» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
188 / 1213
»»

TribesMan ::

Aftenposten reported that Norwegians now pay an average price of NOK 371,000 (USD 62,000) for a new car. The price is largely a result of taxes that roughly double what the car might have cost in, for example, a far more competitive and much lower-tax market like the US. Higher-end cars, like Volvos, for example, can cost well over the equivalent of USD 100,000 in Norway.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Aha, v povprečju torej 371k NOK oz 62k USD oz cca 45k EUR za nov avto.
Tule piše da VW Golf 1.4 90kW v povprečju košta 267k NOK oz. 32k EUR.

Če se avto za 65k EUR prodaja v podobnih številkah kot avto za pol manj, ne morejo bit krivi samo davki.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Ja, ker verjetno ljudje, ki so na trgu za 5 metrsko limuzino, kot alternativo gledajo osnovnega Golfe z 1.4 motorjem...

Najdi ceno vsaj za Passata, ali še bolje Audija A4/A6 pa ne z 105HP motorjem.

Namig, cena "spodobnega" A6 je tam blizu 100.000€

Pač za Norveške razmere ima Model S zelo ugodne cene.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Koliko električnih avtov je na trgu za 100k €?

Glih tolk, kot je firm, ki so sposobne narest tak avto.


WarpedGone je izjavil:

URLpls za vse te električne avtomobile za 100k.

Trenutno obstaja točno ena firma. Vsi ostali so ali obupno dražji al samo obupni.


A Audi, Mercedes, BMW, Maserati, Aston Martin, Jaguar, Bentley in še kdo so, skupaj s Teslo, ena sama firma?

WarpedGone ::

Kdo od njih je razvil in prodaja EV za 100k?
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

Nihče. Ampak ti si vprašal, zakaj Norvežani kupujejo ravno Teslo. Ker si jo zlahka privoščijo in obenem, glede na ostale avtomobile za podobno ceno, dobijo nadgradnjo v luksuzu. Nato si rekel, da je električnih avtov za ~100k € toliko, kot proizvajalcev, ki so jih sposobni narediti. Pa jih, očitno, ni toliko. Pazi, sam si rekel, da jih je toliko, kolikor je firm SPOSOBNIH narediti takšen avto. Teh je pa bistveno več, kot pa avtov samih. Če je nekdo nečesa sposoben, še ni nujno, da to potem tudi počne. S tem da sposobnost jaz omejujem izključno na inženirsko sposobnost. S tega vidika sem prepričan, da recimo veliki trije Nemci znajo narediti bistveno boljši avto od Tesle. Če ne drugega bo infotainment/HVAC sistem uporabniku bolj prijazen (17" touchscreen pač nima mesta v avtu, je bilo pa že rečeno, zakaj je v Model S).

fpbs ::

PrimozR je izjavil:

Nihče. Ampak ti si vprašal, zakaj Norvežani kupujejo ravno Teslo. Ker si jo zlahka privoščijo in obenem, glede na ostale avtomobile za podobno ceno, dobijo nadgradnjo v luksuzu. Nato si rekel, da je električnih avtov za ~100k € toliko, kot proizvajalcev, ki so jih sposobni narediti. Pa jih, očitno, ni toliko. Pazi, sam si rekel, da jih je toliko, kolikor je firm SPOSOBNIH narediti takšen avto. Teh je pa bistveno več, kot pa avtov samih. Če je nekdo nečesa sposoben, še ni nujno, da to potem tudi počne. S tem da sposobnost jaz omejujem izključno na inženirsko sposobnost. S tega vidika sem prepričan, da recimo veliki trije Nemci znajo narediti bistveno boljši avto od Tesle. Če ne drugega bo infotainment/HVAC sistem uporabniku bolj prijazen (17" touchscreen pač nima mesta v avtu, je bilo pa že rečeno, zakaj je v Model S).

Točno tako, kot praviš. Vsak proizvajalec avtomobilov je sposoben naredit EV enak, ali boljši kot je Teslin, samo nihče noče v avto nagonit tri četrt tone
baterij, kot to počne Tesla. Ravno tako, 17" displej nima kaj početi v avtu.

nekikr ::

No, no, ne pretiravaj. Za veliko ljudi je 17" LCD v avtomobilu najboljša stvar. Ali pa start-stop v 3.2 dizlu. Ali pa vsaj 4 področna klima. "Vsako tele ima svoje vesele" pravijo. In če bi namesto 3/4 tone baterij spravil v avto celo tono, bi bil še zame uporaben, samo cenovno se ne bo izšlo.

PrimozR ::

Ma ne, tričetrt tone, če hočeš imeti decent range, ni slaba ideja. Problem je, če imaš ti narejeno platformo za klasičen ICE pogon, ki s tem pač ne deluje. Mercedes je še nekako pofejkal z SLS-om, ampak vseeno to ni to. Nobene izmed treh velikih Nemcev (in ostalih seveda) pa ne bo šel razvijati popolnoma nove platforme za nekaj procentov prodajne količine, kot jo dosegajo s klasičnimi avtomobili.

nekikr je izjavil:

No, no, ne pretiravaj. Za veliko ljudi je 17" LCD v avtomobilu najboljša stvar. Ali pa start-stop v 3.2 dizlu. Ali pa vsaj 4 področna klima. "Vsako tele ima svoje vesele" pravijo. In če bi namesto 3/4 tone baterij spravil v avto celo tono, bi bil še zame uporaben, samo cenovno se ne bo izšlo.

Za NIKOGAR 17" touchscreen ni najboljša stvar. Niti ni dobra stvar.

Leme rephrase. Touchscreen NI dobra stvar za v avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

WarpedGone ::

Če je nekdo nečesa sposoben, še ni nujno, da to potem tudi počne. S tega vidika sem prepričan, da recimo veliki trije Nemci znajo narediti bistveno boljši avto od Tesle.

Ti si lahko prepriačn v kar češ. That does not make it real.
Audi se je nekaj trudil čez prst replicirat roadsterja. Za vsaj dvakrat več denarja so pršl do vozila s pol manj dosega. Praktičen fejl, kar so skapiral tut sami in ustavl konje.
VW neki brca, na cesto so dal še eno mizerijo. S peciklom se brez posebnega truda pripeljem dlje kot z njim.
Česa je sposobn narest BMW je že tut dokazal. Mizerija, pa še grda povrh.

Žal nimam razloga da bi verjel v pravljice, kako nočejo narest bolš zadeve. Neki kar bi folk rad kupoval v velkih cifrah.

S tem da sposobnost jaz omejujem izključno na inženirsko sposobnost.

Js pa na to, kar prodajajo. Prvo so pravljice, drugo dokazana realnost, ki ne zahteva vere.
Zbogom in hvala za vse ribe

bluefish ::

WarpedGone je izjavil:

Žal nimam razloga da bi verjel v pravljice, kako nočejo narest bolš zadeve. Neki kar bi folk rad kupoval v velkih cifrah.
Dokler proizvodnja/prodaja ICE vozil raste iz leta v leto dejansko nimajo neke hude motivacije za proper razvoj alternativ.

WarpedGone ::

Touchscreen NI dobra stvar za v avto.

Sigurno, sploh če ga naredijo kaki "veliki nemci" al pa podobni nesposobneži... ala fisker.

Če se ga naredi Ornk, ni problemov in je lahko 100x bolša rečt kot majhn fizičn knof nekje pod heblom ročne zavore.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Za NIKOGAR 17" touchscreen ni najboljša stvar. Niti ni dobra stvar.

Leme rephrase. Touchscreen NI dobra stvar za v avto.

I hear you. Ampak "najboljše" je bilo mišljeno v smislu preferenc posameznika in ne varnosti. Zato pa ima vsak drugi avto sedaj že nek touch sistem, se ti ne zdi?

WarpedGone ::

Dokler proizvodnja/prodaja ICE vozil raste iz leta v leto dejansko nimajo neke hude motivacije za proper razvoj alternativ.

100% res a hkrati še vedno pomeni da enostavno "niso sposobn".

Sposobnost vključuje tudi predvidevanje kaj prihaja in kaj vse je treba narest že danes, da bo tisto jutri možno ornk izkoristit.
Dobra stara Inovator's dilemma. Če bojo samo zasledoval dobičke danes tu, so doomed.
Enako kot že ničkoliko bivših industrijskih velikanov, katerih se danes redkokdo sploh še spomne, so samo še zgodovina.

Tesla ma danes pod pasom 10 let razvoja in so že na tretji generaciji električnega pogonskega sklopa. So že dovolj daleč da Toyota in Mercedes pri njih nakupujeta.
Prednost/zaostanek bo še tolk bol očitenn ko na cesto pride GenIII za ~35k EUR, 350+ km realnega dosega, 5 sedežev, normalen izgled, dva prtljažnika, svetovno omrežje hitrih polninic, ki omogočajo brezplačno pot na morje, itd.

Kaj bo mela konkurenca leta 2017? Neki hibridov in neki mizerije s 150km dosega za teh istih 35k EUR?
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

In standardne polnilnice v vsaki vasi. Plus, kar je bilo že velikokrat rečeno, če bi se res spravili na to področje, pridejo zraven precej hitro. Konec koncev imajo precej dober kader na razpolago in veliko denarja. Menda nas ne boš prepričeval, da so prav vsi sposobni kadri že pri Tesli in da nihče niti ne more narediti masovni EV, četudi bi hotel?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

WarpedGone ::

In standardne polnilnice v vsaki vasi.

Ki so tam že ~100 let, zakaj postavljat še dodatne?
Fora je v hitrosti, počasno maš doma za čez noč, ko pa nekam greš si želiš hitrosti. Problem vseh teh trenutnih "hitrih polnilcev", je da so počasni.
22kW je sicer glede na 'standardno vaško zadevo' ćez prst 10x hitrejša ampak vseeno še za en tak faktor premajhna, da bi bila zadeva tako majhen problem, da se ga nebi melo smisla omenjat.
Hitrost polnjenja se meri v km/h al pa v km na pol ure, če je to bol plastično. 22kW zadostuje za 100km na uro polnjenja ampak ker to ni linearno iz tega dobiš mogoče 50km dosega v pol ure. 50 km je velik za skakanje po mestu, je pa premalo da bi se temu reklo LongRange polnjenje. Čakat štiri ure dofilaš za naslednjih 200km je mizerija. Sploh če moraš za polnjenje še sprot plačat kot je praksa na teh standardnih zadevah. In bit član takih in drugačnih klubov. Pa met take in drugačne kartice. In klicat na te in one cifre, da ti omogočijo filanje. Kadar konkretna polnilna postaja sploh deluje. Ta "standardna scena" smrdi na kvadrat.

Plus, kar je bilo že velikokrat rečeno, če bi se res spravili na to področje, pridejo zraven precej hitro.

Razvoj novega modela klasičnega ICE avtomobila traja ~5 let. Aka 'nov' golf, nova trojka, nov megan, ...
Kaj ti daje upanje, da bi razvoj novega EV, ki ni le predelava ICE šasije, trajal kaj manj? Denar je še najmanjši problem. Je podobne sorte reč kot število programerjev, ki delajo na neki zadevi. Prav hitro jih je preveč in onemogočijo napredek. Enako je s preveč denarja.

Konec koncev imajo precej dober kader na razpolago in veliko denarja.

Človek, ki je štartal Tesla Motors zadnja leta svoje svetovalne usluge prodaja starim velikanom.
Njegove besede: stanje znotraj teh "velikanov" je še slabše, kot si je mislil predno je prišel zraven. Ja, dobesedno nimajo pojma kar se tiče električnega pogona. Žal.


Menda nas ne boš prepričeval, da so prav vsi sposobni kadri že pri Tesli in da nihče niti ne more narediti masovni EV, četudi bi hotel?

Stvari niso nikol fertik, prihajajo novi inženirji ampak tle je glavni problem prepoznat kdo je sploh taprav kader za tako zadevo. Človek ki je frišn iz faksa al nekdo ki ima pod pasom že 10 ICE motorjev?
Nekdo, ki dela elektropogone za golf-carte? Nekdo, ki načrtuje diesel-elektro sklope za lokomotive? Neke hude industrijske prakse tle ni in je treba najt deviški folk in oblikovat teame, ki imajo kompetence in lahko sodelujejo.
Šef razvoja pri tesli je recimo sestavljal svoje EVje že pred 20 leti. Znan je negov predelan Porsche s prikolico iz prednjega dela golfa - pusher trailer.

Ampak kjer bi bila iskrena želja se takšni teami sestavijo in če se jih dost časa futra z denarjem in ostalimi viri bodo neki naredil - svojo prvo generacijo EVja. Ko bodo ponovili, bodo na drugi, itd. Nekaj se sicer da preplonkat od drugih, mnogo zadev je pa takih da enostavno ne razumeš zakaj so takšne kot so in ne drugačne. Ko plonkaš pri takih zadevah hitro zaHebeš. Zato govorim o zaostanku velikih. Nimajo teamov, ki bi gradili svojo lastno ekspertizo na področju EV oz so takšne teame komajda sestavli. EV je enostaven samo na prvi pogled. Komot požre tolk razvoja kot je le virov na razpolago in razlika v rezultatu je očitna.

Model S se ni zgodil slučajno - je rezultat firme, ki svojo prihodnost v 100% stavi na EV, kjer interno ni begbremzarjev, ki imajo svoje ideje, želje in strahove, da bo jo zastareli in da njihovega znanja ne bo več nihče maral.
Drugi EV so pa rezultat mal drugačnih teamov in mal drugačnih atmosfer znotraj firm.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Touchscreen NI dobra stvar za v avto.

Sigurno, sploh če ga naredijo kaki "veliki nemci" al pa podobni nesposobneži... ala fisker.

Če se ga naredi Ornk, ni problemov in je lahko 100x bolša rečt kot majhn fizičn knof nekje pod heblom ročne zavore.

Nope. Touschscreen ima osnovni problem, ki onemogoča, da bi bil dober v avtu. Že na namizju je zadeva precej neuporabna, ker z roko mahaš po zraku, kar je neudobno. Avto je pa, če še nisi pazil, precej dinamična stvar, torej se ti ta roka v zraku precej premika glede na tarčo (dolg 'nosilec' pa to, telefoni pač delujejo, ker lahko roka maha naokrog, pa bo palec še vedno natančen, ker je precej bolj lokalen sistem). Rezultat je, da se moraš neizmerno koncentrirati in ves čas gledati, kam boš dal prst, kaj boš pritisnil, itd. Po drugi strani pa z volanskimi gumbi z večino stvarmi lahko upravljaš praktično na slepo, ko enkrat poznaš sistem.

WarpedGone je izjavil:

Če je nekdo nečesa sposoben, še ni nujno, da to potem tudi počne. S tega vidika sem prepričan, da recimo veliki trije Nemci znajo narediti bistveno boljši avto od Tesle.

Ti si lahko prepriačn v kar češ. That does not make it real.
Audi se je nekaj trudil čez prst replicirat roadsterja. Za vsaj dvakrat več denarja so pršl do vozila s pol manj dosega. Praktičen fejl, kar so skapiral tut sami in ustavl konje.
VW neki brca, na cesto so dal še eno mizerijo. S peciklom se brez posebnega truda pripeljem dlje kot z njim.
Česa je sposobn narest BMW je že tut dokazal. Mizerija, pa še grda povrh.

Žal nimam razloga da bi verjel v pravljice, kako nočejo narest bolš zadeve. Neki kar bi folk rad kupoval v velkih cifrah.

S tem da sposobnost jaz omejujem izključno na inženirsko sposobnost.

Js pa na to, kar prodajajo. Prvo so pravljice, drugo dokazana realnost, ki ne zahteva vere.

Številke ne zahtevajo vere, ker ne lažejo. Njihova iženirska sposobnost je večkrat dokazana, neizpodbitno. Če je ne aplicirajo na nekem nišnem področju, to še ne pomeni, da so nesposobni. Zgolj omejeni zaradi drugih stvari.

nekikr je izjavil:

Za NIKOGAR 17" touchscreen ni najboljša stvar. Niti ni dobra stvar.

Leme rephrase. Touchscreen NI dobra stvar za v avto.

I hear you. Ampak "najboljše" je bilo mišljeno v smislu preferenc posameznika in ne varnosti. Zato pa ima vsak drugi avto sedaj že nek touch sistem, se ti ne zdi?

Folk je načeloma glup. Če ne bodo zanje skrbeli proizvajalci, ki so leni in želijo 5 EUR več dobička na avto, ki jih dobijo zaradi nevgradnje gumbnega sistema, bodo pa zanje poskrbeli zakonodajalci, ki bodo prepovedali uporabo touchscreenov (tako hudo sicer ne bo, ker tako zelo nevarni spet niso). Itak se pa touchscreeni razširjajo samo v avtomobilih nižjega cenovnega razreda, veliki trije Nemci (MMI, iDrive, Command) in še marsikdo drug iz višjega cenovnega razreda ima proper sistem.

WarpedGone je izjavil:

Dokler proizvodnja/prodaja ICE vozil raste iz leta v leto dejansko nimajo neke hude motivacije za proper razvoj alternativ.

100% res a hkrati še vedno pomeni da enostavno "niso sposobn".

Sposobnost vključuje tudi predvidevanje kaj prihaja in kaj vse je treba narest že danes, da bo tisto jutri možno ornk izkoristit.
Dobra stara Inovator's dilemma. Če bojo samo zasledoval dobičke danes tu, so doomed.

Obstajajo finančno-statistična orodja, ki precej lepo napovejo, kdaj se splača v razvoj nečesa vrniti milijardo EUR. To je takrat, ko se ti bo ta milijarda EUR povrnila, ne pa ko bo fanboy Tesle rekel, da želi onanirati nad še čem drugim, kot Model S.

Ko si tako informiran, koliko razvoja pri Tesli je sploh Teslinega? Kolikšen del tega pogonskega sklopa je outsourcanega?

AJa, teli tvoji komentarji 'koga vzeti, golf cart dizajnerja al vlak dizajnerja, itd.' samo nakazujejo, kako zelo močno nimaš pojma o razvoju avtomobila. Več kot očitno je, da se ti zdi, da je bistvo razvoja avtomobila motor z notranjim izgorevanjem. V bistvu pa lahko odpikaš samo ICE powertrain ekipo in pripelješ ekipo za razvoj električnega pogona. Zamenjalo se bo... 10 % ljudi? Z današnjimi hibridi bo ta odstotek morda še nižji, ker pač skaliraš električen power sklop iz hibrida, torej en kup znanja že imaš. Notranjost, šasija, podvozje, luči, varnost, itd. itd., vse to ostane enako. Edina sprememba je, da imaš harmonskih vibracij precej manj, torej je delo ljudi, odgovornih za preprečevanje oz. zmanjševanje vibracij ter za zagotvaljanje trdnosti ciklično obremenjenih (določenih) komponent bistveno lažje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Nikec3 ::

Točno tako, kot praviš. Vsak proizvajalec avtomobilov je sposoben naredit EV enak, ali boljši kot je Teslin, samo nihče noče v avto nagonit tri četrt tone
baterij, kot to počne Tesla. Ravno tako, 17" displej nima kaj početi v avtu.

Bedarija vseh bedarij. Naredili bodo to, kar:

1. Lahko naredijo s svojim znanjem
2. Znajo prodati

Torej obstajata 2 varianti, ali ne znajo narediti takšnega EV-ja, ali pa menijo, da ga ne bi mogli prodati. Teža baterij sploh ni pomembna, važno je kaj ljudje kupujejo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

nekikr je izjavil:

In standardne polnilnice v vsaki vasi.

Za začetek bi zadostovale multistandard 50kW polnilnice v vpadnicah v večja mesta in še kakšna na razdalje 50km. Po letu 2017 pa v Evropi ostane samo še Combo 2 konektor.
http://bioage.typepad.com/.a/6a00d8341c...

Dr_M ::

Danes sem videl Teslo model S od blizu. Avto je hud. In tisti display zgleda fancy. Nevem pa, ce je zelo uporaben, ampak to bi mogel sprobat, tko na pamet se mi ne zdi napacen.

pegasus ::

Problem tega displaya je točno to - izgleda fancy, "na pamet" se "ne zdi napačen", ko pa si v kritični situaciji, bi si še kako želel običajnega knofa iz 30 let starega štedilnika. Ker je ergonomski.

Okapi ::

Saj pa na tem zaslonu nimaš informacij, ki ti pridejo prav v kritičnih trenutkih.

O.

pegasus ::

Ne bi vedel, si pa predstavljam, da boš zaradi uporabe tega zaslona zelo hitro zašel v kritično situacijo, precej hitreje, kot s knofi, ki jih lahko otipaš s prsti.

PrimozR ::

Nikec3 je izjavil:

Točno tako, kot praviš. Vsak proizvajalec avtomobilov je sposoben naredit EV enak, ali boljši kot je Teslin, samo nihče noče v avto nagonit tri četrt tone
baterij, kot to počne Tesla. Ravno tako, 17" displej nima kaj početi v avtu.

Bedarija vseh bedarij. Naredili bodo to, kar:

1. Lahko naredijo s svojim znanjem
2. Znajo prodati

Torej obstajata 2 varianti, ali ne znajo narediti takšnega EV-ja, ali pa menijo, da ga ne bi mogli prodati. Teža baterij sploh ni pomembna, važno je kaj ljudje kupujejo.

Bolj drugo. Pa ne da ga ne znajo prodati, ne znajo ga prodati v zadostnih količinah, ki bi upravičile razvoj EV-jem primerne platforme namesto obstoječih paltform. Beri: običajnih avtomobilov pač prodajo neprimerno več.

pegasus je izjavil:

Ne bi vedel, si pa predstavljam, da boš zaradi uporabe tega zaslona zelo hitro zašel v kritično situacijo, precej hitreje, kot s knofi, ki jih lahko otipaš s prsti.

QFT, sem že opisal prej, zakaj je fail. Zgleda pa fancy, to je res.

Okapi ::

Ne bi vedel, si pa predstavljam, da boš zaradi uporabe tega zaslona zelo hitro zašel v kritično situacijo, precej hitreje, kot s knofi, ki jih lahko otipaš s prsti.
Ja, če gledaš film na zaslonu, namesto na cesto, potem si lahko hitro v težavah;)
Kritične informacije imaš na zaslonu pred sabo, pomembne tipke so še vedno na volanu. Ta večji zaslon je pa za dodatne stvari, če se bojiš, da boš preveč gledal nanj, ga lahko tudi izklopiš.

O.

Gregor P ::

Ti zasloni bodo najverjetneje zelo aktualni v avtonomnih vozilih, pri "klasičnih" torej kjer moram sam upravljati z vozilom, pa imam dejansko rajši fizične gumbe ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Dr_M ::

Sej "miljon" gumbov vsepovsot je ravno tak fail. Mogoce se vecji.
Ali pa tisti BMWjev famozni navigacijski "joystick" je tudi ena vecjih bedarij.

Sicer pa nevem kaj eni pocnete v kriticnih situacijah, ampak jaz vsekakor gledam na cesto in nimam nikakrsne potrebe spremenit kaksne nastavitve v tistem trenutku. Tako da bi z veseljem imel tak display v avtu.

Gregor P ::

En gumb ki ga dostikrat uporabim v na "polkritičnih situacijah" (oz. tik po kritični) je recimo vklop vseh štirih smernikov, ali takojšne utišanje radia, vklop funkcije proti rošenju vetrobranskega stekla (ko se ti v trenutku zarosi) ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

bluefish ::

Za zaslon v Tesli je že bilo nekje zapisano, da se je šlo predvsem za ekonomsko odločitev.

Gregor P ::

Zgolj na podlagi tega kar sem videl (nisem pa še sedel v tem vozilu), je vse skupaj videti (sestavljeno) kot ena "ekonomska odločitev", morda boljše od vozil za 15.000 evrov ("plastik-fantasik"), a daleč zadaj za vozili za 100.000 evrov (kar se uporabe materialov tiče, dizajnerskih fines ipd.) ... to govorim zgolj o videzu na zunaj, same kabine ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

Rezultat je, da se moraš neizmerno koncentrirati in ves čas gledati, kam boš dal prst, kaj boš pritisnil, itd. Po drugi strani pa z volanskimi gumbi z večino stvarmi lahko upravljaš praktično na slepo, ko enkrat poznaš sistem.

Lahk verjamem tebi, lahk se pa spomnem kako je blo v živo. Po par minutah statičnega raziskovanja sem zadevo zapeljal skozi Milan. Imel sem točno 0 težav spremljat tisti sredinski zaslon in na njem vidit/najt zadeve, katere sm hotu probat oz. spremenit.
Ravno zato ker je zadeva tako velika, sploh ni treba kej posebej spuščat pogleda in iskat stvari - takoj padejo v oko in prst jih intuitivno zadane. NI
treba zadet piko 1mm x 1mm ampak vse zadeve so vsaj nekaj cm x nekaj cm in zelo kontrastne. Zdravo oko in zdrava roka nima nobenga problema dvignit temperaturo klime al odpret/zapret streho. Sploh ker so stvari vedno na istem mestu in dovolj veliko jih če nekaj časa zadaneš z zaprtimi očmi.

Sploh pa so na volanu knofi s katerimi lahk upravljaš praktično karkoli. Če maš kako posebno fobijo pred svetlečimi zasloni.
Proof is in the puding and the touchscreen puding tasted good.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

Dr_M je izjavil:

Sej "miljon" gumbov vsepovsot je ravno tak fail. Mogoce se vecji.
Ali pa tisti BMWjev famozni navigacijski "joystick" je tudi ena vecjih bedarij.

Sicer pa nevem kaj eni pocnete v kriticnih situacijah, ampak jaz vsekakor gledam na cesto in nimam nikakrsne potrebe spremenit kaksne nastavitve v tistem trenutku. Tako da bi z veseljem imel tak display v avtu.

Nikoli ne nastavljaš temperature hlajenja/gretja, moč pihanja le-tega, usmeritev zračnikov in podobnih zadev? Dandanes je namreč moderno, da je vse to na touchscreenih, poleg celotnega infotainment sistema.

bluefish je izjavil:

Za zaslon v Tesli je že bilo nekje zapisano, da se je šlo predvsem za ekonomsko odločitev.

Ja, to je rekle Tribes. Zadeva je poceni rešitev (kupiš en LCD panel namesto milijona gumbkov), ki jo lahko obenem enostavno prilagajaš, spreminjaš oz. dopolnjuješ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Gregor P ::

PrimozR je izjavil:


Nikoli ne nastavljaš temperature hlajenja/gretja, moč pihanja le-tega, usmeritev zračnikov in podobnih zadev? Dandanes je namreč moderno, da je vse to na touchscreenih, poleg celotnega infotainment sistema.
Moderno pri kakšnih vozilih?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

PrimozR ::

Tesla Model S, Peugeot 308, itd. :D

(zraven nekako spada še Fordov MySync, ampak ne vem če je v tisti ameriški obliki prišel čez lužo. Pa itak se je nekaj govorilo, da bodo skenslali Microsoft v zameno za RIM-ov sistem)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Dr_M ::

Imam obcutek, da je tukaj en kup ljudi, ki nebi smeli bit niti v blizini avtomobila, kaj sele v njemu.

Gregor P ::

PrimozR je izjavil:

Tesla Model S, Peugeot 308, itd. :D

Torej predvsem vozila nižjega cenovnega ranga, ki nimajo nič drugega, novega za ponuditi razen touchscreena za privabljanje kupcev>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fpbs ::

Tesla niža cene v Evropi:
http://green.autoblog.com/2014/03/21/te...

WarpedGone ::

Another steaming pile of bullshit by fpbs. Pa še zamuja da glava peče.

Znižanje cene v EUR je staro že kak mesec in je posledica spremembe tečaja EUR:USD.

Apparently there was some pricing discrepancy where a German could buy a Model S in Norway for about 7K less than buying it in Germany. This is no longer the case after the pricing change.


Editor's Note: When Tesla announced European pricing on December 19, 2012 the Euro traded at 1.321, yesterday it closed at 1.386, up about 5% since the announcement.


Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Malo bolje informiran vir glede pocenitve v Nemčiji: Inside EVs:

In še vir zgornje slikce: Why A Used Tesla Model S Can Cost More Than A New One
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

The study also found the average mileage of a used Model S is very low, at 3,700 miles

Kaj, a niso zadovoljni z avtom? :) Vem kaj piše v članku sicer, ampak izmisli si lahko kdorkoli karkoli, da lepše izpade. Pa tistih 7500$ je tudi omenjenih, da nima kaj veze s tem? Ker kolikor je meni znano edino še Golfu z leti cena samo še raste, pa kakšnemu BMWju (vsaj tako me prepričujejo bolniki). Pa imam še Teslo in njenega bolnika v repertoarju :)

Glede pocenitve pa lahko nasedeš PRju, da kljub razprodanim kapacitetam za naslednjih n let in strašnemu povpraševanju cene občutno znižajo (čeprav je tečaj zanihal za mizernih 5%), lahko pa tudi temu, da so v izredno bogati državi prodali 100 avtomobilov (in to naj bi bil eden glavnih trgov poleg njihovega idealnega trga na norveškem).

WarpedGone ::

Cena raste če je povpraševanje večje od ponudbe. Osnovna tržna zakonitost.
Ko je zadeva zaželjena in je nanjo treba čakat mnogo mesecev, se najde kdo ki doda nekaj zraven, da prečrta nekaj teh mesecev čakanja.
In se najdejo tudi drugi, ki tašno situacijo izkoristijo za hiter zaslužek.

Nekaj drobtinic (registracije med jan 2009 in dec 2013):
Pri nas je trenutno registriranih pet (5) vozil Tesla Model S, dva z registracijo KR, tri z registracijo LJ.
Dva bela, dva svetlo siva, en temno siv.
Trije so registrirani na pravno osebo (AvantCar?), dva pa na fizično - en na moškega blizu abrahama, drug pa na žensko pod 30 let.
Vseh pet je bilo registrirano oktobra lani.
Od tega so kar štirje P85 varianta, en je pa 'navadn' 85.

Mamo pa tudi tri (3) leafe, en v lasti fizične osebe in dva v lasti pravne osebe. Dva v Lj, en v Ce.
Zbogom in hvala za vse ribe

bluefish ::

Za spačka i3 je pa le zanimanje - 11000 prednaročil in čakalna doba pol leta: http://www.treehugger.com/cars/bmw-i3-e...

Podobno je z i8, kjer povpraševanje presega načrtovano proizvodnjo.

pegasus ::

Jaz bi rad predvsem videl, da bi dilerji pri nas ponudili elektro avte, da bi bili dostopni po uranih kanalih in ne po nekih stranpoteh ... Npr, kje na strani nissan.si najdem leafa? Kje na strani renault.si najdem zoe? Kje na strani bmw.si najdem i3?

Nikec3 ::

Trije so registrirani na pravno osebo (AvantCar?), dva pa na fizično - en na moškega blizu abrahama, drug pa na žensko pod 30 let.

Kaj nista tudi ustanovitelja Bitstampa nabavila vsak svojega?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

PrimozR ::

Gregor P je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Tesla Model S, Peugeot 308, itd. :D

Torej predvsem vozila nižjega cenovnega ranga, ki nimajo nič drugega, novega za ponuditi razen touchscreena za privabljanje kupcev>:D

Jah ja, saj sem rekel da imajo proizvajalci vozil v višjem cenovnem rangu boljše, bolj ergonomske rešitve ;)

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Another steaming pile of bullshit by fpbs. Pa še zamuja da glava peče.
Znižanje cene v EUR je staro že kak mesec in je posledica spremembe tečaja EUR:USD.

Če je to stara novica že več kot mesec dni, zakaj nas pa nisi obvestil. Mislim, da znižanje cene za več kot 10% ni tako nepomebna novica, ki marsikaj pove.
Jasno je, da prodaja ne poteka tako dobro kot se skuša prikazat, ne nasedaj na izgovor spremembe tečaja EUR:USD.

fpbs ::

Tesla ima v planu še veliko modelov:

http://jalopnik.com/5943081/this-handy-...

Nikec3 ::

fpbs je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Another steaming pile of bullshit by fpbs. Pa še zamuja da glava peče.
Znižanje cene v EUR je staro že kak mesec in je posledica spremembe tečaja EUR:USD.

Če je to stara novica že več kot mesec dni, zakaj nas pa nisi obvestil. Mislim, da znižanje cene za več kot 10% ni tako nepomebna novica, ki marsikaj pove.
Jasno je, da prodaja ne poteka tako dobro kot se skuša prikazat, ne nasedaj na izgovor spremembe tečaja EUR:USD.

To je dejstvo. Dejstvo je tudi, da je Evropa zelo konservativen kontinent, ki noče presedlati iz "Golf dizlov" na kaj drugega. Evropa zmeče v elektrifikacijo daleč največ denarja, pa ni učinkov, medtem ko so hibridi in EV-ji v ZDA zelo razširjeni brez neke hude politične želje.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

v glavnem so razširjeni, ker so "cool". Nekih pozitivnih učinkov za okolje v USA ni opaziti, razen pač tistih, ki jih že desetletja itak prenašajo na Kitajsko. V Nemčiji so učinki za okolje zadnja leta celo negativni.

fpbs ::

Nikec3 je izjavil:


To je dejstvo. Dejstvo je tudi, da je Evropa zelo konservativen kontinent, ki noče presedlati iz "Golf dizlov" na kaj drugega. Evropa zmeče v elektrifikacijo daleč največ denarja, pa ni učinkov, medtem ko so hibridi in EV-ji v ZDA zelo razširjeni brez neke hude politične želje.

Dejstvo je, da američani dizle šele spoznavajo:
http://wallstcheatsheet.com/stocks/7-ca...
««
188 / 1213
»»