Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
... pri ostalih znamkah bi to bila namreč zelo negativna reklama (in znak, daje bilo nekaj resno narobe!)
Lahko vtrajate, kako da je zadeva bila hudo narobe ampak morte potem vaserdiht razložit:
a) zakaj se je pri 300M prevoženih kilometrih s skupno ~40k vozili ta "hudo narobe" pokazal samo dvakrat (tretjega z betonskim zidom pač ne morem šteti zraven) - pa še takrat ta ogenj ni povzročil nobene poškodbe razen uničenja samega vozila?
in
b) zakaj pooblaščena vladna agencija, ki vpoklice narekuje praktično tedensko, če ne dnevno, v tem primeru ni našla ničesar problematičnega in je raziskavo zaključila brez kakršnegakoli naročila proizvajalcu?
Vendar, mar ne bodo vpoklicali še ostalih (že prodanih) vozil, da jim pritrdijo to (nepotrebno) PR zaščito?
Vpoklic je nekaj kar je nujno narest na vseh vozilih na cesti - firme kontaktirajo lastnike in jih vabijo naj se ogalasijo da se zadeva uredi, čimprej.
Če se zadeva ne uredi, vmes poseže kakšna vladna agencija (npr. NHTSA) in firmo v končni fazi lahko tudi kaznuje ali celo prepove nadaljno prodajo vozil.
Od 6. marca naprej je to serijsko zmontirano, obsoječa vozila pa lahko pridejo na servis in naročijo brezplačno vgradnjo. Kadarkoli se jim zljubi ali pa ne sploh. Tesla ne bo nikogar klical domov, naj pride po svoj ščit. NHTSA je o celi zadevi rekla "no problem found", pri čemur bo ostalo tudi če vsa obstoječa vozila na cesti ostanejo brez teh ščitov.
Brought my MS85 today to diagnose a center screen issue and the techs offered me to (optionally) install a shield (titanium-aluminum) specially designed to further protect the lithium battery pack and other critical areas.
Dokler ne bo znanih kakih posebnih minusov, bo folk to vgrajeval. Anketa kaže da 92% lastnikov namerava zadevo vgradit, ~8% pa da ne.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Pri "klasičnih vozili" proizvajalci točno vedo za vse napake, a ta vozila kljub temu spustijo na ceste in upajo, da kašna vladna agencija pač ne bo posegla vmes (da tu in tam kakšen kupec lahko zaradi napake tudi umre, so proizvajalci prav tako vzeli v zakup).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Gregor P ::
... primer:
Spiegel - Managerin Barra: GM-Chefin entschuldigt sich für tödliche Konstruktionsfehler
CNN: Five questions for Mary Barra on GM's recall
Spiegel - Managerin Barra: GM-Chefin entschuldigt sich für tödliche Konstruktionsfehler
Kurz vor ihrem Auftritt im US-Kongress bittet GM-Chefin Barra um Entschuldigung für schwere Konstruktionsfehler in Fahrzeugen des Konzerns. Die Pannenserie betrifft 6,3 Millionen Autos, mindestens 13 Autofahrer starben bei Unfällen.
CNN: Five questions for Mary Barra on GM's recall
Mary Barra has spent much of her first three months as General Motors CEO apologizing for the company's failure to recall 2.6 million vehicles until after 13 deaths had occurred.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
WarpedGone ::
Sigurno poznajo kakšno večjo ali manjšo slabost, nebi pa nikakor trdil da "točno vedo za vse napake". Klasična teorija zarote.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Dobesedno vse bi dejansko bila pretirana trditev.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
WarpedGone ::
Ti dodatni trije ščiti, ki iz tanka naredijo dvojno oklepljeni tank, zgledajo takole:
Aluminij, titan, vsega skupaj mogoče kilo ali dve (0,1% od 2000kg!) in mogoče par 10 USD.
Aluminij, titan, vsega skupaj mogoče kilo ali dve (0,1% od 2000kg!) in mogoče par 10 USD.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
PrimozR ::
WarpedGone je izjavil:
V praksi pa se nečesa ne naredi, če to ni nujno.
Zadeva je nujna ker je svet poln fpbsjev.
Dovolj jasno?
fbps-je bi se načeo ustaviti s podatki, da ni še nihče umrl in podobnimi novicami. Okrog regulacij in resnih testov pa to ne gre, torej še vedno vztraja je močnejša plata tam s prekleto dobrim razlogom. Ki nima veze z marketingom.
WarpedGone je izjavil:
ki zelo poviša stroške izdelave
Mislite ali veste?
Te tri dodatne zaščite so monitrane PRED baterijo, med prednjimi kolesi z namenom, da ustavijo/uničijo oviro oz. dvignejo avto tolk da 'poleti' čez njo.
Dva kosa aluminija in plata iz titana velikosti cca četrt kvadratnega metra in debeline par mm. Razpoložljivi viri govorijo o strošku titana v rangu par 10 USD.
dodatno tehnično obremeni vozilo, da ima slabše zmogljivosti itd.)
Gre se za cifre kjer je govor o slabših zmogljivostih povsem akademski, v praksi neopazen.
Izmerjen efekt je 0,1% manjši doseg. To je v praksi 500m manj. Gajba piva v prtljažniku ima približno 10x večji efekt.
Sploh ker prej ni bila prav nobena težava kupcem prodajati vozila brez te zaščit
Ena kratica: PR
Poglej si letni reklamni budget avtomobilskih firm: denar ki gre v letake, tv spote, plakate, sponzorstva, majce, kape, obeske, igračke, ...
Kolk bolš je njihov avto zaradi takih investicij? Točno NIČ.
Tesla je vsaj denar namesto v plakate investiral v tehnično izbolšavo s katero je zaprl gobec FPBSom po svetu, ki pumpajo FUD glede ognja.
Prej nisi mogu mirne vesti zapeljat čez betonsko klado sredi ceste. Po novem bo mal ruklnilo in zaropotalo in se boš peljal naprej z morda kakšno dodatno prasko na dnu vozila.
S katerim drugim avtom si lahko privoščiš takšno reči brez totalke?
Je zadeva tehnično nujna? Ne.
Je zadeva kul? Ja.
FUDsterji so si zabili še en avtogol.
URLpls na stroške okoli 10 €. Pa glede na to da je zadeva spodaj pa da gre za tako realtivno majhno plato, če res ne bi bilo nujno, komot daš tja jekleno plato. Pač je 2 kg težja, ampak ti to itak še zniža težišče. In je precej ceneje.
Kako veš da zadeva ni tehnično nujna? Si v Teslinem razvojnem oddelku delal na točno tem problemu?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
PrimozR ::
Pri "klasičnih vozili" proizvajalci točno vedo za vse napake, a ta vozila kljub temu spustijo na ceste in upajo, da kašna vladna agencija pač ne bo posegla vmes (da tu in tam kakšen kupec lahko zaradi napake tudi umre, so proizvajalci prav tako vzeli v zakup).
Ja, itak, vedo za vse napake, ampak avto še vseeno dajo na cesto in nato naredijo vpoklic 100k avtomobilov, ki jim brezplačno menjajo dele (v primeru BMW-ja je bil en večjih vpoklicov nedavno za menjavo bencinske črpalke). Ker to je ful dobra publiciteta in stane nič...
Ne seri no, avto je prekleto kompleksen stroj (eden bolj kompleksnih na tem svetu, bodimo realni) in nemogoče je stestirati vse komponente v nulo. In zadeve pač padejo skozi sito. Obenem imaš lahko težave z dobaviteljem, ki enkrat začne dobavljati slabe kose,r ugotoviš šele čez leto, dve. In moraš nato narediti vpoklic.
Ti misliš da so pri Porscheju vedeli, da imajo na motorju GT3 napako, zaradi katere zgori avto in zaradi katere so vpoklicali VSE prodane modele in jim (brezplačno) zamenjali motor? To je zlahka 30 do 40 jurjev stroška po avtu.
Gregor P ::
Kot sem že dejal je beseda "vse" pretirana, ampak zagotovo pa so marsikatero napako v zgodovini avtomobilizma zamolčali do zadnjega.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Ti dodatni trije ščiti, ki iz tanka naredijo dvojno oklepljeni tank, zgledajo takole:
Aluminij, titan, vsega skupaj mogoče kilo ali dve (0,1% od 2000kg!) in mogoče par 10 USD.
Ta rešitev problema se mi zdi primitivna, ki me nekoliko spominja na okorel oklep vojščakov. Veliko boljša rešitev je izdelava nevnetljivih, neeksplozivnih baterij. Že nekaj časa med proizvajalci poteka prava vojna lastništva patenta za separator, ki je pomemben del predvsem glede varnosti baterije.
Sedaj ga poseduje LG Chem, bo pa verjetno še precej tožarjenj v vezi s tem.
http://english.yonhapnews.co.kr/busines...
WarpedGone ::
Pipi:
Dokazano v praksi, da se trolov podatki ne dotaknejo sploh. Še vedno v Model S ni nihče umrl, niti bil poškodovan zarad požara. Vsega skup sta bila 2 požara, ki sta bila direktna posledica karambola. Nobene drame, nobene eksplozije.
Kolk je to ustavilo trolanje fpbsev? Točno 0. Proof is in the puding, tvoja trditev v praksi izkazana za napačno. Žal :(
URLja na cenik nimam, gre za ocene ljudi:
For anyone concerned about the cost of titanium, somebody in the thread linked below was able to handle the part in a service center and estimated the weight at only around 1 pound. The raw material cost of that much titanium is less than $10! Of course some alloys may be more expensive than others, but it clearly isn't anything significant.
Ergo še vedno stoji guesstimate o relativno nizki ceni za zadevo ki je tam v 99% zaradi PR.
In ker se titan sliši bistveno bistveno bolje kot jeklo je zadeva jasna - titan will be. Par 10 USD ni nekaj na čemer se žrtvuje javna podoba.
Troli zahtevajo tudi takšne bedarije:
Takoj ko je nekaj shranjene energijo se ta energija lahko sprosti v obliki toplote - ali direkt znotraj baterije same al pa v njeni okolici, na koncu je efekt precej enak.
Ko bo dovolj toplo se lahko vžge tudi izolacija na kablih al pa maščoba,ki se bo na to izolacijo nabrala skozi leta uporabe, funkcija količine shranjene energije.
Edina nevnetljiva baterija je taka, ki ima kapaciteto 0 kWh. Zagovarjanje "nevnetljivih baterije" je hinavsko zahtevanje nemogočega izdelka, enakovredno zahtevi po negorljivem bencin.
Ampak troli se še nikoli niso sekiral zarad logike in kaj njihove zahteve dejansko pomenijo.
Igrajo na čustva in ideje ki morda stojijo na prvo žogo, uporabljajo besede, ki asociirajo negativne zadeve (eksplozija...).
In so glasni in samozavestni. Ko jim podreš enega, so že nazaj s tremi novimi 'problemi'.
Ampak nekdo nekoč je reku da "there is no negative publicity, there is only publicity". Tudi troli na svoj način omogočajo da je teslin marketing budget še vedno velik 0 USD.
Jamrajo svoje bedarije, nato se objavi en blog post in so novice polne citiranje tega blog posta. In zadeva se ponavlja.
fbps-je bi se načeo ustaviti s podatki, da ni še nihče umrl in podobnimi novicami.
Dokazano v praksi, da se trolov podatki ne dotaknejo sploh. Še vedno v Model S ni nihče umrl, niti bil poškodovan zarad požara. Vsega skup sta bila 2 požara, ki sta bila direktna posledica karambola. Nobene drame, nobene eksplozije.
Kolk je to ustavilo trolanje fpbsev? Točno 0. Proof is in the puding, tvoja trditev v praksi izkazana za napačno. Žal :(
URLpls na stroške okoli 10 €.
URLja na cenik nimam, gre za ocene ljudi:
For anyone concerned about the cost of titanium, somebody in the thread linked below was able to handle the part in a service center and estimated the weight at only around 1 pound. The raw material cost of that much titanium is less than $10! Of course some alloys may be more expensive than others, but it clearly isn't anything significant.
Pa glede na to da je zadeva spodaj pa da gre za tako realtivno majhno plato, če res ne bi bilo nujno, komot daš tja jekleno plato. Pač je 2 kg težja, ampak ti to itak še zniža težišče. In je precej ceneje. Kako veš da zadeva ni tehnično nujna? Si v Teslinem razvojnem oddelku delal na točno tem problemu?
Ergo še vedno stoji guesstimate o relativno nizki ceni za zadevo ki je tam v 99% zaradi PR.
In ker se titan sliši bistveno bistveno bolje kot jeklo je zadeva jasna - titan will be. Par 10 USD ni nekaj na čemer se žrtvuje javna podoba.
Troli zahtevajo tudi takšne bedarije:
Veliko boljša rešitev je izdelava nevnetljivih, neeksplozivnih baterij.
Takoj ko je nekaj shranjene energijo se ta energija lahko sprosti v obliki toplote - ali direkt znotraj baterije same al pa v njeni okolici, na koncu je efekt precej enak.
Ko bo dovolj toplo se lahko vžge tudi izolacija na kablih al pa maščoba,ki se bo na to izolacijo nabrala skozi leta uporabe, funkcija količine shranjene energije.
Edina nevnetljiva baterija je taka, ki ima kapaciteto 0 kWh. Zagovarjanje "nevnetljivih baterije" je hinavsko zahtevanje nemogočega izdelka, enakovredno zahtevi po negorljivem bencin.
Ampak troli se še nikoli niso sekiral zarad logike in kaj njihove zahteve dejansko pomenijo.
Igrajo na čustva in ideje ki morda stojijo na prvo žogo, uporabljajo besede, ki asociirajo negativne zadeve (eksplozija...).
In so glasni in samozavestni. Ko jim podreš enega, so že nazaj s tremi novimi 'problemi'.
Ampak nekdo nekoč je reku da "there is no negative publicity, there is only publicity". Tudi troli na svoj način omogočajo da je teslin marketing budget še vedno velik 0 USD.
Jamrajo svoje bedarije, nato se objavi en blog post in so novice polne citiranje tega blog posta. In zadeva se ponavlja.
Zbogom in hvala za vse ribe
TribesMan ::
Dolgočasni ste... zelo.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
PrimozR ::
http://arstechnica.com/science/2014/03/...
Facepalm. Drugega se tukaj ne da napisati. No, razen če mi zmoreš vse, kar v življenju potrebujem, dobaviti za ceno surovin. V tem primeru te poveličujem do konca življenja in v tvojo čast ustanovim religijo.
Titan je ena izmed zahtevnejših kovin za predelavo.
Aja, kater del je sploh titan? Črn?
WarpedGone je izjavil:
For anyone concerned about the cost of titanium, somebody in the thread linked below was able to handle the part in a service center and estimated the weight at only around 1 pound. The raw material cost of that much titanium is less than $10! Of course some alloys may be more expensive than others, but it clearly isn't anything significant.
Facepalm. Drugega se tukaj ne da napisati. No, razen če mi zmoreš vse, kar v življenju potrebujem, dobaviti za ceno surovin. V tem primeru te poveličujem do konca življenja in v tvojo čast ustanovim religijo.
Titan je ena izmed zahtevnejših kovin za predelavo.
Aja, kater del je sploh titan? Črn?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
fpbs ::
WarpedGone ::
Pipi:
Na plan z oceno stroška izdelave plate. Vidiš njen izgled, mamo tut oceno teže - pol kile.
Zadostuje rang velikosti i.e. nekaj deset, nekaj sto, nekaj tisoč USD.
Ko se ravno spoznaš na reči, pa prispevaj še kaj konkretnega razen svojih duševnih bolečin.
Titan je ena izmed zahtevnejših kovin za predelavo.
Na plan z oceno stroška izdelave plate. Vidiš njen izgled, mamo tut oceno teže - pol kile.
Zadostuje rang velikosti i.e. nekaj deset, nekaj sto, nekaj tisoč USD.
Ko se ravno spoznaš na reči, pa prispevaj še kaj konkretnega razen svojih duševnih bolečin.
Zbogom in hvala za vse ribe
PrimozR ::
WarpedGone je izjavil:
Pipi:
Titan je ena izmed zahtevnejših kovin za predelavo.
Na plan z oceno stroška izdelave plate. Vidiš njen izgled, mamo tut oceno teže - pol kile.
Zadostuje rang velikosti i.e. nekaj deset, nekaj sto, nekaj tisoč USD.
Ko se ravno spoznaš na reči, pa prispevaj še kaj konkretnega razen svojih duševnih bolečin.
Se ne spoznam, daleč od tega. Ampak spoznam se pa toliko, da ne govorim bedarij kot so 'tole je poceni, surov material je 10 €', ko je pa znano, da je surovina majhen delež končne cene. Pač se bom vzdržal govorjenja bedarij in ne bom metal okrog številk.
WarpedGone ::
Ocena zuanj je "nekaj 10 USD" i.e. večkratnik cene surovega materiala. "Nekaj" pri nas pomeni večkratnik, ki je vseeno manj od recimo 7x ali več, to se zaokroži proti 10kratniku itd.
Ne znaš niti ocenit 'prave' cene po svojem občutku, veš pa da nekaj 10 USD ni prava.
Znaš vsaj povedat pri kateri številki, bi se prava cena lahko začela?
10x surov material, 100x, 1000x?
Ne znaš niti ocenit 'prave' cene po svojem občutku, veš pa da nekaj 10 USD ni prava.
Znaš vsaj povedat pri kateri številki, bi se prava cena lahko začela?
10x surov material, 100x, 1000x?
Zbogom in hvala za vse ribe
PrimozR ::
Ne, ne vem. Sam za 10 € boš težko dobil samo material, glede na to da kitajci (!) na Alibabi nimajo cene pod 15 € na Kg za pleh. Kje je pol še orodje za štanco, ki to preoblikuje in odrezuje, vprašanje kako je potem z vzdržljivostjo tega orodja, itd.
dzinks63 ::
VaeVictis ::
v marcu zopet največ prodanih Leafov:
http://evobsession.com/nissan-leaf-crus...
Tole pa meni ni najbolj jasno, kako je lahko Leaf najbolje prodajano EV, če pa tukaj poslušamo, da je Tesla oh in sploh...
mn ::
v marcu zopet največ prodanih Leafov:
http://evobsession.com/nissan-leaf-crus...
Tole pa meni ni najbolj jasno, kako je lahko Leaf najbolje prodajano EV, če pa tukaj poslušamo, da je Tesla oh in sploh...
Saj se zavedaš, da je po tvoji logiki Clio (ali karkoli je trenutno najbolj prodajano) najboljši avto kar se ga da kupiti v Sloveniji. Malce logičnega razmišljanja prosim.
WarpedGone ::
Beggars can't be choosers.
Manufacturer's Suggested Retail Prices* (MSRP) for the 2014 Nissan LEAF are:
Bom privzel, da se vsi Leafi prodajajo po 35k, ergo je teh 2500 Nissanov iz žepov potegnilo skupno: 87,5M USD
Povprečna prodajna cena Model S je okrog 100k USD. 1200 x 100k = 120 M USD
In še tritisočpetstosedmič: Primerjat "prodajni uspeh" avta ki je omejen s proizovdnjo z atomobili, ki čakajo v avtomobilskih salonih, da se jih kdo usmili, je hinavsko.
Tesla bi lahko vse kar izdelajo v enem mesecu dostavil v ameriki in se usedu na prvo mesto.
Ampak potem bi brali 'novice' kako zanič se Model S prodaja v Evropi.
Manufacturer's Suggested Retail Prices* (MSRP) for the 2014 Nissan LEAF are:
LEAF S $28,980 USD
LEAF SV $32,000 USD
LEAF SL $35,020 USD
Bom privzel, da se vsi Leafi prodajajo po 35k, ergo je teh 2500 Nissanov iz žepov potegnilo skupno: 87,5M USD
Povprečna prodajna cena Model S je okrog 100k USD. 1200 x 100k = 120 M USD
In še tritisočpetstosedmič: Primerjat "prodajni uspeh" avta ki je omejen s proizovdnjo z atomobili, ki čakajo v avtomobilskih salonih, da se jih kdo usmili, je hinavsko.
Tesla bi lahko vse kar izdelajo v enem mesecu dostavil v ameriki in se usedu na prvo mesto.
Ampak potem bi brali 'novice' kako zanič se Model S prodaja v Evropi.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
BTW, mal perspektive pri teh številkah:
Precej bolša perpsektiva se dobi, če se kumulativa mal razreže na cenovne razrede. Da se zadeva za 30k ne primerja direkt z zadevo za 100k.
Ni A8 neuspešen ker se jih proda 100x manj kot focusov, ampak je neuspešen ker se jih proda manj kot Model S, ki nosi podobno ceno.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Oz. mogoče je bolša primerjava A7, katerega štartna cena je 64k USD, prodaja pa okrog 900 kosov i.e. na 2/3 prodaje/dostave Model S
V cenovnem rangu Leafa se najde A4, ki prodajo Leafa presega za 50%.
AUDI US SNAPSHOT --YTD-- Model Line March '14 Actual March '13 Actual Yr/Yr % change March '14 YTD Actual March '13 YTD Actual Yr/Yr % change A3 300 120 150% 863 743 16.2% A4 3,334 3,414 -2.3% 7,744 8,505 -8.9% A5 1,536 1,628 -5.7% 3,491 4,001 -12.7% A6 2,212 1,746 26.7% 5,436 4,375 24.3% A7 854 797 7.2% 2,106 2,083 1.1% A8 477 563 -15.3% 1,174 1,462 -19.7% allroad 358 537 -33.3% 943 1,290 -26.9% Audi Q5 3,357 3,099 8.3% 8,774 8,196 7.1% Audi Q7 1,592 1,092 45.8% 4,089 2,901 41.0% R8 74 68 8.8% 225 167 34.7% TT 152 189 -19.6% 383 463 -17.3% Total Audi Sales 14,246 13,253 7.5% 35,228 34,186 3.0% Total CPO Sales
V cenovnem rangu Leafa se najde A4, ki prodajo Leafa presega za 50%.
Zbogom in hvala za vse ribe
VaeVictis ::
Po drugi strani se Mercedes Benz prodaja odlično in je morda tukaj ta razlika:
Mercedes-Benz Posts Best-Ever First Quarter with March Sales of 27,401, Up 11.2%
Mercedes-Benz Posts Best-Ever First Quarter with March Sales of 27,401, Up 11.2%
fpbs ::
v marcu zopet največ prodanih Leafov:
http://evobsession.com/nissan-leaf-crus...
Tole pa meni ni najbolj jasno, kako je lahko Leaf najbolje prodajano EV, če pa tukaj poslušamo, da je Tesla oh in sploh...
Saj se zavedaš, da je po tvoji logiki Clio (ali karkoli je trenutno najbolj prodajano) najboljši avto kar se ga da kupiti v Sloveniji. Malce logičnega razmišljanja prosim.
Tudi meni ni jasno, zakaj takoj primerjate najbolje prodajanega Leafa s Teslo, ki je po prodaji šele na četrtem mestu.
nekikr ::
Warped poskrbi, da je samo o Tesli. Če je govora o čem drugem se hitro vrnemo nazaj na superiornost Tesle in inferiornost ostalih polizdelkov :(
WarpedGone ::
Žal je ralnost takšna kot je - en manjši kup večje ali manjše mizerje in drug kup na katerem je še vedno samo Tesla. Žal.
Spački z značko BWM, Nissan, ... so še vedno samo (bol al manj neuporabni) spački.
S lastnostmi, ki so na nivoju garažnih predelav.
Spački z značko BWM, Nissan, ... so še vedno samo (bol al manj neuporabni) spački.
S lastnostmi, ki so na nivoju garažnih predelav.
Zbogom in hvala za vse ribe
Jst ::
Da ima Tesla takšen prodajni model, straight to buyer, je razlog drugje. Če bi Model S tekmoval na prostem trgu, bi njegova cena poletela v nebo. Kar se tudi vidi, da lahko prodaš rabljenega za več, kot si ga sam kupil novega. Če bi se to zgodilo, bi tudi vsa prednost Tesle, kar je predvsem cena (za kilometrino na eno polnjenje), se stopila v povprečje. Z prodajo direkt naročnikom pa lahko ceno držijo tako nizko, da se noben EV ne more primerjati z njim.
Musk je pameten. Igra "long game."
Musk je pameten. Igra "long game."
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Pro_moted ::
WarpedGone je izjavil:
Žal je ralnost takšna kot je - en manjši kup večje ali manjše mizerje in drug kup na katerem je še vedno samo Tesla. Žal.
Spački z značko BWM, Nissan, ... so še vedno samo (bol al manj neuporabni) spački.
S lastnostmi, ki so na nivoju garažnih predelav.
Točno. Zato so pa vnaprej razprodani. Ampak važno da imaš ti prav in lahko nekaj napišeš. Še bolj imaš prav zato, ker si tudi sam lastiš kak elektro avto. Bravo. Avto z 400 km dosega je takooo ful bolj praktičen, kot avto , ki ima 180 km električnega in 380 hibridnega dosega, za polovico evrov manj. S tem da drugi avto natankaš v 30 sekundah in odpelješ naslednjih 200 km, prvega pa .... aja, planirat moraš pot vnaprej, ker to je to, po tvojem, ostali so zabiti.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
WarpedGone ::
ful bolj praktičen, kot avto , ki ima 180 km električnega in 380 hibridnega dosega, za polovico evrov manj.
Še bol praktičen je dizl za več kot polovico manj in za več kot 2x več dosega/tank. Če smo že na "praktičnosti". Stvar je kolk je celota daleč od običajnega pojma "avto" v vseh možnih dimenzijah.
BMW i3 REx Road Test Yields 34 MPG, Plus Noise Levels Of The REx In Operation (video
Pa še ropota bistveno manj in spije občutno manj kot 7L/100km (34mpg). 9 litrov tako zadostuje za mizernih 130 dodatnih kilometrov.
Fakt je, da bi i3 z 'običajnim' ICE motorjem bil čisti polom.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Argumentiran prispevek, ki priliči moderatorju.
U bistvu fino kažeš, kolk je "splošno mnenje" osnovano na dejstvih, kolk pa na hypu in malikovanju blagovne znamke.
Ker je BMW mora bit OK čeprav ropota kot kitajska kosilnica, na kakšnem daljšem AC klancu max hitrost upade na 70km/h in ima (v USA) 120km bencinskega dosega. Predno kdo spleza iz zadnjih sedežev moraš odpret vsaj dvoje vrat, prtljažnika je za vzorec ... and the list goes on and on.
U bistvu fino kažeš, kolk je "splošno mnenje" osnovano na dejstvih, kolk pa na hypu in malikovanju blagovne znamke.
Ker je BMW mora bit OK čeprav ropota kot kitajska kosilnica, na kakšnem daljšem AC klancu max hitrost upade na 70km/h in ima (v USA) 120km bencinskega dosega. Predno kdo spleza iz zadnjih sedežev moraš odpret vsaj dvoje vrat, prtljažnika je za vzorec ... and the list goes on and on.
Zbogom in hvala za vse ribe
bluefish ::
Argumentiran je ravno toliko kot: "Fakt je, da bi i3 z 'običajnim' ICE motorjem bil čisti polom."
dzinks63 ::
Tudi pri KIA pripravljajo električarja z modelom Soul, v bistvu nobenih presežkov, veliko bo odvisno od prodajne cene. Soul z klasičnim pogononom ni bil ravno uspešnež, mogoče zato poizkušajo z EV verzijo nadoknaditi zamujeno.
Pro_moted ::
WarpedGone je izjavil:
Argumentiran prispevek, ki priliči moderatorju.
U bistvu fino kažeš, kolk je "splošno mnenje" osnovano na dejstvih, kolk pa na hypu in malikovanju blagovne znamke.
Ker je BMW mora bit OK čeprav ropota kot kitajska kosilnica, na kakšnem daljšem AC klancu max hitrost upade na 70km/h in ima (v USA) 120km bencinskega dosega. Predno kdo spleza iz zadnjih sedežev moraš odpret vsaj dvoje vrat, prtljažnika je za vzorec ... and the list goes on and on.
Ja , težko je ko ne razumeš namena avtomobila. A celo zadnja prednja vrata moraš odpret ? Kaj pa na 3 vratnih avtih, ko sploh ni zadnjih vrat ? A bi te potem zadovoljilo če bi prlepili zadnja vrata in ga poimenovali coupe ? Seveda tudi i3 ni perfekten avtomobil, je namenjem svoji ciljni skupini in kot taki, čisto ustreza in se niti noče merit s kakšnim E klaso Mercedesom. Prtljažnika za vzorec ? Ja koliko pa ga naj bo v avtu ranga Opel corsa, z dvema motorjema in baterijami. Kako ropota ne bom komentiral, ker se še nisem z njim peljal.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pro_moted ()
WarpedGone ::
Ja , težko je ko ne razumeš namena avtomobila.
Namen je precej jasen
- vzpostavitev proizvodnje šasij iz nekovinskih materialov
- skrb za image kako so eko in grin
Nikakor pa ni namen izdelat Dober Avto v stilu 'klasičnih' BMWjev, še najmanj pa EV ki bi kakorkoli ogrozil prodajo ICE mašin.
Zbogom in hvala za vse ribe
Jst ::
http://theenergycollective.com/eric-wes...
Če iz tega članka ne razumeš zakaj je Tesla poseben primer, ki ga ne moreš primerjati z ostalimi, potem si očitno privrženec diktatur, nasprotnik kapitalizma, prostega trga, nasprotnik konkurence,... Za v Severno Korejo, namreč.
(Ne vzeti tega preveč resno, ampak vseeno se malo zamisli...)
Če iz tega članka ne razumeš zakaj je Tesla poseben primer, ki ga ne moreš primerjati z ostalimi, potem si očitno privrženec diktatur, nasprotnik kapitalizma, prostega trga, nasprotnik konkurence,... Za v Severno Korejo, namreč.
(Ne vzeti tega preveč resno, ampak vseeno se malo zamisli...)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Gregor P ::
Dokaj očitno je, da lahko to počnejo samo z "državnim denarjem", zato je njihov "uspeh" neprimerljiv z ostalimi, ki se morajo na trgu dejansko boriti za obstoj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Če iz tega članka ne razumeš zakaj je Tesla poseben primer
Hmnja, kaj mi točno očitaš?
Da teslo enačim z vsemi ostalimi al da pravim da so posebni? Da je vse ostalo mizerija, oni pa ponujajo produkt, ki je vsaj pogojno na ravni avtomobila?
Jim očitaš preveč velikopotezne načrte? Ne smejo postavit take velike fabrike in izdelovat tako veliko celic? Ker bo to slabo za koga točno?
Jim očitaš izkoriščanje državnega monopola za zatiranje konkurence?
Dokaj očitno je, da lahko to počnejo samo z "državnim denarjem", zato je njihov "uspeh" neprimerljiv z ostalimi, ki se morajo na trgu dejansko boriti za obstoj.
Očitno je samo, da nimaš pojma kaj blebetaš. Edin direkten državni denar, ki je bil v igri je že poplačan z obrestmi. Za razliko od nissana, forda, itd, ki še vedno cuzajo kredite in so še vedno dolžni.
Subvencija? Če lahko vsi ostali, zakaj jih nebi smel bit deležen tut Tesla?
Samo zato ker so uspešni? Ergo je treba subvencionirat mizerijo ala i3, leaf, in podobne spačke, ornk zadeve pa naj švicajo? Če mene vprašaš naj švicajo vsi enako al pa naj imajo subvencije vsi.
BYD v enem dnevu prodal 600 EV:
Ja, BYD je dobro pozicioniran da bo v prihodnosti eden izmed treh velikih - tesla, nisan/renault in BYD. Ostali nimajo osnovnih pogojev še izpolnjenih, da bi to lahko postali.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
BYD v enem dnevu prodal 600 EV:
Ja, BYD je dobro pozicioniran da bo v prihodnosti eden izmed treh velikih - tesla, nisan/renault in BYD. Ostali nimajo osnovnih pogojev še izpolnjenih, da bi to lahko postali.
Ne strinjam se s tvojim vrstnim redom: nisan/renault in BYD, VW, BMW,,,in vse ostale že poznane firme in na koncu ima nekaj možnosti Tesla.
WarpedGone ::
S čim se ne/strinja lokalni nepismen trolič nema veze.
Uspeh EV v prihodnosti sedi na zadostni kapaciteti produkcije baterij. Nissan že ma svoje fabrike, BYD tudi. Tesla si jo bo postavil 'v kratkem' (in to večjo od obeh prvih skupaj - 35kWh). Ostali imajo luft?
50kWh/avto * 500.000 letne proizvodnje je za 25 GWh ur celic.
Za okus:
Nissan:
200k * 24kWh = 4,8GWh
60k * 24kWh = 1,4kWh
Ergo, Nissan danes (lahko?) sestavi za ~6,2 GWh baterij letno. Ko bojo končno kapaciteto v avtu dvignili nekam blizu človeškega nivoja (+50kWh) jim bo to zadostovalo za ~100k vozil letno.
Tesla ima s Panasonicom podpisano pogodbo za:
500M celic letno * 12Wh/celico = 6GWh / letno
Nissan in Tesla sta torej tam/tam po razpoložljivih GWh v naslednjih letih.
Cifre za BYD nimam, upam pa stavit da je pod 1GWh.
Kje je BMW? Hvalili so se z letno proizvodnjo do 30k i3 z22kWh: 30k * 22kWh = 660MWh
Pomeni da so na 1/10 kapacitete Nissana in Tesle.
Se kej hvalijo, da bojo postavl kakšno xx GWh lastno fabriko baterij?
Uspeh EV v prihodnosti sedi na zadostni kapaciteti produkcije baterij. Nissan že ma svoje fabrike, BYD tudi. Tesla si jo bo postavil 'v kratkem' (in to večjo od obeh prvih skupaj - 35kWh). Ostali imajo luft?
50kWh/avto * 500.000 letne proizvodnje je za 25 GWh ur celic.
Za okus:
World's Largest Lithium Battery Plant to Open in Russian Far East
New factory, a joint venture between RUSNANO and Thunder Sky, will have 1 GWh capacity,
Nissan:
The cell fabrication factory in Smyrna is the largest plant in the U.S. that builds automotive-scale lithium-ion batteries, and it can produce batteries for up to 200,000 electric vehicles a year
200k * 24kWh = 4,8GWh
Nissan benefited from a GB?20.7 million grant from the British government and up to GB?220 million from the European Investment Bank.[137][138] The plant has the capacity to produce 60,000 lithium-ion batteries and 50,000 Leafs a year.
60k * 24kWh = 1,4kWh
Ergo, Nissan danes (lahko?) sestavi za ~6,2 GWh baterij letno. Ko bojo končno kapaciteto v avtu dvignili nekam blizu človeškega nivoja (+50kWh) jim bo to zadostovalo za ~100k vozil letno.
Tesla ima s Panasonicom podpisano pogodbo za:
Under the pact announced yesterday, Panasonic will supply nearly 2 billion cells over the next four years.
500M celic letno * 12Wh/celico = 6GWh / letno
Nissan in Tesla sta torej tam/tam po razpoložljivih GWh v naslednjih letih.
Cifre za BYD nimam, upam pa stavit da je pod 1GWh.
Kje je BMW? Hvalili so se z letno proizvodnjo do 30k i3 z22kWh: 30k * 22kWh = 660MWh
Pomeni da so na 1/10 kapacitete Nissana in Tesle.
Se kej hvalijo, da bojo postavl kakšno xx GWh lastno fabriko baterij?
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
s posebnim poudarkom na slabovidnih osebah
Se slabovidni res zanašajo na zvok preden stopijo čez cesto? Koliko kolesarjev je pa že zbilo slepo osebo?
Daleč največji problem za pešce so tiha vozila, ki se redno vozijo na njihovih površinah (kolesarji, EV kolesa, EV skuterji). Avto se vozi po cesti in nihče (tudi slepi) se nebi smel zanašati samo na zvok bližajočega "traktorja".