» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
185 / 1218
»»

WarpedGone ::

Ti je bilo tudi povedano, ne le z moje zanemarljive strani, da jim par stvari fali.

Kaj fali faktu, da povprečna rast porabe električne energije vsaj 10x presega porabo EVjev ob zelo optimistični oceni 'hitrosti njihovega uvajanja'?
Brez EVjev nucamo za X več štroma vsako leto, v 'idealnem EV svetu' pa 1,1X več. Škoda zgubljat besed, sploh ko je na mizi tolk drugih prednosti med katerimi je glavna možnost kuhanja lastne energije in kazanje sredinca dobaviteljem energije.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Kakšne faile delajo s temi EVji.

Namesto, da bi ponudli EV z recimo 60km dosega mestne vožnje za recimo 8k€, delajo neke brezciljne packarije.

Nikec3 ::

http://www.teslamotors.com/sites/defaul...

V PDF-ju so podrobnosti o "Gigafactory projektu". BTW, delnica Tesle je danes dosegla 260$.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

jebiveter2 ::

WarpedGone je izjavil:

Ti je bilo tudi povedano, ne le z moje zanemarljive strani, da jim par stvari fali.

Kaj fali faktu, da povprečna rast porabe električne energije vsaj 10x presega porabo EVjev ob zelo optimistični oceni 'hitrosti njihovega uvajanja'?
Brez EVjev nucamo za X več štroma vsako leto, v 'idealnem EV svetu' pa 1,1X več. Škoda zgubljat besed, sploh ko je na mizi tolk drugih prednosti med katerimi je glavna možnost kuhanja lastne energije in kazanje sredinca dobaviteljem energije.



http://www.cnsnews.com/news/article/ter...

Production goes down, prices go up.
Go america or smthn. Nobenega vložka, samo kapitalistično cuzanje denarja za čedalje slabšo storitev.

Večanje porabe ob čedalje manjši proizvodnji je res produktivno

fpbs ::

Nikec3 je izjavil:

http://www.teslamotors.com/sites/defaul...
V PDF-ju so podrobnosti o "Gigafactory projektu". BTW, delnica Tesle je danes dosegla 260$.

V tem grafu nikjer ne vidim velikih proizvajalcev, kot je JCI, ali Nissanovega AESC.
http://www.environmentalleader.com/2013...
Glede delnic, pa baje da so najavili, da bodo v Tesle vgrajevali gasilne aparate, pa je zato toliko poskočila.

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Ti je bilo tudi povedano, ne le z moje zanemarljive strani, da jim par stvari fali.

Kaj fali faktu, da povprečna rast porabe električne energije vsaj 10x presega porabo EVjev ob zelo optimistični oceni 'hitrosti njihovega uvajanja'?
Brez EVjev nucamo za X več štroma vsako leto, v 'idealnem EV svetu' pa 1,1X več. Škoda zgubljat besed, sploh ko je na mizi tolk drugih prednosti med katerimi je glavna možnost kuhanja lastne energije in kazanje sredinca dobaviteljem energije.

Kako boš pa na ekonomski način 'sam kuhal energijo'? A so mar jedrski reaktorji že tako zelo dostopni, tako cenovno kot regulativno?

dzinks63 ::

Npr.: na drva ali na odpadno olje s primernim motorjem na katerega je priklopjen generator. Če imaš dovolj vetra, si postaviš svojo veterno elektrarno, kako pridet legalno skozi je pa drugo.

bluefish ::

Na koncu pa ugotoviš, da je kazanje sredinca dobaviteljem energije, kot se je izrazil W1, dejansko dražje.

celada ::

Sej načeloma si lahko tudi sam kuhaš nafto pa noben pri zdravi pameti tega ne dela.

Okapi ::

Če imaš brezplačen (ali dovolj poceni) vir surovin, se očitno kar splača delati dizel.

O.

WarpedGone ::

En jamra da je/bo premalo štroma, drug jamra da se ga ne splača kuhat doma.
Oboje hkrati v realnem svetu ne more obstajat hkrati.
Stvari katerih primanjkuje imajo ustrezno visoko ceno (ali pa jih sploh ni, kadar ustrezne cene ne smejo imet zarad političnih motivov).

Sposobnot vizije ne sploh.
Zbogom in hvala za vse ribe

bluefish ::

WarpedGone je izjavil:

Sposobnot vizije ne sploh.
Oh, vizija je, vendar je ne smemo preveč mešati s fantazijo.

WarpedGone ::

Raje pojasni kako bo hkrati "premalo" štroma a se ga še vedno ne bo splačalo kuhat doma.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

En jamra da je/bo premalo štroma, drug jamra da se ga ne splača kuhat doma.
Oboje hkrati v realnem svetu ne more obstajat hkrati.
Stvari katerih primanjkuje imajo ustrezno visoko ceno (ali pa jih sploh ni, kadar ustrezne cene ne smejo imet zarad političnih motivov).

Sposobnot vizije ne sploh.

Štroma nam primanjkuje, to je dejstvo. Kako bodo na to vplivali EV-ji, pustimo ob strani. 'Kuhanje' elektrike doma se ne splača in je idiotizem (vsi vejo, da je pri takšnih zadevah v igri stvar, ki se ji reče economies of scale). Pa ne vem kdo pri zdravi pameti bi rad ves čas poslušal agregat...

Torej, oboje skupaj ŽE obstaja. Now what?

WarpedGone je izjavil:

Raje pojasni kako bo hkrati "premalo" štroma a se ga še vedno ne bo splačalo kuhat doma.

Ker je dražje, kot če ga kupuješ od elektrarn. In ko bo elektrike res premalo, bodo oni poskrbeli za dodatno dobavo. Če se bodo dvignile cene bomo pa o računici takrat. Špekuliranje, da se bo to zgodilo, je pa zgolj to, špekuliranje.

Okapi je izjavil:

Če imaš brezplačen (ali dovolj poceni) vir surovin, se očitno kar splača delati dizel.

O.

Brezplačen? Kje pa imaš to?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Okapi ::

Če se znajdeš, ti še plačajo, da odpelješ odpadno olje (ali kakšno drugo uporabno surovino).

O.

nekikr ::

Če bo elektrike premalo, bodo pač postavili dodatno HE, TE, JE...kapitalizem pravi, da nihče ne bo gledal kako so ljudje (s šopom bankovcev) brez elektrike. Vpliv EV je in bo zanemarljiv, ker bo postopen. Ena Tesla in en Nissan z zaokrožitveno napako prodanih EV letno pač niso prav noben faktor. Najbrž nihče ne pričakuje, da bo 85,3% vseh lastnikov ICE na dan 31.12.2016 kupilo EV? EV imajo precej slabosti trenutno, sama dobava električne energije pa to niti slučajno ni.

vostok_1 ::

Zakaj povsot ko se omenja litijeve baterije hitro švignejo mimo in dejansko se ne ozirajo preveč na razpoložljive zaloge oz impakt, če bi prešli na ogromno število EVjev?

jebiveter2 ::

O kakšnih razpoložljivih zalogah ti sanjaš ?

V litijevo baterijo gre več bakra in aluminija ali plastike noter kakor litija

fpbs ::

Zakaj se pri Nissanovih baterijah ne dogaja to, kar se pri Teslinih:

Brane22 ::

fpbs je izjavil:

Zakaj se pri Nissanovih baterijah ne dogaja to, kar se pri Teslinih:


Zato, ker geek picajzla s šraufcigrom ENO celico namesto da bi tako kot pri titem Tesli nabil jekleni drog skozi cel pack ?

umexteacher ::

Okapi je izjavil:

Če se znajdeš, ti še plačajo, da odpelješ odpadno olje (ali kakšno drugo uporabno surovino).

O.


1. sam predelava je pa verjetno sporna
2. takih surovin je (imho) za ene par ljudi

fpbs ::

Brane22 je izjavil:

fpbs je izjavil:

Zakaj se pri Nissanovih baterijah ne dogaja to, kar se pri Teslinih:

Zato, ker geek picajzla s šraufcigrom ENO celico namesto da bi tako kot pri titem Tesli nabil jekleni drog skozi cel pack ?

Točno tako, kot praviš. Za varnostni preiskus bi morali "nabiti jekleni drog skozi cel pack" in pri tem nebi smelo priti do požara, ali eksplozije.

WarpedGone ::

Tako kot bi morali za varnosti preizkus bencinskega tanka zraven lukne porinti prižgan brener in zadeva nebi smela eksplodirat.
To bi prihranilo vsaj nekaj desettisoč smrtnih žrtev avtomobilskih požarov letno.

Nekaterim ne bo nikdar jasno, da se gorivu reče gorivo zato ker gori, in ne zato ker ne gori.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Tako kot bi morali za varnosti preizkus bencinskega tanka zraven lukne porinti prižgan brener in zadeva nebi smela eksplodirat.
To bi prihranilo vsaj nekaj desettisoč smrtnih žrtev avtomobilskih požarov letno.
Nekaterim ne bo nikdar jasno, da se gorivu reče gorivo zato ker gori, in ne zato ker ne gori.

Kolikor jaz vem, baterija ni gorivo. No, mogoče pri Tesli.

WarpedGone ::

Ti ne veš niti kaj pomeni gorivo in zakaj je tam.
Zbogom in hvala za vse ribe

umexteacher ::

Dejte se zdej kregat zaradi treh zgorelih tesel. Kolk se je na začetku kvaril bencinski avto, pa ga to ni ustavilo... dlaka v jajcu

fpbs ::

Zopet največ prodanih Leafov:

http://green.autoblog.com/2014/03/03/fe...

J.McLane ::

Še bolj podrobne številke za US:
http://www.hybridcars.com/february-2014...

Zanimivo je pogledati tisti delež glede na vsa prodana vozila:
- hibridi: 2,57%
- priključni hibridi: 0,31%
- EV: 0,28%
- Dizel (ja za Američane je to alternativni pogon :)): 0,82%

In potem nekateri jokajo da el. omrežje ne bo preživelo polnjenja EV

jebiveter2 ::

In potem nekateri jokajo da el. omrežje ne bo preživelo polnjenja EV

Ameriško brez posodobitev, ne bo

J.McLane ::

In zakaj ne? Zaradi tistega 0,59% priključnih vozil med vsemi novmi prodanimi? Mislim da že rast števila klimatskih naprav bolj vpliva na to kot pa EV.

jebiveter2 ::

WarpedGone ::

In zakaj ne? Zaradi tistega 0,59% priključnih vozil med vsemi novmi prodanimi? Mislim da že rast števila klimatskih naprav bolj vpliva na to kot pa EV

Konkreten % sam po sebi ne pove veliko/ničesar.
Treba je pogledat konkretne številke i.e. xWh, ki jih ta vozila prefurajo v nekem časovnem obdobju in kaj ta "dodatna" energije pomeni za celo električno omrežje.
A je to 1%, en promil al en ppm.

Vse skup je pa brezvezno izgublanje sape in dobri stari FUD.
Zbogom in hvala za vse ribe

Maestral ::

WarpedGone je izjavil:

Tako kot bi morali za varnosti preizkus bencinskega tanka zraven lukne porinti prižgan brener in zadeva nebi smela eksplodirat.
To bi prihranilo vsaj nekaj desettisoč smrtnih žrtev avtomobilskih požarov letno.

Nekaterim ne bo nikdar jasno, da se gorivu reče gorivo zato ker gori, in ne zato ker ne gori.

Ja, ne se hecat glede varnostnih preiskusov raznih "potencialnih" ""goriv"".

Ja, gorivo gori.
Gre kdo kdaj preverjat, kaj se zgodi, če 'prebodeš' bencinski rezervoar? A, luža? Ajde, 10 poskusov? Je mogoče še kdo med živimi, ki je šel preverjat, koliko goriva je v tanku, in si je pri tem svetil z vžigalnikom? (youtube ima par posnetkov varnostnih kamer takih nesrečnežev...)

Kaj pa, če recimo podreš jez hidroelektrarne? Ali navrtaš primarni krog fizijskega reaktorja? Dvigneš 10000t na višino 1m, na 'klocne'? Jasno, da se da zajebat, tukaj ni dvoma.

Vskladiščena (POTENCIALNA) energija samo čaka, da se sprosti. Čisto naravni zakon. Vse gre po "liniji najmanjšega upora". Zakoni narave, oz. zdrava kmečka pamet.
Če gre vse po sreči, kot je že navada pri, recimo, bencinskih motorjih, se dejansko - lahko celo peljemo..
Je pa čisto enostavno enkrat 'šklocnit' z vžigalnikom, pa gre vse v maloro...
Ko gre kaj narobe, smo seveda pečeni. Dobesedno.

'Prebadanje' baterij (v smislu uporabne varnosti) je čisti IDIOTIZEM, vsaj kar se tiče trenutnih varnostnih norm. Resda je tukaj treba narediti vse, kar se se da, 100% varnost pa žal ni in ne bo mogoča.

LP

vmalhar ::

jebiveter2 je izjavil:

In potem nekateri jokajo da el. omrežje ne bo preživelo polnjenja EV

Ameriško brez posodobitev, ne bo

Se bo sesulo že pri polnjenju naslednjega EVja?
Se bo sesulo čez 1000 EVjev?
Se bo sesulo, ko bo vse skupaj 10% EVjev?
---------------||------------- 30% EVjev?
---------------||------------- 100% EVjev?

Kakšno številko imaš v mislih, ki je ameriško omrežje ne bo zmoglo brez posodobitev?
In ali misliš, da brez EVjev posodobitve omrežja ne bodo potrebne?

@Maestral
Lepo povedano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vmalhar ()

Matev ::

Tako kot bi morali za varnosti preizkus bencinskega tanka zraven lukne porinti prižgan brener in zadeva nebi smela eksplodirat.


al pa da takim ki tako razmišljajo prepovejo uporabo avtomobilov

bi tudi bilo koristno

fpbs ::

Maestral je izjavil:

'Prebadanje' baterij (v smislu uporabne varnosti) je čisti IDIOTIZEM, vsaj kar se tiče trenutnih varnostnih norm. Resda je tukaj treba narediti vse, kar se se da, 100% varnost pa žal ni in ne bo mogoča.

Za prebadanje baterij so namenjeni "Nail testerji":

http://www.batteryspace.com/nail-penetr...

fpbs ::

Volkswagen je predstavil 170kW Supercharger:

http://insideevs.com/volkswagen-unveils...

WarpedGone ::

Ki je zaenkrat sposoben le 50kW.
In v avto še vedno natoči manj kot 100km dosega, se pravi bi jih nucal na vsaj vsake 50km oz nekaj 100 tisoč po celi evropi.

Sej se bojo naučili, počasi...
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

WarpedGone je izjavil:

na vsaj vsake 50km
Oz. na vsako drugo pumpo na avtocesti?

WarpedGone ::

Jup.
Bencinarji so za tako mrežo nucal 100 let.
Damo še EVjem 100 let?
Zbogom in hvala za vse ribe

M-XXXX ::

WarpedGone je izjavil:

Jup.
Bencinarji so za tako mrežo nucal 100 let.
Damo še EVjem 100 let?

Koliko vozil je bilo na cesti 40 let nazaj in koliko KM so naredili? Toliko, da so jih dve pumpe na državo preskrbele...

J.McLane ::

Pohvalno je to da mislijo na prihodnost, koliko je pa kaj življenska doba take polnilnice? 20 let? Da ne bo teh 170 kW potenciala šlo prej v smeti preden bo prišel ta prav VW ven.

umexteacher ::

Če izboljšajo baterije, bo ostalo zgodovina.

WarpedGone ::

Koliko vozil je bilo na cesti 40 let nazaj in koliko KM so naredili? Toliko, da so jih dve pumpe na državo preskrbele...

Te pumpe so se pa vozile za avtomobili, tako da so bile vedno tam, kjer so jih avtomobili potrebovali?

Štrom danes je že bistveno bol razširjen kot bencin pred 100 leti.
Glavni problem je implicitna ideja, da mora bit to nek poseben štrom.
Ja mora, v cca pol procenta primerih, ostalo zadostuje domači štrom za TV.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Dej W1 nehaj sanjat, zbudi se in dojami, da ni prihodnosti v EV-jih dokler se ne zgodi kaj revolucionarnega na področju shranjevanja elektrike, ali pridobivanja elektrike mnogo ceneje...
Magic

WarpedGone ::

Revolucijo so še vedno naredili tisti, ki so sanjali.
"Zbujeni" so samo čakali, da se zgodi sama od sebe.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

umexteacher je izjavil:

Če izboljšajo baterije, bo ostalo zgodovina.

Vedno ta 'če izboljšajo baterije'. Pa se bodo bistveno težko izboljšale. Kaj zdaj?

Magic1 ::

WarpedGone je izjavil:

Revolucijo so še vedno naredili tisti, ki so sanjali.
"Zbujeni" so samo čakali, da se zgodi sama od sebe.

Potrebe po večji in cenejši in večji kapaciteti so že dolgo časa pa se vseeno razvija zelo počasi. Celo tako počasi, da s tem tempom lahko pozabimo na uporabne EV-je še par desetletij. Tukaj bo potrebna revolucija, ne le evolucija, da se bo stvar premaknila. Dvomim, da bo avto industrija karkoli naredila v tej smeri, jim ni v interesu. Tesla je pa itak prdec v vetru in oni tudi ne bodo kaj novega odkril. Upanje ostaja, da bo nekje enim kekcom uspelo uspelo nekaj revolucionarnega odkrit, ker sodobna elektronska industrija ne kida denarja v razvoj baterij. Le zakaj ne?
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Nikec3 ::

Tukaj bo potrebna revolucija, ne le evolucija, da se bo stvar premaknila. Dvomim, da bo avto industrija karkoli naredila v tej smeri, jim ni v interesu. Tesla je pa itak prdec v vetru in oni tudi ne bodo kaj novega odkril.

Kapaciteta baterij je večji problem v pametnih telefonih kot v avtomobilih.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Kapacitete je lahko že dovolj, praktični problem je trenutno še njena cena.
Če bo GigaFactory dosegu svoj cilj, bo leta 2020 cena (teslinih) baterij manj kot polovica današnje "najnižje možne" cene. Brez GF bi GameAsUsual ceno zbil na 70% današnje.

Ampak za publiko, ki nima pojma o pojmu, je glavni problem kapaciteta.
Prava tehnika se začne, ko je treba iz posameznih surovih celic sestavit celoto, ki predvidljivo deluje čim dlje tudi v "zahtevnih" okoljih. Tle te pa ne reši nobena revolucija v baterijski kemiji ampak je treba to tehniko našvicat skozi krvave žulje. Nekateri so te žulje začel pridobivat že pred več kot 10imi leti in danes snujejo že tretjo generacijo 'avtomobilskega baterijskega sistema'.

Večina pa še vedno čaka na "dovolj dobre baterije". Podobno je večina proizvajalcev trdih diskov lepo čakala na "dovolj dobre flash čipe". Zgleda da bo flash revolucijo preživel le samsung, ki se je z njimi začel igrat ko so bili še daleč od "dovol dobrih".

Se zna zgodit, da bodo čez +10 glavni avtomobilski velikani iz čisto drugih (današnjih) sektorjev, današnji avtomobilski velikani pa na poti na britof.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
185 / 1218
»»