Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
vmalhar ::
Prednost dajemo torej investicijam v prodajno dejavnost pred proizvodno in razvojno, prodajo pa ščitimo celo na plečih proizvajalcev, ki se morajo odreči tem dobičkom in jih razdeliti med prodajalce.
Ne morem verjeti, da si spesnil cel prosti spis o žalostni situaciji proizvajalcev, mačehovski odnos države od njih in kako je potrebno razmisliti širše......pozabil pa na en velik kup zastonj denarja, ki so ga Tesla (in ostali EV proizvajalci) dobili, CO2 kupone, s katerimi jim umetno zvišujejo profitabilnost, občutne subvencije za njihove produkte itd. Sam si ugotovil, da ima vsaka medalja dve plati....torej tudi ti poglej in upoštevaj še drugo (v kakšni meri je pa stvar osebnega prepričanja).
Tako je. Težave mi delajo enostavčne povedi, zato sem spisal cel spis in na koncu sem se za to opravičil.
Če te prav razumem, potem glavni razlog ni ščitenje investicij v prodajno panogo, ampak oviranje proizvajalcev EV-jev (v tem primeru točno enega), ker dobivajo spodbude za razvoj teh tehnologij? Torej država presodi, da je vredno spodbujati razvoj neke panoge, ko pa spodbude začnejo prijemati, je treba pa že začeti z omejevanjem? To je zame še bolj bolna politika, sploh pa je ne razumem v zibelki prostega trga. Podpiraš panogo, da se razvije v biznis in hitreje zaživi na lastnih nogah, ko prvi pokaže uspeh, ga pa zapreš v laboratorij in narediš biznis na njegovih žuljih. Podpiraš razvoj E-mobilnosti, podpiraš razvoj novih tehnologij, podpiraš start-upe s tega področja (ne samo Tesle),... in ko prvi start-up doseže 0,00...1% tržni delež, mu prepoveš direktno prodajo in vsiliš posrednike.
Pa ti meni v malce daljšem spisu povej, kaj to tebi sporoča.
J.McLane ::
Kateri avto, ki se trenutno prodaja (ali se bo v prihodnosti) omogoča polnjenje s 50kW (je to DC ali AC?) na taki "standardni polnilnici"?
In še podvprašanje, koliko kapacitete ene 24kWh baterije (več ne ponuja noben EV razen Tesle) je pa možno polniti s tako močjo?
Model S se na "standardni polnilnici" 50 kW, polni samo z 11 ali 22 kW odvisno od vgrajenega polnilca.
In še podvprašanje, koliko kapacitete ene 24kWh baterije (več ne ponuja noben EV razen Tesle) je pa možno polniti s tako močjo?
Model S se na "standardni polnilnici" 50 kW, polni samo z 11 ali 22 kW odvisno od vgrajenega polnilca.
nekikr ::
Pa ti meni v malce daljšem spisu povej, kaj to tebi sporoča.
Ne rabiš dolgega spisa. Subvencije bi bilo treba ukiniti. To kar delajo sedaj nikakor ni logično. Sam si ugotovil, da je precej neumno, da jim šenkajo tono denarja, potem jih pa omejujejo. Ni ne logično in ne prav, da jim dajo denar, da razvijejo produkt, postavijo tovarno, da vsilijo neke CO2 kupone, da delajo nek mizeren plus, da sofinancirajo njihove izdelke, ki jih nato precej pod ceno prodajajo v lastnih trgovinah. To ni ravno zdrava konkurenca (če imaš na drugi strani dealerja, ki je moral sam postaviti salon in sam prodati "regular priced" avtomobil). Saj veš kako gre tista s kurcem in koprivami.
vmalhar ::
Pa ti meni v malce daljšem spisu povej, kaj to tebi sporoča.
Ne rabiš dolgega spisa. Subvencije bi bilo treba ukiniti. To kar delajo sedaj nikakor ni logično. Sam si ugotovil, da je precej neumno, da jim šenkajo tono denarja, potem jih pa omejujejo. Ni ne logično in ne prav, da jim dajo denar, da razvijejo produkt, postavijo tovarno, da vsilijo neke CO2 kupone, da delajo nek mizeren plus, da sofinancirajo njihove izdelke, ki jih nato precej pod ceno prodajajo v lastnih trgovinah. To ni ravno zdrava konkurenca (če imaš na drugi strani dealerja, ki je moral sam postaviti salon in sam prodati "regular priced" avtomobil). Saj veš kako gre tista s kurcem in koprivami.
To mi ne pove ničesar o tem, kaj ta poteza sporoča tebi. Pove mi samo, da si jezen na spodbude, ki jih dobivajo, in ker so spodbude dobivali, jih je treba sedaj kaznovati.
Se mi pa zdi, da ne razumeš filozofije finančnih podpor novim tehnologijam. Najbrž si mnenja, da si morajo nove tehnologije same izboriti prodor na trg. Sam nisem tega mnenja in spodbujanje nekaterih novih tehnologij vidim kot nujno.
WarpedGone ::
Spodbujanje novih tehnologij se sliši fajn, problem je da se tiho privzema popolno znanje - da bo izbrana tehnologija 'res prava stvar' in ne bomo zafural kup denarja za spodbujanje zadeve, ki se bo izkazala za napačno. Stvar je precej podobna konjskim stavam. S subvencijami se stavi na nekega konja, da bo zmagal. Če res zmaga, super. Če pa slučajno ne, smo nardil škodo.
Zato je najbol ziheraško in na dolgi rok najceneje da se nove tehnologije prepusti njim samim. Parni stroj nismo stuhtal zarad subvencij ampak ker se je lepo dokazal skozi prakso. Tut Benz ni avta naredu s pomočjo subvencij ampak zarad nore ideje in navkljub hordam ljudi, ki so se mu smejali. Subvencije so čisto vedno politično kupčkanje in podkupovanje volilcev.
Eberhard in Tarpening nista štartala Tesla Motors da bi cuzala subvencije ampak ker sta hotla kupt električn avto pa ga nihče ni hotu prodat. Rad bi pa vidu junaka, ki bo šel na davčno in reku "telih 7000 USD pa kr vi mejte, jst jih ne maram". Mogoče celo to sploh ni možno.
Zato je najbol ziheraško in na dolgi rok najceneje da se nove tehnologije prepusti njim samim. Parni stroj nismo stuhtal zarad subvencij ampak ker se je lepo dokazal skozi prakso. Tut Benz ni avta naredu s pomočjo subvencij ampak zarad nore ideje in navkljub hordam ljudi, ki so se mu smejali. Subvencije so čisto vedno politično kupčkanje in podkupovanje volilcev.
Eberhard in Tarpening nista štartala Tesla Motors da bi cuzala subvencije ampak ker sta hotla kupt električn avto pa ga nihče ni hotu prodat. Rad bi pa vidu junaka, ki bo šel na davčno in reku "telih 7000 USD pa kr vi mejte, jst jih ne maram". Mogoče celo to sploh ni možno.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Spodbujanje novih tehnologij se sliši fajn, problem je da se tiho privzema popolno znanje - da bo izbrana tehnologija 'res prava stvar' in ne bomo zafural kup denarja za spodbujanje zadeve, ki se bo izkazala za napačno.Odvisno, kako se stvari lotiš. Razvoj lahko spodbujaš tudi tako, da obljubiš nagrado za določen izum ali izboljšavo. Ali z davčnimi olajšavami. Ni treba kar na slepo vložiti denarja.
O.
vmalhar ::
Se strinjam, da je odločitev, na katerega konja stavit težka in tvegana, in zavedam se, da ima vsak konj svoj lobistični aparat, ki dobro obvlada svoje delo (manipulacije, izsiljevanje, podkupovanje, slinjenje, kupčkanje,...). Podpiram kritičen pogled in konstruktivno debato, nisem pa pristaš splošne ukinitve podpor. In še manj sem pristaš podeljevanja podpor, ko pa se pojavi zametek uspeha (zavedajmo se, Tesla je še vedno na tankem ledu, daleč od stabilnosti) pa takoj cuzat.
Naštel si nekaj dosežkov, ki niso rabili spodbud, najbrž bi pa našel mnoge, ki jih trg sam najbrž nikoli ne bi uveljavil. Prepričan sem, da jedrske energije trg sam nikoli ne bi uveljavil. In fuzije (če nekoč sploh rata) tudi na trg ne bo spravila kaka multinacionalka sama. Tudi satelitskih komunikacij najbrž ne bi imeli, če bi razvoj prepustili trgu,... Na mnogih področjih je to pač začetni strošek, ki ga trg sam ne more pokriti. In brez spodbud bi se napredku na teh področjih praktično odrekli.
Da bom čisto jasen. Sam podpiram spodbude Tesli, ampak je treba poskrbeti, da stimulirajo nižanje cene, torej vse večjo dostopnost EV-jev, in da ne gredo v pretirane dobičke lastnikom podjetja, ampak gredo v omenjeni razvoj. Seveda pa je vedno to strošek. Pomagaš pri razvoju, ko je sposoben sam živeti, ga pa odklopiš. Kolikor vem, je Tesla v tem konceptu vzoren partner. Upam, da se ne motim.
Naštel si nekaj dosežkov, ki niso rabili spodbud, najbrž bi pa našel mnoge, ki jih trg sam najbrž nikoli ne bi uveljavil. Prepričan sem, da jedrske energije trg sam nikoli ne bi uveljavil. In fuzije (če nekoč sploh rata) tudi na trg ne bo spravila kaka multinacionalka sama. Tudi satelitskih komunikacij najbrž ne bi imeli, če bi razvoj prepustili trgu,... Na mnogih področjih je to pač začetni strošek, ki ga trg sam ne more pokriti. In brez spodbud bi se napredku na teh področjih praktično odrekli.
Da bom čisto jasen. Sam podpiram spodbude Tesli, ampak je treba poskrbeti, da stimulirajo nižanje cene, torej vse večjo dostopnost EV-jev, in da ne gredo v pretirane dobičke lastnikom podjetja, ampak gredo v omenjeni razvoj. Seveda pa je vedno to strošek. Pomagaš pri razvoju, ko je sposoben sam živeti, ga pa odklopiš. Kolikor vem, je Tesla v tem konceptu vzoren partner. Upam, da se ne motim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vmalhar ()
WarpedGone ::
Odvisno, kako se stvari lotiš. Razvoj lahko spodbujaš tudi tako, da obljubiš nagrado za določen izum ali izboljšavo.
Ja, Xprize princip - kjer obljubiš in nagradiš rešitev problema. Kakršnakoli pač že bo.
Tipično so ti Xprize financirani z bol-al-manj privatnim denarjem kar celo stvar naredi še tolk bol Košer oz. nesporno.
Da bom čisto jasen. Sam podpiram spodbude Tesli, ampak je treba poskrbeti, da stimulirajo nižanje cene, torej vse večjo dostopnost EV-jev, in da ne gredo v pretirane dobičke lastnikom podjetja,
Tesla Motor ne prejema nobenih posebnih spodbud. Cene se nižajo tolk kolikor to omogoča tehnika/trg. Strah pred "prevelikimi dobički" je pa za lase privlečen če le konreten lastnik ni monopolno zaščiten. Takoj ko bo kdo mel "prevelike dobičke" bo se konkurenca zrinila zraven. Drugo je seveda, če se na primer konkurenci prepove sploh prodajat avtomobile...
Kolikor vem, je Tesla v tem konceptu vzoren partner. Upam, da se ne motim.
Tolk vzoren da celoten bussines model bazirajo na neobstoju kakršnih koli subvencij/xyz. Če/kjer pač so, so be it, cuker na torti.
Komplet začetek firme in poslovanje do danes je sfinanciran s privat kapitalom.
Vse kar so si dovolili narest je to, da so dvignili roko, ko je država ponujala denar. Ena od zahtev je bila tudi dokazda denarja v principu sploh ne potrebujejo ampak ti bo le pohitiril plan. Vse skup so fino dokazal z 9let "prehitrim" odplačilom. Brez tega posojila bi pač še nekaj let prodajal roadsterje in počasi novačili dodatne investitorje da bi skupno zbrali tiste pol milijarde.
Ampak jamračem to ni dovolj in gledajo stran ter še vedno pljuvajo neumnosti.
Kolk subvencije dobi tesla motors v nemčiji? 0, nič. Če kaj, nekaj subvencije dobi kupec Model S v obliki davčne olajšave.
Komur gre to v nos ... volitve so priložnost.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Kolk subvencije dobi tesla motors v nemčiji? 0, nič. Če kaj, nekaj subvencije dobi kupec Model S v obliki davčne olajšave.
Dobro veš, da je to posredno financiranje podjetja. Pa mi nič ne gre v nos, pač dejstvo. Enaka finta je bila, ko je EU ponujala kmetom 50% financiranje nakupa traktorjev (največji debilizem v zgodovini?). Jasno, da so te subvencije najbolj koristile proizvajalcem. Enako je bilo tudi s fotovoltaiko. S subvencijami se je financiralo nemške firme. Sedaj so se stvari spremenile, ker so Kitajci najcenejši, zato pa EU joka o dumpingu in podobne bedarije.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Dobro veš, da je to posredn
Bi bilo deloma res, če bi se konkretni avtomobili nabirali po "skladiščih" in čakali, da se jih kdo usmili.
In tudi v tem primeru to nebi bil direkten denar firmi ampak pač "pospeševanje" prodaje že izdelanih vozil.
Zarad take subvencije v firmo ne pride čisto nič več denarja kot pa bi ga prišlo brez nje. Vprašljivo je lahko zgolj to ali bi se avto sploh prodal ali ne.
Kdo lahko z resnim obrazom trdi, da Tesla takoj proda vse kar uspe sestavit zato ker avto kupca v nemčji košta "samo" 60k in ne 65k kolikor hoče met tesla za avto? Mogoče bi stvar še zdržala resen obraz če bi govorili o razliki med 10k in 16k. Mogoče tut 20k in 26k. Že pri 30 in 36 stvar postana meglena.
Pri 60 in 65 pa je to že majn kot 10% razlike v ceni za avto, kjer čakaš da ti ga sestavijo. Če ne tebi, pa komu drugemu, ki bo vesel da ga bo dobil morda kak dan prej.
Groteskno je, da v primeru tesle nemški proračun meče denar stran. Prodalo bi se praktično enako vozil, kot se jih s temi subvencijami.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Kdo lahko z resnim obrazom trdi, da Tesla takoj proda vse kar uspe sestavit zato ker avto kupca v nemčji košta "samo" 60k in ne 65k kolikor hoče met tesla za avto? Mogoče bi stvar še zdržala resen obraz če bi govorili o razliki med 10k in 16k. Mogoče tut 20k in 26k.
Pri 60 in 65 pa je to že majn kot 10% razlike v ceni za avto, kjer čakaš da ti ga sestavijo. Če ne tebi, pa komu drugemu, ki bo vesel da ga bo dobil morda kak dan prej.
Rahlo podtikaš izjave. Nihče ni rekel, da Tesla ne bi mogla prodajati po 65k namesto 60. Bi jih pa prodali manj.
Že pri 30 in 36 stvar postana meglena.
Potem pa res ne vem, zakaj proizvajalci sploh prodajajo avte po 30k. Bi raje ceno kar v osnovi nabili na 36k. Ti govoriš, kot da je vseeno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Višje kot greš, bolj je vseeno. Dokler ma avto kej druzga za ponudit razen nizke cene.
Poceni avto kupiš ker je poceni, dragega kupiš kljub temu da je drag.
Poceni avto kupiš ker je poceni, dragega kupiš kljub temu da je drag.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
WarpedGone ::
Za ilustracijo kolik tistih neki jurjev olajšave pripomore k prodaji:
- cena osnovnega modela je 63k USD
- povprečna cena prodanega vozila se vrti okrog 100k USD (razvidno iz četrtletnega poročila)
- poklikane vse opcije na P85+ dvignejoo ceno na 120k USD
Povsem jasno da se ta avto ne prodaja zaradi 6k davčne olajšave ampak zarad čisto drugih zadev.
- cena osnovnega modela je 63k USD
- povprečna cena prodanega vozila se vrti okrog 100k USD (razvidno iz četrtletnega poročila)
- poklikane vse opcije na P85+ dvignejoo ceno na 120k USD
Povsem jasno da se ta avto ne prodaja zaradi 6k davčne olajšave ampak zarad čisto drugih zadev.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
Kateri avto, ki se trenutno prodaja (ali se bo v prihodnosti) omogoča polnjenje s 50kW (je to DC ali AC?) na taki "standardni polnilnici"?
In še podvprašanje, koliko kapacitete ene 24kWh baterije (več ne ponuja noben EV razen Tesle) je pa možno polniti s tako močjo?
Model S se na "standardni polnilnici" 50 kW, polni samo z 11 ali 22 kW odvisno od vgrajenega polnilca.
Mogoče bi bilo bolje, če bi se vprašal, kateri avto se ne da polniti s hitro 50kW multistandard DC polnilnico.
http://www.abb.com/product/seitp332/93d...
TribesMan ::
Dokler obstaja dovolj bogatih kupcev, ki jim je fancy imet tak avto, se bo prodajal po praktično poljubno visoki ceni, subvencija tukaj pri teh cenah ne igra nobene vloge.
Samo takih kupcev na trgu ni neskončno mnogo. Pri proizvodnji tja do 50k letno verjetno ne bo nobene skrbi da bi kupcev primanjkovalo, vsaj še par let, dokler se trg ne popolni.
Prodat recimo 200.000 avtov pa je nekaj povsem drugega. Takrat bo treba vpeljat nekaj za mase, za povprečnega Joea. Tja do 50k$.
Tudi BMW ali Mercedes ne prodajata masovno S klase in 7ice. Kar dela glavni profit je C in 3. Za 40-50k$.
Samo takih kupcev na trgu ni neskončno mnogo. Pri proizvodnji tja do 50k letno verjetno ne bo nobene skrbi da bi kupcev primanjkovalo, vsaj še par let, dokler se trg ne popolni.
Prodat recimo 200.000 avtov pa je nekaj povsem drugega. Takrat bo treba vpeljat nekaj za mase, za povprečnega Joea. Tja do 50k$.
Tudi BMW ali Mercedes ne prodajata masovno S klase in 7ice. Kar dela glavni profit je C in 3. Za 40-50k$.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
fpbs ::
Razpis ekosklad subvencij:
http://ekosklad.si/html/razpisi/20SUB-E...
Popravljam:
http://ekosklad.si/html/razpisi/27SUB-E...
bMozart ::
Sistem delitve električnih osebnih avtomobilov Autolib v Parizu Ali ve kdo kaj več o tem? (če je že bilo omenjeno se opravičujem)
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...
J.McLane ::
Mogoče bi bilo bolje, če bi se vprašal, kateri avto se ne da polniti s hitro 50kW multistandard DC polnilnico.
http://www.abb.com/product/seitp332/93d...
No pa daj prosim analiziraj vsak posamezen avto in napiši tule pogoje pod katerim to gre z dejanskim 50 kW. Mislim da boš prišel do podobnih problemov kot jih izpostavljaš pri Tesli.
Primer:
Renault Zoe: max 43 kW, in samo do 80% kapacitete, pa če se ne motim je to na AC, kar pomeni, da je navedena polnilnica no-go
Nissan Leaf: max 44 kW CHAdeMO in samo do 80% kapacitete.
...
WarpedGone ::
to gre z dejanskim 50 kW.
Poročajo, da so postaje, ki dejansko omogočajo 50kW polnjenje redke kot kačje noge.
Neki je standard, drugo je praktična implementacija.
in samo do 80% kapacitete.
Tole je tut en tak cvetoči biser zavajanja neumne publike - napis "80% v pol ure" na samem polnilcu.
Pure bulshit, ker
- različna kapaciteta/iztrošenost/kvaliteta stika pomeni različno hitrost filanja
- manjša baterija bo polna hitreje kot večja
Kar šteje je št. km v pol ure oz. polnjenje podano v km/h.
Pri mizernih EVjeih je to pač polovica mizerije v pol ure. Če je praktičnega dosega 100km, v pol ure nafilaš 50km dosega. In držiš fige da maš čez 50km naslednji tak polnilec. Je to sploh omembe vredno? To je "hitro polnjenje"?
Zbogom in hvala za vse ribe
Matev ::
ah
ev-je se bo itak polnilo doma preko noči
in pa ja niso za tiste ki se vozijo veliko ali daleč
to že vemo
ev-je se bo itak polnilo doma preko noči
in pa ja niso za tiste ki se vozijo veliko ali daleč
to že vemo
Lonsarg ::
Jaz sem od začetka bil prepričan, da bo Teslo srečala pamet in da bodo začeli tudi mini agregatke za daljše vožnje vgrajevati, pač srednjeročna strategija. Namesto tega so se lotili ultradolgoročne strategije in začeli superchargerje postavljat, ki so mimogrede v tej prvi generaciji še nezadostno nadomestilo tankanja bencina in jih bodo morali čez 10 let menjati, ko bo razvoj dosegel kak faktor 2 poskok.
Kje imajo take sponzorje, da se lahko špilajo take dolgoročne strategije. Jaz full-electric avto kupim samo, ko ratajo te superchargerji še za faktor 2 hitrejši in je v sloveniji jih vsaj ene 20. Po drugi strani bi pa model z vsaj 15 litrskim agregatkom bil pripravljen kupit že sedaj.
Da ne rečem, kako lažje je priti v sub 20k€ trg z tem pristopom. Z full elektrim pristopom ne bodo v tem cenovnem delu trga še desetletje.
Kje imajo take sponzorje, da se lahko špilajo take dolgoročne strategije. Jaz full-electric avto kupim samo, ko ratajo te superchargerji še za faktor 2 hitrejši in je v sloveniji jih vsaj ene 20. Po drugi strani bi pa model z vsaj 15 litrskim agregatkom bil pripravljen kupit že sedaj.
Da ne rečem, kako lažje je priti v sub 20k€ trg z tem pristopom. Z full elektrim pristopom ne bodo v tem cenovnem delu trga še desetletje.
WarpedGone ::
V tvoji sliki je še vedno fundamentalni feler to, da elektriko principielno enačiš z bencinom ter zanemarjaš njeno primarno prednost - možnost lastne tank štele. Poleg EV moraš pač nujno nabavit tudi lastno garažo z električnim priključkom. Tudi navadna 240/16A linija lahko že zadostuje. To ti v principu omogoča navidezno neskončno hitro polnjenje ker maš vsajo jutro polno baterijo, čakal pa nisi nič.
Na javne polnilce študiraš samo še v izjemnih primerih, ko želena pot presega kapaciteto baterije. Če pogosto delaš 300km ture pač nabaviš EV s 500km dosega in lahko vsak dan prefuraš teh svojih 300km brez tuhtanja, kje boš filal. Je pa ta preksok v glavi zelo težka zadeva, dokler EV dejansko nimaš v praksi. Potem se zgodi avtomatsko.
Na javne polnilce študiraš samo še v izjemnih primerih, ko želena pot presega kapaciteto baterije. Če pogosto delaš 300km ture pač nabaviš EV s 500km dosega in lahko vsak dan prefuraš teh svojih 300km brez tuhtanja, kje boš filal. Je pa ta preksok v glavi zelo težka zadeva, dokler EV dejansko nimaš v praksi. Potem se zgodi avtomatsko.
Zbogom in hvala za vse ribe
Lonsarg ::
Ne gre zgolj za preskok v glavi, gre za luksuz, ki ga večina ljudi ne bo zavrgla, nikoli niti slučajno. Luksuz tega, da če je tank prazen in se ti mudi v službo lahko še vedno nahitro natankaš v 2 minutah. Če ne druzga vsaj tistih 10%-20% baterije, da prideš v službo.
Možnost lastne garaže tega ne spremeni, ker vedno pride tudi do slučajnih primerov. Da ne omenjam, da je cenovni skok iz avta s 300km baterijo na 500km baterijo večji, kot dodatek agregata.
Možnost lastne garaže tega ne spremeni, ker vedno pride tudi do slučajnih primerov. Da ne omenjam, da je cenovni skok iz avta s 300km baterijo na 500km baterijo večji, kot dodatek agregata.
nekikr ::
Zato v tem primeru pač ne kupiš EV? Trenutni EV so ena beta zadeva, če hočeš. En kup pomankljivosti imajo in kupiš jih, če si te pomankljivosti pripravljen sprejeti. Če ne, potem imaš na izbiro malo morje klasičnih ICE. Razen WarpedOne mislim da nihče ne prepričuje, da so že sedaj super duper in oh in sploh. So pač butična zadeva za early adopterje, tech freake, eco nazije, hipsterje ipd. Kar pa ne pomeni, da se stvari ne spreminjajo in enkrat morda celo pridejo do tvojega nivoja, ko boš pa tak produkt tudi veselo kupil.
WarpedGone ::
Razen WarpedOne mislim da nihče ne prepričuje, da so že sedaj super duper in oh in sploh.
Karkoli neTesla je svetlobna leta od super duper tudi za lastnike EV mizerij. Vključno z BMW spački in nissanovimi skromnimi poskusi.
Tesla je pa za marskikoga že danes super duper - FerrariChat: Just sold my Ferrari to buy more TSLA
I picked up my Tesla Model S almost 1 year ago from today. It replaced my CLS 63 as my daily driver. I have been infatuated with the Model S since I took my first test drive. As the first months of ownership went by I found myself ignoring my 430. I thought maybe it was just a honeymoon phase with the Tesla. Each morning I entered my garage I had the choice of two amazing cars to drive to work. I usually drove the 430 once or twice a week to the office. But soon I was driving the 430 out of obligation from ignoring it. And it started to feel stale and antiquated. It had to warm up, the gas engine shook the whole car, it didn't have the instant torque of the Tesla. I felt like I was betraying my baby by feeling this way but it was reality. The Tesla, with it's maximum torque available at any RPM and with its electronic traction control was quicker off the line than my 430. It was more interesting to drive and felt like tomorrow. My 430 felt like yesterday.
Proof is in the puding. Dokler ga ne poskusiš nimaš pojma kaj je to Okus.
Zbogom in hvala za vse ribe
bluefish ::
Tale očitno že v samem štartu ni vedel, zakaj je sploh kupoval tako CLS kot 430. Lahko bi tudi Clia. Pač, gore denarja, zakaj pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
gensi ::
Sicer je domet E-Golfa razmeroma slab, zelo zanimivo pa je tole:
... Käufer mit viel Umweltenthusiasmus können sich für längere Touren immerhin 30 Tage im Jahr kostenlos einen Mietwagen mit konventionellem Verbrenner ausleihen. (Vir: http://www.auto-motor-und-sport.de/fahr...
Torej zares pokrijejo veliko večino potreb povprečnih voznikov.
... Käufer mit viel Umweltenthusiasmus können sich für längere Touren immerhin 30 Tage im Jahr kostenlos einen Mietwagen mit konventionellem Verbrenner ausleihen. (Vir: http://www.auto-motor-und-sport.de/fahr...
Torej zares pokrijejo veliko večino potreb povprečnih voznikov.
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Karkoli neTesla je svetlobna leta od super duper tudi za lastnike EV mizerij. Vključno z BMW spački in nissanovimi skromnimi poskusi.
Nissanovi skromni poskusi, štirikrat več prodanih Leafov kot Tesel. V kratkem se prične prodaja Nissan e-NV200. Cena 25000 Evrov.
http://www.auto-medienportal.net/artike...
Po prodaji "BMV spački" in ostala "EV mizerija" prehiteva Teslo:
http://evobsession.com/germany-electrif...
WarpedGone ::
Your point being?
Mizerija je mizerija, če z njo ne moreš niti na enourni skok na obalo al pa na bled in nazaj domov. Ta mizerija je v neidealnih pogojih še 2x slabša mizerija. Čez nekaj let še tolk bol. Je pa sigurno tut nekaj trga za takšno mizerijo, beggars can't be choosers.
Kitajska je bila polna biciklov pa noben v glavi zdrav ne bo iz tega sklepal, da so bicikli bolš kot avtomobili... Se pa najdejo seveda tudi take inteligence.
Mizerija je mizerija, če z njo ne moreš niti na enourni skok na obalo al pa na bled in nazaj domov. Ta mizerija je v neidealnih pogojih še 2x slabša mizerija. Čez nekaj let še tolk bol. Je pa sigurno tut nekaj trga za takšno mizerijo, beggars can't be choosers.
Kitajska je bila polna biciklov pa noben v glavi zdrav ne bo iz tega sklepal, da so bicikli bolš kot avtomobili... Se pa najdejo seveda tudi take inteligence.
Zbogom in hvala za vse ribe
bluefish ::
WarpedGone je izjavil:
Kitajska je bila polna biciklov pa noben v glavi zdrav ne bo iz tega sklepal, da so bicikli bolš kot avtomobili... Se pa najdejo seveda tudi take inteligence.Za dano okolje so. Danci pritrjujejo.
WarpedGone ::
Če hočte špilat "avtokarte"... evo absolutna konkurenca na Norveškem:
Tesla Model S crushes all!
The numbers are so strong that one hardly can believe what you read.
The super el-car Tesla Model S reached a market share of 11.1% through the past week. According to the recent registration statistics from the OFV 343 Model S was recorded, miles ahead of the VW Golf and Toyota Auris, which could boast of, respectively, 151 and 128 vehicles.
All indications are that the Tesla Model S will be the big winner in March. Already there are 547 registered cars, against 424 Auris and 336 Golf.
2013 was a fantastic year for Tesla Norway, with 1983 Model S registrations. 2014 does not seem to become weaker, on the contrary. So far we are up to 1,110 cars. Last week was by far the best in Tesla's history in Norway. Registration number was over twice as high as the best week of 2013.
The Model S-Registration distributed so far in 2014:
11.3. - 17.3.: 343
4.3. - 10.3.: 176
25.2. - 3.3.: 170
18.2. - 24.2.: 121
4.2. - 10.2.: 75
28.1. - 3.2.: 50
21.1. - 27.1.: 10
14.1. - 20.1.: 27
7.1. - 13.1.: 12
1.1. - 6.1.: 12
The best week last year (10.9-16.9): 161
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
Sumim, da voznik Teslovega električnega vozila.
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
Norveška, kaj kupiti s povprečno mesečno neto plačo 4.900 EUR?
A. Hondo Accord za 50.000 EUR + bencin po 1,8 € + bog si ga vedi kakšne letne dajatve
B. Teslo Model S 85kWh za 62.000 EUR + zastonj SC, + zastonj trajekti + vožnja po pasu za BUS + ...
Tole je no brainer.
A. Hondo Accord za 50.000 EUR + bencin po 1,8 € + bog si ga vedi kakšne letne dajatve
B. Teslo Model S 85kWh za 62.000 EUR + zastonj SC, + zastonj trajekti + vožnja po pasu za BUS + ...
Tole je no brainer.
PrimozR ::
Ja, ker imajo bolane dajatve na normalne avtomobile oz. teh dajatev ni za električne. Anomalija torej. Drugje, ker so dajatve nekoliko bolj normalne, je razlika manjša.
Ne glejte Norveške no, tam stane Golf toliko, kot pri nas BMW serije 5. Pa je že pri nas drag.
Ne glejte Norveške no, tam stane Golf toliko, kot pri nas BMW serije 5. Pa je že pri nas drag.
TribesMan ::
Jah... kaj čakaš?
Al imaš kak izgovor pripravljen?
Al imaš kak izgovor pripravljen?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
Wiki:
- 2013 World Green Car of the Year.[173]
- Automobile Magazine's 2013 Car of the Year, a unanimous decision.[174]
- Motor Trend 2013 Car of the Year, also a unanimous decision.[175]
- Popular Science's Auto Grand Award Winner Best of What's New list 2012.[176]
- Time Magazine Best 25 Inventions of the Year 2012 award.[177]
- Yahoo! Autos 2013 Car of the Year.[178]
- CNET Tech Car of the Year for 2012[179]
- Green Car Reports' Best Car To Buy 2013[180]
- 2013 AutoGuide.com Reader's Choice Car of the Year[181]
- Natural Resources Canada 2013 EcoENERGY for Vehicles Awards in the full-size category[182]
- Consumer Reports rated the Model S with a score of 99 out of 100, becoming the magazine's best car ever tested. The score would have been higher but for the fact that the all-electric car does need to stop and recharge during extremely long-distance drives. "If it could recharge in any gas station in three minutes, this car would score about 110," said Jake Fisher, head of auto testing for Consumer Reports. Fisher called the car's performance in the magazine's performance tests "off the charts."[183][184]
- Consumer Reports survey of owner satisfaction among its subscribers resulted in a score of 99 out of 100 for the Model S, "the highest the magazine has seen in years."[185]
- Consumer Reports Best Overall' 2014 Top Pick among the best all-around models in all 10 categories of cars, light trucks, and SUVs, which are chosen from more than 260 vehicles the organization has recently tested. The magazine considers the Model S a "technological tour de force, while pricey, is brimming with innovation."[186]
- Finalist of the 2014 European Car of the Year awards. It ended up voted in third place.[187]
Itd, etc.
- 2013 World Green Car of the Year.[173]
- Automobile Magazine's 2013 Car of the Year, a unanimous decision.[174]
- Motor Trend 2013 Car of the Year, also a unanimous decision.[175]
- Popular Science's Auto Grand Award Winner Best of What's New list 2012.[176]
- Time Magazine Best 25 Inventions of the Year 2012 award.[177]
- Yahoo! Autos 2013 Car of the Year.[178]
- CNET Tech Car of the Year for 2012[179]
- Green Car Reports' Best Car To Buy 2013[180]
- 2013 AutoGuide.com Reader's Choice Car of the Year[181]
- Natural Resources Canada 2013 EcoENERGY for Vehicles Awards in the full-size category[182]
- Consumer Reports rated the Model S with a score of 99 out of 100, becoming the magazine's best car ever tested. The score would have been higher but for the fact that the all-electric car does need to stop and recharge during extremely long-distance drives. "If it could recharge in any gas station in three minutes, this car would score about 110," said Jake Fisher, head of auto testing for Consumer Reports. Fisher called the car's performance in the magazine's performance tests "off the charts."[183][184]
- Consumer Reports survey of owner satisfaction among its subscribers resulted in a score of 99 out of 100 for the Model S, "the highest the magazine has seen in years."[185]
- Consumer Reports Best Overall' 2014 Top Pick among the best all-around models in all 10 categories of cars, light trucks, and SUVs, which are chosen from more than 260 vehicles the organization has recently tested. The magazine considers the Model S a "technological tour de force, while pricey, is brimming with innovation."[186]
- Finalist of the 2014 European Car of the Year awards. It ended up voted in third place.[187]
Itd, etc.
Zbogom in hvala za vse ribe
PrimozR ::
WarpedGone je izjavil:
:)
Izgovorov ne zmanjka.
Jah lej, to je super za Norvežane, ker lahko dobijo odličen avto za, za njihove razmere, nenormalno dobro ceno. Ampak pri nas so vse cene tako 'dobre', torej ti podatki ne pomagajo kaj bistveno.
EDIT: lahko pa uvoziš norveški standard k nam, verjetno ti ljudje ne bodo zamerili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
WarpedGone ::
Ja, sej tle ni velik debate - norveška cena MS naj bi bla pod črto tam tam z enim spodobno opremljenim (motorno in luksus) Passatom. Kake "športne eksotike" gredo v večkratnike šestmestnih cifer. Levakarsk absurd ki je v svoji modrosti reku da bo do leta 2018 oz. do 50.000 registriranih EVjev zaprl državno malho (ne bo zahteval dajatev).
Ampak iste pogoje imajo vse električne zadeve in po neki naivni logiki bi se morala zadeva za X prodajat recimo vsaj 2 krat bolje kot zadeva za 2x če bi res bila cena edini/glavni faktor. In če vse skupaj nebi bilo omejeno s samo proizvodnjo. Tole merjenje k*rc*v s prodajnimi ciframi bo melo neki smisla, ko bojo električni avti začeli stat po trgovinah in čakat da se jih kdo usmili. Dokler ima vsak šrauf na polici že znanega kupca čigar avta del bo postal, je prava debata kdo bo sposoben v prihodnjosti izdelat še več EVjev.
Ampak iste pogoje imajo vse električne zadeve in po neki naivni logiki bi se morala zadeva za X prodajat recimo vsaj 2 krat bolje kot zadeva za 2x če bi res bila cena edini/glavni faktor. In če vse skupaj nebi bilo omejeno s samo proizvodnjo. Tole merjenje k*rc*v s prodajnimi ciframi bo melo neki smisla, ko bojo električni avti začeli stat po trgovinah in čakat da se jih kdo usmili. Dokler ima vsak šrauf na polici že znanega kupca čigar avta del bo postal, je prava debata kdo bo sposoben v prihodnjosti izdelat še več EVjev.
Zbogom in hvala za vse ribe
PrimozR ::
Koliko električnih avtov je na trgu za 100k €? Kakšna je povprečna cena avta, ki ga kupi Norvežan? Zakaj ne bi vrgel isti kup denarja, itak ga lahko, in za to dobil ful boljši avto?
WarpedGone ::
Koliko električnih avtov je na trgu za 100k €?
Glih tolk, kot je firm, ki so sposobne narest tak avto.
Kakšna je povprečna cena avta, ki ga kupi Norvežan?
Cifer nimam pri roki. Ne vidim zakaj bi to bilo pomembno za konretno debato?
Zakaj ne bi vrgel isti kup denarja, itak ga lahko, in za to dobil ful boljši avto?
Kakšen preobrat je pa to sedaj? Nekateri tule me hočejo prepričat da je ful bolši avto že navaden clio za 8 jurjev.
Al pa vsaj kak Nissan Leaf al bmwev spaček.
Zbogom in hvala za vse ribe
PrimozR ::
URLpls za vse te električne avtomobile za 100k.
Ful boljši avto glede na luksuznost, opremo, kakovost materialov, itd., če ga primerjaš s Passatom, ki stane približno enako. Za slovenske plače Tesla pač ne pride v poštev, Clio pa. Kako je tisto pomembno za konkretno debato pa lahko prebereš v naslednji vrstici, saj bi rekel, da je povprečna cena ravno nekje okoli cene Tesle.
Ful boljši avto glede na luksuznost, opremo, kakovost materialov, itd., če ga primerjaš s Passatom, ki stane približno enako. Za slovenske plače Tesla pač ne pride v poštev, Clio pa. Kako je tisto pomembno za konkretno debato pa lahko prebereš v naslednji vrstici, saj bi rekel, da je povprečna cena ravno nekje okoli cene Tesle.
M-XXXX ::
Cifer nimam pri roki. Ne vidim zakaj bi to bilo pomembno za konretno debato?
Povprečen nakup na:
Norveška:
65k€
Tesla 65k€
Slovenija:
15k€
Tesla: 65k€
Ja, sploh ni nobene povezave za sklenit... Le zakaj bi bil tam en drug avto bolj interesanten kot drugi? Mogoče ima kdo drug kakšno idejo o.O?
WarpedGone ::
URLpls za vse te električne avtomobile za 100k.
Spet nisi razumel?
Trenutno obstaja točno ena firma. Vsi ostali so ali obupno dražji al samo obupni.
Povprečen nakup na:
Norveška:
65k€
Tesla 65k€
Maš vir? Ne zezam, sam firbec me daje, ker js ga nimam.
Zbogom in hvala za vse ribe