» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
192 / 1213
»»

Matev ::

to bo spet en lepo zaslužu
potem bodo pa itak zadevo skenslali

ker je abotno to da bi avto moral ropotati
že danes imaš avtomobile ki jih komaj slišiš

bluefish ::

Danes sem pa v Ljubljani celo opazil Teslo, PR registrske. Zunanjost še kar všečna, z izjemo nekaterih detajlov. Znotraj pa mi LCD res ne potegne.

WarpedGone ::

Zmeni se za testno, LCD je nonissue.
Zbogom in hvala za vse ribe

l0g1t3ch ::

Meni je grd, tako na slikah kot v živo.
Kolikor mi je avto tehnološko všečen, mi je pa armaturka in sredinska konzola "kr neki". Zunanjost je pa všečna.

Seveda so pa okusi različni.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

S čim se ne/strinja lokalni nepismen trolič nema veze.

Uspeh EV v prihodnosti sedi na zadostni kapaciteti produkcije baterij. Nissan že ma svoje fabrike, BYD tudi. Tesla si jo bo postavil 'v kratkem' (in to večjo od obeh prvih skupaj - 35kWh). Ostali imajo luft?
50kWh/avto * 500.000 letne proizvodnje je za 25 GWh ur celic.
Za okus:
World's Largest Lithium Battery Plant to Open in Russian Far East
New factory, a joint venture between RUSNANO and Thunder Sky, will have 1 GWh capacity,

Nissan:
The cell fabrication factory in Smyrna is the largest plant in the U.S. that builds automotive-scale lithium-ion batteries, and it can produce batteries for up to 200,000 electric vehicles a year

200k * 24kWh = 4,8GWh

Nissan benefited from a GB?20.7 million grant from the British government and up to GB?220 million from the European Investment Bank.[137][138] The plant has the capacity to produce 60,000 lithium-ion batteries and 50,000 Leafs a year.

60k * 24kWh = 1,4kWh
Ergo, Nissan danes (lahko?) sestavi za ~6,2 GWh baterij letno. Ko bojo končno kapaciteto v avtu dvignili nekam blizu človeškega nivoja (+50kWh) jim bo to zadostovalo za ~100k vozil letno.
Tesla ima s Panasonicom podpisano pogodbo za:
Under the pact announced yesterday, Panasonic will supply nearly 2 billion cells over the next four years.

500M celic letno * 12Wh/celico = 6GWh / letno
Nissan in Tesla sta torej tam/tam po razpoložljivih GWh v naslednjih letih.
Cifre za BYD nimam, upam pa stavit da je pod 1GWh.
Kje je BMW? Hvalili so se z letno proizvodnjo do 30k i3 z22kWh: 30k * 22kWh = 660MWh
Pomeni da so na 1/10 kapacitete Nissana in Tesle.
Se kej hvalijo, da bojo postavl kakšno xx GWh lastno fabriko baterij?

Poleg tega, da zopet žališ, si čisto mimo vdaril s temi tvojimi izračuni.

WarpedGone ::

Žališ ti sam sebe, vsakič ko kej 'brihtnega' tule napišeš.
Dej na plano 'svoje prave izračune', če jih maš mogoče.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Žališ ti sam sebe, vsakič ko kej 'brihtnega' tule napišeš.
Dej na plano 'svoje prave izračune', če jih maš mogoče.

Tu si malo oglej, na katerem mestu se nahaja Tesla:

http://chargedevs.com/newswire/number-o...

WarpedGone ::

Še enkrat si razžalil kr sam sebe in dokazal da ti še vedno ni jasno nič od nič.
Dal si link preteklo prodajo - kje je tle karkoli o največjih razpoložljivih kapacitetah? Razen da so te očitno večje od letne prodaje (definicija)?

Js zgoraj govorim o razpoložljivi kapacitete letne proizvodnje avtomobilov v GWh - tle sta nissan in tesla ~poravnana na okrog 6GWh, BMW je po razpoložljivih podatkih nekje na max 600MWh i.e. 10% tega, vsi ostali pa tle okrog ali še bol zadaj.

6GWh/24kWh = največ 250.000 letno proizvedenih Nissan Leaf
6GWh/80kWh = največ 75.000 letno proizvedenih Model S (velika večina je 85kWh zato sm vzel 80kWh kot oceno povprečja).
660MWh/22kWh = največ 33.000 letno proizvedenih i3

Če maš bolše ocene kapacitete razpoložljivih Wh letno, pa na plan z njimi.
Bivša prodaja o prihodnosti pove bore malo.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Nehaj se blamirati warped. Če ima Porsche hipotetično zmogljivost proizvesti pol milijona Panamer letno, še ne pomeni, da potem kar zmaga. Prvič, ker šteje koliko jih spraviš na trg in drugič, ker jih trg neomejeno tudi ne more kupiti. Kupcev za 100k vreden avto pač ni neomejeno (zdi se, da jih je, dokler furaš garažno izdelavo nepomembne količine, pa vseeno temu ni tako). In, ko že tako veselo onaniraš na te gigavate, Tesla ni nikakršen bog i batina in edini, ki lahko postavi tovarno. V dveh letih jo lahko postavi kdorkoli, če se bo izkazalo, da je vse skupaj kaj več kot modna muha in takrat bodo številke pač drugačne. Zgodovina je polna primerov, ko so pametni čakali in niso postavili svoje livarne/tovarne ob prvi zaznavi trenda, kdo drug pa je in se je opekel. Pa ne pravim, da bo tako, niti ne zanikam kapacitet, ampak đizs no, ko bi bil ti vsaj malenkost objektiven, bi bila debata vsaj malo zanimiva, tako si pa en zafrustriranček najhujše sorte.

WarpedGone ::

V dveh letih jo lahko postavi kdorkoli

... ki iz rokava potegne 5milijard USD za katere nima drugega 'bolšega' namena in zraven iz riti potegne še par čudežev, s katerimi zadevo postavi v dveh letih in začne štancat končne baterije za montažo v avte.
Kr hitro kupi delnice take firme, ki misliš da je in bo to nardila.
Js sm že...
Zbogom in hvala za vse ribe

Matev ::

v dveh letih se da postaviti marsikaj
samo perspektivno mora biti

WarpedGone ::

Proof is in the puding.

In other news:


Ja, Model S v Nemčiji, marec. Rast glede na februar: 230%
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

TribesMan ::

Men še vedno ni jasno zakaj se Warped vozi naokoli s traktorjem, če je pa Tesla tak epski avto...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Beggars can't be choosers.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

WarpedGone je izjavil:

V dveh letih jo lahko postavi kdorkoli

... ki iz rokava potegne 5milijard USD za katere nima drugega 'bolšega' namena in zraven iz riti potegne še par čudežev, s katerimi zadevo postavi v dveh letih in začne štancat končne baterije za montažo v avte.
Kr hitro kupi delnice take firme, ki misliš da je in bo to nardila.
Js sm že...

Ja, vsekakor. 5 milijard ni nobena bavbav številka za pomembne igralce. Če si garažar to lahko privošči si lahko tudi veliki. In baterija konec koncev ni raketna znanost, nek koncern lahko razvije prav tako dobro/slabo kot Tesla (ampak v Leafa tlačit presežek bi bilo neekonomično, vsi pa delajo za profit). Si pa sam ugotovil kje je srž problema :"za katere nima drugega 'bolšega' namena". EV so trenutno premajhna tržna niša in bolj kot uporabnost kažejo v "ecosti". Po več straneh imajo kar prav, da se ne zaletijo in delajo nekih tovarn. Si lahko privoščijo čakanje in skok v to, ko/če se pokaže ali je vse skupaj kaj več od kaprice.

WarpedGone ::

Problem s čakanjem je, da se zaostaja v razvoju za tistimi, ki ne čakajo.
Kolk je stvar simpl, ve samo tisti, ki se zadeve še ni lotil v praksi. Sploh ne ve, česa vsega ne ve.
No, sej so skapiral da že predolgo čakajo in so začeli sestavljati svoje v1.0 in zbirat lasten KnowHow.

Model S danes je še vedno nišna zadeva, trenutno na ~30k letne proizvodnje.
Če ne bo pretresov, bo čez 4 leta zunaj zadeva v rangu ~100k proizvodnje v prvem letu pod današnjo ceno i3 in z njenim dvakratnim dosegom. Izvedljiv je že danes, potrebno je še nekaj razvoja.

Ena anekdota izpred ~7 let, slučajno zopet naletel nanjo:
Musk tried to accelerate the rollout of the Roadster by hiring Ze'ev Drori, a no-nonsense former Israeli paratrooper and microchip executive, to take over as CEO. While Drori focused on solving the Roadster's problems, Musk started to think about ways to bring in more income.

One option was to try to ride the electric wave by selling battery packs to the larger manufacturers. The income could keep Tesla alive long enough to eventually compete head-to-head. After all, electric vehicles were going to need batteries, and Musk was convinced that Tesla had the best power packs. Of course, most manufacturers weren't inclined to make a huge bet on a struggling startup.

Still, Musk tried. In September 2007, he flew to Stuttgart, Germany, and met with a group of Daimler executives, who listened skeptically as Musk told them how great his technology was. They weren't sold.

But two months later Musk got an email from Herbert Kohler, Daimler's head of advanced engineering, saying that he and some other Daimler execs would be in California in six weeks and would be willing to look at Tesla's technology.

It was all Musk needed. He immediately called JB Straubel, Tesla's CTO.

"We need to make an electric Smart car in six weeks," Musk said. "Can you do it?"

Straubel pointed out that it would mean he'd have to pull engineers off the Roadster at a time when they were still desperately trying to solve production problems. It was a tough call, but Musk believed that if they could prove themselves to Daimler, they could win a valuable contract. In addition to the much-needed cash, it would validate Tesla in the eyes of the world. They had to try.

Straubel had another question: Where was he supposed to get a regular, gas-powered Smart car to retrofit? At the time, Daimler didn't sell Smarts in the US.

With a bit of research, he discovered that the cars were sold in Mexico. He made a few calls and located a dealership in Tijuana with stock on hand. He hurriedly decided to send someone to fetch a car. A Tesla engineer suggested a friend who was fluent in Spanish, and, after a quick call, the guy agreed to make the trip south.

Straubel walked over to the finance department. "I need $20,000 in cash in a bag right now," he said. "We're sending someone to Tijuana to buy a Smart car."

The finance person noted that a lot could go wrong with that scenario but got Straubel the money. Three days later, the engineer's buddy showed up at Tesla headquarters with a brand-new Smart car.

Straubel and his team removed the 83-horsepower gas engine and set to work building a custom battery pack that would fit in the tiny car's engine compartment. Next, they refashioned a Roadster motor to power it. When they got too tired, they napped underneath a staircase, but the pounding of feet overhead made it hard to stay asleep for long.

Finally, at one o'clock in the morning, five and a half weeks after setting to work, the reengineered Smart was fully assembled. Straubel got in the driver's seat and switched on the power. He goosed the accelerator and rocketed out of the garage and into the parking lot. When Straubel floored it, the front wheels lifted off the ground and the back tires left marks on the asphalt.

Straubel called Musk and told him the car was ready for the Germans.

The Daimler executives sat down in Tesla's conference room midmorning on January 16, 2008. Musk walked them through a PowerPoint presentation that explained the advantages of the Roadster's technology. Kohler wasn't impressed. He wasn't here to talk about a flashy, limited-run show car. He wanted to know if Tesla could mass-produce battery packs quickly for the Smart. His frosty demeanor indicated that, in his opinion, it didn't seem likely.

"We've actually got something to show you," Musk said and asked the Daimler execs to follow him.

Kohler spotted the shiny new Smart sitting in the middle of the garage and didn't smile. It might have seemed like a gimmick at first--Musk managed to get a Smart into the US. Big deal.

"It's electric," Musk said.

"What do you mean?" Kohler asked.

"We put in a Tesla battery and motor."

Kohler examined the car. Straubel had been careful not to alter its shape or interior, so it was impossible to tell that it had been modified.

Kohler got behind the wheel and Musk hopped in the passenger seat. When the German stepped on the accelerator, the car bolted out of the garage and disappeared. Straubel waited nervously with the other Daimler executives. After 15 minutes, the Smart tore back into the garage. Straubel noticed that the normally taciturn Kohler was trying hard not to smile.

"Let's explore a partnership," Kohler told Musk.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Kritike na račun Teslinih superchargerjev:

http://insideevs.com/tesla-supercharger...

WarpedGone ::

Say what?
It likanega članka:
How this got twisted into the anti-Tesla charging standard article that appeared on Automobilwoche and now at other websites is beyond me.


Še vedno zganjaš FUD.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Say what?
It likanega članka:
How this got twisted into the anti-Tesla charging standard article that appeared on Automobilwoche and now at other websites is beyond me.

Še vedno zganjaš FUD.

Še en zanimiv članek:

http://gas2.org/2014/04/08/video-king-l...

WarpedGone ::

In še vedno nihče ne zna povedat komu točno SCji zares škodijo.

Kdor nima tesle ... za njih je zadeva enako kot da SC ne obstajajo sploh.
Kdor ima teslo, jih lahko uporablja, če slučajno stojijo blizu njihove poti. Če niso, je zopet isto kot da jih ni. Nobene škode, samo profit za tiste ki imajo teslo in se znajdejo blizu SC.

En kup kislega grozdja in hinavsega sprenevedanja nesposobne 'konkurence', ki ni sposobna postavit svojega +100kW omrežja in prodajat avtomobilov, ki bi lahko izkoristili vsaj 50kW, kaj šele kaj več.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Končno je lokalni FUDster našel še ta stupid video.
Vse kar je treba o zadevi povedat je:
Tesla Model S review
An electric sports car earns our top test score

Consumer Reports niso neki lokalni testerji avtomobilov ampak izvajajo raziskavo trga.
600 lastnikov model S so vprašali enostavno vprašanje: Ali bi še enkrat kupili isti avto. 99% jih je odgovorilo Da. Z enakim rezultatom se ne more pohvalit noben drug avto.
Tehnične težave so in se rešujejo, več kot je avtomobilov na cesti, več jih bo. In več bo vems folka, ki ne ve sploh kaj je kupil in kaj je 'pravilno delovanje avtomobila'.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Dobro, da si omenil video, šele sedaj sem si ga ogledal:



Enter the King of Lemon Laws, who has reviewed the sales contract and calls it unusual. As already stated, any lawsuit must be filed in Northern California, where Tesla is headquartered, and either Tesla or the owner can demand arbitration, which could prevent a court case. Any settlement must be kept secret as well. Menga believes that Wisconsin law supersedes Tesla's sales contract though, and he is obviously hoping for a big payday from the darling of Wall Street. He also takes a dig at Tesla's direct sales model, which despite popular support has drawn the nationwide ire of the powerful car dealer lobby.

WarpedGone ::

Še ena petarda (ti) bo počila v roki: When Life Gives You Lemons
Another issue was that the car's fuse blew on three occasions. Each time, our engineers explored all possible explanations and were never able to find anything wrong with the car. Still, just to be sure, we replaced several parts that could have been related to the alleged problem - all at no expense to the customer. When the fuse kept blowing despite the new parts, and faced with no diagnosis showing anything wrong with the car, the engineers were moved to consider the possibility that the fuse had been tampered with. After investigating, they determined that the car's front trunk had been opened immediately before the fuse failure on each of the three occasions. (The fuse is accessed through the front trunk.) Ultimately, Tesla service applied non-tamper tape to the fuse switch. From that point on, the fuse performed flawlessly.


In še povsem "nepovezana" reč:
It's also of interest to note that this particular lawyer filed a lemon law suit against Volvo in February last year - on behalf of the very same client.


Čisto navadni lemon-law-trolli.
Zbogom in hvala za vse ribe

dzinks63 ::

Električna vozila se prebijajo tudi v gospodarske sfere, npr.: Partner Electric:

vir: Wikipedia

vabljivo kot nizek strošek na km, toda draga začetna investicija, problem so še vedno kapaciteta in cena baterij, toda začetki so tukaj in čas bo naredil svoje.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

fpbs ::

Nekaj podobnega je Nissan e-NV200:

fpbs ::

Tesla Model S CHAdeMO Adapter in the wild, charges 'as fast as a supercharger':

http://electrek.co/2014/04/09/tesla-mod...

fpbs ::

V Kaliforniji razmišljajo o omejitvi subvencije za EV do 60 000$:

http://green.autoblog.com/2014/04/11/ca...

WarpedGone ::

Italija "dobiva" prvi Supercharger, on-line še pred poletjem. Lokacija: južno od milana, AC proti Genovi.
Naslednji bo povezal Zurich in Rim.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Kitajci bi v Mariboru gradili tovarno, kjer bi sestavljali baterije:

http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/kit...

fpbs ::

Nissan nudi resnično brezplačno polnenje EV:

http://www.hybridcars.com/nissan-launch...

WarpedGone ::

Da si nebi kdo kej preveč predstavljal:
Nissan is working to accelerate sales with a free 2-year charging program in its 10 top markets with at least 15 more to follow next year.

In response to a question why Nissan isn't making the free juice retroactive to all Leaf owners, Diaz said the program is along the lines of any limited-offer new car sales incentive.


Vse skup omejen marketing 'trik' za pospeševanje prodaje. A majo težave s prodajo vozil i.e. lahko bi izdelali še mnogo več vozil kot jih uspejo prodat?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Da si nebi kdo kej preveč predstavljal:
Nissan is working to accelerate sales with a free 2-year charging program in its 10 top markets with at least 15 more to follow next year.

In response to a question why Nissan isn't making the free juice retroactive to all Leaf owners, Diaz said the program is along the lines of any limited-offer new car sales incentive.

Vse skup omejen marketing 'trik' za pospeševanje prodaje. A majo težave s prodajo vozil i.e. lahko bi izdelali še mnogo več vozil kot jih uspejo prodat?

Vsekakor veliko bolj pošteno do kupcev, pa čeprav brezplačno polnenje samo za dve leti, kot pri Tesli, ko moraš ob nakupu 85kW modela doplačat 2000$ za "brezplačno polnenje", ali pri modelu 60kW, ko moraš za kao "brezplačno polnenje" doplačati 2500$.
Kar se pa tiče težav s prodajo, prodali so štirikrat več EV kot Tesla.

WarpedGone ::

Vsekakor veliko bolj pošteno do kupcev,

Sploh do tistih, ki so avto naročili en teden prehitro in zato zadeve niso/ne bodo dobili.
In do tistih, ki niso v posvečenih 10ih državah, kjer teče "akcija".

ko moraš ob nakupu 85kW modela doplačat 2000$ za "brezplačno polnenj

85kW model ne obstaja, niti 60kW. Obstajajo le 225kW, 270kW in 310 kW variante.

Hitro polnjenje je del "osnovne opreme" 85kWh variante, pri 60kWh je to opcija:
60 kWh Battery: Supercharging and 19" tire upgrade optional
85 kWh Battery: Supercharging and 19" tire upgrade included


Če pri 60kWh modelu SC opcijo naročiš pri osnovnem naročilu avtomobila je doplačilo 2000 USD, če ga naročiš brez tega in si zadevo zaželiš kasneje pa 2500 USD.

Res tako zelo slabo poznaš zadeve al si samo zloben?
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Vsekakor veliko bolj pošteno do kupcev,

Sploh do tistih, ki so avto naročili en teden prehitro in zato zadeve niso/ne bodo dobili.
In do tistih, ki niso v posvečenih 10ih državah, kjer teče "akcija".

ko moraš ob nakupu 85kW modela doplačat 2000$ za "brezplačno polnenj

85kW model ne obstaja, niti 60kW. Obstajajo le 225kW, 270kW in 310 kW variante.

Hitro polnjenje je del "osnovne opreme" 85kWh variante, pri 60kWh je to opcija:
60 kWh Battery: Supercharging and 19" tire upgrade optional
85 kWh Battery: Supercharging and 19" tire upgrade included


Če pri 60kWh modelu SC opcijo naročiš pri osnovnem naročilu avtomobila je doplačilo 2000 USD, če ga naročiš brez tega in si zadevo zaželiš kasneje pa 2500 USD.

Res tako zelo slabo poznaš zadeve al si samo zloben?

Ko ti zmanjka argumentov, se lotiš pikolovstva.
Torej po tvoji logiki, čeprav moraš vnaprej plačati 2500$, za koriščenje superchargerjev, je uporaba superchargerjev brezplačna.

WarpedGone ::

Da, Uporaba SuperChargerjev je breplačna. Plača se MOŽNOST njihove uporabe in to samo pri 60kWh izvedbi. Plača se enkrat, kot članarino za kljub ki velja doživljensko za avto.
Pri 85kWh izvedbi je ta možnost vključena v osnovno opremo.
Zanikanje laži in predstavitev faktov ni nikakršno pikolovstvo. Troll.
Zbogom in hvala za vse ribe

vmalhar ::

fpbs je izjavil:

Torej po tvoji logiki, čeprav moraš vnaprej plačati 2500$, za koriščenje superchargerjev, je uporaba superchargerjev brezplačna.
Če ti to storitev dajo na izbiro, si (ali nisi) plačal, če ti jo vključijo brez izbire, je pa zastonj. In Nissan si tega koncepta ni vkalkuliral v ceno avta, ampak je pošten in bo plačeval elektriko iz plač managementa firme.
Vsekakor bolj pošteno do kupcev.

vmalhar ::

Zakaj se sploh opredeljuje, kateri koncept je bolj pošten? Zakaj so jabolka boljša od hrušk?

Nikec3 ::

Kaj nam prinaša bližnja in malo bolj oddaljena avtomobilska prihodnost

http://avto.finance.si/8800913/Elektri%...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

Pananasonic ni navdušen nad gigafactory:

http://insideevs.com/panasonic-weary-te...

fpbs ::

bmw i3 world-car-of-the-year:

http://www.mein-elektroauto.com/2014/04...

Pro_moted ::

fpbs je izjavil:

bmw i3 world-car-of-the-year:

http://www.mein-elektroauto.com/2014/04...


Samo potrjuje da je BMW naredil odličen produkt.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

fpbs ::

Pro_moted je izjavil:

fpbs je izjavil:

bmw i3 world-car-of-the-year:
http://www.mein-elektroauto.com/2014/04...

Samo potrjuje da je BMW naredil odličen produkt.

Od petih kategorij ocen, so vse pobrali Nemci, o Tesli ne duha ne sluha.

nekikr ::

Vprašanje zakaj. Ocenjevanje je najbrž "objektivno" glede na to, da je lani nagrado pobrala Tesla. Pa ne, da jo je "polizdelek" prehitel?

Nikec3 ::

fpbs je izjavil:

Pro_moted je izjavil:

fpbs je izjavil:

bmw i3 world-car-of-the-year:
http://www.mein-elektroauto.com/2014/04...

Samo potrjuje da je BMW naredil odličen produkt.

Od petih kategorij ocen, so vse pobrali Nemci, o Tesli ne duha ne sluha.

Ker Tesla v lanskem letu ni izdala nobenega avtomobila?

Sicer pa je bila konkurenca res "huda":
Der BMW i3 hat sich gegen 3 Finalisten durchgesetzt, dazu gehörten:

Audi A3 Sportback g-tron (+ Audi e-gas)
Volkswagen XL1

Audi je najslabša firma na področju EV tehnologij, in se z njimi itak samo sramotijo, XL1 pa je nepomemben prototip. Še WarpedOne bi to nagrado dal BMW-ju i3.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

bluefish ::

MB naj bi v električno verzijo razreda B vgrajeval Teslin moto in baterije: http://www.siol.net/avtomoto/novice/kra...

Tistih 200km dosega je za tak avto bolj ko ne žalost.

fpbs ::

nekikr je izjavil:

Vprašanje zakaj. Ocenjevanje je najbrž "objektivno" glede na to, da je lani nagrado pobrala Tesla. Pa ne, da jo je "polizdelek" prehitel?

Tu si malo prečitaj, kako pobira nagrade Tesla:
Andrej Pečjak je lani zmagal v kategoriji električnih avtomobilov, o katerem sem govoril malo prej, na prestižnem reliju Monte Carlo. Vse čestitke Andreju, ki je do tal potolkel prav prej omenjeno tesle. Seveda so se pri Tesli zaradi tega razburjali: »velepomemben« svetovni proizvajalec avtomobilov nastopi na takem reliju, potem pa pride »Slovenček« z doma predelano dacio in jih do tal potolče. Jasno, da so pritisnili na FIO, ki je zato spremenila pravila. A brez skrbi, Andrej se bo enkrat na ta reli vrnil in se spopadel za zmago v generalni razvrstitvi.

http://www.slovenskenovice.si/novice/te...

WarpedGone ::

Maš kak malo manj "gostilniško-pljuvaški" članek, v katerem bi bil tut kak konkreten opis dogajanja in ne le jamrarija osebe, ki se označuje za "slovenčka"?

In other news - od danes je na zemlji 100 SuperChargerjev, od tega 86 v S-Ameriki in 14 v Evropi.
Coverage
North America
Today - 86 stations
Complete West and East Coast coverage
Coast-to-coast travel
2014 - 80% of the US population and parts of Canada
2015 - 98% of the US population and parts of Canada
Europe
Today - 14 stations


Mal bol presenetljiv je nakup proizvodnje hale v Lathropu, Californija v izmeri 40.000 m2. Zadeva je oddaljena ~80km od glavne fabrike v Fremontu. Zunaj je razpis za cca 30 inženirskih delovnih mest na tej lokaciji. Glavni namen nakupa še ni razkrit, po razpisu delovnih mest sodeč pa bo šlo za proizvodnjo zadev, ki se ne štancajo ampak "obdelujejo". Kaj to bo, bomo še vidl.

Danes so kitajski kupci prejeli prvo pošiljko Model S. Na kitajskem je trenutno v ponudbi le 85kWh varianta za ceno:
Model S 85 (basic) 750,000 YUAN (with VAT) -US$123,000
Model S P85 (basic) 871,800 YUAN (with VAT) -US$143,000, if with all the options(may vary): 1,087,700 YUAN -US$178,300

Pribitek v ceni je v glavnem posledica 25% carine, ker gre za povsem "tuj produkt". Pojavljajo se govorice da bi čez nekaj let v izogib temu pribitku k ceni na kitajskem vzpostavili proizvodnjo "kitajske verzije" Model S. Mogoče tudi prihodnjega plebejskega Model E. Vse skup je v najbolšem primeru še nekaj let daleč.


Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Tudi ti bi lahko bil manj gostilniški.
Coverage
North America
Today - 86 stations
Complete West and East Coast coverage
Coast-to-coast travel
2014 - 80% of the US population and parts of Canada

Nekikr Gas pump, ki bo lociran na Dunaju, bo pokrival 80% srednje Evrope ter delček Turčije in celo Indije. Če pa povečam radij okoli črpalke še z dvema kanticama potem bom pokril tudi večji del Rusije in Španije. Naravnost neumno je tole s pokritostjo. 86 "črpalk" ti ne pokrije niti najmanjše zvezne države do te mere, da bi lahko govoril o kakršnikoli pokritosti. Lahko narediš PR članek (ali več njih) in morda celo kakšen slaboumen nasede, a to vseeno ni nobena pokritost. Pošteno bi lahko povedali (ja, saj vem, firma, ki deluje na hypu še posebej ne bo storila tega), da je pokrito samo in izključno samo potovanje od obale do obale in od severa proti jugu, pa še ena črpalka je vmes, to je pa to.

LeQuack ::

Najbolj smešno je, da je na Norveškem Tesla S najbolj prodajan avto, čeprav še vedno stane prek 100k USD.
Quack !

PrimozR ::

Smo že večkrat povedali zakaj je tako.
««
192 / 1213
»»