumem zakaj jo kupujete? Čeprav, očitno ni tako slaba če si se odločil za ponoven nakup. Zakaj?


Spritmonitorja ne morem komentirati ker ga ne uporabljam, na mojih priusih (g2 in g3) je bila povprečna poraba na g2 4.6-4.8 poleti in 5-5.2 pozimi, na g3 pa 3.7-4.1 poleti ter cca 4.2-4.6 pozimi. Delam letno cca 28-32k, vse od 2km skokov do 1200km potovanj.
Najvišja hitrost brez vključenega ICE je 72 (g2) in 82 (g3), pri 48 se na obeh izključi EV-mode. S pametnim in zmernim pritiskanjem na gas ga lahko do 70 brez težav držiš samo na elektriki.

Prius je v principu popolnoma normalen in odličen avto, v zadnjih verzijah namenjen niti ne več toliko eko navdušencem, kot ljubiteljem tehnologije. Pač ponuja trenutno cutting edge tehnologijo pogona (če se mi misli kak vw fan usajat da to pa že ne -> fuckoff!), ogromno tehnike in napredne opreme (radar tempomat, headup display, solarni paneli na strehi, kup ostale avtomatike...), ki je meni osebno pač zelo všeč in se v takšnem cockpitu zelo dobro počutim. Zunanji izgled mi je manj pomemben (čeprav mi je g3 precej simpatičen), prav tako vozna dinamika -> za moj umirjen stil vožnje se g3 več kot odlično drži ceste in je obenem dovolj mehek, da se zaradi teže počutiš, kot da se pelješ v ogromni limuzini - in to je to, ni nobene visoke filozofije zadaj, preprosto mi je všeč.
Razumem pa, da je večini ljudi kup displayev (g3 jih ima 5), ogromno gumbov in nastavitev odveč in se neprijetno počutijo, ker tehnike ne razumejo in ne obvladajo.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

nekikr ::

Razumem pa, da je večini ljudi kup displayev (g3 jih ima 5), ogromno gumbov in nastavitev odveč in se neprijetno počutijo, ker tehnike ne razumejo in ne obvladajo.

Ne bodi pokroviteljski. Jaz sem tehničen tip, navdušen nad elektroniko, pa mi tisti ceneni zasloni v Priusu vseeno ne potegnejo niti najmanj.

alexa-lol ::

Prius je popolnoma normalen in odličen avto če odmislimo da je dolgočasen, anemičen in povsem brezizrazen.

Prius 2012



Kokpit, ki zgleda "sexy"

Alfa Romeo Gulietta



Lahko bi rekli da je to kompromis... sicer zgleda kot grdi raček ampak je pa aerodinamičen ... wrong
Koeficient zračenga upora Priusa 2010 je 0.25 .

Toyota Prius, c = 0.25


Mercedes Benz C, c = 0.24



vir: Automobile drag coefficient @ Wikipedia
.. in to ni subjektivna ocena da Mercedes C izgleda mnogo bolje in ima ob tem celo nižji koeficient zračenga upora.

Če že hočeš biti ekološki kupiš BMW M3, kar so na TopGear popolnoma lepo dokazali.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Matev ::

folk primerja prius z mercedesom c

kako že gre tista z jabolki in hruškami

alexa-lol ::

Sploh ne vem kateri segment ta spaček zavzema.. gre za dejstvo da kakor koli ga zapakiraš je grd.

Efektivno lahko za veliko manj denarja kupiš Dacio Logan, Citroen c-elysee in z razliko v ceni pokriješ večjo porabo bencina... le da ko kupiuš Dacio Logan ali c-elysee se pač sprijazniš da ni tako lep kot Mercedes C ampak vsaj stane 3x manj.
 Dacia Logan

Dacia Logan


 Citroen c-elysee

Citroen c-elysee



Prius ni le drag, po vrhu vsega je še grd... win-win za nekatere. Po estetskem užitku ga prekaša le Renault Thalia... to je pa res ena mojstrovina, še posebej prtljažnik.
 Renault Thalia

Renault Thalia


 Just wonderful

Just wonderful

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

alexa, en velik facepalm to je vse kar lahko rečem za tvoje smetenje v tej temi.
1. na spritmnonitor se nauči uporabljat iskalnik in daj tam notri letnico od 2010 dalje in se čudi Priusovem povprečju 5,06 l/100 km
2. sedaj daj v iskalnik latest and greates Golf bluemotion (110 PS) s kao deklariranimi 3,2 l/100 km in se čudi spritmonitroju s 5,2 l/100 km
3. trenutni Priusov pogon je star točno 5 let, posodobitev pride drugo leto, bomo raje takrat spet ugotavljali kje je konkurenca
4. dizelska konkurenca ima prednost v cenejšem dizlu, kar umetno naredijo trošarine, sicer je dizel dražje gorivo z višjo energijsko vrednostjo na liter
5. Glede količnika zračnega upora tvojega ljubega CLA je pa tole zanimivo branje: http://www.avtomobilizem.com/novice/vpr...
http://www.teslamotors.com/sites/defaul...
6. če bi bolj podrobno spremljal LeMans bi videl da je v bistvu bil edini LMP1-H dirkalnik brez napak Toyota #8, problem je bila le nesreča ki jih je stala 50 minut popravila, drugače bi zmagali za 5 krogov. Pri obeh vodilnih Audijih sta šle turbine kar jih je stalo 20-30 min časa. Vodilna Toyota #7 je pa crknila zaradi tehnične telemetrčne naprave, ki jo zahteva FIA, torej nekaj kar sploh ni del njihovega dirkalnika.

W1, podaljšaj Priusa na 5 m pa boš dobil mnogo več prostora in še boljšo aerodinamiko kot v Model S, hočem samo reči da se da narediti kompaktno zasnovo obeh pogonov, samo vsakemu GMu, Fordu ali Hondi to kot zgleda ne uspe.

WarpedGone ::

W1, podaljšaj Priusa na 5 m pa boš dobil mnogo več prostora in še boljšo aerodinamiko kot v Model S

Povečaj ga na velikost avtobusa pa bo še 5x več prostora!
Že to, da se limuzina po prostornosti lahko primerja (in v nekaterih kategorijah) tudi preseže enoprostorca pove povsem dovolj.

Ko bo imel prius tako neopazen pogon, da se bo lahko hvalu s sprednjim IN zadnjim prtljažnikom, bom pa dvignil palec. Do takrat je prius le še ena bencinska ropotulja iz prejšnjega tisočletja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Boeing ::

alexa-lol je izjavil:

Prius je popolnoma normalen in odličen avto če odmislimo da je dolgočasen, anemičen in povsem brezizrazen.
 Prius 2012

Prius 2012



Kokpit, ki zgleda "sexy"
 Alfa Romeo Gulietta

Alfa Romeo Gulietta



Lahko bi rekli da je to kompromis... sicer zgleda kot grdi raček ampak je pa aerodinamičen ... wrong
Koeficient zračenga upora Priusa 2010 je 0.25 .
 Toyota Prius, c = 0.25

Toyota Prius, c = 0.25


 Mercedes Benz C, c = 0.24

Mercedes Benz C, c = 0.24



vir: Automobile drag coefficient @ Wikipedia
.. in to ni subjektivna ocena da Mercedes C izgleda mnogo bolje in ima ob tem celo nižji koeficient zračenga upora.

Če že hočeš biti ekološki kupiš BMW M3, kar so na TopGear popolnoma lepo dokazali.


To ni topic Prius vs. The World;
To ni tema o avtomobilski estetiki;
To ni tema o hibridih;
To ni tema o količnikih zračnega upora;
To ni tema o cockpitih

To je tema o električnih avtomobilih.

Pa napačno fotko priusa si dal. Cockpit je od P+.

In še nasvet: verjamem, da se ti prius ne dopade najbolj in da so ti všeč popolnoma drugačni tipi avtomobilov, a če bi čas, ki ga nameniš prepričevanju mene, da sem bedak, ker kupujem hibridne toyote, posvetil kvalitetni literaturi na to temo... no, potem bi verjetno spremenil mnenje, ker verjamem da si kljub vsemu pameten dečko.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

J.McLane ::

Definiraj mi kaj je limuzina in kaj enoprostorec. Ker kolikor mi je znano je prtljažnik pri Model S vse prej kot "limuzinski" in se odpira skupaj z zadnjim steklom, enako kot pri Priusu.

A ti pogledaš kdaj ven skozi okno? Se ti ne zdi da živiš že 15 let v tem tvojem "prejšnjem tisočletju" in še vsaj naslednjih 15 let boš.

WarpedGone ::

Ti tudi ne razumeš različnih 'konceptov' avtomobilov? Alexa-lol ni osamljen?
Koncept avtomobila ni definiran z eno samo lastnostjo ampak skupkov njih. Še najbliže enotnosti pride "stranska silhueta". Če je zadnja havba vizuelno ločena od kabine je zadeva bliže limuzini, če ni, je bliže 'odsekanemu zadku' i.e. hatchback. Če deluje kot napihnjen balon je bliže enoprostorcu itd.
Nobenih strogih definicij ni tle. Pod črto je fakt, da ima prius pod sprednjo havbo spakiran precejšnji kup železja, Model S pa prazen prostor namenjen znatnemu kosu prtljage. Kakorkoli potegneš dimenzije vozila, se temu faktu ne boš izognil.

Povsem električni Prius narejen po principu Model S bo imel več prtljažnega prostora (in nižje težišče ter s tem vozne lastnosti) kot pa prius z ICE mašino.
Zbogom in hvala za vse ribe

alexa-lol ::

WarpedGone je izjavil:

Ti tudi ne razumeš različnih 'konceptov' avtomobilov? Alexa-lol ni osamljen?
Koncept avtomobila ni definiran z eno samo lastnostjo ampak skupkov njih. Še najbliže enotnosti pride "stranska silhueta". Če je zadnja havba vizuelno ločena od kabine je zadeva bliže limuzini, če ni, je bliže 'odsekanemu zadku' i.e. hatchback. Če deluje kot napihnjen balon je bliže enoprostorcu itd.
Nobenih strogih definicij ni tle. Pod črto je fakt, da ima prius pod sprednjo havbo spakiran precejšnji kup železja, Model S pa prazen prostor namenjen znatnemu kosu prtljage. Kakorkoli potegneš dimenzije vozila, se temu faktu ne boš izognil.

Povsem električni Prius narejen po principu Model S bo imel več prtljažnega prostora (in nižje težišče ter s tem vozne lastnosti) kot pa prius z ICE mašino.


90% časa potnik ne vozijo naokoli nobene prtljage, 10% časa ko jo vozijo gre običajno za nekaj vrečk iz trgovine. V praktične smislu ne pridobiš ničesar.

Edino kar je nerodno je to da, če se v svojem BMWju 5 odpravljaš na morje, imaš poln prtljažnik potovalk, v njem nabasanih 5 ljudi, ob tem ne moreš nabaviti 5 štek piva in 3 šteke mleka. Če te skrbi ta robni primer najbolje da nabaviš kamion.


Poleg tega me še vedno nisi razsvetlil -> https://slo-tech.com/forum/t237521/p446...
Primer povsem napačnega razumevanja prodaje.
Primer povsem napačnega razumevanja namena.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

90% časa potnik ne vozijo naokoli nobene prtljage, 10% časa ko jo vozijo gre običajno za nekaj vrečk iz trgovine. V praktične smislu ne pridobiš ničesar.

Če bi avto kupoval za "občijani scenarij" bi okrog hodil peš ali pa si kupil skuter. Ker pa smo mnogi poročeni, nekateri celo s po 4imi ali 5imi otroci pa nam statistika 1,4 potnika v avtomobilu ne pomeni čisto nič.

Avto je predraga reč, da bi se ga kupilo za "povprečen" scenarij ampak se ga predimenzionira, da se strošek lažje upraviči. Če maš 4 otroke vse kar ima samo 5 sedežev po definiciji odpade.

Model S je edina limuzina, ki dopušča 7 potnikov, vse ostalo so (podaljšani) enoprostorci in veliki SUVji oz. civilizirani kombiji.

Primer povsem napačnega razumevanja prodaje.

Proda se čisto vse kar uspejo sestavit, čakalna doba na avtomobil je še vedno vsaj dva meseca. Cena novega avtomobila skozi čas narašča, cena rabljenega avtomobila presega ceno novega.

Primer povsem napačnega razumevanja namena.

Child seats

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Ti tudi ne razumeš različnih 'konceptov' avtomobilov? Alexa-lol ni osamljen?
Koncept avtomobila ni definiran z eno samo lastnostjo ampak skupkov njih. Še najbliže enotnosti pride "stranska silhueta". Če je zadnja havba vizuelno ločena od kabine je zadeva bliže limuzini, če ni, je bliže 'odsekanemu zadku' i.e. hatchback. Če deluje kot napihnjen balon je bliže enoprostorcu itd.
Nobenih strogih definicij ni tle. Pod črto je fakt, da ima prius pod sprednjo havbo spakiran precejšnji kup železja, Model S pa prazen prostor namenjen znatnemu kosu prtljage. Kakorkoli potegneš dimenzije vozila, se temu faktu ne boš izognil.

Povsem električni Prius narejen po principu Model S bo imel več prtljažnega prostora (in nižje težišče ter s tem vozne lastnosti) kot pa prius z ICE mašino.

Ko ni drugih argumentov, tudi prtljažnik prav pride.

Malajlo ::

Dej nehi s tistimi zici zadaj. So že s crash testi ugotovili, da je bolje otroke kar na streho privezat.
Če hočeš sedem ljudi vozit, rabiš velikega enoprostorca ali kombi. Ker moraš tudi tiste tri palete pira nekam stlačit. Žlahtnik ima 307 s 7zici in jih je uporabil natančno enkrat. Ta ta denar je lahko rental kombi s šoferjem za cel teden.
Drugače je pa tesla zakon. Ima sicer visok rob prtljažnika (tko k maseratti, zato ga nočem), pa bom moral najprej otroke sterat od hiše, da bo avto tudi praktičen.

Mufasa ::

Električni sharan pa da ma 600km range za sub 40k kupim kuj.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Malajlo ::

Je že 400 dost. Glih do Paga. S klimo. Za dlje si pa sposodiš dizla. Samo tiszega predsodka, da se babe, dnarja in avta ne posoja, se moraš znebit.

WarpedGone ::

So že s crash testi ugotovili, da je bolje otroke kar na streho privezat.

Prvič slišim za tak 'crash test'. Maš link al je iz FUD domene?
Zbogom in hvala za vse ribe

Malajlo ::

ADAC jih je delal še ne eno lero nazaj, se mi zdi. "3rd row car seat crash test" vrne precej člankov. Ni vzpodbudno.

alexa-lol ::

WarpedGone je izjavil:

90% časa potnik ne vozijo naokoli nobene prtljage, 10% časa ko jo vozijo gre običajno za nekaj vrečk iz trgovine. V praktične smislu ne pridobiš ničesar.

Če bi avto kupoval za "občijani scenarij" bi okrog hodil peš ali pa si kupil skuter. Ker pa smo mnogi poročeni, nekateri celo s po 4imi ali 5imi otroci pa nam statistika 1,4 potnika v avtomobilu ne pomeni čisto nič.

Avto je predraga reč, da bi se ga kupilo za "povprečen" scenarij ampak se ga predimenzionira, da se strošek lažje upraviči. Če maš 4 otroke vse kar ima samo 5 sedežev po definiciji odpade.

Model S je edina limuzina, ki dopušča 7 potnikov, vse ostalo so (podaljšani) enoprostorci in veliki SUVji oz. civilizirani kombiji.

Primer povsem napačnega razumevanja prodaje.

Proda se čisto vse kar uspejo sestavit, čakalna doba na avtomobil je še vedno vsaj dva meseca. Cena novega avtomobila skozi čas narašča, cena rabljenega avtomobila presega ceno novega.

Primer povsem napačnega razumevanja namena.

Child seats



@Proda se čisto vse kar uspejo sestaviti:
Prav tako BMW -> Deliveries climb 6.4% to 1,963,798 units .
106.4% = 1,963,798 units => 100% = 1 845 674 ... razlika 117,823
Tesla je pa v najbolj uspešnem četrtletju prodala 5500 modelov S.
Enaka zgodba je z MB in Audijem.

Ampak važno da je samo 5500 kupcev Tesel pametnih vseh ostalih nekaj 10 miljonov pa samo nevednih tepcev.

@Child seats.. haha
Zgledata stara cca. 7 let.. a misliš da se bosta čez 5 let želela vozit v prtljažniku? No sej tudi če bi se želela se fizično ne bi mogla. V vsakega karavana lahko daš eno klop prtljažnik pa to še ne pomeni da imaš avtobus.

Še mal za premišljevat
Sales of compact Mercedes models, which include the A-Class hatchback and the van-like B-Class vehicle, jumped 26 percent in March to 43,349, helped by the introductions of the CLA coupe to the line last year and the GLA SUV last month. Sales of the S-Class doubled in the first quarter to 24,144 vehicles. A new version of the model went on sale in the second half of 2013.


24000/5500 = 4.3x več , ampak verjetno so kupci MB S samo nevedni bebci ki pač ne razumejo superiornosti, ki jo prinaša Tesla S.

first_line ::

Se strinjam s folkom ki misli da je Prius popolnoma brezvezen, grd in še ekološko oporečen avto.

Je pa super za glupe tipe za pecat glupe pi*ke. Dejansko s tehnološkega vidika je to popolnoma zgrešen koncept. Poraba večja od Puntota, pospeški slabši, neudobna vožnja, zgleda grši pa kar nekajkrat dražji?

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Žena ima Grande Punta jaz Priusa, vsakič ko se moram peljati s tem skrpucalom od Fiata se spomnim na študentska leta in Yugota ...

alexa-lol ::

J.McLane je izjavil:

Žena ima Grande Punta jaz Priusa, vsakič ko se moram peljati s tem skrpucalom od Fiata se spomnim na študentska leta in Yugota ...


Seveda ne moreš rečti da je Punto lepši in boljši avto... tvoj ego ti ne dovoli. Vsi skupaj pa vemo da si dal 30.000€ za avto, ki je grd in ni cool. Sem že napisal da bi ekvivalentno lep avto dobil pri Dacii ali Citroenu za 10.000€.

fpbs ::

Mufasa je izjavil:

Električni sharan pa da ma 600km range za sub 40k kupim kuj.

Te dni se bo začela po Evropi prodaja drugega Nissanovega EV e-NV200, ki je nekoliko večji od Sharana, samo domet je prekratek.

WarpedGone ::

malajlo:
ADAC jih je delal še ne eno lero nazaj, se mi zdi. "3rd row car seat crash test" vrne precej člankov. Ni vzpodbudno.

Link na crash test Model S, ki kaže to kar mu očitaš, al si pa le še en fpbs, ki si direkt izmišljuje in laže.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

No, no, 11 k€ in 18,5 k€ (ja rabljen), nismo vsi razsipniški z denarjem. Nikoli nisem trdil da je to čudežni pogon svetlobna leta nad vsemi, je tako kot vsa vozila nek kompromis, eni kupijo nemški traktor s 105 konji in z DSG za 23k €, drugi kupijo Auris HSD za nižjo ceno, boš zdaj oba označil za kretena ali samo kupca Toyote?

e-NV200, večji od Sharana? :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

malajlo:
ADAC jih je delal še ne eno lero nazaj, se mi zdi. "3rd row car seat crash test" vrne precej člankov. Ni vzpodbudno.

Link na crash test Model S, ki kaže to kar mu očitaš, al si pa le še en fpbs, ki si direkt izmišljuje in laže.

Zopet žališ in nisi še odgovoril na to vprašanje:
Ali mi lahko poveš za vsaj en Teslin patent, ki bi lahko koristil ostalim proizvajalcem EV?

Tu imaš spisek: http://stks.freshpatents.com/Tesla-Moto...
Lahko, pa da je najboljši patent ravno sprednji prtljažnik, ali mogoče otročji sedeži zadaj.

WarpedGone ::

Zopet žališ in nisi še odgovoril na to vprašanje:

In še vedno si direkt zmišljuješ in lažeš.
Vprašal sm te kolk plačaš za ta podatek - ponudbe nisi dal.

e-NV200, večji od Sharana

V fpbsjevi glavi je možno vse.
Zbogom in hvala za vse ribe

Malajlo ::

Na žalost testi zaletavanja v rit niso obvezni, tako da za Teslo tega ni.
Grand Scenic, ki ima nekaj pleha zadaj in so sedeži čisto ta pravi: http://www.adac.de/infotestrat/tests/cr...
http://www.autobild.de/artikel/crash-te...
Tesla gor al pa dol, tisti sedeži tam zadaj - bolš da jih ni. Ne jih več med benefite naštevat.

fpbs ::

J.McLane je izjavil:

e-NV200, večji od Sharana? :))

Tega NV200 še nisem videl. Imel sem predstavo, da je nekoliko večji od Sharana. Imaš prav, eden je višji, drugi je širši, v izračunani kubaturi pa je Sharan za cca 0,1 m3 večji.

WarpedGone ::

Na žalost testi zaletavanja v rit niso obvezni, tako da za Teslo tega ni.

Ti štejem v čast, da si priznal da si iz jabk sklepal na hruške oz. posploševal na pamet.

Tesla gor al pa dol, tisti sedeži tam zadaj - bolš da jih ni. Ne jih več med benefite naštevat.

Ta pomožna sedeža lahko dobiš le ob naročilu novega avtomobila, naknadna vgradnja ni možna. Razlog je v dodatnih ojačitvah zadnjega odbijača.
Brez teh sedežev se prtljažnik smatra za zmečkljivo cono, ki ob trku absorbira energijo in se lahko zmečka do zadnjih sedežev. Zato so vgrajeni taki materijali, ki se ob tipičnih trkih mečkajo.
Če naročiš te sedeže pa se vgradijo dodatne ojačitve v zadnji odbijač, ki prtljažnik pretvorijo v potniško kabino oz "steno varnostne kletke" prestavijo iz zadnjih sedežev na zadnji odbijač. Vgrajene ojačitve so takšne, ki se ob pričakovanih silah pač ne mečkajo. Posledično cel avto bol rukne a prtljažnik se manj deformira.

Model S so fasali mnogo trkov v rit, še vedno nihče ni umrl v nesreči s tem avtomobilom.

Tesla Model S Gets Rear Ended - Damage to EV Virtually Undetectable



The rear vehicle seemed a total loss. Tesla stated that the parking sensors [of the Model S] have failed.
Police, ambulance, towing and Rijkswaterstaat [part of the Dutch ministry of transport], the whole circus was plucked.
Berger [senior ministry of transport advisor] called Tesla a "tank", with optically very little damage.
[The Model S] still drove fine, trunk was still [able to] open and close.
Of note is that this particular Model S did not have rear-facing seats, so therefore it did not have the second frame reinforcement bar in the rear.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

sansipan ::

Tesla Model S Gets Rear Ended - Damage to EV Virtually Undetectable




Havbo pa znajo poviti že cestne miniature



The rear vehicle seemed a total loss.

Menjava sprednjega dela vozila nikakor ni total loss.
Odbijač, sprednja maska, L+D body panel, luči, ventilator in hladilnik hladilne tekočine ter pokrov so potrebni menjave. Če to presega vrednost vozila, kupiš novega.

Na tesli, menjava senzorjev, odbijača, prtljažnika.

Oba avta sta zelo verjetno še vedno vozna.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Malajlo ::

Če zadaj nima mečkljive cone, ni glih plus. Cone so mečkljive z namenom. Kokrkol, tisti dve pručki v pakettregerju sta fail.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:


In še vedno si direkt zmišljuješ in lažeš.
Vprašal sm te kolk plačaš za ta podatek - ponudbe nisi dal.

Vidim, da ti ni jasno, kaj so patentne smeti, kot jih proizvaja Tesla, in kaj je pravi spoštovanja vreden patent, ki resnično pomeni napredek za vse človeštvo, in ki z eno potezo uniči vse 104 Tesline patente, ki se nanašajo na baterije.

http://www.hybridcars.com/japanese-star...

RedDrake ::

Lol, tale rear-ending :)
/ancedote on
Mene je pred cca 12 (al pa 13) leti en BMW 3 (e36) nasadil od zadaj. Vozil sem Skodo Favorit ("facelift" model, l.93).
Skode na Skodi je bilo cca 4k SIT (zadnji plasticni odbijac je pocil). BMW je imel razbiti obe luci, odpadel je prednji odbijac + zvit pokrov motorja. Hitrost je bila mogoce 15-20km/h max.
Sem ze takrat vedel da je Skoda Favorit mnogo bolj superioren avto kot BMW 3.
/ancedote off

Ko pa prileti od zadaj kaj malo vecjega in malo hitreje, so pa smrtne zrtve v 3. vrsti mimogrede. Samo poglej tist kombi poln policajev. Tretje vrste po trku sploh ni bilo vec (oba potnika tam na kraju mrtva). Ce bi vozilo imelo samo 2 vrsti bi bilo vprasanje ce bi bila kaksna zrtev ...

sansipan ::

Vidim, da ti ni jasno, kaj so patentne smeti, kot jih proizvaja Tesla, in kaj je pravi spoštovanja vreden patent, ki resnično pomeni napredek za vse človeštvo, in ki z eno potezo uniči vse 104 Tesline patente, ki se nanašajo na baterije.


Neizmeren napredek je menjava svinca v svinčevem akumulatorju za ogljik in drugo vrsto elektrolita.

Teslini patenti, kar so nakradli in kar so ustvarili ni kaj boljše od 'slide to unlock' patentov.

Električni avtomobil je imel revolucijo že dolgo nazaj
Vsake par let pa naokoli spet pride greenpeace hippy style, trenutno 'GW, earth movement' in se spomni da je odkril nekaj novega

1973 GM electric car



The General Motors EV1, one of the cars introduced due to the California Air Resources Board mandate, had a range of 160 mi (260 km) with NiMH batteries in 1999.

Dobrih 15 let nazaj
Do danes je tesla spremenila samo to da imajo notri Li tech za baterijo. Vse ostalo je enako.

Tesla je samo še en ameriški - nemški avto in, če odstraniš eko fantazije, sodi v rang nekoliko bolj luksuznih evropskih limuzin.

Ground-breaking je izključno to, da firmo od spredaj in zadaj futrajo z denarjem.




To da ne more konkurirati na trgu s ICE je pa samo še ekstra jamr:
http://transportevolved.com/2014/04/16/...

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

tku009 ::

Malajlo je izjavil:

Na žalost testi zaletavanja v rit niso obvezni, tako da za Teslo tega ni.
Grand Scenic, ki ima nekaj pleha zadaj in so sedeži čisto ta pravi: http://www.adac.de/infotestrat/tests/cr...
http://www.autobild.de/artikel/crash-te...
Tesla gor al pa dol, tisti sedeži tam zadaj - bolš da jih ni. Ne jih več med benefite naštevat.

Ko potrebuješ več kot 5 sedežev, jih pač potrebuješ, slabosti gor ali dol, ne moreš kar avtobusa kupit. Tudi v primeru, da bi testirali kakšen manjši avto s 5 sedeži npr. Twingo ali Clio, razen morda zadnje generacije, na isti način, bi bili rezultati zelo podobni. Da ne pomislimo na takšen trk, ko bi se dva peljala na motorju in bi dobila "pospešek" od zadaj, pa se ljudje vseeno vozijo z motorjem.

Tole vse bolj postaja podobno prepiru o oslovski senci. Za tistega, ki te sedeže potrebuje je to prednost, za ostale pač ne.

vostok_1 ::

Te dual carbon baterije pa zgledajo dokaj obetavne. Končno nek konkreten napredek pri baterijah. About fucking time.

Drgač jaz res ne razumem proizvajalcev.

Kako, da jim ne pride na pamet avto tipa VW Polo hibrid z EV rangom 50km mestne/primestne vožnje. Mogoče bi bil kakih par jurjev dražji, ampak še vedno damn good deal.

sansipan ::

tku009 je izjavil:

Malajlo je izjavil:

Na žalost testi zaletavanja v rit niso obvezni, tako da za Teslo tega ni.
Grand Scenic, ki ima nekaj pleha zadaj in so sedeži čisto ta pravi: http://www.adac.de/infotestrat/tests/cr...
http://www.autobild.de/artikel/crash-te...
Tesla gor al pa dol, tisti sedeži tam zadaj - bolš da jih ni. Ne jih več med benefite naštevat.

Ko potrebuješ več kot 5 sedežev, jih pač potrebuješ, slabosti gor ali dol, ne moreš kar avtobusa kupit. Tudi v primeru, da bi testirali kakšen manjši avto s 5 sedeži npr. Twingo ali Clio, razen morda zadnje generacije, na isti način, bi bili rezultati zelo podobni. Da ne pomislimo na takšen trk, ko bi se dva peljala na motorju in bi dobila "pospešek" od zadaj, pa se ljudje vseeno vozijo z motorjem.

Tole vse bolj postaja podobno prepiru o oslovski senci. Za tistega, ki te sedeže potrebuje je to prednost, za ostale pač ne.



Če potrebuješ več kot 5 sedežev si kupiš večji avto.
Ali pa 2
Ali 3
za ceno ene tesle

Pravzaprav za ceno tesle, ima lahko vsak sopotnik lasten avto.

sansipan ::

vostok_1 je izjavil:

Te dual carbon baterije pa zgledajo dokaj obetavne. Končno nek konkreten napredek pri baterijah. About fucking time.

Drgač jaz res ne razumem proizvajalcev.

Kako, da jim ne pride na pamet avto tipa VW Polo hibrid z EV rangom 50km mestne/primestne vožnje. Mogoče bi bil kakih par jurjev dražji, ampak še vedno damn good deal.


About fucking time.

Enako so rekli za Li-Poly, enako za Li-FePO4, da bo ja zdaj tisto.
Še Warp jih je na vsak način hotel pri sebi

Proizvajalcev ne razumeš ?
Je potrebna kmečka razlaga ?

Prodaš 200 ton belega kruha na dan.
Kupci si želijo 5 ton polbelega kruha na dan.

Greš za tistih 5 ton postavljat novo pekarno ali raje prodaš 20 dodatnih ton belega kruha po malce nižji ceni.

Cena je vse kar je na avtu pomembno in VW Polo sodi v segment kjer je tržišče brutalno, profit margini pa minimalni.
Mogoče še nisi zasledil, samo še dandanes ponujajo v teh mikro avtomobilčkih okna na ročke. Vsak cent šteje.

Veš kje take hibride s še manjšim dosegom ponujajo? V top segmentu vozil, kjer keš ni ovira. Go read on McLaren P1

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sansipan ()

Mufasa ::

Bmwi3 je kr prava rec. Grd a ko ga enkrat vozis rata cudezno lep. :)
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Malajlo ::

Mufasa je izjavil:

Bmwi3 je kr prava rec. Grd a ko ga enkrat vozis rata cudezno lep. :)

Tko k javna hiša torej. Ko si not, se počutiš kot doma, ko pa izstopiš, ti je pa malo nerodno.
Zakaj res teh malih mestnih jajc ne naredijo hibridnih. 50 km e-dosega in en 40kW mlinček.
««
198 / 1214
»»